Kirjoittaja Aihe: kyosho mfr  (Luettu 81095 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa dojoonim

  • Tulokas
    • Profiili
kyosho mfr
« : 10.02.09 - klo: 18.27 »
Ongelma kyoshon mfr auton kanssa.Moottori ottaa kierroksia ihan hyvin kun vaihde on vapaalla,mutta vaihde päällä 1-vaihteella ihan ok ja kun vaihtaa 2:lle ja kaasu on pohjassa moottori tukehtuu ja sammuu.Vikaa ei ollut syksyllä vaikuttaako sitten talvi olosuhteet asiaan.Säädöt on kohdallaan.Onko tulppa väärä talviajoon tai polttoaineessa vika.Ilmanputsari on puhdas.Oisko mitään ideaa missä vika?.

Poissa juhku1

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #1 : 10.02.09 - klo: 18.36 »
Vika voi olla kyoshon siinä GXR 18 motissa, jos sulla on semmonen kiinni tossa autossa. (vakiona MFR:ssä)
Mulla se ei toiminut kunnolla melkein ikinä, paitsi sisään ajon jälkeen hetken aikaa.
Saman lailla sammu. Ei toi motti jaksa liikuttaa MFR:ää

Kyllä ne säädötkin voi vaikuttaa, mutta jos sulla on kesällä toiminut hyvin, (vaikka säädöt ei ole olleet edes kohdallaan) niin kyllä sen talvellakin pitäisi toimia "suunnilleen" säädöillä.

Lämpimämpää tulppaakin vois laittaa kehiin esim. kyoshon GXR 18 mottiin quickfire F6 tulppa talveksi.

-juhku
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

Poissa cras

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #2 : 28.03.09 - klo: 13.45 »
onko moottori vaikea säätää.

Mika R

  • Vieras
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #3 : 28.03.09 - klo: 14.29 »
Ongelma kyoshon mfr auton kanssa.Moottori ottaa kierroksia ihan hyvin kun vaihde on vapaalla,mutta vaihde päällä 1-vaihteella ihan ok ja kun vaihtaa 2:lle ja kaasu on pohjassa moottori tukehtuu ja sammuu.Vikaa ei ollut syksyllä vaikuttaako sitten talvi olosuhteet asiaan.Säädöt on kohdallaan.Onko tulppa väärä talviajoon tai polttoaineessa vika.Ilmanputsari on puhdas.Oisko mitään ideaa missä vika?.

voihan ne säädöt vaikuttaa; kylmemmässä ilmassa on enemmän happea joten joudut säätää runsaasti rikkaamalle että saa riittävästi polttoainetta suhteessa hapen määrään. yleensä jengi vaistomaisesti säätää piikimmälle mutta se on väärä suunta, pitää avata pääneulaa. kokeile jos auttaa ettei kuole polttoaineen puutteeseen kakkosella korkeilla kierroksilla.

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #4 : 28.03.09 - klo: 15.29 »
onko vaihteistovika pois-suljettu?
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa cras

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #5 : 28.03.09 - klo: 18.03 »
onko moottori vaikea säätää.  :huh:

Poissa cras

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #6 : 28.03.09 - klo: 20.11 »
Eli se ei ole mikään viri moottori.Siinä on aika paljon vääntöö :evil:
onko hyvä ekaksi polttikseksi :grin:

Poissa cras

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #7 : 19.04.09 - klo: 09.37 »
Kannattaako ostaa mfr

Poissa Nair

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #8 : 19.04.09 - klo: 09.40 »
ei :afro:
Hobao Hyper 7 TQ 28 Schumacher Menace 21 4x4  Hobao PirateMTSport28  Aowei Yama Buggy

Poissa finalfaster

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #9 : 28.04.10 - klo: 15.46 »
miten kauan sill mfr:llä ajaa sisäänajon jälkeen ja paljon se maksaa :mrgreen:
Biltema on miesten ikea

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #10 : 28.04.10 - klo: 16.29 »
toivottavasti olet valmis laittamaan myös vara-osiin rahaa  :wink: justiin eilen yritin kaverin tuollaista MFR:ää säätää niin olisko 2 min pysyny säädöissään kun oli taas ihan pepullaan...
<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #11 : 28.04.10 - klo: 21.46 »
Ongelma kyoshon mfr auton kanssa.Moottori ottaa kierroksia ihan hyvin kun vaihde on vapaalla,mutta vaihde päällä 1-vaihteella ihan ok ja kun vaihtaa 2:lle ja kaasu on pohjassa moottori tukehtuu ja sammuu.Vikaa ei ollut syksyllä vaikuttaako sitten talvi olosuhteet asiaan.Säädöt on kohdallaan.Onko tulppa väärä talviajoon tai polttoaineessa vika.Ilmanputsari on puhdas.Oisko mitään ideaa missä vika?.
On ehkä myöhäistä tämä vastaus, mutta kuitenkin. Luultavasti isoneulan säätö on liian laihalla. Eli kuten Mika edellä kertoi kone kuolee evään puuteeseen.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #12 : 28.04.10 - klo: 22.08 »
Ongelma kyoshon mfr auton kanssa.Moottori ottaa kierroksia ihan hyvin kun vaihde on vapaalla,mutta vaihde päällä 1-vaihteella ihan ok ja kun vaihtaa 2:lle ja kaasu on pohjassa moottori tukehtuu ja sammuu.Vikaa ei ollut syksyllä vaikuttaako sitten talvi olosuhteet asiaan.Säädöt on kohdallaan.Onko tulppa väärä talviajoon tai polttoaineessa vika.Ilmanputsari on puhdas.Oisko mitään ideaa missä vika?.
On ehkä myöhäistä tämä vastaus, mutta kuitenkin. Luultavasti isoneulan säätö on liian laihalla. Eli kuten Mika edellä kertoi kone kuolee evään puuteeseen.

ISO neula---> :huh:

Kuinka paljon on sinulla kokemusta näistä polttis koneista :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #13 : 29.04.10 - klo: 19.48 »
Ongelma kyoshon mfr auton kanssa.Moottori ottaa kierroksia ihan hyvin kun vaihde on vapaalla,mutta vaihde päällä 1-vaihteella ihan ok ja kun vaihtaa 2:lle ja kaasu on pohjassa moottori tukehtuu ja sammuu.Vikaa ei ollut syksyllä vaikuttaako sitten talvi olosuhteet asiaan.Säädöt on kohdallaan.Onko tulppa väärä talviajoon tai polttoaineessa vika.Ilmanputsari on puhdas.Oisko mitään ideaa missä vika?.
On ehkä myöhäistä tämä vastaus, mutta kuitenkin. Luultavasti isoneulan säätö on liian laihalla. Eli kuten Mika edellä kertoi kone kuolee evään puuteeseen.
Isoneula=yläneula...?
Passiivista harrastelua

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #14 : 30.04.10 - klo: 01.22 »
joo yläneulaa tarkoitin, ei ihan ollut ajatus mukana kun kirjotin.Tämä ilmiö ei tule niin helposti ilman vaihdetta.
« Viimeksi muokattu: 02.05.10 - klo: 19.29 kirjoittanut horna »
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #15 : 30.04.10 - klo: 08.39 »
joo yläneulaa tarkoitin, ei ihan ollut ajatus mukana kun kirjoin.Tämä ilmiö ei tule niin helposti ilman vaihdetta.

Kutsutaan myös kisapiireissä nimellä PÄÄNEULA :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #16 : 19.11.10 - klo: 18.09 »
Lainaus käyttäjältä: LazerT40
Joo,elikkäs kertokaapas tähän niitä vinkkejä siihen autoon. Kertokaa myös mitä hyvi ja huonoja puolia siinä on. Oon aatellut ostaa kyseisen auton niin kattelen.

Pikkulohko moottori ja sähköstartti, ihan hyviä omianisuuksia aloittelevalle.
Kunhan ei väkisin käynnistä ja lämmittää moottoria ennen käynnistämistä kuumailmapuhaltimella.
Nitro ei ehkä kaikista helpoin talvella jos ei kokemusta aiemmin. Riippuu kyllä paljon harrastajasta itsestään.
Oletko katsonut http://www.youtube.com/watch?v=NJ9QIPupVxQ

Itse diggaan tuosta Mad Force Kruiserista. Hyvä 21 moottori ja tehoa on!
Pakittomuus on ehkä jopa hyvä asia, vähemmän rikkoutuvia osia. Rakenteessa on jonkin verran Infernon osia kuten diffit jne. joten niitä on helppo saada tarvittaessa. Tosin ei ole vielä olliut tarvetta varaosille. MFR:ää isompi koko saattaa olla myös maastossa eduksi.

Sen mitä olen MFR:ää nähnyt radalla Nummelassa niin ihan pirteä peli.
Itse olen heittänyt krossarit naftaliiniin Monsterin myötä, niin hauskaa on ollut  :grin:
Saatanpa käydä radallakin kesällä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa LazerT40

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #17 : 19.11.10 - klo: 20.17 »
Lainaus käyttäjältä: LazerT40
Joo,elikkäs kertokaapas tähän niitä vinkkejä siihen autoon. Kertokaa myös mitä hyvi ja huonoja puolia siinä on. Oon aatellut ostaa kyseisen auton niin kattelen.

Pikkulohko moottori ja sähköstartti, ihan hyviä omianisuuksia aloittelevalle.
Kunhan ei väkisin käynnistä ja lämmittää moottoria ennen käynnistämistä kuumailmapuhaltimella.
Nitro ei ehkä kaikista helpoin talvella jos ei kokemusta aiemmin. Riippuu kyllä paljon harrastajasta itsestään.
Oletko katsonut http://www.youtube.com/watch?v=NJ9QIPupVxQ

Itse diggaan tuosta Mad Force Kruiserista. Hyvä 21 moottori ja tehoa on!
Pakittomuus on ehkä jopa hyvä asia, vähemmän rikkoutuvia osia. Rakenteessa on jonkin verran Infernon osia kuten diffit jne. joten niitä on helppo saada tarvittaessa. Tosin ei ole vielä olliut tarvetta varaosille. MFR:ää isompi koko saattaa olla myös maastossa eduksi.

Sen mitä olen MFR:ää nähnyt radalla Nummelassa niin ihan pirteä peli.
Itse olen heittänyt krossarit naftaliiniin Monsterin myötä, niin hauskaa on ollut  :grin:
Saatanpa käydä radallakin kesällä.



Eli kannattaako ostaa? ja suositelkaas jotain autoa ekaksi autoksi ? max hinta siin 400e :D

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #18 : 19.11.10 - klo: 20.19 »
Lainaus käyttäjältä: LazerT40
Joo,elikkäs kertokaapas tähän niitä vinkkejä siihen autoon. Kertokaa myös mitä hyvi ja huonoja puolia siinä on. Oon aatellut ostaa kyseisen auton niin kattelen.

Miinus
- ahdas radioboxi
- kannattaa hankkia ihan oikea hehku käynnistystä varten (toimii paljon paremmin kuin kyoshon viritys)
- moottorin säädöt... on vaikea löytää, jos löytyy ikinä
- kasaus oli huono, kun laitoin itse ripustukset lähti paljon klappia pois
- iskarit surkeat: kun iskarin varsi vääntää alaosan rei'än isommaksi, pitää ostaa kokonaan uudet iskarit vs. että ostaisi korjauskitin siihen alaosaan (noin 30 e vs. 4 e). Ja em. klapilla iskarit menee nopeasti huonoiksi...
- vaihtaja pamahti kaksi kertaa itsekseen ja sain takuuseen uudet osat eli ilmeisesti jotain suunnitteluvirhettä (pitää mm. teipata oma-aloitteisesti yksi tappi, ettei tule itsekseen pois paikoiltaan ja "räjäytä" systeemiä...)
- matalahko maastoon
- ratas meni rikki QRC:stä:
laitoin uuden => ei pyörinyt kunnolla
lähetin liikkeeseen laitettavaksi => ei pyörinyt kunnolla (maksoin nolla-avusta...)
ostin kaikki osat uudet => ei pyörinyt kunnolla ennen kuin laittoi yhden rattaan väärin päin verratuna ohjeeseen...
- laakerit suurimmaksi osaksi "outoja" kokoja, ettei vain saisi helposti ja edullisemmin hankittua uusia...
- renkaiden kumi todella ohut => menee helposti rikki

Plus
- Kivan näköinen

En ostaisi enää, liian paljon huonoa. Osta joku kunnon trukki, niin pääset helpommalla ja halvemmalla loppupeleissä....
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #19 : 21.11.10 - klo: 21.42 »
Amppeeri, kerroppas tuo teippaus vinkki muillekin! Siis mikä tappi ja mikä ratas toisin päin. Itsellä tuosta laatikosta meni tuo kaksoisratas taas rikki. olemme kaverin kanssa suunnitelleet siihen lujemman version, kun vielä pääsis toteuttamaan sen. Toinen heikko lenkki on kone, sen aijon talven aikana vaihtaa esim LRP:n koneeseen. mootoripukki suunnitteilla ko koneelle. Vetoakselit on se seuraava heikkolenkki, ovat liimaamalla kasassa? Toki ne saa päivitettyä kunnollisiin, mutta maksaa hunajaa...
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #20 : 22.11.10 - klo: 08.11 »
Tässä kuva sen tapin osalta vaihtajassa, jonka olen nyt teipannut varotoimenpiteenä paikoilleen. Voi ilmeisesti tulla pikku hiljaa ulos tuolta ilman varmistusta. Joka kerta kun nyt muistaa katsoa, saa teipin painaa uudelleen paremmin kiinni, kun on pullistunut ulospäin tapin kohdalta...

Mulla meni myös se kaksoisratas (siis se jossa molemmissa päissä hammastus). En saanut edes kokonaan uusilla osilla (rattaat, laakerit, kuoret) QRC-unittia pyörimään lähellekään herkästi ennen kuin kiinnitin toisin päin sen pienen rattaan, joka tulee kuusiokoloruuvilla unitin kuoreen kiinni. Tämä siis toisin päin kuin ohjeessa on. Ilmeisesti tämän rattaan ja sen kaksoisrattaan välillä on "hannaus"ongelma noin puolen kierroksen osalta.

Nyt sitä rattaan akselina toimivaa ruuvia ei voi kiristää ihan tiukasti kiinni, että ratas pyörii, joten saas nähdä kestääkö... Ajettu vasta kerran pari tankkia testiä, mutta pelasi. Ei olisi tullut mieleenkään laittaa konetta käyntiin sillä vastustuksella, joka vaihteistossa oli ratas oikein päin (esim. autoa kun työnsi lattialla eteenpäin, renkaat eivät pyörineet...) Varmaan olisi mennyt ne muovirattaat sileiksi saman tien...

Olen myös miettinyt koneen vaihtoa, varsinkin kun laitoin uudet Prolinen Badlands renkaat, jotka painaa paljon enemmän kuin orkkikset. Voi olla että tehot loppuu. Tai sitten pamahtaa vetoakselit, jotka heppoiset. Ja kuten sanoit paremmat saa, mutta maksaa...
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #21 : 22.11.10 - klo: 20.07 »
ampeeri, kiitos valaisevista kuvista. Enpä ole tajunnt edes katsoa tuota kakkosen tappia. Joo tarkoitus olisi valaa tuo kaksoisraras hiukan muokattuna. Koska tuo ainevahvuus on olematon tuossa rattaiden liitos kohdassa. Kun tarkastelet hajonnutta ratasta huomaat että ainetta on ehkä 0,2mm eli ei tule pidemmän päälle kestämään. toivottavasti saamme muotin tarrpeeksi tarkaksi, niin saisi tuon osan kestämään. Sitten tulee vuoroon vetarit ja kääntöpalat. luultavasti molemmat jostain muusta autosta, jolloin voi käyttää bulkkilaakerita. Ensi hätään täytyy talven aikana kokeilla Thunder tigerin MTA:n osia. toinen minkä osat voisi ehkä toimia on Traxxas Revo. Mielestäni auto on kevyt kokoisekseen ja alusta toimii hyvin. Kunhan on ne välykset shimmanut pois. Kyllä siitä hyvä tulee kunhan hintoihinsa tulee... Osa harrastusta on myös auton tuunaaminen, ja talven pakkasillahan on aikaa. Olisiko heavy duty rattaalle muita tarvitsijoita, jos valu onnistuu niin tekee sit enempi kerralla. Vanhat rattaiden romut talteen että saadaan oikeaa seosta valuun. :shocked:
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #22 : 22.11.10 - klo: 21.03 »
Eipä mitään, kuva oli otettu Kyoshoa varten, että sai takuuseen uudet osat...  :grin:

Ymmärsin vähän väärin tuon "kaksoisrattaan", eli minulla siis hajonnut laatikon sisältä se pitkulainen ratas, jossa molemmissa päissä hampaat (tämä siis laitettu väärin päin paikalleen, jotta sai laatikon toimimaan). En siis yllä tarkoittanut noita laatikon ulkona olevia rattaita.

Ja tosiaan hintaa tulee: Laitoin ne optioiskarit ja nostin auton "arvon" 1,5 -kertaiseksi.  :lol: Mutta ei tarvi kuunnella ilman lorinaa iskareissa!
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #23 : 23.11.10 - klo: 00.12 »
just sitä laatikon sisällä olevaa alu ratasta tarkoitin, se olisi tarkoitus tehdä lujemmaksi. Ja tuon tapinhan voisi laittaa mediun lukitteella kiinni että pysyy. Tuota iskarin tuunausta pitää alkaa suunittelee. Kokeilla tuota pikkusorvia tuossa nurkassa, josko sillä saisi iskarin varret tehtyä...
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #24 : 30.11.10 - klo: 14.31 »
Availin edestä toisen puolen ohjauspala/pivot pallo-systeemin, kun ajattelin huoltaa/vaihtaa laakerit. Oli aikamoisessa kunnossa ne pivot -pallot, ihan hiekan karhentamat. Ei kyllä ole ihme, kun muovia ovat ja suora avoin reitti hiekalle pallon ja ohjauspalan väliin...

Pitäisi varmaan hankkia uudet pallot (olisiko metalliset paremmat joltain muulta merkiltä?) ja ohjauspalat, mutta kehittää myös joku suojaus, ettei hiekka pääse pallon kimppuun ihan suoraan kuten nyt. Tuossa toimisi varmaan vastaava "haitarikumi" kuin on iskareissa varren suojana.

edit: Hemmetin pakkaset... Ei pääse testaamaan uusia iskareita, kytkinpaloja, renkaita...
« Viimeksi muokattu: 30.11.10 - klo: 14.38 kirjoittanut ampperi »
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #25 : 30.11.10 - klo: 14.46 »
semmoista eutoa ei olekaan missä ei näin olis, pivotit siis. ainoa mikä auttaa niin maavara
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #26 : 30.11.10 - klo: 20.51 »
Öö, just... Tähän ei taida kyllä maavara auttaa...

 Voi olla, että termit ei mennyt oikein (pahoittelut), mutta kyse siis kuvan vetoakselin ylä/alapuolella tukien päihin kiinnitettävistä palloista, jotka edelleen kiinni ohjauspalassa (suojattu kuvassa Traxxasin tyyliin VAKIONA sinisillä kumeilla).



edit: linkki kuvaksi
« Viimeksi muokattu: 30.11.10 - klo: 20.58 kirjoittanut ampperi »
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #27 : 01.12.10 - klo: 06.19 »
Joo saman olen myös huomannut noista palloista. Itse ihailin myös kaverin Revon suojauksia. Olen tehnyt noin sentin paksuisesta superlonista sylinterin mallisen holkin tuohon pallon ja kääntöpalan väliin, sellainen yleismalli, joka estää hiekan menon ainakin osittain.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #28 : 01.12.10 - klo: 08.18 »
Katsoin eilen tarkemmin noita Revon suojia ja mietin saisiko laitettua MFR:ään. Kääntöpalassa on kyllä aika vähän tilaa ja tietenkään mitään uraa ei ole, johon kumi menisi. Mutta jos vaikka liimaisi nuo kumit siihen kiinni...
Täytyy miettiä vielä, jotain siihen pitää kehittää.

Kun katsoo Kyöshon sivulta varaosia, niin pallot ovat kiiltävät. Onko niihin tullut joku pinnoite? Mun on siis ihan mustaa muovia, ainakin nyt kuluneena. Yksi sileämpi kohta oli pallossa, mutta sekin musta (ei pinnoitetta). Mietin siis, että pitäisikö ostaa jonkun muun merkkiset pallot, jotka kokonaan metallia.

Edit: Revon pivot palloissa on ainakin paksumpi ruuvi 5mm vs. MFR 3mm eli nämä ei ainakaan käy MFR:n tukivarsiin. Menee tukivarsien materiaali liian ohkaiseksi, jos suurentaa reikää.
« Viimeksi muokattu: 01.12.10 - klo: 08.35 kirjoittanut ampperi »
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #29 : 01.12.10 - klo: 08.40 »
totta, enpä muistanutkaan että onhan näitä kuten tuo Revo. luulis kyllä että nuo kumit ottaa siipeensä soralla ihan yhtä paljon ja vaihtaminen sekin maksaa. RC autojahan ei periaatteessa ole tarkoitettu sepelille, ne on suhteessa aika järkäleitä pienelle autolle. savi yms. taas on paras mahdollinen ajoalusta
Kiitos 20 vuodesta!