Kirjoittaja Aihe: Polttis -> Sähkö konversiot  (Luettu 597461 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #690 : 15.10.09 - klo: 08.39 »
Laitetaas oman ruoskan hintoja, noi siis mitä on laitettu lisää kun polttiksesta siirrytty e-konversioon. Toki auto makso 150e ja muutkin rojut mitä siinä on, mutta alla olevan listan verran makso lisää että liikku sähköllä, ei siis kauheesti

konepukki ja parit pinjonit 40e (foorumilta)
nopari 43e (swanhobby)
moottori 79e (rasingfactory)
liittimiä/johtoo n.15e (rasingfactory)


Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Mika R

  • Vieras
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #691 : 15.10.09 - klo: 10.13 »
toi on edullien konversio, nopeasti laskettuna 300e mutta siitä puuttuu akut johon saa laittaa parisataa lisää

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #692 : 15.10.09 - klo: 10.14 »
Toisaalta samat akut käy muihinkin autoihin että ei voi ihan kokonaan konversioon laskea.

Mika R

  • Vieras
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #693 : 15.10.09 - klo: 10.18 »
No joo mutta kai tässä on keskusteltu ikäänkuin aloituskustannuksista uuden jantterin kyseessä ollessa

Poissa tt-rc

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #694 : 15.10.09 - klo: 13.37 »
Tällaisella ajelen tällä hetkellä.
Xray XB8ec
MMM 2650kv combo
Spektrum DX3S
3s 4200Mah 40c lipot

"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä"

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #695 : 15.10.09 - klo: 14.19 »
Vantaan RC-centerissä M-8e auto olisi nopeampiakin kun pienemmät.

Nounou, Espoon Centerissä, ei Vantaan :wink:

Kyllä se M8e näytti nopeampi olevan niin kauan kun kuskina oli osaava kuski :wink:



Sori sekoitan usein nuo ihmiskaatopaikat keskenään, siitä päätunkiosta.
Espoon rata näytti kisa videossa todella hienolta, sitä pitäisi tulla testaan. Tosin en saanut vastausta Pääkaupungin RC-autoilijoilta (vai mikä nyt olikaan) saako siellä ajaa M-8e autolla.
Multi surfase on hanurista

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #696 : 15.10.09 - klo: 15.07 »
Sori sekoitan usein nuo ihmiskaatopaikat keskenään, siitä päätunkiosta.
Espoon rata näytti kisa videossa todella hienolta, sitä pitäisi tulla testaan. Tosin en saanut vastausta Pääkaupungin RC-autoilijoilta (vai mikä nyt olikaan) saako siellä ajaa M-8e autolla.

Köhömmm, Espoo, tuo insinöörien mekka ja arkkitehtuurin helmi. Ilmeisesti puhutaan kuitenkin samasta kaupungista (tai kaupunginosasta).. :shock:

Ja asiaan. Espoo RC-Centerillä saa ajaa myös M-8e autoilla. Tervetuloa.
Flying Calacucco

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #697 : 15.10.09 - klo: 16.35 »
Kumpaa pidätte parempana moottori pukkina RC-Monsterin vai Tekno RC mallia? Vai onko joku parempi Elite?

En oikein osaa päättää... Tekno on halvempi ja keskidiffin huolto niin helppoa kuin valmistaja siitä on tehnyt. RC-Monsterin malli on kalliimpi ja keskidiffin huolto per****tä.
Teknon mallia varten joutuu tekemään pohjalevyyn soikeat reijät pinjonin välyksen säätöä varten. RC-Monsterin malli taas on bolt-on tyyliä.
« Viimeksi muokattu: 15.10.09 - klo: 16.39 kirjoittanut Jabe »
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #698 : 15.10.09 - klo: 19.48 »
Älä ainakaan tee "soikeita" reikiä uppokantaisille ruuveille, sillä silloin ruuvi ei pidä kiinni kuin kahdesta hyvin pienestä kohdasta. Lue: ei pidä sitä pukkia kiinni.

Kumpikin ratkaisu on mielestäni huono ja siksi tein edelliseen rakennelmaan ihan oman pukin. Kun tuollainen Tekno RC:n pukki kuitenkin tuli hankittua, niin tarkoitus olisi käyttää sitä seuraavassa rakennelmassa. Laitan pukin alle alumiinilevyn, joka on suurempi kuin pukin pohja. Pukki kiinnitetään tähän levyyn, johon tehdään pukin vierelle tulevaan osaan soikeat reiät pukin siirtämisen mahdollistamiseksi ja pukki ruuvataan yläpuolelta kiinni pohjalevyyn, jossa on kiinteät reiät kierteillä. Ohessa piirros, joka toivottavasti selventää paremmin miten tuo on tarkoitus kiinnittää:

RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #699 : 15.10.09 - klo: 19.59 »
Tuo on ihan hyvä idea, itse meinasin että jos tuohon päädyn niin teen pohjalevyyn samanlaiset reijät kuin polttiskoneen kiinnityksessä on. Noh katsoo kumpi vaikuttaa paremmalta/helpommalta toteuttaa.
Ei käynyt kyllä mielessäkään tehdä uppokantaisille niitä soikeita reikiä...
Niin ja jos nyt RC-Monsterilta tulee se XT8 '09 konversio ulos, niin tekisi mieli koneistaa siitä pohjalevystä vähän painoa pois... Siinä samalla tekisi nuo reijät.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Audiko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC-offi.net
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #700 : 15.10.09 - klo: 20.10 »
Tekno-RC:n pukkiin saa valmiit asennuslevyt, itse tilasin ne samalla kun pukin.

Tosta löytyy.

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #701 : 15.10.09 - klo: 21.16 »
Tekno-RC:n pukkiin saa valmiit asennuslevyt, itse tilasin ne samalla kun pukin.

Tosta löytyy.
Juu, onkin tosi kätevät... lisää reikiä pohjalevyyn tai sitten pitää ottaa aina pukki irti ja säätää...

Tuo Penquin idea on paljon parempi.
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #702 : 15.10.09 - klo: 21.48 »
Sori sekoitan usein nuo ihmiskaatopaikat keskenään, siitä päätunkiosta.

Reps :mrgreen:

Pistä ilmoa jos oot tulossa Centteriin niin otan oman patterikasin mukaan :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #703 : 15.10.09 - klo: 21.50 »
Ei noilla tekno rc:n levyillä pysty sitä välystä säätämään, jos ei tosiaan tee lisää reikiä pohjaan. Itsellä on ainakin tulossa mahdollisimman sileä pohjalevy, johon ei jätetä yhtään reikää, jossa ei joku ruuvi tulppaa sitä. Nostan keskidiffin pukkiakin sen verran ylöspäin, että spurrin/diffin rattas mahtuu pyörimään ilman pohjalevyssä olevaa reikää. Saman verran voi hyvin nostaa myös moottoria ylöspäin, vaikka kyllähän siinä kieltämättä nousee painopiste ylöspäin.

Edit: Katselin tarkemmin vielä noita Tekno RC:n levyjä ja niissä on juuri se suunnitteluvirhe jonka mainitsin aiemmin, että ruuvinreiät on soikea, jotta kiinnityskohtaa voi vaihtaa ja tarkoitettu käytettäväksi uppokantaisella ruuvilla.

« Viimeksi muokattu: 16.10.09 - klo: 00.11 kirjoittanut Penguin »
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #704 : 16.10.09 - klo: 00.29 »
Moro
Itselläni on Speed Passionin malli jonka siis voi laittaa suoraan moottorin kiinnitys reikiin tai jos porailee pohjaan reikiä niin voinee laittaa toisellekin puolelle ns. radioboxin tilalle. SP siis hyvin saman tyylinen kuin Tekno RC malli, välyksen säätö onnistuu hyvin kuten keskidiffin huoltokin, lämmön siirtyminenkin on hyvä koska pinta-ala pohjaan on iso. Huonoa siinä taas on se kun keskidiffin pukit on muovia ja moottorissa on suht paljon rykiä hammasvälys ei pysy diffin ja pinjonin kanssa optimina, eli rattaat ääntää ja kuluu hieman nopeammin, ja saattaa rasittaa moottorin laakeria enemmän pienen elämisen takia, ja pinjonin joutuu laittaan moottorin akselille suht kauas laakerista eikä kyseiseen malliin sovi eri ulkohalkaisijalla olevat moottorit.

Eli tein Pukin mikä on on malliltaan samanlainen kuin RC Monsterinkin myymät mallit, ja vaihdoin toisenkin diffipukin alumiiniseksi. Tuo on ollut hiljaisempi ja pinjonikin kestää paremmin kun välys ei elä. Diffin huollossa joutuu irroittamaan 2 ruuvia enemmän, en koe hankalaksi sitä. Moottoriahan ei tarvi irroittaa kun ottaa koko pukin pois pohjalevystä, samalla diffin takaisin laittokin on mukavampi kun Xrayn omiin pukkeihin, muuteman gramman kevyempikin siitä tuli kuin SP:n malli on. Tällä mallilla sain koko auton paino jakauman paremmaksi, koska akut sai paremmin sijoiteltua.
Huonoa tuossa on se että moottori on vain päädystä kiinni eli pelkkien ruuvien varassa eikä moottorin alla ole ns. kehtoa ja lämmön siirtyminen koneestä pohjaan on vähäisempää.

Eli kummassakin mallissa omat huonot ja hyvät puolet, oma mielipide on kumminkin että RC-Monsterin mallinen moottoripukki on parempi, kuin se Tekno RC:een malli.
 
Multi surfase on hanurista

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #705 : 16.10.09 - klo: 00.35 »
Ei kestä ainakaan nämä valmiina ostettavat diffipukin kanssa samaa palaa olevat alumiiniset moottoripukit ehjänä kun laittaa sinne kiinni esim. Castle Neu 2200 kv koneen tai jonkin vielä painavamman. Hypyissä ja muutaman metrin pudotuksissa tuo puolen kilon punnus vääntää sen pukin mutkalle aika nopeasti.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #706 : 16.10.09 - klo: 00.58 »
Ei kestä ainakaan nämä valmiina ostettavat diffipukin kanssa samaa palaa olevat alumiiniset moottoripukit ehjänä kun laittaa sinne kiinni esim. Castle Neu 2200 kv koneen tai jonkin vielä painavamman. Hypyissä ja muutaman metrin pudotuksissa tuo puolen kilon punnus vääntää sen pukin mutkalle aika nopeasti.
Ok. Noista osto versioista en tiedä. Teinkin oman 12mm alumiinistä jyrsimällä ja jätin suht järeäksi ihan tarkoituksella ettei vääntyisi.
Se on kestänyt hyvin just tuon Castle neun 2200kv moottorin. Sillä on ajettu n.15 akullista sisäradalla missä huonosti menneet hypyt tulee aika korkealta betoni lattialle eli tärähdykset on ollut kovia ja kyllä se jo vääntynyt olisi jos niin tekisi.
Multi surfase on hanurista

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #707 : 16.10.09 - klo: 01.54 »
Mulla on tuossa edellisessä rakennelmassa vaatimattomalla 10 mm seinämällä tuo pukki, tosin moottorin kohdalle on tehty tarkkaan moottorin halkaisijainen upotus. Pukki on U:n muotoinen, moottori siellä välissä ja kiinni neljällä ruuvilla pukissa. Ei ole niitä keveimpiä, mutta ainakin on kestänyt ja moottori pysynyt kiinni. Säätö on toteutettu siten, että koko pukki siirtyy. No se on muutenkin omalaatuinen ratkaisu, kun moottori on keskellä autoa kardaanin päällä ja pinioni siten keskidiffin rattaan päällä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #708 : 16.10.09 - klo: 06.51 »
Tuo RC-Monsterin mottipukin vääntyminen on huomattu ja korjausta tulossa kunhan kerkee/jaksaa/viitsii tehdä asialle jotain. Huono juttu että kone on pelkästään päädystä kiinni, hyvä taas on että huolto on helppoa kun ei tarvii purkaa puolta autoa.

Katsotaan mitä talven pimeinä iltoina keksii mottipukille, voi olla että teen koneen/pohjalvyn väliin alumiinisen kehdon niin samalla saa lämmönsiirron hoidettua.
Kylätason RC-kuski.

Poissa anavee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #709 : 18.10.09 - klo: 21.23 »
Oma muunnos projekti valmistui tänään




Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #710 : 18.10.09 - klo: 21.46 »
Hyvin sopii Neu ja kiinanopari samaan autoon, vaikka hieman eri hintaluokkaa edustavatkin. Tuntuu olevan silti ihan pätevä nopari ainakin "anavee"n kokemusten perusteella.
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #711 : 18.10.09 - klo: 21.51 »
Selailin vähän nettiä ja tein löytöjä..

Löysin uuden Kyoshon DBX auton, mutta sähköversiona! Käsittääkseni sähkö DBX:ssä ja polttomoottori DBX:ssä on sama pohjalevy yms...? Käykö nämä osat suoraan polttomoottori DBX auton pohjalevyyn moottori, pinioni, moottorin pukki, nopari...? Näillä osilla saisi varmaankin Kyoshon polttomoottori DBX:stä sähköversion?

Paljonkohan olisi hintaa moottorilla ja noparilla?

Tässä linkki Kyoshon DBX sähköversioon!

http://www.kyosho.fi/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.30842&familj=FamGXR18&BildLopNr=01
« Viimeksi muokattu: 18.10.09 - klo: 21.55 kirjoittanut TheKyosho »
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #712 : 18.10.09 - klo: 21.57 »
Hmm...en ole ennen huomannutkaan.
Näyttäisi olevan ihan sama runko jne...paitsi että on vain sähkön tekniikka lyöty sisään.
Ei kyl ihan heittämällä mene sähkön tekniikka tohon polttisauton runkoon. Ihan eri kohdissa kumminkin ruuvinpaikan sun muut...
Jos meinaat tehdä säkhöversiota niin kyl se onnistuu, mut on siin hommaa.(onhan niissä aina)
Riippuu minkä moottorin ja noparin ostat!?

Menevän näköinen peli, kertakaikkiaan...
« Viimeksi muokattu: 18.10.09 - klo: 22.07 kirjoittanut jiksu »
-tauolla-

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #713 : 20.10.09 - klo: 18.42 »
Hmm...en ole ennen huomannutkaan.
Näyttäisi olevan ihan sama runko jne...paitsi että on vain sähkön tekniikka lyöty sisään.
Ei kyl ihan heittämällä mene sähkön tekniikka tohon polttisauton runkoon. Ihan eri kohdissa kumminkin ruuvinpaikan sun muut...
Jos meinaat tehdä säkhöversiota niin kyl se onnistuu, mut on siin hommaa.(onhan niissä aina)
Riippuu minkä moottorin ja noparin ostat!?

Menevän näköinen peli, kertakaikkiaan...

Homman suuruus riippuu paljon mitä ostaa vai tekeekö itse. Esim. SP:n konversio kitin asennus sähköineen Reiskaan ei todellakaan ole mikään iso homma. Eli ei juuri muuta vaadi kuin yhden reijän porauksen pohjalevyyn ja kolmisen reikää sivumuoveihin. Reilu tunnin homma kun käyvästä polttiksesta aloittaa ja sähköillä alkaa ajamaan edellyttäen että omistaa porakoneen ja sopivan poranterän ja noudattaa mukana tulevia ohjeita.

Tietysti jos tekee moottoripukin ja akkutelineen itse saattaa aikaa saada meneen paljonkin. Mikäs sen mukavampaa kun rakennella itse ja saada oma valmistama osa toimimaan niin että laitteet myös kestää.

TheKyosho joko kävit Nokian sisärataan tutustumassa.
Multi surfase on hanurista

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #714 : 20.10.09 - klo: 19.02 »
En ole viellä kerennyt... Sähköjen tiivistäminen silikonilla kesken... Pitää tässä talven aikana viellä sielläkin kävästä kaverin sähköautolla.
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #715 : 21.10.09 - klo: 22.49 »
Tuli sitten tutkattua että mitä se auto kulkee oikeesti, sen se meni mitä laskuri antaa huipuiksi. eli 56km/h.  Tutkana Hotweels


Differential Ratio: 3.3076923076923075
Transmission Ratio: 1
Other Ratio: 1
Spur Tooth Count: 48
Pinion Tooth Count: 15
Total Voltage: 14.8
Motor KV: 2100
Tire Diameter (inches): 4,5
Tire Ballooning (inches): 0
Motor Current Draw: 0
Motor Coil Resistance: 0
Spur/Pinion Ratio: 3.2 : 1
Total Ratio: 10.58462 : 1
Tire Circumference (inches): 12.57 inches (319.19 mm)
Rollout: 1.19:1
Total Motor Speed: 31080 RPM
Vehicle Speed: 34.94 mph (56.13 km/h)
Effective KV Value: 2100
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #716 : 22.10.09 - klo: 12.38 »
Voi olla että vielä tuossa 56 km/h vauhdissa ei tapahdu renkaiden palloontumista. Itselläni laskuri näyttää 69.21 km/h ja GPS vilautteli 75 km/h vauhteja. Voisi siis tiputtaa kytkinkelloa yhdellä jos alkaa tuntumaan että paikat lämpenee. Tosin se on nyt jo testattu että kestää luukuttaa akullisen putkeen ilman huolta savujen karkaamisesta.
Tuolla olisi tuo 2650kv moottori odottamassa kaapissa (nyt on 2200kv paikallaan). Sillä 2650:lla pitää kyllä olla sitten tosi pieni kytkinkello, en varmaan näillä nykyisillä osilla saa konetta niin lähelle keskidiffiä.

 - Hount

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #717 : 22.10.09 - klo: 15.30 »
Itse en saanut sopiin kuin 13 hampaisen pinjonin tuolla n. 40mm halkaisijalla olevalla castle neun koneella, kun spurri on 41 hampainen. Pinemmällä pinjonilla osuu moottori diffin ulos tuloon. Tosin se koko on ihan ok ollut Nokian radalla, ja lämmöt on pysynyt n.50 asteessa 10-15 min. settejä ajettaessa.
Normi 36mm koneella saa jo pienempääkin pinjonia mutta sellasta ei ole vielä tarvinnut. Ja saahan sitä spurri isonnettua jos vielä syherömmälle radalle menee ajamaan.
Nopeuksia en ole laskenut paljonko kulkee, kun kulkee kyllä riittävän kovaa itselleni.
Multi surfase on hanurista

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #718 : 22.10.09 - klo: 18.43 »
Minun oli pakko laittaa 52 hampainen spurri ja vähintään 16 hampainen kytkinkello ettei kone ota kiinni jarrulevyihin. Silti jouduin nakertamaan pienen palan pois jarrupaloista ja hiomaan jarrulevyn halkaisijasta 2mm pois.

Differential Ratio: 3.3076923076923075
Transmission Ratio: 1
Other Ratio: 1
Spur Tooth Count: 52
Pinion Tooth Count: 17
Total Voltage: 14.8
Motor KV: 2200
Tire Diameter (inches): 4.5
Tire Ballooning (inches): 0
Motor Current Draw: 0
Motor Coil Resistance: 0.006
Spur/Pinion Ratio: 3.06 : 1
Total Ratio: 10.11765 : 1
Tire Circumference (inches): 14.14 inches (359.08 mm)
Rollout: 1.40:1
Total Motor Speed: 32560 RPM
Vehicle Speed: 43.08 mph (69.21 km/h)
Effective KV Value: 2200

Uskalsin ylittää tuon 1:1 rolloutin aika huolella kun tuo kone on kuitenkin "tarkoitettu" Truggy / monsteri -käyttöön. Eikä vikaan näyttänyt menevän. Tietysti se oli myös vähän pakon sanelemana, kun 3S akuilla virrat karkaa käsistä ja tuota lyhyempiä välityksiä ei saa mahtumaan.

 - Hount

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #719 : 22.10.09 - klo: 21.00 »
Rollout: 1.40:1

Uskalsin ylittää tuon 1:1 rolloutin aika huolella kun tuo kone on kuitenkin "tarkoitettu" Truggy / monsteri -käyttöön. Eikä vikaan näyttänyt menevän. Tietysti se oli myös vähän pakon sanelemana, kun 3S akuilla virrat karkaa käsistä ja tuota lyhyempiä välityksiä ei saa mahtumaan.

 - Hount


jaa sullon noin rajut välitykset, itellä pysyy tuo passionin 8,5 kone aika hyvin kans viileenä. Vois testaa pykälää pidempää välitystä itekin, tosin jyväskylän radalle ei varmaan vauhteja tarvii tuota enempää.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi