Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 929858 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #120 : 07.04.09 - klo: 23.39 »
Tässä linkki joka on virallisesta kisarenkaasta. Kuvan rengas on 31mm eli takarengas.

http://jerzi.palvelee.fi/albumi/vintagetouringracingvtr-10/443819#album_selector

Jerzi

PS Seuraavat kuvat on yksi taas löytö minun varastosta ja se on vanha FSR (fast speed racing) turisti auto jolla minä ehkä yritän tulla kiusaamaan teitä  :lol:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #121 : 07.04.09 - klo: 23.46 »
Huomenna on luultavasti iso päivä tällä lajille, lyödään lukkoon moottori sääntö (ja uskon että se tyydyttää nyt ainakin suurimmaksi osaksi kuskeja) ja nuo tarrat (numero tarrat kisoja varten) hommat myös.

Tiedotus kaikille hesan lähistöllä asuville, suunnittelin pientä palaveria tälle luokan kiinnotuneille lähi aikoina herttoniemeen. Käytäisi pilkku pilkulta säännöt läpi porukalla jotta saadaan parhaat mahdolliset/tasaväkiset väännöt aikaiseksi.
Jos heti pääsiäisen jälkeen sopii niin hyvä on. Laittakaas minulle YV.nä ketä kiinnostaa ja mikä päivä on hyvä niin katsotaan mille päivälle tämä saadaan järkättyä.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #122 : 07.04.09 - klo: 23.55 »
En ole jaksanut yhtään lukea minkälaisia sääntöjä on ehdoteltu tai mitään, joten älkää teilattu jos tästä on jo puhuttu...

Mutta.
Rengas säännöksi vielä se että vain yhdet renkaat kisapäivän aikana ovat sallittu.

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #123 : 08.04.09 - klo: 00.10 »
En ole jaksanut yhtään lukea minkälaisia sääntöjä on ehdoteltu tai mitään, joten älkää teilattu jos tästä on jo puhuttu...

Mutta.
Rengas säännöksi vielä se että vain yhdet renkaat kisapäivän aikana ovat sallittu.
Erinomainen idea.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #124 : 08.04.09 - klo: 00.12 »
En ole jaksanut yhtään lukea minkälaisia sääntöjä on ehdoteltu tai mitään, joten älkää teilattu jos tästä on jo puhuttu...

Mutta.
Rengas säännöksi vielä se että vain yhdet renkaat kisapäivän aikana ovat sallittu.

Ei ole puhuttu.
Hyvä pointti Hoke, laitetaan se myös kysymykseen/mietintään ja katsotaan mitäs kuskit sanoo asiasta. Minun mielestä erittäin hyvä sääntö olis, ja jos rengas menee rikki se saa vaihtaa uuteen kilpailun johtajan suostumuksella :huh:
Jerzi


PS Löysin hyvän videon jossa ei olla kovinkaan kilttejä johtaja autolle. Tuolla olis Artsille ollut työtä ja paljon kuin johtajaa torpataan ihan surutta. Vauhdin huumaa ei todellakaan ole tässä videossa :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=40In0uD7HQ4&NR=1
« Viimeksi muokattu: 08.04.09 - klo: 00.33 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #125 : 08.04.09 - klo: 09.02 »
Tässä kuva omasta korista. Kori on HPI:n valmistama 68´Camaro.


Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #126 : 08.04.09 - klo: 11.24 »
Toivottavasti nyt mua ei teilata mainoksesta, mutta mullahan olis tämä myynnissä :wink:

http://rc10.fi/index.php?topic=35041.0



Axial SCX 10 TR

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #127 : 08.04.09 - klo: 14.18 »
LRP mastersseissa katselin, jo edellisellä kerralla, että saattaisi olla minun laji. Valitkaa sellainen moottori, että vanhuksillakin pysyy auto hanskassa  :lol:. Liika vauhti vie ilon hommasta. :evil:

Tästä moottorin valinnasta vielä.

Tuo aikaisemminkin mainittu prostokki luokan moottori kuulostaa omaan korvaan hyvältä.
Tällöin tosiaan sallitulla koneella saattaisi monella olla muutakin käyttöä... ja esim proostokki luokan kalusto käy sellaisenaan tähän luokkaan, kunhan vain vaihtaa korin ja renkaat...
Ei siis tarvitse olla kalusto joka käy vain tähän luokkaan.

