Kirjoittaja Aihe: kyosho mfr  (Luettu 81086 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #30 : 01.12.10 - klo: 09.33 »
suojattu pivotit löytyy mm. Honkkareista. En muista, mikä on kierteen paksuun mutta DM-1:ssä on noi kumisuojat. Lisäksi taisi olla jotkut tulpat pivotin säätöreijille.

Kyllä ne suojat on tehty juuri lian pääsyä estämään. Tosin turhat rata-autossa painoa viemässä ja ohjausta hidastamassa. Honkkariin saa jotain kevennettyjä palloja sekä normipalloja.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #31 : 01.12.10 - klo: 18.18 »
Kiitos infosta, katsoin noita netistä. Olivat pätevän näköiset, mutta DM-1:n pallo on isompi (14 mm) eli liimatessa on ylimäräistä materiaalia auheuttamassa ruttuja. Lisäksi ei löytynyt mistään nettikaupasta...?

Revon pallot 11 mm eli sama kuin MFR:ssä, joten suojat varmaan sopivamman kokoiset. Myös tähän kuuluu tulpat säätörei'ille. Taidan kokeilla näitä (Sabesta 7€, tuoteno 425378X).
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #32 : 01.12.10 - klo: 21.07 »
Joo kyllä kyosholtakin löytyy myös metalliset pallot. tuolta Sabesta voisi löytyä asson mini mgt:n palloja, jotka ovat metallia. Myös TT MTA4:n pallot ovat 5mm kierteellä. Pitääkö vaihtaa Revon kääntöpalatkin?  :evil:
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #33 : 30.12.10 - klo: 16.39 »
Alla nyt, mitä saatu räpellettyä pivot-pallojen suojan kanssa Traxxasin osilla. Saa nähdä pysyykö, olisi voinut ainakin hioa karheammaksi ennen liimausta...  :sad:
Lisäksi pallojen ruuvi menee kaksi milliä vähemmän tukivarteen, jotta kumi ei jää ruuvivarren ja ohjauspalan terävän reunan väliin ja hajoa heti ==> vaatii ohjaustangon pidentämistä.

Vakio, mukavasti pivot-pallot näkyvissä että hiekka, jne. pääsee pallojen ja "kupin" väliin hiomaan palloa. Ai niin, näillä sai ajaa vain saviradalla...  :roll:


Liimatut suojat edestä


Liimatut suojat sivusta


Ja vielä kumitutti toisella puolella suojaamassa. Pitää laittaa teipillä tai muuten keksiä jotain, millä pysyy paikoillaan. Ei toimi sellaisenaan.


Edit: Sellainen kysymys viisaammille, että nyt jos ylläoleva toimii ja pashaa ei pääse pallon ja palan väliin, niin voiko palloa öljytä? Kannattaako/onko hyötyä?
« Viimeksi muokattu: 30.12.10 - klo: 16.43 kirjoittanut ampperi »
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #34 : 31.12.10 - klo: 17.50 »
Hienoa että ne käy kuin nenä päähän. Ja käsittääkseni tuo ohjauspala on sama myös muissa Kyoshon 1:10 autoissa. Tulee näköjään asiaa Sabeen. Hyvät kuvat joista asia selviää kyllä varmasti niillekin jotka ei kaikkea termistöä hallitse.
Kyllä itse laittaisin tuonne jotain voitelua, jotta alustan toiminta olisi herkkä. Vaatii tietenkin välillä putsauksen, mutta ei varmaan kovin usein. Taidan ottaa tuon ohjaus palan mukaan Sabeen, niin voi katsoa olisiko vaihto kelpoinen Revon palan kanssa. ajatuksena laittaa kunnon vetarit...
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #35 : 31.12.10 - klo: 18.19 »
Joo, kyllä ne aika hyvin sopii. Laitan raporttia, kun pääsen testaamaan, että kestääkö. Vähän epäilyttää tuo liimauksen kestävyys ja se, että jos kumi jää ruuvitapin ja ohjauspalan väliin puristuksiin ja menee rikki.

Ilmoittele, jos saat tsekattua Revon palan sopivuuden. Siihen olisi noille kumeillekin ihan kunnollinen kiinnitys.

Mittasin muuten tuon Kyosho -pallossa olevan ruuvin paksuuden ja se on 4 mm. Eli Revon 5 mm olisi vain milli lisää, mutta tukivarret on myös aika ohuet...

edit: Ja laitoin pari tippaa ohutta laakeriöljyä. Toivotaan, että hankaavat aineosat pysyy ulkopuolella. Pitää tarkistaa heti ensiajon jälkeen hiekalla, menee näillä keleillä kyllä varmaan kesäkuuhun.  :laugh:
« Viimeksi muokattu: 31.12.10 - klo: 18.37 kirjoittanut ampperi »
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #36 : 31.12.10 - klo: 19.09 »
Niin kun tuo mfr:n orkkis laakeri systeemi pyörännavassa on erilainen kuin monessa muussa on siihen vaikea löytää muun merkin vetareita. Siksi tuo kääntöpala modifikaatio kiinnostaisi...
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #37 : 03.01.11 - klo: 08.35 »
Sain kaikki palat valmiiksi ja laitoin eilen autoon kiinni. Ja tietenkin törmäsin ongelmiin kumien kanssa...

Ensin sain yhden kumin rikki, kun se ei pyörinyt yhtään pallon ruuvitapissa vaan meni kokoajan tiukemmalle rullalle ja lopulta repesi (ohjauspalaan liimattu pää pysyy paikallaan, joten ruuvitapin päässä pitää pyöriä). Tähän auttoi öljyn laittaminen kumin ja pallon ruuvin väliin.

Jätin ensin palloruuvit em. 2 mm enemmän ulos tukivarresta ruuvatessa, jotta kumin saisi kauemmas ohjauspalan aukon reunoista/pois välistä. Kun veivailin ripustuksia edes takaisin huomasin (onneksi), että ääriasennossa koiranluu voi ja varmasti pullahtaakin vetarin kupista ulos. Eli pivot-pallot piti ruuvata enemmän tukivarsien sisälle => kumi jää nyt pallon ruuvitapin ja ohjauspalan aukon väliin, eli tullee kestävyysongelmia ja voi rajoittaa vähän ohjausta. Erityisesti edessä, jossa on enemmän liikettä ohjauksen takia.

Eli ei tämä nyt ihan niin hyvä ollut kuin ensin vaikutti. Parempi olisi pidemmät kumit, jotka saisi vetettyä tukivarren päälle asti ja vaikka nippusiteellä kiinni sinne. Esim. halkaisijaltaan tarpeeksi suurien iskareiden (en tiedä onko tarpeeksi isoja olemassa) varren suojat. Silloin ei olisi mitään ongelmaa, että suojakumi joutuu "pahaan" väliin hajoamaan.

Mutta tällä mennään nyt ja katsotaan kestääkö.
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #38 : 03.01.11 - klo: 17.14 »
Autaisiko tukivarren kulmien pyöristys, niin ettei tulisi terävää nurkkaa? Tuo iskarin kumisuoja voisi olla hyvä ajatus kans. Se olisi sen verran pitkä että saisi ikäänkuin puskemaan kääntöpalaa vasten, ehkä ei tarvitsisi edes liimata.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #39 : 03.01.11 - klo: 18.03 »
Tukivarren reuna ei ole probleema, vaan se aukko, mistä näkyy pivot-palloa ohjauspalasta. Kumi jää nyt sen reunan ja pallosta lähtevän ruuvin väliin. Mutta kesto selviää vasta, kun pääsee ajelemaan. Joka tapauksessa vaikka kumiin tulisi pieniä reikiä, on systeemi parempi kuin ihan avoin aukko ohjauspalassa pivot-pallon kohdalla  :smiley:


edit: vielä kuva paikallaan

« Viimeksi muokattu: 03.01.11 - klo: 18.18 kirjoittanut ampperi »
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #40 : 03.01.11 - klo: 20.33 »
Tässä vielä kuva MFR-ohjauspalasta ja Hyper 8.5 BB iskarin kumitutista. Ei ihan riitä tutin ympärysmitta... Ainakin 0,5-1 senttiä saisi olla enemmän, koska nyt melkein yhtä isot.

JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #41 : 03.01.11 - klo: 21.44 »
anteeksi luetun ymmärrys ei ollut parhaimmillaan 2 vuotias sylissä... Ensiviikolla menossa Turkuun, kun muistasi käydä kellarissa irroittamassa yksi kääntöpala mukaan ja käydä Sabessa vertaamassa revon palikkaan. Silti tulee mieleen että entäjos se jää väliin revon palankin kanssa? No auttaisiko tuon ohjauspalan avartaminen sopivalla pyöröviilalla?
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #42 : 03.01.11 - klo: 22.31 »
Voi olla, että jää Revossakin väliin, en osaa sanoa/arvioida kuvista... Kestävyyden näkee sitten, kun pääsisi testaamaan. Jos hajoaa, niin menee varmaan aika nopeasti.

Aukkoa voi olla paha suurentaa, ettei vaan ota liikaa. Näyttäisi, ettei ole paljon "ylimääräistä".

Mittasin vielä noita iskareiden kumeja vs. aukon isoin leveys.
- Hyper 8.5 BB ulkomitta noin 12,4 mm, sisämitta 9,0 mm
- Kyosho BB (MFR-optio, ST-RR vakio?) ulkomitta 14,7 mm asennettuna iskariin, arvio sisämitasta 11,7 mm (eli olisi saman paksuinen kuin Hyper kumi)
- aukon reina noin 12,2 mm ja levenee tästä eteenpäin

Tuon Kyoshon kumin saisi todennäköisesti venytettyä paikoilleen ja liimattua kiinni, ettei "valu" pois. Ja on haitarikumineen leveämpi myös alaosasta (Hobao on suora ja kapenee alaspäin). Se voisi toimia.
Hinta on suolainen 13,70 e / 4 kpl (linkki tuotteeseen http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.IF346.08&BildLopNr=01)

Jos haluaisi asentaa samalla tavalla ja yhtä helposti iskarin kumin kuin tuon Revon pivot-suojakumin, pitäisi iskarin kumin sisämitta olla yli 14,7 mm, että menisi helposti heittämällä paikoilleen.

Vähän nyt harmittaa hätäily, olisi pitänyt koittaa noilla K-kaupan BB-kumeilla. Lopputulos olisi varmemmin hyvä...  :angry:
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #43 : 03.01.11 - klo: 22.39 »
Miten olisi niinki omaperäinen ratkaisu kuin ilmapallo? Toiset käyttää iskarien suojina "taikuri"-palloja. Joskus tuli moisia hommattua, mutten ole vielä kokeillut miten kestävät, halpaa on ainakin.
Liikaa Kyoshoja

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #44 : 03.01.11 - klo: 22.52 »
Ei ole huono idea tuokaan, ja varmasti halvempi!

Ei toimi Kyosho BB kumi. Otin irti iskarista, ja koska kumi paksumpaa kuin Hobaon kumissa, sisähalkaisija vain 9,5 MM. Yritin laittaa ohjauspalaan, eikä saa venymään tarpeeksi. Ainakaan niin, että olisi helppo liimata...
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #45 : 03.01.11 - klo: 23.19 »
Miten olisi niinki omaperäinen ratkaisu kuin ilmapallo? Toiset käyttää iskarien suojina "taikuri"-palloja. Joskus tuli moisia hommattua, mutten ole vielä kokeillut miten kestävät, halpaa on ainakin.

Täällä ilmapallokeskustelua aiheesta englanniksi http://www.rctech.net/forum/nitro-off-road/224503-balloons-shock-boots.html

Eipä tullut minulle mieleen.
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #46 : 04.01.11 - klo: 13.13 »
kokeilitko tuohon koiranluun ja pyörännavan suojaksi? Mistähän noita ilmapalloja saa mistä ne tekee niitä eläimiä? voisi suojata nuo iskaritkin samalla. Eikä pitäisi olla hinnan kiroissa.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #47 : 04.01.11 - klo: 13.31 »
Mä tilasin tosta http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=390043423744

Maksaa 5 euroa.
Suomesta löysin yhden nettikaupan, josta olisi saanut 100 palloa 20 euroa.
20 varmaan riittää hetkeksi.
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #48 : 08.01.11 - klo: 20.10 »
No nyt päästiin tankillinen ajamaan. Kumit vielä ehjät, mutta oli tasaista parkkipaikkasladittelua... :smiley:
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #49 : 11.01.11 - klo: 18.41 »
Tässä muuten "puoleen" hintaan laakerit ohjauspalaan:

http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=43619&grpid=3901
http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=0&products_id=18204

Kaupan päälle parempi suojaus, kuin alkuperäisissä.  :smiley:

Ilmapallot tuli englannista. Ne on aika kapeat, mutta saa vedettyä ohjauspalaan, siihen pallokuppien päälle, ja tietenkin helposti menee tukivarren päälle. Koska niin kapeat, pitää katsoa näissäkin, että eivät jäisi pallossa olevan ruuvin varren ja ohjauspalan väliin hajoamaan.

Kapeuden takia sopii ainakin iskarin varren suojaksi.
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa seinäkello

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #50 : 13.01.11 - klo: 21.47 »
mullla on ongelma kyosho mfr mallin kanssa käynnistys moottori ei pyöri vaikka otankin tulpan pois. Mistä mahtaa ongelma johtua.

Ps.Tähän asti on kännistynyt ihan hyvin,mutta tänään se ei sitten enään kännistynyt, eikä kyönnistys moottori edes pyörinyt.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #51 : 13.01.11 - klo: 22.11 »
Mulla ei ole vielä ollut ongelmia starttimoottorin kanssa, mutta tällaisia tuli nopeasti mieleen:
Jos starttimoottorista ei kuulu mitään ääntä virtaa annettaessa...
- katso johdot ettei poikki ja liittimet kiinni kunnolla ja oikein päin
- startin sähkömoottori voi olla hajonnut
- samoin se boksi, johon akku liitetään startatessa voi olla hajonnut, eikä virta kulje startille asti (syttyykö vihreä ledi, hehkuuko tulppa, kun liität akun?)

Ja pyöriihän kone normaalisti, jos käsin pyörittää vauhtipyörästä? Jos ei, niin ongelma voi olla itse koneen sisuskaluissa...
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa seinäkello

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #52 : 13.01.11 - klo: 22.45 »
vihreä ledipalaa noin sekunnin ja sitten sammuu, mutta ääntäi ei kuuluu
« Viimeksi muokattu: 14.01.11 - klo: 15.34 kirjoittanut seinäkello »

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #53 : 17.01.11 - klo: 01.24 »
oliskohan vaan se startin moottorin hajonnut. Itsellä oli molemmissa koneissa ongelma että hiilet irtosi. Niista tuli päivitetty versio, joka on kestänyt pitempään.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #54 : 19.01.11 - klo: 09.11 »
Avasin eilen ensimmäisen kerran koneen, koska nämä käyntiongelmat (<=http://rc10.fi/index.php?topic=36973) eivät ole hävinneet. Ajattelin ongelmien mahdollisesti johtuvan etulaakerista, mutta se oli ok (ei klappia mihinkään suuntaan). Vaihdoin sen kuitenkin varoiksi...

Mutta takalevyn ruuvit oli löysällä ja sieltä oli vähän tullut öljyä "läpi", kuitenkin sen verran vähän, etten ollut kiinnittänyt aikaisemmin huomiota. Katsotaan, auttaako näiden kiristys ja O-renkaan "vihreälimoitus" em. käyntiongelmaan. On voinut vuotaa paineita täältä ulos. Toivotaan, että auttaisi tuohon koneen sekoiluun.

Muuten kone näytti hyvältä, vähän jopa yllätyin. Tällä ajettu tosin vasta reilu kaksi gallonaa.
- laakerit vaikutti olevan kunnossa, ei klappia
- mäntä ei tule sylinteristä läpi sormivoimin (aina muistettu laittaa mäntä ala-asentoon sammutuksen yhteydessä!  :wink:), ja molemmat naarmuttomia ja puhtaita
- ei polttoainevuotoja kannen ja lohkon tai muistakaan väleistä, paitsi tuo em. takalevy
- pakoputken ja lohkon välinen tiiviste vähän heikossa hapessa (lämpö "grillannut" koppuraksi), mutta ei vuotoa => pitää tilailla kuitenkin uusia ja vaihtaa
- pa-letkuun puhaltamalla ja reijät tukkimalla ilmaa ei vuotanut ulos mistään (tiedän, ettei vastaa 100% lämpimän koneen tiiveyttä)
- käynnistimen rattaat kuin uudet, vain se kolo jossa yhdistyy käynnistin ja kampiakseli oli vähän kulunut => vaihdoin toiseen koloon ko. osassa, kun sellainen oli tarjolla
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #55 : 19.01.11 - klo: 09.31 »
tollanen kuin löysä takalevy=kampikammiovuoto aiheuttaa 2-tahti koneissa kaikenlaista "kivaa" pikkuhäikää toi säätöjen vaeltelu voisi johtua siitä kun pääsee sieltä hörppimään ilmaa.

tarkistithan myös ettei kiertokangen alalenkissä ole klappia ja muutenkin on moitteettomassa kunnossa (ei tee hyvää jälkeä jos katkeaa täydestä laulusta)

ja eihän kaasarin tiivisteissä ole vuotoja.
pöö

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #56 : 19.01.11 - klo: 09.53 »
Katsoin molemmat (kiertokangen lenkin ja kaasarin tiivisteet) ja vaikuttavat olevan kunnossa. En ole mikään pro, mutta en havainnut klappia lenkissä, mitä sitä nyt pystyi kokeilemaan. Ja kaasarin neulojen O-renkaat voideltu jo aiemmin, eikä muualla näkynyt/tuntunut vuotoja (puhallustesti).
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #57 : 19.01.11 - klo: 10.02 »
ja tuli mieleen kun tuolla linkittämässäsi topikissa käskettiin ottamaan polttoainesuodatin pois ja jos olet ottanut niin kaasariin on voinnu päästä pasaa joka saa sitten ne säädöt vaeltamaan.
pöö

Poissa ampperi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #58 : 19.01.11 - klo: 10.14 »
Suodatin on edelleen, tosi eri suodatin kuin aikaisemmin.

Ongelma alkoi kyllä jo ennen suodattimen vaihtoja ja mahdollisesti jopa ennen suodattimen laittamista, mutta täytyy pitää mielessä. Jos ongelmat ei takalevyn kiristyksen kanssa lopu, katson kaasarinkin vielä tarkemmin/puhdistan.

Tankinkin tiiviys tarkastettu, koska kierrokset/lämmöt nousee, kun noin puolet tankista ajettu (eli tankin sauman alle).

Vähän liikaa mahdollisuuksia noille ilmavuodoille näissä nitrovehkeissä...  :laugh:
JQ Products The Car Yellow Edition - Hobao Hyper 8.5 Pro - Kyosho MFR

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kyosho mfr
« Vastaus #59 : 19.01.11 - klo: 10.36 »
jos polttoaineen määrän mennessä tankin sauman alle säädöt muuttuu niin silloin se tankin sauma vuotaa ja tankki on vaihdettava. (mädissäni on sama ongelma)

itse tosin sain sitä saumaa pitävämmäksi kontaktiliimalla  :grin: :police:
pöö