Kirjoittaja Aihe: Suomalaiset RC-Liikkeet  (Luettu 337086 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Janne O

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #600 : 20.09.13 - klo: 23.05 »
Plussaa taas kerran rcm:lle. Postiennakolla olin tilannut, niin eilen soitettiin ja sanottiin, että ei joutaisi huomiseksi (tänään) postiin. Kyllä mulla on vaan aina tullut seuraavana päivänä lähettämisestä paketit postiin (1. luokka). Ihan samahan tuo on, oli oikeastaan parempi, kun tuli postilaatikkoon ja laskulla maksu.

Aika nolo tilanne sattu siinä, kun luulin että kaveri soittaa (en ollu tallentanu sen numeroo) ja vastasin puhelimeen vaan: "Kuka?" (Sen tyyli aina vastata puhelimeen, jos "tuntematon" numero.)  :roll:  :laugh:
Speed Passion RS2 Brushless | Maverick scout | Team Associated B44
http://polaris-suomi.arkku.net/index.php

Poissa RCM

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.RCM.fi
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #601 : 21.09.13 - klo: 09.31 »
Postin "sopimuskuljetukset" lähtevät, kuten Hokekin mainitsi, aina klo 17 jälkeen riippumatta mihin aikaan tilaus on leimattu tai viety postiin. Poikkeuksena ovat 1. lk kirjelähetykset, jotka lähtevät paikkakunnasta riippuen myöhemminkin. Esim. Jyväskylän lajittelukeskuksesta saadaan kirjeet lähtemään klo 20.30 saakka, joten joissain tapauksissa klo 17 jälkeen tehdyt tilauksetkin saattavat ehtiä seuraavaksi päiväksi asiakkaalle.

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #602 : 21.09.13 - klo: 11.14 »
Vau.. Ihmetyttää . Sain hyvää palvelua ja ilmaisin asian. Oliko se väärin??
Vai oliko väärä liike?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #603 : 21.09.13 - klo: 12.20 »
Hyvä Andrimus.

Ei tuosta ole ollenkaan kyse.
Johan sanoin sen aikaa sitten miksi ylipäätään tähän topikkiin kirjoitin.
Vain yleisesti infona kaikille ettei kellekään muotoutuisi harhakuvaa esim. juusi tuosta sähköpostiin ilmestyvästä viestistä jonka sinäkin kuvittelit tarkoittavan että lähetys on jo postissa.

Onko se väärin että selkeyttää foorumin lukijoille postitoimituksien kulkua???

Ihmetyttää kyllä tämä porukan negatiivinen suhtautuminen. Kaikki halutaan ottaa itseensä ja info nähdään pahana.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #604 : 21.09.13 - klo: 13.17 »
Plussaa iso kasa rcm:lle,tilattiin muutama osa maanantai-iltana ja keskiviikkona oli osat kotona! :)
 
vähän myöhään tänne kirjoitin mutta eikaisse mitään..
EXC125

Poissa Kekkis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #605 : 21.09.13 - klo: 13.25 »
Hyvä Andrimus.

Ei tuosta ole ollenkaan kyse.
Johan sanoin sen aikaa sitten miksi ylipäätään tähän topikkiin kirjoitin.
Vain yleisesti infona kaikille ettei kellekään muotoutuisi harhakuvaa esim. juusi tuosta sähköpostiin ilmestyvästä viestistä jonka sinäkin kuvittelit tarkoittavan että lähetys on jo postissa.

Onko se väärin että selkeyttää foorumin lukijoille postitoimituksien kulkua???

Ihmetyttää kyllä tämä porukan negatiivinen suhtautuminen. Kaikki halutaan ottaa itseensä ja info nähdään pahana.

Ei millään pahalla Hoke, mutta ehkä voisit myös joskus katsoa peiliin ja miettiä miten asiasi ilmaiset, olit sitten oikeassa tai väärässä... Mutta eiköhän tämä ole taputeltu, ja pointti tuli kaikille selväksi.
« Viimeksi muokattu: 21.09.13 - klo: 19.41 kirjoittanut Kekkis »

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #606 : 21.09.13 - klo: 19.39 »
RCM:lle paljon positiivista  :wink: RS2:een ei löytynyt varastosta varaosaa ( jonka tiesinkin ja ei sillä niin kiire olisi olllutkaan - mitä nyt alusta poikki, mutta just ny ei ehdi pikkuautoa ropailemaan, kun isossakin on korjattavaa  :angry: )

Liikeeltä soitettiin heti seuraavana päivänä, että kävisikö vähän toisenlainen ratkaisu ongelmaan - paketin voisivat lähettää heti.. Laatikko postitettiin ripeästi ( jopa ennenkuin ehdin maksaa "loppuosan" korvaavasta tuotteesta  :shocked: ). Itellan lajittelukeskukseen ( pääkaupunkiseutu ? ) asti puketti kulki alle päivässä, mutta siellä se sitten makasikin päivän ja toisen Lahdessa ennenkuin seurantakoodi oli "paketti noudettavissa" tilassa - eli jos mr. Itella lukee foorumia, niin risuja sinne  :laugh:
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #607 : 22.09.13 - klo: 00.16 »
Eiköpähän se ole kuitenkin ollut ihan vaan Jyväskylän lajittelukeskus mihin se on postikonttorista kulkenut.

Yleensä paketit kulkevat siis...

Ensin näkyy seurantakoodilla ennakkoilmoitus.
Tällöin lähettäjä on vasta tulostanut pakettiosoitekortin.
Seuraavaksi näkyy rekisteröinti postikonttorista mihin lähettäjä on paketin toimittanut.
Seuraava piste on lähin lajittelukeskus.
Tämän jälkeen sitten se vastaanottopään lajittelukeskus.
Lopuksi sitten ilmoitus että paketti on noudettavissa lähimmästä postin toimipisteestä.

Huom...
Postin ja Itellan sivuilta näkyy seurannat monesti hieman erilailla.
Monesti Itellan sivuilta seurantakoodilla katsottuna näkyy yksityiskohtaisemmin.
Näkyy joskus jopa "otettu kuljetukseen" jne.
Eli näkee siis joskus jopa milloin on lähtenyt mistäkin kohteesta liikkeelle kohti seuraavaa pistettä.
Ja ne rekisteröinnitkin näkyy joskus itellan sivuilta tarkemmin.
Poikkeus vahvistaa tässäkin tapauksessa säännön, eli joskus taas postin sivuilta näkyykin tarkemmin ja joskus taas kummaltakaan sivulta ei näe hyvä kuin muuta että on lähtenyt lähetyspään konttorista ja seuraava onkin sitten jo ilmoitus että paketti on noudettavissa.

Jäänyt syystä tai toisesta välietappien info päivittymättä.

Perjantaina hain taas yhden paketin postista.
Ilmoitus kännykkään saapui vasta kun olin jo noutanut paketin, avannut jne.
Eli jos odottaa jotain seurantakoodillista lähetystä niin ei kannata odottaa tekstiviestiä tai sähköpostia että paketti on noudettavissa, vaan katsoo seurannasta milloin se on saapunut perille.
Seurantakoodi mukaan ja pakettia noutamaan.

Sitä lappua ei varsinkaan kannata odottaa, koska se taas tulee vasta saapumisesta seuraavana arkipäivänä vastaanottajalle.

Parhaimmillaan olen itse pakettia odotellessa sattunut näkemään parvekkeelta kuinka itellan auto kurvaa kohti lähi Siwaa joka itsellä on lähin postin toimipiste.
Olen ottanut seurantakoodin ja lähtenyt noin vartin päästä kävelemään siwalle.

Parhaimmillaan olen saanut paketin jo ennen paketin rekisteröintiä noutopisteeseen.
Seurantakoodilla on ollut hauska katsoa kotona tavaroita hypistellessä kuinka seurannassa näkyy "luovutettu vastaanottajalle" ja vasta tämän jälkeen näkynyt rekisteröinti ja seuraavaksi että on lähetetty vastaanottajalle ilmoitus. Ja näiden välillä on saattanut olla tunteja.
Paketti parhaimmillaan ollut itsellä käsissä klo 13 ja tekstiviesti ilmestynyt 16.30

Postia parhaimmillaan  :smiley:
Eli siis... Jos pakettia odottaa kuumeisesti (kuten yleensä kun jotain on tilannut) niin kannattaa sitä seurantaa oikeasti katsella.
Ja tosiaan sekä Postin että Itellan sivuilta, koska nämäkin joskus elävät eri aikaa.
Menee sillä seurantakoodilla kyselemään konttorista pakettia 16.00 tai jopa aikaisemmin jos sattuu tietämään mihin aikoihin suunnilleen se postin auto tuo lähetykset omaan toimipisteeseen.
Tällä kikkailulla voi voittaa tunteja mikäli tosiaan tavaroilla on kiire.

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #608 : 22.09.13 - klo: 02.20 »
Edelleen ihmettelen asennettasi .. Sain palvelua mitä halusin ja nopeasti .
En väheksy sinua koska olen saanut paljon dippejä kirjoituksistasi ja toivon mukaan voit vieläkin auttaa urpoja..
T: yks iso Urpo

Poissa lamppu8

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #609 : 22.09.13 - klo: 08.54 »
Vaikka miten päin edellisiä viestejä lukee, en millään ymmärrä mistä tämä poru on lähtöisin.

No mutta, jos sujuvasti sivuttaa Hoken täysin asiapitoiset viestit, niin tällä firmalla olisi yli kymmenen kertaa nopeammat postitukset. Tai varmaan voi yhtä hyvin sanoa, että toimitusaika on sillä aiemmin mainitulla kymmenen kertaa pidempi?

09:13 Tilaus vastaanotettu
09:15 Tilauksesi on lähetetty

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #610 : 22.09.13 - klo: 09.41 »
eikö tää ollu suomalaiset rc-liikkeet osasto :azn:? asiallista tietoa silti postin toimminnasta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #611 : 22.09.13 - klo: 12.35 »
Edelleen ihmettelen asennettasi .. Sain palvelua mitä halusin ja nopeasti .
En väheksy sinua koska olen saanut paljon dippejä kirjoituksistasi ja toivon mukaan voit vieläkin auttaa urpoja..
T: yks iso Urpo

Mikä asenne?
En ymmärrä tippaakaan mikä nyt on taas asennetta?
Sait hyvän palvelun... Kyllä. Loistavaa!!!!

En ole siitä sanonut mitään vaan aivan kuten heti alkuun kirjoitin niin infosin siitä miten se lähetys oikeasti toimii.
Eli paketti ei kyllä ollut puolessa tunnissa postissa vaan sait automaattisen ennakkoilmoituksen.

Vain ja ainoastaan infoa. Kerron sen viesteissäni ja kerroin myös syynkin heti.
Ette porukka sais harhakäsitystä kuinka posti ja firmat toimivat... Ja mitä ne viestit tarkoittavat.

En todellakaan anna mitään asennetta eikä viesteissäni ole mitään negatiivista ketään kohtaan.
Myös tämän kerroin heti.
Miksi siis tämä nyt info halutaan ottaa negatiivisena?
Miksi jopa niin paljon piti porukan alkaa hillumaan että yksi keksi minun haukkuneen häntä ja valehdelleen vaikka nimenomaan hänen viimeaikaiset viestinsä jo pidemmän aikaa ovat olleet vain hyökkäilyitä minua kohtaan ja jopa senverran räikeitä lopulta että ne pahimmat asiattomuudet poistettiin ja kaveri jälleen lomalle... Nyt toinen kerta heti loman päättymisen jälkeen... Vain ja ainoastaan minun viesteihin nälväily ja kaveri pihalle.
Ja täällä porukka jopa epäili mun valehdelleen ja vaadittiin selvitystä.
lopputuloksen näette.

Ja silti mulla on joku asenne ongelma että pitäis katsoa peiliin.

Jospa tehtäisiin niin että jokainen katsomme oikeasti siihen peiliin, kaivetaan se tikku pois varpaasta ja luetaan vaikka vielä kerran koko juttu läpi...?
Ilman omaa negatiivista ennakkoasennetta.
Ei noita mun tekstejä voi ottaa negatiivisena muuten kuin olemalla itse negatiivisella asenteella liikkeellä.

Mutta... Jälleen ja jälleen... Taas ja taas huomattiin.
Annan tarkempaa ja syvällisempää infoa jostain asiasta tällä foorumilla ja se johtaa hampaiden kiristelyyn minua kohtaan.

Tuo vaikuttaa ainoastaan henkilökohtaiselta.
Varmasti erittäin moni hiffaa että jos teen toisen tunnuksen foorumille ja kirjoitan samat tekstit niin sitä ei oteta negatiivisella asenteella vastaan.
Mutta nyt. Oli kyse polttomoottorin säädöistä tai mistä tahansa mistä kerron tai autan niin yleisin asenne takaisin on negatiivinen. Ja vain koska kirjoittaja on jälleen se besservisseri joka tulee pätemään, jauhamaan puhdasta soopaa yms.

Kirjoitan asiasta... Ja aina näkyy perässä yksi tai useampi viesti joka keskittyy vain minuun... Ei itse asiaan tai topikkiin vaan suoraan minuun ja minun asenteeseen vaikka en mitään asennetta tarjoilekaan.

Infon ja apujen jakaminen vähentynyt foorumilla radikaalisti ja vähenee jatkuvasti näiden tapauksien takia.

Nyt vähenee jälleen.
Tästä lähtien ainakin jonkin aikaa siirryn antamaan ympäripyöreitä vastauksia ja lopetan tarkkojen vinkkien jakelun vaikka kenellä olis ihmeteltävää asiasta jonka tiedän.

Olkoot.

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #612 : 22.09.13 - klo: 12.43 »
no mua nyt vaan sattuu kiinnostaa jos täällä toisia mollataan syyttä.

no bluebeetle mites asia on? onko hadan viimekerran bannin syytä aiheuttavia viestejä poistettu?

tota jq topikkia kun lukee niin mun mielestä sieltä ei puutu mitään välistä.

Ekan bannin jälkeen kirjoitettuja viestejä näyttäisi poistetun. Toisen bannin jälkeen ei ole poistettu mitään, vielä.



Muutenkin kauhean negatiivistillinen kuva koko vänkääjästä, korjatkaa jos olen väärässä...

Ja hei, ellei seuraava viesti koske jollain lailla SUOMALAISTA RC-LIIKETTÄ niinkuin otsikossa lukee niin johan nyt on markkinat.

Edit: Hada:n ekan bannin jälkeen tulleita päänaukomisia oli kuin olikin poistettu, Hada on nyt kuukauden banjosaarilla. Ensialkuun.

hoke hei, ekan bannin jälkeen kirjoitettuja on poistettu.......... ei ekaan banniin johtavia kirjoituksia.
tai niin tuossa lukee.  kuka sitten puhuu mitäkin.


edit: vai mitenkä monta kertaa tuo hada on lomilla ollu? nyt toinen kerta vai kolmas vai neljäs?
« Viimeksi muokattu: 22.09.13 - klo: 13.00 kirjoittanut risla78 »

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #613 : 22.09.13 - klo: 12.47 »

Eli jos odottaa jotain seurantakoodillista lähetystä niin ei kannata odottaa tekstiviestiä tai sähköpostia että paketti on noudettavissa, vaan katsoo seurannasta milloin se on saapunut perille.
Seurantakoodi mukaan ja pakettia noutamaan.



Näinpäs minäkin aina teen jos vaan koodi on ilmoitettu - tässä RCM keississä se lajittelukeskuksen "postinumero" oli joku 01010 missä se oli lajiteltu ja sitä ennen edellisenä iltana se olli ihan Jyväskylä 40000 - eli eiköhän lie pk-seudun kautta kurvannut...
.. samapa tuo, mutta välillä tuntuu turhan monta päivää eestaas Suomea puketti reissaavan - nopeaahan tämäkin vielä on verrattuna näihin kaukoidän paikkoihin kun viikotolkulla odotellaan, mutta sen ymmärtää hinnan valossa..
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #614 : 22.09.13 - klo: 13.25 »
no mua nyt vaan sattuu kiinnostaa jos täällä toisia mollataan syyttä.

no bluebeetle mites asia on? onko hadan viimekerran bannin syytä aiheuttavia viestejä poistettu?

tota jq topikkia kun lukee niin mun mielestä sieltä ei puutu mitään välistä.

Ekan bannin jälkeen kirjoitettuja viestejä näyttäisi poistetun. Toisen bannin jälkeen ei ole poistettu mitään, vielä.



Muutenkin kauhean negatiivistillinen kuva koko vänkääjästä, korjatkaa jos olen väärässä...

Ja hei, ellei seuraava viesti koske jollain lailla SUOMALAISTA RC-LIIKETTÄ niinkuin otsikossa lukee niin johan nyt on markkinat.

Edit: Hada:n ekan bannin jälkeen tulleita päänaukomisia oli kuin olikin poistettu, Hada on nyt kuukauden banjosaarilla. Ensialkuun.

hoke hei, ekan bannin jälkeen kirjoitettuja on poistettu.......... ei ekaan banniin johtavia kirjoituksia.
tai niin tuossa lukee.  kuka sitten puhuu mitäkin.


edit: vai mitenkä monta kertaa tuo hada on lomilla ollu? nyt toinen kerta vai kolmas vai neljäs?


Pointti oli se että katso hadan viimeiset kirjoitukset.
Klikkaa vaikka ensin hänen nimeä ja sieltä sitten "näytä kirjoitukset".
Viimeiset hänen viestit keskittyvät vain suoraan minuun.
Hän on saanut minuun henkilökohtaisesti kohdistuneista vänkäämisistä ja jopa puhtaista päänaukomisista bannia. Ekan kerran sai viikon. 5 minuuttia bannien raukeamisen jälkeen hän oli foorumilla ja jopa kahteen topikkiin avautui suoraan minulle. Kahden viikon banni.
Nyt jälleen. Ja tällä kertaa kuukauden huili.
Jossain välissä hän veti jopa niin pahasti yli että ylläpito poisti joitain viestejä.
En muista missä välissä, eikä sillä mitään väliä olekaan. Jokatapauksessa näin on tapahtunut.
Eli nyt hän on jo kolmannen kerran bannilla samasta syystä ja tuskin kuukaudenkaan jälkeen tekee muuta kuin kyttää jokaisen mun kirjoituksen ja rääpii nokkaansa.

En risla ymmärrä sinunkaan asennetta suoraan minua kohtaan.
Olen sinulle muutaman vinkin antanut ja olemme jopa kasvotuste nähnyt. Silti epäilet minun valehtelevan jne. Tuskin olet Hadaa tavannut missään muussa yhteydessä kuin täällä foorumilla ja kuten jokainen voi mennä katsomaan niin eipä paljon muuta ole kuin minuun kohdistunutta kirjoittelua. Mutta tottakai... Minä olen se joka valehtelee, haukkuu jne.

Ja porukan mielestä mun pitää mennä katsomaan peiliin ja miettimään asennettani.
Jälleen vain henkilökohtaista.

En ole ylläpitäjä, mutta otan ja ilmoitan ylläpidon puolesta että nyt loppuu se keskittyminen vain minuun ja keskitytään tähän topikkiin.

Kaikki minuun liittyvä mutina suoraan minulle yksityisviestiksi.

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #615 : 22.09.13 - klo: 13.32 »
Noista hadan kirjoituksista ja banneista kerran en tiennyt niin
Halusin vaan totuuden jos toinen väittää että ei oo poistettu ja toinen toista.
Tämä on mun osalta tässä.

Välissä voi olla erimieltä toisten kanssa
:wink:

Poissa veltsu1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #616 : 24.09.13 - klo: 18.32 »
RCRACERSHOP ansaitsee kiitoksen. Loistavaa asiakas palvelua. :wink:
Eilen soitin hajonneesta moottorista sinne ja tänään on uus moottori lähteny kohti Oulua. :grin:
Maahan tuojan varastosta oli moottorit loppu, joten kyseisestä liikkeestä tulee vampire moottori. :wink:

Kiitos RCRACERSHOP!
Traxxas maxx v2- Traxxas Unlimited desert racer
Tamiya m06 Alfa romeo giulia gta

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #617 : 01.10.13 - klo: 09.43 »
Suomessa on mielestäni kaksi RC-liikettä, jotka asiakaspalvelullaan JA verkkokaupan selkeydellään erottuvat muista ( EuroRC ja RCM ).

Molemmissa nyt muutamaan otteeseen netitse, e-maililla ( ja RCM:ssä kerran käyneenäkin ) asioineena voi todeta, että kun verkkokaupan tuotetiedoissa on tietoa saatavuudesta ja useimmiten myös tuotetietoja ( ettei kaikkea tarvi sitten googletella erikseen ) ja asiakaspalvelu kysymysten ilmaantuessa on nopeaa ( molemmista vastailtu reippaasti aukioloaikojen ulkopuolellakin s-postitse ), niin mitäpä sitä muuta kuin kehumaan  :wink:

Tokihan näitä aina katsellaan niitten lasien läpi millä vehkeillä itse ajelee ja mitä tarvitsee - joten kaikista ei tietty kokemusta ole.. jotkut verkkokaupat on vaan niin vajaita tiedoiltaan, ettei niitä mielikseen selaile, kun saattaa puuttua tieto saatavuudesta ja tuotetiedot monesti täysin kokonaan ( eikä toki kaikissa ruuveissa tarvi kauheita tarinoita ollakaan, mutta sen ruuvin tms. esimerkiksi mitat voisi olla kuitenkin hyvä tietää ? )
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa maironi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #618 : 19.10.13 - klo: 20.11 »
ei voi kyl muuta ku kehuu RCM:ää   soitin sinne keskiviikkona joskus 4 jälkee ja kyselin vieläkö ehtii? sieltä vasstattiin et kyl täs kerkii vaik kuorma meni jo, vien ne itse postiin sitten. seuraavana aamuna tuli textari että paketi noudettavissa. esimerrkillistä toimintaa kyllä ja hyvä palvelu. hobbylinnasta tilasin tukivarsia ja sälää yli viikko sitten ja maksoin samantien tilausta tehdessäni ja ei oo vieläkään kuulunu mitään. (tässä vaiheessa tilauksen tekemisestä jo 9pv)
Mopo on kiva. Auto on kiva. Mutta ärseessä on vaan sitä jotain :)

Poissa Kekkis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #619 : 26.10.13 - klo: 16.54 »
RC-Navetta ansaitsee kyllä mahtavat kiitokset toiminnastaan, esimerkillistä asiakaspalvelua, kiitos!  :azn:

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #620 : 26.10.13 - klo: 17.13 »
Hobbylinna, Racing Factory, RCM, kaikista tavarat tullu supernopeasti. :smiley:
"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton

Poissa Aeced

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #621 : 28.10.13 - klo: 18.14 »
Hobbyfactoryssa asioitu. kiitoksia hyvästä ja eritoten POSITIIVISESTA asiakaspalvelusta artsille!, liikkeen muut henkilöt voisivat ottaa miehestä opikseen ;)
« Viimeksi muokattu: 28.10.13 - klo: 18.18 kirjoittanut Aeced »
JQ The CAR E-conversion* losi ten-scte tlr*

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #622 : 11.11.13 - klo: 21.00 »
Ite on tullut asioitua RCM:n, Hobbyfactoryn, Racingfactoryn, Eurorc:n ja Hobbylinnan kanssa kun olen etsiskellyt erinäisiä palikoita ja autoja. Kaikista on ollut kyllä vaan hyvää sanottavaa. Tavara on aina tullut nopeasti perille ja kysymyksiin on vastattu erittäin mukavasti, kun olen noobina kysellyt erinäisiä asioita  :azn:

RCM:ltä varsinkin kun olen tilaillut jotain vääriä osia tietämättömänä, on palautukset hoituneet erittäin reilusti. Mitään tahalteni en tietenkään vääriä ole koittanut tilailla, vaan välillä on sattunut erehdyksiä omassa päässäni  :roll:

Hobbyfactorystä ei myöskään kauaa kestä, kun saa paketin hakea. Ei minkäänlaista ongelmaa ole ollut ja asiakaspalvelu on hoitunut todella jouhevasti. Samoin myös Racingfactoryssä.

Hobbylinna on sinänsä vähän vähemmälle jäänyt, mutta sen mitä sieltä on tilattu, on myös hyvin saatu :P

Ja Eurorc:ltä on myös saanut sen verran hyvää asiakaspalvelua ja nopeaa postia, ettei voi kyllä sanoa siitäkään mitään negatiivista.

Omat kokemukset siis Suomen liikkeistä on pelkästään postitiiviset. Ja täällä foorumillakin on saanut hyvin liikkeiden edustajilta neuvoja vähän kaikenlaiseen. Eli kehu-kehu vaan ja jatkakaa samaan malliin niin on tyytyväisiä asiakkaita  :laugh:
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa veltsu1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #623 : 05.12.13 - klo: 17.54 »
Power racing oy plussaa! +++++  :afro:
Sanwa tuli tosi nopeesti Ouluun. Alle vuorokaudessa. :cool: :cool:
Traxxas maxx v2- Traxxas Unlimited desert racer
Tamiya m06 Alfa romeo giulia gta

Poissa jucca

  • KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #624 : 20.12.13 - klo: 21.52 »
Kiitokset taasen Rc-Navetalle hyvästä palvelusta ja joulualennuksesta  :smiley:
Kiitokset myös Eurorc:lle nopeasta toimituksesta  :smiley:

Poissa pitsinki

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #625 : 07.01.14 - klo: 19.51 »
RCM Isosti taas kerran plussaa, homma toimii niinkuin pitääkin.
Mini M-03x4+muutama muu

Poissa pitsinki

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #626 : 22.01.14 - klo: 21.43 »
Euro rc:le myös reilusti plussaa. Vahingossa tullut väärät laakerit auton mukan, soitto liikkeeseen ja virhe korjattiin melkeinpä nopeammin kuin kerkesi puhelu loppua :azn: Eli seuraavana päivänä oikeat laakerit postilaatikossa
Mini M-03x4+muutama muu

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #627 : 25.01.14 - klo: 22.18 »
Rcm on kehunsa ansainnut myös täältä. EuroRc on hommansa yleensä hoitanut mallikkaasti mutta Ts4 ruuvisarjaa (laadukkaampaa) en koskaan saanut lupauksista huolimatta. Toisaalta koko autoa ei enää mulla ole että on menneen talven lumia koko homma nyt.  :laugh:
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #628 : 26.01.14 - klo: 13.44 »
Rcm on kehunsa ansainnut myös täältä. EuroRc on hommansa yleensä hoitanut mallikkaasti mutta Ts4 ruuvisarjaa (laadukkaampaa) en koskaan saanut lupauksista huolimatta. Toisaalta koko autoa ei enää mulla ole että on menneen talven lumia koko homma nyt.  :laugh:

++ & + EuroRc. Hommaan tartuttiin vielä näinkin pitkän ajan jälkeen ja ruuvi häslinki korjattiin !! Hyvä meininki  :azn:
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa pitsinki

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #629 : 26.01.14 - klo: 15.56 »
RCM ansaitsee taas kerran plussaa ja reilulla kädellä :azn: Homma toimii nopeat toimitukset/informaatiot :azn:
Mini M-03x4+muutama muu