Kirjoittaja Aihe: 1/5 rata-autot  (Luettu 125951 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rjf

  • Myyntialueen valvoja
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #360 : 06.05.14 - klo: 16.48 »
Mutkien kautta talliin kantautui FG 1:5 rata-auto, malli olisi hakusessa...

Olen noita FG manuaaleja katsonut, mutta mikään ei vastaa ihan täysin tätä autoa, tämä on ilmeisesti vanhempi runko, johon on päivitetty nestejarrut jne.?

Tunnistaako joku tätä autoa?

Poissa Stonde

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #361 : 06.05.14 - klo: 23.52 »
Vanha kunnon Comp! Evo saapui markkinoilla 2004 joten hieman sitä vanhempi. On näköjään joitain päivityksiä saanut mutta jarrut kuitenkin taitaa olla mallia original. Radalle vaan ja skaboihin, ekat kinkerit Kouvolassa 25.5 tervetuloa!
RS5 Modelsport | Modellsport IT | PowerHD

Poissa rjf

  • Myyntialueen valvoja
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #362 : 13.05.14 - klo: 19.53 »
Olen muutaman illan tehnyt salapoliisityötä ilman toivottua tulosta. Jos jollakulla on koneella manuaalia FG competition 03 (vai mikä tämän oikea malli sitten onkaan, vanhempi comppi siis kuitenkin kyseessä) olisitko ystävällinen ja pistäisit vaikka sähköpostilla tulemaan tänne mulle, rjf O netti.fi, kiitos!

Manuaalin löytäminen tälle vanhemmalle competitionille tuntuu olevan kohtuu hankalaa, manuaalin ohella, stock setuppi on vähän hakusessa?

Auto on purettu, putsattu kaikkineen ja kuluneita osia on korvattu uusilla, lähinnä laakereita ja muutamia pultteja.
Tässä kasauksen edetessä olisi mukava saada stock setup, saisi auton heti edes johonkin järkevään lähtökohtaan.

Poissa Koiranputki

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #363 : 13.05.14 - klo: 20.45 »
Olen muutaman illan tehnyt salapoliisityötä ilman toivottua tulosta. Jos jollakulla on koneella manuaalia FG competition 03 (vai mikä tämän oikea malli sitten onkaan, vanhempi comppi siis kuitenkin kyseessä) olisitko ystävällinen ja pistäisit vaikka sähköpostilla tulemaan tänne mulle, rjf O netti.fi, kiitos!

Manuaalin löytäminen tälle vanhemmalle competitionille tuntuu olevan kohtuu hankalaa, manuaalin ohella, stock setuppi on vähän hakusessa?

Tutkippas tuota listaa  http://www.fg-modellsport-gmbh.de/FG-International/site-13-manuals_e/anleitungen-layout_e/Webdatabase-Archiv_e.html .
Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Poissa Juho31+

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #364 : 31.08.14 - klo: 22.00 »
Tossa pikkasen kuvia Tattiksen kisoista.

http://aijaa.com/al98329
sähkö crossi gruisailija

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #365 : 31.08.14 - klo: 22.07 »
Tossa pikkasen kuvia Tattiksen kisoista.

http://aijaa.com/al98329

Hupsista..albumi ei ole julkinen..

Poissa Juho31+

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #366 : 01.09.14 - klo: 22.37 »
Sorry. Oli yksi ruksi unohtunut nyt pitäiäisi olla kunnossa  :shocked:
sähkö crossi gruisailija

Poissa rjf

  • Myyntialueen valvoja
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #367 : 05.04.15 - klo: 16.40 »
Kevään ekat savut päästetty, kunhan kelit vähän paranee niin pääsee kunnolla työntämään.

Mulla on FG Comp / Evo04 tjsp, tuli mulle tutulta käytettynä ja se on nyt pitkälti ehostettu, itseasiassa tuo kuvan tuote muutamaa postausta aijemmin.

Punaiset Maguran satulat edessä ja takana. Mites noitten satuloiden huoltaminen on parhain tehdä? Onko mäntien kiillottaminen turhaa, että pitääkö suoraan ostaa korjaussarjat kun tuntuu etuset varsinkin vähän laahaavan.

Jarrunesteeksi ihan tuota FG omaa jarrunestettä, vai onko jotain paremmaksi todettua?


*EDIT
Milläs prkleellä noi männät saa ulos tuolta, koitin varovasti ilmalla ja männät liikkuu eessun taassun, mutta ei ne ulos popsahda?
« Viimeksi muokattu: 05.04.15 - klo: 19.17 kirjoittanut rjf »

Poissa Lehtibakka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #368 : 05.04.15 - klo: 18.27 »

Jarrunesteeksi ihan tuota FG omaa jarrunestettä, vai onko jotain paremmaksi todettua?

Eikös osa porukasta ole vaihtanut nesteeksi citikan hytikkanestettä?

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #369 : 06.04.15 - klo: 23.49 »
Fillari liikkeestä saa sopivaa nestettä jos tolla sitikan hydraulinesteellä ei halua leikkiä. Samaa kamaa kun pyörien hydraulijarruihin laitetaan. Kyllä ne nomaalisti pitäis ne männät tulla ulos, ei välttämättä paineilmalla mutta sillä sylkällä ja nesteellä pumppaamalla. Mulla oli aikoinaan evo04:ssä jotkut vanhemmat satulat joiden mäntiä kehotettiin kiillottamaan vuosittain niin eivät kanita.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa nitropaimen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #370 : 12.05.15 - klo: 09.35 »
Ois hieno luokka jos saisi käyttää "vapaata moottoria". Olen vähän sovitellut 15cc venemoottoria ( nestejäähdytys) joka syylarin kanssakin olisi puolet kevyempi ja enemmän tehoa nitrolla. (Täysin laiton, mutta hauska hupiautoksi)
pienoisautoilua vuodesta 1965, rc autoja vuodesta 1972..
eiköhän se ole siinä. agenda 1/8 nitro rata-autot ja 1/12 sähköautot. ei muuta tälläkertaa

Poissa twinkie

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #371 : 11.08.15 - klo: 15.35 »
-
« Viimeksi muokattu: 29.04.16 - klo: 15.36 kirjoittanut twinkie »
Harrastus tauolla...

Poissa Welho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #372 : 13.02.16 - klo: 22.22 »
Tulipa tällanen joku vanhempi FG rata auto laitettua. Auto tuli ilman sähköjä ja mottia. Eilen purin atomeiks ja pesin kaikki osat ja tänään sit kasannu.
Ajatus oli et kun ei tarvi ku servot vastari ja pakoputki hommata et pääsee halvalla kesällä parkkipaikalle leikkimään mut kyl sitä hintaa tulee kun selannu rc car onlinea ja kaikkee hipo palikkaa pitäis laittaa.
"Iskarit" ei oo Iskarit vaan jousen pitimet eli uudet Iskarit pitää laittaa sit tietenki tällasessa pitää olla levyjarrut joka nurkassa niin ne pitää hommata ja tietenki hydrauliset ja jotain alu palikkaa varmaan tulee laitettua.
Mottina toimii Maverickin alkuperäinen 30cc mutta ELS Tuning tai sit otan Maverickista Zenoah 30.5cc motin ja seki on ELS Tuning.
No kesään on vielä aikaa eli ei mitään kiirettä tän kans ja saa rauhassa suunnitella. (Viimetippaan menee eka asfalteille)

Jos jollain on ylimääräsenä tällaseen jotain osaa niin saa tarjoilla yv:llä

Poissa Welho

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #373 : 13.02.16 - klo: 22.22 »
Vielä pari kuvaa.

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #374 : 14.02.16 - klo: 04.09 »
Hyi suo, kerettiläinen. 250 ilman pyöriä mahtunut mukaan. Ei vispilät oo pyöriä :cool:

Poissa Linkussa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/5 rata-autot
« Vastaus #375 : 17.06.16 - klo: 12.32 »
Jos tarvetta nopealle paketille niin löytyy täältä
« Viimeksi muokattu: 04.05.17 - klo: 10.04 kirjoittanut Linkussa »