Kirjoittaja Aihe: Polttis -> Sähkö konversiot  (Luettu 605088 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1860 : 12.05.12 - klo: 00.46 »
Entäs seuraavaan pohjalevyyn jos tekisit sen paksummasta levystä ja jyrsisit kevennykset sekä akkujen kohdille syvennykset, sit jättäsit nuo akkukotelot pois ja tekisit vaan pienet stopparit päihin sekä sivuille tarranauhalle kiinnikkeet. Saisi vielä muutaman millin alaspäin akkujen painoa ja myöskin vähentyisi paino niiden akkukiinnikkeiden verran.
Isompi pinjoni nostaa sit virtaa ja lämmöt kasvaa niin kannattaa ajella alkuun varovaisesti ja tsekkailla noparin lämpöö. On kyllä ihme peli tuo Ezrun 60A kuitenkin. Jos sen poltat nii laita tilalle esim Ezrun 120A WP, nekin on melkoisen halpoja ja valmiiksi waterproof, tosin ei se ihan uimista kestä.
Itelleni hommasin tämmösen, aitoustodistus tuli mukana ja halpahan se tämäkin oli: http://www.rcecho.com/XERUN-Competition-RC-Car-Brushless-Motor-150A-ESC.html
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1861 : 12.05.12 - klo: 05.46 »
Jep, tuota pohjalevyhommaa oon miettinykki vähän tuohon tapaan. Ja toki lämpöjä åitää tarkkailla, voimaa kyllä varmati piisaa 0-ennakollakin. Tuo Ezrun 60A on vissiin aika onnistunu säädin kun kestää jopa (ainakin paperilla) 75A vetäviä XL-moottoreita 4S:llä ja kaasutuntumakin on mainio. Jarrutuntuma on arseesta, mutta siihen vaikuttaa osaltaan ikivanha halpisohjain ja säätöjäkin on vielä kokeiltavana.
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa nieemikko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1862 : 12.05.12 - klo: 21.27 »
Entäs seuraavaan pohjalevyyn jos tekisit sen paksummasta levystä ja jyrsisit kevennykset sekä akkujen kohdille syvennykset, sit jättäsit nuo akkukotelot pois ja tekisit vaan pienet stopparit päihin sekä sivuille tarranauhalle kiinnikkeet. Saisi vielä muutaman millin alaspäin akkujen painoa ja myöskin vähentyisi paino niiden akkukiinnikkeiden verran.
Isompi pinjoni nostaa sit virtaa ja lämmöt kasvaa niin kannattaa ajella alkuun varovaisesti ja tsekkailla noparin lämpöö. On kyllä ihme peli tuo Ezrun 60A kuitenkin. Jos sen poltat nii laita tilalle esim Ezrun 120A WP, nekin on melkoisen halpoja ja valmiiksi waterproof, tosin ei se ihan uimista kestä.
Itelleni hommasin tämmösen, aitoustodistus tuli mukana ja halpahan se tämäkin oli: http://www.rcecho.com/XERUN-Competition-RC-Car-Brushless-Motor-150A-ESC.html

ei siitä kannata tehä turhantakia painavaa laita vaa 4mm alumiinia kestää 4-7.5kg unli foffarinkin hyppelyä hianosti vähän on fleksaantunu puhja mut ei haittaa käyttöä. ja ylös torni diffi torni tuki putkesta jos epäröi.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1863 : 12.05.12 - klo: 22.10 »
Ei siitä painavaa tule jos tekee paksummasta ja jyrsii kevennyksiä, kevyempi pitäisi tulla ja pienemmällä tilankäytöllä jäykempi. Mazzalla taisi kuitenkin olla suunnitelmissa tehdä korikin niin muoto ei ole siltä osin rajoitettu. 4-5mm paksua minä siihen ajattelinkin.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1864 : 13.05.12 - klo: 22.26 »
Onko niin että Honkkarin x2 truggyyn ei saa alumiinisia hubeja taakse? muoviset kun ei kestä hyppyjä ollenkaan, napsahtaa heti poikki. :huh:

Googlettamalla ja ebaysta ei ainakaan löytynyt aluhubeja taakse. Täytyy vissin hommata Hobaon tai Losin truggy tilalle.

Muuten tosi tyytyväinen tähän x2 truggyyn, mutta takahubit ei kestä mitään, onko muilla samoja ongelmia ollut Honkkarin autoissa?
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1865 : 13.05.12 - klo: 23.03 »
Mjaa mulla oli alumiiniset hubit sekä edessä että takana aikoinaan, jos en nyt ihan väärin muista. Ei pahemmin muovisia osia löytynyt muutenkaan X2 CRT Pro mallissa.
- Tapsa

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1867 : 13.05.12 - klo: 23.37 »
No täytyy vielä etsiä jos jostain löytäs taka aluhubit tähän, kumma kun ei edes ebaysta löydy.
Kokeilen vielä keittää niitä muovisia hubeja, jos se jotain auttais kestävyyteen, ilmeisesti muovia on liian vähän siinä saranatapin kohdalla.

Muut muoviosat kestää kyllä hyvin tässä.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1868 : 13.05.12 - klo: 23.40 »
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1869 : 13.05.12 - klo: 23.54 »
onks toi sama osa?

http://rc-navetta.fi/product_info.php?manufacturers_id=11&products_id=849

Kiitti linkistä! kyselen tuolta jos olisi aluhubit x2 truggyyn.
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1461_1112/products_id/6881/n/OFNA-CNC-7075-Aluminum-Rear-Uprights
Hiukan suolasempaa hintaa tarjolla jenkkilän puolella. Vaikkei listassa X2CRT:tä olekkaan, niin eiköhän ole samat kikkulat kuin krossarissa.
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1870 : 14.05.12 - klo: 00.05 »
Hintaa on kyllä noilla, mutta kai se on pakko laittaa tilaukseen niin alkaa kestämään.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1871 : 17.05.12 - klo: 15.20 »
Oma konversio viimeinkin sai sähköt ja kävin ekan akullisen ajamassa. Speksit:
Hb D8 Vorzan pohjalevyllä ja akkutelineellä. Hobbypro moottoripukki.
Hobbywing Xerun 150A esc, Leopard 4065 1800kv moottori.
18t pinion 44t muovinen kyoshon spurri.
2x3s 3200mah 30C avionics akut.

Akut lämpenivät aika reippaasti, motti oli vielä käsin kosketeltavissa. Tarviis pienempää pinionia ettei ottaisi niin kovasti virtaa mutta oli pakissa vain 15t joka ei yltänyt tuolla 44t spurrilla.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa hankar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1872 : 17.05.12 - klo: 23.12 »
Akut lämpenivät aika reippaasti, motti oli vielä käsin kosketeltavissa. Tarviis pienempää pinionia ettei ottaisi niin kovasti virtaa mutta oli pakissa vain 15t joka ei yltänyt tuolla 44t spurrilla.

Miten kovasti se akku lämpeni? Itellä talvella yksi 5Ah 4S (tais olla 30 tai 40C) lämpeni sen verran että en enää ajellut sillä. 8Ah 4S 30C akulla mennyt ilman mitään lämpenemisiä. Välillä käynyt mielessä että ei ois huono jos ois telemetria hilut että saisi komponenttien lämpöjä seurailla että ei käy mitään ylläreitä. Yllättävän hidasta hommaa tuo auton purkaminen ja kasaaminen, kun nyt on tullut putsattua kaikki osat ultraäänipesurilla ja samalla tullut vaihdettua viimeisimmällä ajoreissulla hajonneet osat.

Nyt kun on tullut kateltua tarjontaa 40-42mm halkaisijaisista sensorillisista moottoreista, niin ei niitä ole kyllä ihan kauheasti tarjolla. Ilmeisesti se sit on niin että valtaosa ei kaipaa tai tarvi sensoreita  :smiley:
Trx 1/16 VXL Revo ja TT MT4 G3 x2
Vastaus lähes kaikkeen...

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1873 : 17.05.12 - klo: 23.45 »
Jep näihin isoihin on se sensori suht turha, kaasutuntuma on melkoisen tarkka ainakin tuolla Xerun 150A + leopard 1800kv motilla. Ei se huono ollut minusta mamba monster 2200kv combossakaan mutta se ryki aika reippaasti liikkeellelähdössä.
Akut lämpeni ehkä noin 50 asteisiksi, vielä nuo jäähdyttelyn jälkeen ottivat sisään jotai 2500mah(jännitteet oli vasta 3.75V per kenno kun tuo jostain syystä katkaisi) ja kävin ajamassa tuossa äsken kun muutin timingia alaspäin. Oli vakiona 15 astetta kun se vissii Y wind leopardeilla pitäisi olla 10-15 luokkaa, Ainaki alkuun koitin 0 asteella ja hyvin pysyi viileänä, laitoin sit 11.5 ja rupes taas lämpeemään.

Osta hankar erikseen se crawleri ja pysy vaan sensorittomassa monsterissa :)
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1874 : 18.05.12 - klo: 04.02 »
Korjatkaa jos olen väärässä, ihan muistin varassa täytyy mennä ja muistelisin että heikkolaatuiset akut aiheuttaa tuota rykimistä liikkeelle lähdettäessä. Varmaan huonot asetukset myös, hobbywingin m1a vermeillä vakioasetuksilla ryki jonkun verran mutta laitoin pykälän verran enemmän start mode(punchia) ja nyt lähtee todella smoothisti.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1875 : 18.05.12 - klo: 23.00 »
Kylläpä ottaa ärsyttävän aikaiseen tuo cut offi päälle.. muutaman minsan kestää ajella ja sit alkaa heittään puolitehoille. Jos antaa hetken olla niin taas tulee hetkeksi täydet tehot ja sit taas heittää puolitehot.. kuitenkin yli10 minsaa kesti vielä ajaa sen jälkeen kun ekan kerran heitti puolet tehot.
Pitäis varmaankin laittaa se cut off voltage manuaaliselle mutta sit ei pysty ajamaan ilman säätöä 5S ja 6S akuilla peräjälkeen.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa samimake

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1876 : 20.05.12 - klo: 21.31 »
Tuossa oma konversio neitsyys ajolla, yhden käden kuvaus ja toisen käden ohjaus. Eli laatu ei parhaasta päästä.
Mugen Seiki MBX6 tekno rc v4 brushless
.......

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1877 : 20.05.12 - klo: 22.09 »
On se teräksinen spurri vaan kovaääninen ja turhaa pyörivää painoa :)
Näissä kun on moottoripukki ja diffipukki samaa puuta niin kestää muovinenkin spurri hyvin. kyoif148 tai kyoif147 muistaakseni osanumerot 46 ja 44 hampaisille muovispurreille. Ainakin jenkit väitti noilla ajaneensa reilun vuoden ilman mitään ongelmia.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa andy98

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1878 : 28.05.12 - klo: 21.56 »
Oon tekemässä tosta honkkarin x1 :stä konversiota. Onkos kukaa tilaillu tuolta kershaw designssiltä kamaa ni onko tullu nopeesti suomee. Mikä näistä http://204.186.93.64/MotorMounts-1-8-Truggy.html olis hyvä ekan noista moottoreista http://204.186.93.64/BrushlessMotors-Leopard.htm kanssa?
hong nor x1

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1879 : 28.05.12 - klo: 23.10 »
Tuo alimmainen on hyvä. mulla on semmonen mutta elä tosiaankaan tilaa tuolta. Kestää 5vk.
Tuota samaa palikkaa löytyy ansmann ja hobbypro motor mount nimellä. hobbypro on valmistaja.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1880 : 29.05.12 - klo: 09.47 »
Pakko kertoa tänne mitä eilen tapahtui;
Ajoin savalla Hobbywing Xerun M1A 80A combon suht lämpimäksi, spektrumissa telemetrian mukaan lämmöt vajaa 60c. Lämpöanturi on teipattu moottorin kylkeen gorillateipillä. Eli n. 10min kunnon revittelyä ja sen jälkeen sain hyvän idean crawlata ensimmäisen portaan ylös. Autossa oli kaikki kolme pitävää pyörää asfaltilla ja toinen etupyörä jo puoliksi noussut ekan portaan ylös.
Sitten autosta alkaa kuulua suhinaa ja kopan alta nousee pikkuisen sinistä toimintasavua. Löysäsin äkkiä kaasun ja suhina loppui melkein heti. Hobbywingin kuorien päällä, kondensaattoreiden puolella, oli pieni läikkä vihreää nestettä ja auto oli muuten ihan kuiva. Otin nestettä sormenpäähän ja se ei haissut millekään, maistaa en kehdannut. Sisällä laitoin akut takaisin kiinni ja kokeilin että noppa postaa ihan normaalisti ja kaasu+pakki toimii.
Onkohan taas noppa hajoamassa?

Toinen kohde josta moisessa tilanteessa savua voisi nousta on slipperi. Omasta mielestäni se on kyllä täysin kireällä ja en ole aiemmin huomannut että luistaisi. Täytyy tarkistaa slipperin kitkapalan tila heti kun pääsen tänään auton luo. Slipperi ei tullut eilen pohtiessa mieleen, tekstiä kirjoittaessa vasta.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1881 : 03.06.12 - klo: 16.40 »
53,3km/h meni Ishima gepsiin. Oisin hakenu tuosta Hanski82:lta HK 120A säätimen, mutta joku onneton kerkes varata sen 2min aiemmin. Pitänee tilata kiinasta uus... Saa sitte nostaa ennakkoa ja pidentää välitystä, eikä tarvi pelko arseessa ajella. Potkua kyllä piisaa nyt ihan hyvin, ja ainakin tähän asti on tuo pikkuautonoparikin hyvin toiminnasta suoriutunu. Tänään sain ensimmäistä kertaa säätimeen vähän lämpöä, kun tuossa kunnolla bashasin puolisen akullista tauotta, tuppi nurin melkeen koko ajan.
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1882 : 03.06.12 - klo: 16.51 »
Elä nyt vaan mitään HK nopareita mene ostamaan kun samaan hintaan saat hobbywingiäkin. Oletko 6S noparia hommaamas vai riittääkö se 4S?
http://www.rcecho.com/XERUN-Competition-RC-Car-Brushless-Motor-150A-ESC.html tuo maksoi posteineen 67 euroo. wish2012 koodilla 5% alennusta.

http://www.rcecho.com/HOBBYWING-EZRUN-WP-SC8-Waterproof-120A-Brushless-ESC-Speed-Controller-SL564.html tuo maksaa $66.90 ja on waterproof mutta kestää vain 4S.

Ennakon säätö ei juurikaan tuo tehoja jos se moottori on 4 napainen.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1883 : 03.06.12 - klo: 17.34 »
Onhan tuo Xerun 150A puolta kalliimpi kuin HK 120A posteineen. Mutta katsellaan, suunnitelmathan ruukaa muuttua. Radallehan tuo potku riittäis hyvin, ei vaan taho aika riittää käymään radalla - viime kuussa työpäivän keskipituus oli 16 tuntia, siihen työmatkat päälle 1h/suunta, ja vielä pitäis perheelle aika riittää...
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1884 : 03.06.12 - klo: 22.56 »
Oma konversio viimeinkin sai sähköt ja kävin ekan akullisen ajamassa. Speksit:
Hb D8 Vorzan pohjalevyllä ja akkutelineellä. Hobbypro moottoripukki.
Hobbywing Xerun 150A esc, Leopard 4065 1800kv moottori.
18t pinion 44t muovinen kyoshon spurri.
2x3s 3200mah 30C avionics akut.

Akut lämpenivät aika reippaasti, motti oli vielä käsin kosketeltavissa. Tarviis pienempää pinionia ettei ottaisi niin kovasti virtaa mutta oli pakissa vain 15t joka ei yltänyt tuolla 44t spurrilla.

Oon ajellut tällä nyt 5S 4000mah turnigyilla ja niillä tuo 1800kv on sopivan leppoisa.
Tänään koitin myös 6S 3300mah Turnigya, on ihan kuin eri planeetalta mitä nuo orionin akut.
Teho on aivan järjetöntä, siis kuitenkin hyvin hallittavissa kun säätää expon radiosta ja punchin säätimestä kohilleen mutta kun antaa hanaa vähän reilummin niin renkaat ulvovat asfaltillakin, eikä pelkästään eturenkaat kun on diffiöljyt kohillaan.
Pikku pompusta kun tarjoo kaasun täysille niin 80+kmh keula pystyssä siipeä vasten :)
Ei tuu kyl tuo voimansiirto pitkään kestämään näitä tehoja, onneksi on 3kpl uusia periä lootassa.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa andy98

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1885 : 06.06.12 - klo: 22.11 »
jos on toho honkkarin x1 seen hommaamassa pukkia ni minkä noista http://204.186.93.64/MotorMounts-1-8-Truggy.html alimmaisen vaihtoehdoista valitsen. Ku siellä ei oo x1 olleskaa
hong nor x1

Poissa TMH_77

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1886 : 17.06.12 - klo: 15.54 »
Päivitystä projektiin. Kulkee ripeesti mutta säätöä vaatii. Kääntyvyys on heikko ja aliohjautuu eli puskee rankasti. Diffiöljyt edestä taakse on 150 000/ 150 000/ 50 000.

Jos tohon laittais aktiividiffin eteen ja ohuet jokut 5000 öljyt niin vois kääntyä paremmin. Tosin hintaa alkaa tulemaan. Tossa olis linkki ko. osaan.
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/XRAY-XRAY-XB8XT8/355100-XRAY-XB8-ACTIVE-DIFF-107770

Eupyörät näyttää sutivan reippaasti ja palloontuuvat. Keskidiffissä on 150 000 öljyt ja siihen ei varmaan paljon jäykempää pysty laittamaan. En löytänyt googlettamalla XB8EC autoon sopivaa torsen keskidiffiä. Tietääkö ketään mikä torsen yms. keskidiffi sopisi?

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1887 : 17.06.12 - klo: 19.33 »
Ei ole ihme ettei meinaa kääntyä kun noin jäykkää öljyä käytät. Ota vaikka yks nolla pois öljyn jäykkyydestä..
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« Vastaus #1888 : 17.06.12 - klo: 22.18 »
Mulla on UR 7000/10000/2000 ja tuo on keskidiffissä ihan tarpeeksi jäykkä 6S tehoilla. Jos on kyse Truggysta niin sitten tarvitsee paljon jäykemmät mutta buggy ei kevyillä renkailla(tai badlandseillakaan) tarvitse tuon jäykempiä, tod näk toimisi paremmin hieman löysemmil. 7/7/2 on melko yleinen m8e setupeissa 4S sähköillä.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa andy98

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
hong nor x1