Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 761511 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1650 : 22.01.10 - klo: 22.32 »
Olen joiltain kuullut, ettei sisällä matolla ole kiinnostanut ajaa, joten on nostanut autonsa hyllylle odottamaan kesäkautta.

Onhan se totta, ettei VTR ole muutakuin hidasta touringia matolla...

Kesällä taas asvaltilla maastonmuotoineen, ruohikkoisine pätkineen mielekästä ajaa... ah!


Itse kyllä olen kovasti käynyt treenaamassa juurikin matolla VTR:ää...

Poissa Veskuvaan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1651 : 22.01.10 - klo: 22.52 »
Kysytään nyt vielä kun tämä potenttiaalisena SCALE luokkana kiinnostaa että kun te puuhastelitte noita SUOMEN sääntöjä ilmeisesti jenkkien sääntöjen pohjalta niin nostitteko te tarkoituksella 17.5 lankasten koneiden akut 6/2 kennoisiksi ? UsVintageT/A luokassahan ajettiin 17.5 koneita vain neljällä kennolla ja 21.5 lankasia kuudella/2s:llä.

Nykyäänhän niillä on monopoli koneina Novakin SS 25.5 Pro ja Ballistic 25.5 joita en itse löytänyt edes novakin sivuilta mutta niiden kv:t on ilmeisesti alempia kuin SS 21.5 Pro:n 1800
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1652 : 22.01.10 - klo: 23.00 »
Kysytään nyt vielä kun tämä potenttiaalisena SCALE luokkana kiinnostaa että kun te puuhastelitte noita SUOMEN sääntöjä ilmeisesti jenkkien sääntöjen pohjalta niin nostitteko te tarkoituksella 17.5 lankasten koneiden akut 6/2 kennoisiksi ? UsVintageT/A luokassahan ajettiin 17.5 koneita vain neljällä kennolla ja 21.5 lankasia kuudella/2s:llä.


NiMH:ejä nyt ei enää nykypäivänä kannata varmaan miettiäkään, joten se niistä...

Eiköhän konekin tullut kokeilun kautta, todettiin sopivaksi nopeutensa puolesta?


Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1653 : 22.01.10 - klo: 23.02 »
Juu, varmaan joku totesi.. :)

Hemmetin kovaa tuo tuntuu ajoittain kulkevan..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa HuoH

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1654 : 22.01.10 - klo: 23.04 »
Eikös ne eka kokeillut täälä suomessa ajaa näitä Vetureita 13.5T koneilla,mutta niissä tais olla raadin mielestä hieman liika paukkua 2s akuilla,joten tuli tuo 17.5T.
Ja kyllä tuo 17.5T kone on näihin autoihin ihan riittävä.
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products

Poissa Veskuvaan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1655 : 22.01.10 - klo: 23.14 »

NiMH:ejä nyt ei enää nykypäivänä kannata varmaan miettiäkään, joten se niistä...

Eiköhän konekin tullut kokeilun kautta, todettiin sopivaksi nopeutensa puolesta?


no vaihtuihan w-gt autoissakin 4 kennoset 1s:iin ?
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1656 : 22.01.10 - klo: 23.22 »
Turistien balanssi lienee vähän helpompi kakskennoisilla...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Veskuvaan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1657 : 22.01.10 - klo: 23.41 »
Turistien balanssi lienee vähän helpompi kakskennoisilla...

se lienee helpompi myös alle 8mm maavaralla ?

onhan noita sarjaan kytkettyjä 2s saddlepack akkuja :) joista saa ilman suurempaa modaamista vaikka mitä kivaa

tolleen oikoluettuna vaan tämä kotimainen VTR-10 luokka ei täytä jenkkivastineen ideaa ?

The class is based on slower, equal playing field competition with less traction, minimal aerodynamic aids and mostly older carpet racing technology. The final objective is close, fair, wheel-to-wheel racing for all.
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1658 : 23.01.10 - klo: 02.13 »

NiMH:ejä nyt ei enää nykypäivänä kannata varmaan miettiäkään, joten se niistä...

Eiköhän konekin tullut kokeilun kautta, todettiin sopivaksi nopeutensa puolesta?


no vaihtuihan w-gt autoissakin 4 kennoset 1s:iin ?

...ja tämä koski sanomaani miten?


Varmaan 21.5 -lankainenkin olisi ollut sopiva ja riittävä...



Juu, varmaan joku totesi.. :)

Hemmetin kovaa tuo tuntuu ajoittain kulkevan..

Juu, sääntöjä ei varmasti olisikaan syntynyt, jos kaikki olisivat päässeet toteamaan. Se on selvä.


Jaa hemmetin kovaa...? Tai sitten sulla rupee jo ikä painamaan kun ei vaistot pysy vauhdissa mukana  :wink:

Poissa Veskuvaan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1659 : 23.01.10 - klo: 02.52 »

...ja tämä koski sanomaani miten?


No lähinnä kelasin että oot sitä mieltä että neljällä kennolla ei voi ajaa vaan sen takia että pitäisi käyttää NiMH:ejä
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1660 : 23.01.10 - klo: 07.36 »
Turistien balanssi lienee vähän helpompi kakskennoisilla...

se lienee helpompi myös alle 8mm maavaralla ?


Tuota, jos pikkasen valottaisit lisää?

Helpointahan se on 0mm maavaralla, silloin ei akkujen paino meinaa mitään, mutta muuten ei liene merkitystä onko auto 4 mm vai 8mm irti ajoalustasta.

Tai sitten olen (taas) käsittänyt jotain väärin.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1661 : 23.01.10 - klo: 08.18 »
No lähinnä kelasin että oot sitä mieltä että neljällä kennolla ei voi ajaa vaan sen takia että pitäisi käyttää NiMH:ejä

Niin, lähinnä sanomani perustuu NiMH:ien museoarvoon...  Miksi mennä hevosella, kun autot on jo keksitty.

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1662 : 23.01.10 - klo: 08.22 »
21.5t moottoreita ei Suomessa silloin myynyt eikä myy nytkään yksikään kauppias, joten päädyimme säännöissä saatavuudeltaan silloin taattuun 17.5t koneeseen.
Valinta on mielestäni toiminut mainiosti ja vauhti on ollut oikea.

Poissa Veskuvaan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1663 : 23.01.10 - klo: 13.02 »
Tuota, jos pikkasen valottaisit lisää?

Helpointahan se on 0mm maavaralla, silloin ei akkujen paino meinaa mitään, mutta muuten ei liene merkitystä onko auto 4 mm vai 8mm irti ajoalustasta.

Tai sitten olen (taas) käsittänyt jotain väärin.

Mitä korkeammalla sulla on auton painopiste sitä herkemmin se kaatuu, right ? no korkea maavarahan ei vättämättä takoita sitä että painopiste olisi korkealla mutta käytännössä sä et voi nostaa maavaraa ja laskea painopistettä ellei sulla ole käytössä lisäpainoja jotka saat sijoitettua auton painopisteen alapuolelle. nyt jos pitoa on liikaa ja painopiste on korkealla niin tottakai se auto kaatuu helpommin ja edelleen jos et voi säätää auton painopistettä muuta kuin alustaa nostamalla / laskemalla niin tottakai sä pystyt ajamaan kovempaa mutkaan 4 millin maavaralla kuin 8 millin, mutta et enään 0 maavaralla ? Jos sä haluaisit optimi painopisteen niin sun pitäisi saada se radanpinnan alapuolelle :) koska silloin sivuttais voima pyrkisi kaatamaan sun auton pohjankautta ympäri eikä katon :) mutta jos sä saisit edes teoriassa sun painopisteen radan pintaan tai sen välittömään läheisyyteen niin silloin suurimman mahdollisen mutkanopeuden määrittäisi renkaiden ja ajoalustan välinen pito ja liian suurella nopeudella vedetyssä mutkassa se auto vaan liukuisi mutkasta ulos vähän niinkun käy 1:1 rata-autoissakin, tottakai sielläkin nähdään että korkean painopisteen takia turisteissa irtoaa sisäpuolen renkaat radasta tiukassa mutkassa mutta formula foordeissa ja le-mans autoissa alkaa renkaat pysymään jo radassa kiinni.

eli edelleen jos ne autot kaatuu mutkissa liiallisen pidon takia ja setuppi on muuten täydellinen tai niin hyvä kuin säännöt vain sallii niin vauhtia on vain yksinkertaisesti liikaa ?

Downforcea saa tietysti lisää perää nostamalla jos se auttaisi asiaan
« Viimeksi muokattu: 23.01.10 - klo: 13.16 kirjoittanut Veskuvaan »
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1664 : 23.01.10 - klo: 13.22 »
Tuota, jos pikkasen valottaisit lisää?

Helpointahan se on 0mm maavaralla, silloin ei akkujen paino meinaa mitään, mutta muuten ei liene merkitystä onko auto 4 mm vai 8mm irti ajoalustasta.

Tai sitten olen (taas) käsittänyt jotain väärin.

Mitä korkeammalla sulla on auton painopiste sitä herkemmin se kaatuu, right ? no korkea maavarahan ei vättämättä takoita sitä että painopiste olisi korkealla mutta käytännössä sä et voi nostaa maavaraa ja laskea painopistettä ellei sulla ole käytössä lisäpainoja jotka saat sijoitettua auton painopisteen alapuolelle. nyt jos pitoa on liikaa ja painopiste on korkealla niin tottakai se auto kaatuu helpommin ja edelleen jos et voi säätää auton painopistettä muuta kuin alustaa nostamalla / laskemalla niin tottakai sä pystyt ajamaan kovempaa mutkaan 4 millin maavaralla kuin 8 millin, mutta et enään 0 maavaralla ? Jos sä haluaisit optimi painopisteen niin sun pitäisi saada se radanpinnan alapuolelle :) koska silloin sivuttais voima pyrkisi kaatamaan sun auton pohjankautta ympäri eikä katon :)mutta jos sä saisit edes teoriassa sun painopisteen radan pintaan niin silloin suurimman mahdollisen mutkanopeuden määrittäisi renkaiden ja ajoalustan välinen pito ja liian suurella nopeudella vedetyssä mutkassa se auto vaan liukuisi mutkasta ulos vähän niinkun käy 1:1 rata-autoissakin, tottakai sielläkin nähdään että korkean painopisteen takia turisteissa irtoaa sisäpuolen renkaat radasta tiukassa mutkassa mutta formula foordeissa ja le-mans autoissa alkaa renkaat pysymään jo radassa kiinni.

eli edelleen jos ne autot kaatuu mutkissa liiallisen pidon takia ja setuppi on muuten täydellinen tai niin hyvä kuin säännöt vain sallii niin vauhtia on vain yksinkertaisesti liikaa ?

Missään muualla kuin torpassa ja sielläkin vain yhdessä kohtaa missä se kaatuu pidosta. Viimekesän ajot kuin ajettiin asvaltilla ei yhtään autoa kaatunut pidon takia, kerhokisat(sisäkausi) mitkä ajettiin muualla kuin torpassa niin auto ei ole kaatunut pidon takia.
Mitä sinä jaksat viellä. Säännöt on ja ne ovat hyvät ja varsinki tasapuoliset mikä taas edes auttaa että kisaaminen on tasaväkistä. Jos me oltaisi otettu esim nyt 21,5t kone niin se ei olis palvellut juuri ketään muuta kuin niitä tyhmiä jenkkipoikia jotka tykkäävät että auto menee tasan kevyttä lenkki vauhtia. 13,5t olis ollut liian tiukka taas ja tuo 17,5 oli ollut lajiryhmällä testattavana ja se oli se paras vaihtoehto.
Jos sinulle ei miellytä tuo 8mm niin silloin on olemassa luokka jossa tuo maavara on matalampi eli touring autoilu on luokan nimi, mutta varoitan sinua, nekin autot kaatuvat pidon takia torpassa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1665 : 23.01.10 - klo: 17.19 »
Edelleenkin puhuin balanssista, en painopisteestä.. Kas kun auton oikean ja vasemman puoliskon pitäisi painaa suunnilleen saman verran ja siihen ei alustan korkeus vaikuta hölkäsen pöläystä..
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Veskuvaan

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1666 : 23.01.10 - klo: 20.22 »
Edelleenkin puhuin balanssista, en painopisteestä.. Kas kun auton oikean ja vasemman puoliskon pitäisi painaa suunnilleen saman verran ja siihen ei alustan korkeus vaikuta hölkäsen pöläystä..

joo tsori oli varmaan taas päässä oikosulku :) kalustohan varmaan kuitenkin loppupeleissä määrittelee sen balanssin säätö tarpeen eli jos joku vanha mattopiiska on oikeasti suunniteltu NiMH akuille niin sen balanssihan kärsii kevyemmästä liposta jos 50/50 balanssi on tavoitteena ja vanhan TA-03 R/F:n ja TA-04:n tasapaino viisveisaa kevyemmästä akusta, no anyways eikö myötäpäivään rataa kierrettäessä oikea puoli saisi olla painavampi kuin vasen ? no ehkä liiallisesta hifistelystä on enemmän haittaa kuin hyötyä tässäkin lajissa :)

eikä toi 8 millin maavara varmaan ole mikään ylitsepääsemätön este kenellekkään

olen vain saanut sellaisen kuvan että VTR-10:stä oltaisiin haluttu rento/edullinen/suosittu jokkisluokka ja nyt ihmetellään miksi porukkaa ei näy ja vanhatkin feidaa, kasvaneen passiivisuuden voi kai sitten vierittää vuodenajan syyksi jos kaikki muut puitteet on kunnossa ?
« Viimeksi muokattu: 23.01.10 - klo: 20.28 kirjoittanut Veskuvaan »
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1667 : 23.01.10 - klo: 21.25 »
Edelleenkin puhuin balanssista, en painopisteestä.. Kas kun auton oikean ja vasemman puoliskon pitäisi painaa suunnilleen saman verran ja siihen ei alustan korkeus vaikuta hölkäsen pöläystä..

joo tsori oli varmaan taas päässä oikosulku :) kalustohan varmaan kuitenkin loppupeleissä määrittelee sen balanssin säätö tarpeen eli jos joku vanha mattopiiska on oikeasti suunniteltu NiMH akuille niin sen balanssihan kärsii kevyemmästä liposta jos 50/50 balanssi on tavoitteena ja vanhan TA-03 R/F:n ja TA-04:n tasapaino viisveisaa kevyemmästä akusta, no anyways eikö myötäpäivään rataa kierrettäessä oikea puoli saisi olla painavampi kuin vasen ? no ehkä liiallisesta hifistelystä on enemmän haittaa kuin hyötyä tässäkin lajissa :)

eikä toi 8 millin maavara varmaan ole mikään ylitsepääsemätön este kenellekkään

olen vain saanut sellaisen kuvan että VTR-10:stä oltaisiin haluttu rento/edullinen/suosittu jokkisluokka ja nyt ihmetellään miksi porukkaa ei näy ja vanhatkin feidaa, kasvaneen passiivisuuden voi kai sitten vierittää vuodenajan syyksi jos kaikki muut puitteet on kunnossa ?

Tämähän on edelleen rento ja edullinen luokka mutta tuosta jokkis jutusta en tiedä. Kisoissa on hauskaa niinkuin pitääkin olla.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1668 : 23.01.10 - klo: 21.56 »
Enhän olettanut.Tuossahan saman asian itsekkin toisella tavalla ilmaisit.
"kun se auto ei heti kulkenut,kaatuili vaan.Ei kokeiltu mitään,ihmeteltiin että josko se ittestään muuttuis jos oikein lujaa toivois..."

Mä oon tuskaillut myös kun mekkaus menee päin suklaaholea,mutta ei se parane ja mitään et opi ellei kokeile.

Mutta voidaanhan niitä sääntäjä muuttaa niin että nekin voittais...eikö?

Väitätäkö mulle ihan tosisissaan että kun sen auton laittoi radalle niin heti kaatui?Eikä pystynyt ajaan edes puolikasta kieppiä ilman että kaatuu?Kyllä sitä inputtia saa jos haluaa.

Luuletko että kaikki huiput on menny ja ekalla kerralla voittanu kaikki ja värkit menee niinkuin luodit ilman mitään mekkaamatta?

Miks räyhäät mulle? en minä ole metriä ajanu VTR:llä enkä ole valittanut että ei pysty ajamaan tai säätmään, mä vaan kerroin mitä olen torpan radalla huomannut.

Ei mä en räyhää sulle.Vaan valoitan sulle että joskus se puolikin rundia riittää.Ja jos seuraat kuskeja jotka on oikeasti säädelly autoaan niin ne aloittaa aina hitaasti,hakee tuntumaa ja radan pitorajaa.
Kun se tuntuma alkaa tulla niin vauhti kasvaa.

Aliottelijat erottuu sillä että radan varresta lähdetään nappi pohjassa ja viimeistään 4kaarteen jälkeen kopsahtaa tai kaatuu.Sitten syytetään muita kuin itseä :lol:

Rauhaa veliseni.
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1669 : 23.01.10 - klo: 22.02 »
Kisoissa on hauskaa niinkuin pitääkin olla.
Jerzi

.. kaikkien kolmen kaverin kanssa. :huh:
Flying Calacucco

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1670 : 23.01.10 - klo: 22.12 »


.. kaikkien kolmen kaverin kanssa. :huh:

Mikä hiton hinku nyt on dissata tätä mahtavaa luokkaa?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1671 : 23.01.10 - klo: 22.15 »
Kisoissa on hauskaa niinkuin pitääkin olla.
Jerzi

.. kaikkien kolmen kaverin kanssa. :huh:

No jos lähdetään tuolle linjalle niin ok. Lasketaan keskimääräinen osallistumis määrä kaikista kisoista mitä on järjestetty niin taitaa olla kyllä jotain muuta mitäs sinä olet laskennut. Ja mikäs siinä, saahan 3 kaverilla hyvätkin kisat aikaiseksi.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1672 : 23.01.10 - klo: 22.17 »
Sitäpaitsi,mootorinahan oli alkuun vain CS-kone ja myöhemmin sallittiin SP moottorikin.
Mahtavaa huomata että kun tätä kekoa vähän sohaisee niin alkaa tapahtumaa ja porukka heräämään.

Mutta:

Se sankari joka vertas jenkkien kisoihin.Otas nyt sieltä koulurepustas maantiedon kirja ja tutki pikkasen asukaslukuja.
Huomaat että siellä on keskikokoisissa kaupungeissa yhtä paljon tai enemmän ihmisiä kuin Suomessa yhteensä.

Joten se että voitais asiaa verrata pitäis Suomen,Ruotsin ja osa Norjalaisistakin tuoda Helsinkiin ja katsoa uudestaan.

Luulenpa että jos jenkeillä on asukaslukuun suhtautettuna 40 kuskia per kisa ja meillä 4 niin ollaan voitolla!!!

ja mitä tuli stanun va vtr vertailuun,niin:

vtr:ssä tasaavana on rengas suhteessa koneeseen.Sen takia se reagoi pieniinkin mekkauksiin heti.Jos oot pielessä se näkyy heti.
Sorekseilla pito paranee niin paljon että se antaa anteeksi jos säädöt pielessä.Huomattu kun on ajettu vtr:llä stanun kanssa kerho ajoissa.Ei se mitenkään lentämällä ohitellut.Tais jopa joutua antamaan välillä rataakin.

Jotta tuo rengas suhde moottoriin olisi sama,laita sinne stanuun 7.5 tai 5.5 moottori ja kokeile uudestaan niillä stanun säädöillä ja aloita säätäminen uudestaan.

Veikkaan että et hirveesti lujempaa aja kuin stanullakaan jos säätötaidot loppuu kun auto ei toimikkaan suoraan repusta radalla kuin radalla.

Tai anteeksi,onhan semmoinen olemassa,auto mikä on aina säädöissä ja joka matto-ja piharadalla aina yhtä tasainen.Nikko ja Monsterit.
Eikä tartte murehtia akuista ja kennomääristä.Pelkät AA-patterit riittää  :lol:

Testaamista ja testaamista ja testaamista.....Siitä se lähtee.
Se mikä meillä täällä on etuna eteläänpäin verrattuna on se että joka kerta kun ajetaan,matot levitetään ja rata ei ole ikinä sama seuraavalla kerralla.Ei kerkeä tottumaan ja aina alkaa päivä sillä että haetaan säätöjä.Loppupäivästä sitten rata paranee ja pari vipaa settiä vedetään sitten jo aika lujaa.

Ei herneitä veljet

Ps:tänään taas Cee-manin kanssa väännettiin radalla kerhon treeneissä.Tiukkaa oli ja mekkaamista riitti.Mutta tasaiseen mentiin välillä melkein koko 5000Lipon verran.

« Viimeksi muokattu: 23.01.10 - klo: 23.41 kirjoittanut vato »
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1673 : 23.01.10 - klo: 22.28 »
Kisoissa on hauskaa niinkuin pitääkin olla.
Jerzi

.. kaikkien kolmen kaverin kanssa. :huh:

No jos lähdetään tuolle linjalle niin ok. Lasketaan keskimääräinen osallistumis määrä kaikista kisoista mitä on järjestetty niin taitaa olla kyllä jotain muuta mitäs sinä olet laskennut. Ja mikäs siinä, saahan 3 kaverilla hyvätkin kisat aikaiseksi.
Jerzi

Ei tuo heitto Jerry sulle ollu tarkoitettu, vaan yleisenä sarkasmina VTR-tilanteesta.

- Lohjalla 4 osallistujaa
- Raisiossa, vissiin kaksi tai kolme,  mutta ajettiin Stanujen seassa.
- Hyvinkäällä 4 osallistujaa

Joten näiden kisojen keskiarvo alle 4/kisa. Vantaalla taisi olla jokunen kuski enemmän.

Kuitenkin mun piikki edelleen on, että mattokisoihin ei tunnu riittävän porukkaa ja syykin meillä on tiedossa. Kesällä tilanne varmaan/toivottavasti on ihan toinen.
Flying Calacucco

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1674 : 23.01.10 - klo: 23.39 »
Saisko tämmöinen aloittelevakin tietää miksi ei mattokisoihin porukkaa tule?
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1675 : 23.01.10 - klo: 23.47 »
Mä voin tunnustaa, etten ole osallistunut kuin omiin kisoihin ihan oman matkustamisviitseliäisyyden puuttuessa.. ehkä pientä tekemistä on ollut myöskin sillä, etten ole omistautunut harrastukselle täysipainotteisesti... Kovasti kuitenkin reenataan, ehkäpä tässä ilmestytään vielä kisoihinkin...

Poissa hk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1676 : 24.01.10 - klo: 06.39 »
Joko säännöt on vakiintuneet? Viimekesäistä moottorirumbaa katselleena vähän toivoisi, että jotain rotia on ny tullut kehiin. Mielellään sitä tulisi ajelemaan rennolla otteella, mutta jos sama nypläys on vieläkin päällä niin jääköön. Koko sarjan foorumikin vaihtoi omistajaa.

Olisi kiva jos saataisiin tiivistetyt säännöt meille jotka ajelevat huviksemme, jos meitä enää tuohon sarjaan edes mahtuu. ;)
« Viimeksi muokattu: 24.01.10 - klo: 06.44 kirjoittanut hk »
Kyälähtee! Yleensä ihan minne sattuu. 
Tampere.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1677 : 24.01.10 - klo: 09.08 »


Olisi kiva jos saataisiin tiivistetyt säännöt meille jotka ajelevat huviksemme, jos meitä enää tuohon sarjaan edes mahtuu. ;)


Tuollahan nuo, Kliks!
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1678 : 24.01.10 - klo: 09.48 »
Joko säännöt on vakiintuneet? Viimekesäistä moottorirumbaa katselleena vähän toivoisi, että jotain rotia on ny tullut kehiin. Mielellään sitä tulisi ajelemaan rennolla otteella, mutta jos sama nypläys on vieläkin päällä niin jääköön. Koko sarjan foorumikin vaihtoi omistajaa.

Olisi kiva jos saataisiin tiivistetyt säännöt meille jotka ajelevat huviksemme, jos meitä enää tuohon sarjaan edes mahtuu. ;)

Oletkos kuinka usein käynnyt tällä sivulla. sääntöihin ei ole koskettu ties milloin viimeksi ja säännöt ovat olleet alusta asti todella hyvät.
Se on valitettavaa että kaikkia ei voida mielyttää kuin puhutaan säännöistä, sen näemme jo tuolla stanuluokan keskustelussa.
Sekaan mahtuu jokunen viellä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa HuoH

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1679 : 24.01.10 - klo: 13.10 »
Tuli eilen oltua Torpassa ajamassa 5H,ja kun tuosta torpan ´´tappo´´pidosta on puhuttu,niin pyh!Kyllähän sen autoin sai kaatumaan,kun ajo lämä tiskissa mollasta,mutta normaalista ajamalla sitä ei kyllä saanut kaatumaan!
Ja tuo uusi rataprofiili oli varsin hyvä tähän touhuun!
O.S. Engines|Spektrum|Savöx|Sanwa|LRP|JQ-Products