Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 949268 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2610 : 19.04.12 - klo: 23.54 »


Nopari löys uuden paikan
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2611 : 20.04.12 - klo: 10.56 »
pysyyköhän noi puskurit pelkästään 2 ruuvilla kii siin alusta levys kun ei oo mahollisuutta saaha niit tukia osia kii mihinkään kun autos on metalliset iskaritornit niin niissä ei oo kiinnitys kohta vai pistänkö uuvet puskuritkin myyntiin muitten osien lisäksi? samal kysyn oisko jollain tarvetta vakaajille?
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2612 : 22.04.12 - klo: 19.32 »
Eipä ollutkaan etudiffi mennyt... avasin diffin ja kaikki rattaat olivatkin täysin kunnossa. pohjassa olevan kardaanin kupin ruuvi oli tippunut ja siksi ei etuveto toiminut.
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2613 : 22.04.12 - klo: 20.02 »
Meikällä kävi tosiaan köpelösti tuon MGM:n noparin kanssa, joten Sava istuu vieläkin pölyttymässä :undecided: Tai no, joko nopari, motti tai molemmat ovat nyt p*skana. Moottori toimi noin 30 sekunttia kun ne oli liitettynä, mutta nyt se silleesti hädintuskin pyörii.

Noparia pääsee kuitenkin konffaamaan ja se soittaa asiaankuuluvan "kaikkiokei" melodian käynnistäessä. Moottori toimi ennen tähän nopariin liittämistä loistavasti, mutta nopari ei kuulemma voi hajottaa moottoria, joten tiedä häntä missä mättää. Akkujakin on koiteltu useampia ja johdot juotettu uudelleen useaan otteeseen. Ei haissut palanut tms...kerrassaan mystistä  :huh:

Onneksi tuo MGN:n asiakaspalvelu on parasta mihin olen törmännyt (esim. vastailevat sunnuntaisinkin). Pyysivät laittamaan noparin ja moottorin sinne ihmeteltäväksi. Nyt vaan toivomaan, että eivät laita oman mokan piikkiin. Tein kuitenkin kaiken kuten manuaalissa sanottiin, eikä varmasti ollut mitään oikosulkujuotoksia tms.

No jos tuo 1717 nyt kuitenkin antautui jostain syystä, niin seuraavana hankintalistalle menee tod.näk Lehnerin 2240: http://mgm-compro.com/index.php?tid=lehner-motors-lmt-2240. Tuolla pitäisi Savan liikkua vähintään yhtä vikkelästi.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2614 : 24.04.12 - klo: 20.13 »


Nopari löys uuden paikan

Tilasin alzalta pidemmän moottorilevyn, niin saa vähän nätimmin kiinni. Samalla bulkhead brace kitti ja servo plate. Voe voe tätä rahnan mennoo...
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2616 : 27.04.12 - klo: 23.25 »
Taitaa Sava mennä mihin tahansa noilla....

Toni  :roll:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2617 : 28.04.12 - klo: 00.25 »
Mitenköhän mahtaa kestää 6s tehoja?  :cool:
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa -rcmv-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2618 : 28.04.12 - klo: 07.43 »
Mitenköhän mahtaa kestää 6s tehoja?  :cool:

Saatttas telan pätkää alkaa lentelee........
Hpi baja 5b ss

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2619 : 30.04.12 - klo: 13.39 »
Kevät bashinkia fluxilla. Takaiskareissa ei ollut öljyä lähes yhtään, siksi näin paljon kaatoja. :tongue:

HPI Savage Flux - 2012 Spring bashing
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2620 : 30.04.12 - klo: 14.09 »
Hyvä video taas  :wink:

Avasin fluxin iskarit, koska tuntuis oudon tyhjiltä ja ei ihme, koska kaikki öljyt olivat kadonneet. onko vakio iskarien tiivisteet huonoja vai miksi tyhjenee? millaisia öljyjä suosittelisittte? samalla ajattelin ostaa jäykemmät jouset.
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2621 : 30.04.12 - klo: 14.30 »
Jeps, itse laitoin 45 öljyt sisään ja nyt toimii taas hyvin iskarit. Kyllä ne tiivisteet ajan kanssa alkaa vuotamaan, kannattaa uusia ne tiivisteetkin välillä.

Menipä ensimmäinen iskarinkorkki rikki, hyvin on kestänyt tähän asti, vaikka muovia ovat.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2622 : 01.05.12 - klo: 01.30 »
Tuli ostettua lievästi sanottuna, heikossa hapessa oleva savage. Onneksi sain kohtuu hintaan, ainoa vaan, nyt kun olen jo puoliautoa purkanut , ja kirjottanut osalistaa mitkä kaikki pitää uusia, niin lista on mahdottoman pitkä :tongue:, Kivaahan tässä on se että saa heti valita minkälaista osaa pistää tilallle. Ja ärsyttävintä, Vääriä ruuveja/väärän mittasia/väärillä kannoilla joka paikassa. Eli ruuvit pitää uusia myös. No annetaan savagelle uusi elämä.

e: Tarkastettu molemmat diffit sun muut sinne edetessä, prkl, nyt käynyt mielessä että olisi kannattanut ostaa uus. :cry:. toinen diffin tuki poikki ja toinen puuttuu, muovinen tuki mikä tukee runkoa myös, ei näytä saavan irrallaan, joutuu ostamaan diffin kuoret myös. 26$ kpl
« Viimeksi muokattu: 01.05.12 - klo: 02.49 kirjoittanut koivistonkylä »
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2623 : 01.05.12 - klo: 10.29 »
No joo, jos joudut vaihtamaa varaosia yli 30% silloin kannatta ostaa uuden. Kohtuun hintaa tuote voi äkkiä muuttua kalliiksi kun sitä alkaa korjaamaan. Vielä väärin kasattu auto on hermoja rassaava.  :huh:
« Viimeksi muokattu: 01.05.12 - klo: 19.56 kirjoittanut varg »
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2624 : 01.05.12 - klo: 21.20 »
Se tuppaa olemaan vähän niin, että jos menee ostamaan joltain juniorilta autoa mistä ei ole kuvia kunnolla tai ei pääse hakemaan niin kun saa auton käsiin niin siinä on yhtäsun toista patenttia kun ei varmaan ole aina ollut varaa tilailla varaosia niin pistetty sitten mitä sattuu tilalle. Toki löytyy niitä kikkareita vanhemmiltakin mitkä myydään ilman sen suurempia tarinoita missä kunnossa auto oikeasti on.

Ite ostin kanssa kerran käytetyn savan mistä paljastu sitten vähän enempi risaa osaa, mitä ilmotuksessa kuvattu. Myyjä onneksi oli reilu ja tuli muutamalla eurolla vastaan kun tosiaan yhdenkin pienen muovi paskeen kun joutuu tilaamaan niin siihen menee äkkiä 10-20e kun mukana tulee läjä turhaa myös.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2625 : 02.05.12 - klo: 19.12 »
Joo joo, ajattelin viikonloppuna testailla 'Wingin 80A säädintä, moottori on vielä epäselvä.
Uskaltaako tuohon säätimeen ruuvata kiinni castlen 2200kv pökäleen? Tai sitten ois Turnigyn 2560Kv buggy kone?
Vai ajanko turvallisesti Wingin 4168SL 2250kv tötteröllä? Mitä on Pro miehet mieltä? ;)

Illalla sitten lisää erinomaisia kysymyksiä ja pari valokuvaa savan päivitysosista :D Stay tuned! Nyt Avengers!!!
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2626 : 03.05.12 - klo: 20.28 »
Hups. Löydä kuvasta virhe:
(tais tulla diffihuolto tarpeeseen...)



Onko tämä sopiva määrä ja laatu silikoniöljylle?
Kuvassa näkyy myös tiiviste. Tai siis se mitä siitä on jäljellä, eli ei juuri näy.



Loppuun vinkki onhjauslinkin tekemiseen, vosseen täytyy tehdä sama, lähtee hyvin klappia pois. Osat traxxasin valikoimista ja pakista M4 ruuvia ja hieman dremeliä:

« Viimeksi muokattu: 04.05.12 - klo: 12.31 kirjoittanut triheadwolf »
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2627 : 03.05.12 - klo: 20.38 »
Joo joo, ajattelin viikonloppuna testailla 'Wingin 80A säädintä...
Testaile vaan ja kerro toki saitko kestämään.
Veikkaisin että ei kestä tuossa Savage Flux möykyssä kun hetken.. :shocked:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2628 : 03.05.12 - klo: 21.14 »
Aijaa, täältä sain kannustusta siihen että uskallan kokeilla: http://rc10.fi/index.php?topic=66353.msg601991#msg601991

No, liittimet on säätimeen vaihdettu joten testaukseen menee. Eikä se nyt niin kallis ole että haittaisi kovinkaan paljon vaikka sattuisi käryämäänkin, kunhan ei vaan vie taas toista akkua mukanaan (koputtaa puuta).
Viikonloppuna ois tarkotus testata jos hobbylinna on laittanut yhden upright setin postiin.

En laittanutkaan eilen niitä kuvia uusista osista kun ajattelin että ei vakio kallistuksenvakaajat ja alzan kamat nyt kovin erikoista nähtävää ole, sitäpaitsi se alza tie rod brace jää vakaajan muoviosan alle joten kuvien pointti on nolla. Mutta laitetaan tähän nyt kuitenkin sekaisin olevalta työpöydältä kuva.

