Kirjoittaja Aihe: Polttis -> Sähkö konversiot  (Luettu 597617 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #90 : 08.03.09 - klo: 21.16 »
Seuraavaksi on sitte sulta tullu kone neljällä kennolla :grin:

Kuhan ensin pääsis kokeileen sitä Genesiksessä. Siinä on jo Spider diffi kardaanien välissä roikkumassa - pitää vielä pukit tehä motille ja diffille...
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa ratakarju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #91 : 08.03.09 - klo: 21.55 »
Onko kokemuksia Novak HV 6.5 moottoreista? Niitä näyttäisi nyt saavan tarjouksessa Novakilta lähes puoleeen hintaan.

Poissa ma-de

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #92 : 09.03.09 - klo: 19.46 »
Onko kokemuksia Novak HV 6.5 moottoreista? Niitä näyttäisi nyt saavan tarjouksessa Novakilta lähes puoleeen hintaan.


Itsellä on novakin hv 6.5 E-mädissä ja pari akkullista olen 2s lipolla talvella ajanut. 2s lipolla vauhti ei ole päätä huimaavaa. Mutta 4s lipolla luulen vauhtia olevan juuri sopivasti. Sensoripiuha antaa todella tarkan kaasutuntuman.

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #93 : 10.03.09 - klo: 10.36 »
Toimiiko tuo speedpassion silverarrow sensorillisten ja sensorittomien moottoreiden kanssa?

Käsittääkseni ei ole sensorille älyä tossa noparissa.

SilverArrow combo saapui tänään.  :grin:
 
Löytyy tuosta noparista sensorille liittimet.

 
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #94 : 11.03.09 - klo: 21.40 »
Mirkku sanoi jo aiemmin että niitä haisevia pensa autoja ei meidän kämppään sitten tule, kuulema tuoreessa muistissa ne ajat kun "muutama" M8 krossari oli aina jollain pöydällä levällään...

Mitenkäs on tullut ajokokemuksia näistä sähkövärkeistä? Kulkua ilmeisesti on ihan kivasti mutta mites ajoaika? Akuiksi pari 4000-5000 hardcasea vai jotain aivan muuta?

Tässä ihan ajankulukseni kyselen, eeeen mä oo mitään ostamassa... ei, en ainakaan vielä... :cool:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #95 : 12.03.09 - klo: 00.59 »
Kyllähän tuo kulkee, pihalla ja pellolla kun ajelen, niin voisihan se kulkea kovempaakin, mutta menee se teoriassa saman mitä polttis... Samat välitykset ja huippukierrokset.
Mutta sitten tullaan siihen, missä sähkö potkii nitroa päihin, meinaan lähdössä ja kiihdytyksessä, ei nämä paljoa mieti, enemmän se kuski ihmettelee, että mihin se auto katosi, jollei keulinut ympäri.
Ajoaikaa itsellä taitaa olla yli 30min, kun on 9,6Ah akuissa (2x4,8Ah), en ole kellottanut, mutta kyllä sillä ajelee pitkään.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #96 : 12.03.09 - klo: 22.10 »
Tänks Jabe, vielä jäi epäselväksi moni kennoisia lipottimia olet käyttänyt?
Kylätason RC-kuski.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #97 : 13.03.09 - klo: 00.34 »
4S kiinan lipoja, tuolla päästään 32 000rpm tietämille, 2200kv koneella.
Otan ensikerralla aikaa, että kuinka kauan akut kestää, kun tuo oli tuollanen veikkaus.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #98 : 01.04.09 - klo: 19.11 »
Täältähän löytyi mielenkiintoinen topici. Mielenkiintoista tavaraa löytyy topicista :) Tuo Tekin säädin oli kans harkinnassa, kun ei paljoa mambaa enempää maksanut ulkomailla, mutta eipä sitä tullu sitten otettua, eikä tullu katottua oli Tekin hinnassa vielä moottoria mukana. Ulkomailta tuntuu löytyvän aika vähän lipoja halvalla paitsi Hobbycitystä missä on varastot miinuksella 100-400akkua :D

Jabe, Ootko kenties kerennyt jo mittaamaan aikaa kuinka kauan pystyt ajelemaan omallasi?

Itse sain juuri E-Hyper 7, kuntoon ja hyvinhän se tuntu liikkuvan tuolla ulkosalla :) Varmaankin on liian lyhyet välityksellä tällä hetkellä. Itellä oli noin vuos sitten Hyperi ajossa, mutta sitten Feigaon XL 7t kone halkas magneettinsa ja poltti samalla MGM säätimen. Siinä sitten otettiinkin pieni tauko sen johdosta :) Itse tuli Hyperi ostettua samasta syystä, kun jollain muullakin tässä topicissa eli muut ei tuntuneet kestävän Hyperin tekniikassa ei ole valittamista ollu :)

Nykyisin kiinni:
- Mamba Monster
- Castle/neu 2650kv
- 4s Maxamps 8000mah
- Ajopaino: 4.5kg~


Ahdasta alkaa olemaan tuollakin, nyt olis tarkotus tilailla uusi kori siihen ja jättää se korkeammaksi, kun noi polttisten kynityt korit näin voisi saada koko kyljen korkeudelle tuon korin suojaamaan. Ärhäkkyyttä tuntui olevan reippaasti enemmän, kun vanhalla feigao/mgm systeemillä vaikka akut ovatkin täysin samat ja eivät vielä varmaan ole parhaimmillaan kun ovat 5kk seisseet. Jos vielä sais pykälän pari pidennettyä välityksiä eikä moottori lämpeäisi hirveesti niin olisin tyytyväinen, tällä hetkellä on ihan turhaan tuota kiihtyvyyttä, kun lyö tyhjää melkolailla kaasualueen läpi asfaltilla :S
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo: 09.08 kirjoittanut Lassi »

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #99 : 01.04.09 - klo: 20.07 »
itseppä laitoin sit piktorin miwiin (1/16) harjaattomansetin hyvin kulkee mut pieni ongelma akun kiinnityksen kanssa :grin:

Poissa hades

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #100 : 01.04.09 - klo: 21.38 »
Lassi jos tuo sutiminen on ainoa syy välitysten pidentämiseen niin jättäisin tekemättä.
Sen sijaan kokeile ohjelmoida säätimeen punch controllia. Rauhottaa varmasti autoa! Saattaa jopa ajoaika pidentyä.
Välitysten pidentäminen vain kuumentaisi konetta ja vähentäisi ajoaikaa.
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #101 : 01.04.09 - klo: 21.51 »
hades, eipä tuo sutiminen ainoa ole, nyt varmaan huiput jossain 30-40väliltä saisi se mielellään sen 60km/h mennä mitä meni entisellä feigaon kiina ihmeelläkin :) Toisaalta tarkkoja huippuja en äsken saanu mitattua, mutta eiköhän kohta puoliin nekin saa jos tollanen tomtom perus navigaattori osaa muistaa maksimi nopeuden jollain asetuksilla :)

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #102 : 01.04.09 - klo: 22.37 »
Noh, silloin kun otin aikaa, niin ajaksi tuli ~22min mutta huomasin, että toinen akku oli jossain kohtaa irronnut, eli ei tuo 30min kaukana totuudesta ole, koitan nyt muistaa ottaa ensi kerralla taas aikaa.
Nyt on uudet akutkin tilauksessa, 6S 5300mah 30C, Zippyjä... Pitäis liikkua tuolla pakalla, pitää pinjonikin tiputtaa 14t->11t, huiput kasvaa silti...
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #103 : 01.04.09 - klo: 23.05 »
Ok, ajoaika kuulostaa ihan ok:lta omaan vanhaan verrattuna katotaan mihin suuntaan vaihtuu tän hivenen kireemmän koneen kanssa. Taitaa kyllä tää vanha kone kiertää niin paljon enemmän, kun tuo vanha feigao ettei tosta 15hampaisesta pinjonista ole avuksi. 12hampainen nyt paikallaan eli joutunee tilaamaan siitä väliltä olevia pinjoneita. Noh katsotaan jos saisi tässä lähipäivinä otettua tolla navigaattorilla nopeuden, jos siinä sellasta mittaus mahdollisuutta on.

Jabe, Mistäs tilasit nuo akut vai onko perinteinen hobbycityn jonotus? :)

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #104 : 01.04.09 - klo: 23.09 »
Ok, ajoaika kuulostaa ihan ok:lta omaan vanhaan verrattuna katotaan mihin suuntaan vaihtuu tän hivenen kireemmän koneen kanssa. Taitaa kyllä tää vanha kone kiertää niin paljon enemmän, kun tuo vanha feigao ettei tosta 15hampaisesta pinjonista ole avuksi. 12hampainen nyt paikallaan eli joutunee tilaamaan siitä väliltä olevia pinjoneita. Noh katsotaan jos saisi tässä lähipäivinä otettua tolla navigaattorilla nopeuden, jos siinä sellasta mittaus mahdollisuutta on.

Jabe, Mistäs tilasit nuo akut vai onko perinteinen hobbycityn jonotus? :)
Hobbycityn jonotuksen "ohi" menin :mrgreen:
Ensin oli ajatuksena (tilauksessa) 2x 3S 5000mah 30C, mutta kun huomasin parin päivän päästä, että 6S 2650mah 30C akkuja oli tullut varastoon, niin muutin tilauksen noihin. Hiukan enemmän tuli painoa, mutta tuli siinä samassa vähän kapasiteettiäkin, eikä tarvii johdotusta muuttaa...
Mulla olisi muutamia pinjoneita ylimääräsenä, nyt kun siirryn 6S lipoihin... laita yv:tä jos kiinnostaa.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #105 : 02.04.09 - klo: 01.08 »
Jos Kyoshoautoja miettii konversioalustana niin itseä jotenkin kiinnostaa DST. 1:10 truggy joka on hivenen isompi kuin esim HN CRT .5.. siitä ei ole kuin yhden tyypin videoita youtubessa. Jos haluaa harvinaisen niin se varmaan on yks harkinnan varainen alusta (ja polttiskyoshon runko varmaan kestää paremmin kuin perus rtr sähkö). Tai sitten Hobaon Mini ST. No.. nyt ei ole tarvetta vielä vaihtaa kun tuo Honkkari toimii hyvin (eikä varakaan olisi laitella 1:8 truggya + 4S akkuja + meduusaa + yms.).
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #106 : 02.04.09 - klo: 09.18 »
Jabe, Ok :D Itse aattelin jos sitä pysyis vaan 4s lipossa, sekin varmaan riittänee omaan ajoon jos viel radalla alkaa ajeleen. Tiedä sitten pitäskö tuohon Torsen diffiä kokeilla vois olla kaikista toimivin suht hinnakkaita vaan ovat pelkkää kokeilua varten. Kyllähän nuo pinjonit kiinnostaa pistelen yv:tä kun saan jollain keinolla mitattua tuon Hyperin huiput tällä hetkellä.

qazu, Joo itse enään Kyoshoon koskis, vaikka kyllähän niilläkin varmaan kestäviä ja laadukkaita autoja nykyisin on varaosien hinnat toki on aivan järkyttäviä :)

-------------------------------------------------------------------------------

Itse oli tarkotus ostaa ebaysta edullisia 15c 4000 akkuja, mut ne onkin 10c jatkuvaa antavia, ei taida 80A jatkuvaa, 120A piikkiä riittää jos noita pistää riittää? MMM ja 2650kv oli siis nuo tavarat mitä pitäs pyörittää. Futaba lähettimen akku sieltä lähti hyvin halvalla tulemaan, katsotaan koska on Suomessa :)

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #107 : 02.04.09 - klo: 20.53 »
Tänään mittailin Flukella virtoja. Tuntuis että tuollaiset 100A jatkuvaa antavat akut riittäisi helposti, tietysti voi johtua suhteellisen lyhyistä välityksistä. Video tuli napattua tilanteesta eli kamera ja pihtiampeerimittari kyydissä, epävirallista ja liikaa toki painoakin, mutta pääasia että sai tietoa mitä tuollainen MMM + NEU/castle 2650kv kone vie virtaa 8000mah maxampsit oli kiinni eli 160A oli tarjolla jatkuvaa virtaa, eli sen mukaan olis ylimitotettua akkua tällä hetkellä :)

Videossa kuvattu normi ajoa, alussa ilmassa kiihdytys täyteen vauhtii rauhassa ei juurikaan virralle tarvetta siinä :) Sitten sekalaista ajoa ja koitetaan asfaltilta paikallaan lähdöillä saada maksimi virtoja ja pitempi aikasempia vientejä, mutta eipä sieltä 70-80A enempää lähtenyt jatkuvaa. Lopussa isoimmat virrat kun jalkaa vasten kaasupohjassa muutama sekuntti.

Virran kulutus, MMM + kv2650 neu/castle + 8000mah 4s maxamps -video
« Viimeksi muokattu: 02.04.09 - klo: 21.06 kirjoittanut Lassi »

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #108 : 02.04.09 - klo: 21.50 »
...en tiedä.. jotenkin hirmu hauska :D voi kuvitella että missä ajaa ja miten antaa runtua :D sitten 100A :D
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #109 : 02.04.09 - klo: 22.25 »
Laitetaas kuvaa omasta projektista.

Auto on Landmax2.
Ofna/HoBao vaihdelaatikko.
Speed Passion Silver Arrow säädin ja moottori.

Moottoripukki ja akkutelineet puuttuu vielä.






Parempia kuvia tulee kunhan projekti edistyy.
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa nieemikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #110 : 03.04.09 - klo: 23.16 »
hyviä pjojekteja itellä on kaksi konversionia

xray buggy

mamba max
kiina motti 1800kv
3s rhino 4900
futaba s3010
futaba 3pm 2.4
rc-monster pinjoni
tekno rc pukki




ja hongnor xix-crt long
mamba monster
kiina mylly 1800kv
6s 5000ma zippyt


« Viimeksi muokattu: 03.04.09 - klo: 23.19 kirjoittanut nieemikko »

Poissa hades

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #111 : 06.04.09 - klo: 20.50 »
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8920&Product_Name=TURNIGY_K-Force_150A_OPTO_2-6S_Brushless_ESC
Olisikohan tässä nyt halvempi vaihtoehto MMM säätimelle.
BEC:n puuttuminen tuskin haittaa kun ulkoisella becillä jotkut tuota monsteriakin ajaa.
Olisi kiva tietää toimiiko säädin 4 napasilla koneilla kun sitä ei mainita. Eikös nämä autojen laadukkaammat koneet yleensä ole 4 pole?
Samoin olisi hyvä tietää meneekö tuohon suoraan USB kaapeli ja onnistuuko ohjelmointi suoraan sen kautta ilman kummempia adaptereita.
Mahtaa olla uusi säädin kun ei edes valmistajan sivuilta sitä löydy...
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #112 : 06.04.09 - klo: 22.04 »
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8920&Product_Name=TURNIGY_K-Force_150A_OPTO_2-6S_Brushless_ESC
Olisikohan tässä nyt halvempi vaihtoehto MMM säätimelle.
BEC:n puuttuminen tuskin haittaa kun ulkoisella becillä jotkut tuota monsteriakin ajaa.
Olisi kiva tietää toimiiko säädin 4 napasilla koneilla kun sitä ei mainita. Eikös nämä autojen laadukkaammat koneet yleensä ole 4 pole?
Samoin olisi hyvä tietää meneekö tuohon suoraan USB kaapeli ja onnistuuko ohjelmointi suoraan sen kautta ilman kummempia adaptereita.
Mahtaa olla uusi säädin kun ei edes valmistajan sivuilta sitä löydy...

^Onkohan tuo edes tarkoitettu autokäyttöön, vaikuttaisi lennokki/heli säätimeltä. Kaasukäyrät voi olla mielenkiintoisia jos meinaa autokäyttöön laittaa, tai niin "isot" pojat on puhuneet.

Se Ez-runin 150A eli tämän linkin takaa löytyvä, on se hiukan halvempi vaihtoehto MMM:lle.
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Poissa hades

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #113 : 06.04.09 - klo: 22.20 »
"The Turnigy K-Force series are based on an all new powerful microprocessor usually reserved for high speed car ESCs."
Eikös "car" tarkoita autoa? :D

Olisit nyt edes voinnu lukea linkin touteselosteen ennen kun heität kommentin ;)

edit: toki "usually" ei tarkoita että tuo on 100% auto käyttöön.
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #114 : 06.04.09 - klo: 23.07 »
"*Improved Normal, Soft, Very-Soft start modes, compatible with aircraft and helicopter.
"
"*Governor mode for helicopter."

^Mutta miekun ihan käsitin että tuossa puhuttiin vain siitä että perustuu sellaiseen prosessoriin joka yleensä on auto käytössä. Mutta taisi sitten mennä ohi  :tongue:

Missään kohtaa tuossa vaan ei puhuttu siitäkään että onko siinä pakkia saatikka jarrua.

Hyvähän se vain olisi jos joku tuollainen kilpailija taas markkinoille tulisi.

« Viimeksi muokattu: 06.04.09 - klo: 23.58 kirjoittanut matti.l »
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #115 : 06.04.09 - klo: 23.09 »
tupla...
« Viimeksi muokattu: 06.04.09 - klo: 23.58 kirjoittanut matti.l »
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Poissa hades

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #116 : 06.04.09 - klo: 23.27 »
Juu sehän tuossa itteäkin harmittaa kun puuttuu niin paljon tietoja toiminnoista :/
ja taitaa olla niin uusi härveli että käyttäjä kokemuksia on turha kysellä..
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

Poissa Kaheli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #117 : 06.04.09 - klo: 23.51 »
"*Improved Normal, Soft, Very-Soft start modes, compatible with aircraft and helicopter.
"
"*Governor mode for helicopter."

^Mutta miekun ihan käsitin että tuossa puhuttiin vain siitä että perustuu sellaiseen prosessoriin joka yleensä on auto käytössä. Mutta taisi sitten mennä ohi  :tongue:

Minun käsitys kertoo ihan samaa.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Poissa unkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #118 : 07.04.09 - klo: 21.13 »
Tässä olisi sitten yksi konversio lisää:


Eli XRAY eT8
Auto on pääasiassa koottu valmiista osista, (pukki Rc-monster ja akkuteline RC Product Design), muutama pala tehty hiilikuidusta ja keskidiffiin sovitettu Kyoshon muovi-spurri. Sähköt on peräisin Castlelta ja akuiksi löytyy 4s lipot (8000&5000mAh). Vastarikotelo on vielä matkalla jossain, kokeilen jos Slashin kotelo istuisi johonkin nätisti.

Lumet kun vaan sulaisi, niin pääsisi koeajolle :tongue:

Lisäyksenä, että tuo Slashin vastarikotelo sopii kun nyrkki silmään eli jos kaipaa projektiinsa vedenpitävää koteloa niin siinä voipi olla ratkaisu.
« Viimeksi muokattu: 09.04.09 - klo: 21.19 kirjoittanut unkka »

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #119 : 09.04.09 - klo: 15.26 »
Enpäs nyt tiedä, että kelpaako tämä akkujen kestotesti tulos, kun joutusin lopettamaan ajon 30min jälkeen, eikä akut olleet vielä tyhjät... Ja virtaa varmasti kulki, kun ajo oli tyyliä "aivot narikkaan", 15min jälkeen kone oli ~40C, mutta 30min jälkeen mittasin tähän astisen lämpötilaennätyksen 78C, auto oli kyllä ihan yltäpäältä kurasta ja ruohoa oli vetareiden ympärillä reilusti, että nuo saattoi vaikuttaa tuohon lämpötilaan ja tuohon vielä kun lisätään aikas tiivis kori, eli etuosassa ei paljoa ilma kierrä.
Nyt odotellaan uusia akkuja saapuvan, 6S pitäisi liikuttaa autoa vähän turhankin hyvin, kun tuolla 4S setupillakin menee jo reilusti, nyt vasta ne tehot huomaa kun on pitoa, talvella tuntus auto puolta tehottomammalta.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-