Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 952803 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2940 : 05.03.13 - klo: 10.04 »
Mulla on kanssa tuo Alzan servolevy, traxxasin vedenpitävä radiokotelo ei mahdu siihen edes yhden normikokoisen servon kanssa. Nyt ostaisin sen sijaan Super 5SC:n radio/servokotelon joka on myös ainakin roiskevesisuojattu.
Ajatko sä tällä hetkellä vakioservolla ? Ja kuinka vääntävä/nopea/hidas toi vakio on ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa kehveli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2941 : 05.03.13 - klo: 22.01 »
Höhpöh
Nyt sitten slippery ollu sen puolkierrosta auki ja eikö se tänään savunnu sitten oikein urakalla ja laskuun. En avannut vielä mutta eiköhän se aika silppuna sisältä ole, senverran lämpöä otti kun täysillä pääsi pyöriin ympäri.
Emt oikein. Tästä varoteltiin tässä topicissa just kauheasti, että se slippery kiinni. Senkun laittaa kiinni ni sit diffit poksuu. Ei nyt kovin hyvät fiilikset ole kun ei tiedä mitä pitäs tehdä. Lumella jo tämmöstä tämä niin mitä sitten kun alkaa saamaan pitoa renkaiden alle keväällä..

Positiivisin asia oli, että takupuskuri+wheelbar meni p*skaksi. Jee eka osa joka hajosi ihan rehellisestä iskusta eikä voimansiirto-osia.

edit:
Servoista kun ollut puhetta niin onhan tuo vakio aika kökkö. Ei paljoa voimaa ole käännellä. Jos saan jokupäivä noi voimansiirrot kohdalleen etteivät poksu niin servo menee vaihtoon. Muuten menee koko auto.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2942 : 06.03.13 - klo: 08.41 »
Höhpöh
Nyt sitten slippery ollu sen puolkierrosta auki ja eikö se tänään savunnu sitten oikein urakalla ja laskuun. En avannut vielä mutta eiköhän se aika silppuna sisältä ole, senverran lämpöä otti kun täysillä pääsi pyöriin ympäri.
Emt oikein. Tästä varoteltiin tässä topicissa just kauheasti, että se slippery kiinni. Senkun laittaa kiinni ni sit diffit poksuu. Ei nyt kovin hyvät fiilikset ole kun ei tiedä mitä pitäs tehdä. Lumella jo tämmöstä tämä niin mitä sitten kun alkaa saamaan pitoa renkaiden alle keväällä..

Positiivisin asia oli, että takupuskuri+wheelbar meni p*skaksi. Jee eka osa joka hajosi ihan rehellisestä iskusta eikä voimansiirto-osia.

edit:
Servoista kun ollut puhetta niin onhan tuo vakio aika kökkö. Ei paljoa voimaa ole käännellä. Jos saan jokupäivä noi voimansiirrot kohdalleen etteivät poksu niin servo menee vaihtoon. Muuten menee koko auto.
Onpas kyllä ihmeellistä. Ei toi auto voi noin huonosti kestää voimansiirron osalta. Onhan toki puhuttu, että E-Maxx:ssa on parempi tuo voimansiirto ja Savassa parempi muu kestävyys vakiona mutta ei sentään parista ajosta voi hajota vaikka onkin 6S setuppi. Onko siellä kaikki nyt asennettu oikein ? Toi slipperi pitäs mun käsityksen mukaan olla ns. 1/4 osaa auki.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2943 : 06.03.13 - klo: 10.25 »
Viat tämän auton kanssa löytyy yleisemmin käyttäjän päästä, itsellä ainakin tuntunut että auto kiukuttelee ja osiin mennyt paljon rahaa niin hetkeä myöhemmin vika on löytynyt siitä etten ole asentanut jotain oikein. tms.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2944 : 06.03.13 - klo: 10.35 »
Viat tämän auton kanssa löytyy yleisemmin käyttäjän päästä, itsellä ainakin tuntunut että auto kiukuttelee ja osiin mennyt paljon rahaa niin hetkeä myöhemmin vika on löytynyt siitä etten ole asentanut jotain oikein. tms.
Kiitos tuplaesa1  :wink: Tätä juurikin hain tässä  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa kehveli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2945 : 06.03.13 - klo: 10.45 »
No en minä tiedä missä vika on. En sano, että autossa varsinaisesti on vika mutta pitäs tietää mitä joko itse tekee väärin tai jättää tekemättä oikein.

Kaikki olen asennellut sen mukaan mitä neuvoja saanut. Välyksiä shimmannu pois, vaihdoin muoviosat takadiffin ympärille jne.

Slippery ohjekirjan ja hpi:n mukaan pitäs olla 1/2 kierrosta auki mutta enskerralla varmaan koitan sitä 1/4 kierrosta sitten. Tuo 1/2 kiekkaa oli ainakin liikaa.

Mulla tosiaan punch controlliaki laitettu 70% noparista nyt, että voimansiirto kestäisi paremmin. Noh katsellaan ja kokeillaan, eikai tässä muukaan auta. Kantapään kautta oppia hakemaan. Kyllähän se voi olla, että voimansiirron osat kestää kun sain nuo välykset pois, ei sen jälkeen ole vielä hajonnut diffiä mut tää slippery meni nytten.



Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2946 : 06.03.13 - klo: 12.49 »
Toivottavasti saat säädöt kohilleen, ettei tuo slipperikin haukkais itteensä pihalle  :smiley: Ajatko siis aina lätkä pohjassa ? Heti kun lähet kovalla alustalla niin liipasin kahvaan ja menoksi vai vähän kerrallaan ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa kehveli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2947 : 06.03.13 - klo: 13.07 »
Toivottavasti saat säädöt kohilleen, ettei tuo slipperikin haukkais itteensä pihalle  :smiley: Ajatko siis aina lätkä pohjassa ? Heti kun lähet kovalla alustalla niin liipasin kahvaan ja menoksi vai vähän kerrallaan ?

No kyllä mä sitä hanaa annan, ennyt aina ihan on/off kytkimellä mutta suht reippaasti. Bashauksen ja hauskanpitoon tuo kuitenkin hankittu eikä hissutteluun. Ei oo mun autovalinta jos pitää kokoajan miettiä että "annoinkohan nyt 1mm liikaa liipasinta ettei vaan mikään hajoa".

Mutta en mitään backflippejä tms tee, keulaa pystyssä välillä jne mutta sen pitäs kuulua asiaan. Ymmärrän ettei nyt ihan mitä tahansa sikaa tee väkisin ja tahallaan. Mielestäni en ajele yhtään hurjemmin kun noissa videoissa kukaan muukaan, jopa rauhallisemmin.

Kovalla alustalla en ole kertaakaan ajanut vain jäällä/lumella. Se mua hirvittääkin, että paljonko alkaa poksua kun pitoa tulee keväällä lisää.

Poissa klasu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2948 : 06.03.13 - klo: 14.48 »
Höhpöh
Nyt sitten slippery ollu sen puolkierrosta auki ja eikö se tänään savunnu sitten oikein urakalla ja laskuun. En avannut vielä mutta eiköhän se aika silppuna sisältä ole, senverran lämpöä otti kun täysillä pääsi pyöriin ympäri.
Emt oikein. Tästä varoteltiin tässä topicissa just kauheasti, että se slippery kiinni. Senkun laittaa kiinni ni sit diffit poksuu. Ei nyt kovin hyvät fiilikset ole kun ei tiedä mitä pitäs tehdä. Lumella jo tämmöstä tämä niin mitä sitten kun alkaa saamaan pitoa renkaiden alle keväällä..

Positiivisin asia oli, että takupuskuri+wheelbar meni p*skaksi. Jee eka osa joka hajosi ihan rehellisestä iskusta eikä voimansiirto-osia.

edit:
Servoista kun ollut puhetta niin onhan tuo vakio aika kökkö. Ei paljoa voimaa ole käännellä. Jos saan jokupäivä noi voimansiirrot kohdalleen etteivät poksu niin servo menee vaihtoon. Muuten menee koko auto.

Siis slipperi kärähti = liian löysällä(tai lukitus ei pidä mutterissa), eikös??
Eihän se slipperi kärähdä ellei se pääse pidemmän aikaa pyörimään tyhjää.
Laita kireemmälle ja varmista ettei se pääse aukeemaan, kyllä sen kiihdyttäessä huomaa millo se on ok.

Ajamista vartenhan tämä on eikä sitä varten että pelkää jonkun osan hajoavan, jos hajoo ni uutta osaa kehiin  :azn:

Ps. Mainos tähän väliin, mun savake myynnissä myyntipalstalla )
« Viimeksi muokattu: 06.03.13 - klo: 15.01 kirjoittanut klasu »

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2949 : 06.03.13 - klo: 15.04 »
Kyllä  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa triheadwolf

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2950 : 06.03.13 - klo: 16.57 »
Mulla ei oo hajonnu mitään voimansiirrosta jos ei niitä diffin ohkasia laakereita lasketa, ja varmasti on saanu lapaa just niin paljon kuin sille pystyy antamaan kymmeniä akullisia. Backflippejä paikaltaan, double backflippejä vauhdista, kaasu pohjassa hypystä alas yms täydellistä väärinkäyttöä.

Ja slippi on niin kiinni kuin sen saa. Siis ainuttakaan ratasta ole mennyt sen jälkeen kun vaihdoin sen vakion alumiinisen idler rattaan karkaistuun (joka meni ekalla 6s nykäsyllä).

