Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 929857 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #60 : 06.04.09 - klo: 14.18 »
Jäi vaivaamaan tuo, että kori on kahtia, ja keulapaloja saa tarvittaessa.

Missä ne on tarkoitus rikkoa.... ei kait ainakaan toisen auton takamuksissa, muutenhan tarvii tarvittaessa myös niitä takapäitä.
Miten pitää osoittaa tarpeellisuus (?), riittääkö sana.  :cool:

Mikä osa auton korista saa eniten iskua ja damagea? Ainakin meillä se on auton keula joka repsottaa ensimmäisenä ja jos keula on vaihdettavissa uuteen niin ei aina tarvitse käyttöautoon ostaa/maalaa tai teippailla uutta koria.

Vaikuttaa siltä tällaiset kylätason kuskit ei osaa ajaa mälläämättä ratarakenteisiin ja muihin koviin esineisiin, toista on ne pro-kuskit...
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #61 : 06.04.09 - klo: 14.19 »
Lähden tästä kohta neuvottelemaan jos saisi kiinteän ajo paikan kesäksi keskustan alueelta. Ilmoitan illemmalla lisää aiheesta.
Jerzi
« Viimeksi muokattu: 06.04.09 - klo: 14.35 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #62 : 06.04.09 - klo: 14.21 »
Entä jos kyseistä luokkaa ei tälläkertaa suunnattaisikaan täysin vasta-alkajille. Niinkuin edellisessä viestissäni kirjoitin, mielestäni ratapuolella puuttuu selkeästi luokka minin ja stockkituristin välistä, ja tämä voisi nyt olla juuri se vaihtoehto. Stanuiän ylittäneellä harrastajalla on tällähetkellä melkoinen harppaus ryhtyä kokemattomana kisaamaan prostocissa jos minit vaan eivät satu kiinnostamaan.

Totta tuokin.

Sitä paitsi ulkoradoillamme on sen verran hyvin tilaa, että samaan aikaan voisi radalla olla eritehoisiakin Vintage'ja ilman että kisaaminen menee keneltäkään piloille.

Sääntöihin vaan sallivuutta sen verran, että myös pienempitehoisella koneella osallistuminen on OK. Tai sitten jokainen voi itsenäisesti hoitaa saman asian tiputtamalla kaasun EPAa ohjaimessaan.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #63 : 06.04.09 - klo: 14.22 »
Vaikuttaa siltä tällaiset kylätason kuskit ei osaa ajaa mälläämättä ratarakenteisiin ja muihin koviin esineisiin, toista on ne pro-kuskit...

Olkipaalit rataesteisiin, niinkuin 60-luvulla oli  :cool:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #64 : 06.04.09 - klo: 14.23 »
Vaikuttaa siltä tällaiset kylätason kuskit ei osaa ajaa mälläämättä ratarakenteisiin ja muihin koviin esineisiin, toista on ne pro-kuskit...

Olkipaalit rataesteisiin, niinkuin 60-luvulla oli  :cool:

Nyt alkaa olla todellista retroa :grin: :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #65 : 06.04.09 - klo: 14.32 »
Ja mikä parasta tässä luokassa on että näin saadaan vanhoiksi jäänneille autoille jotain käyttöä, ja viellä mikäli sinulla on vanha turisti auto jolla et tee mitään niin laita ihmeessä se nyt myyntiin niin voidaan kenties saadaa uusia kuskeja tähän luokkaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #66 : 06.04.09 - klo: 14.37 »

Onko se nyt 2 vai 4-vetoinen sitten.

Escortti ainakin oli 2-vetoinen, ja siinä legenda ajotyyliltään.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #67 : 06.04.09 - klo: 14.40 »
Oma mielipide tuosta moottoriasiasta on, että mahdollisimman mieto! Tuskin tässä luokassa on tarkoitaus päästä rataa ympäri mahdollisimman lujaa vaan enneminkin tasaväkinen kapinointi ja rentofiilis. Toki lussu moottori alkaa yksin ajellessa nopeammin kyllästyttämään, mutta kisatessa nopeudella ei ole väliä - jos siis kaikki kulkee suht samaa vauhtia.