Ja tehoa moottoriin ainakin itse kaipaan sen verran että nämä muskeliautot olisivat edes lähellä esikuvaansa, eli tehoa liikaa vs ajo ominaisuudet/renkaiden tarjoama pito...
Tällaisesta ainakin itse nauttisin kaikkein eniten.
Mutkasta tullaan nätillä kaasulla ja vaikka kylki edellä... suoralla mennään senverran kovaa että mutkaan on pakko jarruttaa ihan kunnolla...
Mini esim matolla pitää niin perhanasti että ei näytä enää mitenkään esikuvan mukaiselta ja kaarrenopeutta rajoittaa lähinnä auton pystyssä pysyminen.
Tähän luokkaan tosiaan yksi rengas joka ei pidä mitenkään liikaa...
Ja kun rajoitetaan yhteen settiin per kisa niin jos esim kumit kuluu rajulla sladittelulla ja kaasun polkemisella niin tästähän sakotetaan viimeistään finaalissa...
Pitää siis ajella sen mukaan säästellen jne.
Ja kun tosiaan tehoa on pitoon nähden liikaa niin ei kurvailla kaasu pohjassa isoa osaa radasta läpi sekunnin kymmenyksistä taistellen jolloin ajotaito, setuppi ja kaluston erot tulee vielä enemmän näkyviin...
Jos renkaat on liukkaat ja tehoa kuten muskeliautoissa parhaimmillaan niin ei siinä auta vaikka olis uusin turisti painos vai muutaman painoksen vanhempi malli.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #128 : 08.04.09 - klo: 14.29 »

Tästä moottorin valinnasta vielä.

Tuo aikaisemminkin mainittu prostokki luokan moottori kuulostaa omaan korvaan hyvältä.
diipadaapa... tekstii paljon
Jos renkaat on liukkaat ja tehoa kuten muskeliautoissa parhaimmillaan niin ei siinä auta vaikka olis uusin turisti painos vai muutaman painoksen vanhempi malli.

AAMEN!

Tämmönen luokka olis aika kohillaan,

esikuvan mukaan vetotapa vielä, njoo ei kuitenkaan.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #129 : 08.04.09 - klo: 15.11 »
Päivän ensimmäinen mukava informaatio  :tongue:

VTR-10 on solminut yhteistyön MEDASEC KY,n kanssa tänään ja tämän luokan virallinen moottori on sitten heidän CS 17,5 lankainen joka on myös virallinen fintrack moottori.
Kuski joka sitoutuu osallistumaan vähintään 1 kisaan saa moottorin hintaan 50e.

Tässä linkki moottoriin.

http://rc10.fi/index.php?topic=34931.0

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #130 : 08.04.09 - klo: 15.43 »
Päivän toinen mukava yllätys

VTR-10 on solminut kaudelle -09 yhteistyön RETRO RACINGin kanssa. Saamme kisatarrat + palkintoja heiltä ja palkinnothan on ittestään selvät eli korisarjoja ja vanteita  :tongue:

Kisoja odotellessa.
Jerzi

PS Mitä viellä seuraavaksi, no kenties ajetaan yksi kisa tuolla Sipoossa :shocked: lisää tietoa siitä myöhemmin.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #131 : 08.04.09 - klo: 15.49 »
Eik se ny ols toi TSP luokan mosa olluna kivempi niin ei menis just tohon kaasu pohjassa seisoskeluun, setupin viilailuun jne kymmenysten nipistelyyn...?


Ps... tai no enhän minä kyllä itseasiassa tiedä kuinka nämä TSS sarjan harjattomat lipoilla kipittää ja taas TSP koneet saattaa mennä suoralla varsinkin melkosta haipakkaa... Joskin itse ainakin kaipaan vaaaaauttia, vaarallisia tilanteita ja varsinkin muskeliautomaista liiallista tehoa.
« Viimeksi muokattu: 08.04.09 - klo: 15.52 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #132 : 08.04.09 - klo: 15.51 »
...
Ja kun tosiaan tehoa on pitoon nähden liikaa niin ei kurvailla kaasu pohjassa isoa osaa radasta läpi sekunnin kymmenyksistä taistellen jolloin ajotaito, setuppi ja kaluston erot tulee vielä enemmän näkyviin...
Jos renkaat on liukkaat ja tehoa kuten muskeliautoissa parhaimmillaan niin ei siinä auta vaikka olis uusin turisti painos vai muutaman painoksen vanhempi malli.

Taitaa olla turhaa toivoa luokkaa, jossa EI olisi aloittelijoille ihan liikaa tehoa.  :undecided:

Miten olisi samaan aikaan radalla kaksi teholuokkaa VTR-10 Pro (13.5 moottori) ja VTR-10 Stock(17.5 tai 21.5 moottori).


VTR-10 on solminut yhteistyön MEDASEC KY,n kanssa tänään ja tämän luokan virallinen moottori on sitten heidän CS 17,5 lankainen joka on myös virallinen fintrack moottori.
Kuski joka sitoutuu osallistumaan vähintään 1 kisaan saa moottorin hintaan 50e.