Hajonnut on lähinnä pyöräntuentaan liittyviä osia ja tietysti nopareita, muoviosia tms yms.

Oliskohan vaihtunut tuoreempiin halvempaa materiaalia, alihankkijaa, karkaisumenetelmissä oikaisua tjms.
HPI Savage & Vorza Flux HP, B4.1, vielä kun opettelis ajamaan.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2951 : 06.03.13 - klo: 17.42 »
Oudolta kuulostaa kyllä jos kehvelin savassa ei kestä voimansiirto mitään.

Itse en koskaan shimmaile välyksiä ja kestää kovaa ajoa 6s:llä, varsinkaan talvella ei hajoile ollenkaan.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2952 : 06.03.13 - klo: 20.15 »
Dudih, Alzan keskidiffikonversiokitti saapui ja sovittelin sitä paikalleen:




Ei mitään ongelmia, kaikki reijät olivat siinä missä pitääkin ja asennus oli todella helppoa. Kitin mukana tulee kaikki tarvittavat ruuvit ja pidempi akseli eteen. Lisäksi Alzan Dejan teki mulle ilmaseksi adapterin tuolle mun moottorille. Ebaystä ostin valmiin Vorzan keskidiffin 48 hampaisella spurrilla ja se meni heittämällä kiinni.

Ajotestiä seuraa, kunhan uusi kori saapuu ja saan siihen värit suihkittua.
« Viimeksi muokattu: 06.03.13 - klo: 20.27 kirjoittanut Mordex »
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2953 : 06.03.13 - klo: 21.27 »
Kappas, rupee tekee taas fluxia entistä enempi mieli vorzan rinnalle..
Savage aikoina tuo jatkuva keuliminen ei ollut oikeen mieleen, mutta toi keskidiffi poistaa toki keulimisen melko hyvin varmaan.
Sopivilla öljyillä vielä säätää kohilleen.

Koeajo kokemuksia ootellaan...


Noihin 6S ajoihin sanon sen verran että itellä oli jatkuvaa keulimista jo 4S... Onko 6S hyötyä vrt. 4S ?
Pysyykö auton alusta vakiona alkuunkaan mukana enään 6S seteillä?
« Viimeksi muokattu: 06.03.13 - klo: 21.31 kirjoittanut Ville Vainio »
Kyosho Inferno MP9e

Poissa -rcmv-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2954 : 06.03.13 - klo: 21.51 »
Itellä oli sava joskus xl rungolla.paljon parempi ajaa sillä rungolla kun vakio rungolla 6s lipoilla.
Hpi baja 5b ss

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2955 : 06.03.13 - klo: 22.10 »
Noihin 6S ajoihin sanon sen verran että itellä oli jatkuvaa keulimista jo 4S... Onko 6S hyötyä vrt. 4S ?
Pysyykö auton alusta vakiona alkuunkaan mukana enään 6S seteillä?

Vakiorungolla 6s:llä ajaessa pitää kaasukontrollin olla kunnossa, kaasua pitää pikku hiljaa avata niin kyllä vakiorungollakin voi kovin ajella 6s:llä, onhan se vaikea ajettava mutta mun mielestä hauska.

Mut jos kunnon ajettavuutta haluaa niin suosittelen kasitruggyn hommaamista. :tongue:


HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2956 : 07.03.13 - klo: 08.27 »
kehveli,entäs pyörien laakerit?oletko tarkistanut onko siellä laakereita enään jäljellä?nuo alkuperäiset ei kestä montaa akullista välttämättä.kun pyörität rengasta,työnnät autoa,minkälainen vastus on kun työnnät? ennemmin tässä tapauksessa sähköt lämpiää,mutta tarkista.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2957 : 09.03.13 - klo: 14.16 »
Mordex: onko sulla teräs vai delrin spurri tuossa keskitasauspyörästössä?
Jotenkin ei näytä samalta kuin ebayn kuvissa. Onkohan saatavilla delrin spurria Vorzan diffiin ja kestäisiköhän se?
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2958 : 09.03.13 - klo: 15.03 »
Mordex: onko sulla teräs vai delrin spurri tuossa keskitasauspyörästössä?
Jotenkin ei näytä samalta kuin ebayn kuvissa. Onkohan saatavilla delrin spurria Vorzan diffiin ja kestäisiköhän se?

Terästä se on. Toiseen kysymykseen en osaa kommentoida.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2959 : 09.03.13 - klo: 16.24 »
Keskidiffin saa kyllä sit päivitettyä tai siis lisättyä ihan siihen alkuperäiseen kuoreenkin. Näin oli ainakin tehty tässä mun omassa Super 5SC Fluxissa.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa kehveli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2960 : 09.03.13 - klo: 16.38 »
Mitäs tuo keskidiffi käytönnössä nyt tekee? Tai mitä sen pitäisi tehdä?

Olen noob joten ei voi tietää tuollaisen hienouden funktiota.

Poissa andy98

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2961 : 09.03.13 - klo: 17.12 »
Pitää eturenkaat paremmin maassa, ja säästää muuta voimansiirtoa.
hong nor x1

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2962 : 09.03.13 - klo: 17.16 »
Keskidiffin saa kyllä sit päivitettyä tai siis lisättyä ihan siihen alkuperäiseen kuoreenkin. Näin oli ainakin tehty tässä mun omassa Super 5SC Fluxissa.

Juu, ite sitä kanssa suunnittelin, mutta sopivasti Alza sai tuon omansa valmiiksi ennen kuin ehdin tilata osat. Ja Super 5SC Fluxin laatikon sisältö maksaa enemmän kuin Alzan kitti.

Mitäs tuo keskidiffi käytönnössä nyt tekee? Tai mitä sen pitäisi tehdä?

Olen noob joten ei voi tietää tuollaisen hienouden funktiota.


Pähkinänkuoressa: Mahdollistaa etu- ja takarenkaiden pyörimisen eri nopeudella. Suojelee voimansiirtoa, koska "ylimääräinen" voima siirtyy renkaille joilla on vähiten vastusta. Eli niin kauan kuin yksikin rengas voi pyöriä vapaasti, voi tuo "ylimääräinen" voima purkautua vapaasti, sen sijaan että se kohdistuisi esim. vaihdelaatikon rattaaseen. Helpottaa näin ollen myös pitämään kaikki renkaat maassa (öljystä riipuen kuinka paljon).

« Viimeksi muokattu: 09.03.13 - klo: 17.19 kirjoittanut Mordex »
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2963 : 10.03.13 - klo: 10.47 »
Pitää tässä vielä tehdä vähän bisnestä ja laittaa sitten itsellekin tilaukseen tuo Alzan keskidiffi teline, servolevy normikokoiselle servolle ja Alzan bulkhead brace convertion kitti.

Moottoriksi MMM2 kaveriksi varmaan sopii oikein hyvin Leopard 4082, 2200kv?
http://www.offshoreelectrics.com/proddetail.php?prod=leo-4082 <- Tuolta OSE:sta kuulemma ostettu ja siitä tulee johdot takaa ulos mutta se ei ole mulle ongelma, xl rungossa on tilaa.
MUTTA, onkohan tuo "venemoottori" täysin käypä autoihin?
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2964 : 10.03.13 - klo: 13.40 »
Lehnerit ainakin ovat enimmäkseen veneharrastajien käytössä, mutta kyllä ne autojakin liikuttaa ihan ongelmitta.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2965 : 10.03.13 - klo: 14.09 »
Osaako Mordex vastata muutamaan kysymykseen, käykö toi kitti superin runkoon, siis varmasti käy mutta kardaanin mitta on sit ongelma... toinen kysymys on että voiko käyttää superin omaa keskidiffiä mikä siis on identtinen etu ja taka diffien kanssa mut jos siihen vaihtaa vorzan spurrin?
Ehkä paras laittaa Dejanille Alzaan kysymykset. Olen asioinut aikaisemminkin ja palvelu todella hyvää.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2966 : 10.03.13 - klo: 16.17 »
Osaako Mordex vastata muutamaan kysymykseen, käykö toi kitti superin runkoon, siis varmasti käy mutta kardaanin mitta on sit ongelma... toinen kysymys on että voiko käyttää superin omaa keskidiffiä mikä siis on identtinen etu ja taka diffien kanssa mut jos siihen vaihtaa vorzan spurrin?
Ehkä paras laittaa Dejanille Alzaan kysymykset. Olen asioinut aikaisemminkin ja palvelu todella hyvää.

Käyn runkoon, mutta tosiaan vaatii sitten tietynpituiset kardaanit. Ja keskidiffikin varmaan käy, mutta itse olen päivittänyt kaikki Savagen diffikuoret vorzan vastaaviin, koska niihin saa jykevämmän laakerin (8x16x5) molemmille puolille. Yksi auton heikkous kun on tuo 10x16x5 laakeri joka on noissa vakiodiffeissä toisella puolella.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2967 : 10.03.13 - klo: 17.00 »
Ahaa, Vorzan kuoret. Kiitti vinkistä. Kerro muutkin salaisuutesi! :)
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa andy98

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2968 : 10.03.13 - klo: 17.03 »
hong nor x1

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2969 : 10.03.13 - klo: 18.12 »
Ahaa, Vorzan kuoret. Kiitti vinkistä. Kerro muutkin salaisuutesi! :)

Tässä tarkemmat ohjeet ko. hop-uppiin:
http://www.savage-central.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=94304
« Viimeksi muokattu: 12.03.13 - klo: 13.55 kirjoittanut Mordex »
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.