Kirjoittaja Aihe: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2  (Luettu 382129 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #600 : 21.06.10 - klo: 09.47 »
Jos öljyt losahtaa solkenaan pihalle ~heti kun saa pirssin radalle, johtuu se yleensä siittä putken sisään tulevasta neliön mallisesta tiivistepään lukitusmuovista.l Eli tuota ei oo painettu joka kulmasta kunnolla kiinni ja ekassa iskussa koko tiivistepää löysää. Itellä kävi kerran kyseinen kämmi kun asentelin yhteen pumppuun huonosti ton lukon. Sittemmin tullu voimailtua toi lukko paremmin kiinni ja hyvin pysyy. Sitä greenslimeä ei myöskään kannate säästella vaan koko tiivistepinon voi vuorata sillä ympäriinsä. Antaa hieman lisää tiivistystä.

Nyt tämä klipsi olikin painettu kunnolla kiinni ja kumminkin irtoo koko pakka. Pakka on myös hiottu oikeen kokoiseksi. Tätä ongelmaa esiintyy näköjään uusimmissa FT iskareissa, vanhemissa ei ole vastaavaa ongelmaa.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #601 : 21.06.10 - klo: 09.57 »
Se neliön muotoinen pala kuitenkin napsahtaa selvästi, ku asennat pakan iskariin?
Jos ei meinaa pysyä urassa, ni vaihda se ja hio uudesta purskeet varovasti pois, ei saa ottaa myöskään liikaa.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #602 : 21.06.10 - klo: 10.18 »
Se neliön muotoinen pala kuitenkin napsahtaa selvästi, ku asennat pakan iskariin?
Jos ei meinaa pysyä urassa, ni vaihda se ja hio uudesta purskeet varovasti pois, ei saa ottaa myöskään liikaa.

Joo napsahtaa, painan vielä varmuuden vuoksia paikalle ruuvarilla jonka jälkeen vielä pyöräytän sitä puol kiekkaa että varmasti on urassa niinku pitäisi.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #603 : 21.06.10 - klo: 10.34 »
ompa kyllä jännä juttu, mulla itellä on neljässä eri teami-assossa ollu aina toi klipsi ja pumput toimivia malleja. Mutta eipä toi ihme ole jos sielä jotain pientä "tuumatoleranssia" valuissa ois  :mrgreen:

Onko ongelma yhessä vai kaikissa pumpuissa? Ite tosiaan runnon pöytää vasten noi tiivistepäät kiinni, mutta tuskimpa goossilla on tuosta homma kiinni.


Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #604 : 21.06.10 - klo: 12.53 »
Ei mullakaan ole ollut kun tuo yksi vuoto-ongelma. Tiiviste oli vaan mennyt sököksi. Onkohan sitten siinä itse pumpussa jotain vikaa ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #605 : 21.06.10 - klo: 13.07 »
Ei mullakaan ole ollut kun tuo yksi vuoto-ongelma. Tiiviste oli vaan mennyt sököksi. Onkohan sitten siinä itse pumpussa jotain vikaa ?

Mulla tosiaan irtoo koko pakka, osat ovat ehjiä mutta klipsi kait kuluu kun se irtoo tai jotain.

Yks runko oli soikee, jumitti reilusti ekat 2mm. Sen vaihdoin toiseen siinä tosin sama ongelma.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #606 : 21.06.10 - klo: 13.19 »
Ei mullakaan ole ollut kun tuo yksi vuoto-ongelma. Tiiviste oli vaan mennyt sököksi. Onkohan sitten siinä itse pumpussa jotain vikaa ?

Mulla tosiaan irtoo koko pakka, osat ovat ehjiä mutta klipsi kait kuluu kun se irtoo tai jotain.

Yks runko oli soikee, jumitti reilusti ekat 2mm. Sen vaihdoin toiseen siinä tosin sama ongelma.
Pumppu soikea ? Onkohan ollut maanantaikappale. Vaikuttaisiko sitten se soikeus siihen että ne eivät toimi. Onko auto uutena ostettu ja mistä ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #607 : 23.06.10 - klo: 12.31 »
Semmosta kyselisin, että mikä avuksi, kun toi oma asso on melkoisen etupainoinen hypyissä?
Edessä on ruskeat- ja takana vihreätjouset. 30W litkut kummassakin päässä. Vaikka kuinka yrittää hyppyyn tulla kaasupohjassa, niin suurimmassa tapauksessa tuli nokilleen alas. Eli mikä avuksi? Kiitos jo etukäteen!
.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #608 : 23.06.10 - klo: 12.37 »
Mä en ole mikään hyppyasiantuntija mutta voisit koettaa esim laittaa painoja auton perään. Mä olen itse pyrkinyt pitämään auton aikalailla balanssissa painon suhteen. Treenaamalla varmaan tuon hypyn hoksaa, itse kanssa tuskailen sen kanssa.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #609 : 23.06.10 - klo: 13.11 »
Semmosta kyselisin, että mikä avuksi, kun toi oma asso on melkoisen etupainoinen hypyissä?
Edessä on ruskeat- ja takana vihreätjouset. 30W litkut kummassakin päässä. Vaikka kuinka yrittää hyppyyn tulla kaasupohjassa, niin suurimmassa tapauksessa tuli nokilleen alas. Eli mikä avuksi? Kiitos jo etukäteen!

Tod.näk. perä pääsee pohjaamaan hyppyyn lähössä ja lähtee sitä kautta nokalleen suoraan.
pieni auton nosto voi auttaa asiaan.

Toisakseen ilma kontrollia saa lisää laittamalla aavistuksen pidemmän välityksen (isompi pinjoni)

mitkäs renkaat autossa on alla?
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #610 : 25.06.10 - klo: 09.25 »
Kiitos vastauksista!
Niin, ja autossa taitaa olla alla Prolinen bow tie M3 renkaat.
.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #611 : 04.07.10 - klo: 21.40 »
Onko jollakulla tietoa, että sopiiko #9827 SC10 complete gear diff SC10/T4.1/B4.1 RTR:n lisäksi T4FT/T4.1FT/B4FT -autoihin, vai onko mitoissa jotain eroja (milliset vs tuumaiset esimerkiksi)?

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #612 : 06.07.10 - klo: 09.36 »
Sellasiin jossa on alunperin kuuladiffi ei mene, jotuu siis uusimaan boxinkuoret, ulostulon laakerit ja t palan
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #613 : 11.07.10 - klo: 20.26 »
Olisiko tuohon rtr b4:seen hankkimisen arvoista vaihtaa dogbone-vetarit cvd-vetareihin? Muuten tuo auto alkaa olemaan ruuditettu team factory osilla...
.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #614 : 12.07.10 - klo: 09.48 »
Olisiko tuohon rtr b4:seen hankkimisen arvoista vaihtaa dogbone-vetarit cvd-vetareihin? Muuten tuo auto alkaa olemaan ruuditettu team factory osilla...
Jos dogbonet toimivat niin eipä silloin varmasti tarvetta ole. CVD ovat myös kalliimmat.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #615 : 12.07.10 - klo: 13.02 »
En myöskään näkisi hirveen tarpeelliseksi tota upgreidiä. Sitten kun ovat kuluneet, ni ostaa vaikka, jos huvittaa kokeilla.

Itselleni on parhaillaan tulossa uudet CVD:t, koska vanhat alkaa oleen niin kuluneet, ettei vaan tappeja vaihtamalla korjaantunut. ~25$ niistä piti pulittaa Liquidiin.

CVD:ssä pitää ottaa huomiooon tappien lukitusruuvien kireys. Monet laittaakin sopivan kokosta kutistesukkaa varmistamaan, ettei tapit lähde heti liikkeelle, vaikka vähän löystyisikin erän aikana. Itselläni lähti kahdessa kisassa viime kesänä tappi paikaltaan ja näin tuli keskeytykset sen puolen pyörän jumittumisen takia.

Poissa samae

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #616 : 12.07.10 - klo: 15.34 »

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #617 : 12.07.10 - klo: 15.44 »
cvd pin retainerkin löytyy Assolta:

http://67.199.85.166/main/productdetails.php?text=7996&category=4006.gt2xx

Ei noi käy vakiovetareihin. Uudessa B4.1 tulee samanlaiset vetarit, kuin B44:ssä, eli tuolla pidikkeellä.

Itse olen käyttänyt punaista Loctite lukitteena, eikä ole irronnut pinnit.
---

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #618 : 12.07.10 - klo: 16.13 »
Kiitos. Mennään koiranluilla...
.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #619 : 15.07.10 - klo: 11.43 »
Tuota kutistesukkaa voisi koittaa itsekkin vetariin. Vielä en ole saanut sitä tappiakaan lentämään pois. Olisi kuitenkin aika tilata jo toiset CVD:t varalle
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #620 : 18.07.10 - klo: 22.04 »
Tuli vaihdettua autoon hopeiset jouset vihreiden tilalle ja samalla laitettua takakallistuksen vakaaja. Vakaaja on keskijäykkä. Saas nähdä miten vaikuttaa ajoon...

