Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 951450 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1110 : 05.12.09 - klo: 15.29 »
Ei ollut, tossa oli Nitro savan pinioni paikalla, sen takia se noin helpolla räjähti. :grin:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1111 : 05.12.09 - klo: 15.31 »
Mageeta settiä, jälleen kerran...

Kiitti vaan, nyt on sentään HD digikamera niin saa kohtalaista kuvaa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1112 : 06.12.09 - klo: 19.33 »
Laitoin laakerisarjan tilaukseen lopulta täältä.

Saas nähdä mitä sieltä tulee jos tulee. Tuon setin jälkeen varmaan ei muita kuin pyöränlaakereita tule juuri vaihdeltua joten RC-Caragen toimitustapoihin voi tutustua tarkemmin sitten vähän myöhemmin.
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1113 : 06.12.09 - klo: 19.41 »
Nyt on testailtu autoa enemmän ja on mahtava peli!

Mahtava ajella tuolla lumi hangessa(lunta 5-15cm), kun sain kaverilta lainaan ketjut taakse, keulii nätisti lumellakin.
Tein noparille ja moottorille pahvista alkuun sellaisen suojan joka toimii(ei päästä lunta sisälle,ja saa ilmaa), nyt pitää etsiä jostain jotakin muovia(tai jotakin muuta parempaa kuin pahvi), ja tehdä uusiksi se suoja.

Muutaman kerran olen puuhunkin ajanut kun ei ole jarrut piettäneet liukkaalla, mutta mitään ei ole mennyt rikki.
Akkuja pitää tilailla tässä lähi aikoina lisää!

-Jarkko

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1114 : 07.12.09 - klo: 15.32 »
Mitkähän lipot tähän olis sopivat? En löytäny montaa soppelia akkua hobbycitysta!
Mitä akkuja te käytätte? -rcmh-?

Tarviis 2x 4s lipoja(3000mah->) ja 2x 3s lipoja(4000mah->).

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9991&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_4500mAh_3S1P_30C_
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8578&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_5000mAh_2S1P_20C_
Noita olen kattellu, mutta näyttäs olevan liian korkeat?

Sori. :embarrassed:

-Jarkko
« Viimeksi muokattu: 07.12.09 - klo: 15.54 kirjoittanut hpi-cen »

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1115 : 07.12.09 - klo: 16.34 »
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1116 : 07.12.09 - klo: 17.41 »
Mä tilasin näitä 2.

Mikäs tuo hinku kaililla flightmaxia laittaa? Jotain vikaa Turnigyn akuissa?

No, nyt kun katselin noita flightmaxeja niin ehkäpä nämä tilaan kun seuraavan kerran pattereita tarttee.

Leveys ei noissa patterikoteloissa tahdo oikein soveltua 4s paketeille, mutta korkeuttahan tulee lähes rajattomasti lisää kun nakkaa ne kannet pahvilaatikon pohjalle ja pistää sträppinarut tilalle.
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1117 : 07.12.09 - klo: 18.18 »
Mikäs tuo hinku kaililla flightmaxia laittaa? Jotain vikaa Turnigyn akuissa?

Flightmaxit on ainakin oman kokemuksen mukaan parempia. Itsellä oli yksi Turnigyn 3s rustyssä ja se kesti vain n 20 akullista, eli ei enää Turnigyja mulle.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1118 : 07.12.09 - klo: 19.50 »
Mulla on pari turnigyn akkua, ostin fluxia varten mutten ole vielä kertaakaan päässyt testaamaan. Flightmaxin akuilla sen sijaan olen ajellutkin, ihan mainiosti toimivat ja 20C tuntuu riittävän (5Ah paketit)..
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa juhku1

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1119 : 08.12.09 - klo: 20.58 »
Kumpaa suosittelette: MMM 2650kV tai MMM 2200kV?
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1120 : 08.12.09 - klo: 21.09 »
Kyllä varmaan 2200KV:llä pärjäät! :wink:
4S akuillakin jo tehoa liiaksi, keulii lumellakin(ketjut).

-Jarkko

Poissa juhku1

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1121 : 08.12.09 - klo: 21.21 »
Juu, eli jos 2650kV ni ajo täysin mahdotonta  :grin:
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1122 : 08.12.09 - klo: 21.39 »
Ja jos en väärin muistele, ni 2650kv on buggy kone ja 2200kv truggy.
Eli 2200kv:ssa on woimaaa.. enemmän.

Joskus jos sit laitat 6s akut ni 2650kv koneella on lentokone ilman siipiä..
son loppu ny.

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1123 : 09.12.09 - klo: 15.16 »
Nyt on testailtu autoa enemmän ja on mahtava peli!

Mahtava ajella tuolla lumi hangessa(lunta 5-15cm), kun sain kaverilta lainaan ketjut taakse, keulii nätisti lumellakin.
Tein noparille ja moottorille pahvista alkuun sellaisen suojan joka toimii(ei päästä lunta sisälle,ja saa ilmaa), nyt pitää etsiä jostain jotakin muovia(tai jotakin muuta parempaa kuin pahvi), ja tehdä uusiksi se suoja.

Muutaman kerran olen puuhunkin ajanut kun ei ole jarrut piettäneet liukkaalla, mutta mitään ei ole mennyt rikki.
Akkuja pitää tilailla tässä lähi aikoina lisää!

-Jarkko
Vinkkinä:Laita säilykerasian kannesta suoja:)
taittele ja niittaa kiinni
Mulla savagessa sellanen ilmansuodatin suoja ja pohjalevy
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1124 : 10.12.09 - klo: 20.06 »
Nyt on testailtu autoa enemmän ja on mahtava peli!

Mahtava ajella tuolla lumi hangessa(lunta 5-15cm), kun sain kaverilta lainaan ketjut taakse, keulii nätisti lumellakin.
Tein noparille ja moottorille pahvista alkuun sellaisen suojan joka toimii(ei päästä lunta sisälle,ja saa ilmaa), nyt pitää etsiä jostain jotakin muovia(tai jotakin muuta parempaa kuin pahvi), ja tehdä uusiksi se suoja.

Muutaman kerran olen puuhunkin ajanut kun ei ole jarrut piettäneet liukkaalla, mutta mitään ei ole mennyt rikki.
Akkuja pitää tilailla tässä lähi aikoina lisää!

-Jarkko
Vinkkinä:Laita säilykerasian kannesta suoja:)
taittele ja niittaa kiinni
Mulla savagessa sellanen ilmansuodatin suoja ja pohjalevy


Vinkkinä:vedä suojalakka http://smoosmoo.com/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=186 nopariin ja vastari minigrippussiin ja ANNA MENNÄ!!
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1125 : 10.12.09 - klo: 21.05 »
onks toi todistetusti hintaansa nähen paras ton koko luokan sähkömonsteri?
Ny muuten hajos joku :D

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1126 : 10.12.09 - klo: 21.13 »
onks toi todistetusti hintaansa nähen paras ton koko luokan sähkömonsteri?

Itse voin ainakin todeta että auto on pommin kestävä! Ainut heikko kohta oli diffit mutta nykyisin Hpi on korvannut ne kestävämmillä.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1127 : 10.12.09 - klo: 21.35 »
Mulla on ollut Savage kohta lähes vuoden ja autossa on vielä esim. alkuperäiset tukivarret, ripustukset, iskarit ehjiä, ainoastaan yksi ylempi tukivarsi mennyt edestä, ja auto saa aina kunnolla ilmaa. Että se jo kertoo jotain kestävyydestä. :tongue:
RPM:än tukivarret voisi laittaa jos vakiot vain hajoaa joskus.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1128 : 10.12.09 - klo: 22.44 »
Minua mietityttää, että miten savagen alatukivarret edes saa hajalle, ovat sen verran paksua tavaraa! Polttissavastani ei ole mennyt yhtäkään muoviosaa rikki, aina särkyy voimansiirto...

Poissa juhku1

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1129 : 10.12.09 - klo: 23.16 »
Minua mietityttää, että miten savagen alatukivarret edes saa hajalle, ovat sen verran paksua tavaraa!
Ajamalla 100kmh tolppaan   :p :lol:
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1130 : 11.12.09 - klo: 06.42 »
Minua mietityttää, että miten savagen alatukivarret edes saa hajalle, ovat sen verran paksua tavaraa!

Ei ne kovin helposti hajoa. Oma savage fluxi karkasi kesällä asfaltilla nopeusennätyksiä tehdessä tutkan lukemasta 85km/h lapasesta tien viereiseen metsään. Kaatoi mennessään reilun peukalon paksuisia koivuja mutta autosta EI HAJONNUT MITÄÄN! Koivun kuorta oli vaan joka paikassa...
Eli jonkun verran ne kestää.  :lol:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa timomk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1131 : 11.12.09 - klo: 13.26 »
pitää kattoo 1,5 vuoden päästä kun on sen verran kallis auto.
Ny muuten hajos joku :D

Poissa Vilperix

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1132 : 11.12.09 - klo: 14.37 »
Dodii, nyt se tuli  :p Pitäänee viellä oottaa että liittiet akkuihin ja suojalakka tulevat, niin pääsee baanalle   :angel:

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1133 : 11.12.09 - klo: 15.03 »
Dodii, nyt se tuli  :p Pitäänee viellä oottaa että liittiet akkuihin ja suojalakka tulevat, niin pääsee baanalle   :angel:

Onko siinä Luodinkestävät diffit paikalla jo valmiina?
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Vilperix

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1134 : 11.12.09 - klo: 15.25 »
Ei kai pitäis olla, en oo viel ehtiny avaa pakettii, ni en tiiä :( Tuli towerista, ni ei siel ainakaa lukenu et ois ollu :D

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1135 : 12.12.09 - klo: 18.48 »
Dodii, nyt se tuli  :p Pitäänee viellä oottaa että liittiet akkuihin ja suojalakka tulevat, niin pääsee baanalle   :angel:
Hyvän auton ostit!
Kannattaa kiristellä osia ennenkuin menet ajamaan, tiiä vaikka pinjoni tippuu kesken ajon, sitte ei ole mukavaa!  :wink: :mrgreen: :lol:

Tekiskö näillä mitään fluxissa: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9364 ??
Olis tilaus listalla kun halpojakin ovat!

-Jarkko

Poissa hallipatsui

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1136 : 12.12.09 - klo: 19.09 »
Aika tiukille menee mittojen puolesta.
Hobao Hyper 8,5 Pro
Team Academy SBV2 Pro Carbon Team Academy GV2 Pro

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1137 : 12.12.09 - klo: 19.12 »
Nyt on sellainen homma hpi-cen että otat sen mitan käteen ja mittaat fluxin akkukotelot ja katot mahtuuko toi flightmax sinne vai ei... Toi alkaa olemaan todella naurettavaa kun kysyt aina vaan yhtä tyhmiä kysymyksiä etkä kuuntele mitä neuvoja muut antaa..

Käytä päätäsi, ei voi olla niin vaikeaa selvitellä asioita itse. En viitsi nyt rumempia lausahduksia käyttämään koska siitä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä.. Noiden koteloiden mittaamisen ei pitäisi olla mitenkään ylivertaisen vaikeata vielä, eli mittaat ne ja katot sopiiko vaiko eikö.
- Tapsa

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1138 : 12.12.09 - klo: 19.26 »
Nyt on sellainen homma hpi-cen että otat sen mitan käteen ja mittaat fluxin akkukotelot ja katot mahtuuko toi flightmax sinne vai ei... Toi alkaa olemaan todella naurettavaa kun kysyt aina vaan yhtä tyhmiä kysymyksiä etkä kuuntele mitä neuvoja muut antaa..

Käytä päätäsi, ei voi olla niin vaikeaa selvitellä asioita itse. En viitsi nyt rumempia lausahduksia käyttämään koska siitä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä.. Noiden koteloiden mittaamisen ei pitäisi olla mitenkään ylivertaisen vaikeata vielä, eli mittaat ne ja katot sopiiko vaiko eikö.
Kysyinkö mitoista mitään? EN! Lueppas Tapsa92 se minun viesti uudestaan!Prkl!

Naurettavaa? Se on minusta naurettavaa kun valitetaan joka v*tun asiasta!

Kyllähän nuo näyttäs menevän koteloon.
Koteloiden mitat:

19.7 cm pitkä
4.4 cm korkea
2.9 cm leveä.

-Jarkko
« Viimeksi muokattu: 12.12.09 - klo: 22.07 kirjoittanut hpi-cen »

Poissa sil

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #1139 : 12.12.09 - klo: 19.53 »

Haluasin tilata fluxiin Futaba 2pl 2.4ghz ohjaimen ja vastarin. Mahtuuko vastari tuon vakion tilalle? Ja meneekö liittimet suoraan vai pitääkö kikkailla jotain? En ole mihinkään vaihtanut ikinä radioita niin kaikki tieto on kullan arvoista. Ja onko tuo vaihto yleisellä tasolla helppo juttu aloittelijalle?

E-Revo - Savage Flux HP