Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 930242 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa elmeriracing

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #510 : 12.05.09 - klo: 22.31 »
tänään pääsin kokeilemaan omaa kikotinta ja totesin et nihmit vaihtuu lipoihin ja tamia tt-01 vaihtuu xray t1-evo2:seen
ja sit odottamaan uutta mottia... sain kaverin kiinnostumaan kans vtr autosta eli taas yks lisää seinäjoelle...
xray t2 pro/axial scx10 / Tamiya mini cooper m05-m03/Futaba 4PK/
http://elmeriracing.kuvat.fi/kuvat/  http://www.racingfactory.fi/ http://www.trc-team.fi

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #511 : 13.05.09 - klo: 01.55 »
Oma mielenkiintoni tähän luokkaan heräsi sen verran, että varustan oman Xray T2R Pro:n
asianmukaisilla vanteilla/renkailla ja kopalla ja tulen porukkaan mukaan kurvailemaan, harjoitus sessioihin ja kerhokisoihin.

Konetta ja välityksiä en rupea vaihtelemaan.

Lieneekö driftailutaidoista hyötyä tässä lajissa, ainakin Jerzin kirjoituksista olen ymmärtäny,
et tässäkin lajissa mennään vähä "kahva edellä"...

Toni  :roll:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #512 : 13.05.09 - klo: 06.42 »
Ota Toni se manuaali käteen ja tarkista mitä rattaat tarvitset kuin välitys on siinä 4.5 paikkeilla niin olet aikas lähellä.
Jos laitat saman välityksen mikä sinulla on nyt siellä kiinni niin että pääse kuin kävely vauhtia eteenpäin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #513 : 13.05.09 - klo: 06.57 »


...Konetta ja välityksiä en rupea vaihtelemaan.



Veikkaan että menee lentäen jo noinkin...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #514 : 13.05.09 - klo: 07.00 »
Jerzi hyvä, olen ajanut autollani torpassa foameilla mattoradalla ja auto menee aikaa haipakkaa.
Driftirenkailla huiput on paaaaljon pienemmät, ku renkaat ei muuta tee ku sutii...

Jos et usko, niin tavataan torpassa niin näät...  :roll:

Toni  :tongue:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #515 : 13.05.09 - klo: 07.08 »
Jerzi hyvä, olen ajanut autollani torpassa foameilla mattoradalla ja auto menee aikaa haipakkaa.
Driftirenkailla huiput on paaaaljon pienemmät, ku renkaat ei muuta tee ku sutii...

Jos et usko, niin tavataan torpassa niin näät...  :roll:

Toni  :tongue:

No tottakai uskon mutta kysyn Toni sinulta että mikä pinioni ja pääratas sinulla on nyt kiinni  :huh: mikä moottori on nyt kiinni millä driftailet.
Tuo CS kone ei ole mikään kiertävä kone joten reilun välkän saa laittaa kiinni.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #516 : 13.05.09 - klo: 07.17 »
Jerzi, kaikki speksit autosta on tuolla kakkos sivun "Xray T2R Pro" topikissa.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #517 : 13.05.09 - klo: 07.26 »
Jerzi, kaikki speksit autosta on tuolla kakkos sivun "Xray T2R Pro" topikissa.

Toni

Olikos tämä oikein.

Välitys: Pinjoni 20, spurri 84.

Jos tuo on se millä yrität ajaa niin sanon että noin keskimäärin hiukan kävely vauhtia nopeemmin menet.
Minulla on ite tuo 69/30 ja eilen ajomies käytti jos en väärin muista niin lähemmäs 40/68.

BB kirjoitti näin.
Veikkaan että menee lentäen jo noinkin...

Se ei tule missään nimessä menemään lentäen ohi, joo me mennään lentäen ohi se on totta.
Ota nyt se auto alle ja mene ostamaan se spurri siihen autoon uusi, jotain tyyliin 69-75 ja sitten pinionit koko luokkaa 30-35 niin alat saada vauhtia siihen sinun autoosi.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #518 : 13.05.09 - klo: 07.41 »
Pinjoni on 20 ja pääratas 84.

Ja mikäli nyt oikeen katson välitystaulukkoa, niin välitys on 7.14

Hommaan vaikuttaa myös se, että spurrin akselilla on 20 hampaiset hihnapyörät, joista menee remmit
eteen ja taakse spoolille ja kuuladiffille joissa pyörissä on 34 hammasta.

Ei se auto mee kävelyvuhtia, vaan aika helvetin lujaa.
Torpan suoralla hanaa voi pitää pohjassa noin sekunnin ja sit pitää tiputtaa.

Usko jo!!!

Edit: nyt vasta huomasin, et noilla hihnapyörillä ei ole merkitystä tohon välitykseen,
      jos aivan oikeassa olen...
Toni  :roll:
« Viimeksi muokattu: 14.05.09 - klo: 19.28 kirjoittanut Voyager »
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #519 : 13.05.09 - klo: 07.43 »
Pinjoni on 20 ja pääratas 84.

Ja mikäli nyt oikeen katson välitystaulukkoa, niin välitys on 7.14

Hommaan vaikuttaa myös se, että spurrin akselilla on 20 hampaiset hihnapyörät, joista menee remmit
eteen ja taakse spoolille ja kuuladiffille joissa pyörissä on 34 hammasta.

Ei se auto mee kävelyvuhtia, vaan aika helvetin lujaa.
Torpan suoralla hanaa voi pitää pohjassa noin sekunnin ja sit pitää tiputtaa.

Usko jo!!!

Varmaan menee joo mutta CS koneella noilla rattailla se ei todellakaan mene  :lol:
Varmasti sinun koneen kanssa se menee, sitä en yhtään epäile lainkaan.
Jerzi

Toni  :roll:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #520 : 13.05.09 - klo: 07.57 »
Oota ku näät..

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #521 : 13.05.09 - klo: 08.21 »
Oma mielenkiintoni tähän luokkaan heräsi sen verran, että varustan oman Xray T2R Pro:n
asianmukaisilla vanteilla/renkailla ja kopalla ja tulen porukkaan mukaan kurvailemaan, harjoitus sessioihin ja kerhokisoihin.

Konetta ja välityksiä en rupea vaihtelemaan.

Lieneekö driftailutaidoista hyötyä tässä lajissa, ainakin Jerzin kirjoituksista olen ymmärtäny,
et tässäkin lajissa mennään vähä "kahva edellä"...

Toni  :roll:


Aa sori Toni, nyt ymmärsin oikein, eli et ole tulossa VTR-10 luokan virallisiin kisoihin vaan tulen vintage korilla ja renkailla varustetulla autolla ajamaan meidän kanssa ja et meinaa ostaa sitä virallista konetta :huh:
Sitten menet varmasti ohi, sen lupaan.
Jerzi  :undecided:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #522 : 13.05.09 - klo: 08.33 »
Relax Jerry, tulen ihan vaan huvikurvaileen, en osallistu viralliseen kisasarjaan.

Mä kuristan menoo ratin hanan epa säädöllä,
katotaan meno samax ku muilla, niin on reilu peli.

Toni  :wink:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #523 : 13.05.09 - klo: 08.36 »
Relax Jerry, tulen ihan vaan huvikurvaileen, en osallistu viralliseen kisasarjaan.

Mä kuristan menoo ratin hanan epa säädöllä,
katotaan meno samax ku muilla, niin on reilu peli.

Toni  :wink:

Sinä ostat sen CS koneen ja tulet meidän kanssa harrastamaan ja kisailemaan, jookos Toni.
Jerzi

PS Siten saat kori,renkaat ja vanteetkin hyvään hintaan Hobbylinnasta.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #524 : 13.05.09 - klo: 08.48 »
Ei mulla rele riitä ruveta vaihteleen konetta joka päivä, ku ajaa driftii ja veeteeärrää eri päivinä...
Tulen kyllä mielelläni harrastelemaan ja soittaan suuta normaaliin tapaan.

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #525 : 13.05.09 - klo: 08.57 »
Ei mulla rele riitä ruveta vaihteleen konetta joka päivä, ku ajaa driftii ja veeteeärrää eri päivinä...
Tulen kyllä mielelläni harrastelemaan ja soittaan suuta normaaliin tapaan.

Toni  :grin:

Muistetaan antaa tietä sitten kuin pyydetään/ huudetaan  :huh: Sori tämä oli meidän inside läppä, eikös vaan toni :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #526 : 13.05.09 - klo: 09.01 »
Hokekin varmaan tietää ton läpän...
Radalla nähdään.

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #527 : 13.05.09 - klo: 13.43 »
VTR-10 kisat ensi sunnuntain 17 päivä klo 18 alkaen tattiksella.

Tässä linkki aiheeseen ja ilmoitaudu mukaan, kisa on ilmainen.
Ei tarvitse olla sääntöihin menevä kunhan on nyt ainakin kori aiheen mukainen.
Jerzi

http://www.foorumi.info/vtr10/viewtopic.php?t=18
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #528 : 16.05.09 - klo: 00.44 »
Aivan käsittämättömän mageita vehkeitä, tuohon hommaan on pakko päästä tutustumaan.

Minkälaiselle alustalle tuollaista vanhakoppaa kannattais ruveta rakentelemaan olisin
kiitollinen muutamasta linkistä ja vihjeestä vaikka yv:nä.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #529 : 16.05.09 - klo: 08.26 »
Aivan käsittämättömän mageita vehkeitä, tuohon hommaan on pakko päästä tutustumaan.

Minkälaiselle alustalle tuollaista vanhakoppaa kannattais ruveta rakentelemaan olisin
kiitollinen muutamasta linkistä ja vihjeestä vaikka yv:nä.

Yksinkertainen vastaus. Auto johon saat kokonäis välityksen 4.5 nurkille. Silloin yleensä puhutaan jo turisti auto joka on pääsääntöisesti tarkoitettu kilpakäyttöön ja tässä muutama esimerkki millä me ajetaan.
YOKOMO
XRAY
HB
SCHUMACHER
TAMIYA
ASSOCIATED tosin tc3 ja tc4 on vaikea saada kuulema välkät tuohon
COARALLY

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Cee-man

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #530 : 16.05.09 - klo: 13.26 »
tänään pääsin kokeilemaan omaa kikotinta ja totesin et nihmit vaihtuu lipoihin ja tamia tt-01 vaihtuu xray t1-evo2:seen
ja sit odottamaan uutta mottia... sain kaverin kiinnostumaan kans vtr autosta eli taas yks lisää seinäjoelle...
Mä olen tänään menossa tuonne LLT/Formian pihaan ajamaan. Testaamaan uutta VTR-alustaa, XRAY T2R Pro:ta. Varmaan joksus klo. 15-maissa. Tuu pyörähtään, jos ehdit.

Poissa elmeriracing

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #531 : 16.05.09 - klo: 14.34 »
tänään pääsin kokeilemaan omaa kikotinta ja totesin et nihmit vaihtuu lipoihin ja tamia tt-01 vaihtuu xray t1-evo2:seen
ja sit odottamaan uutta mottia... sain kaverin kiinnostumaan kans vtr autosta eli taas yks lisää seinäjoelle...
Mä olen tänään menossa tuonne LLT/Formian pihaan ajamaan. Testaamaan uutta VTR-alustaa, XRAY T2R Pro:ta. Varmaan joksus klo. 15-maissa. Tuu pyörähtään, jos ehdit.

hemmetti olen emännän sukulaisen synttäreillä  ja mun auto osina  ku odotan uutta noparia ja mottia  mut viikon verran olen reissussa  tuon sieltä matkalta lipon ja noparin ..ni sit vois mennä kurvailemaan.. olin eilen testaamassa t1-evo2 autoa ja suli nopari...
xray t2 pro/axial scx10 / Tamiya mini cooper m05-m03/Futaba 4PK/
http://elmeriracing.kuvat.fi/kuvat/  http://www.racingfactory.fi/ http://www.trc-team.fi

Poissa -Petsku-

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #532 : 16.05.09 - klo: 18.58 »
tänään pääsin kokeilemaan omaa kikotinta ja totesin et nihmit vaihtuu lipoihin ja tamia tt-01 vaihtuu xray t1-evo2:seen
ja sit odottamaan uutta mottia... sain kaverin kiinnostumaan kans vtr autosta eli taas yks lisää seinäjoelle...
Mä olen tänään menossa tuonne LLT/Formian pihaan ajamaan. Testaamaan uutta VTR-alustaa, XRAY T2R Pro:ta. Varmaan joksus klo. 15-maissa. Tuu pyörähtään, jos ehdit.

Muista ny Cee-Man laittaa joskus ilmotusta kun ootte menos ajamaan niin tuun kans kattomaan.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #533 : 18.05.09 - klo: 19.51 »
Olen tuossa sivussa hiljakseen tiedustellu Vintage-luokan autoille lupaa osallistua "näytösluontoiseen treeniajeluun" 1:1 autojen tapahtumaan. Kyse on Mustang-clubin slalom/näyttelytapahtumasta Lempäälän Ideaparkin parkkiksella. Tapahtuma on sunnuntaina 7.6.2009, paikalle voi mennä rataa tekemään joskus 10-11 aikaan, kauppakeskus aukeaa 12, itse tapahtuma alkaa 13 ja olikohan tapahtuman lopetus kello 17.

Käytöömme on luvattu parkkipaikalta "riittävä tila", mitä se ikinä onkaan. Alussa puhuimme 2x4 auton parkkiruudusta, mutta käsitin että saisimme enemmänkin jos tarvetta. Radan puhdistus tapahtuisi harjoin ja myös paineilmalla voi puhallella, jos se toimii. Tarjolla on radasta hieman sivussa sähköä lataukseen sekä kompura koko ajan käytössä. Vieressä ajetaan koko päivän 1:1 autoilla vähän vastaavaa skabaa kelloa vastaan, joten sieltä voi hieman pölyä levitä ympärille.

Olisi mukava kuulla, kiinnostaako porukkaa tulla paikalle ajelemaan. Saimme tuonne erittäin positiivisen vastaanoton joten itse olisin kiinnostunut kokeilemaan. Yritän saada oman auton ajoon tuohon mennessä ja olisin siis tulossa rakentamaan rataa ja ajamaan. En voi olla ihan loppuun asti (lento britteihin maanantaina kello 6), mutta ajaa voi niin kauan kuin huvittaa kunhan viimeiset huolentii paikan siivouksesta.

Ilmaiskaa mielipiteenne, niin joko jatkamme innolla eteenpäin tai peruutamme ennen isompia järjestelyjä.

Tomi

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #534 : 19.05.09 - klo: 19.53 »
Tässä kuvia tulevasta Vintage auto projektista.
Alustana uusi X-Ray T2R.
Kuvissa kiinni väärä kone nyt alkuun kunnes omistaja saa hommattua oikeanlaisen.
Kopaksi tulee BMW 2002 tii ja väriksi tietty tehtaan oranssia mutta metskuna ja katon musta muuttuu tumman siniseksi (Gambler tiimin värien mukaan).

Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #535 : 19.05.09 - klo: 22.58 »
Tässä kuvia tulevasta Vintage auto projektista.
Alustana uusi X-Ray T2R.
Kuvissa kiinni väärä kone nyt alkuun kunnes omistaja saa hommattua oikeanlaisen.
Kopaksi tulee BMW 2002 tii ja väriksi tietty tehtaan oranssia mutta metskuna ja katon musta muuttuu tumman siniseksi (Gambler tiimin värien mukaan).



Hmm, VTR luokan autojen säädöistä juurikaan tietämättä silti kysyn..
Onko kuvissa näkyvät jouset XRAYn valmistamat? Jos on, niin onko joku tietty syy että takana on selkeästi kovemmat jouset kuin edessä?
Perinteisesti moisella jousikombinaatiolla on ajettu toisinpäin. Pisti vaan silmään noista kuvista.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa ajomies

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #536 : 19.05.09 - klo: 23.15 »
Onko tossa reiskassa takana se 31 millinen rengas? Jos tarkoitus on istuttaa tuohon päälle se retroracingin kori niin takarenkaat on liian leveät luultavasti.
Team Durango DESC410R, Axial SCX10 Tundra, Xray T2R Drift project, HPI Cup Racer, Tamiya Mini

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #537 : 19.05.09 - klo: 23.22 »
Hmm, VTR luokan autojen säädöistä juurikaan tietämättä silti kysyn..
Onko kuvissa näkyvät jouset XRAYn valmistamat? Jos on, niin onko joku tietty syy että takana on selkeästi kovemmat jouset kuin edessä?
Perinteisesti moisella jousikombinaatiolla on ajettu toisinpäin. Pisti vaan silmään noista kuvista.
Jouset on Tamiyan.
Yhtään en tiedä millainen alustan oikeesti pitää olla.
Toi on paketin ohjeiden mukaan kasattu niin huonolle pidolle kuin mahdollista mutta kuitenkin kokeilen kovaa jousta taakse ja meediumia eteen aluksi (oikeesti kai sinne olis pitänny laittaa softi eteen ja medium taakse)??? '
Mielellään otan vastaan paremmin tietäviltä hyviä vinkkejä säätöihin.
Itellä ei ole kokemusta muusta kuin drifting auton säädöistä ja toi ei ole muilta osin sama kuin jousien :-)
Siis älkää ottako mallia tosta :-)
Rengastuskin on viellä iso ? Mutta ulkonäkö syistä yritetään saada koppaa sen verran 'pullistettua' takaa että noi 'läskit' mahtuisi pyörimään.
Aika näyttää millainen siitä tulee.
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #538 : 19.05.09 - klo: 23.25 »
Onko tossa reiskassa takana se 31 millinen rengas? Jos tarkoitus on istuttaa tuohon päälle se retroracingin kori niin takarenkaat on liian leveät luultavasti.
Sovittelin koppaa ja näin juuri. Se on aavistuksen liian kapea mutta kokeilen hiukan antaa 'föööniä' takakylkiin josko se leviäisi sen pari-kolme milliä per puoli jotta mahtuis nätisti.
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa TfeK

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #539 : 20.05.09 - klo: 00.04 »
Tässä kuvia tulevasta Vintage auto projektista.
Alustana uusi X-Ray T2R.
Kuvissa kiinni väärä kone nyt alkuun kunnes omistaja saa hommattua oikeanlaisen.
Kopaksi tulee BMW 2002 tii ja väriksi tietty tehtaan oranssia mutta metskuna ja katon musta muuttuu tumman siniseksi (Gambler tiimin värien mukaan).
vimeinkin joku laittaa -02 koriakin... itse olen suunnitellut jo jonkin aikaa moista koria oranssina ja jägermeister teipit siihen :grin:
Kyosho InfernoGT_LRP ZX.30X | Kyosho tf-5_Nosram brushless 4200kv | Xray T2'008_Team losi xcelorin 7500kv | FG CompetitionMonsterTruck_Formulaoffroad | Traxxas Slash_Flux 5700kv