Kirjoittaja Aihe: Tamiya rallialusta (DF03-ra)  (Luettu 122756 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #180 : 11.01.11 - klo: 17.06 »
- Minkälainen on varaosien saatavuus ja valikoima TT-01:een verrattuna?
Huonompi, mutta ei huono. Auton muoviset osat ovat aika hyvin saatavilla levy kerrallaan ja hinta ei ole kova. Sen sijaan hop uppeja on jotain DF-03Ralle suoraan, mutta paljon lisää TT-01 ja DF-03 kamaa, joka myös sopii autoon. Aina ei ole ihan selvää, mikä osa autoon sopii, koska kaupoissa ei ole yhteensopivuuksista mitään tietoa. Suomessa on RacingFactoryssä jotain, mutta aika paljon olen tilannut rcmartista.

Lainaus
- Riittääkö DF03-ra:ssa mitoitus ajamaan ihan soralla, eli oikeastaan medium karkealla hiekkatiellä?

Minusta tuo auto on kyllä parhaimmillaan likaisella asvaltilla tai tampatulla lumella. Maavara on sen 17mm, mutta suurempi ongelma on, että pehmeällä hiekalla auto sutii itsensä jumiin ja toisaalta kivet tunkevat ohjaukseen.

Sellaisilla hiekkateillä, joita minä olen nähnyt, tuo kyllä kulkee. En osaa sanoa, ovatko ne olleet medium karkeita. Sanoisin, että 0-16 murske menee vielä, varsinkin tiivistettynä, mutta 0-32 tai isompi saattaa olla ongelma.

Olen itse miettinyt, että millainenkohan truggy tuosta tulisi, jos hommaisi hiukan isommat renkaat ja erilaisen kopan. Sitten varmaan menisi hiekallakin paremmin.

Lainaus
- Novak Velocity 5.5R (nyt TT01:ssä) varmasti riittää kuljettamaan tätä ihan kiitettävästi (?)

No ihan varmasti. Hiukan liikaakin - sutii vaan, jos pito ei riitä.

Lainaus
- Ostaessa stockkivehkeen, mitkä ovat komponentit esim. vetareiden lisäksi jotka kannattaa em. koneen asentamisen myötä vaihtaa kestävempiin?

Mikään ei ole käytössä hajonnut, mutta ei minulla olekaan tuollaista konetta. Koiranluuvetarit putoilevat, joten ne vaihtaisin kyllä saman tien nivelvetareihin. Samoin kannattaa ostaa jotain parempia pallokuppeja, koska ne peruspallokupit löystyy ja muuttuu huonoiksi. TRF kuppeja saa 5 eurolla ja ne tuntuvat paremmilta.

Itse olen nyt saanut tuon auton aika hyvään touring iskuun ja opettelen sillä nyt sisätouringia kevään ajan. Lumeen ei enää mennä, vaikka se onkin kivaa, koska siivoaminen ulkoajosta sisäajoon on aika ikävää. Silloin kun ajoin vain ulkona laitoin vain WD-40:stä laakereihin enkä liikaa siivonnut, joten se oli ihan ok. :smiley:

Hiukan vaikea tuota autoa on suositella kenellekään, koska se on aika yksin omassa luokassaan: vähän turha odottaa kisailua kavereiden kesken, ellei sitä ala itse muuttaa jonkin yleisen luokan mukaiseksi.  :undecided:
« Viimeksi muokattu: 11.01.11 - klo: 17.13 kirjoittanut pijokela »
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #181 : 11.02.11 - klo: 20.48 »
Nyt on kyllä lisättävä tähän perään noista omista Touring kokeiluista, että ei se DF-03Ra mikään touring auto ole.  :grin: Kun jouset oli kunnossa ja maavara laskettu alas auto oli matolla ihan ok mabuchilla. Sillä pystyi opettelemaan radan kiertämistä. Jarrua ei tarvinnut ollenkaan.

Kun autoon sitten laitettiin 2011 TSS sähköt, niin ei se enää pysynyt pystyssä vaan lensi katon kautta jokaisen suoran lopussa. Sen sijaan pitoa oli kyllä ihan uskomattomasti. Perusongelma oli rungon joustavuus, jota ei kyllä saa mitenkään kitkettyä pois.

Sain hyvällä tarjouksella Xray T2 007:n sisätouringiin ja nyt DF-03Ra on päässyt taas elementtiinsä: lumessa suttaamiseen! Ja voin kertoa, että se on paljon onnellisempi auto mennessään lumessa nelipyöräluisussa kuin kaatuillessaan matolla.

