Kirjoittaja Aihe: Polttis -> Sähkö konversiot  (Luettu 597622 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tt-rc

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #210 : 24.07.09 - klo: 20.30 »
Tässä olisi pieni videonpätkä Yyterin reissulta. Laadun takeena Nokian kamerakännykkä.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JQtc3gtgSpg[/youtube]

Lisää videota samasta Postimies Paten autosta

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r1cEHjHSM0o[/youtube]
« Viimeksi muokattu: 25.07.09 - klo: 23.11 kirjoittanut tt-rc »
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä"

Poissa Janos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #211 : 26.07.09 - klo: 16.05 »
No niin, eli suunnitelmissa alkaa tuota omaa Savage X4.6 muuttamaan sähkökäyttöiseksi.
Suunnitelmissa on että ostaisin tuollaisen Kershawdesignin moottoripukin ja mahdollisesti myöskin vaihdelaatikon tilalle tulevan saman puljun jakolaatikon.
http://www.kershawdesigns.com/

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta kitistä?

Ja mitä teholuokkaa tuon moottorin tarvitsisi ola jotta auto liikkuisi vähintään samalla tavalla kuin nitrokoneella?

Akuiksi on tulossa näillä näkymin 4/6 kennoiset 5000mAh 25C lipo akut. Tuleeko 6 kennoisilla jo liikaa tehoa, toisaalta 6 kennoisilla leikkaa ESC:stä tehoja pois niin saa samat tehot kuin 4 kennoisilla mutta ajoaika pitenee. Tai ainakin käsittääkseni?

Ne jotka tämän on tehnyt niin ottaisin mielelläni teidän kokemuksia vastaan jotta tietäisi mitä nyt päädyn tilaamaan
HongNor DM-1 Brushless MMM V3&2200kv&6S
Tamiya TA05 Spektrum DX3R

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #212 : 26.07.09 - klo: 16.20 »
No niin, eli suunnitelmissa alkaa tuota omaa Savage X4.6 muuttamaan sähkökäyttöiseksi.
Suunnitelmissa on että ostaisin tuollaisen Kershawdesignin moottoripukin ja mahdollisesti myöskin vaihdelaatikon tilalle tulevan saman puljun jakolaatikon.
http://www.kershawdesigns.com/

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta kitistä?

Ja mitä teholuokkaa tuon moottorin tarvitsisi ola jotta auto liikkuisi vähintään samalla tavalla kuin nitrokoneella?

Akuiksi on tulossa näillä näkymin 4/6 kennoiset 5000mAh 25C lipo akut. Tuleeko 6 kennoisilla jo liikaa tehoa, toisaalta 6 kennoisilla leikkaa ESC:stä tehoja pois niin saa samat tehot kuin 4 kennoisilla mutta ajoaika pitenee. Tai ainakin käsittääkseni?

Ne jotka tämän on tehnyt niin ottaisin mielelläni teidän kokemuksia vastaan jotta tietäisi mitä nyt päädyn tilaamaan

Tälle autolle on Janezkin oma projektisivu jo olemassa. Lue ja tutustu siihen. Siellä on käsittääkseni kershawin laatikon hommaus ja kershawin pukkikin saatto olla.
http://rc10.fi/index.php?topic=32020.0

Koneeksi suosittelen Neu / Castle Neu / Tekno Neu 2200 Kv (36mm/70mm) tai Medusa 36 80 1600/2000/2200, riippuen siitä miten rajun haluaa ja miksei Medusa 36 70 2000 / 2300 Kv menisi. Multa löytyy ylimääräinen Medusa 36 70 2000 + MMM v3, mutta se ei toistaiseksi ole myynnissä erikseen ennen kuin Hobao on myyty.

-- edit: oho jotain jäi :)
« Viimeksi muokattu: 26.07.09 - klo: 17.43 kirjoittanut Qazu »
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Janos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #213 : 26.07.09 - klo: 17.22 »

Tälle autolle on Janezkin oma projektisivu jo olemassa. Lue ja tutustu siihen. Siellä on käsittääkseni kershawin laatikon hommaus ja kershawin pukkikin saatto olla.
http://rc10.fi/index.php?topic=32020.0

Koneeksi suosittelen Neu / Castle Neu / Tekno Neu 2200 Kv (36mm/70mm) tai Medusa 36 80 1600/2000/2200, riippuen siitä miten rajun haluaa ja miksei Medusa 36 2000 / 2300 Kv menisi. Multa löytyy ylimääräinen Medusa 36 70 2000 + MMM v3, mutta se ei toistaiseksi ole myynnissä erikseen ennen kuin Hobao on myyty.

No katos, Kiitoksia linkistä, mites on tuo jäänyt huomaamatta :S
Ilmoittele vaikka sitten jos olet tuota moottori/nopari yhdistelmää myymässä, olisin kiinnostunut kylläkin siitä
HongNor DM-1 Brushless MMM V3&2200kv&6S
Tamiya TA05 Spektrum DX3R

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #214 : 01.08.09 - klo: 18.15 »
Tämmöistä...
Kuvaa klikkaamalla (ei "klikkaamalla tästä" -kohtaa, vaan juurikin kuvaa) aukeaa kuva isompana uuteen ikkunaan.

Akut tulevat siis auton kylkiin. Tein juuri akun kokoisen pahvipalat ja kyllä ne sinne korin alle mahtuivat. Harmi vaan että menin jo tilaamaan yhden 5000mAh 4S akkupaketin, mutta eiköhän joku sen osta pois kuleksimasta?




Aluksi näytti että joudun hommaamaan uuden vastarikotelon, mutta hetken katsottuani tuota alkuperäistä juolahti päähän koittaa että mitä jos sille näyttäisi vähän puukkoa, pihtejä ja hiustenkuivaajaa. Lopputulokseen en ole ihan tyytyväinen, mutta pikkuisen kuumaliimaa ja yksi bling-bling ruuvi, niin kyllä se menettelee, tiivishän se ei ole, mutta ei tuolla huonolla kelillä muutenkaan voisi ajella, kun noparin tuuletin tukkeutuu.





Vielä puuttuu akut ja vähän isompi kytkinkello että yltäis spurriin saakka.
Ja on vähän epäkrossarimaiset renkaat, nuo ovat vaan ainoat puhtaat renkaat mitä ilkeää pitää autossa kiinni sisällä.

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 01.08.09 - klo: 19.19 kirjoittanut Hount »

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #215 : 07.08.09 - klo: 17.45 »
Päivitystä....
(Kuvia klikkaamalla aukeavat uuteen ikkunaan isompina)




Akkukiinnikkeitä lukuunottamatta auto on ihan kaupan osista koottu. Joitain prikkoja joutui käyttämään että sai keskidiffin vähän korkeammalle ja radiolevylle piti paikoin näyttää viilaa. Etujarrulevyä jouduin myös pienentämään jotta se ei ottaisi kiinni moottoriin. Samoin jarrupalasta ja jarrupalaa pitelevästä ruuvista piti napsaista vähän pois.
Akkukiinnikkeet ovat ensimmäinen versio, en ole niihin täysin tyytyväinen. Niiden kanssa on pakko käyttää pelkkiä hardcase lipoja, kun nuo ruuvinkannat tulevat akun puolelle.
Muutenkin ovat vähän väsyneen oloiset ratkaisut. Istuin kolme iltaa kerrostaloasunnon eteisessä ja käytettävät työkalut olivat sivuleikkurit, akkuporakone ja pikkurillin kokoinen viila.


Akut pitäisi kääntää toisin päin, jotta balansointiliittimet eivät olisi takarenkaiden lähellä. Väliaikaisesti tein nippusidekorjauksen jolla liittimet pysyivät nätisti korin sisällä. Pitäisi myös pitävämpää tarranauhaa saada, kun auto tuli kärrynpyörää heitti se toisen akun ulos korin alta.

Toinen korjauksen kohde on noparilta mooottorille tulevat johdot. Ne pitäisi ensin korjata, ja sitten niputtaa jotta eivät pääsisi enää uudestaan kytkinkellon ja päärattaan väliin.

Kävin tänään siis radalla vähän testaamassa. Olihan se hassua, kun ei tarvinnutkaan tankkipulloa, fuilia tai starttiboksia. Säätömeisselinkin tilalla oli läppäri ja Castle Link.

En ehtinyt kuin pari minuuttia testailla. Välissä taas säätöä ja sitten tuo pärähti. Onneksi ei käynyt pahasti, pahimmassa tapauksessa olisi voinut repiä liittimen irti noparin päästä.

Jos ihmettelette että miksi akut ovat noin takana, kun edessä olisi tilaa, niin ohjausservon varsi ottaisi kiinni oikeanpuoleiseen akkuun ja kori ei istuisi kunnolla jos vasemmanpuoleinen akku olisi edempänä.

Hyvin tuntuu olevan balanssissa, hyppää nätisti mihinkään suuntaan kallistamatta ja renkaat rullaavat kytkimen ansiosta vapaasti. Kaasulla ja jarrulla tottelee ilmassa ihan kuin polttis. Pitäisi käyttää tuo puntarilla vielä, mielellään neljällä, niin saisi katsottua onko se oikeasti tasapainossa. Kokonaispainoksi epäilen jotain 3,8 kiloa.

Mittailin hieman yli 50°C lämpöjä moottorista, melko paljon lämpiää ihan pienissä vedoissa.
Pitänee vähän tutustua tuohon Castle Linkin säätämämiseen, nyt tiputin kaasucurvea vaan sen verran ettei eturenkaat palloonnu liikkeellelähdössä. Välitystä ei pysty enää pienentämään. 52 spurri ja 16 kytkinkello. Tuosta yksikin piikki pienempi kytkinkello, niin moottori ottaa kiinni jarruihin. Lähtee kuin pieni raketti ja ei lopeta sutimista kun vasta huippunopeuden saavutettuaan. Jotenkin simmoinen kutina ettei tuo kuitenkaan ihan yhtä kovaa kulje kuin polttiskaverinsa. Välitykset on hieman pidemmät, mutta konekin kiertää teoriassa vain 39220 rpm (käytännössä aina vähän vähemmän)

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 07.08.09 - klo: 19.36 kirjoittanut Hount »

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #216 : 07.08.09 - klo: 23.02 »
Aikas ovelat on tosiaan nuo akkukotelot, kun on tolleen kallistettu.
Jos saat nuo tarranauhat pitämään, niin seuraava ongelma on kun akkukotelon päädyt antaa periksi...

Itsellä tällä hetkellä rakenteilla akkukotelot mitkä näyttää häkiltä, jos pysyis akut sitten paikallaan.
e. Tässä pari kuvaa tuosta akkukotelosta, tuohon päälle tulee alumiinilevy joka estää akkujen hyppimisen, nuo muovit (vihreät) olisi tarkoitus värjätä mustaksi jos se vaan onnistuu.
Muovi on tai ainakin luulen, nylonia.
« Viimeksi muokattu: 09.08.09 - klo: 16.23 kirjoittanut Jabe »
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa masazi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #217 : 10.08.09 - klo: 00.00 »
Aikas ovelat on tosiaan nuo akkukotelot, kun on tolleen kallistettu.
Jos saat nuo tarranauhat pitämään, niin seuraava ongelma on kun akkukotelon päädyt antaa periksi...

Itsellä tällä hetkellä rakenteilla akkukotelot mitkä näyttää häkiltä, jos pysyis akut sitten paikallaan.
e. Tässä pari kuvaa tuosta akkukotelosta, tuohon päälle tulee alumiinilevy joka estää akkujen hyppimisen, nuo muovit (vihreät) olisi tarkoitus värjätä mustaksi jos se vaan onnistuu.
Muovi on tai ainakin luulen, nylonia.

Toisen akun johto vähän heikossa hapessa?
VXL Stampede+slash

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #218 : 10.08.09 - klo: 15.07 »
Noh tuskin edes huomaa... :mrgreen: se jäi pinjonin ja spurrin väliin kun vanha akkukotelo petti ja päästi akut liikkumaan eteenpäin.
e. Tästä nyt näkee jo akkukotelon mallin, enää pitäisi tehdä toinen tuollainen päällinen ja viimeisteillä kotelot. Muovit värjätä jos onnistuu ja alumiinistä viimeistellä työstöjäljet ja hiukan pohjan ruuveja lyhentää ettei kennot mene puhki.

e2. on tullut hieman päiviteltyä tuota ekaa postia, jos jollain tulee jotain mieleen mitä siellä pitäisi olla, avaa sanaisen arkkunsa niin lisätään se tuonne.
« Viimeksi muokattu: 10.08.09 - klo: 20.16 kirjoittanut Jabe »
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #219 : 11.08.09 - klo: 10.10 »
Tolla vihreällä akkukotelolla jos alottaa vaikka "pieleenmenneen hypyn jälkeiset kärrynpyörät pomppien", ni kennot tulee paloina väleistä. Tai jos ei tule, ni kennoissa on palkkien muotoiset kolot ja kapasiteetti hukassa/ valopallona.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #220 : 11.08.09 - klo: 19.54 »
Ei se liiku sivuttain ollenkaan, on ihan jämpti, pituus suunnassakaan ei ole paljoa liikkumavaraa, tuo kansi vielä pitää kyllä akut paikallaan.
Ainoa mahdollisuus mun mielestä vahingoittaa kennoja, on jos menee kylki edellä jotain tappia tai vastaavaa päin mikä on sopivalla korkeudella, ja jos niin käy, niin tuohon voi taittaa sivulle alumiinistä sopivan suojan.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #221 : 12.08.09 - klo: 12.23 »
Vähän päivitystä omaan E-Hyper8 projektiin.


Akut toisinpäin, nyt ei enää balansointijohdot roiku vaarallisen lähellä takarenkaita.
(Joo, etupuskuri puuttu, kun toinen tukivarsi antoi eilen periksi vieden mukanaan sisemmän saranatapin. Nyt kuvausta varten tungin vaan pienen pätkän paikalleen)


Ei johdotkaan pääse enää päärattaan ja kytkinkellon väliin.

Moottori vaihtui myös 2650kv:n mallista 2200kv:n veljeensä. Enää ei motti kuumene ja autosta tuli ajettava.

Pientä päivitystä tiedossa. TeknoRC:stä lähti tulemaan akkukotelo & kunnolliset pannat. Pöydällä odottaa jo yksi Hobbycitystä tullut Turnigyn 4S 5000 MAh akku joka odottaa asentamista vastarikotelon ja jarruservon paikalle. Jarruservo tulee siirtymään ohjauservon päälle ja vääntelee hieman taivutettuja jarruvipuja sieltä käsin.
Vastarikotelon siirrän varmaankin vasemmanupuoleisen kylkiponttoonin päälle.

Auton oikealle puolelle jää silloin: Akku, jarru- ja ohjausservot.
Vasemmalle puolelle puolestaan: Moottori, nopeudensäädin ja vastaanotin.
Pitänee varmaankin hommata joku aivan pieni juuri vastarin syövä vastarikotelo. Ehdotuksia?

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 12.08.09 - klo: 15.50 kirjoittanut Hount »

Poissa hades

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #222 : 13.08.09 - klo: 11.50 »
Mun ehdotus on että suihkutat PRF 202 suojalakan vastarin piirille ja unohat ne kotelot.
Speed-T | Matrix | Stampede | Blitz

Poissa nieemikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #223 : 13.08.09 - klo: 20.03 »
pieni muovi pussukka johon sisälle vastari teipaten sisäänmeno ja piuhat nippusiteellä kiinnitys johonkin runkoon tai johonkin on kestänyt sade ajelut ja auton pesut näin ollu useammassakin autossa.
itsellä ollu viä futaba 3pm 2.4ghz niin saanu jättää antennin piuhankin sinne sisään kanssa.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #224 : 13.08.09 - klo: 20.22 »
pieni muovi pussukka johon sisälle vastari teipaten sisäänmeno ja piuhat nippusiteellä kiinnitys johonkin runkoon tai johonkin on kestänyt sade ajelut ja auton pesut näin ollu useammassakin autossa.
itsellä ollu viä futaba 3pm 2.4ghz niin saanu jättää antennin piuhankin sinne sisään kanssa.

Tarkoituksena on kuitenkin tehdä myös katseet kestävä ratkaisu. Sateella ja kostealla alustalla tällä ei voi kuitenkaan ajaa.

 - Hount

Poissa nieemikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #225 : 13.08.09 - klo: 20.45 »
pieni muovi pussukka johon sisälle vastari teipaten sisäänmeno ja piuhat nippusiteellä kiinnitys johonkin runkoon tai johonkin on kestänyt sade ajelut ja auton pesut näin ollu useammassakin autossa.
itsellä ollu viä futaba 3pm 2.4ghz niin saanu jättää antennin piuhankin sinne sisään kanssa.

Tarkoituksena on kuitenkin tehdä myös katseet kestävä ratkaisu. Sateella ja kostealla alustalla tällä ei voi kuitenkaan ajaa.

 - Hount

myönnetään ei ole kaunein vaihtoehto joo mutta toimiva kylläkin..
itse nykyään teipannu vastarit pussiin vaikka ollukin kotelossa koska noi tunnu muuten pitävän vettä.

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #226 : 17.08.09 - klo: 21.40 »
Pari projektia tuossa työn alla...  :smiley:





Lisäinfoa saattaa tulla jossain vaiheessa.

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #227 : 18.08.09 - klo: 09.59 »
Olen ehkä tässä syksyn aikana aloittelemassa uutta projektia ja selvitellyt nyt mahdollisia vaihtoehtoja.
Tarkoitus olisi tehdä nitro truggystä sähkö truggy. Ehkä Hobao Hyper ST Pro tai HongNor x2 crt ja muut alkaa olla jo aika selvillä mutta kiinnostaisi tietää saako jostain alkuperäistä vastaavia koreja maalattuna tai maalaamattomana mutta ILMAN nitrovehkeen reikiä korissa?
Kertokaa te kokeneet konkarit jos tiedätte paikan mistä tilata.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #229 : 18.08.09 - klo: 12.12 »
Tulee olemaan tosi vaikea valinta kummasta autosta lähtis rakentamaan...
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #230 : 18.08.09 - klo: 12.13 »
Tulee olemaan tosi vaikea valinta kummasta autosta lähtis rakentamaan...

Mä helpottasin valintaa siten, että jos ei oo rahasta kiinni niin ehdottomasti honkkari. Jos taas se 100-300 eur on iso raha taloudessa niin sitten ST PRO. :)
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #231 : 18.08.09 - klo: 13.17 »
Tulee olemaan tosi vaikea valinta kummasta autosta lähtis rakentamaan...

Mä helpottasin valintaa siten, että jos ei oo rahasta kiinni niin ehdottomasti honkkari. Jos taas se 100-300 eur on iso raha taloudessa niin sitten ST PRO. :)

Eikös tuo Hyper ST rtr versionakin ole jo aika kestävä. Ainakin Hobao:n Niko sanoi että ainoastaan ohjauspalat kannattaa päivittää. Muuten erot aika pieniä...
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #232 : 18.08.09 - klo: 13.20 »
Mä helpottasin valintaa siten, että jos ei oo rahasta kiinni niin ehdottomasti honkkari. Jos taas se 100-300 eur on iso raha taloudessa niin sitten ST PRO. :)

Minkä ihmeen 100-300 eur? Eihän noissa oo ku 2kympin hintaero :shock:

http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=39_1_2&products_id=746

http://www.hobao-shop.com/catalog/product_info.php?cPath=1&products_id=513
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #233 : 18.08.09 - klo: 13.23 »
Muuten erot aika pieniä...

Todellisuudessa Pro:ssa lähes kaikki on eriosia. Etu ja takadiffit kuorineen, sekä alatukivarret on samoja osia. Siihen ne yhteneväisyydet sitte loppukin karkeasti sanottuna.
Mutta siihen rtr:ään kun laittaa cnc-ohjauspalat ja cnc-takarunkojäykkärin, niin loppu auton pitäis kyllä kestää.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #234 : 18.08.09 - klo: 14.45 »
Nää on just sellaisia asioita jotka on hyvä tietää ennen kun sekaantuu tälläiseen projektiin...
Jos tuosta auton valinnasta rupee enempi vääntämään niin siitä ei kyllä tuu ikinä loppua!Jokaisella on mielipiteensä eri merkeistä jne.
Mihinkään kunnon radalle tuo auto tuskin tulee ikinä päätymään sähköistyksen jälkeen eli sen voi unohtaa valintaa tehdessä.
Olisi vain tuo Hyper ST RTR alusta jonkin verran edullisempi lähtökohtana. Kun sen saa halutessaan vielä ilman nitromoottoria ja radioita.Eihän se tietysti oo enää RTR mutta kuitenkin... Ja kevyempikin se on tietysti kun enemmän muovia on...
Oon kyllä jo tutkinu nää kaikki aiheet RC10 palstalta mitkä koskee näitä konversioita...
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #235 : 18.08.09 - klo: 17.22 »
Tämä ST Pro on vähän vanhentunut alusta jo, X2 crt on siltä osin parempi.
Ja X2 crt:hen löytyy ihan valmis konversio setti, kun taas ST Pro:hon ei ole.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #236 : 18.08.09 - klo: 17.38 »
Tämä ST Pro on vähän vanhentunut alusta jo, X2 crt on siltä osin parempi.
Ja X2 crt:hen löytyy ihan valmis konversio setti, kun taas ST Pro:hon ei ole.

No mistä tuota x2 crt:n konversio settiä saa?
Sähköt on jo valmiina. Mamba monster+2200kV combo...
Nettiä kun selaa ja vaihtoehtoja plärää n.8h päivässä niin nuppi meinaa mennä vähän sekasin. :lol:
Käy ihan toisesta työstä!
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa mop

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #237 : 18.08.09 - klo: 17.38 »
Hount, kuinkas pitkälle noilla sarjotetuilla yuntongeilla ajelee?

Ja millasiin ajoaikoihin noilla 4s lipoilla yleensä päästään kasikäytössä?

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #238 : 18.08.09 - klo: 18.17 »
Tämä ST Pro on vähän vanhentunut alusta jo, X2 crt on siltä osin parempi.
Ja X2 crt:hen löytyy ihan valmis konversio setti, kun taas ST Pro:hon ei ole.

No mistä tuota x2 crt:n konversio settiä saa?
Sähköt on jo valmiina. Mamba monster+2200kV combo...
Nettiä kun selaa ja vaihtoehtoja plärää n.8h päivässä niin nuppi meinaa mennä vähän sekasin. :lol:
Käy ihan toisesta työstä!
Ainakin TeknoRC tekee, ImpaktRC myy settiä ainakin, en tiedä onko muita ilmaantunut, ja eikös HongNor tehnyt itsekkin jonkun konversio setin.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #239 : 18.08.09 - klo: 18.40 »
Nettiä kun selaa ja vaihtoehtoja plärää n.8h päivässä niin nuppi meinaa mennä vähän sekasin. :lol:
Käy ihan toisesta työstä!

Älä muuta sano, auto on jo päätetty ja nyt yritetään päättää sähköistä. Tällä hetkellä päällimmäisenä on Tekin RX8 1700 tai 1900kv combo sekä Losi Xselorin 1700kv, noiden välillä pähkäillään kumman ottaisi. Vai onko muita varteenotettavia vaihtoehtoja?

Kylätason RC-kuski.