Eli 13.5 + lipo voinee olla liian tiukka setti. Esim toi 17.5 voisi olla passeli, varsinkin jos noi renkaatkin ovat hieman liukkaan puoleiset.

Lisäksi olisi hienoa ja harrastajaystävällistä jos voitaisiin osoittaa vastaava sallittu hiilellinen moottori.

Jep, jep, luokalla on tosiaan potentiaalia monestakin syystä ja varsinkin juuri siksi, että kalustoa on varmasti paljon saatavilla...
Old fart

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #68 : 06.04.09 - klo: 14.46 »
Kiitos Mikko, näin uskon myös.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #69 : 06.04.09 - klo: 14.47 »
Oma mielipide tuosta moottoriasiasta on, että mahdollisimman mieto! Tuskin tässä luokassa on tarkoitaus päästä rataa ympäri mahdollisimman lujaa vaan enneminkin tasaväkinen kapinointi ja rentofiilis. Toki lussu moottori alkaa yksin ajellessa nopeammin kyllästyttämään, mutta kisatessa nopeudella ei ole väliä - jos siis kaikki kulkee suht samaa vauhtia.

Eli 13.5 + lipo voinee olla liian tiukka setti. Esim toi 17.5 voisi olla passeli, varsinkin jos noi renkaatkin ovat hieman liukkaan puoleiset.

Lisäksi olisi hienoa ja harrastajaystävällistä jos voitaisiin osoittaa vastaava sallittu hiilellinen moottori.

Jep, jep, luokalla on tosiaan potentiaalia monestakin syystä ja varsinkin juuri siksi, että kalustoa on varmasti paljon saatavilla...

Säännöt on jo valmiina, hiilettömien ja hiilellisten koneiden osalta myös.

http://www.apexspeed.com/usvintagetransam/rules/index.html

Ja jos vauhdit tuntuu hitailta ulkona, voi rataa muuttaa vastaaman kaluston suorituskykyä.
---

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #70 : 06.04.09 - klo: 14.49 »
Hienoa luokaa näköjään olette tekemässä. Näyttääkin siltä että on hommattava turistiauto taas. Poro luokka kun oli liian vaativa ja vaikea minulle niin tuo näyttää oikein hyvältä että ns. stanu tehoilla pääsis tälläinen veteraanikin ajaan ja vielä hienoilla autoilla kun on tarkoitus kisata.
Multi surfase on hanurista

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #71 : 06.04.09 - klo: 15.13 »
Useat ihmiset ostiat tuon 3000kV combon minin competition luokkaa varten... joka ei ilmeisesti sitten kuitenkaan ole toteutumassa, eikä liene tarvettakaan toteuttaa mikäli pysytään kisajärjestäjän tarjoamiin koneisiin ja lipoihin = tasavertaista.

Voisiko näitä comboja mitkä ovat jääneet "ylimääräiseksi" soveltaa tähän VTR-10 -luokkaan?  Liikkuu varmasti tarpeeksi.

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #72 : 06.04.09 - klo: 15.25 »
Useat ihmiset ostiat tuon 3000kV combon minin competition luokkaa varten... joka ei ilmeisesti sitten kuitenkaan ole toteutumassa, eikä liene tarvettakaan toteuttaa mikäli pysytään kisajärjestäjän tarjoamiin koneisiin ja lipoihin = tasavertaista.

Voisiko näitä comboja mitkä ovat jääneet "ylimääräiseksi" soveltaa tähän VTR-10 -luokkaan?  Liikkuu varmasti tarpeeksi.
Juurikin tuon teholuokan kannalla olen itse.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #73 : 06.04.09 - klo: 16.34 »
Useat ihmiset ostiat tuon 3000kV combon minin competition luokkaa varten... joka ei ilmeisesti sitten kuitenkaan ole toteutumassa, eikä liene tarvettakaan toteuttaa mikäli pysytään kisajärjestäjän tarjoamiin koneisiin ja lipoihin = tasavertaista.

Voisiko näitä comboja mitkä ovat jääneet "ylimääräiseksi" soveltaa tähän VTR-10 -luokkaan?  Liikkuu varmasti tarpeeksi.

Tää olis helppo kuin pääsis kokeilemaan että miten auton vauhti on todellisuudessa. Nyt pitää muista että renkaan kustannuksella mennään myös. Minun mielestä ei ole hirveästi järkeää ajaa kovilla tehoilla jos renkaat ovat loppu muutaman akun jälkeen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #74 : 06.04.09 - klo: 16.55 »
Jos renkaita löytyy, niin UAU:lla on kokeiluautona Xray T2R Pro ja siinä tuo Speed Passionin (100€) 3000kv nopari+moottori combo. Sillä asiaa voidaan testata.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #75 : 06.04.09 - klo: 17.03 »
Luokka kuulostaa minustakin hyvältä. Saadaan vanhat turistialustat hyötykäyttöön. Kun pitoaineet ovat kielettyjä,saadaan aikaan tunteita nostattavia kahvauksia yms. On myös hyvä kun tehoja rajoitetaan, mitään supernopeaa luokkaahan ei suunitella, mutta on myös mukava kun autot irtoavat viivalta kovempaa kuin esim vakio Mini. Itseäni tämä ainakin kiinnostaisi, harmi vaan että asustelen keskisuomessa. Olisi hyvä jos näitä kisoja saataisiin ympäri suomea vaikka touringautojen yhteyteen.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #76 : 06.04.09 - klo: 17.10 »
Luokka kuulostaa minustakin hyvältä. Saadaan vanhat turistialustat hyötykäyttöön. Kun pitoaineet ovat kielettyjä,saadaan aikaan tunteita nostattavia kahvauksia yms. On myös hyvä kun tehoja rajoitetaan, mitään supernopeaa luokkaahan ei suunitella, mutta on myös mukava kun autot irtoavat viivalta kovempaa kuin esim vakio Mini. Itseäni tämä ainakin kiinnostaisi, harmi vaan että asustelen keskisuomessa. Olisi hyvä jos näitä kisoja saataisiin ympäri suomea vaikka touringautojen yhteyteen.

Voin valitettavasti sanoa  että mikäli on SM-arvoinen turisti kisa niin silloin tämä luokka ei olla samaan aikaan samassa kisassa kuin VTR-10 ei ole AKK alainen luokka.
Kyllä me tehdään tästä luokasta semmoinen että hymy on korviin asti ja päivän jälkeen laitetaan se auto seuraavia ajoja varten kirjahyllyyn  :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #77 : 06.04.09 - klo: 17.14 »
Tällänen luokka kiinnostaas itteäkin valtavasti.
Mutta minkäs teet...täältä pohjanmaalta on matkaa kisaan kun kisaan vähintään 300km :sad:
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #78 : 06.04.09 - klo: 17.19 »
Tällänen luokka kiinnostaas itteäkin valtavasti.
Mutta minkäs teet...täältä pohjanmaalta on matkaa kisaan kun kisaan vähintään 300km :sad:

Ota harteille tämä luokka sinne sinullepäin ja järjestäkääs kisoja sinne. Kohtahan on meillä säännötkin valmiina.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pjp

  • EPUArc
    • Profiili
    • Petrin sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #79 : 06.04.09 - klo: 17.23 »
Pitääs yrittää keksiä jonkunlaisia tempauksia millä sais lisää harrastajia.
Tuntuu että niitä lopettaa enemmän kun aloittaa.
Pitää toivoa vähä sateista kesää.
Xray T2R,Tamiya M03/M03R+Speed passion/TLT 1/36 baja,Futaba 3PM 2,4GHz/Axial SCX10/XR10--->MYYTÄVÄNÄ

Poissa TommyW

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #80 : 06.04.09 - klo: 17.50 »
Tämä kuullostaa ihan kivalta luokalta - voisin kuvitella itsekin osallistuvani.

Komppaan Jarkkoa ja ihmettelen ääneen, että pitääkö säännöt väkisin keksiä itse, kun nämä asiat on jo valmiiksi pureskeltu?

Säännöt on jo valmiina, hiilettömien ja hiilellisten koneiden osalta myös.

http://www.apexspeed.com/usvintagetransam/rules/index.html

Ja jos vauhdit tuntuu hitailta ulkona, voi rataa muuttaa vastaaman kaluston suorituskykyä.

Poissa Cee-man

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #81 : 06.04.09 - klo: 17.59 »
Kyyllä tästä S.joelta löytyy heti 2 innokasta ja minä olen se toinen. 15v kun oli taukoa harrastamisessa ja nyt lähdin uudelleen aloittaneena käytännössä heti suoraan poro-kisoihin, niin voin kertoa ettei tahdo oikein vauhti riittää porukassa...eikä refleksit... Ja sitten vielä se, kun ei tuota Mazdaspeediä esim. tunnista edes kunnolla Mazdaksi, muutakuin keulamerkistä. Itse kuitenkin pidän enemmän nimenomaan realistisista koreista ja ylipäätään vanhemmasta kalustosta, oli mittakaava sitten mikä hyvänsä.
Eli todellakin "thumbs up" tälle projektille.

Sellaista tuossa mietin, että kuinkas olisi tuon auton raideleveyden muuttamisen laita, hexeillä tai jollain muulla konstilla? Haen tässä sitä, että kun esim. nuo HPI:n 'Cuda ja Camaro ainakin ovat 200/210mm leveitä, niin näyttävät harvinaisen pölöltä 190mm turistin päällä, vaikka kuinka olisi offsettiä ja 31mm vannetta? Puhtaasti kuitenkin lähinnä ulkonäöllinen juttu mielestäni. En usko että raideleveydellä, noilla renkailla ja konetehoilla, on suurtakaan merkitystä, saatikka mainittavaa etua kilpailutilanteessa.

-Juha-

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #82 : 06.04.09 - klo: 18.05 »
Luokka kuulostaa minustakin hyvältä. Saadaan vanhat turistialustat hyötykäyttöön. Kun pitoaineet ovat kielettyjä,saadaan aikaan tunteita nostattavia kahvauksia yms. On myös hyvä kun tehoja rajoitetaan, mitään supernopeaa luokkaahan ei suunitella, mutta on myös mukava kun autot irtoavat viivalta kovempaa kuin esim vakio Mini. Itseäni tämä ainakin kiinnostaisi, harmi vaan että asustelen keskisuomessa. Olisi hyvä jos näitä kisoja saataisiin ympäri suomea vaikka touringautojen yhteyteen.

Kekisuomesta minäkin olen, ja luulisin täältä löytyvän pari muutakin mahdollisesti kiinnostunutta matkakulujen jakajaa. Kuvittelisin että lupa heltiäisi jopa järjestää osakilpailu laukaan satamaradalla.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #83 : 06.04.09 - klo: 18.07 »
Täältä yksi melkein eläkeläinen myös tulossa mukaan  :mrgreen:
Sponsored by own wallet

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #84 : 06.04.09 - klo: 18.07 »
Kyyllä tästä S.joelta löytyy heti 2 innokasta ja minä olen se toinen. 15v kun oli taukoa harrastamisessa ja nyt lähdin uudelleen aloittaneena käytännössä heti suoraan poro-kisoihin, niin voin kertoa ettei tahdo oikein vauhti riittää porukassa...eikä refleksit... Ja sitten vielä se, kun ei tuota Mazdaspeediä esim. tunnista edes kunnolla Mazdaksi, muutakuin keulamerkistä. Itse kuitenkin pidän enemmän nimenomaan realistisista koreista ja ylipäätään vanhemmasta kalustosta, oli mittakaava sitten mikä hyvänsä.
Eli todellakin "thumbs up" tälle projektille.

Sellaista tuossa mietin, että kuinkas olisi tuon auton raideleveyden muuttamisen laita, hexeillä tai jollain muulla konstilla? Haen tässä sitä, että kun esim. nuo HPI:n 'Cuda ja Camaro ainakin ovat 200/210mm leveitä, niin näyttävät harvinaisen pölöltä 190mm turistin päällä, vaikka kuinka olisi offsettiä ja 31mm vannetta? Puhtaasti kuitenkin lähinnä ulkonäöllinen juttu mielestäni. En usko että raideleveydellä, noilla renkailla ja konetehoilla, on suurtakaan merkitystä, saatikka mainittavaa etua kilpailutilanteessa.

