Kirjoittaja Aihe: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa  (Luettu 150409 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #120 : 28.05.09 - klo: 22.21 »
Tuskin kamalan pitkää uraa on vielä tehnyt. Tutkija kyllä sanoi että jätkä on aika ison tilin tehnyt tällä toiminnallaan. Ei muuta kun korville tollasta moukkaa niin että tuntuu.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #121 : 28.05.09 - klo: 23.52 »
Niih niih... kannattaa nyt kuitenkin kaikkien "oman käden oikeudesta" uhoavien muistaa se, että jos menette hutkimaan moista pikkunilkkiä, niin saatte todennäkösesti pahemmat syytteet kuin mitä tuo nilkki petoksistaan..
Jep, persiistähän se on, mutta niin se vaan on..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #122 : 29.05.09 - klo: 00.02 »
Eräs Vääpeli vai olikohan Sotilasmestari aikoinaan intissä sano yhdestä venkulasta rk-ampumaharjoituksissa, et lääkkeet olis kyl lähellä kun arvais vaan antaa... :wink:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #123 : 29.05.09 - klo: 00.15 »
Kyllä on kyseinen jamppa jo vuosia tätä tehnyt.
Oli yhden vuoden sivussakin juuri näiden kusetus juttujen takia.
Ajoi vuoden ja taas se alko...

Nyt kyllä voi aikalailla sanoa että taitaa kaverilla olla harrastus harrasteltu.
Enää ei varmasti muut harrastajat anna uutta mahdollisuutta.
Itse olen samassa teltassa kaverin kanssa istunut... Enää en katso läheltäkään.

Kyllä sietäis Samin lopettaa ennenkuin kusettaa väärää tyyppiä...

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #124 : 29.05.09 - klo: 08.45 »
Kyllä on kyseinen jamppa jo vuosia tätä tehnyt.
Oli yhden vuoden sivussakin juuri näiden kusetus juttujen takia.
Ajoi vuoden ja taas se alko...

Nyt kyllä voi aikalailla sanoa että taitaa kaverilla olla harrastus harrasteltu.
Enää ei varmasti muut harrastajat anna uutta mahdollisuutta.
Itse olen samassa teltassa kaverin kanssa istunut... Enää en katso läheltäkään.

Kyllä sietäis Samin lopettaa ennenkuin kusettaa väärää tyyppiä...

Kyllä. Ei jätkää enään mukaan milläänlailla koko touhuun. Tai voisi joskus ehkä kisoihin tullakin niin voisi pari asiaa selvitä ihan kasvotusten. Tietenkin omien oikeuksien ajaminen ite on suomessa hanurista, mutta kyllä ite jututtaisin kaveria rankalla kädellä yms. Sen verran pistää vihaksi kaverin toiminta ja tuntuu ettei virkavaltakaan saa sitä kuriin. Minkälaisen kasvatuksen tämä nulikka on saanut ? Jos olisin kasvattaja niin korvilleen todellakin saisi ja maksaisi jokaisen rötöksensä itse. Olen kuullut että tämän pojan isä on kuulemma mukava mies ja on yrittänyt oikaista kollin tempauksia ja jopa maksanut huijausjuttujen hinnat, mutta miksi ? Minun vaan niin tekee pahaa kun isä joutuu kärsimään sekä henkisesti että rahallisesti nilkin teoista. Ja on todellakin hyvä muistaa että jos Sami jatkaa huijauksiaan voi käydä pahasti. Jos väärää henkilöä erehtyy huijaamaan, voi olla henkikin silloin kyseessä. RC-porukassa tuskin tällaista on mutta tämä nulikkahan on huijannut monilla muillakin myyntipalstoilla.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #125 : 29.05.09 - klo: 09.14 »
Kerätäänkö porukka ja käydään lynkkaamassa ko. jamppa???

Toni  :evil:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #126 : 29.05.09 - klo: 09.23 »
Kerätäänkö porukka ja käydään lynkkaamassa ko. jamppa???

Toni  :evil:
Mä olisin heti mukana. Ainoa vaan että tuo setä poliisi ei siitä pitäisi
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Niittari

  • EPUArc
    • Profiili

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #128 : 29.05.09 - klo: 13.28 »
Kerätäänkö porukka ja käydään lynkkaamassa ko. jamppa???

Toni  :evil:
Mä olisin heti mukana. Ainoa vaan että tuo setä poliisi ei siitä pitäisi
Eihän sitä omaa nimeä tarvi huudella jos noilla asioilla on...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Janezki

  • KUArc
    • Profiili
    • RC videot
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #129 : 30.05.09 - klo: 12.57 »
sumisami ja tommiaura pitäisi saada kaupoille keskenään - olisi siinä muuten kärpäsellä katossa hauskaa...  :mrgreen:


Poissa IIVONEN

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #130 : 01.06.09 - klo: 07.34 »
Tollasilla luigeille omaan lihaan koskeminen pelottava ja kova asia. En usko että kaveri on koskaan saanut edes kunnolla "Isän kädestä".Paras tapa saada lopettamaan ammattmainen liiketoiminta on antaa mafia tyylinen tarjous "Annan hanelle sellaisen tarjouksen josta hän ei voi kieltäytyä"
Näista syytteistä huijarien kohdalla en kyllä usko. Miksi ne menisi syyttämään oikeuteen kun on koko ajan syyttäjä jo niskassa.
Isän kanssa olen keskustellut asiasta ja huijaukset ovat olleet yleensä sinnä 50-70 euroa suurimmat 250 euroa.
Kaikki rahat ovat menneet pelikoneisiin. Kerätään porukka ja mennään tapaamaan poikaa Lausteen perhekountoutus keskukseen Turkuun.  Olisiko kiinnotuneita mukaan sakiin. Ottakaa yhteyttä voisin alkaa järkätä yhteistä ristiretkeä. En usko että hänen isälläkään on mitään sitä vastaan. Matti Iivonen 0400-943182.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #131 : 01.06.09 - klo: 16.19 »
Minä voisin kyllä lähteä mukaan ainakin. Olisi ihan ok nähdä nilkki kasvotusten. Mutta ottavatko esim tällaiset perhekodit meitä vastaan ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #132 : 01.06.09 - klo: 16.53 »
Otanpa pois..vaikka ei mun tekstissä ollut puhetta ollut mistään lynkkaamisesta tms...tai mistään suunnitteluista.
« Viimeksi muokattu: 01.06.09 - klo: 20.38 kirjoittanut TheArska »
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #133 : 01.06.09 - klo: 17.18 »
Kyllä on nerokasta suunnitella tommosta yleisellä foorumilla!

Eiköhän kyseessä ole kumminkin tapaaminen ihan muissa merkeissä kuin pieksämis mielessä.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #134 : 01.06.09 - klo: 17.23 »
Kyllä on nerokasta suunnitella tommosta yleisellä foorumilla!

Samaa mieltä..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #135 : 01.06.09 - klo: 17.35 »
Kyllä on nerokasta suunnitella tommosta yleisellä foorumilla!

Samaa mieltä..

on taas todella järkevää.    :evil:
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa J0rmalaari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #136 : 01.06.09 - klo: 19.22 »
Onhan porukka suunnitellut hiekkakuoppa keikkoja Tommi Auralle monilla foorumeilla, ja jostakin luin että oli tullut sanktiota kirjottajille hänen uhkailuista sun muista.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #137 : 01.06.09 - klo: 19.38 »
Kasvaako näillä uhkailijoilla parta ollenkaan vai heiluuko aamuisessa hennossa tuulenvireessä nenän alapuolella muutama maitohaiven?

Ajatelkaa nyt ihan oikeesti mitä kirjoitatte, teette itsestänne täysiä pellejä noilla lynkkauskirjoituksilla. Vähän, tai mielummin enemmän järkeä käyttöön.
Kylätason RC-kuski.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #138 : 01.06.09 - klo: 23.37 »
Kasvaako näillä uhkailijoilla parta ollenkaan vai heiluuko aamuisessa hennossa tuulenvireessä nenän alapuolella muutama maitohaiven?

Ajatelkaa nyt ihan oikeesti mitä kirjoitatte, teette itsestänne täysiä pellejä noilla lynkkauskirjoituksilla. Vähän, tai mielummin enemmän järkeä käyttöön.
Kysehän on vain käynnistä. Mistään kurittamisesta ei ole kyse ainakaan minun mielestä. Ollaan kai sitten pellejä, mutta älä sinä sillä unia menetä
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Vesa-Ratti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #139 : 02.06.09 - klo: 00.36 »
Eipäs innostuta, kannatan ko. jannun luona käymistä porukalla, mutta lynkkaus meininki jätetään pois. Kannattaako oma vapaus menettää moisen nilkin/parinkympin takia?
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #140 : 02.06.09 - klo: 11.37 »
Eipäs innostuta, kannatan ko. jannun luona käymistä porukalla, mutta lynkkaus meininki jätetään pois. Kannattaako oma vapaus menettää moisen nilkin/parinkympin takia?
Ei kannata. Ja rekisteriä ei kannata ottaa asian takia. Mutta keskustelu kannattaa aina. Ja ihan mielelläni näkisin millainen nilkki on kyseessä
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa JoonasO

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #141 : 02.06.09 - klo: 21.47 »
Hei, rauhottukaa nyt oikeesti ja lopettakaa se asiasta jauhaminen täällä.

Onko tullut mieleen, että kaveri voi tälläkin hetkellä olla lukemassa tätä keskustelua yleisellä koneella ja suunnittelemassa "vastausta" teille?!?

Chattailkaa asiasta vaikka puhelimessa tai jossakin, mutta...

Sovitte yhdessä keskustelusta hänen isänsä, hoitokodin, tarvittessa myös "sellaisten henkilöiden" ja jopa polsiipuolen (kerta asiasta on paljonkin rekisteriä?!?) kanssa, miten hoitamattomat asiat ja jatko näiden osalta hoidetaan?

Jos meininki jatkuu tästä asiasta TÄÄLLÄ edelleen tällaisena, niin homma kaatuu vielä teidän omaan nokkeluuteenne...  :shock:

Ja ok, joo, kun joku sitä kuitenkin kysyy, niin itse en ole ollut missään kaupoissa enkä muussakaan tekemisissä pojan kanssa.

Poissa jamex

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #142 : 21.06.09 - klo: 19.07 »
yks huijas 50e kun mulla oli ostoilmoitus vintage autosta..prkl
traxxas slash vxl-bandit vxl- mcd 1/5 bensarohjake

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #143 : 21.06.09 - klo: 19.35 »
Kyllä täällä kukkahattutätien luvatussa maassa pitää ymmärtää kaikenlaisia huijareita ja kouluammuskelijoita. Ei pidä katos tuomita kun toisella on ollut ankea lapsuus ja niin edelleen. Kaverista kasvaa varmasti ihan oikea liikemies tai poliitikko kunhan harjoittelee ensin teidän kympeillänne. Pankistakin ne herrat varastaa isommat summat kuin yksikään ryöstäjä jaksaa kantaa.

Poissa IIVONEN

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #144 : 27.06.09 - klo: 21.10 »
teidän ja meidän kympit! Kävin tässä poliisilaitokelle kutsuttuna ja huijari kaveri on jäänyt kiinni käytettyään hyväksi kaverin tiliä joka oli tehnyt rikosilmoituksen ko.asiasta. Tilin kautta oli kulkenut noin 10 rahasiirtoa maksuista. Nyt on kympit tallessa 13 prossan korolla. Näin ne pisnekset kulkee. Kun sitten kaverista tulee politiikko niin maksaa 30 prossaa palkasta joka kuukausi kun olen saanut kaikki rahani korkoineen pois.

Poissa Rotary

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #145 : 09.07.09 - klo: 14.57 »
On tää maailma aika mielenkiintoinen kyllä....Ite perin oikeusteitse yli 4000 euroa. Onneksi on kyseisestä tapahtumasta kaikki kauppakirjat, sähköpostit, mese keskustelut jne tallella. Ei sen puoleen, tuskin tulen rahojani saamaan ihan näillä näppäimillä, mutta kyllä tommonen syyte petoksesta tai kavalluksesta aiheuttaa työn haussa pientä pintahikeä varmasti.

Suomessa on tosiaan se huono homma, että näistä nilkeistä saa saman tuomion kuin ihmisestä. Ei mitäään järkeä. :angry:
Supermieskin pukeutuu sini-punaiseen...Miksi en minäkin?

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #146 : 09.07.09 - klo: 20.20 »
laitetaan tännekkin elkää tehkö kauppaa nimimerkki :x22 kanssa
ei maksa tuotteita, eikä nouda ennakoita. :angry:
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa rysäkoijari

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #147 : 29.12.09 - klo: 21.26 »
minulla oli rc-tavaraa myynniissä, mm ohjain+vastari+kiteet, nimimerkki ibubu varasi nämä, no olin ensiksi rahat tilille ja paketti postiin kannalla, jota kaverille ehdotinkin, mutta hän ehdotti itse postiennakkoa. useaan eri otteeseen kysyin että onko nyt ihan varma että hakee paketin, aina sama, kyllä haen, haen kun näin sovitaan, no ei muutakun paketti postiin ja maksoin itse siitä 12,15€.

No menee viikko ja kysäsen kaverilta että miksi ei ole pakettia hakenut, ilmoitti olevansa kipeä ja että oli satanut lunta 10cm, saa kuulemma pikkuautoilut odottaa, kuumeen vielä ymmärrän mutta lumen vaikutusta paketin hakuun en vaan jostain syystä tajua. postihan säilyttää pakettia 2 täyttä kalenteriviikkoa.

No aika alkaa käymään vähiin ja kaveri ei vastaa enää kyselyihin ja niinhän siinä käy että paketti tulee minulle takaisin, useiden kyselyni jälkeen en meinaa saada vastausta että olisiko kaveri edes halukas korvaamaan minulle aiheutuneet kulut. Lupasin ottaa yhteyttä ylläpitoon jos hän ei edes viitsi tuota 12€ korvata, silloin hän ilmoitti että ei meinaa korvata, kuulemma sellaista lakia ei vielä ole määritelty, no ei todellakaan ole, siinä hän on kyllä oikeassa, mutta jotain muitakin arvoja voisi olla!

Paketti oli noudettavissa valintatalon yhteydessä olevasta postin konttorista, mikä on siis auki joka päivä.

2 täyttä kalenteri viikkoa on melko pitkä aika, itse olen sitä mieltä että jos kyseinen kaveri olisi paketin halunnut noutaa, hän olisi laittanut vaikka kaverinsa asialle, näin olen joskus itse joutunut toimimaan.

Joten suosittelen kun kauppaa teette, jos ette kaveria entuudestaan tunne, toimikaa rahat tilille ja paketti postiin tyylillä.

Otin yhteyttä ylläpitoonkin mutta mitään toimenpiteitä ei ole tehty, ei näy bannilistallakaan, olisiko aihetta? suosittelen kuitenkin välttämään kaupankäyntiä kyseisen ibubun kanssa.
Stampede 4x4 vxl, Slash 4x4 vxl

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #148 : 04.01.10 - klo: 18.02 »
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Huijari RC piireissä liikenteessä - varokaa
« Vastaus #149 : 04.01.10 - klo: 21.05 »
Sinisalo liikenteessä taas.

http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=12660889

Lainasin tällaisen tekstin tuolta linkistä, mielestäni ihan sopiva "pieni" käytännön pila kyseisille yrittäjähuijareille..
Lainaus
Etumaksun sijaan laitoin tilinumeron usealle nigerialaisveijarille, jotka niin hanakasti tilinumeroita roskaposteissaan utelevat. Ajattelin, että näillä sielunveljillä on enemmän käyttöä hänen tilinumerolleen... :-)
son loppu ny.