Ostin tuollaisen Ryobi ruuvivääntimen ja suht laadukkaita Ironside kärkiä siihen, 2,5mm kärki mahdoton löytää täältä pikkukyliltä. no eipä niitä olekaan kuin vissiin kaksi kappaletta autossa.
Ryobi on äärimmäisen kätevä vehjas, painaa kärjen kantaan tiukasti kiinni ja painaa liipaisinta. Jatkopalan avulla ulottuu jopa akkukoteloiden pohjalle niin ei tarvi käsin niitä nysvätä paikalleen.
Säästyy myös jännetuppitulehdukselta ja laatukärjillä ei särje vakio ruuvien kantoja.


-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2629 : 03.05.12 - klo: 23.27 »
Onkos nuista light weight idler- ja drivegearista mitään käytännön hyötyä?
Ajattelin vaan, että eipä ole hinnalla pilattuja, jos laittaisi samalla nuo tilalle, kun vaihtaa HD mallin drivegearin.  :huh:

Mutta mitäpä niitä vaihtamaan, jos vakiollakin kestäisi.  :cool:
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2630 : 04.05.12 - klo: 15.36 »
Noniih, MGM:llä tulivat siihen tulokseen, että olen tuhonnut noparin viallisella moottorilla (joka kuitenkin toimi täydellisesti nopariin liitettäessä, mutta sitä eivät uskoneet  :roll:). Eli ei mee takuuseen -> 300€ kankkulan kaivoon. No tarjoavat uuttaa vähän alennettuun hintaa...nyt on fiilikset vähän kun sillä kuuluisalla pikkuoravalla. Taitaa savagesta tulla hyllynkoriste.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2631 : 04.05.12 - klo: 15.54 »
Vaikkei tämä nyt säädinkeskustelu olekaan niin minäkin sanon jotain.

Nyt on kaksi kertaa aika lyhyen ajan sisään kuullut vastaavan tarinan MGM:sta. Ei hyvälle vaikuta, harkitsin itsekin jossainvaiheessa MGM:ää mutta totesin että minun tasoinen harrastaja tulee olennaisesti halvemmalla säätimellä toimeen silläkin uhalla että se ei kestä välttämättä niin kauan kuin MGM joka on lienee laadukkaammista osista valmistettu. Vaan eipä tuo näytä MGM:kään ainakaan tässä tapauksessa kovin kauaa kestäneen, luulisi että useimmilla se kestaa jopa vuosia. Ajan niin vähän että voin ostaa vaikka 4 monsteria MGM:n hinnalla. :)
Minun kohdalla vastaan ei tullut raha vaan taso jolla harrastus tällä hetkellä kulkee.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2632 : 04.05.12 - klo: 16.18 »
Noniih, MGM:llä tulivat siihen tulokseen, että olen tuhonnut noparin viallisella moottorilla (joka kuitenkin toimi täydellisesti nopariin liitettäessä, mutta sitä eivät uskoneet  :roll:). Eli ei mee takuuseen -> 300€ kankkulan kaivoon. No tarjoavat uuttaa vähän alennettuun hintaa...nyt on fiilikset vähän kun sillä kuuluisalla pikkuoravalla. Taitaa savagesta tulla hyllynkoriste.

No voi persaus. Tapsa92:lla mitään kommenttia, näiden kun piti olla niitä hyviä ja castlen tekeleet paskoja? Tuntuu vaan että näitä yksittäistapauksia tuntuu olevan kuin lähi-idästä tulleiden rikastuttajien raiskauksia.
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2633 : 04.05.12 - klo: 17.17 »
Uutta tilalle ja baanalle  :afro: Vai eikö rahat riitä ? Rc-autoilu on kallista, elämä on.
- Tapsa

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2634 : 04.05.12 - klo: 17.42 »
Uutta tilalle ja baanalle  :afro: Vai eikö rahat riitä ? Rc-autoilu on kallista, elämä on.

Tässä on meillä filosofinen ero, vaikka mulla olis miljoonan verran viikkorahaa, niin jos mulle haistatettaan p*skat valmistajan toimesta takuun kanssa, en osta uutta siltä valmisajalta ennen luottamuksen palaamista. Eikä se helpolla palaa.

Hyvä asia tässä on se että Mordex jakaa surunsa meidän muiden kanssa, jotta muut osaa vetää oman harkintansa mukaan säästöpossuaan sileäksi.

Rahalla saa muitakin vaihtoehtoja kuin toimimattomia nopareita ja perävalotakuuta. Joskus näemmä jopa vähemmällä rahalla.
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2635 : 04.05.12 - klo: 18.07 »
Harmillinen tuo takuusysteemi kieltämättä.

En ole itsekkään mikään hemmoteltu miljonääri kakara, itseasiassa olen työtön tälläkin hetkellä ja 20v joten en ihan ymmärrä tuota letkautustasi.. Mulla ei ole edes ajokorttiin eikä oikeaan autoon varaa, eikä melkeen mihinkään muuhun vähänkään arvokkaampaan esineeseen tai asiaan joten mua ei oikein naurata. Vanhemmilta en ole saanut mitään taloudellista tukea pitkiin aikoihin, ovat korviaan myöten asuntoveloissa. Sulla, Mordexilla ja monella muulla rc-autoilijalla on asiat moninkertaisesti paremmin ainakin taloudellisesti joten teillä ei pitäisi olla mua enempää valitettavaa tämän asian suhteen.

Mä olen ollut itse todella tyytyväinen MGM:n palveluun aina, joten miksi mun pitäisi vaihtaa valmistajaa jos en näe tarvetta siihen ? Jokaisella on erilaiset mielipiteet kaikesta, mun mielipide on se että MGM tekee loistavia tuotteita takuusta huolimatta.

Teidän mielestä näin ei ehkä ole mutta ei silti tarvitse haukkua jotain merkkiä pystyyn yksittäisen tapauksen takia. En minäkään castlea erityisemmin itsekkään vihaa vaikka MMM onkin mun mielestä surku-hupaisa nopari hajoamisten suhteen, moneen castlen tuotteeseen olen ollut jopa tyytyväinenkin.

Mä en jatka tätä keskustelua enempää ettei mene väärään suuntaan tämä keskustelu, menkää te isot miehet leluinenne vaikka purkamaan turhautumistanne ja kiukkuanne vaikka jonnekkin hiekkalaatikolle tai ottakaa vaikka näin perjantain kunniaksi muutama bisse ja kattokaa lätkää.
« Viimeksi muokattu: 04.05.12 - klo: 18.12 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2636 : 04.05.12 - klo: 18.18 »
nyt ois omakin fluksi kasassa ja aika äksyhän toi on 4s 7600 nanoil  heti katonkautta ympäri pikku kaasul hyvin toi vanha mgm nopari toimi.mottina toi fluxsin 2200kv, servo viel pitää hommata parempi  ohjaukseen. nyh joku kiinan ihme. tulipahan kattoon laitettua hilari teippiä.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2637 : 04.05.12 - klo: 18.21 »
Noniin, vielä sen verran että tulihan sieltä vaihteeksi jotain positiivistakin kommenttia MGM nopareihin liittyen. Suosittelen ehdottomasti Futaban tai Savöxin servoja, Sanwaltakin voisi löytyä joku sopiva. Kannattaa kerralla hankkia vähän parempi servo, joku +20kg vääntävä voisi olla ihan passeli tuohon tarkoitukseen. Nopeudella ei niin suurta merkitystä fluxin kokoisessa autossa. Ei kannata harjattomalla moottorilla varustettua hankkia, ovat kalliita ja epävarmempia kuin perinteiset.

Hitecin tai Bluebirdin servoja en voi itse ainakaan suositella, niihin ei kannata koskea. Lisäksi ainakin hitec on turhan kallis laatuun nähden.
- Tapsa

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2638 : 04.05.12 - klo: 18.44 »
Noniin, vielä sen verran että tulihan sieltä vaihteeksi jotain positiivistakin kommenttia MGM nopareihin liittyen. Suosittelen ehdottomasti Futaban tai Savöxin servoja, Sanwaltakin voisi löytyä joku sopiva. Kannattaa kerralla hankkia vähän parempi servo, joku +20kg vääntävä voisi olla ihan passeli tuohon tarkoitukseen. Nopeudella ei niin suurta merkitystä fluxin kokoisessa autossa. Ei kannata harjattomalla moottorilla varustettua hankkia, ovat kalliita ja epävarmempia kuin perinteiset.

Hitecin tai Bluebirdin servoja en voi itse ainakaan suositella, niihin ei kannata koskea. Lisäksi ainakin hitec on turhan kallis laatuun nähden.


itel ollu 2kpl  mgm nopareit  eka meni todella halvalla auton mukana  ja oli hiton hyvä
toi nykynen on vanha nopari ja toimii todella hyvin

palvelu ja korjaus on todella nopeaa mgm. tarvittaessa.

mietinnässä mikä se ois se hyvä servo. ja samal miettiny miten noi Integy iskarit aukastaan
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2639 : 04.05.12 - klo: 19.17 »
Noniih, MGM:llä tulivat siihen tulokseen, että olen tuhonnut noparin viallisella moottorilla (joka kuitenkin toimi täydellisesti nopariin liitettäessä, mutta sitä eivät uskoneet  :roll:). Eli ei mee takuuseen -> 300€ kankkulan kaivoon. No tarjoavat uuttaa vähän alennettuun hintaa...nyt on fiilikset vähän kun sillä kuuluisalla pikkuoravalla. Taitaa savagesta tulla hyllynkoriste.

Eivät rupea korjaamaan noparia maksusta?
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia