Kirjoittaja Aihe: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3  (Luettu 242109 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #390 : 17.04.14 - klo: 12.07 »
Hyvännäköistä jälkee ja uskomattoman siisti sorvi :azn:

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #391 : 24.05.14 - klo: 12.49 »
Morjesta

Laitoin tän saman kysymyksen noobikysymyksiinkin, mutta kysytään täältäkin.

Eli kannattaako laittaa vetareiden/kardaanien niveliin asson mustaa rasvaa, kun ei ole käytössä minkäänlaisia suoja kumeja? Jotkut käyttävät Hudyn rasvaa jopa polttiksissa, mutta tämä asson rasva on varmaankin hieman erilaista..

-Juuso
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #392 : 25.05.14 - klo: 09.40 »
Kyllä kannattaa, säästää niveliä. Itse olen laittanut durangon bootsit kardaanin niveliin.
Ospa Rc

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #393 : 26.05.14 - klo: 07.13 »
Kyllä kannattaa, säästää niveliä. Itse olen laittanut durangon bootsit kardaanin niveliin.
Okei. Kiitos vastauksesta!

-Juuso
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #394 : 29.05.14 - klo: 23.09 »
Moi

Olen ajatellut päivittää B44.1 autooni asson 12mm bigboret. Onko järkevä päivitys? Kannattaako muuta päivittää kyseiseen malliin?
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #395 : 30.05.14 - klo: 06.31 »
Moi,

Bigbore iskarin korkit ottavat kiinni iskaritorniin. Saat ongelman poistettua dremelöimällä tornia, tai ostamalla B44.2 mallin tornit. B44.2 mallista löytyy myös yksi kiinnityspiste lisää. Vakio pallokupit kannattaa vaihtaa FT lowfriction kuppeihin, ovat tosi herkät ja kestävät :)
-Goldi

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #396 : 30.05.14 - klo: 07.12 »
Moi,

Bigbore iskarin korkit ottavat kiinni iskaritorniin. Saat ongelman poistettua dremelöimällä tornia, tai ostamalla B44.2 mallin tornit. B44.2 mallista löytyy myös yksi kiinnityspiste lisää. Vakio pallokupit kannattaa vaihtaa FT lowfriction kuppeihin, ovat tosi herkät ja kestävät :)
Joo nuo B44.2 tornit ostan myös kun nuo vanhat ovat jo aikas huonossa kunnossa.. Juuri ostin uudet RPM pallokupit, mutta jos talveksi vaihtaisi uudet. Onko linkkiä heittää noista lowfriction kupeista?
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #397 : 30.05.14 - klo: 17.54 »
RPM kupit on kanssa ihan hyvät. RCM:llä ei näkynyt nettikaupassa noita low frictioneita, mutta tuossa linkki: http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_25_1450_2558/products_id/267809/n/Team-Associated-Factory-Team-Low-Friction-Ball-Cup-12
-Goldi

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #398 : 30.05.14 - klo: 20.27 »
RPM kupit on kanssa ihan hyvät. RCM:llä ei näkynyt nettikaupassa noita low frictioneita, mutta tuossa linkki: http://www.amain.com/product_info.php/cPath/1_25_1450_2558/products_id/267809/n/Team-Associated-Factory-Team-Low-Friction-Ball-Cup-12
Joo kiitos! Näitä myös olen katsellut ja NIRKissä näin ainakin muistaakseni kahdella näitä: http://www.rcm.fi/2026-jconcepts-1-10th-scale-ball-cups-white-20pcs.html
Onko laadultaan/kestävyydeltään mimmoset?

-Juuso
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #399 : 30.05.14 - klo: 21.53 »
Ei ole omaa kokemusta noista. RPM ja noi FT kupit on kestäviä ja pysyy hyvin paikallaan.
-Goldi

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #400 : 01.06.14 - klo: 11.51 »
Tuli tässä mieleen että onko assolta tulossa uutta nelkku krossia? B44.1 ja B44.2 välillä oli noin 2 vuotta kunnes tuli siis tämä B44.2. Kohta alkaa olemaan taas se kaksi vuotta takana joten varmaan myös uutta mallia tulossa pikkuhiljaa?
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Zakko

  • Veteraani
    • Profiili
    • VaasanUA
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #401 : 01.06.14 - klo: 21.28 »
Tehtaalla on polttis projekti kesken joten ei varmaankaan ihan heti.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #402 : 01.06.14 - klo: 21.34 »
Tehtaalla on polttis projekti kesken joten ei varmaankaan ihan heti.
Okei, tämä selvä!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Kimi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #403 : 02.07.14 - klo: 18.56 »
B44.2 on siirretty Asson sivuilla kohtaan " discontinued models". Oiskohan ratasdiffit pikkuhiljaa tulossa...

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #404 : 02.07.14 - klo: 20.10 »
Onhan ne olleet jo pitkään  :laugh: Onko huhuja jatkosta?
Ospa Rc

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa antti_r

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Team Associated B44.3 | JQ The Car Yellow Edition | JQ eCar

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #407 : 16.07.14 - klo: 09.05 »







Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #408 : 16.07.14 - klo: 22.47 »
Tossa ei taida olla mitään hyvää suomen saviradoille?
Ospa Rc

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #409 : 18.07.14 - klo: 22.19 »
Moro,

Hommasin jokuaika sitten Jconceptsin BJ4WE:n käytettynä.(pakko oli ostaa kun halvalla sai :grin:). Ja olen ollut kikottimeen oikein tyytyväinen. Ainoa ns. sysip*ska ratkaisu tossa on akun kiinnitys... Pelkät tolpat ja niiden päässä ruuvit joilla hiilarilevyt painaa akkuja. No eihän ne nyt kirkkaalla hiilaripinnalla pysy paikallaan vaikka kuinka ruuvaisi otsa rypyssä ruuvit kiinni..

RCM:n sivuilta kattelin Asson B44 sarjan varaosia ja silmiin osui B44.2 akku "laatikot" (muoviset kehykset). Mahtaako sen saada tuohon mun autoon ruuvattua kiinni??? B44.2 on ilmeisesti pidempi runko kuin aiemmissa malleissa, mistähän kohtaa runkoa on jatkettu???

Onko kokeneemmilla Asso-miehillä muita ratkaisuja akkujen paikallaan pysymiseksi???
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa Pexi

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #410 : 19.07.14 - klo: 07.16 »
Reikiä joudut todennäköisesti poraamaan runkoon, että palijat sopii paikoilleen. Muovisten palojen koko on akku+3mm+muovin ainevahvuus noin 3mm+3mm. Tuosta voit tarkastaa sopiiko, todennäköisesti sopii.
Team XRay

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #411 : 19.07.14 - klo: 08.36 »
Puuttuuko siitä ne hiilarikehikot akkujen ympäriltä, pohjalevyn päältä?
Ospa Rc

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #412 : 19.07.14 - klo: 09.56 »
Juu, puuttuu hiilarikehikot.
On vissiin sen verta iäkkäämpi tuo runko et ei oo ku NIMH-kennoille sopivat reijät. Myös manuaali läpyskässä puhutaan vaan NIMH-kennoista, lipoista ei mainintaa...

Pitää pistää nuo muovikehikot tilaukseen ja alkaa taas askartelemaan...
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #413 : 24.07.14 - klo: 09.44 »
http://www.rctech.net/forum/13419638-post228.html Tuosta hieman apuja niille, jotka ehkä miettivät B44.2 auton muuttamista B44.3:ksi.
Tulee ehkä halvemmaksi koko auto ostaa. Riippuen haluaako slipperin ja kuuladiffit vai keskidiffin ja ratasdiffit.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #414 : 11.08.14 - klo: 20.27 »
Siis miten ihmeessä spurrin saa tuolta pois? Niissä osissa mihin kardaanit vai mitkä lie ovat tulee näyttää olevan joku tappi siellä sisässä mutta ei tule millään ulos. Ja autona tuo B44.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #415 : 11.08.14 - klo: 21.06 »
Avaa se alumiinikansi spurrin päältä ja nosta pakettina pois kolosta.
Ospa Rc

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #416 : 11.08.14 - klo: 21.28 »
Kyllä mää sen sain jos siis mutta en saa sitä spurria pois siitä autosta.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #417 : 11.08.14 - klo: 22.27 »
Eli et saa sitä keskiakselia purettua? Takapäässä on pienten ruuvien alla tappi ja etupäässä o-renkaan alla tappi. Lataa vaikka manuaali asson sivuilta niin auttaa näkemään osa kerrallaan.
« Viimeksi muokattu: 12.08.14 - klo: 07.28 kirjoittanut Testikuski »
Ospa Rc

Poissa Pexi

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #418 : 12.08.14 - klo: 07.50 »
Mori,
Siitä syystä tappi eivtule pihalle, koska slipperin jousi on kireellä vielä.
Eli löysää slipperin sininenvmutteri, jonka jälkeen vastapuolen o-renkaan alla oleva tappi lähtee pois helposti.
Tämän jälkeen koko paketti purkaantuu helposti.

T,pekka
Team XRay

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3
« Vastaus #419 : 15.08.14 - klo: 08.32 »
Tarkoitus huoltaa autoa, iskarit ja ohjaus pitää korjata.
Missä vaiheessa kannattaa difiä korjaamaan, miten testata niiden kunto?
Tarvetta vaihtaa diffien kuoria?
Entä laakerien ja shimmien vaihto?
Hiljaisia ovat ajaessa.
Auto on 44.2.

8.2E-Tron. *ajossa taas*