Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP9 Buggy  (Luettu 191390 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #330 : 09.09.11 - klo: 19.15 »

Katoppas vähän tarkemmin omia kirjoituksia niin ymmärrät mistä puhuin... Jokaisella on omat mielipiteensä asioista mutta kirjoitustyyli saattaa olla hieman provosoiva... Metsä vastaa samalla tavalla kun sinne huudetaan..... Omituista kiukuttelua isolta mieheltä.

Terveisin: Henry Mört

Mitä kiukuttelua?? Mun ei kuule leikkiautojen takia tarvi kiukutella, eikä minkään muunkaan takia. Jos tuota sun nälvimisviestiä katsoo nauruineen niin vois todella ajatella että "mikähän nulikka siinä viisastelee".  Jos tulkitset kiukutteluksi tuon "ostamattajättämisen" niin mulla ei asiat jää kiukuttelun asteelle jos sen pään otan. Se vaikuttaa ketä putiikit mannekiineinään pitävät. Siksi kehoitin pikkasen miettimään mitä täälä nälvii. Minä kehuskelin itseäni tuossa omilla RC auto ostoksillani , en ole valinnut väärin. Siitä lähdetään ja näillä omissa leikeissä mennään.

Niin, tuo nimi Henry Mört ei kerro yhtään mitään.....

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #331 : 09.09.11 - klo: 21.47 »

Niin, tuo nimi Henry Mört ei kerro yhtään mitään.....

Eipä ihme, kun et kerran ilkeitten kauppiaskytköksillä varustettujen kisaajien takia sinne kisoihin tohdi tulla ? =)
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

VihtiRC

  • Vieras
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #332 : 09.09.11 - klo: 22.01 »
Kuka kiukuttelee kuka ei? Joku taas kehuskelee omalla ostokäyttäytymisellään kuten Kappi. Mikäs siinä mielipiteet ja teot on kuin persläpi, jokaisella on omansa. Kannan oman korteni kekoon..... Mikäli minä kehuskelisin omaa ostokäyttäytymistäni tällä foorumilla, olisi ne ostokset tehty Suomalaisesta RC-liikkeestä. On tää sen verran pientä bisnestä täällä kotomaassa, että mielestäni näitä Suomalaisia liikkeitä pitää tukea yhteisen hyvän nimissä. Se on nimittäin todella tärkeätä, että kotimaiset liikkeet pysyvät elinvoimaisina ja jokainen ulkomailta tilattu tuote on pois Suomalaisen liikkeen myynnistä.

Ps minä en muuten ole sitten minkään liikkeen sponsoroima enkä työntekijä eikä minulla ole mitään muitakaan sidoksia mihinkään putiikkiin. Sitten se nimi, joka ei kerro kellekään mitään  :grin:

Markus Pekkanen

Poissa perr

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #333 : 09.09.11 - klo: 22.31 »
Onhan se jännä juttu ettei m8:sissa voi olla iloinen omista harraste välineistä! Ainakin itse olen tyytyväinen omiin k-kaupan tuotteisiini 2kpl mp9 ja st-rr. No olin kesällä kap:in huollossa gt8 kisoissa, ja siellä ei tuntunut porukalla olevan s-kokoisia pipoja kentällä puolen......

T:perskappi
« Viimeksi muokattu: 09.09.11 - klo: 22.41 kirjoittanut perr »
ST-RRe / OFNA GTP/ HN DM-one

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #334 : 09.09.11 - klo: 23.51 »
Hupaisaa...
Hyvin hupaisaa...

Kommentoidaan että auto on ollut oikea ostos koska sillä on voitettu kisoja (ihan niinkuin muilla ei olis voitettu)
Ja kun käy kommentoimassa että eihän se nyt siitä autosta ole kiinni ollut niin johan siitä soppa syntyy.

Kyosho... vanha merkki... paljon voittoja ja mestaruuksia.
Mugen... sama juttu... paljon euroopanmestaruuksia ym.
Xray... mestaruuksia... suomenmestaruuksia... PM mestaruuksia suomenmestaruuksia...
HoBao... jälleen paljon mestaruuksia... Monia PM voittoja, suomenmestaruuksia ym.
JQ... vasta alle vuoden markkinoilla... EM finaalipaikka... 2 suomenmestaruutta... jne.

