Future-RC

Kirjoittaja Aihe: Hong Nor DM-1 Spec  (Luettu 82442 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • ProRacerShop
Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« Vastaus #330 : 13.06.13 - klo: 19.23 »
Eikös Saarinen ollut TQ, mutta Teemu tais sateen takia jättää väliin finaalin? Vai miten se meni..
Kyllä se finaalin ajo ihan normaalisti. Pientä teknistä murhetta tais vaan olla, en tiedä tarkemmin. Nopein auto tosin taisi olla yksittäisellä kierroksella mitattuna.

Teemulla oli paras alkuerätulos, minulla oli treenien, alkuerien ja finaalin paras yksittäinen läppi, ja toki koko kisan voitto. Toki saatan muistaa nuo läpit väärin...

Finaali kun alkoi, ei enää satanut, rata oli märkä, jossa hieman kuivia läiskiä. Maaliin tultiin täysin kuivalla radalla.
« Viimeksi muokattu: 13.06.13 - klo: 19.30 kirjoittanut HVoltage »
ProRacer Racing Team | SWORKz | ProRacerShop.net | KoPropo | Schumacher | SRT Racing | RS5 Modelsport | FMRC |

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« Vastaus #331 : 13.06.13 - klo: 19.54 »
Paras siis voitti! Onnittelut Jeppe  :police:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • ProRacerShop
Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« Vastaus #332 : 13.06.13 - klo: 19.57 »
Paras siis voitti! Onnittelut Jeppe  :police:

Kyllä se niin on, että Teemu on selkeästi parempi kuski. Minulla on GT-autoilukokemusta enemmän, josta oli tälläkertaa etua...
ProRacer Racing Team | SWORKz | ProRacerShop.net | KoPropo | Schumacher | SRT Racing | RS5 Modelsport | FMRC |

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« Vastaus #333 : 14.06.13 - klo: 13.31 »
Tokihan tuo painaa vaa'assa merkittävästi. Tuntee auton heikkoudet/vahvuudet ja osaa varautua. Esim. ajotyyliä voi muuttaa sen mukaan jos tietää jonkun heikkouden ja ajaa sen mukaisesti että välttää ongelmat. Autothan ei välttämättä oo täydellisiä ;)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« Vastaus #334 : 13.09.19 - klo: 19.59 »
Moro,

jos tekee Hong Nor GT8-autoon sinitarradiffin eteen, niin onko diffi sitä myöten sitten "valmis", eli onko sitä sinitarraa sitten vaikea saada sieltä diffin sisältä pois?

Kun diffihän kuumenee kuitenkin ajon aikana, niin sulaako se sinitarra sinne diffin sisään kokonaan, osittain tai jotain?

Paikalla mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« Vastaus #335 : 13.09.19 - klo: 20.10 »
Miks et laittas ihan silikoniöljyä vaikka 300K tai 500K

https://hobbyfactory.fi/Ultimate+Racing+Diffi%C3%B6ljy+300.000
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« Vastaus #336 : 13.09.19 - klo: 20.52 »
No, on tuolla pakissa 500k öljyä (ja veikkaan että se on liian löysä diffintäyte). Niin, sen vuoksi ajattelin ensin kysäistä tuosta sinitarradiffistä, ennenkuin tilaan esim. 2 milj. diffiöljyä...

Joten, he joilla on tuosta sinitarradiffistä kokemusta, laittakaahan kommenttia tulemaan.

Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hong Nor DM-1 Spec
« Vastaus #337 : 15.04.20 - klo: 15.55 »
Nostetaas vanhaa!

Kävin ajamassa rataa (10vuoden tauon jälkeen!) ja olipas hauskaa puuhaa.
DM one spec on täysin nyt läpikäyty, mutta iskarin jouset aiheuttavat ihmetystä. Takana on liikaa maavaraa ja preloadit löysällä. Mitkä jouset noiden punaisten honkkarin jousien tilalle? Takaiskarit 2. sisimmässä reiässä. Tietääkö joku mitä lbs nuo ovat.

Syvää ihmetystä aiheuttavat nuo kallistuksen vakaajat myös, pitäisikö ne olla jotenkin säädettävissä?


EDIT: pienen tuumailun jälkeen huomasin että drooppia ei ollut säädetty. Noi set screwit kun asettaa niin ok, iskarin pituuskin muuttuu merkittävästi.
« Viimeksi muokattu: 15.04.20 - klo: 16.11 kirjoittanut pukki81 »
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.