Edit: Minkä jäykkyisiä kallistuksenvakaimia täällä on yleisimmin käytetty?
« Viimeksi muokattu: 18.07.10 - klo: 23.07 kirjoittanut rottapaavo »
.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #621 : 19.07.10 - klo: 10.27 »
Millä alustalla? Vakaajan käyttö ulkona on aika harvinaista.

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #622 : 19.07.10 - klo: 11.03 »
Hopeista jousta ei kyllä pitäisi tarvia kuin astroturffilla tai asfaltilla, savelle yms. irtopinnalle se on turhan jäykkä ja pompottaa vain autoa turhaan. Myöskään vakaajia ei todellakaan ole tarvitsemassa jossei aja esim. asfaltilla.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #623 : 19.07.10 - klo: 11.11 »
Stilon kanssa samaa mieltä. Itselläni on Bee nelkkuun jousisarja ja oikeastaan jouset joita on käyttänyt on ollut musta,vihreä ja ruskea.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #624 : 20.07.10 - klo: 12.38 »
Itellä ainakin ajotuntuma parani, kun laitoin hopeiset jouset ja kallistuksen vakaajan. Tai siltä se ainakin tuntui. En tosin ole vielä testannut kuin semmoisella radalla, missä on hiukan irto hiekkaa ja mielestäni edellisiin ajoihin verrattuna ajaminen oli helpompaa. Rata on melko nopea. Itsestäni tuo tuntui ihan hyvältä ratkaisulta. Pitää vielä hiukan testailla kriittisellä "silmällä".

Mielestäni noi vihreätjouset tuntui hiukan liian löysiltä. Paukkui pienestä möykystä pohjaan. Pitää käydä vielä ajamassa saviradalla, niin näkee, että miten siellä käyttäytyy.
.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #625 : 20.07.10 - klo: 13.31 »
Näinhän se on että mikä itsestä tuntuu hyvältä. Onko sulla mitkä öljyt pumpuissa ? Mulla sellanen basic iskarit on ollut takana UR25 öljyt ja musta tai vihreä jousi. Edessä UR30 öljyt ja ruskea jousi.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #626 : 20.07.10 - klo: 14.07 »
Melkoisen löysät litkut kun käsittääkseni arviolta ero on  UR25=AE20,UR30=AE25 yms.yms.
Itsellä käytössä varsinkin isoja hyppyjä ja röykkyjä sisältävillä radoilla edessä UR40 ja takana UR35
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #627 : 20.07.10 - klo: 14.12 »
Melkoisen löysät litkut kun käsittääkseni arviolta ero on  UR25=AE20,UR30=AE25 yms.yms.
Itsellä käytössä varsinkin isoja hyppyjä ja röykkyjä sisältävillä radoilla edessä UR40 ja takana UR35
Tuo tulikin uutena tietona, olen monesti miettinytkin että millaiset on UR ja AE erot. Noh kuitenkin jyväskylän WJ:ssä auto toimi hyvin nuilla litkuilla ja musta / ruskea jousilla. Ei päässyt pohjaamaan yms. männät ovat nro 2 edessä ja takana. Täytyisi ostaa se koko mäntäsetti jotta pääsisi testaamaan niidenkin erot.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #628 : 20.07.10 - klo: 15.30 »
Tässä on taulukko näistä eri merkkisten öljyjen oikeista vahvuuksista. Siellä ei kyl ollut UR:ää mukana.

Rottapaavo: Millä alustalla sä sit ajoit, jos et saviradalla vielä testannut?

Poissa kaasari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #629 : 20.07.10 - klo: 15.34 »
Minusta kans on hopea jousi takana aivan kelpo Asson 25 öljyn kans. Nyt kasasin iskaris uusilla tarvike O-renkailla, niihin rutkasi fillarin joustokeuloihin tarkoitettua huulitiivistevassua. Eteen mustat ja 40 öljy, taakse vihreä ja 35 öljy...on ihan huiput ousan savipatikkoon!
Serpent S411 Eryx * TLR 8ight 2.0 EU * Axial SCX10 Honcho * Sanwa * Reedy * Thunder Power * Speed Passion * Core RC * LRP * V-Dezign * Nosram