Kirjoittaja Aihe: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11  (Luettu 20106 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ibubu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« : 12.01.09 - klo: 00.28 »
huonoa asiakaspalvelua!!!!!!! vein auton huoltoon ennen joulua ja sanoivat että tammikuussa kunnossa no eipä tuo odottelu mitään kun ymmärtää että voi olla kiirettä kun joulu.sitten kun soittelen tammikuun alussa sanoo että juomenna on auton vuoro. ok soittan seuraavana päivänä ja sanoo että eivät korjaakkaan kun on niin kovatyö :cheesy: mitäs ihmettä menen hakemaan autoa pois ja eivät olleet vilkaisetkaan autoa kun osat muovi pussissa ja pussi viellä ilmastointi teipillä kiinni.kun kysyn miksi ette korjanneetkaan niin kaveri sanoo että 10 h homma . yrittivät varmasti vedättää rahaa ja odotti että sanon antaa mennä vaan maksoi mitä maksoi .
vittuuntuneena lähin sitten kotia kohti ja aloitin auton kasaamisen ja 45 min päästä auto olikin jo kunnossa oh hoijjaa. liikkeesä jossa kunnon työ kalut ja osaa mista niin varmasti viellä puolta nopeammin olisi ollut valmis :evil: :evil: :evil:

kaupan pääliseks myivät mulle niin paskoja ruuveja että kun niitä kiristää menevät poikki ja jopa avatessa katkeavat kun on lukitetta vittu mitä kiinan kamaa vamaan saaneet edullisesti ostettua ja hyvä noita on myydä niin ainakin kauppa käy jatkossakin kun kaikki moottorit menne käyttö kelvottomaksi katkenneitten ruuvien takia.

tällästa tällä kerataa .muuten palvelu on ollut oikeen mukavaa ja joustavaa viime asionti kerran jälkeen osakkeet laskivat. en voi laittaa liikettä boigottiinkaan kun kaikki laitteeni ko merkkiä :angry: joten pakko asioida viellä siellä :angry:

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #1 : 12.01.09 - klo: 01.23 »
Pro-shopin pojat varmasti palvelevat jatkossakin ilolla teitä, kun tätä topikkia lukevat  :mrgreen:

Kaipa kysyit että miten he saattoivat tietää huollon luonteen/keston avaamatta pussia...? Ja mikä oli vastaus mikäli kysyit?

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #2 : 12.01.09 - klo: 02.19 »
Tää olis sopinu paremmin tänne..

Näitä ei viedä huoltoon, vaan huolletaan itse.. Mutta se ei kuitenkaan puolusta liikettä millään lailla.

Eiköhän se alunperinkin ollut vain ajan kysymys milloin pro-shoppi lähtee samalle linjalle muiden kössökauppojen kanssa.. Jostain syystä juuri ne ovat suomen huonomaineisimmat liikkeet, eikä pelkästään merkin vaan myös palvelun takia.

Rtr asiakkaita löytyy aina, ja autojen myymisestä tienaa enemmän kuin parin euron varaosan.. Joten miksi vaivautua palvelemaan jo autonsa ostanutta asiakasta :wink: Hieman kärjistettynä, mutta noinhan se todellisuudessa on vähän liiankin monessa liikkeessä. Osat saa myös ulkomailta, joten ei ole pakko tukea surkeeta kotimaista liikettä pelkästään sen takia. Sana leviämään yksinkertaisesti, niin toivottavasti muut osaa välttää asioimista tuolla.

Poissa meitsi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #3 : 12.01.09 - klo: 08.06 »
Ei kannata harrastaa rc:tä jos ei itse aio huoltaa autoa :grin:

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #4 : 12.01.09 - klo: 08.41 »
Totta että nämä kyllä itse huolletaan, mutta se ei muuta sitä asiaa jos ovat auton ottaneet vastaan huoltoa varten ja lupaavat homman tehdä niin kyllä se sit pitää tehdä kanssa.
Axial SCX 10 TR

Mika R

  • Vieras
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #5 : 12.01.09 - klo: 09.19 »
Onko tämä sama kaveri ku valitti että "menee into harrastukseen kun polttiksella ei pääse ajaa kisaa talvella".. Veikkaan että heebolla on muitakin asenneongelmia kuin Kioson huoltopalvelu.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #6 : 12.01.09 - klo: 09.49 »
Jos on eka pottis ollut kokonaisen kuukauden niin kyllähän sitä haluais moni jo SM-mestariksi :grin:.
Parkkipaikalla sladitellessa kun sitä luulee olevansa ratti kädessä syntynyt kun sladit näyttää niin hienoilta. :azn: 
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa zimi81

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #7 : 12.01.09 - klo: 12.14 »
On väärin sanoa, että nämä rc autot huolletaan itse. Aivan samanlaisesti voi sanoa mistä tahansa harrastuksesta tai vaikka omasta käyttöautosta. Itse painan pitkää päivää töissä ja omistan perheen, aloitin silti harrastuksen ajo mielessä, tykkään siis rällästää autoilla. Aika ei vain yksinkertaisesti riitä tutustumaan autoon perinpohjaisesti saati tehdä joku pieni huoltotoimenpide, ajan sijasta rahaa on ja täten vien tosiaan auton huoltoon, mikäli Myyjäliike on ilmoittanut että huoltoja tehdään rahaa vastaan. Mikä on siis ongelma? 
Itselläni on ollut todella paljon ongelmia kyosho liikkeen kanssa, rc saben kanssa taas asiointi on ollut todella luonnikasta, siellä siis hoidan kaikki asioinnit tästä lähin, kuten myös kyosho autojen korjaukset.



Mika R

  • Vieras
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #8 : 12.01.09 - klo: 12.52 »
Kun sanot Kyosho liikkeen kanssa niin tarkoitako siis Kyosho Pro shopin vai jonkin muun Kyosho jälleenmyyjän ? Kyosho on valmistaja, jota myy erinäiset yksityiset liikkeet kautta maan.

Mullakin on ollu paljon ongelmia Nokia liikeen kanssa.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #9 : 12.01.09 - klo: 13.17 »

Mullakin on ollu paljon ongelmia Nokia liikeen kanssa.


....siis tän mission http://tampere.nokiamissio.fi/  :cool:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Mika R

  • Vieras
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #10 : 12.01.09 - klo: 13.23 »
hehe.. ei sentään tuon liikkeen, vaan Nokia matkapuhelin liikkeen
sen myyjätär ei millään suostu treffeille

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #11 : 12.01.09 - klo: 14.58 »
Lainaus
hehe.. ei sentään tuon liikkeen, vaan Nokia matkapuhelin liikkeen
sen myyjätär ei millään suostu treffeille

HAHAHAA!!!!  :grin: ajatelkaa kuinka kauan aikaa menee kun vie auton huoltoon-odottaa että se valmistuu-soittaa sinne joka päivä, seuraavan 1kk aikana -ja hakee pois. samassa ajassa kasais alusta loppuun monta kymmentä kokonaista autoa.

-melkein kaiken pystyy korjaamaan ihan muutamassa minuutissa, jos vaan viittii kattoo edes vähän sitä autoa. edellyttäen tietysti et on osia.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa zimi81

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #12 : 12.01.09 - klo: 16.05 »
Kun sanot Kyosho liikkeen kanssa niin tarkoitako siis Kyosho Pro shopin vai jonkin muun Kyosho jälleenmyyjän ? Kyosho on valmistaja, jota myy erinäiset yksityiset liikkeet kautta maan.

Mullakin on ollu paljon ongelmia Nokia liikeen kanssa.


Kyosholla tarkoitan pro-shoppia, joka yritti selvittää madin vikaa kun atala sitä ei kyennyt selvittämään. Kyllähän auto tosiaan kuntoon tulee piankin mikäli osia vain on, kyosho osia ei vain tunnu kovin nopeasti saavan.


Mikäli nainen ei lähde treffeille on ongelmia sun naamataulussa.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #13 : 12.01.09 - klo: 16.12 »
Kannattaa jokaisen ei-korjauksesta-kiinnostuneen etsiä käsiinsä joku paikallinen "lukioikäinen" harrastelija jolla aikaa riittää, varmasti auton kunnostelu pientä hintaa vastaan kiinnostaa. (Ainakin itseäni kiinnostaisi jos joku maksaisi siitä kun harrastan.)
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Mika R

  • Vieras
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #14 : 12.01.09 - klo: 18.52 »
Mikäli nainen ei lähde treffeille on ongelmia sun naamataulussa.

Joo täytyis varmaan kattoo peiliin.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #15 : 12.01.09 - klo: 19.46 »
Siis tässähän on kyse varmasti siitä, että omalla ajalla erittäin harvan työntekijän kiinnostus riittää korjaamaan jonkin harrastuksesta ymmärtämättömän ihmisen p*skaisena ja rasvaisena liikeeseen tuomaa autoa. Siis työaikansa ulkopuolella. En tiedä Pro-Shopin henkilökuntaa, mutta mikäli jengiä on alle 3 hlöä, on todella nihkeää työpäivän aikana alkaa p*skastamaan käsiään ja samalla yritettävä pitää aurinkoista naamaa kun joku tulee ostamaan "bensaa" Alphaansa tai valittamaan takuusta kun on nyppinyt vetostartin narun juurineen irti.
Moka on tehty oikeastaan siinä vaiheessa kun on luvattu hyvää hyvyyttään laittaa auto kuntoon, eikä niinkään siinä ettei sitä huoltoa ollakaan tehty, koska se ei ole niin helppoa toteutuksen puolesta, vaikka itse huolto olisikin.
Mikäli tiskin takana korjaukseen lupautuvana on henkilö jonka omaa selkänahkaa ko. liike on, tällöin ko. henkilö tietysti asian luvattuaan ottaa auton työpäivän(kaupan aukioloajan) jälkeen kotiin ja jatkaa vuorokautta työillalla silläkin uhalla, että selkäpiissä painaa se, että työllekin on annettava takuu. Asiakkaat on pidettävä tyytyväisenä ja yrittäjähän on töissä 24/6 ainakin.

Itse vajaan vuoden myös rc-tiskin takana yksin olleena tiedän nämä ongelmat melko hyvin, vaikka muutaman kerran mukavan tuntuisen asiakkaan auton otinkin kotiin töiden jälkeen ja tein niihin jonkin osan vaihdon, koska ne on helppo suorittaa niin että tulee ehta peli. Sen sijaan moottori- ja sähköongelmat usein selitin rehellisesti, että en voi luvata saavani niitä kuntoon ja kerroin vinkkejä ja neuvoja vapaan ajan puitteissa vaikka tunnin asiakkaalle liikkeessä jotta tämä pystyisi vian kohdentamaan ja näin ollen hankkimaan suoraan sen rikkinäisen osan tilalle uuden ilman arvailua. Usein päästiin hyvin asiassa päätepisteeseen. Loppupeleissä asiakkaan tuimana esitetty takuuasiaksi luulema asia kääntyi erittäin usein mukavaan jutusteluun siitä, että miten oikein asia hoitamalla sama vika ei toistu ja lisäksi vielä pientä nippelitietoa jota oli helpompi antaa kun henkilöllä oli jo laitteesta hieman kokemusta. Paljon oli ihan oikeitakin takuuasioita, eli suoraan paketista rikki. Silloin tietysti uusi osa tilalle.
allekiroitus

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #16 : 12.01.09 - klo: 22.32 »
Niin ja lisänä seuraavaa:

- Polttis, käynnistä kuin moottorisaha
- sähkis, ajalumessa ja kasta/upota se veteen.

Ja sit ihmetellään et takuu ei korvaa kun se vaa vähä kastu ja naru jäi käteen  :angel:
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa ibubu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!
« Vastaus #17 : 12.01.09 - klo: 23.43 »
Ei kannata harrastaa rc:tä jos ei itse aio huoltaa autoa :grin:


kyllä itse autoni huollan vaan ko autoa en ollut itse purkanut niin en sitä suoaraan lätenyt kasamaankaan .mutta kerran pakko oli niin tulihan tua kasattua :kiss:

ja mika . olen sama heedo joka hinkuu kisaamaan talvella ja kun nuo ns lumet sulavat ja aurinko porottaa vien sun päänahan  :evil:  mulla kovat testi rupeamat talven aikana vaan nyt nuoa gt autot on laitettu talvi unille kun sain kunnon rassin kuntoon  :afro:.
ja sinä peilin katsoja hemmo jos sinulle naama värkki kaiken a ja o niin kannataa harrastaa itsensä tutkiskelua  :police: niin kun viisas poliitikko on sanonut järki ja tukka ei mahdu samaan päähän :lol: peili löytyy  varmaan kotoasikin :shock:


« Viimeksi muokattu: 12.01.09 - klo: 23.57 kirjoittanut ibubu »

Poissa meitsi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #18 : 13.01.09 - klo: 08.13 »
Just joo, sellainen "ok" tapaus tällä kertaa :grin:

Mika R

  • Vieras
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #19 : 13.01.09 - klo: 10.14 »
hieno homma ibubu  :grin:

odotan innolla. tosin mulla on jo lähtenyt kuulemma näkö ja kuulo erästä kilpaveikkoa lainatakseni kun sain pataan niin pahasti noilta hongnoreilta, joten ei musta taida paljon vastusta enää olla, enkä ole juurikaan ajanut tässä talven aikana (edit: kävinhän mä rikkomassa mun mini-infernon lippiksessä kerran).
« Viimeksi muokattu: 13.01.09 - klo: 10.19 kirjoittanut Mika R »

Poissa Janne-ki

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #20 : 20.01.09 - klo: 23.09 »
Paljonka on pro-shopin tuntiveloitus kun tekevät noita?
2xTlr 5ive-b, kyosho st-rr, Xray XB8, Xray NT1

Poissa Jarski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #21 : 21.01.09 - klo: 10.32 »
huonoa asiakaspalvelua!!!!!!! vein auton huoltoon ennen joulua ja sanoivat että tammikuussa kunnossa no eipä tuo odottelu mitään kun ymmärtää että voi olla kiirettä kun joulu.sitten kun soittelen tammikuun alussa sanoo että juomenna on auton vuoro. ok soittan seuraavana päivänä ja sanoo että eivät korjaakkaan kun on niin kovatyö :cheesy: mitäs ihmettä menen hakemaan autoa pois ja eivät olleet vilkaisetkaan autoa kun osat muovi pussissa ja pussi viellä ilmastointi teipillä kiinni.kun kysyn miksi ette korjanneetkaan niin kaveri sanoo että 10 h homma . yrittivät varmasti vedättää rahaa ja odotti että sanon antaa mennä vaan maksoi mitä maksoi .
vittuuntuneena lähin sitten kotia kohti ja aloitin auton kasaamisen ja 45 min päästä auto olikin jo kunnossa oh hoijjaa. liikkeesä jossa kunnon työ kalut ja osaa mista niin varmasti viellä puolta nopeammin olisi ollut valmis :evil: :evil: :evil:

kaupan pääliseks myivät mulle niin paskoja ruuveja että kun niitä kiristää menevät poikki ja jopa avatessa katkeavat kun on lukitetta vittu mitä kiinan kamaa vamaan saaneet edullisesti ostettua ja hyvä noita on myydä niin ainakin kauppa käy jatkossakin kun kaikki moottorit menne käyttö kelvottomaksi katkenneitten ruuvien takia.

tällästa tällä kerataa .muuten palvelu on ollut oikeen mukavaa ja joustavaa viime asionti kerran jälkeen osakkeet laskivat. en voi laittaa liikettä boigottiinkaan kun kaikki laitteeni ko merkkiä :angry: joten pakko asioida viellä siellä :angry:



Miksiköhän en muista tapausta, itse en tiskin takana KOSKAAN puhu mahdollisen korjauksen tuntimäärästä, vaan teen ne kun ehdin, se ottaa sen minkä ottaa. Ja jos olet sama kaveri mitä luulen, olen muistaakseni säätänyt gt autosi moottoria käden käänteessä sinun odotellessa.

Toki voin kasata kaikki autosi puolestasi, teen sen omalla ajallani kuten muutkin rc autojen huoltohommat. Liikkeen ollessa auki siihen ei yleensä ole aikaa niin että pystyisi asiaan täysillä keskittymään.
Emme vedätä rahaa, ja muutenkin säätöhommat ja pikkukorjaukset menevät asiakaspalveluna, en usein veloita niistä mitään.
Sait auton itsekkin kasaan, ja nopeasti, miksi alunperin edes olet raahannut sitä mihinkään, jos näin on, sillä en muista tuollaista. Saattaa olla etten ole ollut paikallakaan, mutta kuitenkin.


Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #22 : 27.01.09 - klo: 17.36 »
tietonikkari,hobbypoint,kärkkäinen.com
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa ibubu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #23 : 28.01.09 - klo: 20.56 »
tietonikkari,hobbypoint,kärkkäinen.com



ovat varmasti ihan hyviä mutta loppu peleissä tua pro-shop on mielestäni paras paikka harrastaa, osien saatavuuden vuoksi :shocked: en muista milloin osaa ei ole hyllystä löytynyt yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. kun taas nikkarista ei osa saa kuin super tuurilla heti mukaan :angry: kukin miettiköön mistä ero johtuu :wink:
ja olen saanut hyvää palvelua enemmän kuin huonoa  :cool:

Poissa - JP -

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #24 : 28.01.09 - klo: 22.03 »
huonoa asiakaspalvelua!!!!!!! ... :evil: :evil: :evil:

mutta loppu peleissä tua pro-shop on mielestäni paras paikka harrastaa, osien saatavuuden vuoksi :shocked: en muista milloin osaa ei ole hyllystä löytynyt yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. kun taas nikkarista ei osa saa kuin super tuurilla heti mukaan :angry: kukin miettiköön mistä ero johtuu :wink:
ja olen saanut hyvää palvelua enemmän kuin huonoa  :cool:

Ensin haukut pro-shopin huonoksi ja epäluotettavaksi paikaksi, ja nyt se onkin paras paikka ikinä??? Ei ummarra.
HongNor X1X CRT, Kyosho Inferno MP6, GS.21GS.21R, GS.21RR,O.S V-Spec, Force .32

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #25 : 28.01.09 - klo: 22.10 »
Tää jätkä ei tiedä itsekkään mistä puhuu, täähän on sekasin kun seinäkello. Lukkoon/Pois?!
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa ibubu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #26 : 29.01.09 - klo: 00.18 »
ihmisellä tunne tilat muuttuu :wink: en ole pitkä vihainen ihminen jos olen hetki sitten ollut tuota mieltä niin ei tarkoita sitä että olen sitä mieltä loppu elämäni.
asiat elää niin kuin minäkin  :laugh: uskotko jumalaan minä uskon ja toivon että uskot myös, usko ei ole häpeä vaan voimavara,vahvuus, asia jota sinulta ei kukaan voi viedä kukaan ei voi kieltää sinua uskomasta.
se mitä nyt aloit miettiä se on heikkottasi :undecided: olet väärällä polulla.
älä tuomitse niin ei sinua tuomita


jos et ole viellä kohdannut herraa niin se on mahdollista joka sunnuntai
hämeenkatu 24 a klo 10-14 ilmainen kahvi jaa tee :cool:

Tervetuloa

Poissa - JP -

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #27 : 29.01.09 - klo: 09.15 »
älä tuomitse niin ei sinua tuomita

Niinhän tuota tuomitsit itse jo ensimmäisessä viestissä...



P.S. Minä en usko muuhun kuin roudarinteippiin.
HongNor X1X CRT, Kyosho Inferno MP6, GS.21GS.21R, GS.21RR,O.S V-Spec, Force .32

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #28 : 29.01.09 - klo: 12.41 »
ihmisellä tunne tilat muuttuu :wink: en ole pitkä vihainen ihminen jos olen hetki sitten ollut tuota mieltä niin ei tarkoita sitä että olen sitä mieltä loppu elämäni.
asiat elää niin kuin minäkin  :laugh: uskotko jumalaan minä uskon ja toivon että uskot myös, usko ei ole häpeä vaan voimavara,vahvuus, asia jota sinulta ei kukaan voi viedä kukaan ei voi kieltää sinua uskomasta.
se mitä nyt aloit miettiä se on heikkottasi :undecided: olet väärällä polulla.
älä tuomitse niin ei sinua tuomita


jos et ole viellä kohdannut herraa niin se on mahdollista joka sunnuntai
hämeenkatu 24 a klo 10-14 ilmainen kahvi jaa tee :cool:

Tervetuloa
Seinäkello  :roll:

Edit: Katsonut liikaa tähtien sotaa. Im feeling the force strong in you luke...ibubu
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: kyosho pro-shopille Risuja!!!!!!!!!!!!11
« Vastaus #29 : 29.01.09 - klo: 14.28 »
kyllä kärkkäisellä niitä osia piisaa.... ostan sieltä kaikki osat statiumii ja gigaan (sellane tuli hankittua ja laitoin siihen 2kpl 3,5cc:n mottia=))
tietonikkari,hobbypoint,kärkkäinen.com



ovat varmasti ihan hyviä mutta loppu peleissä tua pro-shop on mielestäni paras paikka harrastaa, osien saatavuuden vuoksi :shocked: en muista milloin osaa ei ole hyllystä löytynyt yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. kun taas nikkarista ei osa saa kuin super tuurilla heti mukaan :angry: kukin miettiköön mistä ero johtuu :wink:
ja olen saanut hyvää palvelua enemmän kuin huonoa  :cool:
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY