Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 951703 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2640 : 04.05.12 - klo: 20.45 »
Noniih, MGM:llä tulivat siihen tulokseen, että olen tuhonnut noparin viallisella moottorilla (joka kuitenkin toimi täydellisesti nopariin liitettäessä, mutta sitä eivät uskoneet  :roll:). Eli ei mee takuuseen -> 300€ kankkulan kaivoon. No tarjoavat uuttaa vähän alennettuun hintaa...nyt on fiilikset vähän kun sillä kuuluisalla pikkuoravalla. Taitaa savagesta tulla hyllynkoriste.

Eivät rupea korjaamaan noparia maksusta?

Kyllä, jos maksan 70% noparin hinnasta. Reilu peli on sieltä.

Itse asiakapalvelu toimii nopeasti, sitä ei käy kieltäminen, mutta tälläinen kohtelu ei kyllä saa hyvälle tuulelle. Lisäksi kun vastasin heille hieman tuohtuneeseen sävyyn, niin asiakaspalvelija veti herneet nenään ja se on minusta alalla toimineena hyvin epäammattimaista.

Mutta joo, ei tämän enempää ohi aiheen. Täytyy veronpalautuksista katsella josko saisi savan taas kulkemaan, kolmatta tonnia autoon sijoittaneena ei sitä tohdi ihan heitteille jättää.
« Viimeksi muokattu: 04.05.12 - klo: 20.52 kirjoittanut Mordex »
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2641 : 04.05.12 - klo: 20.54 »
voinpa vain kuvitella minkälainen kakan maku jää suuhun tuommoisesta kun et kertaakaan edes päässyt ajamaan. pilaa kyllä tehokkaasti noiden mainetta tuommoinen palvelu. En kyllä itse tuommoista tule hommaamaan ellei ihan pakko ole yli 6S settiä saada.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2642 : 04.05.12 - klo: 22.10 »
Harmillinen tuo takuusysteemi kieltämättä.

En ole itsekkään mikään hemmoteltu miljonääri kakara, itseasiassa olen työtön tälläkin hetkellä ja 20v joten en ihan ymmärrä tuota letkautustasi.. Mulla ei ole edes ajokorttiin eikä oikeaan autoon varaa, eikä melkeen mihinkään muuhun vähänkään arvokkaampaan esineeseen tai asiaan joten mua ei oikein naurata. Vanhemmilta en ole saanut mitään taloudellista tukea pitkiin aikoihin, ovat korviaan myöten asuntoveloissa. Sulla, Mordexilla ja monella muulla rc-autoilijalla on asiat moninkertaisesti paremmin ainakin taloudellisesti joten teillä ei pitäisi olla mua enempää valitettavaa tämän asian suhteen.

Mä olen ollut itse todella tyytyväinen MGM:n palveluun aina, joten miksi mun pitäisi vaihtaa valmistajaa jos en näe tarvetta siihen ? Jokaisella on erilaiset mielipiteet kaikesta, mun mielipide on se että MGM tekee loistavia tuotteita takuusta huolimatta.

Teidän mielestä näin ei ehkä ole mutta ei silti tarvitse haukkua jotain merkkiä pystyyn yksittäisen tapauksen takia. En minäkään castlea erityisemmin itsekkään vihaa vaikka MMM onkin mun mielestä surku-hupaisa nopari hajoamisten suhteen, moneen castlen tuotteeseen olen ollut jopa tyytyväinenkin.

Mä en jatka tätä keskustelua enempää ettei mene väärään suuntaan tämä keskustelu, menkää te isot miehet leluinenne vaikka purkamaan turhautumistanne ja kiukkuanne vaikka jonnekkin hiekkalaatikolle tai ottakaa vaikka näin perjantain kunniaksi muutama bisse ja kattokaa lätkää.