Tämä ihan vaan, ettei kukaan muu toista tuota minun kokeiluani ja odota jotain ihmeellisiä tuloksia.  :grin: Nyt pitäisi vaan keksiä sellainen kilpailuluokka, jossa tällä olisi järkevää ajaa. Lumitouring?
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #182 : 12.02.11 - klo: 19.13 »
Kyllä tälläisellä ajettiin ihan hyvin rallia Lahden Kärkkäisellä järjestetyssä rc-tapahtumassa taannoin, ja vakio-iskareilla plus jousilla. Tosin niiaa niin paljon jarrutettaessa että korista lähti alahuuli, mutta niitähän saa lisää.

8,5 novakki oli antamassa kyytiä, btw
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #183 : 28.03.11 - klo: 19.44 »
Ainakin meilläpäin on ihan kauheaa sohjoa joka paikassa ja auto on ollut sisällä jo joitain viikkoja. Tuli mieleen, että jos autoon laittaisi vaikka slashin vanteet ja renkaat, niin maavaraa olisi reilusti enemmän: (111mm - 60mm) / 2 = 25mm enemmän.  :evil:

Korin kanssa tulisi tietenkin vaikeuksia, etupuskuria pitäisi leikata ja rattaiden välitys pitäisi muuttaa paljon suuremmaksi (pienempi pinioni), mutta tuleeko tuosta jotain muita ongelmia?

Noita renkaitahan on vaikka minkälaisia, mutta en oikein löytänyt mitään 8-9cm halkaisijalla olevaa maastorengasta .. olisiko vinkkejä, missä sellaisia on? (Kaupoissa on muuten paljon renkaita, joista ei sanota, kuinka suuria ne ovat.)

edit: Nyt löytyi tällaiset Tamiyan renkaat, joilla on halkaisijaa vajaa 9 senttiä. Eiköhän näillä mennä.
« Viimeksi muokattu: 28.03.11 - klo: 20.16 kirjoittanut pijokela »
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #184 : 31.03.11 - klo: 22.19 »
Ei malttanut odottaa kiinasta renkaita vaan hain 4 kappaletta 1:10 4wd buggyn eturenkaita. Halkaisija on 85mm ja tuo kivasti lisää maavaraa. Kävin jo yhden akun sudittamassa sohjon ja vesilammikoiden keskellä, hienosti kulkee.  :cool:

Tärkeintä on se, että nyt on taas auto liikkeessä ja tylsä kesän odottaminen ohi.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #185 : 27.04.11 - klo: 14.44 »
Hiukan puuduttavaa yksinpuhelua, mutta nyt pitäisi löytää erikoisempia Tamiyan osia jostain. DF-03Ra eturenkaiden kiinnityksessä on yläpäässä hiukan erikoinen pallokuppi ja alapäässä saat reunallinen putkenpala. Mistä tällaisia saa ostettua?

Olen luonnollisesti romuttanut autoni eturenkaiden ripustukset. Muoviosat on helppo korvata, mutta mistä nuo metalliset saa. Edelliset katosivat jonnekin kolaroinnin yhteydessä.  :cry:

EDIT: Kyllä näköjään aina kannattaa kirjoittaa nettiin, ettei tajua jotain, kun sen heti hoksaa sen jälkeen: http://www.etamiya.com/shop/tamiya-51100-tamiya-evolution-flanged-tube-p-4159.html
http://www.etamiya.com/shop/tamiya-51101-tamiya-evolution-ballhead-king-p-4160.html
« Viimeksi muokattu: 27.04.11 - klo: 15.02 kirjoittanut pijokela »
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #186 : 27.04.11 - klo: 14.49 »
katsot siitä käyttöohjeesta, missä varaosapussissa ne tulee ja pistät varaosanumeron ja sanan tamiya googleen. Löytynee honkongista, englannista, saksasta ja suomestakin varmaan varaosapussukkaa ja hintaa. Sitten vaan tekemään visaisia päätöksiä, mistä tilaat?
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa pdz4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #187 : 23.08.11 - klo: 21.12 »
Oma auto saapuu luultavasti huomenna postii joten kasaaminen alkaa huomenna  :cheesy: Onkos jotain eritystä mitä pitää ottaa huomioon kasatessa autoa???

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #188 : 23.08.11 - klo: 22.16 »
Oma auto saapuu luultavasti huomenna postii joten kasaaminen alkaa huomenna  :cheesy: Onkos jotain eritystä mitä pitää ottaa huomioon kasatessa autoa???
Noissa Tamiyan autoissa on kyllä hyvät ohjeet - sen ansiosta rakentaminen olikin todella kivaa. Itse vaan seurasin niitä ja peruuttamatonta vauriota ei syntynyt.  :roll:

Ruuvit on aika heikkolaatuiset, joten kootessa on syytä olla hyvin sopiva meisseli, etteivät mene heti pilalle. Itse en uskaltanut laittaa diffejä tarpeeksi tiukkaan ennen kuin sain kokeneemmilta opastusta: ne kannattaa laittaa niin, etteivät ne luista.

Ainakin minulla oli ongelmana koiranluuvetareiden pysyminen autossa. Laitoin niihin lopulta palan punaista kutistesukkaa siihen keskikohtaan. Se ei auta pysymiseen, mutta se vetari löytyy radalta paljon nopeammin!  :grin:
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa pdz4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #189 : 25.08.11 - klo: 22.40 »
Auto saapui tänään ja viikonloppuna alkaa sitten kasaaminen. Huomenna pitää viellä käydä ostoksilla pihdit,sivarit yms muuta sälää...

Poissa pdz4

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #190 : 09.09.11 - klo: 00.58 »
No niin nyt on auto sit sähköjä vaille valmis  :smiley: Kasaaminen sujui ilman isompia kommelluksia mitä nyt muuta väärä ruuvi väärässä paikassa  :laugh: No mutta onneks huomasin ja asia on nyt korjattu. Viikonlopun aikana olis sitten operaatio sähköt (jos vaan ehdin) onkos jotain vinkkejä noiden sähköjen suhteen?? Mut joo kyl toi kasaaminen oli NIIN HAUSKAA et pitää varmaan ostaa uus kitti lähiaikoina.

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #191 : 30.09.11 - klo: 19.35 »
Onko kukaan käyttänyt kallistuksen vakaajia tässä alustassa? Ei suoraan löydy miltään valmistajalta niin sopiiko jokin muu sarja? TT-01 sarjassa ainakin tukivarren kiinnitykset väärät. Sopiiko esim TB-02 sarja nro 53677? Kiinnitykset ainakin ois oikean näköiset...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa ajomies

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #192 : 02.10.11 - klo: 21.07 »
Ainakin minulla oli ongelmana koiranluuvetareiden pysyminen autossa. Laitoin niihin lopulta palan punaista kutistesukkaa siihen keskikohtaan.Se ei auta pysymiseen, mutta se vetari löytyy radalta paljon nopeammin!  :grin:

Tai sitten vaan hommaa 3racingin TT01:n nivelvetarit niin loppui nuokin ongelmat.
Team Durango DESC410R, Axial SCX10 Tundra, Xray T2R Drift project, HPI Cup Racer, Tamiya Mini

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #193 : 02.10.11 - klo: 21.46 »
Onko kuinka pitkää kokemusta noista 3racingin vetareista? Itsellä ollut harkinnassa kokeilla kun kaveri kokeili Yeah racing vetareita jotka eivät kestäneet kovinkaan montaa akullista. Ensin karkas tapit ja kun ne sai pysymään niin meni vetarista se nivelpää poikki...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa ajomies

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #194 : 02.10.11 - klo: 21.51 »
Kyllä niillä aika pitkään ajettiin TT:llä, jonka jälkeen ne vielä siirtyivät DF-03 ihan uuden näköisinä ja menivät auton mukana uudelle omistajalle. Että kyllä ne ainakin itsellä kestivät ihan hyvin.
Team Durango DESC410R, Axial SCX10 Tundra, Xray T2R Drift project, HPI Cup Racer, Tamiya Mini

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #195 : 02.10.11 - klo: 23.03 »
Onko kuinka pitkää kokemusta noista 3racingin vetareista?
Minulla on edessä Yeah Racingit ja takana 3racingit. 3racingit on paremmat.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #196 : 17.12.11 - klo: 19.56 »
Mistäs tähän autoon löytyisi uusi takadiffi? Tuo vakio alkoi luistamaan kesken ajon eikä kiristämälläkään alkanut pitämään. Lopulta kiristin liikaa ja meni se diffin läpi kulkeva pultti poikki  :cry: Muistaakseni olen joskus jossain takadiffin nähnyt mutta nyt ei löydy mistään.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #197 : 17.12.11 - klo: 23.25 »
Mistäs tähän autoon löytyisi uusi takadiffi? Tuo vakio alkoi luistamaan kesken ajon eikä kiristämälläkään alkanut pitämään. Lopulta kiristin liikaa ja meni se diffin läpi kulkeva pultti poikki  :cry: Muistaakseni olen joskus jossain takadiffin nähnyt mutta nyt ei löydy mistään.
Itse sulatin takadiffini niin, että kuulat olivat muovinpalan sisällä jumissa.  :cry: Sain kerättyä tarvittavat osat rcmartista. On niitä pulttejakin näköjään RCMartissa:
http://www.rcmart.com/rc-screw-tamiya-diff-2x25mm-9949350-p-19932.html

Eihän tuollaisia sieltä kaupasta muuten löydä, mutta jos laittaa googleen osan numeron ja tamiya, niin sillä löytyy. Listalla on eurooppalaisiakin kauppoja, joista osan varmaan saa nopeammin.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Ganja67

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #198 : 04.09.12 - klo: 21.27 »
Onkohan joutunut nämäkin autot jo romukoppaan ku aihe on ainakin kuihtunut mutta otetaas ylös kun on asiaa...
Jos joku osaisi valaista että mikä combosetti tohon ois passeli ku itte oon ihan out (viel) näist sähkövehkeist ja kuitenkin tuli sitten tämmönen polttisten seuraksi hommattua.Jokuhan suositteli Lpr 13,5T konetta ja joku toinen taas jotain toista mut mikä sitten olisi sopiva noparix jne. Mieluusti sitten ostaisi jonkun combon ni ois ainakin mulla helpompaa(halvempaa)  :laugh: Noita päivitysosia kuten vetarit jne. löytyy aika kattavasti tuolta ison rapakon takaa mut hinta on aikamoinen.Mistähän niitä löytyy täältä suomen maaperältä tahi euroopasta.Hyvin kiitollinen vinkeistä jos joku osaisi tietämätöntä auttaa  :smiley:
Mad Force,Cen Magnum NX,Kyosho Pure Ten Fazer,Tamiya DF03-Ra

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #199 : 04.09.12 - klo: 21.32 »
13,7t kone varmasti ihan hyvä, nopariksi tuohon menee vaikka HK:lta 60a sensorillinen nopari.
http://www.asiatees.com/model.php?Tamiya-DF03RA-Upgrades-Parts-Hop-Ups&brand=Tamiya&model=DF03RA
Tuolta löytyy palikkaa eikä postikulut päätä huimaa.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #200 : 04.09.12 - klo: 22.15 »
Mistähän niitä löytyy täältä suomen maaperältä tahi euroopasta.Hyvin kiitollinen vinkeistä jos joku osaisi tietämätöntä auttaa  :smiley:

Suomesta tähän autoon saa renkaita, jotka onkin tärkeitä:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/TAMIYA-Tamiya-TT01/50476-Rally-Block-Tire-Set-1pr-101583

Muuten:
http://www.rcmart.com/tamiya-df03ra-c-595_744_1292.html
(Nivelvetarit on hyvät ja minusta myös 3Racing alumiiniohjaus, joka on nyt loppu. Muuten osat on lähinnä nättejä.)

Itse olen viime aikoina ajellut 17.5T moottorilla ja on siinäkin oikeastaan tarpeeksi puhtia. 8.5T moottorilla hajotin takadiffini, joten sitä ei voi suositella.  :sad: 13.5T on varmaan hyvä. Olet hankkinut auton ihan oikeaan aikaan, koska edelleen paihaisiin RC-kokemuksiini kuuluu ajella DF-03Ra:lla parin sentin tuoreella lumella suditellen. :grin:
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Ganja67

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #201 : 05.09.12 - klo: 10.58 »
Kiitokset linkeistä.Näistä oli tosiaan apuja.Toivottavasti sitä lunta ei ala ihan näinä päivinä satamaan kun puuttuu toi sisäkoppa mutta tässähän on hyvää aikaa vielä se väsätä esim. siitä pesunestepurkista kuten joku oli tehnyt  :wink: Nastoja oon myös yrittänyt metsästellä muttei löytynyt kuin niitä KoldKutter http://www.hobbylinna.com/koldkutter-jaanasta-p-22394.html eikä nämä taida oikein käydä tässä tapauksessa  :grin: Muistan jossain nähneeni muoviset piikit joilla oli saatu tosi hyvännäköinen ja toimiva nastarengas tehtyä.Alkuperäinen käyttötarkoitus taisi olla joku höyrynsulun kiinnike tai jotai mut eipä löytynyt googlettamallakaan  :sad:

Edit:taitaa sit kuitenkin olla noiden KoldKutterien kierreosuuden pituus 9,5mm eikä 95mm  :laugh: mutta silti taitaa olla turhan isot noihin rallyrenkaisiin? Ja seuraava erä nastoja Hobbylinnaan tulee/tullut pari vuotta sitten  :huh:
« Viimeksi muokattu: 05.09.12 - klo: 11.21 kirjoittanut Ganja67 »
Mad Force,Cen Magnum NX,Kyosho Pure Ten Fazer,Tamiya DF03-Ra

Poissa akkunen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #202 : 06.09.12 - klo: 09.39 »
perinteiset tiimarin nastat liimalla kenkaasta läpi.pito oli hyvä jäällä,tosin auto hajos noin 5 minuutin ajon jälkeen, enempää testiä en sit tehnyt.
Team Associated SC5M

Poissa Ganja67

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #203 : 18.09.12 - klo: 22.00 »
Tämänkin viestiketjun voisi modet siirtää tonne uudelle osioille Tamiyan nimen alle vai onko tarkoitus aloittaa uusia ketjuja sinne?
No joka tapauksessa osaisko joku kertoa minkä kokoiset pyöränlaakerit kyseisessä autossa on? Ittellä ku tönäri on hukassa ja mistään en mittoja löytänyt voisiko joku valaista asiaa? Numerot laakereille MA23 ja 1150 sekä 53008 manuaalin mukaan. Mittoja ei manuaalista löytynyt.
Mad Force,Cen Magnum NX,Kyosho Pure Ten Fazer,Tamiya DF03-Ra

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #204 : 18.09.12 - klo: 22.19 »
11x5x4 laakereita vaikka medasecilta (rcm.fi).

Ja siirrellään siirrellään, jahka uusi alue vakiintuu tai katoaa... Sitten ei tietty siirrellä mitään
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Ganja67

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #205 : 18.09.12 - klo: 23.06 »
Kiitos suuri tästä  :wink:
Mad Force,Cen Magnum NX,Kyosho Pure Ten Fazer,Tamiya DF03-Ra

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #206 : 05.11.12 - klo: 15.17 »
Rakenteilla on ralli/rallicross-auto Tamiyan XV-10.
Siitä tuonnempana asiaa,kun valmistuu näytille....

-BarbieTheBeast-

Täällä olisi yksi jo valmiina, koeajo tosin vielä suorittamatta. Mini Comp:sta otin tekniikan tähän, saattaa olla hieman tehoton nelkkuun...

XV-01 Gymkhana 1 edition:


- Henkka
[PRCA] [TamUa]

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #207 : 06.11.12 - klo: 23.03 »
Käyttökokemukset tuosta XV-01 alustasta todellakin kiinnostaa.  :cool: Mutta minusta se ansaitsisi oman aiheensa - eihän siinä ole teknisesti mitään samaa DF-03 tai DF-03Ra autojen kanssa...
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #208 : 19.11.12 - klo: 23.11 »
Ihan talvea varten, olen virittelemässä DF-03Ra:lle uutta tulemista. Tuossa on ollut vaikka minkälaisia sähköjä, mutta uskon löytäneeni voittajan: TEU-104BK, Silvercan moottori ja Hobbykingin 2S life. Tuossa Tamiyan halpisnoparissa on cut-off 2S lifelle ja Hobbykingillä on tämä life, jonka sain juuri sovitettua autoon:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14062

Todisteet asennuksen etenemisestä:


Tamiyan uudet sähköt by pijokela, on Flickr

Ainakin pöydällä tuo tuntuu pyörittävän renkaita ihan tarpeeksi. Itse en ainakaan ole saanut tuota autoa pidettyä ajettavana yli 30km/h vauhdeissa, joten jos se nyt 25 km/h menee tuolla setupilla, niin se on just sopivasti lumessa pyörimiseen.  :smiley:

Noilla sähköillä tuolla akulla pitäisi ajaa niin paljon kuin kerralla huvittaa.
« Viimeksi muokattu: 20.11.12 - klo: 07.37 kirjoittanut pijokela »
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa hapert

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Tamiya rallialusta (DF03-ra)
« Vastaus #209 : 19.02.13 - klo: 22.04 »
moottori vaihtoehtoja mitä on 504 tilalle