Jos tarkkoja ollaan niin aivan sama minkä noista muutamista luettelemistani hommaa niin lopputuloshan on oikeastaan sama...
Hyvä ostos, kun autolla on voitettu kaikenlaisia voittoja ympäriinsä.
Oikeastaan ainoan poikkeuksen tuosta sarjasta tekee nimenomaan JQ... Sillä että on tosiaan vasta jouluna markkinoille tullut... sijoittunut välittömästi uutena merkkinä erittäin korkealle kansainvälisellä ja monien maiden kansallisilla tasoilla... Entä monellako muulla merkillä on voitettu kaksi kertaa maan mestaruus... ensin esituotantomallilla ja tämän jälkeen heti perään tuotantomallilla.
Enpä keksi yhtään toista.

Poissa kappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #335 : 10.09.11 - klo: 00.02 »

Niin, tuo nimi Henry Mört ei kerro yhtään mitään.....

Eipä ihme, kun et kerran ilkeitten kauppiaskytköksillä varustettujen kisaajien takia sinne kisoihin tohdi tulla ? =)

Minkä ilkeitten?  Kuka ilkeistä on mitään maininnut? Sun mielipidettäs ei oikeen mielellään rekisteröis mihinkään lokeroon. Älä sinä turhaan laita nimeäsi, sen minä jo tiedän. Eikä sekään vaikuta mitenkään mun mopedin ohjaukseen.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #336 : 10.09.11 - klo: 00.14 »
Niin, tuo nimi Henry Mört ei kerro yhtään mitään.....

Ei varmaan kerrokaan...

Minulle se kertoi heti sen että hän ei ole nimimerkkinsä takana, eikä edusta mitään/ketään muuta kuin vain itseään ja ihan omalla nimellään.

Aktiivikilpailijoiden kohdalla se tarkoittaa varsinkin välittömästi sitä että tämän nimen pystyy kuulemaan kilpailuissa ja mikäli henkilölle on asiaa niin hänet löytää varikolta hyvin helposti.

Toisin kuin pelkästään nimimerkin takana olijat.

Omaa nimeäni en edes vaivaudu laittamaan, koska nimimerkki on ollut lempinimeni 25 vuotta ja sillä nimellä kyllä jokainen minut nähnyt minut myös tunnistaa... jopa paremmin kuin oikealla nimellä.

Ja varsinkin oman nimensä allekirjoitukseen laittamalla mielestäni osoittaa myös että kyseessä ei ole nimimerkin takana huuteleva nulikka.

Jokatapauksessa... ihmettelen miksi ihmeessä tarvitsee olla niin mahdottoman hermo kireällä vain jos joku käy noin pientä kommentoimassa tästä aiheesta.
Perr... nimenomaan... on kummallista ettei voi olla tyytyväinen omiin hankintoihinsa, vaan herne on nenässä pienimmästäkin kommentista.

Mä olen niin tyytyväinen että lähinnä hymyilyttää vaikka kenellä olis mitä tahansa kommentoitavaa merkeistä millä ajan... ja jokainen joka selittää kuinka heidän merkkinsä on parempi kuin minun merkkini, haastan pieneen kisaan...
Ajetaan kaksi tankillista molempien autoilla kierroslaskenta päällä.
Mikäli olen molemmilla autoilla nopeampi kuin haastanut kaveri niin olen todistanut että kyse on kuskista... ei kalustosta.

Tai toisaalta... koska se on näköjään niin paljon kalustosta kiinni niin ihan sama... ajan omalla ja haastaja omallaan... Koska kyse on kalustosta niin minähän häviän...

Ottaako joku jommankumman haasteen vastaan vai kiristelläänkö täällä hermoja???

Ja tähän sitten pari pakollista  :smiley: :smiley:
Jotta ehkä ymmärrettäisiin ettei tässäkään viestissä yhtään kiristelty hermoja tai oikeastaan kiukuteltu yhtään mistään asiasta vaan ihan rentomielistä keskustelua.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #337 : 10.09.11 - klo: 00.18 »
Kössilasit  :cool: :cool: :cool: :cool:
---

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #338 : 10.09.11 - klo: 00.30 »
Kössilasit  :cool: :cool: :cool: :cool:

Voisko joku lainata mullekin semmosia, jotta mun paksuun kaaliin menis vihdoinkin ettei mulla ole mitään mahdollisuuksia koska ajan eri merkillä...
Jospa munkin silmät vihdoinkin aukeais... tai sitten ei, mutta voishan sitä edes kokeilla.

