Kirjoittaja Aihe: Team Academy GV2  (Luettu 107807 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Don

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Academy GV2
« : 17.07.09 - klo: 23.40 »
Kun tuolla academy keskustelussa on ollut näitä neliveto ja kaksveto juttuja sekasin ja nelivedollekin on perustettu oma ketju, niin eikö olis hyvö jos tällekin perustettaisiin oma ketju?
Pliis ei tänne näitä keskustelunsiirtokehoiyuksia vaan vaikka yvllä ennemmin kiitos. Toistuvat keskustelun siirto kehoitukset "etkö olis voinut kirjoittaa tonnesinnejatänne) vailla muuta sisältäarvoa ovat roskaamista.


Asiaan:
Olen ajatellut hankkivani Team Academy GV2 pro version. Ajelupaikkana on ulko savirata.
Moottori/nopari yhdistelmäksi olen ajatellut hobbywing 60A säädintä ja 9t moottoria. Olen ymmärtänyt, että takavetoisten kanssa olisi hyvä olla pehmeästi kiihdyttävä ja näistä hobbywinkeleistä/ezruneista/speedpassioneista on kuultu vain hyvää hintaisekseen.

Toinen vaihtoehto ecspeed 60Asensorillinen nopari+8,5t kone.

Onko kellään kokemuksia em mainituista moottori/nopariyhdistelmistä takavetokäyttöön? Kumpaa suosittelisitte: sensoriton hobbywing vai sensorillinen ecspeed?
| Hobao Hyper 10SC |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #1 : 18.07.09 - klo: 04.15 »
Kuten tuo nelkku topikkikin niin eiköpähän se tämäkin mene lukkoon hyvin nopeasti.

Tietoa löytyy jo olevasta topikista, ja mikäli ei löydy niin siellä kuitenkin voi ja varsinkin kannattaa kysyä asiasta, jolloin kaikkien on helpompi vastata ja myös seuraavien kysyjien helpompi mahdollisesti löytää vastaukset omiin kysymyksiin.
Eikä siis tarvitse käydä läpi jopa kolmea eri topikkia.

Eli...
Vaikka kuinka hyvä kysymys olisi jne niin pliiiiis...
Esitä asiasi jo olevassa topikissa niin seuraava kysyjä löytää vastaukset kysymyksiinsä helpommin.

Vastaan kysymykseesi heti kun ehdin sen näkemään academy topikissa.
Itsellä on kokemusta kyseisistä laitoksista...

Poissa janus

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #2 : 18.07.09 - klo: 07.58 »
Edelleenkään en nää mitään järkeä tunkea noita kaikkia malleja samaan topikkiin, koska se hämärtää sitä mitä mallia mikäkin asia koskee. Mutta mielipiteitä saa olla kaikilla ja moderaattorit varmaan hoitaa yksinvallalla hommat kuntoon. Ja tämänkin viestin saa poistaa.

Asiaan: Itsellä kokemusta vain siitä EZrunin 60A + 8.5 lankasesta sensoritomasta ja vielä drifterissä, mutta hyvin se peli toimi koko ajan. Muuten suosittelen sensorillisia koneita. Mutta rahaa ne maksaa enemmän jos ei käytettynä osta. Yhdellä kaverilla oli 2-vetokrossissa se 5.5 lankanen ja hyvin taisi toimia sekin. Poweria voi olla vähän liikaakin ainakin sisällä.
RC-kamaa myynnissä. Osta pois kun harrastukseni loppui. http://rc10.fi/index.php?topic=42788.0

Poissa Youha

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #3 : 18.07.09 - klo: 15.30 »
Jatketaan nyt tätä offia kun sitä kaikki muutkin jauhaa. En ymmärrä miksei nämä academytkin voi olla omina topiceina, onhan täällä foorumilla pelkkä asso topici ja silti noita
Asson mallikohtaisia topicceja tulee kuin sieniä sateella eikä kukaan niistä vaahtoa. Ja Itsekin olen mahdollisesti kiinnostunut Academyistä ja mielelläni luen autoista niiden omista topiceista.
« Viimeksi muokattu: 18.07.09 - klo: 15.37 kirjoittanut Youha »
Team Associated RC10T4 Factory team/LRP Sphere Competition 2007 Edit./Novak SS Pro 8.5T/Sanwa MX-3FHSS 2.4GHz

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #4 : 18.07.09 - klo: 21.26 »
Samoilla linjoilla topicin aloittajan kanssa, tämä 2WD on se suuremman yleisön auto, joka mielestäni ansaitsee ihan oman keskustelunsa.
8.5 moottori on ihan mainio valinta GV2:een, tuli tänäänkin todettua että vauhti riittää kyllä kisoissakin. Hyvinkään SM:ssä neljä Academyä, joista kaksi A-finaalissa, molemmissa finaaliautoissa Novakin 8.5 ProStock -moottori.
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #5 : 18.07.09 - klo: 22.39 »
Okei... Annetaan periks... Saa nähä antaako modetkin periks vai meneekö lukkoon niinkuin academyn nelkku topikki.

Mut joo...
Kysyttiin tosta noparimoottori combosta...
Ehdottomasti EC Speed setti.
Itsellä on EC nopari joka on ollut loistava hintalaatusuhteeltaan.
Moottorina mulla on ollu Avademyn nelkussa GM Evo3 7.5T
Mulla on ollu käytössä myös vastaava nopari kuin tuo hobbywing... (eri tarroilla vaan)
Ero näiden nopareiden kesken on todella selkeä.
Tuo sensoriton on hyvä nopari, ei siinä mitään...
EC sensorillinen vain vastaa kaasuun paljon paremmin, ajo on sulavampaa paremman kaasun vastaavuuden takia + että tehoero on selkeä.
EC noparilla autoon tuli kulkupuolta aivan selvästi lisää.

Tuo 8.5 combo on nelkussa liian vähän tehoa, johtuen että EC moottorit eivät tarjoa lähellekkään samaa vääntöä, eikä muutenkaan tehoa kuin käytössäni ollut GM EVO3 7.5 moottori.
Takapotkussa ekaks moottoriks tuo 8.5 on varmasti lipo akkujen kanssa ihan tarpeeksi.
Tosin 5.5 moottorilla kulkupuolta hivenen enemmän.

Nuo "halpismoottoreiden" lukemat eivät ole suoraan verrannollisia laadukkaiden moottoreiden tehojen kanssa.
Eli esim novak 8.5 tarjoaa kyllä selvästi enemmän potkua kuin tuo EC setin mukana tuleva.
EC setissä 5 moottori vastaa ehkä karulla vertailulla tehonsa puolesta laadukkaampien moottoreiden apaut 6.5-7.5 moottoreita.
Joskin kiertää toki hieman enemmän, mutta voimaa ei ole yhtä paljon, jonka takia siis kulkupuoli lähinnä vastaava laadukkaampien "lussumpien" moottoreiden tasoa.

Joskin tosiaan takatuupparissa tuota 5.5 EC moottorinkaan tehoa ei välttämättä radalla hirveän helposti pysty hyödyntämään.
Jos siis kuitenkin ekaa settiä autoon hankkii.
8.5 kun on tosiaan lussumpi, mutta silti ihan kivasti vie takatuupparia lipo akulla, niin ajo radalla sujuu paremmin kun ei mene ajaminen turhaan ylimääräiseen suditteluun ja sitäkautta radalta ulos ajoihin ja hyppyreissä kaatoihin.

Ehdottomasti siis suosittelen tuota EC comboa... Erittäin loistavaksi setiksi todettu jo viimetalvena.
Ja siis varmasti antaa rahoille vastinetta mielestäni paremmin kuin mikään muu markkinoilta löytyvä setti.

Poissa pulla

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #6 : 19.07.09 - klo: 09.27 »
Mulla on itselläni ollu puol talvee toi ec:n paketti ja ihan hyväksi on todettu, mutta olen kokillut 8.5 ja 5.5. Molemmat on ollut vähän laiskoja. Kyllä mä laittasin sen taka potkuu, on sen varran laiska niin helppo hallita.
Kylätason RC-kuski  XRAYMAN

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #7 : 19.07.09 - klo: 10.23 »
Niin kumman sen???

Ja siis tuolla 8.5 koneella on ajettu nelkkua mattoradalla ihan hyvin kokemuksin... 5.5 tosin olis parempi.

Tuo riippuu hirveästi siitä missä ajetaan.
Jos rata on pieni niin tuon 8.5 tehot riittää takapotkussa heittämällä.
Jos taas iso rata niin 5.5 mieluummin.
Ja kuten sanoin...
Jos ekaksi setiksi on jokatapauksessa hommaamassa niin tuo 8.5 on erittäin hyvä setti.
Sillä oppii ajamaan nätisti, kun ei ole liikaa tehoa hieman liukkaallakaan alustalla... joskin sitä tehoa kyllä tuossakin on.
Sit kun on vähän enempi ajokokemusta alla niin voi hankkia paremman pelkän moottorin joltain laadukkaammalta valmistajalta.
Moottorin joka on kuitenkin parempi kuin olisi tuo 5.5 EC

Poissa pulla

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #8 : 19.07.09 - klo: 10.38 »
No mulla on itteläni b4 8.5 se kulkee ihan tarpeeks ja kiihytyy ihan hyvin. Suosittelen sitä 8.5.
Kylätason RC-kuski  XRAYMAN

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #9 : 19.07.09 - klo: 10.59 »
Jep... sitä minäkin. Ylemmässä viestissäsi ei vaan tullut ihan täysin selväksi että kumpaa moottoria suosittelet.

Kun tosiaan akkuina vaan on lipo niin kyllä tolla 8.5 setilläkin kummasti auton keula kevenee pitävällä alustalla kiihdyttäessä ja huiput vähintään riittävät keskikokoisella radalla.
Eli mistään lusmusta moottoristahan ei kuitenkaan kyse ole.
Hakkaa kyllä mennentullen halvat harjalliset moottorit ja siis tosiaan kulkupuolta sen verran että ensitalven varmaan tuolla moottorilla itsekin takatuupparia ajelen.

Poissa laban

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #10 : 19.07.09 - klo: 12.51 »
Itselläni tämä auto on ensimmäinen 1/10 krossari ja ensivaikutelmat kymmeneltä akulliselta on että hemmetti kun hiukois kokoajan olla radalla! :)

Itselläni on käytössä hobbywing 9t kombo koska sain ton noparin ilmaiseksi niin pääsin halvalla. Vauhtia riittää, mutta ehkä aivan hitusen verran kaipaisin lisää vaasan radalla missä ajelen. Tulevaisuudessa mahdollisesti hankin tuon ecpower 5.5t setin niin ei ainakaan pitäis olla vauhdista pulaa, ja kai sitä pystyy jotenkin noparistakin rajoittamaan jos aivan holtittomalta tuntuu?

Poissa Don

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #11 : 21.07.09 - klo: 08.18 »
Ei ollut tarkoitus dissata ketään eikä alkuperäistä academy topikkia. Ajattelin aihetta perustaessani, että tämä auto ansaitsee oman topikin. Edellä on jo tullut syitä siihen.

Kiitokset kaikille ketkä on suositelleet moottori/ noparia. Panin tilaten Ec Speed kombon 8.5 koneella. Rata millä tulee pääasiassa ajeltua on pienehkö ja tämä on eka takakrossari mulle.

Ajattelin ostaa auton mukaan 30,35,40 iskariöljyjä. Tuleeko auton mukana diffiöljyt vai pitääkö ne ostaa erikseen?
| Hobao Hyper 10SC |

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #12 : 21.07.09 - klo: 10.51 »
Hyvä valinta... Varsinkin kun on ekasta takatuupista kyse ja pieni rata...
Tulet huomaamaan että jos sulla on varsinkin lipo akku käytössä niin tehoa ei tuosta todellakaan puutu.

Diffirasva tulee mukana... Diffiöljyähän näissä ei käytetä kun käytössä on kuuladiffi, eikä suljettu ratasdiffi.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #13 : 21.07.09 - klo: 12.33 »
Itselläni tämä auto on ensimmäinen 1/10 krossari ja ensivaikutelmat kymmeneltä akulliselta on että hemmetti kun hiukois kokoajan olla radalla! :)

Itselläni on käytössä hobbywing 9t kombo koska sain ton noparin ilmaiseksi niin pääsin halvalla. Vauhtia riittää, mutta ehkä aivan hitusen verran kaipaisin lisää vaasan radalla missä ajelen. Tulevaisuudessa mahdollisesti hankin tuon ecpower 5.5t setin niin ei ainakaan pitäis olla vauhdista pulaa, ja kai sitä pystyy jotenkin noparistakin rajoittamaan jos aivan holtittomalta tuntuu?

Omakohtaisia kokomuksia takatuupparista on että 8.5 liikuttaa auto niin paljon että joutuu rajoittamaan radiosta kaasua, ja jos käytät lipoa tuon koneen kanssa niin ei hyvää päivää miten kovaa se menee mutta jos se on se ainut issue niin silloin tuo yhdistelmä on sitten hyvä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa laban

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #14 : 21.07.09 - klo: 13.18 »
^^

heh, no ehkä sitten voisin kattella vain jotain laatumerkkistä sensoritonta 9t konetta tolle nykyiselle noparille :) vai onko jossain arvokkaampien/laadukkaampien moottorien ja noiden hobbywingien tehoissa oikeasti huomattavia tehoeroja?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #15 : 21.07.09 - klo: 13.32 »
On.

Johan sitä yritin heti ensinmäisessä combo suosittelu viestissäni esiin tuoda.

Esim tuo EC 8.5 moottori vastaan vaikkapa novakki tai GM tai mikävaan...
EC ei tarjoa lähellekään samaa alavääntöä.
Toki kierrokset ovat yleensä samalla tasolla, eli kone ei potki niin hulluna mutkasta lähtiessä.
Ja siis kun tosiaan lipon kanssa tuollainen laadukkaampi 8.5 kone tarjoa saviradalla (varsinkin vähän pienemmällä) niin paljon potkua että mutkasta pitää lähteä pintakaasua tarjoillen ulos ja silti meinaa tyrkätä perää rinnalle niin tuo EC 8.5T moottori on takatuupparissa varmasti aloittelevalle kuskille varsinkin vähintäänkin loistava valinta.
Sillä reenailua, ja jos ja kun alkaa tuntua että auto pysyy 5 minuuttia radalla ilman ihmeempiä kaatoja ja virheitä, voi harkita jo laadukkaamman moottorivalmistajan konetta, jolla saadaan taas vääntöä reilusti lisää ja siis auto puskee mutkasta vielä rajummalla teholla ulos.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #16 : 21.07.09 - klo: 13.37 »
Nuista laatueroista en osaa vastata, mutta sensorillinen kone on todellakin hyvä ajaa. Kyllähän sensorittomallakin ajaa, mutta tuntuma on sensorillisessa mahtava. Jos sinulla on varaa sijoittaa sensorilliseen koneesen / nopariin niin laita ihmeessä. 8.5 kone on mielestäni ulkoradoille juuri sopiva. Itse käyttelen X-12 konetta ja juurikin 8.5. 10.5 on sitten käytössä sisätilassa jossa ajamme matolla, sinne tuo 8.5 on liian tehokas. 6.5 kone löytyy myös, mutta siinä ei mielestäni ole järjen häivää. Toisaalta onhan niitä ajajia jotka ajavat krossia 5.5 koneellakin

EDIT: Ja tarkoitus ei ole mollata sensorittomia koneita, itselläni myös yksi paketti sensoritonta laitteistoa. Ajotuntuma vain on erilainen
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa MattiM

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #17 : 22.07.09 - klo: 14.36 »
Ajattelin ostaa auton mukaan 30,35,40 iskariöljyjä. Tuleeko auton mukana diffiöljyt vai pitääkö ne ostaa erikseen?
Saatat myös tarvita 25W (Asso) öljyä, sitä on tullut käytettyä jos on tarvinnut röykkyisyyden takia lisää vetopitoa. 40W saattaa ulkona olla liian jäykkää, sisällä ajamisesta en osaa sanoa.

Osta ihmeessä Asson diffirasvaa diffiä varten. Oikea diffirasva on oleellista, jotta saat diffin toimimaan. Paketissa tuleva rasva on jotain epämääräistä, sitä voi käyttää esim. boksin rattaiden voiteluun, mutta muuhun sitä en käyttäisi.
 
Diffin kuulien vaihtaminen kuunnollisiin karbidi tai keraamiisiin kuuliin voi olla järkevää. Ongelma diffin kanssa on se, että sen saa vääntää tosi tiukalle, jottei se luista ja tällöin diffi ei enää toimi kovinkaan herkästi. Vakiokuulilla diffi muuttuu takkuiseksi tosi nopeasti. Vaihtamalla toisenlaisiin kuuliin nämä ongelmat helpottavat. Academyssä on vakiona 2,5mm kuulat, jotka ovat vähän harvinaisempia. Yksi vaihtoehto on porata diffirattaaseen 3mm reiät ja käyttää 3mm kuulia. Esim. JAAD-racingin keraamiset kuulat Racing Factoryltä ovat hyvät, mutta muutkin kelpaavat.

Jos päädyt poraamaan isommat reiät, tarkista että kuulat liikkuvat herkästi. 3 mm poranterällä kun ei synny riittävän suuria reikiä jos vain kerran poraa läpi.

Ei tietenkää ole välttämätöntä vaihtaa kuulia heti alkuun, kyllä niillä voi mainiosti aloittaa. Kunhan vaan muistaa kiristää diffin riittävän tiukkaan ja pitää huolen siitä että se ei luista.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #18 : 22.07.09 - klo: 17.08 »
Omassa autossani olen käyttänyt 45W-öljyä edessä ja 35W-takana ja on toiminut ulkonakin loistavasti. Itse ajattelin kanssa että vaihdan kuuladiffin kuulat keraamiseen ja meinasin kysyä mistä mahdollisesti niitä kannattaa katsella. Mutta vastaushan tuli tuossa äskeisessä postauksessa, joten kiitos siitä
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Don

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #19 : 22.07.09 - klo: 22.02 »
Ok. Taidan täräyttää vielä mukaan tuon 25W öljyn.

Mulla löytyy pakista 3/32" kuulia. Onko nämä siis liian pieniä (<2,4mm)?

Noita asson rasvoja (ASC6588 ja ASC6591) täytyy kyllä varata pakkiin muutamia putkiloita. Näistä on ollut minulla jatkuva kapelo.

Auton mukana tulee spurreja vino pino, mutta pinjoneitako ei tule? Minkälainen pinjoni tuohon käy?

Tilailen "ei niin kallista pikkunippeliä" jo varastoon ennen autoa.
Nimim: veroprosentti hetken aikaa 41  :cry:
| Hobao Hyper 10SC |

Poissa Aksu87

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #20 : 22.07.09 - klo: 23.36 »
Jos osia varastoon tilaileee niin ainakin etuhubeja menee ja pallolinkkejä katkeilee aika "herkästi"... Ja kyllä ainakin proon paketissa on 18 piikkinen pinjoni mukana. Oisko kellään mitään ehdotuksia mistä sais kestävämpiä m3 pallolinkkejä??

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #21 : 23.07.09 - klo: 00.29 »
Tarkotatko niitä itse palloja vai pallokuppeja???
Vai mistä pallolinkeistä on kyse?

Itse en kyllä yhtään palloa ole poikki saanut, ja pallokupit vaihdoin heti uutena rpm kuppeihin, jotka on pidemmät ja myös kestevämmät.

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #22 : 23.07.09 - klo: 12.33 »
mistä hoke tilasit noi rpm kupit

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #23 : 23.07.09 - klo: 12.49 »
Ainakin Rc-Pisteellä on RPM:n kuppeja myynnissä.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Aksu87

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #24 : 24.07.09 - klo: 01.05 »
Tarkotatko niitä itse palloja vai pallokuppeja???
Vai mistä pallolinkeistä on kyse?

Itse en kyllä yhtään palloa ole poikki saanut, ja pallokupit vaihdoin heti uutena rpm kuppeihin, jotka on pidemmät ja myös kestevämmät.

Siis ihan itse palloja tarkotin, nyt 3 kappaletta katkennu juuresta... on toki todella kovalla käytölläkin ollut kun ulkoradalla ajan mutta kuitenkin.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #25 : 24.07.09 - klo: 01.26 »
mistä hoke tilasit noi rpm kupit

Liquid rc
RPM kuppeja saa myös ekstra pitkinä.
Pitkät laitoin ylälinkkejen sisäpähän ja ulos normaalit.

Poissa laban

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #26 : 24.07.09 - klo: 12.26 »
ja noihin rpm kuppeihin menee nuo auton vakio 4.3 pallopäät? entä mistä löytyis myös niitä pallopäitä?

itse en löydä kumpaakaan artikkelia suomesta enkä ulkomailta näin äkkiseltään, tai sitten on vaan hakusanat hakusessa :D


eilen sain ensimmäisen osani hajalle, vasemmalta puolen etuhubista napsahti se uloin kiinnnitys rikki. vielä kaksi kiinnitysreikää jäljellä joten vaan ruuvasin vanttiruuvia lyhemmäksi ja laitoin keskimmäiseen pallopään niin ajot jatkui! :)

Poissa Matti Räsänen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #27 : 24.07.09 - klo: 15.39 »
Eli siis C-pala vaurioitui  :smiley:

Poissa laban

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #28 : 24.07.09 - klo: 16.13 »
Niin kai :)




Poissa Don

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Academy GV2
« Vastaus #29 : 15.08.09 - klo: 22.38 »
Viimeinkin auto nipussa:


Ilmeisesti kasatessa sattui jokin kömmähdys, koska renkaat olivat todella vahvasti sisäänpäin kallellaan ja etusissa vielä enemmän. Takaset korjaantui laittamalla hubit(vaimitkänenytoli) sisempiin reikiin ja etusille joutui ruuvaamaan vielä vanttiruuvia.

Kasauksen jälkeen kattelin kuinka pyörät kääntyvät ja mielestäni ne kääntyvät ackermanin ohjausken vastaisesti, eli ulompi rengas kääntyy enemmän kuin sisempi rengas. Miten muilla?

Radalla auto puski mielestäni liikaakin ja yritin säätää camberia vanttiruuvista. Säätö ei riittänyt ja pallokuppi pompsahti posi paikaltaan. Pitäsi laittaa edestä mlp uloimpiin reikiin sitten säätö riittää.

Eikös nuo vanttiruuvit olleet tässä terästä? Minulla vääntyi front upper rod. Olisiko tähän kestävämpää osaa saatavilla?

| Hobao Hyper 10SC |