Kirjoittaja Aihe: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette  (Luettu 176930 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #60 : 01.06.09 - klo: 02.01 »
Buell S1 White Lighting -97/-98


Lisäksi pelit joista ei oo kuvia:
Husaberg FE501 Smoto/Enska -97
Husqvarna WR125 -82
Malagutti skootteri
Zundapp Combinette mopo -59


Moi Kenne!

Eikös tossa oo remmiveto, miten on kestäny pommitusta???
Oon kuullu yhestä Buelista, josta laukes remmi rankan pommituksen seurauksena.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Stail

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #61 : 03.06.09 - klo: 05.13 »
honda hornet 600cc löytyy täältä. 69kw taitaa olla vakiona :)
JQ

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #62 : 04.06.09 - klo: 01.37 »
Samurai 110 :laugh: Tieliikennekäyttöön tulee CH-Racing WSM...

Poissa monsterman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #63 : 04.06.09 - klo: 14.31 »
mulla tunturi break. hyvä mopo. kestävä ku mikä.
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #64 : 04.06.09 - klo: 21.26 »
Samurai 110 :laugh: Tieliikennekäyttöön tulee CH-Racing WSM...

Toi mopo menee vakiona alamäes yli 80km/h ja ylämäes 18km/h :DD

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #65 : 04.06.09 - klo: 22.04 »
Samurai 110 :laugh: Tieliikennekäyttöön tulee CH-Racing WSM...

Toi mopo menee vakiona alamäes yli 80km/h ja ylämäes 18km/h :DD

-Antti

Vakio  :lipsrsealed:
Mutta oikeesti nää nyky kuristetut mopot ei mee yhtään mihkään eikä varsinkaan väännä. Vaarallista ajaa jollain luumulla ku jostain risteyksestä lähtee, pieni ylämäki eikä mopeti väännä nii oho sitä ollaanki rekan alla.
Kurit pois ja tiheempää välitystä nii kehtaa/on turvallisempaa ajella. (ja tietysti mukavampaa :afro:)
« Viimeksi muokattu: 04.06.09 - klo: 22.26 kirjoittanut kynamies »

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #66 : 04.06.09 - klo: 22.34 »
Samurai 110 :laugh: Tieliikennekäyttöön tulee CH-Racing WSM...

Toi mopo menee vakiona alamäes yli 80km/h ja ylämäes 18km/h :DD

-Antti

Vakio  :lipsrsealed:
Mutta oikeesti nää nyky kuristetut mopot ei mee yhtään mihkään eikä varsinkaan väännä. Vaarallista ajaa jollain luumulla ku jostain risteyksestä lähtee, pieni ylämäki eikä mopeti väännä nii oho sitä ollaanki rekan alla.
Kurit pois ja tiheempää välitystä nii kehtaa/on turvallisempaa ajella. (ja tietysti mukavampaa :afro:)

Isompaa pyttyy kehiin :laugh:

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #67 : 05.06.09 - klo: 02.25 »
Nykyään (90-luvulta lähtien) verotus on turhan ankaraa, joten jos jääpi kiinni yli 65km/h kulkevasta moposta, voi olla että kesän ajelut jää siihen. Ja muutenkin, pelkällä pytyllä virittäminen? Not, ensin pakoputki, sitten kaasutin kunnolla säätöihin, tiheät välitykset = kulkee maksimissaan 60km/h ja kiihtyy kuin eläin. Pytyn kun laittaa, niin tahtoo olla että saa heti olla alakertaa vahvistamassa, kytkin, kampura yms. Tietenkin on 50cc tehokkaita sylintereitä, mutta heti kun mennään 70cc Airsalin edelle niin kaikkiin muihin saa oikeastaan vahvistella jos haluaa pitkää ikää koneelle. Mutta turhaa, koska samalla rahalla kun virittää, saa kevarin. Korttia tai vakuutuksia ei.

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #68 : 05.06.09 - klo: 08.54 »
Tekeee rajoittimen jonka saa esim. tankin alta päälle ja pois, tosin poliizit nykyyää tuntuu tietävän nekin....

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #69 : 05.06.09 - klo: 09.09 »
Itse tein entistä mopoani varten kierrostenrajoittimen, minkä sai on/off kytkimestä päälle ja pois. Tarvikkeet maksoi noin 5€, ja se rajoitti kulun 45kph ja kiihtyvyys aleni myös vakiomopon tasolle. Ilman rajoitinta mopo sitten kulkikin ~85kph. Toki tutkaan kun ajaa esim. 70kph, niin tolla ei tee enää mitään, mutta ratsioissa siitä on apua. Se tuli kerran testattua, ja vältyin sakoilta, veroilta, kilpien lähdöltä, kevarikortin lykkäämiseltä ja äärimmäiseltä vitutukselta.

Nyt on onneks kevari alla eikä niin paljon tarvi pelätä, koska niitä miliisit ei pahemmin kyylää.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #70 : 05.06.09 - klo: 10.03 »
e.
« Viimeksi muokattu: 28.08.12 - klo: 21.45 kirjoittanut Joel P »

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #71 : 05.06.09 - klo: 11.02 »
Kuinkas poliisi sen tietää jos rajoitin toimii kunnolla? Huonosti tehdyt ja jopa kalliit phot-ecot tuppaavat pätkimään, jolloin todella huomaa että mopon ei kuulu käydä näin. Oma rajoitin kun oli päällä, niin ei röpöttänyt/pätkinyt milliäkään millään kierrosalueella, ja mopo toimi juuri niinkuin vakiomopot toimivat. Eli kiihtyi laiskasti ja nopeus hyytyi tohon 45kph. Tossa vaiheessa ei kokeneinkaan mp-poliisi kyllä pysty sanoon että siellä on rajoitin, ellei ole nähnyt että mopolla ajetaan kovempaa.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #72 : 05.06.09 - klo: 15.35 »
Mutta mites sitten kun poliisisetä huomaa teharin sekä pytyn kyljessä komeilevan tekstin "Airsal 70cc"?  :grin: Ei sillä että oma mopo olis vakio..  :wink:
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #73 : 05.06.09 - klo: 16.47 »
Nykymopoissa suurin vika on kahteen tahtiin jumittuminen. Nelari vääntäisi ja tehon saisi kunnolla laajalle alueelle, kaksitahtisessa ei mahdollista onnistua kunnolla, vaikka vanhat puchit ja tomokset pitkäiskuisina vääntävätkin hyvin.

Vaikka ei muka nelariin saa tarpeeksi tehoa, niin varmaan sakkorajaan saa 50cc mankinkin kulkemaan. Ei tarvisi olla niin paljoa moottirin luonnetta sotkevia rajoittimiakaan, toiselta kannalta ajatellen.

Osana voi olla myös se, että nykymopot painavat 30kg enemmän kuin ennenwanhaan. Itse pidän huomattavasti enemmän vanhasta soliferistani kuin uudesta skootterista, runko on riittävän jämäkkä ja pysähtyy viidestäkympistä rumpujarruillakin yhtä nopeaa.

Nelitahtinen on kyllä monimutkaisempi, mutta harvapa nykyään korjaa itse mopoaan, ja on ne tähänkin asti kasaan saatu.
Jere M

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #74 : 05.06.09 - klo: 17.04 »
Kyllähän niitä nelarimopoja on aika paljonkin nykyään. Tästäkin taloudesta löytyy yksi nelari ja yksi kaksitahti. Arvaapa kumpi kulkee ärhäkämmin?

Nelarimopot (ja piikitkin) on vaan toivottoman laiskoja..
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #75 : 05.06.09 - klo: 17.13 »
..ei tarvi ihmeitä tehdä esim. honda monkey:iin että kulkee 50cc pytyllä lähemmäs 100km/h ja kiihtyykin vielä kunnolla..esim. ohittaa kierrosten rajoittimen, isompi kaasari/kurkku ja holkki pois pakoputken alusta sekä pitemmät välitykset.
Eli kyllä ne 4t mopotkin saisi kulkemaan paremmin.
sorry OT...

Ajan krossilla.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #76 : 05.06.09 - klo: 17.17 »
Asiaan ei kenelläkään tietysti liity sellainen kuin tehopiikki ja äänenvoimakkuus? :angel:

Mulla on vaan 2 toivottoman laiskaa kakstahtista, saishan niihin tehoa muttei vaan kiinnosta säätää.

Keeway Matrixiin vois laitta tehtaan piristyssarjan ettei muille vakiomopoille häviäis... Variaattorin prikka sais silti varmaan jäädä.

Solifer SM 83:n pitäis ite vääntää putki kunhan saisi aikaiseksi. Hyvin kulkee muttakun ääni on niin hirveä, ei turhia vaimennuksia oo mehupillissä ollu uutenakaan.

TheArska: jaksaako sitten kiihtyä? Jopa tärkeämpää mopolla. Joskus tarvis kyllä virittää ahdin johonkin mankiin..
Jere M

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #77 : 05.06.09 - klo: 17.23 »
Itsellä oli manki tuolla reseptillä vajaa 20vuotta sitten ja kiihtyi todella paljon paremmin kuin vakio. Mutta suzuki pv oli kyllä parempi aihio viritettäväksi(oli 2kpl), paljon tukevampi vehe.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #78 : 05.06.09 - klo: 18.06 »
Asiaan ei kenelläkään tietysti liity sellainen kuin tehopiikki ja äänenvoimakkuus? :angel:

En ymmärrä tätä lausetta?

Äänenvoimakkuus on nelarissa tietysti pienempi jos sitä tarkoitat. Tehopiikistä ei ole kyllä tietoakaan tossa meidän nelarikymcossa, toisin kuin mun Piaggiossa. Mutta anyways, jos tehoa haluatte niin ostakaa isompi pyörä..

Sori TheArska mutta manki ei millään kulje lähellekkään satasta jollain 50cc pytyllä ja isommallakin tekee tosi tiukkaa. Esim. PV:n pitää olla 80cc pytyllä ja muutenkin aivan tappiviri sekä täydellisesti säädöissä että 100km/h maaginen raja menee rikki..
« Viimeksi muokattu: 05.06.09 - klo: 18.12 kirjoittanut Lapio »
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #79 : 05.06.09 - klo: 18.58 »
Mä taasen en ymmärrä miksi pitää vängätä että miten saada manki kulkemaan satasen, kun se ei ole siihen suunniteltukaan. Kyllä se 60 pitäisi riittää kun porukkaa kuolee kolareissa joka päivä...
Mutta se siitä avautumisesta, taidan mennä virittelemään tunturia  :grin:
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #80 : 05.06.09 - klo: 19.30 »
Asiaan ei kenelläkään tietysti liity sellainen kuin tehopiikki ja äänenvoimakkuus? :angel:

En ymmärrä tätä lausetta?

Äänenvoimakkuus on nelarissa tietysti pienempi jos sitä tarkoitat. Tehopiikistä ei ole kyllä tietoakaan tossa meidän nelarikymcossa, toisin kuin mun Piaggiossa. Mutta anyways, jos tehoa haluatte niin ostakaa isompi pyörä..

Sori TheArska mutta manki ei millään kulje lähellekkään satasta jollain 50cc pytyllä ja isommallakin tekee tosi tiukkaa. Esim. PV:n pitää olla 80cc pytyllä ja muutenkin aivan tappiviri sekä täydellisesti säädöissä että 100km/h maaginen raja menee rikki..
En jaksais vängätä ja jatkaa OT:tä...no eihän sitä ole pakko uskoa, mulla nyt vaan on omakohtaista kokemusta(vääntö on ihmeellinen asia, sallii pitkät välit ja tolla minun reseptillä on vääntö(ja kierrokset) hiukan toista kuin vakiossa). Jo jotkut kiinan kopio 50cc "mankit" menee kaupasta haettuna 70km/h...niissä taisi olla hieman isompi kaasari, eri välitys ja ilmeisesti kuristusholkki puuttuu putkesta...
Eikä tuo satasen rikkominen pv:llä ja 80cc pytyllä ole kovin kummonen juttu.(jo ylikokoon poratulla, hyvin viilatulla, välitetyllä, putkella, kaasarilla yms. n.50cc:llä pääsee aika lähelle satkua, ainakin reilu 80km/h)
Enkä kehoita nyt ketään tässä virittämään mopoaan enkä väitä että sen pitäisi kulkea vakiota kovempaa.
Ja tämä oli minun osalta tässä tämä mopo keskustelu. Sorry ot.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #81 : 05.06.09 - klo: 19.36 »
Reilu 80km/h on aika hemmetin kaukana satasesta.. Nimenomaan se vika 10km/h on se vaikein saavutettava.
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #82 : 05.06.09 - klo: 19.45 »
Asiaan ei kenelläkään tietysti liity sellainen kuin tehopiikki ja äänenvoimakkuus? :angel:

En ymmärrä tätä lausetta?

Niin, ei nuoriso haluakkaan hiljaista ja vääntävää. Ainakin minulle tähän asti on syntynyt mielikuva että kovaääninen kulkee kovempaa ja tehopiikillä tuntuu että mopossakin olisi muka oikeasti tehoa.
Siksi luulen ettei nelarissa ole hohtoa.


Tuollainen yhteenpelaava itsekoostettu moottorikokonaisuus ei ole ihan joka pojan ulottuvilla. Vaatii taitoa viilata iskuun ja vielä osat sopimaan toisiinsa. Uudempiin kuulemma alkaa saada jo kaupasta aika hyvää palikkaa, joku P+:han on vitsi vaikka olisi 80cc, jota ei edes ole kaupasta tuotuna.

Uskomattomia tehoja saa moposta vakiokoossakin, ainakin kakstahtisesta, itse ajattelin joskus harrastella tuommoista mutta ei aika millään riitä. Vaikka motot.netistä voi itse kukin lueskella saavutettuja nopeuksia, mittariinhan ainakin kiinalaiset kulkevat mitä sattuu kyllä.
Kiinamankeissa on vissiin joissakin isommat venttiilit kuin hondassa. 3-vaihteisessa vanhassa on myös kuulemma isommat ja muistaakseni semmoisen sai kulkemaan 70 aika helposti.

Mopoille ois kyllä oma aihe, vai annetaanko kunnon pyörien omistajien nauraa meille täällä?
Jere M

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #83 : 05.06.09 - klo: 20.59 »
Kyllä me nauretaankin....

Mutta asiasta kiveenvarteen, uusi DT50RSM tossa laitettiin kaverien kanssa "säätöihin", mielenkiintoisin lukema täällä kävijöille lienee 11,5hp.


On se powerup-kone aika kiva.....

Ja välityksiä sevverta että laskennallisesti kulkee 110 km/h kiihtyvyyden täysin puuttumatta kuitenkaan...

Toki suljetulle radalle mopoenduranceen toi peli, ettei kellekkään jää epäselväksi.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #84 : 05.06.09 - klo: 21.37 »
Asiaan ei kenelläkään tietysti liity sellainen kuin tehopiikki ja äänenvoimakkuus? :angel:

En ymmärrä tätä lausetta?

Niin, ei nuoriso haluakkaan hiljaista ja vääntävää. Ainakin minulle tähän asti on syntynyt mielikuva että kovaääninen kulkee kovempaa ja tehopiikillä tuntuu että mopossakin olisi muka oikeasti tehoa.
Siksi luulen ettei nelarissa ole hohtoa.

Joo ääni kyllä luo illuusion nopeudesta. Huomaa sen itekki kun ajaa Kymcolla niin se kulkee sen 50km/h tosi eleettömästi kun taas Piaggio pitää hirveetä meteliä ja vauhti tuntuu kovemmalta. Kymcossa on kyllä sinänsä aika makeat äänet mutta volyymiä saisi olla lisää. Se kuulostaa ihan kuin joltain isommalta pyörältä jossa on äänenvoimakkuutta laskettu..

On myös aika huvittavaa seurata meidän kotikadulla pörrääviä krossimopoilijoita.. Äänet on ihan törkeät ja aina kuulostaa siltä että nyt tullaan tuhatta ja sataa, mutta sitten kun pyörä tulee näkyviin niin se liikkuu kuin etana..  :grin:
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #85 : 09.06.09 - klo: 15.36 »
Mulla on ollut uudesta asti BMW R1150 GS Adventure -03. Hyvä ja monikäyttöinen pyörä. Ei pelkää hiekkateitä eikä kovapohjaisia polkujakaan ja saa ajettua matkaa tarvittaessa tankillisen kerrallaan (30L/n.500km). Mutkateilläkin saa ajettua jonkinlaista kyytiä.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #86 : 09.06.09 - klo: 23.20 »
Kyllä on mun mielestä nämä lainsäätäjät aika lahjakkaita...

Jos mopoille sallittais max nopeudeksi vaik 65km/h, niin tuskin niitä paljoo viilattais meneen sen yli...

Pilalle kuristettuja kaikki mopot...

Suunnittelutehot käyttöön, niin ei olis mopoilijat muun liikenteen jaloissa, ihan vaan vaikka mopoilijan
oman turvallisuuden takia...

Onhan näis hienoissa nykymopoissa kaikki valot ja vilkut ja hyvät jarrut, ja vielä kun joka kuskilla
on kortti ja kaikki.

Toni
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #87 : 10.06.09 - klo: 00.21 »
Jos mopoja viritetään kulkemaan nyt 80km/h niin miksei sittenkin kun saisi laillisesti kovempaa mennä?

Kuristuksilla kyllä pilataan aika tehokkaasti moottorit nykyään, bensan kulutuskin laskee kunnollisella pakoputkella 2tahtisessa.

Voisi kyllä olla turvallisempaa että pysyisi liikenteen mukana, mutta jäisi silti varmaan autoilijoille asenne että mopo on aina pakko ohittaa. Iso osa mopoilojoistakin kyllä on aika ajotaidottomia, joko mennään mitensattuu tai varotaan liikaa, 45:kin tuntuu olevan lliian kovaa joillekkin.
Jere M

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #88 : 10.06.09 - klo: 08.08 »
Jep 65km/h olis sopiva vauhti, sitä vauhtia käytännössä kulkeekin nykymopo jos siitä ottaa kurit pois.
Pitäisiköhän kerätä tätä varten adressi  :laugh:


-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa JL-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Millä 1:1 2-pyöräisellä ajelette
« Vastaus #89 : 10.06.09 - klo: 09.33 »
Muistaakseni olen joskus nähnyt adressin juuri tuota koskien^. Itse olen kyllä samaa mieltä asiasta, saisivat pysyä liikenteen mukana. Järkevintä olisi, että mopot saisivat kulkea niin kovaa kuin ne tehtaalta tullessaan kulkevat, eli rajottimia ei lisäiltäisi.
TRX Stampede VXL - Zippy & Turnigy 2S/3S Lipos - Acoms Technisport 2,4GHz - Max-EV Racing