Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 930368 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1020 : 31.07.09 - klo: 18.39 »
Terve mahtuuko foami puskuri mihinkään noihin  vintage koreihin,
kävin tänään hakemassa renkaat ja huomasin, että linnaan oli tullut myös koreja.

Itsellä tuo escortti eikä siihen kyllä mahdu ainakaan.

Autona Xray T2

HPIn koreihin mahtuu varsin hyvin foami-puskurit paikalleen. Pientä trimmausta sieltä täältä saattaa joutua tekemään, mutta kyllä puskurit paikalleen mahtuu.
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa ilvessalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1021 : 31.07.09 - klo: 22.52 »
Terve mahtuuko foami puskuri mihinkään noihin  vintage koreihin,
kävin tänään hakemassa renkaat ja huomasin, että linnaan oli tullut myös koreja.

Itsellä tuo escortti eikä siihen kyllä mahdu ainakaan.

Autona Xray T2
Tuo kuvan Mustangi on HPI kopalla. Työn alla on myös Corvette ja sekin näyttäisi pienellä venyttämisellä menevän paikalleen, eli istuu "napakasti".
Autona Xray T2R PRO.
XRAY T3 2011/ Speed Passion,  XRAY XB808 2010 / Novarossi, Tamiya DB01 / Speed Passion,  Sanwa MX11

Poissa elmeriracing

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1022 : 01.08.09 - klo: 00.41 »
joo täytyy varmaan jättää toi uus retron escon koppa seinälle ja ostaa hpi kori ni sais puskurin kiinni ku sitä tarvitaan..
xray t2 pro/axial scx10 / Tamiya mini cooper m05-m03/Futaba 4PK/
http://elmeriracing.kuvat.fi/kuvat/  http://www.racingfactory.fi/ http://www.trc-team.fi

Poissa ilvessalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1023 : 01.08.09 - klo: 13.57 »
No niin. Tässä on nyt tuo Corvette koppa nunmeroita vaille valmiina. Täytyy vielä vahvistaa Keula ettei heti repeä keskeltä. Nurkat tuntuvat olevan todella tukevaa tekoa edessä, joten niitä en vielä vahvista. Jos hajoavat niin sitten korjataan.

Kiitos Karvajalalle vinkistä ikkunoihin liittyen. Nyt ovat kirkkaat kun muovi-ikkuna on leikattu pois. Myös kyljen säleikkö kaipasi hieman leikkelyä sillä tarra-arkissa jäähdytys-siili oli yhtä puuta.
« Viimeksi muokattu: 01.08.09 - klo: 14.00 kirjoittanut ilvessalo »
XRAY T3 2011/ Speed Passion,  XRAY XB808 2010 / Novarossi, Tamiya DB01 / Speed Passion,  Sanwa MX11

Poissa ilvessalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1024 : 01.08.09 - klo: 14.07 »
Vintage koreista pikku huomio. Ford Mustang GT 1966 kopan etupää on hyvinkin heikko, jos leikkaat sen ohjeen mukaisesti. Keulassa alhaalla oleva musta "vauhtiläppä" halkeaa ja koppa repeää nurkasta kovin helposti.

Vinkit:
1. Älä leikkaa keulaa viivoja pitkin nurkista vaan oikaise mutka suoraksi nurkassa siten että vauhtiläpällä on reunat

2. Vahvista koppa sisältä keulasta sekä etunurkista seuraavasti:
  - hanki Biltemasta kumitiivistettä tai Tarjoustalosta Casco Liquisole liimaa. Hinnat 3,5 ja 4,5 €
  - leikkaa lexanista sopivat palat keulaan sekä nurkkiin. Taittele palat korin mukaisesti jotta ne on helpompi liimata.
  - Karhenna sekä leikatut palat että liimattavat kohdat kevyesti esim 240 hiekkapaperilla
  - Levitä liimaa ohuesti molemmille pinnoille ja odota 5-10 minuuttia
  - Aseta lexan palat kohdalleen ja purista palat paikalleen esim pyykkipojilla
  - Anna liiman kuivua (Biltema 12h Liquisole 16-48h)

Itse käytin kakkosvaihtoehtoa jo hajonneen kopan korjaamiseen. Olihan koppa jo päivän vanha ja suojatkin olivat vielä päällä... Silti oli pakko päästä kisamaan!

Kumitiivisteellä testaan nyt myös tuon Mustangin takapään asentamista kun kuulin että teippi ei pidä. Vaihtoehtoisesti takapään asennuksen voi vahvistaa 2mm ruuveilla.

Juu, etuspoilereiden repeilyä on tosiaan esiintynyt. Niillä taitaa olla jotain noita kanttareita vastaan  :grin: Tuohon listaan voisi vielä lisätä pari vinkkiä:
- Leikkaa etupuskuri niin ettei se pääse jännittämään koria. Mahdollisimman hyvin korin mallinen on paras, silloin törmäykset eivät käännä korin nokkaa erikoisiin asentoihin.
- Yksivärinen tai maskaus teipillä, ettei tule leikkausjälkiä spoileriin. Niistä repeämät alkaa helpoimmin.
- Korin mukana tullut tarra spoileriin kiinni. Vahvistaa sekin vähän. Taitaa melkein jokaisessa HPIn korissa tulla tarrra spoikkaan.

Missäs vaiheessa noi suosittelemasi vahvikkeet pitäisi laittaa koriin? Ennen maalaamista vaikuttaa että tuo väkisinkin näkyy korissa... Ja taas hiekkapaperointi maalipintaan voi olla samasta syystä vähän kyseenalaista  :huh:

Cudassani takapuskuri on kyllä pysynyt niillä kakspuolisilla teipeillä varisin hyvin... Vaikka kokeilit sitä eilen itsekin muutamaan otteeseen tiputtaa pussaamalla mun peffaa... Tai siis mun cudan  :grin: Taisin tosin laittaa muutaman palan lasikuituteippiä avuksi jossain vaiheessa, mut se oli enemmän varmuuden vuoksi kuin siksi että puskuri olisi tipahtamassa. Saattaa olla että Cudan ohuempi lexan auttaa tässä kohtaa, puskuri joustaa eikä revi teippejä irti. Ehkä :huh:

Juu tuo maskiteippi vahvistaa keulaa kummasti, helpottaa myös hajonneen korin korjausta kun pitää osat paikallaan limauksen aikana.

Nyt on testattu kahdella kopalla kumitiiviste.

1. Mustang, jossa maali vielä aika tuoretta - maali ei ihan tykännyt liimasta. Kohdista, jossa on ollut puristimet , maali oin hieman kärsinyt....
Pito näyttäisi olevan kuitenkin kohdallaan ja alustavasti tuntuisi siltä että vahva on

2. Hieman vanhempi kiori -  - maalipinta ei kärsinyt lainkaan liiman käytöstä.

Eli siis jos käytät kumitiivistettä niin käytä sitä vasta sitten kun maali on oikeasti kuivunut :)


Maalipi9ntaa ei tietty tarvitse hirveästi hioa jos autolla ei vielä ole ajettu ja koppa on puhdas. Moskat pitää kuitenkin saada poies jollain konstilla.

Ei muuta kuin Tattikselle testaamaan kestävyyttä. Onko kukaan tulossa aamupäivällä / 12 aikaan ajelemaan?


Hyvin kestää! Useampi etuvoltti ja sivukierre tuli tehtyä (koppa ei siis ole enää kivinkaan uusi :)) ja keula sekä nurkat oivat ehjät.
Alareunan tarra kyllä kului puhki - täytynee vaihtaa sähkömiehen teippiin, ajaa luultavimmin saman asian ja on kestävämpää.
XRAY T3 2011/ Speed Passion,  XRAY XB808 2010 / Novarossi, Tamiya DB01 / Speed Passion,  Sanwa MX11

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1025 : 01.08.09 - klo: 14.26 »
ei huonon näköinen kori lainkaan. Nyt olis kiinnostusta tietää että kuinka hyvän pidon tuo tarjoaa autolle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1026 : 01.08.09 - klo: 16.42 »
No niin. Tässä on nyt tuo Corvette koppa nunmeroita vaille valmiina. Täytyy vielä vahvistaa Keula ettei heti repeä keskeltä. Nurkat tuntuvat olevan todella tukevaa tekoa edessä, joten niitä en vielä vahvista. Jos hajoavat niin sitten korjataan.

Kyllä tuolla ajella kelpaa.

Keula näyttää oleva vähän pyöreämpi kuin muissa HPIn vintageissa. Se tuo huomattavasti lisää kestävyyttä. Edelleen keula näyttää kyllä mun silmään vähän kummalliselta. Oikeaan verrattuna tuosta näyttää puuttuvan etupuskuri. Se saanee keulan näyttämään tosi korkealta.

Havaitsin että setissä tulee mukana maskitarrat etu- ja takavaloille. Vähän kyllä ihmetyttää se, että etuvalojen maskit tulevat keulan päälle. Taitaa tulla melko mielenkiintoinen jos tuohon led-valoja yrittää tällätä. Niitten valojen pitäisi käsittääkseni kuitenkin olla semmoiset ylös nousevat mallit Stingrayssä.

Tuskin Corveten aerodynamiikalla kilpailuetua saavutetaan, mutta hyvä jos radalle tulee uusia malleja  :wink:
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa ilvessalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1027 : 03.08.09 - klo: 22.20 »
ei huonon näköinen kori lainkaan. Nyt olis kiinnostusta tietää että kuinka hyvän pidon tuo tarjoaa autolle.
Jerzi

Hyvin pitää Corveten kopalla.
Ei tosin ole vertailukohtaa muuhun kuin Mustangiin, jossa siinäkään ei ole siipeä.

Etupään nurkat eivät sitten kestäneet - paikkaamaan siis :) Voi myös olla että johtui siitä että koppaa joutuu asentaessa hiukan venyttämään (2mm), jotta menee paikalleen. Nyt menee kevyemmin kun nurkat eivät enää kanita :)
XRAY T3 2011/ Speed Passion,  XRAY XB808 2010 / Novarossi, Tamiya DB01 / Speed Passion,  Sanwa MX11

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1028 : 04.08.09 - klo: 09.21 »
Saan tänään oman vtr kopan maalauksesta ja autossa on kiinni upouusi
rengassarja, onko Jerzi ja kumppanit menossa Tattikselle loppuviikolla???

Toni  :tongue:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1029 : 05.08.09 - klo: 23.09 »
Comero odottelee jo peltisarjat punahehkuisena Kuusankosken kisoja!  :evil:


Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1030 : 06.08.09 - klo: 12.00 »
Saan tänään oman vtr kopan maalauksesta ja autossa on kiinni upouusi
rengassarja, onko Jerzi ja kumppanit menossa Tattikselle loppuviikolla???

Toni  :tongue:

Tänään pitänee yrittää päästä Tattikselle töiden jälkeen, siin noin klo 17 paikalla.


Comero odottelee jo peltisarjat punahehkuisena Kuusankosken kisoja!  :evil:

Kuvan perusteella näyttäisi, että takaspoileri puuttuu vielä. Kannattaa laittaa paikalleen, vaikuttaa se sen verran perän pitävyyteen.
"Peltisarjat"? Meinaakko että alumiini on menneen talven bling-blingiä ja nyt käytetään peltiä näissä RC-raasereissa katu-uskottavuuden kohottamiseen?  :cheesy:
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1031 : 06.08.09 - klo: 23.24 »
Kuvan perusteella näyttäisi, että takaspoileri puuttuu vielä. Kannattaa laittaa paikalleen, vaikuttaa se sen verran perän pitävyyteen.
"Peltisarjat"? Meinaakko että alumiini on menneen talven bling-blingiä ja nyt käytetään peltiä näissä RC-raasereissa katu-uskottavuuden kohottamiseen?  :cheesy:

No joo, tuo oli jostain välimallin viimeistelystä napattu otos. Tuossa nyt vielä spoikalla ja uusilla vanteilla...  :p



Mieleen tulvi vain eräs kerta, kun hieman saman henkistä Chevyä dynossa ajettiin, peltisarjat hehkuivat kauniisti laihalla seoksella...  :cool: Olisiko lajin henkeen sopivampaa todeta haistavansa moottorin johdon eristeen käryämisen...?  :mrgreen: 

On se muuten makia lähteä kisaamaan, kun uutta alustan säätöä ei ole päässyt / ei pääse ennen kisa-aamua testaamaan ja uusilla radioillakin olen ajanut 10m pihasuddausta... Noh, jatketaan vielä iltaa iskarirempalla, sitten saa muu säätäminen jäädä sunnuntaille.

Tomi
« Viimeksi muokattu: 06.08.09 - klo: 23.30 kirjoittanut TomiKoo »

Poissa Hösö

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1032 : 06.08.09 - klo: 23.44 »
on muuten kohtuu holtittoman komiat valssit! :shocked: :shocked: :shocked:

mikkä nuot on? ja mistä? ja palion? ja miksi?
*AXIAL 1.9" ProOpenClass/2.2" ProStock Class TOP TRUCK*
 *AXIAL 2.2" ProOpenUnlimited Class TOP TRUCK-projekti*  "Ittekkö tekkee ni saa mitä tullee..."

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1033 : 08.08.09 - klo: 20.47 »
on muuten kohtuu holtittoman komiat valssit! :shocked: :shocked: :shocked:

mikkä nuot on? ja mistä? ja palion? ja miksi?

Ka oli pakko ottaa noi, kun ei Linnassa ollu muuta hyllyssä. Nuohan ne on. Ja tälläset tai tälläset oisin halunnu, täytyy taas tilata jostain repullinen renkaita ja vanteita, niin ei tartte eioota ostaa...

Poissa joxi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1034 : 09.08.09 - klo: 21.56 »
Moro mitkäs välitykset teillä on noissa autoissa,kun aattelin alkaa drifteristä tekemään vtr autoa.
[Xray] [Hong Nor] [Yokomo] [Kyosho]

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1035 : 09.08.09 - klo: 22.12 »
Moro mitkäs välitykset teillä on noissa autoissa,kun aattelin alkaa drifteristä tekemään vtr autoa.

4.1-4.5 riippuen radasta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1036 : 10.08.09 - klo: 08.28 »
Tästä sitten alkaa seuraavan korin tuhoaminen. Ensimmäisenä listalla koritolpat  :grin:
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1037 : 12.08.09 - klo: 22.05 »
Eilen tuli sitten ensimmäistä kertaa kunnolla testailtua Asso-Barracudaa Tattiksella. Siis niin että setuppi oli ees sinne päin (torstaina käyty kokeilemassa että potentiaalia rungossa on). Kotona setupin laittelin Tamiya-vanhuksen asetuksia enemmän tai vähemmän mukaillen ja perskules, auto oli heti parempi kuin TA05 koko aikana. Nyt kun pysyisi vähän kelit kuivana että pääsisi testailemaan lisää...

Lasse sattui tulemaan paikalle myöskin, jolloin pääsi näkemään kuinka hävyttömän tehokas toi LRPn SPX nopari oikein on. Suoralla siitä tuntuu löytyvän toinen vaihde jolla sitten mennään  :shock: No, onneks yleensä ajellaan niin lyhyillä radoilla näillä VTRillä, ettei siitä kauheempaa etua taida olla. Jotain ne kuitenkin selkeesti tuolla LRPllä osaavat nopareille tehdä  :wink:
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1038 : 13.08.09 - klo: 09.31 »
..... pääsi näkemään kuinka hävyttömän tehokas toi LRPn SPX nopari oikein on. Suoralla siitä tuntuu löytyvän toinen vaihde jolla sitten mennään  :shock: No, onneks yleensä ajellaan niin lyhyillä radoilla näillä VTRillä, ettei siitä kauheempaa etua taida olla. Jotain ne kuitenkin selkeesti tuolla LRPllä osaavat nopareille tehdä  :wink:

SPX:n softa toimii niin, että se lisää ohjelmallisesti moottorin ennakkoa kun moottorin kierrokset nousevat määritellyn rajan yli. Tästä syntyy vaikutelma "toisesta vaihteesta". Fiitseri voi olla hyödyllinen vakiomoottoriluokissa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1039 : 13.08.09 - klo: 09.38 »
..... pääsi näkemään kuinka hävyttömän tehokas toi LRPn SPX nopari oikein on. Suoralla siitä tuntuu löytyvän toinen vaihde jolla sitten mennään  :shock: No, onneks yleensä ajellaan niin lyhyillä radoilla näillä VTRillä, ettei siitä kauheempaa etua taida olla. Jotain ne kuitenkin selkeesti tuolla LRPllä osaavat nopareille tehdä  :wink:

SPX:n softa toimii niin, että se lisää ohjelmallisesti moottorin ennakkoa kun moottorin kierrokset nousevat määritellyn rajan yli. Tästä syntyy vaikutelma "toisesta vaihteesta". Fiitseri voi olla hyödyllinen vakiomoottoriluokissa.

Kokeilin Lassan vtr autoa ja tunsin samantien jotain ihan kummallista viivettä. No kysyin mikä säädin on kiinni ja hän kertoi että on tuo spx ja silloinhan muistin juuri että se tekee tuon. Kummallinen se oli aluksi.
Kaverit jotka sitä kokeili niin pääsi ihan kummallisiin kierros aikoihin kuin mihin oli omalla autolla ajannut rataa ympäri. Väitän että n.50kymppää hävisi samantien ajasta per kierros.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1040 : 13.08.09 - klo: 09.58 »
SPX:ään pitää hakea sille sopiva välitys. Stanussa SPX on kesän aikana näyttänyt olevan nopein säädin ja oikeilla välityksillä sen pitäisi olla sitä VTR:ssäkin. Ainakin sellaisilla radoilla missä pääsee huitelemaan kaasu pohjassa, jolloin sen erityisominaisuutta pääsee hyödyntämään.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1041 : 13.08.09 - klo: 15.07 »
SPX:ään pitää hakea sille sopiva välitys. Stanussa SPX on kesän aikana näyttänyt olevan nopein säädin ja oikeilla välityksillä sen pitäisi olla sitä VTR:ssäkin. Ainakin sellaisilla radoilla missä pääsee huitelemaan kaasu pohjassa, jolloin sen erityisominaisuutta pääsee hyödyntämään.

Siltä tosiaan näyttää. Mutta kuten tuossa aiemmin sanoin, VTRillä ei kovin pitkiä suoria ole ajeltu, joten etu on aika marginaalinen. Suorilla havaittava kuitenkin.


Tänään olemme Lassen kanssa menossa jatkamaan testejä Tattikselle viiden maissa. Säätietodusten mukaan voi olla viimeinen tilaisuus VTRn ulkoiluttamiseen muutamaan päivään.
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa Karvajalka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Flickr-Sivut
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1042 : 14.08.09 - klo: 13.35 »
Olipas aika erikoinen tilanne Tattiksella eilen. Tikkurilan kieppeillä satoi kissoja ja koiria, mutta Tattiksella ei mitään koko iltapäivänä. Rata tosin muistutti suurimmalta osaltaan järveä, mutta oli siellä VTRn mentävä kuiva ura millä testailla.

Uus auto vaatii vielä vähän totuttelua, aliohjaavasta kääntyvään autoon hyppääminen ei vaan ole niin helppoa. Asson iskarit ei oikein vakuuttaneet, joten nyysin vanhat Tamiyasta. Täytynee käydä kotimatkalla kokeilemassa Galleriassa miten nämä iskarit toimii. Samalla näkee onko kisarata vielä paikallaan  :roll:
Team Associated TC5, Tamiya TA-05 IFS-R, Tamiya TT-01D, XRay M18T Pro, Futaba 3PM 2.4GHz

Poissa jsalmela

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1043 : 14.08.09 - klo: 14.46 »
Samalla näkee onko kisarata vielä paikallaan  :roll:

Kisarata tuskin on enää muodossaan. :grin: Kävin tuossa yhtenä iltana paikan päällä, niin letkut oli hujanhajan pitkin rata-aluetta. Tekasin siihen äkkiä jonkunlaisen rataprofiilin että edes muutaman kiekan pääsee heittämään autolla.
Leluautoja vain.

Poissa melon

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1044 : 14.08.09 - klo: 15.21 »
Kisarata tuskin on enää muodossaan. :grin: Kävin tuossa yhtenä iltana paikan päällä, niin letkut oli hujanhajan pitkin rata-aluetta. Tekasin siihen äkkiä jonkunlaisen rataprofiilin että edes muutaman kiekan pääsee heittämään autolla.

Kyllä siellä ainakin eilen oli letkut ihan kauniisti rataa osoittamassa, kun kaverin kanssa käytiin pyörähtämässä. Voi olla, että päätön ajo aiheutti profiiliin hieman muutoksia, mutta ihan kiva rata oli.

Edellisellä kerralla tuolla käydessä siellä oli letkut ihan missä sattuu, kaikki ei edes rata-alueella...

Poissa jsalmela

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1045 : 14.08.09 - klo: 15.51 »

Kyllä siellä ainakin eilen oli letkut ihan kauniisti rataa osoittamassa, kun kaverin kanssa käytiin pyörähtämässä. Voi olla, että päätön ajo aiheutti profiiliin hieman muutoksia, mutta ihan kiva rata oli.

Edellisellä kerralla tuolla käydessä siellä oli letkut ihan missä sattuu, kaikki ei edes rata-alueella...

Joo eikun tarkoitin että rata ei ole nyt varmaankaan samanlainen kuin vtr-kisojen aikana. Ilmeisesti sielä pyörii jotain hulikaaneja, jotka heittelee letkuja ja lavoja alemmalle tasanteelle ynnä muuta mukavaa sotkemista.
Leluautoja vain.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1046 : 14.08.09 - klo: 20.01 »
Se oli siis hieno rata :evil:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1047 : 14.08.09 - klo: 22.35 »
Jep jep...

Oli mukavat sessiot Gallerian katolla.

Yks Baldre, pari VTR autoa ja pari turistia kiersi rataa sulassa sovussa.
Ite diggasin ajaa rataa myötäpäivään.

Päivän kohokohta oli kun otettiin siinä seuraavaksi alemmalla tasolla vähä
kiihdytys lähtöjä.

Kaikkien autot nykäs reippaasti viivalta ja joillakin kuskeilla oli lieviä
pito ongelmia, kun autot spinnas.

Ja sit se huipentuma, Ilvessalo laitto viivalle 5,5 konella varustetun turistinsa ja
löi lämää, auto lähti viivalta ku hauki rannasta, ujelsi hana pohjassa noin
yhden sekunnin verran ja haukkas sit alleen ilmaa ja keuli katolleen ja kieppui ympäriinsä.
Onneksi auto pysähtyi kuitenkin just ennen betoni reunaa ja säästyi suuremmilta vahingoilta.

Toni :azn:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1048 : 15.08.09 - klo: 00.47 »
Ja vielä omia mietteitä...

Nyt oli sit ekaa kertaa vintage vanne/rengastus alla ja VTR koppa, Camaro, päällä.
En ollut himassa älynnyt nostaa koppaa keulasta reilusti ylös, vaan
koppa oli keulasta liian matalalla, jonka seurauksena koppa sai vähä damagee itteensä.

Se lähti repeemään siitä keulassa olevan lipan reunoilta ylöspäin, mutta ei kuitenkaan
liikaan.

Korjasin repeämät teippaamalla kopan sisäpuolelle kulmien alueelle tukevaa mustaa teippiä,
jolla keula pysyy nyt kasassa.

Toi mun äröynd 10 lankanen harjaton kone vie autoa ihan mukavasti ja meno on
tasaväkistä virallisella koneella varustettujen VTR autojen kanssa.

Tiheän välityksen, 7.14, ansiosta kiihtyminen ja vääntö on kohdallaan ja
perän saa tarvittaessa irtoamaan reippaalla hanalla.

Päässä pyörii ajatuksena ostaa tohon runkoon uusi sensorillinen nopari ja
kaveriks se virallinen konen ja laittaa välit kohdalleen.

Jerzi tai Jonni vois vastata tähän, jos näkevät/lukevat tämän.

Pysyykö virallisena VTR koneena ensikesänä/nyt talvena se sama kone mikä nyt on???

Näillä mennään,

Toni  :grin:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #1049 : 15.08.09 - klo: 06.35 »
Onhan tämä cs kone virallinen stanukone ensi kaudellakin niin miksi muuttaa hyvää pois. Ja onhan tuo kone näyttänyt että se oli se oikea kone tähän sarjaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