Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 951710 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2670 : 13.05.12 - klo: 22.03 »
Huomasi samaan ongelman täälläkin, iskarit olivat liian löysät.
Menetin hallintaa kun ajoin aika lujaa ja hypyt ei onnistut niin hyvin.
Laitoin 500cps iskariöljyä ja tuntui sopivalta ei liian jämäkkä, olen ajanut neljä kertaa ja ajaminen tuntui paljoin paremmalta.


JQ products The oil 500cps

JQA006, 60ml pullo
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2671 : 14.05.12 - klo: 09.35 »
Viitsisikö joku laittaa kuvaa missä näkyy mistä täytyy viilata että saa kääntyvyyttä lisää?
Ajattelin tehdä samalla nyt kun servonvaihtoakin tulee.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2672 : 19.05.12 - klo: 01.20 »
Sattu hauska juttu kun kävin 3s lipolla testaamassa että miten sava kulkee 25/44 välityksillä 80A hobbywingillä ja 2250kv moottorilla.
Ostin hiljattain Spektrum dx3s:än jossa telemetria toiminto. Pitkällä suoralla otin huippunopeutta ja kun auto meni kaasu pohjassa vilkaisin spektrumin nopeusnäyttöä ja kuuluu hirveä pamahdus.
Ehin kääntää katseen autoon joka lentää voimakkaan törmäyksen seurauksena ties minkä korkkiruuvin takaisin tielle.
Ajattelin että nyt tuli varaosien puolesta kalliiksi ja kävelin auton luo tutkimaan damageja ja että mihin ihmeeseen se oli osunut. Tiedätte niitä peltisiä pieniä sähkö/puhelinlinja kaappeja mitä on asutusalueella teiden varsilla?
Siihen se oli törmännyt ja siitä jämäkästä peltikaapista oli ovi irronut. Savaan ei ihmeen kaupalla tullut juuri mitään vaurioita; etukallistuksen vakaajan suojamuovi oli palasina ja vakaaja toisesta päästä irronnut.
Ihme ettei pahemmin käynyt, Spektrum tallentaa max nopeuden ja se näytti 48km/h.. :)
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2673 : 19.05.12 - klo: 01.25 »
Jaaha aletaan sitä oviakin irrottamaan lelu autoilla  :police:  :grin: Kyllä aika hyvin osuit jos ovikin irtoaa :D
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2674 : 19.05.12 - klo: 08.44 »
No onnex ei ollu kenenkään mummon rollaattorin etuvakaajat mitkä lensi kaaressa :) Savassa on painoo ja vauhtia helposti siihen malliin että hieman kirpaisee jos tulee kintuille.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2675 : 19.05.12 - klo: 11.00 »
Näytti osuneen just siihen nurkkaan missä oven saranat on ja ovi lensi paikoiltaan.. Pitääköhän mun soittaa kunnalle ja sanoa että tämmönen vahinko nyt kävi.  :afro:
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2676 : 19.05.12 - klo: 11.27 »
No ilmottaa pitää välittömästi jos näkee että sähkökaapissa on ovi auki. Mutta se että mistä moinen johtuu ei enää kuulu ilmoitusvelvollisuuteen vaan on ihan omatunnon asioita :-)

Misstyped from my tou hs reen using Tapatalk 2
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2677 : 19.05.12 - klo: 18.00 »
sit tuli ajeltua fluxsil ja tulihan siit etuveto  :angry: huomasin aikani kaheltua et takavetari oli yläpäästä katkennu kuin ois leikkuril leikannu pallon juuresta poikki  :angry: ei mee tänkään auton kaa hyvin luulin kestäväksi mut ei ollu kestävä auto kahtoo jaksaako ton kaa miten kauvan kahtoa vai vaihtuuko merkki. onko muilla katkennut samasta paikasta vetatari tappi
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2678 : 19.05.12 - klo: 20.29 »
sit tuli ajeltua fluxsil ja tulihan siit etuveto  :angry: huomasin aikani kaheltua et takavetari oli yläpäästä katkennu kuin ois leikkuril leikannu pallon juuresta poikki  :angry: ei mee tänkään auton kaa hyvin luulin kestäväksi mut ei ollu kestävä auto kahtoo jaksaako ton kaa miten kauvan kahtoa vai vaihtuuko merkki. onko muilla katkennut samasta paikasta vetatari tappi
No eipä noita vetareita oo itellä menny yhtään säpäleiksi.Muutama Sava Fluxi ollu aikojen saatossa ja olisko 150-200 akullista takana.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2679 : 19.05.12 - klo: 21.41 »
Yhden vetarin olen saanut poikki yli kolmen vuoden aikana fluxista, että ei mikään heikko kohta tässä autossa. Ja omat ajot on pelkästään 6s:llä lähinnä :tongue:
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2680 : 20.05.12 - klo: 16.44 »
Yhden vetarin olen saanut poikki yli kolmen vuoden aikana fluxista, että ei mikään heikko kohta tässä autossa. Ja omat ajot on pelkästään 6s:llä lähinnä :tongue:

itel ajoja alta 1 akullinen  mut en tiijä miten paljon poltis entisil ajajilla ja miten lie polttis aikoina
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2681 : 20.05.12 - klo: 17.27 »
Siinähän on sitten varmaan jotkut vanhemmat polttiksen vetarit, laita siihen Fluxiin tarkoitetut Heavy Duty vetarit, kyllä kestää.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2682 : 20.05.12 - klo: 17.29 »
Siinähän on sitten varmaan jotkut vanhemmat polttiksen vetarit, laita siihen Fluxiin tarkoitetut Heavy Duty vetarit, kyllä kestää.

mitäs muuta kantsii vaihella
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2683 : 20.05.12 - klo: 17.34 »
Siinähän on sitten varmaan jotkut vanhemmat polttiksen vetarit, laita siihen Fluxiin tarkoitetut Heavy Duty vetarit, kyllä kestää.

mitäs muuta kantsii vaihella

nuo nähtävästi taakse

SUPER HEAVY DUTY DRIVE SHAFT 11x123mm (2pcs
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2684 : 20.05.12 - klo: 23.19 »
mitäs muuta kantsii vaihella

Vetarien kupit kans ja HD drive gear laatikkoon ainakin.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa seeveerii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2685 : 20.05.12 - klo: 23.42 »
Mistä sais savagen diffeihin vahvemmat ne n. 1cm pitkät tapit. Saatu jo 3 kertaa sellainen tappi poikki, eikä kiinnostaisi olla koko ajan purkamassa puolet autosta. Vähän oon pettyny tohon auton kestävyyteen. Onhan se hauska, mutta Aika paljon osia menee rikki verrattuna slässiin.
HPI Savage flux HP,Traxxas slash vxl ,Team C tc02, Axial ax10

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2686 : 22.05.12 - klo: 00.49 »
Postista saapui tänään tämmöstä suspension conversion settiä. Alkoi potuttamaan kun on ollut toe-armien kanssa ongelmia, ne ei vaan kestä ja sillä sipuli. Toki ajotyylikin on sellainen että ei pitäisikään.
Ruuvailen tämän tai huomisen päivän aikana auton nippuun ja laitan kuvan kun on valmis sekä pari kommenttia asennuksesta, laadusta ja muista fiiliksistä. Hienoa palikkaa on kyllä! Oikeastaan tarvitsin pelkästään laakeripesät(upright) taakse mutta niillä on hintaa kolmasosa koko setistä niin what the hell, kerran sitä eletään.



Uploaded with ImageShack.us
« Viimeksi muokattu: 22.05.12 - klo: 17.18 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2687 : 22.05.12 - klo: 12.34 »
tohon mun autoon joutu koko kierron vetareit ja kuppeja uusimaan kun entisiin polttis kuppeihin ei mee paksummat kuuloma. mut jos nyh ei ala kestää niin lähtee kyl koko auto rtr myyntiin
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2688 : 22.05.12 - klo: 14.25 »
Näinhän se menee, vanhaan polttikseen kun laittaa harjattoman setin, niin joutuu helposti osia päivittämään ison kasan että saa kestämään.

Uusissa polttis-savoissa on kyllä lähes kaikki samat kestävät voimansiirto osat kuin Fluxissakin.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2689 : 23.05.12 - klo: 21.49 »
Näinhän se menee, vanhaan polttikseen kun laittaa harjattoman setin, niin joutuu helposti osia päivittämään ison kasan että saa kestämään.

Uusissa polttis-savoissa on kyllä lähes kaikki samat kestävät voimansiirto osat kuin Fluxissakin.

ohan tossa hommaa kun autoa joutuu purkamaan melkein puol autoa et saa osat vaihettua. jospa se alkas sit kestämään
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2690 : 24.05.12 - klo: 07.05 »
Keula melkein valmis:



Uploaded with ImageShack.us

Hamietin kannattaa ostaa tämmönen ruuvinväännin, ei enää mekkaaminen tunnu niin pahalta, purkaminen ja kasaaminen muuttuu mukavaksi hommaksi.



Uploaded with ImageShack.us
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2691 : 24.05.12 - klo: 22.34 »
Asentuihan tuo #87245 eli HPI suspension converion kit(nimikummajainen) kolmessa päivässä lopulta.
Saattoi olla että laiskottaa tai sitten tuo oli todella isotöinen kitti.
Ensimmäisenä iltana tein ylätukivarret valmiiksi että pääsen seuraavana päivänä suoraan asennuspuuhiin.
Kannattaa muuten käyttää M5 kierretappia ensin niissä pallolenkeissä, sillä niihin ei ole tehty valmiiksi kierteitä ja käsin vääntäessä on se vaara että tanko ei mene suoraan sisälle. Varsinkaan heikko ihminen ei ilman kierretyökaluja tästä kitistä saa täydellistä. Vääränkätinen tappi tarvitaan myös (huom)
Pikku juttu mutta jossainhan se on säästettävä.

Seuraavana päivänä aloitin kasaamaan ja kitti meni kyllä ihan hyvin paikoilleen paria ongelmakohtaa huomiotta jättämättä. Ohjekirja neuvoo raidetangon päiden kiinnittyvän ohjauspalaan sisempään reikään autosta käsin katsottuna, tämä yhdessä sen ohjeen kanssa mitä antaa siihen tukivarren iskarin kiinnityskohdan dremelöimiseen aikaan saa sen että mutteri ottaa kiinni tukivarteen. Auto ei tällöin käänny maksimeja. Tukivarresta saa dremelöidä pikkusen isomman lastun niin toimii ja ohjaus ottaa maksimit vasta hubcarrieriin kiinniottaessaan.
Toisena päivänä vaihdettiin myös etudiffiin ofnan 30k öljyt.

Kolmantena päivänä koottiin perä ja vaihdettiin takadiffiin myös 30k öljyt. Diffeissä ei muuten ollut mitään enää sisällä, pirun likasta mustaa silikonimönjää diffikotelon seinämillä oli muistona vain joskus oikein toimineesta tasauspyörästöstä. Putsasin kaiken pois ja sain uudet ihanan kirkkaat öljyt, toivottavasti tämä paksumpi ei vuoda pois, kuten vakioliemi.

Myös diffikotelon osaa johon crossbrace tulee kiinni täytyy dremelöidä, tässä kohtaa ohjekirja on oikeassa siitä, mistä kohtaa.

En tiedä mistä johtuu että oli snadisti tai aika paljonkin itseasiassa parempi ajaa, pitoa ihan kauheasti. Tuolla kitillä muuttui pyöränkulmat edellisestä setupista(tehtaan) aika radikaalisti + ei sovi unohtaa uusia jäykempiä diffejä.

Hinta moisella kitillä 150usd molemmin puolin. 4/5

Sitten eikai muuta kuin ajanhermoilla olevia kuvia fluxista.








« Viimeksi muokattu: 24.05.12 - klo: 22.39 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2692 : 25.05.12 - klo: 13.19 »
kun tota autoa kunnostaa niin huomasin etu diffi kuppi oli menny rikki. eikun jostain ehtimään uutta minkälainen tos fluxsis on tos polttis versios oli ihan pyöree muovinen onko se sähkiksessä sit alumiinista kun moni osa numero tarjoo sitä suoraan.

http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86827

joutu myös hijomaan alumiinia et sai ton sai vetari kupin läpi metallista entinen 15mm ja uus 16mm
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2693 : 25.05.12 - klo: 13.25 »
Fluxissa on alumiiniset diffinkuoret ja bulletproof diffit.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2694 : 25.05.12 - klo: 13.41 »
Fluxissa on alumiiniset diffinkuoret ja bulletproof diffit.

mist sellaset osat kantsii ostaa jotka kestää viiti kymmentä kertaa purkaa tota autoa onko myös jollain tietoa miten noi integryn iskarit auvotaan.
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2695 : 25.05.12 - klo: 13.47 »
Itse hommaan lähes kaikki osat ebay:stä Fluxiin. Sieltä saa kohtuu halvalla kokonaisia diffejäkin ja mitä tahansa osia.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2696 : 25.05.12 - klo: 15.20 »
Ei se auttanu kun purra hammasta, niellä katkeruus ja pulittaa MGM:lle 144€, että saan uuden noparin. Otin samaan kärryyn Lehnerin 2240/9 motin, saas nähdä kuinka liikahtaa Savage sillä. Eivätpä ainakaan pääse syytämään moottoria jos tuokin nopari kärähtää.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2697 : 25.05.12 - klo: 15.26 »
Ei se auttanu kun purra hammasta, niellä katkeruus ja pulittaa MGM:lle 144€, että saan uuden noparin. Otin samaan kärryyn Lehnerin 2240/9 motin, saas nähdä kuinka liikahtaa Savage sillä. Eivätpä ainakaan pääse syytämään moottoria jos tuokin nopari kärähtää.

näis harrastuksis se raha palaa
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2698 : 31.05.12 - klo: 11.00 »
Nyt kun on ollut parikolme kuukautta Savage niin onkai aika kirjoittaa jonkinnäköistä yhteenvetoa + optio-osa listaa, mm. itselleni. Muutenkin on hiljainen päivä töissä niin ehtii naputella hieman joutaviakin ja jos tästä on jollekin jotain apua joskus tulevaisuudessa niin hyvä homma.

Autohan tuli minulle purettuna varaosiksi joten se on itse kasattu ja tehty viimeisen päälle. Monta tuntia kokoamista ja ruuvien järjestelyä takana koska osathan ei olleet normaalien KITtien tavoin erillisissä pusseissaan, mm. ruuvit kaikki samassa pussissa.
Aiemmin luin että olisi syytä laittaa kierrelukitetta että ruuvit pysyy kiinni, voin sanoa että ei pidä ainakaan minun autossani paikkaansa. Kiristelin ruuvit heti alkuun sellaiseen momenttiin että ei irtoa mutta ei myöskään korkkaa kierteitä, momentti kehittyy ranteeseen vuosien kokemuksen saattelemana. ;)
Ainoastaan motor mounttien ruuveissa oli vakiona tehtaan lukitteet(pehmeät) ja niillä on pysynyt kyllä kiinni.

Savage on hyvä ajaa jo vakiona, lisäämällä kallistuksenvakaajat, paremmat renkaat(Pro-Line), säädettävät ylätukivarret jotka tulee Savage Suspension Conversion kitin(#87245) mukana auto muuttuu vieläkin paremmaksi. Suspension kitissä on myös uudet erilaiset ylätukivarsien crossbracet joissa on kiinnitysreiät ylätukivarsille ulompana ja alempana. Tämä feature muuttaa auton rollcenteriä alemmaksi ja tekee autosta selvästi vakaamman ajettavan. Ehdottomasti hintansa(n. ~160USD) arvoinen kitti.
Nyt harmittaa etten mitannut kitin ja autosta purettujen osien painoja, siinähän saattoi pari grammaa jäädä jopa plussan puolelle.

Vaihdelaatikkoon on lisätty kevennetyt idlergearit(#86275 & #86274) ja HD(High Definition:) drivegear.
Asennuksen tein ns. kuivana eli mitään rasvoja en laittanut laatikkoon p****a keräämään, tippuupahan mahdollinen rattaista irtoava hile/muru laatikon pohjalle ja on pois hammaskontakteista aiheuttamasta lisää kulumista. Täytynee avata jonain päivänä laatikkoa ja tutkia asia.
Vakio 20t pinioni kesti n. 10-20 akullista 4s ja 6s menoa. Voi olla että välys oli säädetty silloin tällöin hieman pieleen ja siksi imminent failure sattui noin aikaisin. No tilalle on nyt laitettu Robinson Racingin koneistetty 20t teräs pinioni. Nähtäväksi jää nyt onko pinioni kovempaa tekoa kuin pääratas? Siitähän sen näkee että kumpi purkaantuu aiemmin. :)

Autoa on ruuvattua paljon, joku sanoi että Savagea on vaikea huoltaa kun pitää niin paljon purkaa. Tämä varmaan onkin totta ei-niin-laadukkailla työkaluilla. Itselle hommasin ruuviväntimen laadukkaalla PH2 kärjellä. Millään niistä autoista mitä olen omistanut, ei ole ollut niin huoltaminen näin mukavaa ja helppoa. Ehdottomasti nopeaa hintansa takaisin haukkuva laitos, varsinkin minunlaiselleni poropeukalolle joka hajottaa viikoittain autonsa ja joutuu purkamaan jomman kumman pään, välillä kummatkin, täysin osiin. ;)

Iskunvaimentimiin on vaihdettu LRP:n 50w ja diffeihin Ofnan 30.000wt silikoniöljyt.
Nämä öljyt on aikalailla nyt oikein hyvän tuntoiset, mahdollisesti iskariöljyiksi voisi vaihtaa 45w tai 55w öljyt.
Diffeihin voisin kokeilla seuraavalla vaihdolla 50.000wt tai jopa jäykempiä, riippuu paljon varmaan siitä missä ajaa, mutta oikeilla raiteilla ollaan.

Seuraavaksi voisi laittaa optio-osina 17mm hexit ja ohjaukseen kuulalaakerit(HPIB045). Oikein hurjaksi jos alkaisin niin laittaisin alumiiniset bigbore iskarit ja nyt kun idea tuli niin siitähän ei pääse eroon muuten kuin ostamalla uudet iskarit. ;)
Kuumat ilmat jos nyt kesällä on niin moottorin jäähdytystä täytynee tehostaa urille jyrsityllä motor platella.

Lista optio-osista:
HPI102538 SWAY BAR SET (FRONT/REAR/SAVAGE X)
HPI87245 SAVAGE SUSPENSION CONVERSION SET
HPI86275 LIGHT WEIGHT IDLER GEAR 29TOOTH (1M)
HPI86274 LIGHT WEIGHT DRIVE GEAR 32TOOTH (1M)
HPI102514 HD DRIVE GEAR 18-23 TOOTH (1M)

Kuvia jos haluat nähdä niin niitä on tässä linkissä: http://profile.imageshack.us/user/jouni_kristo/


-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2699 : 31.05.12 - klo: 19.26 »
Mikähän olisi hyvien laakereiden vaikutus savagen kaltaisessa ajokissa? herkempi = paremmin hallinnassa?
Esim. tällaiset: http://www.bocabearings.com/bearing-inventory/18434/rc-car-truck-bearings/green-seal/hpi-savage-flux-hp
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-