Ei mulla ole mitään syytä dissata sua, eikä tarkoitukseni ole kyseenalaistaa kenenkään rahan käyttöä, saati tunkea kultalusikkaa toisen suuhin. Olen vähän turhan kärkäs ilmaisemaan itseäni, myös irl  :angel:
Vilpittömät pahoitteluni. Ja sitähän tämä on, aikuisten miesten hiekkalaatikkoleikkejä parhaimmillaan, mitä tällä budjetilla aikaiseksi saa  :laugh:

Viimeinen erä menossa ja jännittäväksi menee, joten taidan sen bissen korkata.  :afro:
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2643 : 04.05.12 - klo: 23.08 »
Noniih, MGM:llä tulivat siihen tulokseen, että olen tuhonnut noparin viallisella moottorilla (joka kuitenkin toimi täydellisesti nopariin liitettäessä, mutta sitä eivät uskoneet  :roll:). Eli ei mee takuuseen -> 300€ kankkulan kaivoon. No tarjoavat uuttaa vähän alennettuun hintaa...nyt on fiilikset vähän kun sillä kuuluisalla pikkuoravalla. Taitaa savagesta tulla hyllynkoriste.

Eivät rupea korjaamaan noparia maksusta?

Kyllä, jos maksan 70% noparin hinnasta. Reilu peli on sieltä.

Itse asiakapalvelu toimii nopeasti, sitä ei käy kieltäminen, mutta tälläinen kohtelu ei kyllä saa hyvälle tuulelle. Lisäksi kun vastasin heille hieman tuohtuneeseen sävyyn, niin asiakaspalvelija veti herneet nenään ja se on minusta alalla toimineena hyvin epäammattimaista.

Mutta joo, ei tämän enempää ohi aiheen. Täytyy veronpalautuksista katsella josko saisi savan taas kulkemaan, kolmatta tonnia autoon sijoittaneena ei sitä tohdi ihan heitteille jättää.

mitkäs liittimet sul oli tos nopas kiinni joskus ne siitä vittuilee mgm pitäs olla niihin omat liittimet

jos on jotain näyttöä ettei se kone ollu p*skana niin niihin kaa pääsee varmasti yhteis ymmärrykseen.
vaik joutuu osan ite maksamaan
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2644 : 05.05.12 - klo: 00.01 »
Harmillinen tuo takuusysteemi kieltämättä.

En ole itsekkään mikään hemmoteltu miljonääri kakara, itseasiassa olen työtön tälläkin hetkellä ja 20v joten en ihan ymmärrä tuota letkautustasi.. Mulla ei ole edes ajokorttiin eikä oikeaan autoon varaa, eikä melkeen mihinkään muuhun vähänkään arvokkaampaan esineeseen tai asiaan joten mua ei oikein naurata. Vanhemmilta en ole saanut mitään taloudellista tukea pitkiin aikoihin, ovat korviaan myöten asuntoveloissa. Sulla, Mordexilla ja monella muulla rc-autoilijalla on asiat moninkertaisesti paremmin ainakin taloudellisesti joten teillä ei pitäisi olla mua enempää valitettavaa tämän asian suhteen.

Mä olen ollut itse todella tyytyväinen MGM:n palveluun aina, joten miksi mun pitäisi vaihtaa valmistajaa jos en näe tarvetta siihen ? Jokaisella on erilaiset mielipiteet kaikesta, mun mielipide on se että MGM tekee loistavia tuotteita takuusta huolimatta.

Teidän mielestä näin ei ehkä ole mutta ei silti tarvitse haukkua jotain merkkiä pystyyn yksittäisen tapauksen takia. En minäkään castlea erityisemmin itsekkään vihaa vaikka MMM onkin mun mielestä surku-hupaisa nopari hajoamisten suhteen, moneen castlen tuotteeseen olen ollut jopa tyytyväinenkin.

Mä en jatka tätä keskustelua enempää ettei mene väärään suuntaan tämä keskustelu, menkää te isot miehet leluinenne vaikka purkamaan turhautumistanne ja kiukkuanne vaikka jonnekkin hiekkalaatikolle tai ottakaa vaikka näin perjantain kunniaksi muutama bisse ja kattokaa lätkää.

Ei mulla ole mitään syytä dissata sua, eikä tarkoitukseni ole kyseenalaistaa kenenkään rahan käyttöä, saati tunkea kultalusikkaa toisen suuhin. Olen vähän turhan kärkäs ilmaisemaan itseäni, myös irl  :angel:
Vilpittömät pahoitteluni. Ja sitähän tämä on, aikuisten miesten hiekkalaatikkoleikkejä parhaimmillaan, mitä tällä budjetilla aikaiseksi saa  :laugh:

Viimeinen erä menossa ja jännittäväksi menee, joten taidan sen bissen korkata.  :afro:

Tjaa en nyt tiedä oliko sen kärkkäämpi kommentti kuin se mihin vastasit. Toinen menettänyt juuri 300e ja valmistajalta haistatetaan pitkät... Ja vastaus: "Uutta tilalle ja baanalle   Vai eikö rahat riitä ? Rc-autoilu on kallista, elämä on." Vaikka sarkasmia tuoli varmaan olevinaan...

Ite voi heittää kyllä kuittia, mutta kun tulee vähän vastapalloon ja aiheesta niin vedetään herne nenuun.

Olkoot kuinka hyvä nopari niin takuun toimiessa tuohon malliin tuon hintasessa tuotteessa... Ei tohon moni uskalla eurojaan pistää. Ite karsastan vähän xe-runiakin vaikka on ok tason kiinan nopari kun savujen poistuminen tässä harrastuksessa on enemmän sääntö kuin poikkeus oli se elektroniikka mitä vaan niin silloin kulujen minimointi uuden hommaamisessa on ensiarvoisen tärkeää. Joten se takuu ja takuun jälkeinen palvelu on erittäin korkealla isompien (kalliimpien) noparien vaatimuslistalla.




Jos olet ihan 100% varma, että käyttäjässä ei ollut mitään vikaa niin reklamoi ihmeessä siitä noparista. Se onnistuu EU alueella kyllä. Oma kohtaista kokemusta ei ole, mutta täällä nevotaan miten pitää toimia. Eli ensin kirjallinen reklamaatio/valitus: http://www.ecc.fi/fi-FI/esita-vaatimuksesi-kirjallisena/ Jos ei tehoa niin: http://www.ecc.fi/fi-FI/apua-euroopan-kuluttajakeskuksesta/

Olis ihan mielenkiintosta noin muutenkin jos kuulisi miten tuo EU:n laajuinen kuluttajansuoja toimii.

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2645 : 05.05.12 - klo: 01.33 »
Kerro mulle mistä saat 100% varmuudella toimivan noparin tästä maailmasta, mitä "ei saa hajalle" ? Et saa sellaista mistään. Mielummin kallis nopari kuin nopari mikä pitää vähän väliä lennättää melkein maailman toiselle puolelle ja maksaa postikuluja järjettömästi ja odotella että se nopari joskus ehkä "korjataan", eikä sekään tarkoita sitä että saisit varmasti toimivan noparin takaisin.

Mua ei pahemmin huvittaisi itseäni se että auto seisoo viikkoja hyllyssä turhaan sen takia että täytyy ostaa keskinkertaisia osia autoon mitä saa olla vähän väliä korjaamassa, paikkaamassa tai vaihtamassa...
- Tapsa

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2646 : 05.05.12 - klo: 02.08 »
Sitähän tuossa juuri sanoin...

"kun savujen poistuminen tässä harrastuksessa on enemmän sääntö kuin poikkeus oli se elektroniikka mitä vaan niin silloin kulujen minimointi uuden hommaamisessa on ensiarvoisen tärkeää. Joten se takuu ja takuun jälkeinen palvelu on erittäin korkealla isompien (kalliimpien) noparien vaatimuslistalla."

En mä ainakaan ota sellasta riskiä, että pistän 300e tuotteeseen millä ei ole kuin perävalo takuu.

Tolla rahalla ostaa vaikka pari MMM:ää ja jos se kerran vuodessa tai kahdessa sattuu sitten hajoamaan niin voi sen 2vk-1kk 'korjaus' reissulla käyttää varanoparia.

Vähän tuntuu siltä, että lauot sieltä päästä vaan jotain kommenttia ilman sen suurempaa tietoa? Esim. MMM postittaminen castlelle maksaa 6e. Ja 'korjaus' maksaa 70usd sisältäen postit takaisin. Muutaman kerran olen sinne noparin lähettänyt ja aina on uusi tai ainakin helveitn hienosti korjattu nopari tulltu takaisin ja samoten on tainnut muillakin käydä mitä täältä lukenut. Romua en ole koskaan kuullut kenenkään saavan takaisin ja uskoisin, että siinä tapauksessa he lähettäisivät uudenkin varmaan tilalle.

Tuo ylemmän kappaleen tiedot ovat useasti ja monessa triidissä tulleet tällä foorumilla esille. Joten pistää kyllä todella miettimään miltä pohjalta lauot noita sun MMM kommentteja kun tieto oli tätä luokkaa: "uin nopari mikä pitää vähän väliä lennättää melkein maailman toiselle puolelle ja maksaa postikuluja järjettömästi ja odotella että se nopari joskus ehkä "korjataan", eikä sekään tarkoita sitä että saisit varmasti toimivan noparin takaisin."

e: En mä mitenkään väitä, että MGM tekisi huonoja nopareita kun oma kohtasta kokemusta ei ole enkä niistä juuri ole kokemuksia lukenut. Sen sijaan jonkun tuotteen dissaaminen vissiin mutu tuntumalla yllä olevan perusteella tuntuu oudolta?

Ja mitä sun viestihistoriaa selaa niin MMM:n dissausta olet näköjään harrastanut jo jonkin aikaa :).

Kuulostaako tutulta virreltä:

"Se että sulla on ollut YKSI MGM:n nopari ei tarkota sitä että ne kaikki olisi paskoja, sulle on ehkä sattunut maanantai kappale tai et ole osannut käyttää sitä oikein... "

http://rc10.fi/index.php?topic=12872.msg498848#msg498848

Joku vosi melkeen väittää trollailuksi näitä sun MMM viestejä:
http://rc10.fi/index.php?topic=27158.msg396515#msg396515

Lisää löytyy varmaan kunhan jaksaa kaivaa vaan.

Kiinnostais jo tietää mihin perustat nämä kommenttisi kun niitä aika monessa paikassa toitottelet. Mitä nyt ymmärsin joistain viesteistä niin olet vissiin yhden MMM:n myynyt uutena ja se kärysi piahkoin seuraavalla omistajalla? Arvaa mitä postittaa castlelle niin saa uuden ja vielä ilmaseksi :O (eikä tule vastausta, että oma vika itke ittes unee ei me mitään korvata). Omia huonoja kokemuksia näistä v3:sista mitä ne on jo muutamia vuosia olleet? Ekojen revikkojen huono laatu olikin jo tiedossa, mutta castle vaihtoi niitä takuuseen...
« Viimeksi muokattu: 05.05.12 - klo: 02.28 kirjoittanut OV »

Poissa tiremarks

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2647 : 05.05.12 - klo: 03.35 »
Kysymys koskien ohjattavuutta, mitä renkaita olette käyttänyt savagessa? Ajan itse kadulla ja hiekalla, kadulla alla phalt linet ja kireät iskariasitukset mutta mitä hiekalle, dirt bonzsit vai? Mutkasta ulos tulossa auto painaa tietenkin perän alas ja keulan ylös mutta oletteko ajaneet esim kapeammilla eturenkailla?

Lisäksi kysymys koskien virityspalikoita, hommasin castlen softan ja tikun, tämä oli hyvä hankinta. Alumiinia vaihdoin jo alatukivarret ja eteen hubit mutta takahubit on tulematta vielä koska firma jossa kävin meni kiinni tai muutti. Mitkä ovat olleet parhaat hankinnat? Vauhtia on 3s lipoilla tarpeeksi toistaiseksi mutta olisi mukava kuulla mitkä ovat porukan mielestä parhaat päivitykset joihin olette olleet tyytyväisiä? kori ja ehkä roll cagentäytyy hommata mutta mielenkiintoinen juttu oli jonka tavailin savagen manuaalista, autolla ei saa ajaa vedessä, kohtuullista mutta autolla ei saisi ajaa myöskään hiekalla.. :azn: mitä olette suojanneet autosta kun ajatte hiekalla? Katsoin sisään ja hiekkahan pääsee tuulettimeet eli esc palaa kun jäähdytys ei pelaa, slipperi ja rattaat muutenkin...??millä suojaatte auton vai suojaatteko?

Lisäksi uutisia, kiinalaiset ovat saaneet tehtyä kopiomalleihinsa, oisko ollut hsg tai joku sellainen merkki, 1:8 nelivedolle harjattoman koneen. Koko paketti näytti olevan 1800CNY kun kysyin tutulta myyjältä. Tämä on hieman yli 200eur. Auto oli täynnä alumiinia ja käynyt läpi paljon panannuksia. Ei mikään ohjus mutta toimiva paketti ja rtr akkuineen, kaverilla oli myös 5000mah akku mukana ja tuolle sopiva laturi. Sorry OT.

Mukavaa lauantaita pekingistä, hieno saastevapaaa päivä edessä, lämpöä 32 astetta, akut latauksessa ja kohta mennään pojan kanssa ajamaan asfalttiasetuksilla muutamat akut.
Trying is the first step towards failure.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2648 : 05.05.12 - klo: 23.26 »
Kävin ajamassa tuolla vahinko-ostos 80A Xerunilla ja kyllä savage kulkee aivan yhtä hyvin kuin MMM:llä ja 4s:llä.
Että ainoastaan nyt jää puuttumaan se 6s mahdollisuus.
Nopari lämpes ajossa toisin kuin mmm. Tosin välitykset oli vakiot 20/44. moottori pysyi viileänä eli onko välitykset nyt sitten liian raskaat tuolla heikommalle combolle?

Täytyy myöntää ettei itellä ollu minkäänlaista uskoa tuohon 80A Xeruniin mutta aivan hyvin se suoriutui ainakin yhdestä parista 4s 5200 akkuja. Kulkua riitti siis vähintään yhtä hyvin kuin MMM 4s setupilla, ajajan karkea arvio.

Omasta mielestäni tolla Tapsa92:lla ei oo kaikki marmorikuulat vakassa joten voipi jättää ihan omaan arvoonsa hänen kommenttinsa.
Tuolla tavalla kun hehkuttaa MGM:ää vaikka se on selvästi ala-arvoisempi tuote kaiken kaikkiaan kuin MMM, tässä alkaa jo päässä kehkeytymään sellainen idea että Tapsa92 on jonkin näköinen "sukulaissuhde" MGM:ään.
« Viimeksi muokattu: 07.05.12 - klo: 15.45 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2649 : 06.05.12 - klo: 16.04 »
Paremman tiedon puutteessa sanoisin että tolla Tapsa92:lla ei oo kaikki marmorikuulat vakassa joten voipi jättää ihan omaan arvoonsa hänen kommenttinsa.
Tuolla tavalla kun hehkuttaa MGM:ää vaikka se on selvästi ala-arvoisempi tuote kaiken kaikkiaan kuin MMM, tässä alkaa jo päässä kehkeytymään sellainen idea että Tapsa92 on jonkin näköinen "sukulaissuhde" MGM:ään.
[/quote]


sanoisin että noista mmm v3 on kokemuksia ja kaikki on huonoja kaikki on hajonnu järestään. yhen takuu reissu 6vko. yhel meni 2kk et sellasta.

mgm on kaikki toiminu ne kylläkin on ollu mulla todella vanhoja versijoita oon ostanu niit täält foorumilt itelleen sit lähettäny mgm. puhistettavaksi ja vesisuojattavaksi ja maksanu aina vaan muutaman kympin.

muillakin on positiivisia kokemuksia mgm. suhteen

kaikkissa eri merkkisissä nopareis on ongelmia sitä en kiellä sekin riippuu käyttäjästä.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2650 : 06.05.12 - klo: 20.25 »
Paremman tiedon puutteessa sanoisin että tolla Tapsa92:lla ei oo kaikki marmorikuulat vakassa joten voipi jättää ihan omaan arvoonsa hänen kommenttinsa.
Tuolla tavalla kun hehkuttaa MGM:ää vaikka se on selvästi ala-arvoisempi tuote kaiken kaikkiaan kuin MMM, tässä alkaa jo päässä kehkeytymään sellainen idea että Tapsa92 on jonkin näköinen "sukulaissuhde" MGM:ään.
Tuotanoin, eikö tuo mene jo vähän liian pitkälle "tuplaesa1" ? Noin loukkaavaa tektstiä en ole koskaan huomannut kenenkään kirjoittelevan itsestäni, vaikka omat mielipiteeni ei välttämättä kaikkia ilahduta.
Suosittelen kääntymään jonkun ammattiauttajan juttusille kun tuollaisia letkautuksia päästelet pelkkien foorumikirjoitusten perusteella. Löysää vähän sitä vannetta sun pään ympärillä.

En oikein ymmärrä ihan OV:n asennettakaan, miksi pitää olla noin vihamielinen ja raivostunut toisten mielipiteistä ja mieltymyksistä ? Jos mä olen jotain mieltä jostain asiasta niin mä sanon sen suoraan enkä ala teeskentelemään ja mielistelemään.

Ei ole mitään yhteyksiä MGM:n, mä vain henkilökohtaisesti tykkään kyseisen valmistajan tuotteista koska omat suhteellisen vähäiset kokemukseni on hyviä ja koska rapakon takana huomattavan monet harrastajat ovat tyytyväisiä kyseisen valmistajan toimintaan, muunmuassa rc-monster foorumien kirjoittelijat ja ihan jotkut rc10 jäsenetkin.

Mutta joo nyt meni taas pahasti offtopikin puolelle, valitettavasti jotkut ihmiset näyttää vaan olevan niin jääräpäisiä juntteja että pitää vääntää rautalangasta kun ei muuten mene asiat perille.
« Viimeksi muokattu: 06.05.12 - klo: 20.37 kirjoittanut tapsa92 »
- Tapsa

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2651 : 06.05.12 - klo: 20.49 »
tuplaesa1 ja OV kertoivat vain omat mielipiteensä asiasta. Kuinka paljon sinulla on kokemuksia mamba monsterista? vai perustuuko kaikki kommentit ja haukkumiset muiden kokemuksiin? Ja olet kylla antanut mielipiteesi jokaiseen topicciin, mihin vaan mahdollista ja mikä liitty hiemankaan castlen nopareihin. Kaikki varmaan ymmärtää mielipiteesi ensimmäisellä kerralla, eikä tarvitse toistella sitä, jos itse et pidä kyseisestä noparista, vaan mgm:än nopareista.
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa JaliM

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2652 : 06.05.12 - klo: 23.11 »
No johan se on ensimmäinen koppa katosta puhki  :tongue: Ei tuo asfaltilla ajelu oikein ole soveliasta puuhaa korin kannalta. Mistäs te olette tilanneet uusia koreja tuohon?

Antenniputken kannalta vaikutti hyvälta ratkaisulta porata reikä korin takaikkunaan ja laittaa antenni siitä läpi sojottamaan takaviistoon. Pysyy hyvin turvassa siellä.
Hyper 7 TQ Sport .28 / HPI Savage Flux

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2653 : 06.05.12 - klo: 23.46 »
Ite oon tilannu korit sabelta ja hobbylinnasta  :wink:
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2654 : 07.05.12 - klo: 00.03 »
LiquidRC tai eBay on myös hyviä paikkoja hommata koreja, jos on Paypal.
Huhhuh mikä MMM vs MGM väännöt täällä taas. :huh:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2655 : 07.05.12 - klo: 00.26 »
Juu, sais kyllä mun mielestä jo riittää kanssa tuo nopari höpötys. Kukin ajaa sillä millä lystää.  :huh:

Kaipaisin vieläkin vastausta, että onko kevennetyillä idler- ja drivegearilla mitään merkittävää käytännön hyötyä?

Ne vois samalla heittää laatikkoon, kun vaihtaa HD mallin drivegeariin, mutta mitäpä niihin investoimaan, jos niistä ei mitään hyötyä ole.



| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2656 : 07.05.12 - klo: 08.46 »
Paremman tiedon puutteessa sanoisin että tolla Tapsa92:lla ei oo kaikki marmorikuulat vakassa joten voipi jättää ihan omaan arvoonsa hänen kommenttinsa.
Tuolla tavalla kun hehkuttaa MGM:ää vaikka se on selvästi ala-arvoisempi tuote kaiken kaikkiaan kuin MMM, tässä alkaa jo päässä kehkeytymään sellainen idea että Tapsa92 on jonkin näköinen "sukulaissuhde" MGM:ään.
Tuotanoin, eikö tuo mene jo vähän liian pitkälle "tuplaesa1" ? Noin loukkaavaa tektstiä en ole koskaan huomannut kenenkään kirjoittelevan itsestäni, vaikka omat mielipiteeni ei välttämättä kaikkia ilahduta.
Suosittelen kääntymään jonkun ammattiauttajan juttusille kun tuollaisia letkautuksia päästelet pelkkien foorumikirjoitusten perusteella. Löysää vähän sitä vannetta sun pään ympärillä.

En oikein ymmärrä ihan OV:n asennettakaan, miksi pitää olla noin vihamielinen ja raivostunut toisten mielipiteistä ja mieltymyksistä ? Jos mä olen jotain mieltä jostain asiasta niin mä sanon sen suoraan enkä ala teeskentelemään ja mielistelemään.

Ei ole mitään yhteyksiä MGM:n, mä vain henkilökohtaisesti tykkään kyseisen valmistajan tuotteista koska omat suhteellisen vähäiset kokemukseni on hyviä ja koska rapakon takana huomattavan monet harrastajat ovat tyytyväisiä kyseisen valmistajan toimintaan, muunmuassa rc-monster foorumien kirjoittelijat ja ihan jotkut rc10 jäsenetkin.

Mutta joo nyt meni taas pahasti offtopikin puolelle, valitettavasti jotkut ihmiset näyttää vaan olevan niin jääräpäisiä juntteja että pitää vääntää rautalangasta kun ei muuten mene asiat perille.

Ei tähän muuta voi sanoa kuin...



Jätkä ite trollaa joka v*tun triidissä missä vähänkin viistetään aihetta kuinka MMM on p*ska lelunopari. Kuten jo sanottu niin se sun mielipide on jo kuultu ja voit asiasta olla hiljaa ainakin triideissä missä sulla ei mitään muuta sanottavaa. Varsinkin kun sun dissaus kommentit perustuu lähinnä mutuun.

Mutta ehkä nyt sullekkin se rautakanki taipuu ja lopetat sen trollaamisen. MGM:ää saat mun puolesta ylistää niin paljon kuin tykkäät ei ole multa pois. Ja jos on pakottava tarve dissata MMM:ää niin harrasta sitä sille tarkoitetussa triidissä. Ja perustele väittämäsi!

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2657 : 07.05.12 - klo: 21.24 »
Tapelkaa lapset, myös häviäjä palkitaan!
/ Jere Siirilä

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2658 : 07.05.12 - klo: 22.10 »
Joko nyt riittää, tä on jatkunut kohta pari viikkoa.  :cry:
Olen odotellun koska voin jatkaa tähän liittyvä asiaa.


HD rattaat


xtra hard 5mm pinion 20t


Noppari  RX8


Moottori 2250KV  akku Lipo 4s tai ehkä 6s
 

Tekin 1/8 scale RX8 T8 Sensored
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2659 : 08.05.12 - klo: 16.02 »
Tekin on loistava valinta. 4S akut riittää, 6S on jo liikaa. Jos 6S kiinnostaa niin mielummin about 1700kv moottori.
- Tapsa

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2660 : 08.05.12 - klo: 20.01 »
Varg: miksi ostit tuon isoimman hammasrattaan kevennettynä myös?

Sillon kun mä availin tuota laatikkoa ja vaihdoin hajonneen ylimmän rattaan hoksasin että kaikki muut on jotain kehnoa aluvalua paitsi tuo isoin joka on jonkinnäköistä seosmetallia. Näyttää ja tuntuu kovemmalta kuin muut.
Itse jätin sen vakion sinne laatikkoon ja vaihdoin muut rattaat HD/lightened malleihin.
Olen 99% varma että vakio isoratas kestää.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2661 : 08.05.12 - klo: 21.54 »
Nopareista vielä omalta kohdaltani:
En oo nyt ihan lähivuosiin seurannu kovin aktiivisesti, mutta mulla on kyllä isojen sähkövessojen kanssa vähän siipi ollut maassa, kun tuntuu että yks lysti mikä setuppi niin aina on tulet noparin terveessä.

Tämä on varmaan yksi syy miksei tallista löydy mm ketjun autoa.
/ Jere Siirilä

Poissa JaliM

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2662 : 08.05.12 - klo: 22.38 »
Rajun asfalttikipin seurauksena näyttäisi vasen alempi tukivarsi napsahtaneen poikki sisäpuolen sokkatapin ympäriltä. Pysyy kiinni, mutta kovemmassa pompussa luiskahtaa pois paikaltaan. Onkos nämä nyt oikeat osat mitkä pitää tilata ==> KLIK

Vaihdoin 55 öljyt ympäriinsä vakioiskareihin ja hallinta parantui todella huomattavasti. Ruohikkokentällä pysyy ajamaan rinkiä todella paljon kovempaa kärryn kaatumatta. Millaisia iskariöljyjä muut ovat koittaneet onnistuneesti? Nuo vakiöljyt eivät liene mitään mahdottoman hyvää ainetta.
Hyper 7 TQ Sport .28 / HPI Savage Flux

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2663 : 09.05.12 - klo: 00.20 »
Kiitos tapsa92 ja tuplaesa1. Kiva kun taas päästiin asiaan.  :grin:
tapsa92, moottori varmaan lämpiä aivan liikaa jos käytän 6s, voi mennä rikki.
Voisin tilata jäähdys levy moottorille. Ehkä sitten 6s uskaltaa käyttää.


tuplaesa1, vielä minulla on toiminut ihmeen hyvin, laitoin heti öljyä ennen käyttöä. Olet varmaan oikeassa, laatikkoa ei ole vielä avannut, tiedon puute,  kohta se sitten selviä kun avaan laatikon, menikö rahat hukkaan tai  ei.  Laitan tulemaan kuvaa kun ehtin.  :wink:
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa JaliM

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2664 : 12.05.12 - klo: 00.23 »
Aikaisemmat katon metallipalat kestivät pari kaatumista, eli ei ihan mitä piti. Uusi ratkaisu kesti moitteetta tämä päivän ajelut ja mikä parasta, kattopalan kitka riittää nappaamaan auton takaisin pyörilleen, jos sattuun horisonttivääristymä iskemään.

Ei mikään kedon kaunein kukkanen, mutta kumimatto tekee minkä pitääkin, eli suojaa koria puhkipalamiselta. Kiinnitys luonnollisesti läpipulteilla ja prikoilla. Antenni tulee läpi takaikkunaan tehdystä reiästä, eli antenniputketkaan ei ole enää kertakäyttökamaa. Kantamaan tuolla ei tuntunut olevan mitään vaikutusta.

« Viimeksi muokattu: 12.05.12 - klo: 00.26 kirjoittanut JaliM »
Hyper 7 TQ Sport .28 / HPI Savage Flux

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2665 : 13.05.12 - klo: 14.31 »
Servon vaihto olis edessä.
Onko harrastajalle etua laittaa 7,4v voimaservo ja hommata siihen regulaattori vai laittaako ihan normi Savöxin SC-1256TG 20Kg servo ja ottaa noparin beciltä siihen virta?
Radiona on DX3S ja olen lukenut huonoja kokemuksia savöx + spektrum yhdistelmästä.

Mistä näitä regulaattoreita saa Suomesta?
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2666 : 13.05.12 - klo: 15.03 »
Mulla ei ole Spektrum DX3S + Savöx (1283SG) ongelmia aiheuttanut. Itselle tuli voimakkaampi servo ihan tarpeeseen, mutta lähinnä tuon 5T/B -konversion ja isompien renkaiden/massan myötä.

Btw, ainakin MMM:n oma BEC kyykkää noiden voimakkaampien Savöxien kanssa aika helposti. Itse päädyin hankkimaan ulkoisen BEC:in tuon 30kg vääntävän Savöxin kaveriksi.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2667 : 13.05.12 - klo: 19.59 »
Tekaisin iskarirempa ja suosittelen samaa muillekin rtr-iskareita käyttäville.
Jotain vihreää öljyä oli ja jokaisessa liian vähän ja sen takia tietenkin ihan täynnä ilmakuplia.
7,5ml menee yhteen iskariin tavaraa eli 60ml pullolla teet iskarirempan kahdesti.
Laitoin LRP:n 50w öljyä ja tuntui tulevan tosi jämäkkä, saa nähdä sitten ajossa onko liiankin.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2668 : 13.05.12 - klo: 20.03 »
Ite laitoin lrp:n 45w öljyt, kun oli takaiskareista kaikki öljyt karannut jonnekkin. jousituksesta tuli parempi kuin uutena, eikä tuntunut ajossa ainakaan liian jäykältä.
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa nukkumasa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2669 : 13.05.12 - klo: 21.55 »
Itellä Losin 35wt öljyt.

Tosiaan tuli paljon parempi alusta nuilla öljyillä. Varsinkin hyppiessä tuo 35wt on sopiva.
| Savage Flux HP |
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi