Kirjoittaja Aihe: Nikke Knatterton  (Luettu 2757 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Nikke Knatterton
« : 19.07.09 - klo: 14.31 »
Tuossa yllättäen tuli mieleen kyseinen ohjelma. Kyseessähän on siis piiretty ohjelma joka seuraa mestarisalapoliisi Knatterttonin seikkailuja. On varmasti hyvin vanha ohjelma, itse muistan ohjelman niiltä ajoilta kun olin noin 9 vuotias, eli 17 vuoden takaa. Onko muita jotka ovat seuranneet tätä loistavaa sarjaa. Ja jos jotkut haluavat nyt nalkuttaa aiheesta niin tehkää johtopäätös ja tulkaa vain tänne nalkuttamaan.

http://www.youtube.com/watch?v=oDEwpkmMZYM
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Risu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nikke Knatterton
« Vastaus #1 : 19.07.09 - klo: 19.33 »
No onhan kysees ehkä paras salapoolisi ikinä. Aivan loistava. Nähny viimeks joskus penskana.

Poissa immuli

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Nikke Knatterton
« Vastaus #2 : 19.07.09 - klo: 21.07 »
itsehän ostin dvdn tuos keväällä ja putos ihan yht hienosti kun lapsena :) pitää pojalle opettaa nää kunnon ohjelmat kans :D 
Booze, broadz and Beelzebub.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Nikke Knatterton
« Vastaus #3 : 19.07.09 - klo: 22.47 »
Melkoisen mielenkiintoinen tyyppi tää Nikke. Silmät sidottuna ja säkkiin sullottuna autonkontissa. Silti tietää, mihin auton kuski ajaa... Ja mitä muuta hauskaa... Noh oishan se kiva muistoja verestää tänki sarjan osalta. Juu, joskus innolla tuli katsottua... Silloin paljon, paljon nuorempana :lol: :p
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Nikke Knatterton
« Vastaus #4 : 20.07.09 - klo: 02.05 »
itsehän ostin dvdn tuos keväällä ja putos ihan yht hienosti kun lapsena :) pitää pojalle opettaa nää kunnon ohjelmat kans :D 
Mä verestin kanssa muistoja ja ostin DVD:n. Pari jaksoa katsoin ja huomenna sitten oikein Knatterton maratoni
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Nikke Knatterton
« Vastaus #5 : 20.07.09 - klo: 14.50 »
Minua oli ennen sanottu Nikke Nakkerttoniksi.  :grin:
Se oli väännetty omasta nimestäni. ;)
« Viimeksi muokattu: 21.07.09 - klo: 15.39 kirjoittanut thorak »
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa N!kke

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Nikke Knatterton
« Vastaus #6 : 21.07.09 - klo: 14.11 »
Samoin

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nikke Knatterton
« Vastaus #7 : 23.07.09 - klo: 01.21 »
Knakkertonit oli just parhaita sillon penskana kun näitä tuli telkasta. Ja hyviä ne on vieläkin tosin ei taida muualta löytää kuin youtubesta kattomalla tai sitten jos löytäis jostain dvd-boksin...

EDIT: tuon boksinhan saa näköjään tilattua vaikka mistä, johtopäätös: tilaukseen.
« Viimeksi muokattu: 23.07.09 - klo: 01.27 kirjoittanut Hyper »