Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 935207 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2700 : 11.12.10 - klo: 20.49 »
Noni, mainosta vaan lisää, tehkäämme yhdessä tästä BMW-luokka!  :mrgreen:

No minkä hiton sille voi, että juuri tuosta männävuosien haaveesta tulee hieno kori tarjolle! Sitä oikein kuulee suoran kutosen kurnutuksen, kun kaartaa Reiskalla Myyrin pääsuoralle...  :wink:

Sulle oli harmaa varattu? Mulle kirkas keltanen mustilla & valkeilla homoilla!

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2701 : 11.12.10 - klo: 21.26 »
Ja mulle musta-oranssi ihan heteroilla jos kerran värejäkin voi numeroiden lisäksi varailla...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2702 : 11.12.10 - klo: 21.29 »
Noni, mainosta vaan lisää, tehkäämme yhdessä tästä BMW-luokka!  :mrgreen:

No minkä hiton sille voi, että juuri tuosta männävuosien haaveesta tulee hieno kori tarjolle! Sitä oikein kuulee suoran kutosen kurnutuksen, kun kaartaa Reiskalla Myyrin pääsuoralle...  :wink:

Sulle oli harmaa varattu? Mulle kirkas keltanen mustilla & valkeilla homoilla!


Hehe.

Mainitsin ennen korisäännön muuttamista VTR-johdolle, että tuo M3-kori tulee saamaan suurta suosiota. No ei ihme, onhan se tosiaan se jokapojan märkä unelma!

Juurikin tuo BMW M3 -kori oli ensikorini, RC-auton mukana tullut. (Tamiya TT01)
Silloin jo vuosien takaa unelmana oli saada tummanharmaa M3, muttei tarjolla ollut tummanharmaata lexan-väriä suomen myyjillä. Hyllyssä on siitä lähtien ollut pari purkkia ko. tavaraa - nyt odottamassa uutta 200mm koria saapuvaksi :)

Myöhemmin tuli sitten Racing Factoryn valikoimiin tuo Metallic Dark Grey - jolla on jo yksi tuollainen suihkittu  :wink:

Valkeat homot? Mitä ne on?

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2703 : 11.12.10 - klo: 21.30 »
No minkä hiton sille voi, että juuri tuosta männävuosien haaveesta tulee hieno kori tarjolle! Sitä oikein kuulee suoran kutosen kurnutuksen, kun kaartaa Reiskalla Myyrin pääsuoralle...  :wink:
Sorry OT ja nus nus..
Ekan korimallin M3:ssa oli 2.3L neloskone.  :angel:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2704 : 11.12.10 - klo: 22.12 »
Ja vielä jatkos nus nus juttuun... Nelos kone kurnuttaa, kuutonen ulvoo :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa P3

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2705 : 11.12.10 - klo: 22.22 »
Ja vielä... miten kauniisti se ulvookaan http://www.youtube.com/watch?v=EAXGuD_f3Kw
Tämäkin tullaan näkemään vaan ei valitettavasti kuulemaan vtr-kisoissa

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2706 : 11.12.10 - klo: 23.01 »
Valkeat homot? Mitä ne on?

Joku kaveri joskus mainitsi auton rakentamisesta keskusteltaessa: auto tonttiin ja 18" homot alle. Tarkoitti siis vanteita...  :roll:  :wink:

Magee Skyline, noissa vanhoissa ratavessoissa on munaa! Kaipais kyllä vaidevälin lyhentäjää...  :grin:

Ja eipä saivarrella millään Bemarin originelli koneilla, ei niissä mun päiväunissa mitään konerajoituksia ole...  :grin: Onko tää nyt kurnutusta vai ulmontaa, url=http://www.youtube.com/watch?v=kJAVUsNPxYQ&feature=related]mulle tällanen.com[/url]  :cool:

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2707 : 11.12.10 - klo: 23.50 »
Noni, mainosta vaan lisää, tehkäämme yhdessä tästä BMW-luokka!  :mrgreen:
Jos jos...
alkaisin niin kori olis kyllä varmasti joku muu kuin tuo...on ollu jo yks M3 RC drifteri ja pihal makaa yks E30 nelikko niin ei tarvii enempää.
Joku vois luulla mua viel joksku beemerifriikiks.
US Rules :-)
« Viimeksi muokattu: 11.12.10 - klo: 23.54 kirjoittanut kenne »
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2708 : 12.12.10 - klo: 16.50 »
Ja vielä jatkos nus nus juttuun... Nelos kone kurnuttaa, kuutonen ulvoo :wink:

Kyllä se nelonenkin ulvoo, jos kiertää tarpeeksi.

OT. killer. Oliskohan jollain kuvan mukaisia ja käyttämättömiä vanteita ylimääräisenä, niin sais sitte mahdollisimman esikuvan mukaisen lookin?

Vaihdossa vosin tarjota Tamiyan BBS-tyylsiä valkosia vanteita tai rahaa.

edit: ja se kuvakin vielä:  http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Nissan_Skyline_R32_GT-R_001.jpg
« Viimeksi muokattu: 12.12.10 - klo: 19.36 kirjoittanut Viltsu »
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2709 : 12.12.10 - klo: 19.40 »
V8:nkin ääniä on paljon erilaisia vanhan sivuventtiilikasin kurnutuksesta F1-moottorin ulinaan, pelkkä moottorityyppi itsessään ei ole kuin osa totuutta.
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2710 : 12.12.10 - klo: 21.15 »
V8:nkin ääniä on paljon erilaisia vanhan sivuventtiilikasin kurnutuksesta F1-moottorin ulinaan, pelkkä moottorityyppi itsessään ei ole kuin osa totuutta.
Sorry OT mutku..
Kyllä noi kaikki V8:sit pesee jonkun vajaasylinterisen (nelos/kutos) ääntä vaikka sielläkin hyviä on mm. vanha Audini 5cyl, Subarun kisakoneet.
Jopa Yamahan 350 hv V8 perämoottori :-)
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa Maaorava-79

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2711 : 13.12.10 - klo: 21.55 »
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wankelmoottori
Siinä moottori joka kiekuu ihan aikuisten oikeesti...
Nykyäänhän 3sylinteristenkin autojen äänimaailmaa
muutetaan jopa prätkien änkäreillä...
Oli miten oli mutta:

"Loud pipes saves lives"

Toisille äitejä ja toisille tyttäriä...
- U Drift Project- rcdf.tk
Paina kaasua... Puut paksunee....

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2712 : 20.12.10 - klo: 10.05 »
Pistetään tää nyt tännekin, jottei joku missaa:

Tätä koko VTR rulettia sen alusta asti seuranneena parit kommentit:
Pitäkää ihmeessä täällä luokan triidiä yllä, eikä siellä toisaalla, koska muuten jää monet uudet mahdolliset kisaajat saamatta, koska sinnehän ei löydä millään sinne uudelle foorumille... (paitsi jollekin yv:tä laittamalla) Kuka uskaltaa lähteä edes tuntemattomalta linkkejä pyytämään?

Mulla on semmoinen kutina että tämä luokka on saanut paljon näitä "pihasuttaajia" mukaan kisailutoimintaan ja muutenkin paljon lajista kiinnostuneita uusia kasvoja mukaan. Hyvänä esimerkkinä retroracingin autot ja kopat autojen varaosaliikkeissä! Siinä voisi olla yksi hyvä tapa saada lisämainontaa jos joku kävis juttelemassa Fixus ketjun puljuissa ja muissa autoliikkeissä, joissa näitä pelejä myydään. Joku hyvä pikku flyeri nippu autojen viereen jossa mainostettaisiin sarjaa ja ajomestoja!
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« Vastaus #2713 : 23.12.10 - klo: 17.04 »
Uusi kone sallitaan ilman muuta. Jos uusi kone on oleellisesti nopeampi,
sitä voi hidastaa hieman kevyemmällä välityksellä, kuin vanhoissa koneissa.
Asia pitää testata mahdollisimman pian.

Mitenkäs tämä asia, joko on testitietoa saatavilla?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2714 : 23.12.10 - klo: 17.13 »
En ole päässyt testaamaan. Pitäisi saada kone jostain lainaksi niin saisi asian eteenpäin.

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2715 : 26.12.10 - klo: 11.25 »
Noniin.....Terve taas.

Vastoin erään irvileuan :laugh: spekulointeja,en ole poistunut jerzin mukana minnekkään.Olen ollut lomalla ulkomailla(siellä ei jerry ollut) ja sen perään vajaa viikko duunia(eikä ollut jerry täälläkään) ja joulun härdellit(je sekin ilman jerryn seuraa) niin suoraan sanottuna on ollut tietsikka kiinni koko tämän ajan.
Muutama yv on tullut niiltä korien puolesta,tosi hyviä linkkejä.Päivitän kori sääntöä vielä tänään tämän postauksen jälkeen.

Kaikkia koreja en ulkoa muistanut,siksi kiitänki TheArskaa ja kaitsu82:sta että listasi muutaman lisää joista pari sanaa:

-Yokomon driftikopat on sallittuja mutta ilman takasiipeä ja etupään diffuusereita .
-ABC Hobbyn Silvia ok,mutta ilman takasiipeä
-Nisssn 180sx ok.
-RX 7 Mazda oli jo listoilla ennestään.
-Sebenin korit kutakuinkin samoja kuin HPI mutta laitetaan listalle.

Syy siihen että korisääntö kieltää Esim Carson:in Caprin on se että tahdoimme pitää luokan ulkonäön semmoisena että autot näyttävät kuin kaupasta ostetuilta,lähinnä Sedan-luokan kilpureilta.Siis 1:1 maailmassa.
Tämän takia IMSA-tyyliset korit on kielletty.Mutta GT-autot sallittu.

Vakiotyyliseen koriin saa tehdä levityksiä pullistamalla koria koska se sallii Esim Retron koreilla ajaville mahdollisuuden laittaa 31mm renkaat taakse.Ja muillekkin 190mm koreilla ajaville.
Eli ei tarvitsisi hyljeksiä jotain korimallia vain sen takia että ei saa mielestään niitä leveitä renkaita alle ja olisi täten kilpailullisesti muita alempana.
Ja että saa laitettua omaa persoonallista ilmettä autoonsa :wink:

Sama ideologia oli omavalmistesiipi säännössä.Jos tuntee että joku kori olisi itselle kiva ja mieluinen,niin enää ei tarvitse jättää sitä pois sen takia että se olisi mukamis hitaampi sen takia että ei ole siipeä takana.

Ja Spicen Starlet oli lähempänä luokan ideaa kuin Carsonin Capri.
Starlet on voinutkin olla 1:1 maailmassa sedan-luokassa tuon näköisenä,Carsonin Capri taas on IMSA-luokan autoja ja samoin kuin mainittu hieno E21 BMW(jota itsekkin haikailen :wink:)

Starletin kun istuttaa tourinkiin ja leikkaa etusiipeä että saa sen 8mm aikaiseksi niin väitänpä että se mahdottoman suuri etusiipi on jo paljon pienempi.
Ja jos RcMartin kuvaa katsoo niin ei ne pullistukset nyt niin isoja ole.Maalatun kuva häiritsee silmää kun ne on eriväriset.Mutta jos katsoo maalaamattoman kuvaa niin ei ne niin isot ole.Ja sitäpaitsi,ne levikkeet ovat TRD-mallia,(Toyota Racing Division)eli ovat olleet saannissa uuteenkin autoon.(näin on mulle kerrottu)
Ja levikkeet ovat Starletissa pullistettu.Ei juurikaan ne kantikkaat joista mainittiin.

Hyvä että keskustelua heräsi,se oli tarkoituskin.TheArskan postaus oli todella hyvä ja herätti ajatuksia.
Laita vaan niitä linkkejä YV:NÄ koreista niin otan asiaa hautumaan.

Tälläkin kuskimäärällä on suoranainen ihme jos ei ole sopivaa nykyisessäkään listassa.
30:llä kuskilla on nrot ja koreja on listalla 56kpl nyt.Melkeinpä jokaisella 2 erillaista.

Vaikka olenkin nykyään VTR-sääntöporukassa,en ole kenenkään opetuslapsi.Joitain muutoksia on Jerry mulle ehdottanut alussa mutta itsepäisesti ajoin asiaa sille ja läpi meni.Mm -89 korivuosimalli oli yksi tälläinen.
Omavalmiste-spoileri säännössä mä ja Jonni oltiin samalla idealla,jerry ei ja me jyrättiin jerry :grin:

Nämä asiat vain sen takia kerrotuksi että asia selviäisi että ei tämä ole mikään Jerryn-luokka,vaikka jerry onkin syy miksi tälläinen luokka on meillä olemassa ensinnäkään.
Luokan toi suomeen hän,loi ensimmäiset säännöt yhdessä Jonnin kanssa.
Tästä on jo kuljettu ja parempaan suuntaa mun mielestä ollaan menossa.

Porukka kisoissa on todella hyvää ja tämän foorumin kautta mukamis huokuva paha fiilis on kyllä niin tiessään kisapaikalla.Uusia ja hyviä tuttavuuksia on tullut VTR-kisoista ja kyllä siellä on 99%:sti naurettu mahat kipiänä.

Mukaan vaan kokeilemaan,tai katsomaan niin näettä itse.

Mutta jos uusia kori-ideoita tulee niin vinkkiä vaan,ideaa ja kysymyksiä saa esittää.Yritän nyt olla paremmin paikalla kun Joulutkin poissa jaloista.

Vato
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2716 : 26.12.10 - klo: 13.44 »
Missähän mahtaa olla vika kun päivitin nopan softan tuohon ajoituksettomaan niin nyt tuntuu jarru jotenkin tehottomalta? jarru on säädetty 75% mutta auto ei kyllä pysähdy sen mukaisesti :huh: :huh:
noppana on siis tuo LPF 2.0
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2717 : 26.12.10 - klo: 15.13 »
Kalibroi ohjaimen liikeradat uudestaan nopariin, voi auttaa. Muistaakseni mä pidin viime talvena jarrua 100 prossalla eikä siitä huolimatta auto pysähtynyt kuin tikka tauluun :wink:

Jonni, tarviitko koneen testiin VTR:ään? Vai onnistuuko testaaminen TSS autolla missä on VTR renkaat alla? Jos jälkimmäinen sopii niin voit kokeilla mun autoa kun saan kiesin lähiaikoina. Sen verran kuulin varikolta kommenttia että nykyisen VTR koneen ja uuden TSS koneen välillä on selkeä LRP/Nosramin hyväksi.

LRP/Nosram 17.5 koneen hyväksyminen olisi kyllä hienoa, mutta TSS kuskeja sen salliminen ei välttämättä houkuttele VTR:ään koska maavarojen ja setuppien ruuvaaminen edestakaisin on turhauttavaa. Jos olisi samat yhteneväiset säännöt maavaran kanssa niin silloin voisi touhuta samalla kalustolla molemmissa luokissa kun suurimmat erot olisi renkaat ja korit.

Tämä nyt oli sellaista ääneen pohdiskelua, ei mitään sääntövääntö kinastelun aloittamista :wink:



Kylätason RC-kuski.

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2718 : 26.12.10 - klo: 19.21 »
Joskus on auttanut kun "bindaa" vastarin uusiksi ohjaimeen.Tällä korjaantui tehon puute Minissä kun ei löytynyt mitään syytä miksi kulki hitaammin kuin muut vastaavat.

Ero oli ilmentynyt selvästi kun mittasi virtoja moottorin navoista kaasu pohjassa.Täydellä akullahan pitäisi yli 8V tulla moottorille.

Koheltaja:Kyllähän tästä voisi 6 sivua väitellä :lol:
Ootkos myymässä sitä sun Challe projektia?
Jos oot,laitappa yv:tä mitä sun VTR kamat maksaisi ja mitä siinä on...
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2719 : 26.12.10 - klo: 19.29 »
Missähän mahtaa olla vika kun päivitin nopan softan tuohon ajoituksettomaan niin nyt tuntuu jarru jotenkin tehottomalta? jarru on säädetty 75% mutta auto ei kyllä pysähdy sen mukaisesti :huh: :huh:
noppana on siis tuo LPF 2.0

Hobbywingeissä ainakin tuo 75% on riittämätön, kun sen säätä 100% niin pysähtyy hyvin ja hienosäädön voi tehdä EPA:sta.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2720 : 26.12.10 - klo: 20.10 »
Kalibroi ohjaimen liikeradat uudestaan nopariin, voi auttaa.

Tämä kokeiltu, ei auttanut
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2721 : 26.12.10 - klo: 20.27 »
Missähän mahtaa olla vika kun päivitin nopan softan tuohon ajoituksettomaan niin nyt tuntuu jarru jotenkin tehottomalta? jarru on säädetty 75% mutta auto ei kyllä pysähdy sen mukaisesti :huh: :huh:
noppana on siis tuo LPF 2.0

Hobbywingeissä ainakin tuo 75% on riittämätön, kun sen säätä 100% niin pysähtyy hyvin ja hienosäädön voi tehdä EPA:sta.

Laitoin jarrun 100% ja siinä ei ole minkäänlaista eroa tuohon 75% ihan yhtä tehoton, renkaat eivät edes lukittaudu vaikka 100% jarrulla luulisi kyllä renkaiden menevän lukkoon?????
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2722 : 26.12.10 - klo: 20.38 »
Ei ne mulla menneet koskaan lukkoon 17.5 koneella, paitsi drift renkailla. 17.5 kone pitkillä väleillä on jarrulle haasteellinen yhdistelmä, SP/HW nopareissa jarru on muutenkin pehmeän oloinen.

Menikö lukkoon ennen softapäivitystä?
Kylätason RC-kuski.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2723 : 26.12.10 - klo: 20.46 »
Laitoin jarrun 100% ja siinä ei ole minkäänlaista eroa tuohon 75% ihan yhtä tehoton, renkaat eivät edes lukittaudu vaikka 100% jarrulla luulisi kyllä renkaiden menevän lukkoon?????

Kait ajoit softan kaks kertaa säätimeen? Jos et päivitä 508 uusiksi säätimeen.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2724 : 26.12.10 - klo: 21.51 »
Laitoin jarrun 100% ja siinä ei ole minkäänlaista eroa tuohon 75% ihan yhtä tehoton, renkaat eivät edes lukittaudu vaikka 100% jarrulla luulisi kyllä renkaiden menevän lukkoon?????

Kait ajoit softan kaks kertaa säätimeen? Jos et päivitä 508 uusiksi säätimeen.

Ajoin softan nyt kahdesti uudestaan säätimeen ja sama vika vieläkin.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2725 : 26.12.10 - klo: 22.02 »
Ajoin softan nyt kahdesti uudestaan säätimeen ja sama vika vieläkin.

Sit vaan yhteyttä tuotteen myyjään ja mahdollista takuuvaihtoa kyselemään.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2726 : 26.12.10 - klo: 23.19 »
Sensorin toimivuudella on myös suuri merkitysjarrun tehoon, eli ilman sensoria jarrun teho on selvästi huonompi kuin sensorilla.
Noissa moottoreissa tosin jarruteho on aina surkea ja varsinkin kun nollaennakon takia on välitystä pidennetty niin aika kehno se jarru aina on.
Ei toivoakaan renkaiden lukkoon menemisestä.
Kaikissa nollaennakkostanuissa jarru on kehno, jos sitä verrataan varsinkaan muuttuvan ennakon softaan jolloin välitys oli tietysti aivan toista luokkaa.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2727 : 26.12.10 - klo: 23.25 »
Sensorin toimivuudella on myös suuri merkitysjarrun tehoon, eli ilman sensoria jarrun teho on selvästi huonompi kuin sensorilla.
Noissa moottoreissa tosin jarruteho on aina surkea ja varsinkin kun nollaennakon takia on välitystä pidennetty niin aika kehno se jarru aina on.
Ei toivoakaan renkaiden lukkoon menemisestä.
Kaikissa nollaennakkostanuissa jarru on kehno, jos sitä verrataan varsinkaan muuttuvan ennakon softaan jolloin välitys oli tietysti aivan toista luokkaa.
Ei Tekin RS:ssä ainakaan huonoa jarrua ole vaikka välitys on 3.5 CS moottorilla. Joten en yleistäisi että kaikissa stanusäätimissä :) eikä se välitys niin erilainen ole, viime vuonna ajettiin dynaamisilla ennakoilla esim 5.8 välityksillä sisällä ja reilusti pidemmillä ulkona ja jarruja oli ihan riittävästi.

/offtopic

Tuo sensori tosin kannattaa tsekata ehkä se vika piilee siellä?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2728 : 26.12.10 - klo: 23.29 »
RcTechistä muistelen lukeneeni, että HW:n säätimissä kannattaa pakki laittaa 100%, vaikkei olisikaan käytössä. Vaikuttaa jarruun.
Liikaa Kyoshoja

Poissa Grasshopper

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #2729 : 26.12.10 - klo: 23.31 »
Sensorin toimivuudella on myös suuri merkitysjarrun tehoon, eli ilman sensoria jarrun teho on selvästi huonompi kuin sensorilla.
Noissa moottoreissa tosin jarruteho on aina surkea ja varsinkin kun nollaennakon takia on välitystä pidennetty niin aika kehno se jarru aina on.
Ei toivoakaan renkaiden lukkoon menemisestä.
Kaikissa nollaennakkostanuissa jarru on kehno, jos sitä verrataan varsinkaan muuttuvan ennakon softaan jolloin välitys oli tietysti aivan toista luokkaa.
Ei Tekin RS:ssä ainakaan huonoa jarrua ole vaikka välitys on 3.5 CS moottorilla. Joten en yleistäisi että kaikissa stanusäätimissä :) eikä se välitys niin erilainen ole, viime vuonna ajettiin dynaamisilla ennakoilla esim 5.8 välityksillä sisällä ja reilusti pidemmillä ulkona ja jarruja oli ihan riittävästi.

/offtopic

Tuo sensori tosin kannattaa tsekata ehkä se vika piilee siellä?


Rctechillä jotkut väittävät että  jos Xerun-säätimissä laittaa peruutuksen tason 100% vaikka peruutus on deaktivoitu niin jarrut paranevat. En ole kokeillut kun jarruja on riittänyt... Edit: No niin tismalleen samaan aikaan postasi edellinen postaaja saman asian.   :grin:
Yokomo - Kyosho - Hobbywing - Intellect - Sanwa - Kawada