Kirjoittaja Aihe: Vintage Touring Racing, VTR-10  (Luettu 929832 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa unkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3600 : 14.11.16 - klo: 20.04 »
Itsellä on tällaiset renkaat hankittuna turistilla tapahtuvaan scale ajeluun.
https://www.eurorc.com/product/13309/ride-24mm-pre-cut-slick-tires-with-lt-inner-4pcs

Valitettavasti on ollut sen verran kiirus, että koeajot on vielä suorittamatta. Kyseinen rengas on kuitenkin amerikan USGT-sarjan virallinen rengas, joten tuskin se ihan huono on.

Poissa -Petsku-

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3601 : 15.11.16 - klo: 07.55 »
Moottori säänölle tietysti vois tehdä jotain, mutta tuo rengas sais kuitenki pysyä (onhan idea luokkaan kuitenki haettu jenkkien VTA luokasta), jos vaihdetaan vaikka Sorexiin niin sittenhän koko luokasta katoaa idea (samaan tyyliin voidaan sitten sallia koreiksi Mazdaspeed 6 ja LTC niin on helppo kaikkien ajaa VTR:ää).

Itseani ainakin viehätti aikoinaan hienot korit ja liukas ajo, eli autot luistelee hieman, kuten esikuvansakkin.

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3602 : 15.11.16 - klo: 10.44 »
yhden VTR-kisan kokemuksen perusteella ja sen mitä olen seurannut vtr-kisaamista renkaista:
-renkaat on asfaltilla tosi hitaat ja liukkaat, jos ne pääsee kuivamaan käyttämättömänä
-sisällä renkaat ei kestä runsasta pitoaineen käyttöä, koska niissä ei ole vyörakennetta. kun rengasta marinoidaan pitoaineella, se pehmenee, ja tästä seuraa se että se laajenee kuten krossarin rengas kaasua painaessa. ongelmia tästä tulee mm. kippaamista kiihdytyksissä jossa käännetään ja suunnanvaihdoissa ongelmia.
eli käytännössä rengasta ei pysty sisällä ns. ajamaan loppuun asti, koska rengas ei pysy kasassa pehmenemisen vuoksi.

tuosta syystä suosittelisin jotain renkaita, joissa on vyörakenne mutta heikompi pito vs. FTT touring tyylinen sliksi että luokan idea säilyy.
joskus pari vuotta sitten katselin amerikan nettikaupassa, ja ainakin yhtä VTR-tyylistä vyöllistä (belted) kuviorengasta oli saatavilla. nyt nopealla surffauksella ei löytynyt.

moottorisääntö kai olisi järkevä vapauttaa siten, että 17.5T, vapaa moottorin ennakko, blinky, maksimivälitys, mutta erikoismoottori (ns. outlaw moottorit) kielletty. vanhoja moottorimalleja ei taida  löytyä kovin hyvin?

1425g paino, onko tämä sääntö nykyaikainen vai onko se suunnattu sitä ajatellen jos jollakin on vanhaa kalustoa joka ei mene kevyempään painorajaa? monen kilpurissa taitaa olla haastava saada tarpeeksi painoja sopimaan, toki riippuen korista ja sen painosta.

tässä vain mun 0.02 centtiä aiheeseen.
ne toki saa päättää jotka luokkaa aikovat ajaa ja harrastaa.  :azn:
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa macman

  • KerhoCup-ratasarja
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3603 : 15.11.16 - klo: 15.06 »
APK kiteytti aika täydellisesti ajatukseni tuosta tämän hetkisestä VTR renkaasta ja syistä miksi se pitäisi vaihtaa.
Rengashan voisi olla hieman kovempaa seosta mitä aloitus viestissä ehdotin ts. sorex 32 tai vastaava jotta saadaan se pieni liukkaus aikaiseksi. Unkan ehdottama riden USGT rengas kannattaa varmaan myös kokeilla vaikka sekään ei ilmeisesti pidä sisällään vyötä.

Sinällänsä tuossa renkaan valinnassa on menty aavistuksen metsän puolelle alkumetreillä sillä mikäli oikein katsoin niin VTA luokkaa ajetaan Amerikassa  25.5T moottoreilla joten vauhtiero on aikamoinen 17.5T moottoriin nähden.
Eli ei ihme jos renkaan suorituskyky hiukan loppuu.
USGT luokassa näköjään ajellaan 21.5T moottoreilla ja videoista päätellen ihan mukavaa vauhtia.

Siinä mielessä olen Petskun kanssa hieman erilinjoilla koska ajattelisin että tämän(kin) luokan olisi hyvä olla suht helppo myös aloittelevalle/ keskitason kuskille. Kokisin että kerhokisa sarjan pitäisi nimenomaan tarjota helppo ja mukava ympäristö opiskella kilvan ajoa ja samalla tarjota perus harrastajalle tiukka kisaluokka. Mikäli luokasta saadaan jälleen tiukka ja tasainen tarjoa se myös haastetta kokeneemmillekin vaikkei vauhti olisikaan prostock auton veroinen.

Kerhokisa radat on usein varsin syheröisiä ja pienempiä kuin esim FTT radat joten äkkiseltään ajattelisi että 21.5T riittäisi ihan hyvään vauhtiin ja toisi tiukkaa kisaamista mukanaan.
Tätä täytyy nyt talven aikana testailla ja miettiä ja jutella asiasta kiinnostuneiden kanssa kisoissa.

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3604 : 15.11.16 - klo: 16.07 »
VTR-auto hankittu. Uusi kori lähti viime viikolla tilaukseen Hobby Peoplen kautta.

Minuakin kiehtoo luokassa näyttävät Wanhan Liiton Old School-korit sekä kunnon leveät renkaat puolavanteilla :azn: Tosin ensin olin, muutama vuosi takaperin, että VTR-luokkaa en tule ikinä ajamaan, kun autojen korit on jotain museokamaa, autojen vauhti on jotain etanamatelua ja luokka on yleensäkin vanhojen patujen "hupiluokka"... Mutta niin se vain näkemys muuttuu, sillä nyt tämä luokka on mielestäni kaikista hienoin touringauto-luokka: korit ovat helvetin hienoja, autojen vauhti on juuri sopiva ja ajettavuuskin on ihan hyvä.

Asiaan. Nykyisen VTR-renkaan kestävyydestä pitkällä aikavälillä en osaa sanoa mitään, koska minulla on takana vasta yhden treenipäivän ajot. Renkaat ovat kestäneet tähän asti oikein mainiosti, sekä toimineet ja pitäneet vallan hyvin matolla ajettaessa. Itseasiassa ihmettelinkin miten näissä renkaissa on näin hyvä pito. Sillä viime talvena ajoin tavallisella turistilla, samoilla Kuopion matoilla, ja kokeilin kaikkia markkinoilla olevia touring-kumirenkaita, niin yhtäkään sileää kumirengasta en saanut pitämään kyseisillä matoilla. Lipsuminen alkoi niin paljon tympäsemään, että kyllästyin koko touringtouhuun ja myin tämän tavaturistin pois...

Moottorista. Itsellä on käytössä 17.5 lankainen kone. Mielestäni kyseisen moottorin rinnalle voitaisiin ottaa vapaa 21.5 t kone. Lisäisikö tämä harrastajia, jos luokassa olisi käytössä vapaavalintainen 17.5 ja 21.5 kone vai ei, sitä voi esittää vain spekulaatiota.
Tosin jos luokassa olisi eri lankaluvuilla olevia moottoreita, niin sääntöihin pitäisi ottaa mukaan jokin tekijä millä autot olisivat samanopeuksisia kilpailutilanteessa. Esimerkiksi kokonaisvälitys tai jokin muu tekijä, millä saataisiin tasanopeuksista kalustoa viivalle.
« Viimeksi muokattu: 15.11.16 - klo: 18.44 kirjoittanut pintakaasu »
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa FLANA64

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3605 : 16.11.16 - klo: 20.27 »
Painorajasta.
Toi nykyinen painoraja on ihan ok. VTR korit on niin painavia, että ei ole mitään ihmeempiä ongelmia saada auto riittävän painavaksi. Toisena autona meillä T4 eikä siinä ole kuin joku 30g painoja. Korina HPI:n Corvette

Renkaista.
Nuo nykyiset renkaat on aika vaikeat matolla. Ulkoradalta ei ole kokemusta. Matolla käy juurikin niin, että kumi loppu kokolailla äkkiä. Uusilla renkailla ei ole pitoa alkuun. Sitten pitää pitkän aikaa todella hyvin kunnes tuo rengas on tarpeeksi "marinoitu" pitoaineella. Tässä kohtaa alkaakin sitten ongelmat kun auto kippaa jatkuvasti. Tässä on tullut mentyä parikin kertaa vipuun eikä ole osannut vaihtaa renkaita ajoissa.
Joku helposti saatava turistirengas voisi olla hyvä vaihtoehto.

Moottori.
Tuo 21,5 lankainen on mun mielestä ihan riittävä. Vois vaan vaikka kelpuuttaa kaikki 21,5 lankaiset koneet mukaan niin ei ole saatavuuden kanssa ongelmia.

Tämä olisi todella kiva luokka ajaa. Autot on auton näköisä. Ongelma vaan on tuo osallistujien määrä. Ei oikein innosta lähteä kisaan kun yleensä on vaan yksi lähdöllinen kuskeja. Eipä tähän kuskien määrään valitetavasti taida olla mitään helppoa keinoa.

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3606 : 16.11.16 - klo: 21.17 »
Terve.

Älkää nyt vaan lähtekö muuttamaan säännöistä muuta osaa kun moottori sääntöä.... mun ehdotus on että vapaa 17.5 lankanen kone ja muuten ennallaan... ei ennakoita tai muitakaan hölynpölyjä.

Kaikki höpötykset renkaista on ihan huuhaata, HPI:n rengas toimii just niinkuin sen pitää kyseisessä luokassa toimia antaa vähän myöden ja ei tappopitoa mukava ajaa toki alustan säädöt vaikuttaa tähänkin paljon, sisällä voi ajaa aivan slicksille sen renkaan ja siihen menee kisa jos toinenkin treeneineen päivineen, ulkona sarja per kisa joka ei ole kohtuuton sekään... toki voi yrittää ajaa kaksi ulkokisaa yhdellä sarjalla niinkuin allekirjoittanut, en suosittele.

-Hilpi #65 muutaman vtr kisan köröttäneenä

TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3607 : 16.11.16 - klo: 21.27 »
Renkaista ja vanteista olisi kysyttävää.

Mulla kun on säkillinen noita 26 mm vanteita, mutta ei yhtään noita leveämpää 31 mm:stä, niin miten istuu tuo leveempi rengas, siis 31 mm takarengas, tuohon kapeammalle vanteelle? (Irtorenkaita ei ole tällä hetkellä yhtään pakissa, jotta voisin itse testata sopivuutta) Eli kannattaako kokeilla? 
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3608 : 16.11.16 - klo: 21.35 »
Renkaista ja vanteista olisi kysyttävää.

Mulla kun on säkillinen noita 26 mm vanteita, mutta ei yhtään noita leveämpää 31 mm:stä, niin miten istuu tuo leveempi rengas, siis 31 mm takarengas, tuohon kapeammalle vanteelle? (Irtorenkaita ei ole tällä hetkellä yhtään pakissa, jotta voisin itse testata sopivuutta) Eli kannattaako kokeilla?

Tuskin istuu kovin nätisti, en itse lähtis kokeilemaan... saattaa vaikeutua ajettavuus kun luultavasti pullistuu rengas niin paljon että takarengas on isompi halkaisijaltaan kun etuset jos niin teet...

-Hilpi
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa AlfaCorse

  • Jäsen
    • Profiili
    • Chicago Drifters - Lahden RC Drifting Kommuuni
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3609 : 17.11.16 - klo: 13.48 »
Eilen tuli kaiveltua BD5:n raato laatikon pohjalta tämä mielessä..

Pitemmän aikaa ollut itsellä kiinnostusta juurikin VTR-luokkaa kohden lähinnä korityylin ja kilpailukonseptin takia, mutta juurikin tuo vanhempien sähköjen metsästys on osoittautunut hankalaksi itselle. Osallistujamäärät ovat myöskin nostaneet itselle kysymyksen siitä, että kannattaako kyseisen luokan vehkeisiin pistää rahaa kiinni jos viivalla on liian vähän autoja? Tällaiselle osa-aika harrastelijalle olisi onnen omiaan hieman vapaampi sääntökirja sähköjen suhteen, jolloin niiden hankinta ja niihin tarvittava budjetti todennäköisesti helpottuisi. Uskoisin myös, että tätä kautta osallistujamäärät saisivat ilmeisesti paljon kaivattua boostia.

Jos nämä sääntöuudistukset saavat ilmaa siipiensä alle, niin meikäläisen auto löytyy hyvinkin varmasti viivalta jossain kohtaa kautta.  :grin:
Chicago Drifters Finland - Lahden seudun RC-drifting kommuuni

Poissa thomsva

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3610 : 17.11.16 - klo: 15.49 »
Mitä jos poistettaisiin edestä vetoakselit, eli autot takavetoisiksi ja vapaat (tai lähes vapaat) sähköt!? :evil:
Talvi: GT12 / M-Chassis, F1  Kesä: FG Mini 1:5

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3611 : 17.11.16 - klo: 16.08 »
Mitä jos poistettaisiin edestä vetoakselit, eli autot takavetoisiksi ja vapaat (tai lähes vapaat) sähköt!? :evil:

Niin tai jos poistettaisiin vaikka servot kaikista....
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa ViX

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3612 : 17.11.16 - klo: 18.07 »
Mitä jos poistettaisiin edestä vetoakselit, eli autot takavetoisiksi ja vapaat (tai lähes vapaat) sähköt!? :evil:

Niin tai jos poistettaisiin vaikka servot kaikista....
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
7min neppis finaalia lähtisin kyllä kauaskin katsomaan

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3613 : 18.11.16 - klo: 09.29 »
eikös noita touringeja niin sliksikumirenkailla kuin kuviorenkailla ole testattu takavetoisina jo vuosia sitten, ja todettu ettei siitä tule kertakaikkiaan mitään kun on niin vaikea kiihdyttää  :grin:
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3614 : 18.11.16 - klo: 14.08 »
Voitaisiinko pysyä asiassa, jotta ne jotka vielä ovat luokasta kiinnostuneita eivät hylkäisi tätä hienoa luokkaa?
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3615 : 22.11.16 - klo: 12.51 »
Itsellä on tällaiset renkaat hankittuna turistilla tapahtuvaan scale ajeluun.
https://www.eurorc.com/product/13309/ride-24mm-pre-cut-slick-tires-with-lt-inner-4pcs

Valitettavasti on ollut sen verran kiirus, että koeajot on vielä suorittamatta. Kyseinen rengas on kuitenkin amerikan USGT-sarjan virallinen rengas, joten tuskin se ihan huono on.

Moro,

joko olet kerennyt testata, että miten toimii?
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa -Petsku-

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3616 : 23.11.16 - klo: 07.54 »
Jos renkaisiin halutaan jotain muutosta niin mun mielestä pitäisi jollainlailla säilyttää tuovanhan tyyppinen rengas, kosta nuo ns "normi" renkaat ei oikeen istu noille HPI:n vintage vanteille. Ja kaikki ei hakua ajaa kapeilla renkailla joka kulmassa, koska moneen jenkkiautoon kapeet renkaat on aivan liian kapeita taakse.

Yhet varmaan kokeilun arvoiset renkaat olisi nää:
http://www.hpiracing.com/en/part/4791
http://www.hpiracing.com/en/part/4792
« Viimeksi muokattu: 23.11.16 - klo: 08.00 kirjoittanut -Petsku- »

Poissa macman

  • KerhoCup-ratasarja
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3617 : 23.11.16 - klo: 13.10 »
Ehkä enemmänkin täytyykö rengasta tai moottori sääntöä yms. vaihtaa tai muuttaa niin on myös kyse ajajien aktiivisuudesta. Nytkin kun katsoo Äänekosken osallistuja listaa niin muutama kuski mahtuisi vielä ajamaan tosin sama koskee myös etuvetoa. Etuvetoon tosin oman haasteensa luo tuo kalusto saatavuus.

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3618 : 23.11.16 - klo: 13.58 »
Sitten vaan ilmoja sisään Äänekosken kisaan, jotta saadaan kunnon skabat aikaiseksi :azn:
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3619 : 23.11.16 - klo: 20.07 »
Mitään sääntöjä ei tarvitse tässä luokassa muuttaa muuttamisen ilosta, ainoastaan avata moottori sääntöä vapaaksi 17.5 lankaiseksi ,että uusien kuskien on helpompi hommata moottori luokkaan, ja vanhat kuskit voi ajella niillä mitä niillä jo autoissaan on, toivottavasti tulee kuskeja tarpeeksi seuraaviin kisoihin

-Hilpi
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa ankku3

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3620 : 23.11.16 - klo: 20.24 »
samaa mieltä Timpan kanssa sääntöjen suhteen  :wink:

Poissa -Petsku-

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3621 : 24.11.16 - klo: 07.44 »
Nimenomaan. Turha alata keksimään uusia sääntöjä jos sille ei ole perusteita. Tuo moottori vapautus on ihan perusteltua, kun noita vanhoja moottoreita ei kerran enää saa mistään.

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3622 : 25.11.16 - klo: 13.46 »
Samaa mieltä. Moottorin voisi kyllä vapauttaa vapaaksi 17.5 lankaiseksi, eipä sitä muuta muutoksia tarvitse luokkaan tehdä.

Nyt näyttää ilmoittautumisen suhteen jo paremmalta, kun jo 6 ilmoittautumista on sisässä. Mahtuu sinne enempikin, joten ilmoja vaan sisään :azn:
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3623 : 29.11.16 - klo: 20.01 »
Noniin hyvä rutistus ollut Äänekosken kisoihin ilmoittautumisessa, mutta mukaan  mahtuu vielä... Reilu vuorokausi aikaa laittaa omat vkloppu suunnitelmat kuntoon ja laittaa ilmoa sisään....  http://rc10.fi/index.php?topic=98858.0
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3624 : 05.12.16 - klo: 00.32 »
Oli kyllä hienoa käydä ajamassa ensimmäinen VTR-kisa Äänekoskella. Kiitokset kanssaeläjille!

Ja iso kiitos Hilpille renkaista! :azn:
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa Nokka-akseli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • videoita laitteista
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3625 : 06.12.16 - klo: 23.27 »
Oli puhetta kisoissa että ei oikein tahdo saada renkaita/vanteita  tai koreja suomen kauppiailta, no ei siitä kannata ongelmaa tehdä, itse suosin tätä http://www.wheelspinmodels.co.uk engelsmannien kauppaa kohtuu hinnat hyvin tavaraa varastossa ja aina on tullut nopeasti ehjänä ja hyvin paketoituna... Just laitoin tilaukseen neljä koria ja parit vanteet ja kumit... Postit 30£ eli ei kaada maailmaa...
TSP-10 Tamiya TRF 418, VTR Tamiya TRF 417, Formula Tamiya F104 verII.. 3X Tamiyan kuorma-auto, ei mul muuta olekkaan.... paitsi 4 venettä ja Tamiyan Hi-lift Voittaminen on varmaan kivaa...

Poissa pintakaasu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3626 : 15.12.16 - klo: 11.14 »
Nyt pääsisi ajamaan VTR:ää Raision Stanukunkkuun 1.1.2017. Ilmoittautumisia mahtuu vielä mukaan reilusti. Ilmoittautuminen sulkeutuu sunnuntaina 18.12.

Eiku ilmoittautumisia vaan sisään, jotta saadaan kunnon kapinat aikaiseksi:

Ilmoittautuminen:  http://tinyurl.com/StanukunkkuX

Kisakutsu: http://rc10.fi/index.php?topic=98972.msg805943#new
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

Poissa joxi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3627 : 09.01.17 - klo: 20.57 »
Vanha xray kaivettu kaapin perältä ja laitettu takaisin iskuun. Tietenki uudella kopalla, jos sitä vielä joku päivä eksyisi takaisin kisoihin mukaan.  :grin:

« Viimeksi muokattu: 09.01.17 - klo: 21.49 kirjoittanut joxi »
[Xray] [Hong Nor] [Yokomo] [Kyosho]

Poissa tvih

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3628 : 25.06.17 - klo: 00.07 »
Hypyt, vaikka sinänsä hauskoja ovatkin, kun tuppaa olemaan mun perivihollisia, niin miettinyt tässä touring-puolenkin testaamista, josko vähän ei-niin-vakavaa kisaamistakin. Noista muiden sarjojen sääntö- ja rajoiteviidakoista kun ei saa kuin päänsärkyä (eikä kyllä näytä olevan niin helppoa tämänkään kanssa), niin varsinkin kun tässä ilmeisesti jopa kelpuutettaisiin Tamiyan Porsche-kitti, josta olen haaveillut. Tai no, menishän siitäkin moottori (eihän noita listattuja edes saa mistään), nopari ja renkaat uusiksi :roll: Noin yleisenä kommenttina, onpa muuten veemäistä yrittää miettiäkään kisoihin osallistumista ns. satunnaisharrastajana, torppaa aikeet tuohon viidakkoon aika äkäiseen.

Näitä VTR-kisojakin vaan taitaa olla joskus ja jouluna, muttei välttämättä silloinkaan? Mulla tuo pitemmälle lähteminen on vähän nihkeää, kun käytännössä julkisilla tapahtuu liikkuminen, ja jos vielä sarjat on pieniä niin kovin vähälle taitaisi per kisa jäädä se ajamisen määräkin. Liekö sitä pitäis kuitenkin tyytyä vaan kelloa vastaan kisaamaan (ainakin kun vielä olis aina käytettävissä ajanotto...) :tongue:
« Viimeksi muokattu: 25.06.17 - klo: 01.51 kirjoittanut tvih »

Poissa FLANA64

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« Vastaus #3629 : 25.06.17 - klo: 18.31 »
VTR kisoja ja etenkin osallistujia on ollut todella vähän viime vuosina.
Luokka on hieno (autot on autojen näköisiä) eikä tarvi mitään kallista kalustoa.
Meillä on pölyttynyt hyllyssä pari VTR autoa kun ei oikein ole aikataulut sopineet ja yleensä ei ole ollut kuin yksi lähtö kuskeja. Kisat ovat olleet todella hyviä kun on sattunut pari erällistä kuskeja. Todella tasaista vääntämistä.
Lieneekö liikaa luokkia tuolla kerhokisapuolella kun ei oikein ole ollut kuskeja missään luokassa. Minejä on tainnut olla aina pari erällistä.