Kirjoittaja Aihe: Suomalaiset RC-Liikkeet  (Luettu 337434 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kimi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #660 : 06.08.14 - klo: 14.49 »
Hobby Faktoryssä paras palvelu kahvi sekä hallussa ainoa tohtorin loppututkinto alalla!

Poissa eSATA

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #661 : 06.08.14 - klo: 16.36 »
Palvelu kahvi?
Cannondale Scalpel Team Replica

Poissa Kimi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #662 : 06.08.14 - klo: 17.25 »
... Palvelu, kahvi.... :grin:

Poissa jaskaman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #663 : 04.09.14 - klo: 20.06 »
onko muilla ongelmia racersrcshopin kanssa? Tilattu 24.8 paketti. Kuulemma lähetetty 29.8 postinseurannassa lukee. mutta vieläkään ei mitään kuulu. Jotain posti häikkää... Yhteyttä firmaan otettu soittaen, viestillä, sähköpostilla ja yhteydenotto lomakkeella. Postin asiakspalveluun heidän tulisi ottaa yhteyttä, kun itse en pysty asiaa eteenpäin saamaan.
Losi DBXL, Savage flux XL

Poissa eetuurr

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #664 : 07.09.14 - klo: 20.46 »
Moi! Tilasin tuolta rcm:ältä  osia ja syötin tarvittavat tiedot, myös toimituksen ja laitoin maksutavaks verkkopankki nii sit painoin vahvista tilaus niin heitti ostoskoriin ja luki vaan että "ostoskorisi on tyhjä" No aloin ihmetteleen että mitä tapahtu ja yritin tehdä tilausta uudestaan niin yhtä tilaamaani osaa ei enää ollut varastossa. Olisiko käynyt niin että tilaus lähti tuleen mutta lasku tulee osien kanssa silleen että maksetaan jälkeenpäin? Olisiko vaikutusta että käytin ipadia tilausta tehdessä? Apuja kaivataan nopeasti!
-Eetu
Team Durango Desc210 ja Axial scx10

Poissa RCM

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.RCM.fi
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #665 : 07.09.14 - klo: 21.34 »
Hei,

Laitoin viestiä. Laitetaan tilauksesi kuntoon.

Terveisin www.rcm.fi

Poissa eetuurr

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #666 : 08.09.14 - klo: 07.44 »
Ja näin sen homman kuuluukin mennä! Nyt on uus tilaus tehty. Hyvää asiakaspalvelua RCM!
-Eetu
Team Durango Desc210 ja Axial scx10

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #667 : 08.09.14 - klo: 15.23 »
Moi! Tilasin tuolta rcm:ältä  osia ja syötin tarvittavat tiedot, myös toimituksen ja laitoin maksutavaks verkkopankki nii sit painoin vahvista tilaus niin heitti ostoskoriin ja luki vaan että "ostoskorisi on tyhjä" No aloin ihmetteleen että mitä tapahtu ja yritin tehdä tilausta uudestaan niin yhtä tilaamaani osaa ei enää ollut varastossa. Olisiko käynyt niin että tilaus lähti tuleen mutta lasku tulee osien kanssa silleen että maksetaan jälkeenpäin? Olisiko vaikutusta että käytin ipadia tilausta tehdessä? Apuja kaivataan nopeasti!
-Eetu

Sama ongelma oli äsken minullakin, soitin heti perään ja asia nyt kunnossa.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa jhir

  • KUArc
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #668 : 15.09.14 - klo: 15.29 »
hobbylinnassa nähtävästi virheellinen saldo nettisivuilla , tilasin valittettavasti maksoin etukäteen ja nyt sitten odotellaan. Tilasin 2.9 ja toimitus piti olla 6 päivän sisällä. Eivät ole vastailleet yhteydenottoihini.
Ei vaikuta paikalta jonka kanssa jatkan Rc kauppoja.

Poissa jhir

  • KUArc
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #669 : 16.09.14 - klo: 22.00 »
Ja nyt tässä välissä tein kauppoja power racing http://www.power-racing.net nimisen liikkeen kanssa. Siellä oli tosi nopea toimitus. Heillä oli saldoissa myös häikkää mutta sieltä soitettiin ja ehdottetiin korvaavaa tuotetta. Jätti hyvän maun. Suosittelen

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #670 : 17.09.14 - klo: 16.38 »
En nyt kohdista tätä mihinkään tiettyyn kauppaan, kukin "yrittäjä" miettiköön kohdistuuko tämä häneen ?
Eli kun tilaat verkkokaupasta tavaraa ja maksat etukäteen joko tilisiirtona, verkkopankin kautta tai luottokortilla..olen kiinnittänyt huomion siihen, että paketti tulee normaalisti, mutta sitten se kuitti , joka tulee paketin mukana, onkin usein laskun muodossa, ja missään ei lue, että "maksettu".
Herää kysymys, miksi siinä ei lue selvästi se maksettu tai selvästi , että  kuitti ?
Jos tälläinen avoin lasku jää pyörimään pöydälle, on aina vaara , että lähtee maksuun toiseen kertaan, varsinkin jos pankkiasiat hoitaa jokin toinen perheestä.


« Viimeksi muokattu: 18.09.14 - klo: 07.16 kirjoittanut ylikar-h »

Poissa Ronnie

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #671 : 17.09.14 - klo: 17.32 »
Onko kenelläkään ollut ongelmia viimeaikoina Hobbylinnan kanssa? Eivät vastaile puhelimiin saatika sähköposteihin.

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #672 : 17.09.14 - klo: 17.43 »
Mun tilaukset ja pyynnöt spostissa menneet aivan normaalisti..

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #673 : 17.09.14 - klo: 23.19 »
hobbylinnassa nähtävästi virheellinen saldo nettisivuilla , tilasin valittettavasti maksoin etukäteen ja nyt sitten odotellaan. Tilasin 2.9 ja toimitus piti olla 6 päivän sisällä. Eivät ole vastailleet yhteydenottoihini.
Ei vaikuta paikalta jonka kanssa jatkan Rc kauppoja.

Ihan vain kysymyksenä että kauan olet harrastanut rc autoilua ja oletko kuinka ostanut myös muualta tavaraa.
Oletko miten yrittänyt ottaa yhteyttä. Puhelin.maili?? Käykö mielessä että mailisi voi mennä sinne roskapostiin kuten minun mailit. No minulla on mailissa minun syntymävuosi joka nyt sattuu olemaan 69 niin ymmärrän hyvin että ne sinne roskiin menevät. Soita sinne ja selvitä asia. Ei se täällä haukkumalla ratkea sinun pulma.
Oletko käynnyt paikanpäällä koskaan?
Ihan vain tiedoksi että se ei nyt mikään ihan pieni yritys ole tuo hobbylinna.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jhir

  • KUArc
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #674 : 18.09.14 - klo: 09.39 »
hobbylinnassa nähtävästi virheellinen saldo nettisivuilla , tilasin valittettavasti maksoin etukäteen ja nyt sitten odotellaan. Tilasin 2.9 ja toimitus piti olla 6 päivän sisällä. Eivät ole vastailleet yhteydenottoihini.
Ei vaikuta paikalta jonka kanssa jatkan Rc kauppoja.

Ihan vain kysymyksenä että kauan olet harrastanut rc autoilua ja oletko kuinka ostanut myös muualta tavaraa.
Oletko miten yrittänyt ottaa yhteyttä. Puhelin.maili?? Käykö mielessä että mailisi voi mennä sinne roskapostiin kuten minun mailit. No minulla on mailissa minun syntymävuosi joka nyt sattuu olemaan 69 niin ymmärrän hyvin että ne sinne roskiin menevät. Soita sinne ja selvitä asia. Ei se täällä haukkumalla ratkea sinun pulma.
Oletko käynnyt paikanpäällä koskaan?
Ihan vain tiedoksi että se ei nyt mikään ihan pieni yritys ole tuo hobbylinna.
Jerzi
Olen juuri tänä kesänä ensimmäistä kertaa ajanut rc polttis autoa.
Olen tilannut myös power-racingista ja sieltä tuli tavarat heti. Heillä oli myös saldo virhe mutta he soittivat minulle asiasta.
Hobbylinnaan olen koettanut ottaa yhteyttä kerran sähköpstilla ja kerran heidan sivujensa kautta, en ole soittanut.
Tässä välisä olen tilannut myös Kiinasta ja Saksasta ja molemista on paketit jo tulleet (molemissa tietenkin saldo on pitänyt paikkansa).
En ole käynyt liikeessä eikä näköjään tarvitsekkaan.
En mielestäni haukkun liikettä vaan totesin että hoitavat asiansa huonosti ainakin minun kohdalla, voisit laittaa kohdan mikä sinun mielstäsi oli haukumista.
Olen ostanut elämäni aikana monesta netti kaupasta (ei rc liike) ja en muista että saldoissa olisi koskaan ollut virhe.
Nähtävästi kyseinen liike on sponsorisi mutta se ei muuta asiaa minun kohdalla. Eikös tämä ollut palaute sivu?
« Viimeksi muokattu: 18.09.14 - klo: 09.48 kirjoittanut jhir »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #675 : 18.09.14 - klo: 10.04 »
Niin yleensä se paras tapa lähestyä on puhelimen kautta :wink:
Ja tietääkseni hobbylinna ei ole minun sponsori :laugh:
Ja tuo haukkuminen voidaan tulkita miten vaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #676 : 18.09.14 - klo: 10.30 »
Nyt kyllä tarvitsee sanoa että jerry on aika oikeessa..
Joo ja onhan tämä palaute sivu. Eli anna mennä niin kuin sielu sietää :afro:

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #677 : 18.09.14 - klo: 11.09 »
Jos niin paljon täytyy nähdä vaivaa että puhelimella pitää kilauttaa niin en kyllä moisen liikkeen kanssa asioisi koskaan.
puhumiset on mennyttä aikaa,viestit tätä päivää.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa dude67

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #678 : 18.09.14 - klo: 11.21 »
Nyt täytyy kommentoida ihan vain yleisesti palveluyrityksen roolista - minulla ei ole mitään kokemusta kyseisestä liikkeestä. Nythän on niin, että se ei ole asiakkaan vastuulla etsiä se yksi ja ainoa palautetie, joka menee yritykselle perille. Jos paria eri keinoa käyttäen ei tule vastausta, niin ihan aikuisten oikeasti, vika on yrityksessä. Ja jos kyse on vielä isosta yrityksesä, niin sitä pahempi!
Ja muistakaa, jos palaute on asiallista, niin asiakas on aina oikeassa. Todellinen häviäjä tässä jutussa loppupeleissä on tuo palveluyritys, joka karkottaa asiakkaansa jättämällä vastaamatta. Oli se tarkoituksellista tai tahatonta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #679 : 18.09.14 - klo: 11.44 »
Jos niin paljon täytyy nähdä vaivaa että puhelimella pitää kilauttaa niin en kyllä moisen liikkeen kanssa asioisi koskaan.
puhumiset on mennyttä aikaa,viestit tätä päivää.

Täh!!!
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #680 : 18.09.14 - klo: 11.47 »
Heh .. Nyt täytyy sanoa että on tämä kummaksi mennyt yhteiskunta.
No olen palvelualalla ollut yli 20 vuotta ja tämä oli kaikkien paras minkä olen kuullut.
Tervetuloa yrittämään :afro:

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #681 : 18.09.14 - klo: 12.09 »
Jos niin paljon täytyy nähdä vaivaa että puhelimella pitää kilauttaa niin en kyllä moisen liikkeen kanssa asioisi koskaan.
puhumiset on mennyttä aikaa,viestit tätä päivää.

Täh!!!
Jerzi
Täh?
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #682 : 18.09.14 - klo: 12.30 »
Jos niin paljon täytyy nähdä vaivaa että puhelimella pitää kilauttaa niin en kyllä moisen liikkeen kanssa asioisi koskaan.
puhumiset on mennyttä aikaa,viestit tätä päivää.

Täh!!!
Jerzi
Täh?

Ymmärrän yskäsi jos
-olet kuuromykkä
-lääkäri kieltänyt puhumisen
-olet niin epäsosiaalinen että et uskalla puhua kenenkään kanssa
-leuka leikattu pois jolloin puhuminen ei kertakaikkiaan onnistu

Jos ihminen on niin luottavainen että sähköposti on parempi vaihtoehto olla liikkeeseen yhteydessä kuin puhelun tekeminen niin en tiedä.

Kyllä mää haluan ensisijaiseksi naamatusten tehdä kaupat mutta jos se ei onnistu niin soitan kauppaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #683 : 18.09.14 - klo: 12.44 »
Jos niin paljon täytyy nähdä vaivaa että puhelimella pitää kilauttaa niin en kyllä moisen liikkeen kanssa asioisi koskaan.
puhumiset on mennyttä aikaa,viestit tätä päivää.

Täh!!!
Jerzi
Täh?

Ymmärrän yskäsi jos
-olet kuuromykkä
-lääkäri kieltänyt puhumisen
-olet niin epäsosiaalinen että et uskalla puhua kenenkään kanssa
-leuka leikattu pois jolloin puhuminen ei kertakaikkiaan onnistu

Jos ihminen on niin luottavainen että sähköposti on parempi vaihtoehto olla liikkeeseen yhteydessä kuin puhelun tekeminen niin en tiedä.

Kyllä mää haluan ensisijaiseksi naamatusten tehdä kaupat mutta jos se ei onnistu niin soitan kauppaan.
Jerzi
noh,sä oot tollanen,mä oon tämmönen :)
Toistaiseksi lähes kaikki liikkeet ovat palvelleet mallikkaasti sähköisessä muodossa,ne jotka eivät vastaa niin tilaan tuotteen mualta.Ei mulla oo varaa maksaa kalliita puhelinmaksuja.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #684 : 18.09.14 - klo: 12.57 »
Tuliko mieleen ettei se s posti mene perille.
Meillä menee satoja suoraan roskapostin puolelle. Sieltä sit ongin niitä;)

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #685 : 18.09.14 - klo: 14.30 »
+1 puhelin.sposti on epävarma.

Poissa dude67

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #686 : 18.09.14 - klo: 14.43 »
+1 sähköposti.
Ei ehdi aina soittelemaan ja sitten näin vanhana jo unohtaa (ja liikkeen myyjä unohtaa) sovitut asiat. Parempi sähköpostissa kirjallisena (molemmin puolin), mitä on sovittu, niin homma on selkeää. Eikä tarvitse jonotella. Jos on kiiru, niin sitten soitto.

Ja jos oikesti jollain firmalla menee yhtään asiakaspostia roskakoriin automaattisesti, niin sitten on IT:stä vastaavan henkilön aika katsoa peiliin... Ne roskikseen joutuvat, on niitä kalleimpia posteja.

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #687 : 18.09.14 - klo: 15.03 »
Ja jos oikesti jollain firmalla menee yhtään asiakaspostia roskakoriin automaattisesti, niin sitten on IT:stä vastaavan henkilön aika katsoa peiliin... Ne roskikseen joutuvat, on niitä kalleimpia posteja.

Niin, tai sitten jos oma meiliosoite on luokkaa pip.peli(@)hotmale.com - niin kannattaa harkita jotain toista  :wink: - saattaa mennä spämmiin vaikka olis kuinka miedot asetukset operaattorilla ( ja jotkut asetukset on oltava.. sen verran paljon pukkaa meidänkin firmaan spämmiä kaikesta huolimatta.. kaikki tosin on vaan 'roskapostia' korvamerkillä ja käsin ne sieltä lopullisesti poistan kun asian ensin totean - mikään ei automaattisesti tuhoudu )
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #688 : 18.09.14 - klo: 15.23 »
Voi dude näytä mulle toimiva it tuki,niin ois mailma auvoinen. Mitä isompi yritys sen syvemmältä ne on.

Poissa dude67

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #689 : 18.09.14 - klo: 15.28 »
Niin, tai sitten jos oma meiliosoite on luokkaa pip.peli(@)hotmale.com - niin kannattaa harkita jotain toista  :wink: - saattaa mennä spämmiin vaikka olis kuinka miedot asetukset operaattorilla ( ja jotkut asetukset on oltava.. sen verran paljon pukkaa meidänkin firmaan spämmiä kaikesta huolimatta.. kaikki tosin on vaan 'roskapostia' korvamerkillä ja käsin ne sieltä lopullisesti poistan kun asian ensin totean - mikään ei automaattisesti tuhoudu )
sekä
Lainaus käyttäjältä: Andrimus
Voi dude näytä mulle toimiva it tuki,niin ois mailma auvoinen. Mitä isompi yritys sen syvemmältä ne on.
En nyt tiedä, kenen vika tuollainen on, mutta eikös se ole loppupeleissä yrityksen tappio, jos asiakas häipyy...?

Mitä ylimielisempi firma on, sitä vähemmän sillä myöhemmin on asiakkaita.

Enkä todellakaan väitä, että aiemmin mainittu firma näin toimisi, mutta tämä on yleisesti suomalaisen "palvelukonseptin" ongelma, eli sanotaan, että se asiakas on väärässä ja unohdetaan ketä varten siellä töissä ollaan...