Kirjoittaja Aihe: Suomalaiset RC-Liikkeet  (Luettu 337315 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #690 : 18.09.14 - klo: 16.23 »
Itsehän sinä päätät mihin rahasi laitat.
Huomaan kuitenkin ettet ole palvelualalla. Siellä asiat ei ole aivan insinöörin mustaa ja valkoista :grin:
Voi kun tietäisit, asiakas on aina oikeessa :grin: :evil: :grin:

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #691 : 18.09.14 - klo: 16.37 »
Eli onko asiat nykyään näin.
Asiakas ei juurikaan ole yritykseen yhteydessä puhelimen kanssa vaan sähköpostitse :undecided:
Miten voidaan luottaa että maili on mennyt perille??
Ja sitten kuin ei vastata maileihin nuin yritys on samantien haukuttu huonoksi.
Ei jumalauta sentään.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #692 : 18.09.14 - klo: 17.32 »
Se on tämä nykyinen "tietotekniikka" Omakohtainen kokemus liittyy vähän tähän:
Asiakas soitti vihaisena yritykseeni, kun hänen tilaamat palvelut ei ole tulleet..
Ihmettelin , että kun en löydä kyseisen asiakkaan minkäänlaista tilausta ?

Asiakas: Soitin viime viikolla teille, puhelu meni vastaajaan, kun kukaan ei vastannut, ja jätin tilauksen sinne.

Tilanne kun nyt on vain niin, että yrityksellä ei ole minkäänlaista vastaajaa, eli asiakas oli soittanut väärään numeroon, jossa oli ollut vastaaja, ja tilaus oli jätetty kukaties kenenkä vastaajaaan..mahtoi siellä joku ihmetellä , kun kuunteli vastaajaa. :laugh:

Mutta yrityksen vika se oli tämäkin :cool: Asiakas on aina oikeassa :shocked:


Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #693 : 18.09.14 - klo: 17.47 »
Miten voidaan luottaa että maili on mennyt perille??
Hyvin ne sähköpostit tulee perille, kun IT hommat hoidetaan kunnolla.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa jhir

  • KUArc
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #694 : 18.09.14 - klo: 17.52 »
Tilaus ja maksaminen kyllä onnistui, tavara ei vaan ole tullut ja siitä johtuvat kyselyt eivät toimi

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #695 : 18.09.14 - klo: 18.00 »
Vapaa on alue mutta ei aleta aukomaan toisillemme  :police:

Tänkin olis voinut summata niin monta viestiä sitten.. yritykseen on syytä saada yhteys montaa kanavaa pitkin mutta varmin tapa taitaa olla paikalle meno, puhelin ja sitten vasta sähköposti.

Se jos joku väittää ettei olisi aikaa soitella mutta on aika kirjoittaa meilejä sinne tänne niin menee ehkä yli hilseen mutta sen ymmärrän täysin että tiettyjen yritysten ja ostosten kanssa on hyvä saada mustaa valkoisella.

Ja siis tehdään selväksi se, että ilman muuta täällä palautteet saavat olla toki negatiivisiakin kunhan ei aleta aukomaan foorumin henkilöille  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 18.09.14 - klo: 18.04 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa dude67

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #696 : 18.09.14 - klo: 18.00 »
Täytyy vielä hieman ihmetellä asiakaspalvelun asennetta - varsinkin, jos kommentoijat ovat todellakin asiakaspalvelutehtävissä...  :sad:

Asiakkaat tekevät virheitä, se varmaan on selvää. Siitä pitää kohteliaasti kertoa asiakkaalle. Ja jos asiakas on lähtenyt asiattomalle linjalle, niin silloin on ehdottomasti paras antaa suoraa (asiallista) palautetta asiakkaalle. Jos asiakas jatkaa asiattomalla linjalla, silloin on paras vain jättää asiakas omaan arvoonsa.

Minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että mikäli sähköposteihin ei vastata, on se puute enkä yleensä enää käytä kyseisen yrityksen palveluita. Sähköpostit löytyvät aina yrityksen nettisivuilta ja sitä kautta niiden pitäisi olla oikein ja aktiivisia. Onko Suomessa vielä yrityksiä, joilla on varaa olla sähköisesti tavoittamattomissa ja olla tekemättä kauppaa sitä kautta? Sehän on kaikkein helpoin ja halvin tapa myydä ja olla asiakkaaseen yhteydessä - vieläpä asiakkaan haluamalla tavalla.

Samalla tavalla, kuin yrityksellä on oltava puhelinnumero, johon asiakkaat halutessaan voivat olla suoraan yhteydessä. Ihan perus asiakaspalvelua...

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #697 : 18.09.14 - klo: 18.41 »
Koska tämä nyt näyttää paljolti kohdistuvan yhteen liikkeeseen, olisi hyvä , jos kyseinen liike kommentoisi , miksi hommat menneet pieleen ?
Ei jäisi negatiivista kuvaa , ehkä aiheettakin, jos löytyy ymmärrettävä syy ?
Minulla henkilökohtaisesti kun kaikki kaupat sujuneet kyseisen liikkeen kanssa hyvin ja nopeasti.

Poissa dude67

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #698 : 18.09.14 - klo: 19.01 »
Pahoittelen omasta puolestani, jos jollekin on jäänyt kuva, että olisin mennyt henkilökohtaisuuksiin. Se ei todellakaan ole ollut tarkoitus.

Samoin, kuten jo muutaman kerran olen todennut, minulla ei ole kokemuksia ko. liikkeestä, josta keskustelu lähti liikkeelle; olen vain halunnut kommentoida yleisesti palveluyritysten palvelualttiudesta. En ole kommentoinut ollenkaan mitään yksittäistä tapausta.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #699 : 18.09.14 - klo: 20.10 »
Vuosia sitten kyseisessä liikkeessä asioiminen oli puhdasta nautintoa. Vuosien tauon jälkeen ilokseni huomasin että palvelun taso/nopeus on pysynyt samalla tasolla... kunnes tilasin seuraavan tilauksen, ja sitä sitten saikin hieman hoputella kun seuraavakin tilaus olisi pitänyt tehdä, mutta edellinen ei ollut edes lähtenyt. Kuluttajana voin tietysti tehdä omia valintoja ja seuraava tilaus lähti eri liikkeeseen.

Ja mitä tulee noihin lankapuhelimien kulta-aikoihin, niin mikäli tarjotaan nettikauppoja ja sähköpostitilauksia, niin mielestäni homma pitää niillä toimia samalla tavalla kuin puhelimilla. Osa meistä(en minä) on harrastanut tätä lajia silloin kun puhelut soitettiin keskuksen kautta, mutta siitä maailma on hieman kehittynyt, joten niiden tilausmuotojen kuluu silloin toimiakin tämän päivän vaatimusten mukaan. Tietysti voi tarjota vain puhelintilaus mahdollisuutta niin ei tule väärinkäsityksiä.

Edit. Asioinnilla tarkoitan nettikaupassa asiointia, taannoisessa Espoon liikkeessä asioimisesta ei ole pahaa sanottavaa.
« Viimeksi muokattu: 18.09.14 - klo: 20.22 kirjoittanut Toni N »
Tyhjä

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #700 : 18.09.14 - klo: 20.44 »
Täytyy vielä hieman ihmetellä asiakaspalvelun asennetta - varsinkin, jos kommentoijat ovat todellakin asiakaspalvelutehtävissä...  :sad:

Hei hetkinen.. Siis minun edustamani firman asiakaspalvelussa on siis vikaa...
Se on vain niin ettei sähköinen viestintä ole sata varmaa. Sitten vasta kun on käyttänyt kaikki yhteyden muodot hyväksi, voi ruveta ihmettelee.
Voit ihan oikeesti ajatella myöskin toiselta kantilta, ihmiskirjoa ja niiden käyttäytymistä .
Meitä on todellakin moneen junaan ja osa on jäänyt jopa laiturille.
Tämä viimeinen kommenti ei todellakaan tarkoittanut sinua, mutta toivottavasti sait ees vähän ajateltavaa :angel:

Poissa polyyppi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #701 : 18.09.14 - klo: 21.41 »
Noh...kauha tähän soppaan. Ko. liikkeeseen laitoin kanssa s.postia viimeviikolla enkä ole saanut vastausta. Enivei...sain tarvitsemani tälläkertaa muualta.
Aion jatkossakin käyttää ko.kaupan palveluita VAIKKA en tälläkertaa saanutkaan palvelua. Sou what! Ihmisiä ne on sieläkin päässä ja virheitä niillekkin käy.

Kuvitellaan että sielä on vaikka 4 kaveria töissä. Asiakkaita riittää ja potentiaalisin asiakas on se ovesta sisään kävelevä jussi eikä se joo joo mies pekka joka kyselee s.postilla joutavia. Jussia palvelee silloin yksi mies. Saattaa toki olla että sielä on muitakin asiakkaita jotka tarvitsee palvelua.
Yhtä tarvitaan pakkaamaan/keräämään nettitilauksia ja jos on kuormaa mitä purkaa niin siihenkin tarvitaan ihminen.Puhelimeen ei oikein voi vastata jos palvellaan asiakasta tiskillä.

Näilläkin varmaan on oma elämä ja työaika ettei 24/7 olla päivystämässä ym. Se 8H työpäivä on loppuviimein aika lyhyt.

Ei pitä heti ampua alas jos ekalla kertaa ei onnistu.

Itse hoidan työssäni asiakaspalvelun tiskillä,vahinkotarkastukset,kustannusarviot vakuutusyhtiöön,varaosatilaukset,lasitilaukset,tuulilasien vaihdot,laskutuksen,autojen luovutuksen,puhelimen ja spostin kautta tapahtuvan asiakaspalvelun ja kustannusarvioiden tarkennuksen.

Olen ottanut tavaksi soittaa takaisin jos en pääse vastaamaan...sou simple. Puhelimeen jää numero mistä on soitettu.

Ei mul muuta.

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #702 : 18.09.14 - klo: 23.27 »
Vetämättä tähän muita kauppiaita mukaan niin mikäli tarjoaa tiettyjä muotoja tietyillä vasteajoilla niin ne tulee täyttää. Muuten hukka perii.
Toisista putiikeista saa parempaa tai luvattua palvelua, joten jos homma ei toimi niin palaute on ansaittua,  on se sitten positiivista tai kuten suomalaisissa pireissä totuttua niin negatiivinen kello kuuluu kauemmas kuin positiivinen.
Jokainen voi lukea palautteita ja vetää omat johtopäätöksensä.
Jos resurssit ei riitä niin pitää muokata toimitusaikoja tms. Tai vastata harrastajien huutoon.
Tyhjä

Poissa dude67

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #703 : 19.09.14 - klo: 07.57 »
No nythän mä hokasin, että minähän olen lähestynyt asiaa aivan väärin - ja pahoitteluni - lähestynyt asiaa negatiivisen kautta samalla pahoittaen turhaan mieliä.

Otetaas asia positiivisen kautta.

Mikäli jokin yritys haluaisi nostaa profiiliaan ja antaa asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen, se voisi panostaa Toni N:n mainitseman lupauksen parantamiseen sekä palvelussaan jopa ylittää kyseinen lupaus. Siinä tapauksessa yrityksellä olisi mahdollisuus kasvaa muita kilpailijoitaan nopeammin ja nousta muita suuremmaksi ja kannattavammaksi. Se uudestaan ostava uskollinen asiakas on paras asiakas, sillä sen kustannus myyntiä kohti on pieni. Ja toisaalta menetetyn asiakkaan uudelleen vakuuttaminen on todella kallista. Asiakas on loppupeleissä valmis jopa maksamaan palvelusta hieman enemmmän, jos asiakas tuntee, että häntä arvostetaan ja palvelu on hyvää tai jopa erinomaista.

Meillä on duunissa joskus aikanaan puhuttu siitä, että asiakkaan odotukset pitäisi pystyä ylittämään - ei riitä, että täytämme odotukset, vaan niistä pitää pystyä vielä parantamaan. Joku takavuosina nosti esille termin "Ilahtunut asiakas", joka ehkä kuvaa kyseistä konseptia, jossa asiakas pyritään aina yllättämään positiivisesti palvelun tai tuotteen (pääosin palvelun) laadulla.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #704 : 19.09.14 - klo: 08.46 »
Tää yksi sankari joka ilmoitti että hän ei soita kalliita puheluita liikkeeseen niin kysyn.
Kuka on se tärkein asiakas yritykselle. Vaikkakin onhan kaikki asiakkaat yhtä tärkeitä.
- se joka on vaivautunut liikkeeseen tekemään kauppoja
- asiakas joka soittaa
- asiakas joka on laittanut sähköpostia
- asiakas joka on lähettänyt ihan aitoa postia joka tulee luukusta alas

Ihan vain kysymyksenä.
Jaa Suomessahan ei ole kovinkaan moni rc auto myymälä mutta jätän nyt kuitenki kysymyksen tänne.
Jerzi

SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jhir

  • KUArc
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #705 : 19.09.14 - klo: 09.34 »
Tärkein asiaskas on se joka tuo liikeesen eniten voittoa.  Se on aivan sama miten tuo kommunikaatio tapahtuu.

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #706 : 19.09.14 - klo: 10.42 »
tämä sankari ostaa sieltä missä palvellaan ripeästi spostilla.
oli tuote sitten mikä tahansa.
mulla lienee siihen oikeus,vähän niinkuin sulla on oikeus jemmata niitä sun videoitas faceen.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #707 : 19.09.14 - klo: 12.01 »
Tärkein asiaskas on se joka tuo liikeesen eniten voittoa.  Se on aivan sama miten tuo kommunikaatio tapahtuu.

Täysin väärin.
Kyllä se tärkein asiakas on se joka vaivautuu paikanpäälle. Sitten otetaan puheluita vastaan kuin asiakas on lähtenyt ja kuin asiakas on pois katsotaan mailit.
Ei minun videot ole jemmattu :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #708 : 19.09.14 - klo: 12.38 »
Mulla on käytäntönä ensisijaisesti kysyä suomalaiselta suosikkikauppiaalta.
Jos ei päästä sopimukseen, saan usein jo häneltä edotuksen toisesta suomalaisesta ehkä tarjoavasta. Tai kysyn.
Vasta sitten lähden pitemmän toimitusmatkan, ehkä tullimenettelynkin, sisältäviin sopimuksiin.
Vain näin voi edes joskus olla varaosa nopeasti läheltä saatavana. Ja usein onkin, kiitos ammattitaitoisen yrittäjän.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa jhir

  • KUArc
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #709 : 19.09.14 - klo: 13.24 »
Tärkein asiaskas on se joka tuo liikeesen eniten voittoa.  Se on aivan sama miten tuo kommunikaatio tapahtuu.

Täysin väärin.
Kyllä se tärkein asiakas on se joka vaivautuu paikanpäälle. Sitten otetaan puheluita vastaan kuin asiakas on lähtenyt ja kuin asiakas on pois katsotaan mailit.
Ei minun videot ole jemmattu :wink:
Jerzi
Tirsk... :grin:

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #710 : 19.09.14 - klo: 13.35 »
Ei kun mukaan  :roll:

Kaikki asiakkaat on tärkeitä. Ainakin pitäisi.
Järjestys, missä palvellaan onkin jo eri juttu eikä sillä ole tekemistä tärkeyden kanssa. Samoin eri tavalla otetuissa kontakteissa on erilaiset vasteajat.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #711 : 19.09.14 - klo: 13.36 »
Itselläkin se niin menee että joko sähköposti tai suoraan sivujen kautta yhteys. Puhelimella vaan jos on älytön kiire kysyä jotain ja järjestää joku osa esim. seuraavaksi tai siksi päiväksi vielä käteen. Itsekkin tulee kyllä asioitua vaan niiden liikkeiden kanssa mistä sähköpostiin/sähköisiin yhteys tapoihin vastavaan nopeasti. Nykyisin kuitenkin monessa liikkeessä se toimii erinomaisesti niin ei ole mitään syytä alkaa puhelimella rimputtelemaan jokaista osaa. Sähköpostiin tosiaan jää mustaa valkoselle ja itekkein voi sieltä tarkastaa että muisti kaikkea tilata mitä oli mielessä.

Jokainen toki tyylillään, Lahdessa ei ikävä kyllä mitään rc-liikettä ole näin ollen täältä tukee automaattisesti parhaan nettimyynnin omaavia liikkeitä.

Poissa quazster

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #712 : 20.09.14 - klo: 15.58 »
Se on kieltämättä jännä, että olen täysin onnistunut asioimaan s-postilla kauppiaiden kanssa lukemattomiin eri maihin näissä harrastepuuhissa, eksoottisimpina ehkä Israel, Afrikka ja Vietnam, eikä koskaan ole ollut muuta kuin kielimuuriongelmia.

Suomessa ei tunnu tämä onnistuvan, samoin kuin kivijalkakaupoissa kundit näyttää naamaa norsun just sillä ja viihdyttää omia kavereitaan tiskillä. Suomessa kyllä yksityisten kaupankävijöiden kanssa on myös s-posti aina toiminut.

Tästä syystä tilaan jatkossakin ulkomailta ja ostan käytettynä jos löytyy. Asiakkaan voi karkoittaa vain kerran...
« Viimeksi muokattu: 20.09.14 - klo: 22.46 kirjoittanut quazster »

Poissa Kekkis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #713 : 21.09.14 - klo: 10.07 »
Suomessa ei tunnu tämä onnistuvan, samoin kuin kivijalkakaupoissa kundit näyttää naamaa norsun just sillä ja viihdyttää omia kavereitaan tiskillä. Suomessa kyllä yksityisten kaupankävijöiden kanssa on myös s-posti aina toiminut.

Tästä kyllä täytyy olla täysin samaa mieltä, aivan käsittämättömän p****a palvelua aina välillä tarjotaan, tai siis ei tarjota, kun kavereiden viihdyttämiseltä ei keretä/jakseta tai ei vaan muuten kiinnosta vastailla "noobien" tyhmiin kysymyksiin... Näin ei toki ole kaikkien kauppojen ja/tai työntekijöiden kohdalla, mutta valitettavan yleinen ilmiö tuo tuntuu olevan alan kaupoissa.


ps. Junnuna tuli oltua mm. videovuokraamon tiskillä ja tiedän ettei se aina herkkua ole siinä seisoskella, mutta tämähän on ammatinvalintakysymys. Jos asiakaspalvelu ei kiinnosta, kannattanee hakeutua muihin hommiin. :)
« Viimeksi muokattu: 21.09.14 - klo: 13.53 kirjoittanut Kekkis »

Poissa Tahvelo73

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #714 : 06.10.14 - klo: 12.03 »
Asioin toissa viikolla RacersRCshop:in verkkokaupassa. Tilasin heiltä pari tuotetta joita näytti varastossa olevan ja maksoin laskun. Viime pe:na(03.10.2014) laitoin ko firmalle sähköpostilla kyselyn tuotteiden sijainnista kun eivät ole saapuneet. Olen myös yrittänyt soittaa  yrityksen sivuilla olevaan numeroon,tuloksetta. Netistä etsimäni tietojen perusteella kyseinen kauppa on edelleen toiminnassa!?
Mikäli näin ei oikeasti ole, niin suuresti ihmettelen miksi tämän fooruumin etusivulla on yrityksen mainos?

Kiitollinen olen,mikäli jollakin olisi tarkempaa tietoa yrityksen nykytilasta?




Poissa jaskaman

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #715 : 06.10.14 - klo: 12.54 »
itse tilasin auton kyseisestä liikkeestä viimekuussa ja toimitus kesti n. 2 viikkoa. Itse sain nettisivuilla olevan yhteydenotto kaavakkeen kautta firman vastaamaan kyselyihin. Puheluun yms ei vastattu. Itseäni ei olisi odottelu haitannut, jos sivuilla olisi joku ilmoitus asiasta, että toimitus saattaa kestää. Tuntui harmilliselle kysellä joka päivä tuotteiden perään.
Losi DBXL, Savage flux XL

Poissa 69sale

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #716 : 06.10.14 - klo: 20.49 »
Ymmärtääkseni on lopetettu/menny nurin.. :(
RcJokkis #69,Fg Leo 2020 4wd,Fg Challenge line

Poissa pitsinki

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #717 : 17.10.14 - klo: 22.49 »
EuroRc ja RCM plussaa erittäin hyvästä toiminnasta. Tavara liikkuu erittäin nopeasti ostajalle, ja palvelu esimerkillistä. 
Mini M-03x4+muutama muu

Poissa jesse112

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #718 : 20.10.14 - klo: 20.46 »
EuroRc, RCM, Hobbylinna toimii
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Poissa pitsinki

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: SUOMALAISET RC-LIIKKEET
« Vastaus #719 : 22.11.14 - klo: 07.57 »
RCM ja Eurorc taasen homma toimii. Vastataan kyselyihin olivat sitten txt, sposti tai soitto. Tällasten liikkeiden kanssa on mukava asioida  :azn: :azn:
Mini M-03x4+muutama muu