-Juha-

Noissa HPI vanteissa on offsettiä senverran että istuu koriin kuin koriin söpösti. Toisin kuin minun autoon, se on 5mm kapeampi ilman renkaita ja sen takia minun vanteet jäävät ilman modausta korin sisään.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #85 : 06.04.09 - klo: 18.12 »
Luokka kuulostaa minustakin hyvältä. Saadaan vanhat turistialustat hyötykäyttöön. Kun pitoaineet ovat kielettyjä,saadaan aikaan tunteita nostattavia kahvauksia yms. On myös hyvä kun tehoja rajoitetaan, mitään supernopeaa luokkaahan ei suunitella, mutta on myös mukava kun autot irtoavat viivalta kovempaa kuin esim vakio Mini. Itseäni tämä ainakin kiinnostaisi, harmi vaan että asustelen keskisuomessa. Olisi hyvä jos näitä kisoja saataisiin ympäri suomea vaikka touringautojen yhteyteen.

Kekisuomesta minäkin olen, ja luulisin täältä löytyvän pari muutakin mahdollisesti kiinnostunutta matkakulujen jakajaa. Kuvittelisin että lupa heltiäisi jopa järjestää osakilpailu laukaan satamaradalla.
Tuo Laukaa minullakin kävi mielessä. Löytyisiköhän sen verran ajajia, että tännekin saataisiin tällainen vintagekisa käyntiin. Mulla on kanssa ollut ongelmia noiden renkaiden kanssa. kun auto on tosiaan sen 190mm ja kori on muistaakseni minullakin 200mm ( Parman tekemä ). On erittäin tyhmän näköinen kun renkaat jää niin sisään autossa. Millaisella palikalla saisi renkaat ulospäin lisää ? Pahoittelen Offtopic:ia
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #86 : 06.04.09 - klo: 18.42 »
Laita vanteen ja hexin väliin prikkoja.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #87 : 06.04.09 - klo: 18.56 »
...tai ostat vanteet missä on enemmän offsettiä?

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #88 : 06.04.09 - klo: 19.06 »
Oma mielipide tuosta moottoriasiasta on, että mahdollisimman mieto! Tuskin tässä luokassa on tarkoitaus päästä rataa ympäri mahdollisimman lujaa vaan enneminkin tasaväkinen kapinointi ja rentofiilis. Toki lussu moottori alkaa yksin ajellessa nopeammin kyllästyttämään, mutta kisatessa nopeudella ei ole väliä - jos siis kaikki kulkee suht samaa vauhtia.

Eli 13.5 + lipo voinee olla liian tiukka setti. Esim toi 17.5 voisi olla passeli, varsinkin jos noi renkaatkin ovat hieman liukkaan puoleiset.

Lisäksi olisi hienoa ja harrastajaystävällistä jos voitaisiin osoittaa vastaava sallittu hiilellinen moottori.

Jep, jep, luokalla on tosiaan potentiaalia monestakin syystä ja varsinkin juuri siksi, että kalustoa on varmasti paljon saatavilla...

Säännöt on jo valmiina, hiilettömien ja hiilellisten koneiden osalta myös.

http://www.apexspeed.com/usvintagetransam/rules/index.html

Ja jos vauhdit tuntuu hitailta ulkona, voi rataa muuttaa vastaaman kaluston suorituskykyä.
No joo, tavallaanhan tuossa on, mutta tossa ei ole lipoakulle hiilellistä vastaavaa. Vain hiiletön ja hiilellinen + nimh ja hiiletön + lipo. Itse hain nyt lipo + hiilellinen komboa...
Old fart

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #89 : 06.04.09 - klo: 19.34 »
Unohtakaa NiMHit ja hiilelliset, kuten BB:n allekirjoituksessa on, ne kuuluvat hammasharjoihin.

Lipo + tommonen 3000kV harjaton ihan sopiva.