Poissa Pekka_h

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #339 : 10.09.11 - klo: 09.22 »
Aikuiset ukot  :grin: Aika turhan päivästä vääntöä. Eiköhän millä vaan autolla voi voittaa jos kuski on vaan pelimies.
*OCM rally kustom & Go pro .28* OCM kaos dt-19 & Go massive mods .21 *

Poissa kappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #340 : 10.09.11 - klo: 09.33 »
Kuka kiukuttelee kuka ei? Joku taas kehuskelee omalla ostokäyttäytymisellään kuten Kappi. Mikäs siinä mielipiteet ja teot on kuin persläpi, jokaisella on omansa. Kannan oman korteni kekoon..... Mikäli minä kehuskelisin omaa ostokäyttäytymistäni tällä foorumilla, olisi ne ostokset tehty Suomalaisesta RC-liikkeestä. On tää sen verran pientä bisnestä täällä kotomaassa, että mielestäni näitä Suomalaisia liikkeitä pitää tukea yhteisen hyvän nimissä. Se on nimittäin todella tärkeätä, että kotimaiset liikkeet pysyvät elinvoimaisina ja jokainen ulkomailta tilattu tuote on pois Suomalaisen liikkeen myynnistä.

Ps minä en muuten ole sitten minkään liikkeen sponsoroima enkä työntekijä eikä minulla ole mitään muitakaan sidoksia mihinkään putiikkiin. Sitten se nimi, joka ei kerro kellekään mitään  :grin:

Markus Pekkanen

Minä olen Markus tuosta kotimaasta ostamisesta täysin samaa mieltä. Mutta en maksa tavarasta 40-50% suomiruotsilisää muuta kun hätätilanteessa. Jospa siihen tulisi joskus jotain muutosta K-merkin kohdalla kun asioita tuo esille. Olen kyllä muuten ostanut aika paljon kotimaasta kaikenlaista uutta RC kamaa, ihan autojakin useampia. Jos hinnat ovat lähellä ulkomaanhintoja, vaikka siinä abaut 15% hujakoilla kalliimpia kun ulkoa niin kaikki tulee Suomesta. Suomessa on hyvät Rc putiikit, muutamaa persläpeä lukuunottamatta.

Nyt kun uusilla silmillä lueskelin uudestaan ketjun viestejä niin olen vieläkin asioista samaa mieltä. Tavallaan kyllä laitoin tuon Kyoshoilla pärjänneen PM kärjen tuohon piruuttani. Viimeksi kun joku laittoi jonkun vastaavan niin tuli niin kova soppa että koko ketju katkaistiin :grin: Kuulemma Kyosho merkin lisäksi toinen kielletty aihe on Orion moottorit. Jos haluaa väleissä pysyä valtaosan kanssa niin pitää ylistää THE Caria, Alphaa ym...... ja lipoa "tärkeitten" RC henkilöiden hanuria. Ei iske minuun. :cool:

Arvostan kyllä aika korkealle muutamia henkilöitä tällä foorumilla tietotaidon takia, vaikka he tuntuisivatkin nettielämässä täysin mülkuilta. Täysin huuhaapurukkana pidän itsensä ylistäjiä, koottujen selittäjien kerholaisia, jonkun prekeleen kumisukan ihmetteliöitä ym. Olivat he miten kovia leikkiautokuskeja hyvänsä.

Ja lopuksi: Tiedän ja ymmärrän varsin selkeesti että kuskista homma suurimmalta osalta on kilpailuissa kiinni, ei siitä onko alla Kyosho tai Mugen tai joku muu.


Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #341 : 10.09.11 - klo: 10.22 »
Nyt kun uusilla silmillä lueskelin uudestaan ketjun viestejä niin olen vieläkin asioista samaa mieltä. Tavallaan kyllä laitoin tuon Kyoshoilla pärjänneen PM kärjen tuohon piruuttani. Viimeksi kun joku laittoi jonkun vastaavan niin tuli niin kova soppa että koko ketju katkaistiin :grin: Kuulemma Kyosho merkin lisäksi toinen kielletty aihe on Orion moottorit. Jos haluaa väleissä pysyä valtaosan kanssa niin pitää ylistää THE Caria, Alphaa ym...... ja lipoa "tärkeitten" RC henkilöiden hanuria. Ei iske minuun. :cool:

Tämä ei pidä paikkaansa ollenkaan.
Jonkun merkin ylistämisestä tulee aina eripuraa, olkoot merkki mikä tahansa.
Ylistämisestä tai sitten taas huonoksi haukkumisesta.
Ei ole vaikea arvata kuka on kertonut tuon Orion moottorin...
Jokainen sen tietää kuka tällä foorumilla on käynyt silmien laserleikkauksessa ja silmät on puhtaasti mallia Kyosho... sitäkautta myös tietenkin Orion jne.

Orion moottorin ylistys alkoi MM kisojen jälkeen.
Joo... voitto tuli Kyosho + Orion paketilla.
Kyllä.
Silti Orion oli kisojen epäluotettavin moottori.
Moni pitkäaikainen Orionin tehdaskuski vaihtoi merkiltä pois.

Silti hirveä ylistys ja heti kun joku kävi toteamassa (vähän samaan tyyliin kuin nyt) että ei ne nyt kovin loistavia ja luotettavia ollut edes tehtaan äijien duunaamina niin tottakai karmea väittely.

Isolla tunteella näköjään moni näihin asioihin suhtautuu.
Keskusteleminen tai mielipiteiden vaihtaminen tuntuu olevan tänäpäivänä ison kiven alla... Aina pitää olla hermoilemassa jo pienistäkin asioista... aletaan kiroilemaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin.

Ja kenenkään istumalihaksistoa ei todellakaan tarvitse nuoleskella.
Mikäli tällaisen kuvan saa niin asenne on väärä.

Vaikka asia ei tänne kuulukaan niin otetaan esimerkki Alpha.
Mikäli kyseistä merkkiä haukutaan surkeaksi niin tottakai käyn kommentoimassa.
Surkean kun siitä tekee vain käyttäjä.
Jokainen kyseisen merkin moottori on toiminut kuin kello... kunhan se on vain säädetty oikein.
Tehoja on alhaalta ylös... Kunhan se on säädetty oikein.
Asiassa ei tarvitse nuoleskella ketään.
Homma vain menee niin.

Ja tämänkin kesän kokemuksilla on tullut huomattua miten retuperällä moottorin säätötaidot jopa vuosia ajaneilla ovatkaan.
En edes jaksa miettiä montako moottoria olen joutunut ruuvaamaan ja joka kerta ruuveja on joutunut kääntämään ihan isolla ranteella kun kaukana hyvästä.
Silti kyllä näkee foorumintäydeltä ylistämistä ja haukkumista hyvin paljon.

Pienosautoilu on laji missä kokeneimpia uskotaan ehkä vähiten...
Olkoot kyse sitten mistä tahansa asiasta... Säädöistä tai mistä tahansa.
Jopa osien välyksistä  :wink:

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #342 : 10.09.11 - klo: 11.23 »
Olisko muuten parempi, jos kävisitte tällaiset selvästi kahdenkeskiset (viimeiset 10 viestiä) keskustelut vaikkapa YV:nä, jottei näkis niitä. En huomannut kovin selvästi miten tämä liittyi MP9 autoon.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #343 : 10.09.11 - klo: 11.29 »
Pikaisen laskutoimituksen jälkeen... Viimeiset 11 viestiä 7 eri kirjoittajaa.  :wink:

Jos yhtään tarkemmin lueskelee vaikkapa vähän pidemmältäkin niin huomaa miten asia liittyy MP9 autoon...
Kuin myös oikeastaan kaikkiin muihinkin merkkeihin.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #344 : 27.02.12 - klo: 20.22 »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #345 : 13.05.12 - klo: 15.57 »
täähän on luokkansa huippu!!!!!!!! siis ainakin toi uus tk13 päivitys. kaikki osat on parasta laatua. iso plussa tosta to:n huippu motista

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #346 : 13.05.12 - klo: 16.55 »
Oho... hypätty yhtäkkiä aika monta kehitysversiota eteenpäin kun edellinen oli 2
Vai tarkoititkohan kenties TKI 3 päivitystä  :wink:

Poissa MikkoH

  • PRCA
    • Profiili
Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #347 : 13.06.12 - klo: 22.53 »
Itse ajelen toista kesää MP9 TKI2:lla ja eipä ole autossa moitittavaa. En usko että ajan sillä yhtään nopeammin kuin jollain muulla mallilla mutta lämmittää amatööriharrastajan mieltä kun auto on erittäin kestävä. Tuolla on nyt ajettu crossiradalla 5-6 gallonaa ja ainut mitä on tarvinnut vaihtaa on kori ja takasiipi. Ja voltteja on kertynyt paljon eikä ne hypytkään alkuun ihan putkeen mennyt. Forumilla puhutaan nyt paljon kokeneempien kuskien mielipiteiden ja neuvojen dissaamisesta. Täytyy kyllä sanoa että heitä kannattaa kuunnella. Itse sain nyt Ossin 21vz:n toimii Hoken ohjeiden avulla niin hyvin että rahapussi alkaa tykkäämään lajista. Jotain piti aiemmin oppia kantapään kautta mutta tätä ei yleensä junnujen lompakko kestä.  Voi mennä hyvä harrastus pilalle jos on laitteet hajalla koko ajan eikä pääse ajamaan Itselläni on ikää 36v ja minusta on hienoa että lajissa kokeneemmat jakaa kullan arvoisia neuvoja muille. Itselläni 20v tauko lajista pudotti kyydistä, täysin.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #348 : 06.08.12 - klo: 11.40 »
Kössi Jeromen käsissä euroja kohti

Jerome Aigoin, Test avant Euro 2012
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa nitroking neo rs

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #349 : 06.08.12 - klo: 12.42 »
Oho... hypätty yhtäkkiä aika monta kehitysversiota eteenpäin kun edellinen oli 2
Vai tarkoititkohan kenties TKI 3 päivitystä  :wink:

koitin olla liian nopee :grin:. siis tarkoitin TKI 3 :grin: :grin:.

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #350 : 17.05.13 - klo: 19.52 »
Onko tuohon TKI 3:n jotain "must have" viri/hipo osaa mitä kannattaa hommata? Kestävä toi on ihan laatikosta kasattunakin mut jotain palikkaa tekis mieli vaihtaa  :cool:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #351 : 17.05.13 - klo: 19.56 »
Mulla on tuolla autolla tänäkesänä tehokasta rata-ajoa 420min takana, ja vain yks takasiipi mennyt. Volttia on heitetty ja valleihin törmäilty ihan järkyttävä määrä. Ohjaukseen on pientä väljää tullut mut poistunee ilmeisesti ihan kiristelemällä.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa hipsi88

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #352 : 07.06.13 - klo: 00.31 »
Mitäs muuta autoo suosittelisitte m-8 luokkaan osia pitää löytyy suomesta ja tuleeko tossa mp9 mikä radio mukana vai tuleeko mikään

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #353 : 07.06.13 - klo: 02.24 »
JQ auto varmasti helpoin auto huoltaa (ja sitä joutuu polttiksessa tekemään) Kyoshoissa kuulemma tukivarret heikkoja. Radioita ei tule näissä (PRO eli kisaluokan) autoissa mukana.
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #354 : 07.06.13 - klo: 10.27 »
TOI ON IHAN SOOPAA.

Kysypäs joltain joka on mekannu molempia. Kyosho on vähintääkin yhtä helppo.

Tukivarret heikkoja.. joopa joo.

Ja MP9 kitin mukana ei tule radiota; ja uusissa RTR:ssä on 2.4 gHz ihan ok.

Joten mitäs jos jättäisit kommentit jollekin joka oikeesti tietää.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #355 : 07.06.13 - klo: 11.24 »
JQ auto varmasti helpoin auto huoltaa (ja sitä joutuu polttiksessa tekemään) Kyoshoissa kuulemma tukivarret heikkoja. Radioita ei tule näissä (PRO eli kisaluokan) autoissa mukana.

Mulla ei ole yhtään tukivartta mennyt noin 20 rata-ajokerran aikana. Takasiipiä ainoastaan hajonnut.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #356 : 08.06.13 - klo: 01.54 »
Juuri käynnissä olevissa B-EM kisoissa yksi suomen kavereista keskeytti eränsä tukivarren hajoamiseen.

Kyllähän noita on radalla enemmän paukkunut kuin muiden vastaavantasoisten autojen tukivarsia ehkäpä yhteensä.
Mutta ei ne toki mitenkään helposti hajoa.
Kaikki hajoamiset mitä olen vierestä todistanut, on ollut sellasia rysäyksiä että en ihmettele hajoamista...
Tosin samanlaisesta tilanteesta pari muuta autoa on selvinnyt pölyjen pyyhkimisellä.

Mutta edelleenkään en tuota asiaa lähtis mitenkään haukkumaan.
Kössön tukivarret ovat kovempaa tavaraa kuin monen muun merkin ja siitä syystä hajoaa herkemmin (huom herkemmin... ei herkästi) kuin parilla muulla.
Mutta kyseessähän on kilpa-auto ja tarkemmin ajateltuna menestynein ja ehdotonta kärkikastia.

Kössössä tukivarret hajoavat herkemmin kuin parissa muussa kärkimerkissä... Mutta taas näissä muissa on sitten jotain muuta joka hajoaa vastaavasti herkemmin kuin esim Kyoshon sama osa jne.

Eli jokaista kärkimerkkiä kun lähtee vertailemaan keskenään niin kaikissa on omat asiansa jotka ovat jossainmäärin paremmin kuin toisessa, mutta tosiaan aika pitkälti kärkimerkit ovat keskiarvoltaan aivan yhtä kestäviä tai heikkoja ja yhtä huollettavia tai hankalia huoltaa... kun katsotaan täyttä kokonaisuutta.
Lähinnä siis pieniä eroja eikä missään kärkimerkissä ole yksikään näistä asioista suoranaisesti heikkoja tai huonoja.


Tää on vähän sama asia kuin sanois F1 autoja romuiks jotka ei kestä yhtään mitään... Kestäähän ne kuitenkin hirveet G voimat jne rasitukset missä perus henkilöauto antautuis ensimetreillä... Mutta ei niillä kannata Monacon kaiteita paljon kolistella kun jo puolet autosta puuttuu... (olis mun Toyota corolla kestäny pienen seinäkosketuksen... korkeintaan vähän kulma kurtussa)
Tottakai puuttuu kun siinä nopeudessa "vähän hipasee"


Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #357 : 04.08.13 - klo: 23.07 »
« Viimeksi muokattu: 04.08.13 - klo: 23.18 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #358 : 04.08.13 - klo: 23.56 »
TOI ON IHAN SOOPAA.

Kysypäs joltain joka on mekannu molempia. Kyosho on vähintääkin yhtä helppo.

Tukivarret heikkoja.. joopa joo.

Ja MP9 kitin mukana ei tule radiota; ja uusissa RTR:ssä on 2.4 gHz ihan ok.

Joten mitäs jos jättäisit kommentit jollekin joka oikeesti tietää.
Edellinen kysyjä vissiin pyysi ehdottamaan jotain muita merkkejä M8 luokkaan, ja niin tein. Enkä väittänyt että kyosho olisi vaikea huoltaa. Mainitsin vain sen toisen auton eduista. Lapsellista avautumista. Itse et vissiin näitä paljoo muutenkaan huolla/aja kilpaa kun RTR vehkeitä harrastat..
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« Vastaus #359 : 05.08.13 - klo: 10.04 »
Olen omistanut 3 kpl mp9 ja yksi tukivarsi mennyt poikki edestä. On mennyt kisatilanteessakin edellissistä malleista (MP777).

No se siitä, Hoke vastas jo tähän 2kk vanhaan asiaan eikö vain joten annetaan olla ja sovitaan että olen lapsellisen väärässä niin ei tule mitään turhaa vääntöä, ok

Mites muuten PM-kisoissa, hajosiko siellä yseistä tukivarsia?
Kiitos 20 vuodesta!