Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 949194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #930 : 24.08.09 - klo: 16.24 »
Maximizer Beadlockeista kerrottakoon sen verran kokemuksia, että toistaiseks näyttäis olevan suht kestävää materiaalia, mutta ensiasennus ainakin Badlandseille kirvoittaa kyllä pari kirosanaa ja kipeät sormet/kädet.
Asennuksessa jätin myös ensin pois beadlock-ringit, koska oli jo muutenkin veemäinen homma saada kumit vanteelle. Ringit tulee siis vanteen sisäosan ja kumin väliin tiukkaamaan kumia, ettei kumi pullahda pois vanteelta.
Maximizereissahan ei siis ole varsinaista beadlock-ringiä vaan vanteen koko ulkopuoli on yhtä isoa beadlock-ringiä.
Vaikea selittää ja itekin yllätyin noiden rakenteesta..
Tässä kuva selittämään:



Yllättävää kyllä, tuon kuvan lähteenä ei ole ohje noiden vanteiden asennukseen..

Tuon vanteen saa kyllä sitten paikalleen helposti kun kumit on ollu jonkun aikaa kiinni ja kumi on muotoutunu, mutta uutena ei mitään v***n jakoa..

Noiden half-offsetien paras puoli on se, että se leventää Fluxin raideleveyttä hieman ja auto on aivan eri planeetalta ajaa, ei kippaile nurin lähimainkaan niin helposti kuin vakiovanteilla.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #931 : 24.08.09 - klo: 16.54 »
Avasinpa ekaa kertaa tuon vaihdelootan, vähän on rattaat piikillä  :mrgreen:. Tähän tais löytyä HD-palikka tilalle (HPI102514)? Pitänee availla vielä diffit jossain vaiheessa, katsoa onko sinne vastaavaa kulumaa jo tullut..

HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #932 : 24.08.09 - klo: 17.11 »
^ Tuohan näyttää melkein samalta kuin oma, 50 akullista ajettu drive gear.
Hyvin on sulla kytkin kestäny jos nyt vasta lootan avasit ja drive gear on jo tuon näkönen..

Oma dg on vaan vielä pahemman näkönen ja odotan vaa millo alkaa lyömään tyhjää.
Tuo on osottautunu kestävämmäks kun luulinkaa joten en ite viittiny hommata mitää HD gearia tilalle, samaa kamaa sisään kun hajoaa.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #933 : 24.08.09 - klo: 21.42 »
Onko kukaan kokeillut pitkää runkoo jo savageen esim: GCM DesertBoy tai vastaavaa?
Lisää sivulla 14. Nimimerkki Janezki tuonut asian esille.
Kovasti kiinnostais, näyttää vakaalta meno kun videoita katselee.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #934 : 24.08.09 - klo: 22.01 »
Tätä topikkia olen mielenkiinnolla lukenut, omaa Savaa ei ole ja en todellakaan
ole mikään guru tämän auton kanssa...mutta heitetään nyt oma lusikka mukaan soppaan...

Rattaita menee/kuluu???

Varmasti kovilla tehoilla on oma osansa, mutta onko Savan omistajat shimmaillut
noita laatikoita/akseleita???

Siis ettei siellä ole kriittisissä paikoissa klappia.

Fiksummat oikaiskoon, jos veikkaan pieleen tota klappi asiaa.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #935 : 24.08.09 - klo: 22.04 »
Rattaita menee/kuluu???


 Mitä nyt itse olen lueskellut niin diffin pinjon ratas menee aikas herkästi. Ja kyllähän niitä rattaita paikku jokaisessa autossa...
-tauolla-

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #936 : 24.08.09 - klo: 22.08 »
Onko kukaan kokeillut pitkää runkoo jo savageen esim?

Vähän menee ohi, mut hyvin vähän.

Eli on tullut jo jonkin kerran mainittua, että on tullut omistettua sava mallia nitro.
Siihen ostin tuuman (25.4mm) pidemmät runkolevyt ja kummasti rauhoitti/vakautti auton käytöstä.
Tuskin myöskään fluxin ajo-ominaisuuksia huonontaisi, päinvastoin.
son loppu ny.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #937 : 24.08.09 - klo: 22.35 »
Diffin pinjonit paukkuu kun ne on alimitoitetut tähän autoon, sekä muoviset diffin-kuoret antaa periksi.

Hpi:ta onneksi ne uudet diffit tulossa, näyttää jo kestäviltä.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #938 : 24.08.09 - klo: 22.36 »
Tätä topikkia olen mielenkiinnolla lukenut, omaa Savaa ei ole ja en todellakaan
ole mikään guru tämän auton kanssa...mutta heitetään nyt oma lusikka mukaan soppaan...

Rattaita menee/kuluu???

Varmasti kovilla tehoilla on oma osansa, mutta onko Savan omistajat shimmaillut
noita laatikoita/akseleita???

Siis ettei siellä ole kriittisissä paikoissa klappia.

Fiksummat oikaiskoon, jos veikkaan pieleen tota klappi asiaa.

Toni

Huomattavaa klappia on itellä alkanu ilmestymää vasta kulumisen myötä, vaikka joku täällä jokunen kuukausi sitten väitti että autossa on uutenakin todella suurta välystä voimansiirrossa. Ei mulla vaan ollu..
Suurimmat klapit taitaa itellä olla vetareissa tällä hetkellä kun vetarikupit on kulunu kuopille.
Shimmailemaan en ole viittiny ruveta, kyllähän lievä klappi kuuluu tehokkaassa autossa asiaankin, säästää hieman paikkoja.
Sitten kun autoa saa työntää puoli metriä suuntaansa ennenkuin motti alkaa haraamaan vastaan, vois alkaa uusimaan klapipaikkoja.. :grin:

Ensimmäisenä hajoavien listalla taitaa kuitenkin olla edellee nuo mukana tulevat pinjonit, todella pehmeää tavaraa.
Diffin pinjoneita en ite saanu päreiks kun vasta 6S lipoilla hypyn alastulossa.
Hyppyytetty oli kyllä runsaasti 4S:llä, mutta eivät ottaneet itteensä lainkaan.
Tuo aiemmin kuvattu drive gear on myös nopeimmin kuluvien osien listalla, itellä tosin viimesenä uusittavana aiemmin mainituista.
Siinäpä ne oikeastaan onkin, ainakin omalta osalta..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #939 : 24.08.09 - klo: 23.46 »
Selvennämpä hieman klappejani... :grin:

Tarkoitan siis niitä jotka ovat siellä diffikuorien sisällä,
siis että rattaistot ovat napakasti akseleillaan ja että ne eivät elä/klappaa/liiku/hölsky kuorien sisällä.

Mainitsen myös omat klappini Tamiya Durga autossani, jotka shimmasin kuntoon, eli:

Asentaessani akselia jossa spurri on kiinni se klappasi.
Spurri/sen rattaat likkuivat sivuttais suunnassa pinjoniin nähden ja koko spurrin
akseli ei istunut napakasti runkoon.

Löin oikeisiin paikkoihin shimmejä spurrin akselin kasauksessa ja klappi hävisi täysin.

Toi siis ihan esimerkkinä, et mitä meinaan tolla klapilla ja sen shimmauksella.

Toni
« Viimeksi muokattu: 24.08.09 - klo: 23.49 kirjoittanut Voyager »
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #940 : 25.08.09 - klo: 08.54 »
Voyagerin mainitsema simmausjuttu on omassa Bmax4 rossarissa ollu myös perien elinehto (varsinki takaperä, mihin kiihdytyksessä suurin rasitus tulee). Pitää simmata tosi tiukaksi niin kestää, muuten sorvautuu pinjonista hampaat veke kun pinjoni jyrsii isoa ratasta liian väljällä sovituksella. Tosin mahtanee olla yksinkertaisesti vaan alimitoitettu toi kesto noissa fluxin vakioperissä tolle tehomäärälle?

« Viimeksi muokattu: 25.08.09 - klo: 08.57 kirjoittanut Datajätkä »

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #941 : 25.08.09 - klo: 15.06 »
Fluxissa tuo shimmaus ei pelkästään auta kuulemma, kun diffin-kuoret antaa periksi.

GH tai FLM alu-bulkit kiinni vaan, niin pitäisi loppua pinjonien rikkoontuminen.

esim tässä: http://www.ghhobby.com/proddetail.php?prod=2618
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa rautalapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #942 : 25.08.09 - klo: 15.35 »
Jeps, täytyy katella miten tuo uusi setti kestää niin laittaa sitten alukuoret.
Onkos mitäänh hajua koska uusia osia mahtais lyötyä hyllystä, eli oliko vaan "paperijulkaisu"...

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #943 : 25.08.09 - klo: 15.56 »
Onko muut "rasvannut" pinjonia saippualla? en ole kyllä montaa akullista kerennyt ajaan mutta mielestäni on ollut apua pinjonin kulumisen suhteen.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #944 : 25.08.09 - klo: 16.43 »
Onko muut "rasvannut" pinjonia saippualla? en ole kyllä montaa akullista kerennyt ajaan mutta mielestäni on ollut apua pinjonin kulumisen suhteen.

Täytyy kyllä sanoa että eipä ole tullu mieleenkään että saippua voisi pinjonin kulumista vähentää..
Teho on varmaan sama kuin rekan pysäyttäminen pahviseinään.. :grin:

Mutta enpäs sano mitään kun en ole kokeillu.. panisin silti rahani likoon mieluummin vaikka diffirasvan puolessta kuin saippuan, vaikkei sitä pinjonia tarvitekaan rasvailla..
Kun vakiopinjoni silottuu, niin Robinson Racingia tilalle, toimii paremmin kuin Bliw.. :wink:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #945 : 25.08.09 - klo: 17.13 »
En kyllä ole rasvaillut pinjonia millään, sehän vain kerää kaikki moskat siihen kiinni.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #946 : 25.08.09 - klo: 17.24 »
Palasaippuaa kehiin, ei kerää hiekkaa eikä mitään muutakaan..
Vanhankansan polttis miehiltä vinkki.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #947 : 26.08.09 - klo: 19.21 »
Hitto vie, ei noista 6S lipoista ole kun haittaa..  :angry:

Nyt oli ajokerta numero 5 6S lipoilla enkä EDELLEENKÄÄN saanut ajettua tuota 6S akkuparia loppuun saakka..
Nyt meni nimittäin sitten tuo V2 MMM pimeeks, yhtäkkiä auto vaan lakkas kulkemasta, kuin olis virrat katkastu kesken ajon.
Eka akkuparin jälkeen huomasin että tuuletin ei meinannu toimia, piti puhaltaa siihen että alko pyörimään ja jos tuuletin teki tuon myös 6S:llä, niin eiköhän tuo ole melko varmasti kärähtäny koko nopari..
No, huomenna Sabelle puhelua ja sitten takuuvaihtaen MMM nro 2...  :huh:

Kylläpäs 6S lipot toi mukanaan paljon huonoa onnea, joka ajokerta noiden kanssa on päättyny "keskeytykseen" ja keskimäärin olen ladannu noihin 5000mah akkuihin 1500-2000mah, eli en edes puolia ole kerenny ajamaa vielä kertaakaan.. :huh:

Olis ny nopari kestäny vielä kuukauden, sitten kun syyssateet alkaa, niin olis ollu aikaa seisottaa autoa.. :angry:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #948 : 28.08.09 - klo: 16.29 »
Nyt on päivitetty pinjoni ja megahertsiradiotkin sai väistyä.

Onko tässä jotain keskidiffisäätöjä? Aikaisemmin veto etu- ja takapyörien välillä oli 1:1 (perä nousi pakilla), nyt pakittaessa sutii vain takapyörillä.. Ilman kuormaa kaikki renkaat kyllä pyörivät. En mielestäni koskenut mihinkään avatessani vaihdelaatikkoboksia.

Manuaaliin voisi toki tutustua..  :smiley:
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #949 : 28.08.09 - klo: 18.33 »
Onko tässä jotain keskidiffisäätöjä? Aikaisemmin veto etu- ja takapyörien välillä oli 1:1 (perä nousi pakilla), nyt pakittaessa sutii vain takapyörillä.. Ilman kuormaa kaikki renkaat kyllä pyörivät. En mielestäni koskenut mihinkään avatessani vaihdelaatikkoboksia.

Manuaaliin voisi toki tutustua..  :smiley:

Eipä ole säätöjä. Muuttuko pinjonin hammastus mihin suuntaan kun vaihdoit vai pysykö samana?
Jos vaihdoit esim. 20T pinjonin 25T pinjoniin, se saattaa jo riittää ettei perä enää nouse.
Huonompi kiihtyvyys..
Ja voihan se kytkinkin luistaa..

Itellä ei ole koskaan tuo vehje nostanu perää kun pakin lyö päälle, johtuu ehkä siitä että pakin teho on aina ollu mulla vaan 50%.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #950 : 28.08.09 - klo: 19.29 »
Sama pinjoni (20T), ja tuskin kytkin luistaa kun kyllä keula nousee entiseen malliin  :tongue:

Pakin tehot olleet mullakin koko ajan 50%, ajelen tosin lähinnä 6S:llä..

Vähän kävin siitä huolimatta hyppyyttämässä, siististi menee backflipit  :cool:. Lämpömittaria ei sattunut mukaan, mutta moottori lämpesi kyllä tuntuvasti, silleen et 3-4sek pystyi pitään sormea päällä. Lipot lämpes about kädenlämpösiks, täytyy ehken seurailla niitäkin jatkossa.

HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Sabor

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #951 : 29.08.09 - klo: 19.53 »
No niin, HPI Savage Flux tilattuna, pitäisi saapua ensi viikolla! Olen uusi harrastuksen parissa, mutta ajattelin investoida nyt kunnon laitteeseen heti alussa. Käyttötarkoitus etupäässä bashausta ja yleistä leikkimistä poikani kanssa ko. autolla. Hieman toisenlainenkin autoilu kilpailuineen kiinnostaa, mutta ajattelin aloittaa nyt tällä ja katsoa miten kiinnostus riittää.

Akuiksi hankin Zippy Flightmax 5000mAh 2S1P 30C:t ja laturiksi Graupner Ultra Duo Plus 50:n. Saattaa olla hieman overkilliä tuo laturi, mutta tuplalataus houkuttaa ja ei sitten tarvitse olla ostamassa heti uutta laturia.

Nyt mietiskelen mitä varaosia pitäisi hankkia, HPI:han on juuri julkaissut uuden  Machined Bulletproof Diff Bevel Gear Setin, esim.
http://storefront.smfstore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=31_91&products_id=2352

Tuolla sanotaan että samalla kannattaisi vaihtaa Composite Gear Box Bulkhead Set - #102272
http://storefront.smfstore.com/index.php?main_page=product_info&cPath=31_91&products_id=2353

Onko kukaan tilannut näitä, ja jos on niin onko vinkkejä mistä tehdä se? Onko muuta mitä kannattaa hankkia? Renkaat /esim. Badlands) sopivilla vanteilla ovat jo hankintalistalla.

Samalla pähkäilen 2.4 GHz:n radion hankintaa. Vaikka harrastus onkin aluillaan niin kun kerran olen jo satsaamassa muuhun niin mietin joko Futaba 4pk:n tai Sanwa m11x:n hankintaa. Tietysti halvemmallakin saattaisi pärjätä, mutta noilla pärjäisi jatkossa jos vaikka sopivan Asson tai muun sellaisen rata-auton hankkisi. Onko kenelläkään vinkkejä tai kommentteja tähän?

Kiva foormi teillä täällä, olen saanut täältä paljon hyödyllistä tietoa!

Poissa HuoH

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #952 : 29.08.09 - klo: 19.57 »
Kyllä minusta pärjää esim.Futaba 3pm 2,4Ghz radiolla jo aika pitkälle,niin ja itsellä on kyseinen radio ja kyllä riittää säädöt vaikka ihan perus kilpailemiseen.
« Viimeksi muokattu: 29.08.09 - klo: 20.05 kirjoittanut HuoH »
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #953 : 29.08.09 - klo: 20.02 »
Radioiksi itsekkin suosittelen futaba 3PM radioita, aivan varmasti riittävät eikä tarvitse heti ostaa uusia radioita, kalliimpia tuskin tarvitsee ellei ole kisakuski.
- Tapsa

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #954 : 29.08.09 - klo: 20.24 »

Samalla pähkäilen 2.4 GHz:n radion hankintaa. Vaikka harrastus onkin aluillaan niin kun kerran olen jo satsaamassa muuhun niin mietin joko Futaba 4pk:n tai Sanwa m11x:n hankintaa.


Laita ihmeessä 4PK. Eipähän tarvi miettiä sitten että miksi en ostanu niitä silloin heti. Hinta ero ei ole paha, silleensä verrattuna että jos eka ostaa halvemmat ja vasta sitte kalliimmat.
Itse olen jo monta kertaa meinannut ostaa Futaba 4PK:n. Mutta parilla kertaa sitä ei ole ollut varastossa ja sitten kun on ollu niin on kerenny jo ostaa jotain muuta sillä rahalla.
Tällä hetkellä on Futaba 3PM 2.4g radiot ja olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen niihin.

Akut on vielä postissa matkalla. Maanantaina toivottavasti jo perillä. Pääsen sitten itsekkin testaileen Fluxia :wink:


Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #955 : 29.08.09 - klo: 21.43 »
Sabor, luulen että isi ajaa ja pojan täytyy tyytyä katsojan osaan..
Siis oikeastikkin, vaarallinen vehje, juniorille.
Itse tilasin fluxin itselleni ja pojalleni. Poika on tyytynyt vielä katsojan rooliin koska on vasta yhen.
Mutta jos on ostokrapula, se häviää kun näet auton,se on iso ja hauska ajettava.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa Sabor

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #956 : 29.08.09 - klo: 22.06 »
Jep, poika on vasta viisi vuotta joten saattaa olla että Savagen rattiin ei häntä uskalla päästä. Kotoa löytyy Kyoshon Lazer jota poika pyörittää hämmästyttävän hyvin joten molemmille löytyy lelut. Innostuin tästä harrastuksesta tuo Lazerin kautta, joka oli puhdas impulssihankinta kuukausi sitten Jumbossa käydessä asiaan sen tarkemmin perehtymättä. Kiva auto, valitettavan tarkka vain ajoalustan suhteen ja vaikuttaa muutenkin aika herkältä peliltä. Niinpä teinkin hieman kotiläksyjä ja sen perusteella päädyin tuohon Savageen. Ostokrapulaa kyllä hieman on, budjetti on ylittynyt moninkertaisesti, mutta eiköhän tuo ole sen arvoista. Kiva kuulla rohkaisevia kommentteja tämän suhteen. Jännittää kovasti saada setti kasaan :)

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #957 : 29.08.09 - klo: 22.24 »
Niin joo ja samat fiilikset mulla toisenlaisen auton suhteen myös.Radalle Xrayn polttis.
Kävin katsomassa kisoja täällä Tampereella ja jotenkin siistin näköistä menoo, kevyitä loikkijoita.Täytyy vaan tuota emäntää kutitella enemmän että ees savagen hinnasta leppyy.. Ja tilaa tosiaan se radio, Acomsia saa halvalla modelsport.co:sta, alle viikossa täällä. Osia en ole saanut rikki. Toiset renkaat olisi kivat, odotan vaan siihen asti kun joku paikka rikkuu niin saa samaan tilaukseen. JA tuo pitempi runko(kts.ylemmäs) on kovasti mielessä myös, olisi vähän reilu satasen posteineen.
« Viimeksi muokattu: 29.08.09 - klo: 22.37 kirjoittanut koivistonkylä »
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #958 : 01.09.09 - klo: 20.16 »
Ostin pojallekkin oman..
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #959 : 01.09.09 - klo: 21.25 »
^ Siisti kuva.. :grin:

No ei se Ile sitten kauaa jaksanu Fluxilla ajella kun nyt on jo auto myynnissä..?

Itellä ei into laannu tuon kanssa millään, nyt on vaa nopari broken ja pitäs saada Castlelle takuuvaihtoon mutta Sabe ei vastaa s-posteihin..
Saben kautta tuon vaihdon ajattelin hoitaa kun sieltä kerran ostin.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4