Jerzi

Miksi monopolimeininkiä? Tuossa on hyvä tarjous, mutta miksi ei se toinen virallinen stanumoottori kelpaa mukaan?
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #133 : 08.04.09 - klo: 15.54 »
Hyvin se Jerzi vetää! Hienoa, kun jaksaa puuhailla näitä kisoja. :)
Jospa sitä sais kevvämmällä jonku ko. sarjaan sopivan kulkineen.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #134 : 08.04.09 - klo: 16.00 »
kerpeles kun pitikin joku aika sitten myydä turisti pois nurkista...

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #135 : 08.04.09 - klo: 16.17 »
Miksi monopolimeininkiä? Tuossa on hyvä tarjous, mutta miksi ei se toinen virallinen stanumoottori kelpaa mukaan?
Saimme todella hyvän tarjouksen kyseisestä moottoristä, joten katsoimme että yksityyppi-moottori hyvään hintaan kaikille palvelisi luokan etua parhaiten.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #136 : 08.04.09 - klo: 16.33 »
Minusta tuo 17.5 on hyvä varmasti. Ja mukava kun Medasec sponssaa konetta nuin halvalla. Vielä olisi löydyttävä kisarenkaat autoon. Toivottavasti myös tänne keskisuomen alueelle saadaan kyseisiä kisoja järjestettyä. Kuvaa vielä omasta muskelista.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #137 : 08.04.09 - klo: 16.37 »
Minusta tuo 17.5 on hyvä varmasti. Ja mukava kun Medasec sponssaa konetta nuin halvalla. Vielä olisi löydyttävä kisarenkaat autoon. Toivottavasti myös tänne keskisuomen alueelle saadaan kyseisiä kisoja järjestettyä. Kuvaa vielä omasta muskelista.
Kisarenkaaksi on jo valittu HPI:n kuviotu vintage-rengas.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #138 : 08.04.09 - klo: 19.59 »
Hyvin se Jerzi vetää! Hienoa, kun jaksaa puuhailla näitä kisoja. :)
Jospa sitä sais kevvämmällä jonku ko. sarjaan sopivan kulkineen.

Tämä luokka ei ole missään nimessä minun keksimä juttu, kenties se on nuo jenkkiläiset jotka sen on keksinnyt. Jonnin kanssa olemme rukanneet näitä asioita. Heti kuin on tullut jotain joka on vaatinut keskustelua niin soitto on lähtenyt samantien ja me mollemmat ollaan tehty ratakisut yhdessä ja kysytty yleisen mielipidettä koska tästä tehdään kaikkien kansan rc-auto luokka.
Joten summasumaarum, otamme Jonnin kanssa näyrästi kiitokset vastaan että saatu jotain näinkin makeata luokkaa pystyyn.
Jerzi

PS Laitakaas minulle te jotka mietitte tulla ajamaan tätä luokkaa niin nimi,auto merkki ja sen malli ja sitten viellä millä korilla meinaat ajaa niin minä kerään yhteen paikkaan ne niin voidaan nähdä miten homma etenee.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #139 : 08.04.09 - klo: 20.02 »
Minusta tuo 17.5 on hyvä varmasti. Ja mukava kun Medasec sponssaa konetta nuin halvalla. Vielä olisi löydyttävä kisarenkaat autoon. Toivottavasti myös tänne keskisuomen alueelle saadaan kyseisiä kisoja järjestettyä. Kuvaa vielä omasta muskelista.
Kisarenkaaksi on jo valittu HPI:n kuviotu vintage-rengas.

26 vai 31 mm levee? vai vapaa jopa
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #140 : 08.04.09 - klo: 20.05 »
Minusta tuo 17.5 on hyvä varmasti. Ja mukava kun Medasec sponssaa konetta nuin halvalla. Vielä olisi löydyttävä kisarenkaat autoon. Toivottavasti myös tänne keskisuomen alueelle saadaan kyseisiä kisoja järjestettyä. Kuvaa vielä omasta muskelista.
Kisarenkaaksi on jo valittu HPI:n kuviotu vintage-rengas.

26 vai 31 mm levee? vai vapaa jopa

Renkaan leveys on vapaa mutta korista ne ei saa tulla ulos, paitsi eturenkaat käännöksessä  :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #141 : 08.04.09 - klo: 20.20 »
Miksei samantien sallita molempia virallisia kisakoneita?

Rengassäännön ymmärrän koska sillä saralla ei ole juurikaan muita vaihtoehtoja kuin HPI Vintaget mutta moottoreissa näkisin mielelläni eri vaihtoehtoja joista jokainen voi valita mieleisen.

Lainaus
TSS-10:
CS Super Sport Brushless Motor 17,5T
- Valmistajan osanumero: C110305
Speed Passion Ultra Sportsman Stock - 17,5T
- Valmistajan osanumero: SPF175

Kylätason RC-kuski.

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #142 : 08.04.09 - klo: 20.34 »
Niin mitä järkeä kieltää moottori, joka on todettu vastaavanlaiseksi kuin cs? Entäs vanha 13,5t tss mylly ja 5kennonen nimh, jos tällaisilla joku haluaa ajaa? Tuskin tuo keneltäkään on pois jos vaihtoehtona on useampi samantehoinen moottori+akku combo.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #143 : 08.04.09 - klo: 20.35 »
Miksei samantien sallita molempia virallisia kisakoneita?

Rengassäännön ymmärrän koska sillä saralla ei ole juurikaan muita vaihtoehtoja kuin HPI Vintaget mutta moottoreissa näkisin mielelläni eri vaihtoehtoja joista jokainen voi valita mieleisen.

Lainaus
TSS-10:
CS Super Sport Brushless Motor 17,5T
- Valmistajan osanumero: C110305
Speed Passion Ultra Sportsman Stock - 17,5T
- Valmistajan osanumero: SPF175



Jonni vastasi tähän kysymykseen tuossa aikaisemmin.
Medasec otti rohkeasti yhteyttä minuun ja löi pöytään hyvän tarjouksen ja päätettiin muutaman kaverin kanssa että se on kisakone kaikille ja näin saadaan mahdollisemman tasaväkistä kisailua. Ymmärrän että kaikkia ei voida tyydyttää tässä asiassa mutta olemme myös saanneet paljon positiivista palautetta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #144 : 08.04.09 - klo: 20.39 »
Kuskit ja kalusto kaudelle -09

Nimi                  auto                      kori
T. Otsavaara      X-ray t2 008           Camaro
T. sojakka         Cyclone                 Camaro
Jerzi          Fast speed racing           Mustang
Jonni            Yokomo bd                 Camaro
J.Rinne          tamiya TA05-MS-          camaro
« Viimeksi muokattu: 09.04.09 - klo: 01.45 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa _valtsu_

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #145 : 08.04.09 - klo: 20.56 »
Jos lähden mukaan, niin kyllä tulen tuon medasecin tarjouksen käyttämään. Väljemmillä moottorisäännöillä voitaisiin saada, ehkä osallistujia muutama lisää. Jos sattuu sopivat palikat löytymään valmiiksi.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #146 : 08.04.09 - klo: 21.03 »
Vaikka teki tarjouksen niin en siitä huolimatta ymmärrä miksi toista vastaavan merkkistä konetta ei saa käyttää. Tarjous ei paljoa lohduta jos sattuu olemaan toisen markkinen hyväksytty kisapannu kiinni autossa, sillä viidellä kympillä saa muutaman setin renkaita.

Itsellä syy on periaatteellinen, varsinkin kun uutta luokkaa on mainostettu jokkisluokkana ja sitten laitetaan joku moottori monopoliasemaan vaikka korvaava kone löytyy toisen merkkisenä. Joku sotii nyt jotain perusajatusta vastaan.

Kuten jo mainitsin niin rengassäännön ymmärrän mutta tätä moottoriasiaa en.
Kylätason RC-kuski.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #147 : 08.04.09 - klo: 21.19 »
Eikun nyt on asiameininki, päätetään nopsasti mitä päättää tarvii että osallistujille jää aikaa suorittaa peliliikkeet...

Äänestystä syntyy tässä vinkuvonkujen luvatussa maassa aina, oli asia mikä hyvänsä... Eri asia annetaanko sille mitään painoarvoa.

Erittäin selkärankaista toimintaa, ja kaiken lisäksi kone on muissakin luokissa käyttökelpoinen eikä mikään yhden luokan ihme.

Mukana ehdottomasti, korivalinta hmmmm... "avoin"....  :mrgreen:
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #148 : 08.04.09 - klo: 21.27 »
Eikun nyt on asiameininki, päätetään nopsasti mitä päättää tarvii että osallistujille jää aikaa suorittaa peliliikkeet...

Äänestystä syntyy tässä vinkuvonkujen luvatussa maassa aina, oli asia mikä hyvänsä... Eri asia annetaanko sille mitään painoarvoa.

Erittäin selkärankaista toimintaa, ja kaiken lisäksi kone on muissakin luokissa käyttökelpoinen eikä mikään yhden luokan ihme.

Mukana ehdottomasti, korivalinta hmmmm... "avoin"....  :mrgreen:
Ota vaan se auto pois myynnistä :grin:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #149 : 08.04.09 - klo: 21.39 »
Ota vaan se auto pois myynnistä :grin:


Häh? Nyt sekoitit vissiinkin lainattavat.... ????

Ei ole autoa myynnissä ainakaan tietääkseni.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu