Kirjoittaja Aihe: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3  (Luettu 242296 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #60 : 16.09.09 - klo: 11.39 »
Näin on, ei mene pötköakku.

Poissa OzTok

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #61 : 19.09.09 - klo: 09.47 »
Saakos jostain alusta säätöjä? Hyvin pelittää oma asso 5700kv motilla, kulkua todella hyvin hiekalle.

Janne
Associate B44 Ft. Castle sidewinder 5700kv,

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #62 : 19.09.09 - klo: 09.49 »
Pakettisetuppi on hyvä lähtökohta ja taakse vakaaja.

Poissa OzTok

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #63 : 19.09.09 - klo: 12.09 »
Nepä on nytte laitettu. Mites, saako noita sähköjä suojattua vesikeliltä mitenkään helposti/kotikonstein?

Janne  :roll:

Associate B44 Ft. Castle sidewinder 5700kv,

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #64 : 19.09.09 - klo: 12.13 »
Korihan tuossa on aika tiivis undertrayn kanssa, mutta kannattaa pyrkiä ohjauslinkistön takaa estämään roiskeveden pääsy sähkölaitteisiin. Vastarin voi laittaa esim. ilmapalloon ja noparista tukkii kaikki mahdolliset vuotokohdat esim. sinitarralla. Jos ei sateella ole pakko ajaa niin en kyllä suosittele, autossakin on aikamoinen huoltaminen veneilyiden jälkeen  :tongue:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #65 : 19.09.09 - klo: 12.13 »
Niin suoraan sanottuna on vaikeaa pitää vettä poissa, servon voi kyllä tiivistää vesiroiskeilta ja noparin voi laittaa kelmuun/kortsuun ja laittaa johdon kohdilta tiukasti kiinni niin ettei pääse paljoa kosteutta sisälle. Jotkut ovat avanneet noparin ja sivelleet noparin sisuskalut elektroniikka suojalakalla.
- Tapsa

Poissa jtp

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #66 : 19.09.09 - klo: 13.34 »
Noparin suojaamiseen jos käyttää kelmua tai jotain mikä peittää sen kokonaan niin huoleksi voi tulla lämpöongelmat. Omassa b44:ssä on 5.5r kone ja novakin GTB ilman tuuletinta niin meinaa jo lämmöt nousta liian korkeaksi saati jos sen peittäisi kokonaan.

Poissa OzTok

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #67 : 19.09.09 - klo: 23.01 »
Moi, En siis kyllä ajatellut ajaa vesi sateessa , vain kosteassa/sateen jälkeen, ja pitihän se kokeilla ja oli spurrin aika  :roll:

http://www.rcpiste.fi/do?action=group&id=122

käykös nuo kaikki tähän b44?

Janne
« Viimeksi muokattu: 19.09.09 - klo: 23.09 kirjoittanut OzTok »
Associate B44 Ft. Castle sidewinder 5700kv,

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #68 : 20.09.09 - klo: 00.06 »
Vain "sliipperikololliset", kuten tämä
http://www.rcpiste.fi/prod_pics/9653_150.jpg.thumb.jpg
.... eli pitää olla tuollainen 8-kulmio siinä.

Vakiokoko taitaa olla 84 T ja tuskin tarvitset muuta kokoa, et ainakaan suurta eroa hammasluvussa.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #69 : 20.09.09 - klo: 11.43 »
Meneekö B44 vanteen BJ4? :shock:

-Jarkko

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #70 : 20.09.09 - klo: 15.21 »
B44 vanteissa on hexi hieman syvempi, joten voi vaatia jonkun pari shimmiä väliin.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa OzTok

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #71 : 20.09.09 - klo: 22.22 »
Pari spurrii tilattu =), Mites, onko tietoa mitä tuo castle sidewinderin 5700kv vastaisi? Veikkaus 8.5t mottia? Vai  voiko näitä edes verrata,

Janne
Associate B44 Ft. Castle sidewinder 5700kv,

Poissa JyrkiL

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #72 : 21.09.09 - klo: 08.12 »
Lainaus
Meneekö B44 vanteen BJ4?
Lainaus
B44 vanteissa on hexi hieman syvempi, joten voi vaatia jonkun pari shimmiä väliin.
TAI jos haluaa tehdä "suuren" taloudellisen uhrauksen (7.00€ RC-Pisteellä näkyi olevan hinta) niin hankkii B44:n hexit, sillä sitä uraa hexissä on jyrsitty myös syvemmäksi, joten sopivat heittämällä kyytiin.
AE/Destiny/TLR

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #73 : 21.09.09 - klo: 09.06 »
Kiitoksia vastauksista!

Pitäs tilata JC Ruluxit alle :wink:

-Jarkko

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #74 : 21.09.09 - klo: 09.12 »
OzTok: Novakin 7,5t on speksattu 5800 kv:ksi ja LRP:n 7,5t 5900 kv:ksi eli tuo on varmaan ihan hyvä aloitusmoottori lipojen kanssa, kisakoneina yleensä ollut 6,5t eli kv-arvot n. 1000 enemmän.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #75 : 21.09.09 - klo: 09.49 »
Kiitoksia vastauksista!

Pitäs tilata JC Ruluxit alle :wink:

-Jarkko

älä tilaa, levyvanteet on huomattavasti kestävemmät. Jokomossa meni noita ruluxeja 4 päreiksi edestä alta aikayksikön ratamäikkäyksessä. Levyvanteissa ei mitään vikaa ikinä.


Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #76 : 21.09.09 - klo: 09.55 »
Ahaa, no pitää varmaan sitten päätyä levyvanteisiin.

-Jarkko

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #77 : 21.09.09 - klo: 12.19 »
ainaki itte suosittelen, en tiä sitten mitä kisapiireissä jäbät on mieltä ruluxeista. Levyvanteet kuitenkin kesti aina renkaan verran, ruluksit oli päreinä ennenku renkaat oli edes lopussa. Hexin reikä miljoonasta kohti halki ja irti.


Poissa OzTok

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #78 : 23.09.09 - klo: 23.02 »
Moi, Säätelin tuossa autoa ja nyt takarenkaat kuluvat täysin keskeltä. Auto kääntyy todella hyvin hiekalla vaikka en ole edestä vielä edes säätänyt sen kummin.

Ongelmana onkin että kääntyy liian hyvin ja aina mutkassa toinen eturengas nousee ilmaan ja sehän pyörii kuin hyrrä :D

 :laugh:
Associate B44 Ft. Castle sidewinder 5700kv,

Poissa Youha

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #79 : 02.10.09 - klo: 19.00 »
Tervehdys!

Olen aikeissa hankkia B44:n ja kysynkin nyt että mitä varaosia/päivitysosia kannattaa laittaa hankinta listalle (etutukivarsien lisäksi :wink:)
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

Poissa OzTok

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #80 : 05.10.09 - klo: 14.58 »
Moi. Itse olen ajanut jotain 25 akullista eikä mitään vielä ole mennyt rikki, lukuunottamatta spurria, joka meni sileäksi..

Janne
Associate B44 Ft. Castle sidewinder 5700kv,

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #81 : 19.10.09 - klo: 18.29 »
Onko jotain "pakollisia" viriosia, joita kannattaa ottaa B44 paketin mukaan? Onko tähän saatavilla jotain iskarin suojia, ettei mene kaikki lika sisään? B4:ssä pidin itse jonkun aikaa pitkulaisia ilmapalloja iskareiden päällä. Oli vaan vähän rumat...
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #82 : 17.11.09 - klo: 19.25 »
Oletteko kokeilleet tehdä iskareiden korkkiin reikää ja laittaa siihen tulpaksi pientä ruuvia? Öljypinnan kanssa pelailu vois olla helpompaa?

"Just get some of the screws used for the hingepin retainers. and drill the plastic caps and thread the screw in. now youhave a seep hole you can plug. cheap and way easy to bleed for perfect rebound"

(Lainaus AE-forumilta)
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #83 : 17.11.09 - klo: 20.03 »
B44:ssä en ole käyttänyt tuota jippoa, mutta kyllä se toimii. Ilmankin olen kyllä saanut ihan hyvät iskarit aikaiseksi pienellä harjoittelulla.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #84 : 18.11.09 - klo: 12.13 »
Sama itelläki T4:n kans, aina niistä pumpuista tuli samanlaiset kun oli hetken harjoitellut. En ainakaan vielä oo nähny tarpeelliseksi noita ilmaruuveja. Sitä tosin en tiä, miten huipputason jätkät noita iskareita ruuvaa, mut jos sellasilla jehuilla noita ilmausruuvveja ei oo, niin eiköhän ne ole ihan turhat.

Kantsii tehä takaiskareille jotku kortsut suojaamaan p*skan sisäänpääsyä jos ei joka ajon jälkeen vaihtele öljyjä. Nelkku varsinkin nakkaa savea sinne varteen ja sisäänjoustossa se kulkee meleko nopiasti pyöriäreunasen o-renkaan läpitte pumppuun sisään. Eron kyllä huomaa ajossa kun tekee pumput uusiksi tommosista soossiversioista -> uusiin öljyihin. Ite pidin raakasti vaan sopivaa ilmapalloa takaiskarin jousen ympärillä Tnelkussa ja hyvin pelitti.


Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #85 : 18.11.09 - klo: 16.00 »
No saahan niistä joo, mutta muutaman kerran meni hermot B4:n iskareita huoltaessa. Taidan koittaa reikää. Tai no, tulis nyt auto ensin...
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #86 : 18.11.09 - klo: 20.01 »
Minä en taas osannut millään tehdä parilla eri merkin iskarilla iskareistä hyviä sen ilmausruuvin kera. Normikorkilla onnistuu samantien.. :)
---

Poissa Funk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #87 : 19.11.09 - klo: 20.41 »
Jes, tänään se tuli  :grin: Toni RC-pisteestä sanoi, että Asso on tehnyt ilmausruuvilla varustettuja korkkeja, mutta se ei saanut vielä niitä suomeen. Tein nyt kokeeksi iskarit niin, että edessä on itse modatut korkit ilmausruuvilla ja takana tavalliset alumiiniset korkit. Yhtä hankalia oli molemmat saada oikein.
Team Associated B44
JConcepts BJ4 WE

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Associated B44+kuvat
« Vastaus #89 : 22.11.09 - klo: 16.32 »
Edullisia akkuja, mutta myös todella korkeita (31mm).

Itsekin tässä hankin B44 auton, joka on kasassa. Voisin kuvia laitella tässä jossain välissä.