Kirjoittaja Aihe: kyosho mfr  (Luettu 81084 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #120 : 11.01.12 - klo: 22.54 »
Aika hankala näyttäs olevan saada vastauksia.

olisit ostanut heti aluksi laatupelin eikä rtr kyosho jossa on yhty paljon ongelmia kuin afrikassa.
Milloin jengi oikeasti tajuaa osta muuta kuin näitä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #121 : 11.01.12 - klo: 23.10 »
Ja sinä se et taas jaksa muuta tehdä kuin vittuilla. En ihmettele vaikka kohta nimimerkkisi löytyisi bannattujen listasta.

Ja nyt arvaan vastauksesi: "Banaania tuollekkin ja paljon" tjsp   :grin:
pöö

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #122 : 11.01.12 - klo: 23.28 »
Ja sinä se et taas jaksa muuta tehdä kuin vittuilla. En ihmettele vaikka kohta nimimerkkisi löytyisi bannattujen listasta.

Ja nyt arvaan vastauksesi: "Banaania tuollekkin ja paljon" tjsp   :grin:

oletkos huomannut että juuri rtr kyoshoilla on ne ongelmat.ei siinä mitään mutta samalla rahalla saat selvästi parempaa laatua muilta.no onhan minullakin kyosho autoja mutta onneksi ei näitä rtr juttuja.
Voitko mitenkään kehua tätä autoa :grin:
tuskin kukaan voi.
Kyosho was sometime an very nice car.not today.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #123 : 12.01.12 - klo: 13.34 »
Jos kaveri on jo auton ostanut, niin ei ole kovin rakentaa kysellä "miksi ostit", vai mitä?  :shocked:
Jos koetettaisiin vain auttaa selviämään seuraavaan autoon asti, ettei jätä koko harrastusta.

Ja kyllä MFR ihan nätisti menee ja sen kanssa oppi toimimaan, mutta vaatii opettelua ja vähän investointeja. Siis kun hyvää piti etsiä.  :smiley:
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #124 : 12.01.12 - klo: 15.40 »
Joo, tuota pään aukomista onkin hyvä harrastaa heti.

Jos jollakin on rahaa liikaa niin voi toki ostaa mulle jonkun "paremman"

Valinta osui käytettyyn ihan rahan takia. Sitä paitsi eikö tuollasen kanssa opi säätämään ja räpläämään sentään. Jos olisin halunnu selvitä ilman ongelmia olisin hommannu sähköllä toimivan. Ugh, olen puhunut.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #125 : 12.01.12 - klo: 16.03 »
Se ei ole päänavaamista vaan ihan suosituksia vaan  :laugh:
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #126 : 12.01.12 - klo: 17.09 »
Jerzi osaa käyttäytyä sitten jatkossa tai ei kirjoittele tänne pariin viikkoon  :police:

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #127 : 12.01.12 - klo: 18.23 »
Tuosta moottorista vielä, onko olemassa jotain vaihtoehtoista ja helpompaa konetta tuohon suht helpolla asennuksella vai meneekö liian vaikeeks? Luin että on hiukan liian pieni kone tuohon malliinkin.

kunhan pääsen sinuiks tuon vehkeen kans niin moottorin vaihto ei liene ongelma koska työkalut muutoksiin on olemassa kumminkin.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #128 : 13.01.12 - klo: 13.23 »
Moottorissa voisi tosiaan olla enemmän tehoa. Autohan painaa 1/8 buggyn verran, mutta kone on vain .18 tuumainen...

Koneen voi vaihtaa, mutta siihen tarvitsee moottoripukin, koska K-moottori kiinni suoraan pohjalevyssä (tää on näitä kyoshon ei-standardijuttuja...). Tilavuudeltaan isompaa konetta tuskin saa sopimaan, mutta esim. tästä samankokoisesta Ossin koneesta on ollut viestejä netissä, että tehokkaampi. Mutta voi tulla vähän kalliiksi, jos haluaa tehdä kunnolla: vaatii myös uuden käyrän ja putken. Lisäksi koneessa on pidempi kampiakseli, joka osattava lyhentää vakio kytkintä varten.

Mitään ihan hirvean tehokasta (onnistuisi helpommin sähkökoneilla) en laittaisi, koska voimansiirto on aika heppoisen oloine, kun vertaa buggyjen rakenteisiin....
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #129 : 13.01.12 - klo: 22.14 »
Kuten taisin aikaisemminkin jo mainita löysin Hobby Pointista Kyoshon moottoripukin O.S:n konetta varten. en tiedä oliko se tarkoitettu O.S:n kytkimen kanssa käytettäväksi, mutta orkkis koneen sain tällä osalla kiinni kun alkuperäiset kiinityspaikat olivat vaurioituneet. Losilta löytyy myös kaksi rattaisia kytkinkelloja jos niillä olisi helpompi rakentaa toimiva paketti. Itse en myöskään suurempaa konetta MFR:ään laittaisi alkaa varmasti paikat hajoilemaan. Tuo teho ero laadukkaammalla koneella tulee lähinnä siitä että ne kiertävät kovemmille kierroksille. Näin saat tietenkin lisää vauhtia. Isommalla konella tule vääntöä lisää ja myös kierroksia, mutta se vääntö on se mikä paikat rikkoo. Toki on muitakin 18:sia koneita jotka luultavasti käy samaan moottoripukkiin ja huomattavasti edullisempia. En itse omaa kokemusta muista, mutta itse katselin jossakin vaiheessa LRP:n konetta kun oli hinta silloin sadan euron pintaan. Jos päädyt konetta vaihtamaan olisi kiva kuulla miten se onnistui. Täytisi verrata noita Losin ja Kyoshon kytkinkelloja onko eroavaisuuksia. Ja onko hammastus samaa tyyppiä vai eri. Itsellä MFR on jäänyt isompien (1:8) montereiden jalkoihin eli ei ole kerennyt ajamaan viime kesänä kertaakaan.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #130 : 19.01.12 - klo: 22.59 »
Jep.

Tuossa kaverin kanssa tutkittiin autoa, eikä siinä mitään muuta mutta puuttui paketista käynnistyslaite. Siinä on siis sähköstartti mutta akku ja piuha puuttuu. Miten ongelman voi ratkasta?

7.2V akku johon askartelee sopivan liittimen hehkulle tai siis siihen mystiseen mustaan laatikkoon?
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #131 : 20.01.12 - klo: 07.34 »
Tarviit tällaisen K-kaupasta. Tulee 7.2V akun päätyyn kiinni (ei niin kuin linkin sivulla toisessa kuvassa) ja on helppo tökätä akun kanssa siihen mystiseen mustaan laatikkoon...
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #132 : 20.01.12 - klo: 20.17 »
Kiitos, tilaukseen siis.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #133 : 05.02.12 - klo: 19.59 »
Jees, palikka tuli ja nyt saatu virtaakin. Kone lähtee kyllä pyöriin muttei höröhdä käymään. Bensaa saa ja tulppa hehkuu. Tarkottaako tuo jotain kun kytkee akun ja alkaa pyörittään niin saattaa yhtäkkiä lopettaa pyörittämisen, joku kosketushäikkä?

Varmaan tarttee nollata kaasarin säädöt ohjeen mukaan ja alottaa homma alusta? vai onko muita hyviä vinkkejä?
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #134 : 05.02.12 - klo: 20.29 »
Itsellä ainakin,kun auto tavallaan lopetti starttaamisen(eli startti ei pyörittänyt moottoria/mäntää),Mutta autosta kuului kuitenkin pieni ääni,niin auto sai liikaa polttoainetta,jolloin joutui ottamaan sytytystulpan pois ja kuivaamaan vaikka paperilla vähä sitä sytytystulpan kantaa ja sitte sitä moottorin sisäpuolta vaikka "pumpulipuikolla" (tai mikä nyt onkaan oikealta nimitykseltään).Polttoainetta meni siis liikaa männän päälle ja starttimoottori ei jaksanut pyörittää moottoria/mäntää.
Toivottavasti vastauksistani on apua.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #135 : 05.02.12 - klo: 20.57 »
Jees, palikka tuli ja nyt saatu virtaakin. Kone lähtee kyllä pyöriin muttei höröhdä käymään. Bensaa saa ja tulppa hehkuu. Tarkottaako tuo jotain kun kytkee akun ja alkaa pyörittään niin saattaa yhtäkkiä lopettaa pyörittämisen, joku kosketushäikkä?

Varmaan tarttee nollata kaasarin säädöt ohjeen mukaan ja alottaa homma alusta? vai onko muita hyviä vinkkejä?

älä nyt hyvä mies bensaa sinne laita.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #136 : 05.02.12 - klo: 21.07 »
Jees, palikka tuli ja nyt saatu virtaakin. Kone lähtee kyllä pyöriin muttei höröhdä käymään. Bensaa saa ja tulppa hehkuu. Tarkottaako tuo jotain kun kytkee akun ja alkaa pyörittään niin saattaa yhtäkkiä lopettaa pyörittämisen, joku kosketushäikkä?

Varmaan tarttee nollata kaasarin säädöt ohjeen mukaan ja alottaa homma alusta? vai onko muita hyviä vinkkejä?

älä nyt hyvä mies bensaa sinne laita.
Jerzi

Oliko pakko?

Kyl mul on ihan totta 16% nitroo. Ja tiedoks jerzimussukalle et auto lähti käymään noin vartti sitten, oli akusta kiinni. Vielä ku se liikkus johonkin nii olis hyvä.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #137 : 05.02.12 - klo: 21.59 »
Jees, palikka tuli ja nyt saatu virtaakin. Kone lähtee kyllä pyöriin muttei höröhdä käymään. Bensaa saa ja tulppa hehkuu. Tarkottaako tuo jotain kun kytkee akun ja alkaa pyörittään niin saattaa yhtäkkiä lopettaa pyörittämisen, joku kosketushäikkä?

Varmaan tarttee nollata kaasarin säädöt ohjeen mukaan ja alottaa homma alusta? vai onko muita hyviä vinkkejä?

älä nyt hyvä mies bensaa sinne laita.
Jerzi

Oliko pakko?

Kyl mul on ihan totta 16% nitroo. Ja tiedoks jerzimussukalle et auto lähti käymään noin vartti sitten, oli akusta kiinni. Vielä ku se liikkus johonkin nii olis hyvä.

Kuten huomasit niin kommenti oli TODELLAKIN asiallinen.
Jos laitat bensaa koneeseen niin en tiedä mitä silloin tapahtuu mutta ei ainakaan tee hyvää.

Täällä puhutaan enemmän aiheesta.

http://rc10.fi/index.php?board=55.0

16% on hyvä määrä kunhan et käytä model technicsin tavaraa, väitän että muut merkit ovat laadultaan parempia kuten esim nyt tornado, team saxo.

Tsemppiä koneen säätöön sinne  :wink:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #138 : 06.02.12 - klo: 16.05 »
Meccafuelia on. Hassu juttu et nosti kyl kierroksia kivasti muttei mihkään liikkunu, ei eteen eikä taakse  :grin:

Eiköhän siihenkin ratkasu saada.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #139 : 06.02.12 - klo: 16.12 »
Meccafuelia on. Hassu juttu et nosti kyl kierroksia kivasti muttei mihkään liikkunu, ei eteen eikä taakse  :grin:

Eiköhän siihenkin ratkasu saada.

kytkin ongelma tai voimansiirrossa jotain häikkää.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #140 : 06.02.12 - klo: 16.13 »
Kytkin, ekan vaihteen spurri sileänä, vaihdeservo jumittunut vapaa vaihteen asentoon, qrc poksissa rattaat ottanu damagea, kardaanit,vetoakselit.
pöö

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #141 : 06.02.12 - klo: 17.07 »
juu kyl toi selviää, sentään kone käy. täytyy ottaa pirssi pöydälle ja kattoo.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #142 : 14.05.12 - klo: 23.18 »
Nostetaas taas. Eli konehan on tuo kössin .18

Kivasti meni kun tein juotokset et kun kytkee tamyian liittimen startin hanuriin niin lähtee starttaan. Okei. Toimi viimeks, vaan ei tänään. No kone pöydälle ja kokeileen suoraan moottorin napoihin, oho, kipinää iskee ja pum ei mitään. No ei lannistuta, koitetaan varaosilla tehdä vetostarttia koneen perään, eih, joku meni mönkään tietenkin. Päivä pilalla vaihteeks, ei kerää lankaa sisään, meni hermo.

Tämä oli siis päivä tarina.

Onko joku tehny tohon rotostarttia ja mistä sellasen löytää?( ketuttaa nyt nii en viitti ite ettiä ku on jo niin paljon muuta osaa tilauksessa) Entä onko joku keksiny,että miten tuon sais toimiin starttiboksin kans? Pohjalevyhän ei oo ongelma vaan ne vahvikkeet sivussa.

Kiitos ja anteeks  :tongue:
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #143 : 16.05.12 - klo: 11.29 »
tuohon pitäisi löytyä Tiger Drive rotostartti. Kysy vaikka Atalasta, heillä on joskus ainakin ollut. Starttiboksilla ei taida onnistua ihan helposti. Tai jos tekee itse starttipoksin, niin että se käy. Vetostartteja löytyy ihan Kyosho liikkeestä.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #144 : 16.05.12 - klo: 12.29 »
tuohon pitäisi löytyä Tiger Drive rotostartti. Kysy vaikka Atalasta, heillä on joskus ainakin ollut. Starttiboksilla ei taida onnistua ihan helposti. Tai jos tekee itse starttipoksin, niin että se käy. Vetostartteja löytyy ihan Kyosho liikkeestä.

Eikös atala oo lopettanu jo aikaa sitten? alan tosiaan kääntyä rotostartin puoleen kun muutenkin on koko auton saanu käydä läpi muutenkin.

Sitten rengaskyssäri, tuossahan on hex jotain 20mm tai jotain kun on sellanen muovihex mutterin päällä. Löytyykö tuolla hexillä olevia vanteita ja renkaita suoraan vai pitääkö sekin modata jotenkin?
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #145 : 17.05.12 - klo: 00.39 »
GRP:llä on tuolle metallihexille käyvät katurenkat ja taisi niilla olla myös monsteri kuvioisetkin. Itsellä nuo katukiekot ja ainakin laadukkaammat kuin alkuperäiset. Stten tietysti hexiä vaihtamalla jotkin truggyn renkaat voisi toimia.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa lassii

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #146 : 17.05.12 - klo: 22.29 »
Jos joku viittis linkittää mistä tohon kössin .18 koneesee löytys roto nii olisin kiitollinen. Vähän kiire nyt muualla.
Kyosho Inferno 7.5, MFR, DST, Acme Werewolf

Poissa eSATA

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #147 : 17.05.12 - klo: 22.42 »
Cannondale Scalpel Team Replica

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #148 : 05.06.12 - klo: 16.23 »
Terve!
Semmosta tuli mieleen,että osaisiko joku kertoa minulle,että minkä vahvuista diffi öljyä tähän MFR:ään kannattaisi laittaa,koska ei ole juurikaan aikaisempaa kokemusta nuista diffi öljyistä.
Ajotapahan on tuossa pihalla suttailemista,jos se vähän auttaisi vastaamisessa.
Ja jos ei kukaan osaa suositella mitään,niin osaisiko joku edes kertoa minkä vahvuista on se MFR:än alkuperäinen öljy.
Kiitos!

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #149 : 05.06.12 - klo: 16.39 »
Alkuperäisenä diffeissä on rasvat. Jos haluaa laittaa öljyt, pitää ostaa manuaalissa mainittu tiiviste.
Mulla on ollut edessä Ultimaten 7.000 ja 20.000 - takana 3.000-7.000 (muistaakseni). Löysemmät oli paremmat kääntyvyyden kannalta. 20k edessä niin auto ei halunnut kääntyä...
Keskidiffihän on QRC eli sitä ei voi säätää öljyillä.
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR