Kirjoittaja Aihe: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2  (Luettu 382042 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa peltimikko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1170 : 25.12.13 - klo: 10.57 »
ja millo mahtaa rantautuu suomeen ???

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1171 : 25.12.13 - klo: 11.51 »
ja millo mahtaa rantautuu suomeen ???

Eikö tuo normisti vie sen 1-2kk ainakin ennen kun tänne perähikiälle mikään tavara tulee.......
Tilaukseen menee kyllä heti kun se tuonne tulee http://www.rcm.fi/rc-autot/rakennussarjat/team-associated.html    :cool:

Poissa Jarpeli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1172 : 25.12.13 - klo: 22.05 »
Ilmeisesti tuossa taitaa olla meriset ruuvit.
http://www.rctech.net/forum/12842659-post82.html

Olisi mukava nähdä mitä tuo kori pitää allaan.

Poissa fsp

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1173 : 03.01.14 - klo: 21.46 »
Onko kukaan hypänny 4.1 mallista suoraan 4.2 centroon (optiokitti). Onnistuuko?? Mielestäni ei ole mitään muuta kun bigboret ja vts slipperi puuttuu..? Vai hyppääkö sieltä joku välimallin kustannus esiin mallia 119 euroa...  :shocked:

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1174 : 04.01.14 - klo: 11.30 »
C4.2 menee suoraan B4.1:eenkin, ei ongelmia.

Poissa miorgog

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1175 : 22.01.14 - klo: 19.06 »
Millainen tämmönen combo olisi b4:sessa kun hobbywing Ezrun 60A-sl ja 9t, 4300kv?
« Viimeksi muokattu: 22.01.14 - klo: 21.01 kirjoittanut miorgog »

Poissa Roudari

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1176 : 23.01.14 - klo: 11.10 »
Millainen tämmönen combo olisi b4:sessa kun hobbywing Ezrun 60A-sl ja 9t, 4300kv?

Kulkupuoli varmasti riittää, bashaukseen luultavasti kelpo setti. Radalle suosittelisin sensorillista comboa, vaikka http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/nopeudensaadin-moottori-combot/reventon-r-esc-2s-silver-comp-v3-0-8-5r-combo.html
Ensimmäinen RC-auto oli Graupner (Kyosho) Renault Alpine 310, vuonna 1982. Siitä se alamäki alkoi.

Poissa miorgog

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1177 : 23.01.14 - klo: 16.30 »
Millainen tämmönen combo olisi b4:sessa kun hobbywing Ezrun 60A-sl ja 9t, 4300kv?

Kulkupuoli varmasti riittää, bashaukseen luultavasti kelpo setti. Radalle suosittelisin sensorillista comboa, vaikka http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/nopeudensaadin-moottori-combot/reventon-r-esc-2s-silver-comp-v3-0-8-5r-combo.html
Osaisiko kukaan arvioida huippuja mitä tuosta lähtee 2s lipolla? Entäs kiihtyvyys, kiihtyykö hyvin?

Poissa Zakko

  • Veteraani
    • Profiili
    • VaasanUA
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1178 : 24.01.14 - klo: 07.09 »
Rippuu radasta ja välityksestä kummatkin. Riittävästi on tehoa suomen radoille.

mosku98

  • Vieras
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1179 : 16.03.14 - klo: 22.29 »
Mitäs ootte ihmiset tehny että kääntyisi agressiivisemmin? Setuppeja?

Poissa kojootti

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1180 : 14.04.14 - klo: 09.57 »
Moi!

Nyt on WJ kausi saatu pakettiin.
Omalta osalta talvi jäi hieman torsoksi, vain 4 kisaan pääsi mukaan.

Autonahan palveli loppuun asti luotettava B4.2 FT mikä osoittautui jälleen oikeaksi valinnaksi.
Kiitos Matille ja koko RCM:n porukalle tuesta ja avusta, kesällä jatketaan!

-Henkka
Henri Virta|Team Associated B5M Lite / B6 / B44.2 *RCM.fi *Hobbyfactory.fi

Poissa Yly

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1181 : 22.05.14 - klo: 10.27 »
Onko kellään jäänyt nurkkiin pyörimään ylimääräistä tarrasatsia B4.2:een ?

Vajaa arkki kelpaisi myös !

YV:llä tavoittaa !
Slotracing  World, European, Nordic, Finnish, Sweden, Chech and German Champion

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1182 : 12.06.14 - klo: 22.49 »
No nyt on tulossa B4.2 eli millaisella moottorilla kansa ajelee ja mitä osia kannattaa varata omaan pakkiin.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1183 : 13.06.14 - klo: 23.30 »
8.5-10.5 passaa hyvin. Stockissa ajetaan 17.5.
Ospa Rc

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa vilijo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1185 : 14.06.14 - klo: 13.20 »
Ensimmäisessä on säädin Reventon R ja toisessa Club Race jossa on pienempi virrankesto ja ennakko "lukittu" nollille. On siis sallittu vaikka S2-10 luokkaan 17.5 moottorin kanssa. Voi olla että tuo toinenkin on stanuun sallittu jos on jotenkin todennettavissa että ennakko on asetettu nollille.

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1186 : 14.06.14 - klo: 14.21 »
Ostan tuon ensimmäisen vai onko liian kova B4.2 kun ensimmäinen takaveto on mutta kun tehoa haluaisin koska ajan radalla joka on osittain suunniteltu polttikisille mutta myös tuon kokoiset sähköt menevät hyvin.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1187 : 14.06.14 - klo: 14.33 »
Ostan tuon ensimmäisen vai onko liian kova B4.2 kun ensimmäinen takaveto on mutta kun tehoa haluaisin koska ajan radalla joka on osittain suunniteltu polttikisille mutta myös tuon kokoiset sähköt menevät hyvin.
Jotkut kisa kuskit kai ajavat 7.5t moottorilla, mutta itse valitsisin miedomman koneen tuuppiin. Liian tehokkaalla moottorilla on vain yksinkertaisesti vaikea ajaa. Itse ajan tuupilla jossa on 13.5t moottori ja nolla ennakko säädin. Sillä pysyy muiden perässä helposti ja helppo ajaa, koska tehoa ei ole liikaa.

-Juuso
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vilijo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1188 : 14.06.14 - klo: 15.18 »
Jollen aivan väärin arvaa niin meinaat jämsässä ajella? Jämsän rata on sen verran nopea että siellä voi käydä kovin mieto motti tylsäksi. Itse ottaisin sen kalliimman combon ja laittaisin ennakot nollille ja aluksi vaikka epalla tehoja vähän pois.

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1189 : 14.06.14 - klo: 15.22 »
Niin meinasikin eli liika on liikaa ja kohtuus liian vähän.  :wink:  Ja jos tehoa on liikaa niin voi sitä ehkä vähän rajoittaakin ohjaimesta.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1190 : 14.06.14 - klo: 17.30 »
Ovatko nuo jousi sarjat eteen ja taakse kovinkin hyödylliset. Niistä kuullut hyvää sanottavan niin meinasin ne maanantaina RCM:ltä käydä hakemassa.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1191 : 14.06.14 - klo: 23.58 »
Kannattaa lukea kisa-kuskien setuppeja ja katsoa sieltä sopivaa jousta. Ei niitä tarvi tonni tolkulla.
Ospa Rc

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1192 : 15.06.14 - klo: 00.04 »
No enköhän kuitenkin osta nuo koska ei ne nyt niin kalliita ole.  :wink:
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1193 : 19.06.14 - klo: 20.39 »
Alkaa olla pidon puutetta eli mitä reinkaita,osia jne kannataisi laittaa :huh:
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1194 : 19.06.14 - klo: 20.50 »
Hole shotit tai double dee taakse ja ribsit eteen esimerkiksi. Iskarit kohtuu herkäksi ja diffi kuntoon.
Ospa Rc

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1195 : 24.06.14 - klo: 01.23 »
Mikäköhän on kun käännän renkaat täysin vaikka oikealle niin toinen eturengas ottaa tukivarteen kiinni ja lakkaa pyörimästä  :huh:
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1196 : 24.06.14 - klo: 07.20 »
Onko ohjauspaloja dremelöity tai onko oikeat vanteet? Vähennä kääntyvyyttä jos ottaa kiinni ääriasennossa.
Ospa Rc

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1197 : 18.07.14 - klo: 19.49 »
Saako tuohon b4.2 ratasdiffia? Ei tuossa nykyisessäkään kuuladiffissä mitään vikaa ole mutta jos sitä joskus kokeilisi ihan mielenkiinnosta.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Pexi

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1198 : 18.07.14 - klo: 21.17 »
Kyllä saa ratasdiffin asennettua. Löytyy varmaan rcm:stä.

Team XRay

Poissa Kekkis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« Vastaus #1199 : 14.10.14 - klo: 23.14 »
Ostin pojalle käytettynä B4:sen ja uusi koppa (maalaamaton) pitäisi nyt jostain löytää... Katselin suomalaisista ja muutamasta ulkomaisesta kaupasta, mutta hieman heikosti näytti olevan tarjolla vaihtoehtoja, B4.1 ja tai B4.2 korit tuohon ei liene käy?