Kirjoittaja Aihe: Team Associated T4 + kuvat  (Luettu 38128 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Team Associated T4 + kuvat
« : 16.07.09 - klo: 00.42 »
Kyseisen auton keskusteluun liittyvä topici. Olen tässä harkinnut autoa ns bashaukseen ja radalle jossa B4 krossari ei niin edukseen ole. Olen katsellut Stampedea, Rustleria yms. Sitten muistin että onhan Assollakin oma takavetotrucki. Asso on minulle ainakin ollut hyvin palveleva merkki, autot olleet laadukkaita ja kestäviä, myös varaosatarjonta ja niiden saanti ollut kiitettävää. T4 siis kiinnostaisi erittäin kovasti. Sähköt ovat jo valmiina joten auto rakennussarja kelpaisi. Factory Team malli olisi mieleen juurikin titaanisien vanttiruuvien kera. Oma B4 on Team, mutta joitain osia päivitelty (juurikin vanttiruuvit) Muiden kokemuksia autosta ja vinkkejä sekä huomioitavaa auton suhteen.

Autos siis tämä

http://67.199.85.166/ae/t4/t4_home.php
« Viimeksi muokattu: 27.07.09 - klo: 01.03 kirjoittanut snakepoison »
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #1 : 16.07.09 - klo: 01.25 »
Jep jep.
Oiva valinta.

Yhellä kaverilla on tosta se rtr malli jolla on kurvaillut entisellä Lippiksen radalla.
Lippiksessä on myös muistaakseni Jesse niminen poika kurvaillut kans  T4:sella,
hänellä taisi olla joku team tms. kittimalli, ellen ihan väärin tiedä.

Tämä kaveri jolla on se rtr malli, on pommittanut Lippiksen 1/10
krossiradalla oikein kunnolla ja selvinnyt varsin pienillä vaurioilla.

Alustasta on napsunut muutamia "sulakeosia", takahubi, muistaakseni yhet etu ja
taka iskari tornit ja muistaakseni siinä kaikki.

Noi siis rtr mallissa.

Heti alkuun suosittelen kunnon kahva mallisia kuusiokolo avaimia, ellei niitä jo oo.
Vanttiruuvit on kätevät.

Varaa pakkiin takahubeja, iskaritorneja, tukivarsia ja ohjaus paloja,
tuskin muuta menee rikki, ellet ajele aivan päin seiniä.

Toni

Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa unkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #2 : 16.07.09 - klo: 09.04 »
Itselläni on tuollainen Team-versiona. Ihan kiva auto ja helppo ajaa, tosin enpä ole ajanut autolla varmaan 10 akkua enempää. Ainoastaan yhdet muoviset korinkiinnikkeet takaa on hajonneet katolleen päätyneen hypyn seurauksena. Päällimäisenä autossa harmittaa ruuvien/metalliosien huono laatu pinnoituksen osalta. En ole autolla tosiaankaan ajannut märässä, mutta silti ruuvien kannat ovat vetäneet ruosteeseen. On Asson laatu laskennut sitten oikean RC10:n

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #3 : 16.07.09 - klo: 09.40 »
ruostetta ruuveissa ja titaaniset vanttiruuvit  :mrgreen: :mrgreen:

Asiaan, hyvä kampe, osta!


Vehe pelaa ihan pirun hyvin, mutta hajoaa tarvittaessa. Ruuveissa ei oo mitään vikaa, vaikka päät ottaski ruosteen väriä. Titaanivantteja ei tartte, ne rautasetki pelaa. FT versiota ei tartte pihasuttaukseen vaan tiimi toimii. RTR settiki on takuulla ihan nokko, mutta mitä sitä turhaa osteleen niitä hiilikamoja ja vakioradioita mitkä ei oo minkään arvosta roinaa.

CVD vetarit alkaa purkautumaan jossain vaiheessa enemmillä ajoilla, eli kantsii PÄSSÄYShommiin pistää samantien noi normi dogbonesit, pelaa ihan yhtä hyvin, muttei leviä välille, eli on huolettomampaa.

Omalla oon ajanu varmaan tuhat akkua, vaihto-osien lista on pitkä, mutta samalla ajolla on varmaan ihan yhtälailla myös muilla vehkeilla lista pitkä.

Jos puhutaan taas rataominaisuuksista, niin ei T4 ja joku stamppeden tötterö ole mitenkään verrattavissa, Assolla sentään pystyy ajamaan rataa.

Lista varaosista mitä laite tarttee, VÄHINTÄÄN!

-laakereita
-tukivarret molempiin päihin
-iskaritornit
-vaihteiston runkolevy, eli se irrallinen peräosa joka on sama ku B4:ssä (omaan päivitin alumiinisen kun täytty kymmenen rikotun muovilevyn määrä) - hajoaa herkästi koska T4:ssä on isommat voimat ja vivut ku B4:ssä

Tolla omalla on ajettu vaikka missä ja yhä se pelaa. Laakereita vaan kantsii hommailla varalle ja pallokuppeja vaihella sillontällön niin pysyy klapit veke. Säädöiksi joku cavalierin perussetuppi + akseliväli ja camperit oman maun mukaan niin toimii vallan hyvin.

Jos meinää pässäämällä hyppiä, niin kantsii kuitenkin ehkä koittaa löytää alastulolliset hypyt. Mitään aivotonta tasamaalle läpsyttelyä kampe ei varmasti kovin pitkään siedä muoviosineen.

Ainiin, toinen pätevä vaihtoehto on Firestormi jossa on säädöt, mitat ja kilkkeet melkolailla yhteneväisiä asson kans.

Pari fotoaki on vissiin näpsästy eri setupeista.























OIKEALLA radalla B4 on parempi/helpompi/nopeampi ajaa ku möhkäleT4, mutta jos tykkää sutia pihalla ja sepelikössä niin T4 on parempi valinta. Jos vetää pitoradalla, esim sisällä matolla niin kantsii vääntää alle suoraa buggyn renkaat, auto toimii huomattavasti paremmin ja tarkemmin.


Pistetäämpä vielä osalista mitä on paukkunu.
-Kaikki tukivarret
-Etuiskaritorni
-Top plate keulaan
-laakereita
-pallokuppeja
-takarunkoja abt 10kpl, nyt aluosa kiinni ja on ehjä
-vaihelootikon kuoret
-idleriratas laatikosta
-vetareita x määrä
-vanteita nippu (etuvanteet halkeaa luvattoman helposti)
-kori
-"siipiteline" takaa, eli korin kiinnikkeet




« Viimeksi muokattu: 16.07.09 - klo: 09.57 kirjoittanut Datajätkä »

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #4 : 16.07.09 - klo: 09.50 »
^ Tämä on komea kuva.

Teillä näyttäs olevan aika hyvä päshinkiskene siellä, niin kuvailkaapas joku ultimaattumrääkkäysvideo! :)

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #5 : 16.07.09 - klo: 10.02 »
Ei maha meistä oikeen kukaan osata kuvata videota, ainakaan niin ettei se näyttäs tolokun pskalta  :grin: Suunnitellaan, ixus on kuitenkin about aina taskussa.

Unohtu mainita, että auto kantsii sit hommata suoraan RC-Pisteeltä. Ite olin uskossa että säästän jotain älyttömiä ulkomaantilauksella, mutta soitto Tonille varmensi tilanteen..ei MITÄÄN järkeä alkaa tilailemaan jostain jerusalemista ku suomesta saa halvemmalla auton.


Poissa Youha

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #6 : 16.07.09 - klo: 10.50 »
Itse olen ollut tyytväinen myös autoon (Factory team). Omalta osaltani kulutusosia ovat olleet:
-Korin takakiinnikkeet
-Etu tukivarret

vasen c-pala ohjauksesta ja takaiskaritorni ovat kerran myös hajonneet mutta se vaati jo sitten kunnon mällin.
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #7 : 16.07.09 - klo: 11.06 »
Datajätkä. Tarkoitatko tuolla vaihteiston runkolevyllä sitä rautaista levyä, joka tulee vaihteisto askiin siinni ? Tähän levyyn sitten kiinnitetään moottori. Kiitoksia kaikille hyvistä vastauksista, jatketaan tpeicia kuitenkin. Suurella todennäköisyydellä tulen kallistumaan kyseiseen autoon. Olen miettinyt muitakin vaihtoehtoja, mutta Asson luotto on silti minulla kova, vaikkkakin laatu on hieman maksanut. Myös se että omistan ja olen omistanut monia Asson autoja vaikuttaa päätökseen. kokoaminen on jo niin tuttua että sen voisi silmät kiinni tehdä. Olen kanssa kuullut että ruuvvit ruostuisivat, itselläni B4 autossa ( Team ) ei ole tätä ongelmaa tullut esille, mutta jos tulee niin aina voi ruuveja vaihtaa. Tulen varmasti ajamaan T4 / tai muulla Truckilla myös ihan radoilla ja paikoissa jossa B4 ei mene. Ihmetyttää että miksi suomessa ei ajeta truckeilla kilpaa ? yhdysvalloissahan se on suosittua. Jatketaan aihetta kuitenkin Asson truckista
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #8 : 16.07.09 - klo: 11.16 »
olikos sulla jo ollut asso sc10? sehän on melkein sama peli, pidempi vain. lisänä suojaavat puskuri ja koppa.
datajätkän kanssa ajettu montulla ja radalla.
jos kuskien taidot (ajoon ja säätöön) olis samalla tasolla niin uskon että sc10 pulkalla pysyisi t4:n perässä radallakin.

Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #9 : 16.07.09 - klo: 11.28 »
olikos sulla jo ollut asso sc10? sehän on melkein sama peli, pidempi vain. lisänä suojaavat puskuri ja koppa.
datajätkän kanssa ajettu montulla ja radalla.
jos kuskien taidot (ajoon ja säätöön) olis samalla tasolla niin uskon että sc10 pulkalla pysyisi t4:n perässä radallakin.


Juu oli mulla SC-10, mutta ei ollut minun juttuni. SC-10 oli muutenkin pari juttua josta en pitänyt ollenkaan. laitetaanpas listaa
- Renkaat. olivat aivan surkeat, joilla ei saanutradalla minkäänlaisia pitoja
- Akkukiinnike. ihan hyvä idea, mutta mua alkoi ärsyttämään se yli kaiken, B4 toimiva ratkaisu
- Vetarit. koiranluu, mulla on muutamassa autossa ne ollut ja täyttä kuraa. Tietysti on poikkeuksiakin. CVD vetarit on minun makuun
- Ratasdiffi. On taas makuasia, mutta itse en siitä pidä, kuuladiffi kunniaan.
- Vanttiruuvit. Teräksiset. Samanlaiset oli B4 ja ne vääntyivät, päivitykset heti titaanivantteihin.

SC-10 keräsi myös likaa ihan mielettömästi. Corr meininki on pirun siistiä, mutta minun mieleeni ei auto ollut valitettavasti. 
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #10 : 16.07.09 - klo: 12.41 »
no eikait niitä ruuveja tartte sen takia vaihtaa että vaihtavat väriä mustasta ruskeaksi, ei noihin niin korroosio ehi ottaa että pitäs alkaa paikkoja hitsailemaan niinku nissanin pohjaan  :mrgreen: Toi mun kapistus on uinu melko sooseissa, eikä siinä kyllä ruosteen takia yhtään pulttia p*skana ole  :mrgreen:

Kuinka paljon snakepoison on ajellu oikealla radalla nikkoautolla? Jos oot sielä ajanu SC10:llä ja B4:llä (kunnon savi- tms kovapohjainen sähkörossibaana) niin kyllä tiedät miksei joku trukkikisailu ole kovin järkevää touhua. Hitaita ja jäykkiä möhkäleitä. Jos tuupparilla pitää kisaa ajaa, niin eiköhän suomen kokoisessa pläntissä riitä ihan tuo B4-merkkiluokka eli M2 10. Kulisseista oon seuraillu tota corrihommeliakin, niin onko vielä saatu yhtään kisaa pystyyn? Ja melko moni näyttää myyvän noita tötteröitäänki veke? Omakohtainen vaihto buggystä trukkiin johtu ihan täysin siitä että meän oma rata on niin p*ska pohjaltaan ettei buggyssä riittäny maavara ja toisekseen trukilla pystyy vetään myös hiekkamontturosseja laparenkailla. Tietty voishan buggyynki viritellä trukin renkaat montulle..

Mikä koiranluuvetareissa oli huonompaa ku cvd vetareissa? Ittellä ainakin on järki menny täysin noiden nivelvetareiden kans ja pistin koiranluut. Ajoa tulee ehkä 5-10akkua viikossa (suurin osa rataa), nuo cvd:t tahtoo alkaa purkaantumaan melko nopiaan tahtiin kun sille tasolle ajautuu. Koiranluiden sivuttaisliikkuma pitää vaan "shimmata" kohilleen, eli ettei äärijoustossa kilahtele vetarit radan varteen.

T4 kerää muuten ihan samaan tahtiin p****a sisälle ku SC10, ratkasu siihen mullan keräilyyn on buggyn koppa alle suojaksi.

No niin tai näin, tuo SC10 kannattee päivittää M8 renkaille ja jos T4 kiinnostaa niin ostaa 19 taalalla T4:n pohjalevyn(lyhyempi ku sc10) ja trukin rengaskerran, ei tartte koko autoa välttämättä vaihtaa.

HPI Firestorm tosiaan on myös hyvä valinta, mutta jos on assoja ennestään niin varaosien puolesta ehdottomasti T4.

Se pohjalevy on se laatta mihin tulee koko vaihdelaatikko+takatukivarret kiinni. Eli tavallaan pohjalevyn jatke. Soppelisti ku napsauttaa pohjan kunnolla vastikseen, tulee mursketta.


Auton kokoaminen nyt ei liikoja vaadi. Napsuttelee vaan osat ruuveilla toisiinsa kiinni. Samanlainen 10palainen palapeli toi on ku B4:ki




Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #11 : 16.07.09 - klo: 17.52 »
Datajätkä. En paljoa ole valitettavasti päässyt ajamaan kunnon radalla, radoilla kuitenkin,   mutta hieman huonoilla. Siksipä Trucki on minullekin tulossa, B4 jää moneen paikkaan kiinni ja pohjakosketuksia tulee liikaa.

Mä en ole saanut CVD-vetareita kappaleiksi, vaikka ajan itse myös aika paljon juurikin sen 5-7akullista viikossa. Osa ajoista tapahtuu radalla ja osa bashausta sekä keiloilla merkityllä radalla. Koiranluuvetarissa päissä olevat metallitikut ovat minulla katkeilleet. Noh, nyt meni joka tapauksessa T4 tilaukseen.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #12 : 16.07.09 - klo: 21.48 »
Laitetaan nyt omankin T4 FT:n kuvat tähän varsinaiseen T4-topicciin:
(auto edelleen ajamaton).







THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

karvanaama

  • Vieras
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #13 : 16.07.09 - klo: 22.25 »
Tuo --> http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=235903_144&products_id=29889 on itselläni osoittautunut kaikkein hyödyllisimmäksi päivitykseksi. Eihän se autoa kauniimmaksi tee, mutta säästää monet tukivarret ym..

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #14 : 17.07.09 - klo: 00.21 »
Mulla oli sama puskuri omassa mutta heivasin veke, tossa on kulma niin typerä että tulee liikaa etuylitystä ja toi toimii melko tehokkaana kattokerhottajana. Ainaki itellä sei pelannu missään, montulla oli ku kuokka hiekassa ja radalla oli ylipitkissä hypyissä nokkaländeissä aina tiellä. Omaan hiluxiin vaihoin sen vakion asson puskimen tommoseen vähän lujempaan RPM:n tekoseen.

Suhin tossa uuen kopan, rajaus oli tarkotus tehä sumuksi mutta ei sitä osannu  :mrgreen: Piti sit tarrottaa ruma saumakohta silmälumeeksi. Viikonlopun monttusetupsit kiinni.






Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #15 : 17.07.09 - klo: 08.03 »
Tuo --> http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=235903_144&products_id=29889 on itselläni osoittautunut kaikkein hyödyllisimmäksi päivitykseksi. Eihän se autoa kauniimmaksi tee, mutta säästää monet tukivarret ym..
OT:
tuon firman puskimet toimii ainakin xray m18t prossa, joten miksei t4:ssäkin.
ovat lujia, mutta jos saa rikki niin takuu toimii, lähetät vain kuvan rikkoutuneesta sähköpostilla, niin uusi on viikossa kotona!

reiskalla täyskaasu hyppy suoraan betoni palkkiin, kauhea pamaus ja ainoa mikä meni rikki oli tuo puskuri!

Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #16 : 17.07.09 - klo: 14.49 »
Ei pidä paikkaansa että SC10 keräisi p****a sisäänsä. 20min ajoa kuivalla saviradalla jossa oli pari lätäkköä. Ilmeisesti en ihan joka lätäkköä kerinnyt väistää?





Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #17 : 19.07.09 - klo: 11.24 »
Ei pidä paikkaansa että SC10 keräisi p****a sisäänsä. 20min ajoa kuivalla saviradalla jossa oli pari lätäkköä. Ilmeisesti en ihan joka lätäkköä kerinnyt väistää?






Huh, kylläpä kerää julmetusti p****a. Ehdottomasti vaatisi jonkun buggy-korin tms suojaksi.

Poissa Osku97

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #18 : 19.07.09 - klo: 21.41 »
Ajattelin pistää tänne tämösen kun en uutta aihetta vihtiny (vielä tässä vaiheessa) alottaa, onhan tämä auto kuitenkin aika samanlainen... :smiley:

 Elikkäs onkohan tuo annsmannin macnum ollenkaan kestävä? Kyllä näköjään on cvd vetarit (vai mitkä ne nyt oli), slipperi ja kuuladiffi vakiona. liukulaakerihan tuossa tulee, ja muoviset iskarit, mutta ne ei ole kalliita päivittää... moottori tlee mukana, mutta sen voi viskata menemään (ansmannin ei huollettavia)...
Autohan on siis tämä: http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_130&products_id=2397

|Ansmann racing Royal Flash|

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #19 : 20.07.09 - klo: 08.00 »
vade retro satana!

eli vapaa suomennos latinasta älä: osta ansmannia. ikinä.
jos trukkia kaipaat ja budjetti ei anna periksi ostaa oikeaa, niin säästä vielä hetki ja osta sitten vasta.

oikealla tässä tarkoitin kestävämpää merkkiä johon saa hyvin osaakin esim. hpi firestorm, asso t4, traxxas rustler.
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa Toikkanen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #20 : 20.07.09 - klo: 08.41 »
Käytettyjä autoja kannattaa katsoa. Huippu vehkeitä varmasti halvemmalla kun kaupasta.
Venom Creeper | Tamiya DB-01 Baldre | Xray T1 Rally edition

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #21 : 20.07.09 - klo: 12.15 »
Auton kasaukseen pääsee tällä viikolla. Tosiaan mistään jerusalemista ei kannata autoa tilata. SOitto RC-pisteelle ja Tonille ja auto löytyi. Iso kiitos sinnepäin. En mäkään oikein Ansmaniin luottaisi. Kokemusta minulla ei ole itselläni, mutta eräällä kerholaisella on kyseinen auto ( mallia en muista ) buggy mallinen ja koko ajan auto on kappaleina. Tosin silä bashataan myös aikalailla rajusti
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #22 : 25.07.09 - klo: 12.51 »
No niin, auto saatu kasaan. Täytyy napsia kuvat ja laitella tänne. Helppoa Asso-osastoa tuo kasaaminen. Testiajo myös keretty ajamaan ja positiivinen yllätys oli kyllä. Auto on helppo ajaa ja joustotoiminta toimii mahtavasti. Tiistaina vasta pääsee ajamaan radalle, joten katsotaan miten se onnistuu.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #23 : 25.07.09 - klo: 16.12 »
No miten se ajo nyt sitten eros SC10:stä joka ei ollut sun juttus? T4 on lyhyempi eli suorilla vaikeampi hallita ja jos tehoja on yhtään ei eturenkaat tavoita maata kovin usein?

Mulla on itsellä toi Losin XXX-T joka on melko samanlainen T4:n kanssa ja on se paljon vaikeempi ajaa kuin SC10. Rengastus varmaan melko ratkaisevaa, mulla Losissa käytössä nyt PL Gladiatorit, aiemmin ajanut niillä alkuperäsillä 30-series renkailla, Prolinen Bowtiella, myös 30series ja SC10 vakioilla. Talvella ajelin sisällä foameilla ja kun niissä ei ollut pitoa ei ollut ongelmia kevyen keulankaan kanssa.

Se mitä en jaksa ymmärtää Assoissa on erikokoiset mutterit etu- ja takaakseleilla? Losin renkaat saa pois vain yhtä hylsyä käyttämällä. Jos en olisi hankkinut Assoon aluhubeja eteen olisin vaihtanut varaosalaatiokostani Losin hubit, c-palat ja etuakseli aikoja sitten. Näyttävät sopivan päikseen ehkä pienellä shimmaamisella.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #24 : 26.07.09 - klo: 13.02 »
T4 mielestäni paljonkin rauhallisempi ajettava kuin SC10. T4 on helppo hallita mutkassa, kun taas SC10 perä irtosi heti kättelyssä. En tiedä olivatko SC10 säädöt sitten pielessä, mutta itseäni T4 mielyttää enemmän
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #25 : 26.07.09 - klo: 14.08 »
T4 mielestäni paljonkin rauhallisempi ajettava kuin SC10. T4 on helppo hallita mutkassa, kun taas SC10 perä irtosi heti kättelyssä. En tiedä olivatko SC10 säädöt sitten pielessä, mutta itseäni T4 mielyttää enemmän

Alkuperäiset kumit lienee SC10:n suurin "ongelma" verrattuna T4:een. Pehmeämmällä seoksella paranee varmasti hallittavuus.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #26 : 26.07.09 - klo: 14.26 »
T4 mielestäni paljonkin rauhallisempi ajettava kuin SC10. T4 on helppo hallita mutkassa, kun taas SC10 perä irtosi heti kättelyssä. En tiedä olivatko SC10 säädöt sitten pielessä, mutta itseäni T4 mielyttää enemmän

Alkuperäiset kumit lienee SC10:n suurin "ongelma" verrattuna T4:een. Pehmeämmällä seoksella paranee varmasti hallittavuus.
Tuo varmaan juurikin se suurin syy. SC10 tuntui että minkäänlaisia pitoja ei saa maahan.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated T4
« Vastaus #27 : 26.07.09 - klo: 23.21 »
Bashausta hiekkamontulla
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa juhou

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.juhou.1g.fi
Vs: Team Associated T4 + kuvat
« Vastaus #28 : 05.10.09 - klo: 18.46 »
sanokaapa mikä servo mahtuu T4 ? tuo oman academyn savöc sc-0252 ei mene...
-3 racing sakura zero s drifter-
www.juhou.1g.fi

Poissa Youha

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Team Associated T4 + kuvat
« Vastaus #29 : 05.10.09 - klo: 18.55 »
Ainakin Sanwan ERG-VZ on itellä ja käsittääkseni kaikki noi sanwan "vakio" koon servot mahtuu.
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz