Kirjoittaja Aihe: Suomalaiset RC-Liikkeet  (Luettu 335885 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pylvis

  • Aluevalvoja
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #90 : 12.03.10 - klo: 15.50 »
Mistä johtuu, että tilaus ei ole tullu future-rc:stä? tilaus on vastaan otettu 08.03.2010 15:50 eikä vieläkään näy. Ottaa päähän ku tänään pitäis mennä ajamaan eikää ole renkaita!!!!!!!!

vastaus mikä tulee future:lta sähköpostiin on automaattinen vastaus kun on tehty tilaus , kannattaa soittee jos ei rupea osia näkymään , yhteys tiedot löytyy --> http://rc10.fi/index.php?topic=34849.0 , näin olen itsekkin tehnyt monesti , tai sitten olen tehnyt tilauksen suoraan soittamalla , future-rc ei päivittele nettisivujaan kovin usein.

Poissa sami.salmela

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #91 : 15.03.10 - klo: 21.16 »
Mistä johtuu, että tilaus ei ole tullu future-rc:stä? tilaus on vastaan otettu 08.03.2010 15:50 eikä vieläkään näy. Ottaa päähän ku tänään pitäis mennä ajamaan eikää ole renkaita!!!!!!!!

Toimii paljon nopeammin ja paremmin,kun laittaa s-postia suoraan.Näin olen itse tilannut ja on tullut nopeasti.Pari kertaa nettikaupasta tilasin ja ikinä ei mitään kuulunut.

-sami-
FAST MOTORS RC
YOKOMO / WIRC / REDS RACING

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #92 : 26.03.10 - klo: 21.45 »
Kyllä on hienoja kauppoja ja sitten ihmetellään ja valitetaan, kun ihmiset ostaa suoraan maailmalta.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #93 : 31.03.10 - klo: 15.03 »
Kauanko teillä on kestänyt hobbylinnan toimitus ? Kun tilasin tänään noparin, niin oisko huomenna jo täällä ? -Sami
Jeps

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #94 : 31.03.10 - klo: 15.52 »
Soita hyvä immeinen perään jos on kiirus. Eiköhän ne päivässä tule jos päivittäin on liikkeessä tapana postitella.

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #95 : 31.03.10 - klo: 16.00 »
Joo nopeeta toimintaa, nyt on jo seurantakoodi s-postissa  :cool:. Huomenna on täällä, kiitti hobbylinna. -Sami
Jeps

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #96 : 09.04.10 - klo: 11.56 »
Minkälainen mielikuva muilla on tosta Kärkkäisestä?
Kestääkö sieltä tilaaminen kauan, jne?
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #97 : 09.04.10 - klo: 14.29 »
Minkälainen mielikuva muilla on tosta Kärkkäisestä?
Kestääkö sieltä tilaaminen kauan, jne?

Hyvä mielikuva on jääny ainaki paikanpäällä asioidessa. Hinnat ovat joissain tuoteissa edullisempia kuin ulkomailta tilattuna (esim Futaba R603FS vastari)
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #98 : 09.04.10 - klo: 15.24 »
Sama täällä,ja hyvin tietävätkin asioista kun itsekkin harrastavat.
Tämä siis ylivieskan kärkkäisellä,tiedä sitten miten muualla.
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa fg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #99 : 09.04.10 - klo: 16.32 »
Samaa mieltä ile:n ja sh:n kanssa.

Poissa Youha

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #100 : 09.04.10 - klo: 17.02 »
Oma kokemus Lahden kärkkäisestä:

Minä: Onko teillä servoteippiä?
Myyjä: ÖÖ, mitä se on?
Minä: No sellasta kakspuolistateippiä millä kiinnitetään esim vastari autoon.
Myyjä: kysy tuolta työkaluosastolta.

Mutta muuta kokemusta ei juurikaan ole, muut muutamat tuotteet olen löytänyt suoraan hyllystä niin ei ole tarvinu kysellä.

Edit: Ja siis Rc-osastolta kysyin, en mistään viihde-elektroniikkaosastolta.
« Viimeksi muokattu: 09.04.10 - klo: 17.12 kirjoittanut Youha »
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

Poissa OzKi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #101 : 09.04.10 - klo: 17.56 »
Itsekyselin kerran sensoripiuhaa moottorin ja noparin väliin, eivät olleet koskaan kuulleetkaan semmoisesta.Tämä siis Lahdesta.Mutta hintataso on edulliinen.
HoBao Hyper 7, HoBao.21|Traxxas Rustler, Lrp 6900kv

Poissa kojo

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #102 : 15.04.10 - klo: 17.56 »
Joopa joo... Ei kyllä voi kun ihmetellä suomalaista asiakaspalvelukulttuuria rc liikkeissä. Tilaukset tulevat kuukausitolkulla jos tulevat ja kyselyihin ei joko vasta (sähköposti) tai sitten puhelimessa sanotaan että eiköhän ensi viikolla... Mistä kannattaa maksaa suomalaiselle kauppiaalle jos toiminnan taso on tätä? Samaan aikaan itse ulkomailta tilatut lähetykset ovat kyllä jo tulleet hyvän aikaa sitten, joten turha väittää tavaran toimitusta/toimittajaa hitaaksi....
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #103 : 16.04.10 - klo: 21.30 »
Samaan törmännyt itsekkin, tuo ei tietenkään koske kaikkia liikkeitä, vaan poikkeuksiakin on. Ja valitettavan usein joutunut huomaamaan saman asian myös tuolla ihan 1/1:sten puolella, toimitukset kestää useita kuukausia ja kun tavara vihdoin tulee, saa avata paketin vain todetakseen sisällön olevan jotain aivan muuta kuin oli tarkoitus. Joten ei ole mikään ihme, että porukka tilailee ulkomailta.
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #104 : 18.04.10 - klo: 18.36 »
Tämä sama meininkähän Suomessa on alalla kuin alalla.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa klasu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #105 : 27.04.10 - klo: 17.29 »
Joopa joo... Ei kyllä voi kun ihmetellä suomalaista asiakaspalvelukulttuuria rc liikkeissä. Tilaukset tulevat kuukausitolkulla jos tulevat ja kyselyihin ei joko vasta (sähköposti) tai sitten puhelimessa sanotaan että eiköhän ensi viikolla... Mistä kannattaa maksaa suomalaiselle kauppiaalle jos toiminnan taso on tätä? Samaan aikaan itse ulkomailta tilatut lähetykset ovat kyllä jo tulleet hyvän aikaa sitten, joten turha väittää tavaran toimitusta/toimittajaa hitaaksi....

Totta, valitettavasti.
Yleisin tuote taitaa olla "tilapäisesti loppu"
Varastosaldo "hyllyssä" = viikon toimitusaika




Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #106 : 27.04.10 - klo: 17.31 »
OT ja kieli poskella kirjoitettu:
Kannattaa joskus itse koittaa olla tiskin toisella puolella, kokemus avartaa maailmaasi.
Ja yleisesti, jos tuntuu että itse osaat paremmin kuin muut, kannattaa pistää siis itse toimeksi!

BTDT.
/ Jere Siirilä

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #107 : 27.04.10 - klo: 17.42 »
Tästä muistuikin mieleen, että itsellänikin on yhdestä Suomalaisesta putiikista tavara jäänyt tulematta.

Eaglen rpm sensori, tilattu ja maksettu 27.1. :roll:

Aina välillä ollut kyllä mielessä, mut ootellan nyt ja kahtellaan tuleeko vaikö ei.
Ei tosin tuote ollut hyllyssä tilatessa, mut kyllä 3messa kk:ssa pitäisi saada uutta varastoon..
son loppu ny.

Poissa kojo

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #108 : 27.04.10 - klo: 19.21 »
Joskus itse asiakaspalvelualalla työskennelleenä sanoisin, että on asiakkaan todellista aliarvioimista olla vastaamatta esim. sähköposteihin. Jos s-postiin ei vastata, miksi pitää osoitteita esillä. Puhelimessa luvataan toimittaa ja kahden viikon päästä ollaan edelleenkin ilman tavaraa. Ihme touhua....
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

Poissa Justyks

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #109 : 28.04.10 - klo: 17.46 »
Osaako joku neuvoa mikä liike tuo maahan asson osia?

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #110 : 28.04.10 - klo: 17.47 »

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #111 : 19.05.10 - klo: 16.21 »
Mielipiteet Suomalaisista RC-nettikaupoista joiden kanssa on tullut asioitua:

Hobbylinna:  :azn:
Hobbypeople:  :azn:
JP-Nitro Racing:  :azn:
Jr-Hobby:  :roll:
Medasec:  :azn:
Racing Factory:  :azn:
RC-Garage:  :azn:
RCJKL:  :azn:
RC Reality:  :azn:
RC Sabe:  :azn:
Team HoBao:  :azn:
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #112 : 22.05.10 - klo: 10.28 »
Mistä kannattaa maksaa suomalaiselle kauppiaalle jos toiminnan taso on tätä? Samaan aikaan itse ulkomailta tilatut lähetykset ovat kyllä jo tulleet hyvän aikaa sitten, joten turha väittää tavaran toimitusta/toimittajaa hitaaksi....

Luuletko sä puupää että yksikään liike tilaa jotain yksittäistä nippeliä toiselta puolelta maapalloa erikseen??? Eli välittömästi sun tilauksen jälkeen lähtisi tilaus tehtaalle/tukkurille, LOL
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa kojo

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #113 : 22.05.10 - klo: 11.10 »
No enpä luule enkä odotakkaan. Enkä myöskään hauku ketään puupääksi. Mutta jos KAUPPIAS sanoo tilanneensa tavaran eikä sitä  kuukausien odottelulla tule, niin jossakin muussa on vika kun ostavassa asiakkaassa.
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

Poissa EmDzei

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #114 : 22.05.10 - klo: 15.23 »
Olen väsännyt jonkinlaisen listan kotimaisista RC liikeistä V€rkkokaupat (Fin) E-Revo Finland Microsoft Spaces.Live sivustolleni. Lähinnä vain listamuodossa: yrityksen nimi (paikkakunta) ja yhteystiedot.

Seuraan jatkossa tätä listaa ja poimin tänne kirjoitetut yritykset.

Traxxas ERBE | Multiplex 3S 4800 mAh 20C Li-Po | Multiplex LN-3008 charger | E-Revo Finland video- ja kuvagalleria

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #115 : 22.05.10 - klo: 16.11 »
itsellä ei kyllä valittamista suomalaisista liikkeistä. Tavara on myös toimitettu välillä radalle, ei sellaista palvelua saa ulkomailta  :grin: Jos jotain ei ole löytynyt, niin yleensä täältä on ilmoituksella saanut haluamansa.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa infernooo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #116 : 24.05.10 - klo: 17.22 »
Rcjkl on kyllä paras. Muualta en tilaa kokemusta löytyy ataloista.
kärkkäisestä ja hobbylinnasta
« Viimeksi muokattu: 23.08.10 - klo: 17.01 kirjoittanut infernooo »
inferno 7,5 us sports 2 Lazer zx5 ja mini z awd.

Poissa jekku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #117 : 08.06.10 - klo: 19.11 »
HOBBYPEOPLE  :smiley:  Suuret kiitokset jälleen loistavasta palvelusta!
Kyosho Inferno 777 World Champion Team Edition Orion Wasp CRF .21 | Kyosho Inferno 777 Special 1 edition "e"  MMM V3 | Futaba 2PL 2.4Ghz | Futaba 3PM MX 2.4Ghz | Hitec |


Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #119 : 15.06.10 - klo: 10.53 »
myllyn atalassa kävin tuossa yks päivä ohimennen pyörähtämässä. Tuntui että itse tiedän enemmän rc-autoista kuin myyjä. Harrastusta takana ruhtinaalliset 9kk. Eipä tarvitse siellä ainakaan asioida tulevaisuudessa.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com