Kirjoittaja Aihe: RC-autoilua Lohjalla  (Luettu 42859 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
RC-autoilua Lohjalla
« : 13.08.09 - klo: 09.58 »
Aloitetaan uusi topikki, kun kiinnostusta RC-autoiluun Lohjalla näyttää löytyvän. Uutena asukkaana alueella menneisyys ei ole minulle kauhean tuttu, mutta foorumilta löytyy paljon juttua vuosien takaisista kisoista jne.

Lohjan UA:lla näyttäisi olevan oma jaos pienoisautoille ja sieltä asiaa kyseltyäni sain myös tietoa talvikauden ajoista Harjun koululla lauantaisin. Itse kaipaisin talveksi ajopaikkaan VTR- ja driftiautoille, tuolla sekin onnistunee. Saamme varmasti lisää tarkennusta, kun asia on ajankohtainen.

Muitakin ajopaikkoja olisi mukava tietää talveksi ja miksei kesäkaudellekin. Itse olen kesäaikaan suddaillut isoilla parkkiksilla keilojen kera ja maastoajoa olen kokeillut pari kertaa Vallin montulla, lasten krossiradalla. Tuo ei liene kuitenkaan kovin suositeltava paikka, jostain voisi kysäistä oikein lupaa ajeluun. Nummelassa lienee lentokentän kupeessa pienen porukan ylläpitämä krossirata, en tunne paikkaa tarkemmin.

Kaikki info ajopaikoista on tervetullutta ja myös uusi ajoseura olisi kiva ylläri. Koitetaan järjestää paikallisia kimppa-ajeluita, kun saadaan porukkaa kokoon!

Tomi

Poissa Yamaha201

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #1 : 13.08.09 - klo: 19.27 »
Itse asun myös lohjalla ja ajopaikkoja on hieman nihkeästi. Olen käynyt myös vallin montulla siinä lasten radalla suddailemassa mutta ei ole mikään paras paikka. Ilmoitelkaa muut täällä päin asustelevat missä olisi hyviä paikkoja ajella vaikka!! Mukava olisi ajella isommalla porukalla.

Poissa make76

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #2 : 14.08.09 - klo: 07.05 »
Toivottavasti tuo aika olisi sellainen että pääsisi ajamaan useampana vkl. Pojan joukkueen vuoro kun on hoitaa Hippo-liiga tänä talvena, ja silloin tiedän että minullakin on kiireitä niiden takia.

Make

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #3 : 28.08.09 - klo: 20.21 »
Miltä näyttää viikonloppu ajeluiden suhteen? Olis Firestormi menossa kasaan ja tarkoitus sunnuntai-iltana säiden mukaan ajella esim Vallin montulla tai käydä kurkkaamassa Muijalan ajopaikkoja. Koitan saada myös kaverin Firestormilla mukaan. Ajoseuraa tarjolla??

Poissa mikrometri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #4 : 29.08.09 - klo: 23.58 »
Missä porukka yleensä ajelee  tuolla Lohjan suunnalla ja onko paljonkin harrastajia? Itse kun asun Karjaalla niin ei olis pitkä matka seurailemaan paikan päälle. Tiedän että Harjun koululla talvisin mutta onko ulkoratoja/ paikkoja?
milli pielessä,auto metässä,kuski hukassa.

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #5 : 30.08.09 - klo: 00.13 »
Missä porukka yleensä ajelee  tuolla Lohjan suunnalla ja onko paljonkin harrastajia? Itse kun asun Karjaalla niin ei olis pitkä matka seurailemaan paikan päälle. Tiedän että Harjun koululla talvisin mutta onko ulkoratoja/ paikkoja?

Ei taida olla kauhean aktiivista toimintaa. Ulkoratoja turisteille ei ole ainakaan minun tiedossa, vain maastoautoilla ajelua siellä täällä. Jotain yhteisajelua olisi mukava kehitellä, tulisi naamat tutuiksi jne.

Huomenna illalla 19-> Vallin montulle kattomaan, jos ei tuu vettä niskaan...

Tomi

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #6 : 30.08.09 - klo: 00.30 »
Siuntiossa asun, Lohjan Harjun koulun liikuntasalissa on pari talvea tultu ajeltua tourinkia parisen vuotta sitten, siellä on noin 10-15 tyyppiä talvisin ajelemassa viikonloppuisin, rento meininki ja ystävällistä porukkaa, jotain kisakuskejakin löytyy ja porukat vaihtelee. Nykyisin en ajele tourinkia vaan on isompaa kalustoa joten ulkoratoja etsiskelisin, niitä vaan ei tietääkseni taida lohjan suunnalla olla. Kertokaa toki jos on.

Mikäli olette montulle tai jonnekkin radalle menossa joskus niin ilmoittakaa toki täälläkin, tulisin mielelläni mukaan ajelemaan harjattomalla Hongnor X2CRT:llä joku kerta, olisi kiva saada ajoseuraa mikäli teitä kiinnostaa  :grin: .

Yhteisajelu kuunnostaisi mielenkiintoiselta ja varmasti kiinnostaa muitakin.
- Tapsa

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #7 : 30.08.09 - klo: 08.08 »
Päiviä!

Minä asun Siuntiossa, ja ajattelin tulla sinne ajeleen stanu A-Tech 1:18 buggyllä, milloinkohan se lauantaiajelu alkaa?
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #8 : 30.08.09 - klo: 12.40 »
milloinkohan se lauantaiajelu alkaa?

Mitään virallista möötteä ei ole, muttaitse meinasin käydä koittamassa about kello 19 alkaen. Ajomahdollisuudet riippuu toki paljon myös siitä, onko tänään krossikuskeja ajamassa jne.
« Viimeksi muokattu: 30.08.09 - klo: 18.27 kirjoittanut TomiKoo »

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #9 : 30.08.09 - klo: 18.30 »
Ajomahdollisuudet riippuu toki paljon myös siitä, onko tänään krossikuskeja ajamassa jne.

Käytiin joskus 17 aikaan kääntymässä Vallin montulla ja jotkut krossitreenit oli menossa. Täytyy kurkata 19 aikaan uudelleen tilannetta. Varapaikkana olis skeittiramppi vesitornilla, jos sinne mahtuis sekaan...

Tomi

Poissa Stombba

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #10 : 30.08.09 - klo: 23.29 »
Olikos Lohjalla 1/8 crossi porukkaa? Vois kehitellä jotain jossain vaiheessa. Mulla on kyllä oma rata mutta siinä ei juuri kolmea enempää mahdu ajamaan samaan aikaan =).

Oman radan SM-mestari 2009   Hobao Hyper 8, Cen Racing Matrix Pro ja sikana varaosia.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #11 : 01.09.09 - klo: 10.14 »
Mulla olisi kyllä hyllyllä ajoa odottamassa ihan kunnollinen 1/8 kilpavehje. Auto on kyosho inferno GT, jossa MP9:n iskaritornit ja jotkut SE Edition renkaat. Moottori on GM Nitro Bull .28. Toinen vaihde poistettu. Että sillä olen tähän asti ajellut, kiihtyy kovempaa kuin 1:1 skaalan Mazda 6 100m ajossa, kulkisi kovempaa jos olisi 2:n vaihde, mutta kone ei jaksa sitä...
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #12 : 01.09.09 - klo: 10.15 »
Ajomahdollisuudet riippuu toki paljon myös siitä, onko tänään krossikuskeja ajamassa jne.

Käytiin joskus 17 aikaan kääntymässä Vallin montulla ja jotkut krossitreenit oli menossa. Täytyy kurkata 19 aikaan uudelleen tilannetta. Varapaikkana olis skeittiramppi vesitornilla, jos sinne mahtuis sekaan...

Tomi

1/18 autoilla on vaikeeta montuissa, ainakin mun autolla...
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #13 : 02.09.09 - klo: 12.55 »
Keskustelut RC Formula Offroad ajopaikoista on käynnissä maanomistajien kanssa. Ensi kaudella olisi tarkoitus saada järjestettyä ajelusessioita ja ainakin yksi kisa myös Lohjalla.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #14 : 03.09.09 - klo: 11.34 »
Keskustelut RC Formula Offroad ajopaikoista on käynnissä maanomistajien kanssa. Ensi kaudella olisi tarkoitus saada järjestettyä ajelusessioita ja ainakin yksi kisa myös Lohjalla.

Sittenhän pitää hommata trukki, mikä luokka, 1/8 EP, 1/8 GP, XL UNLIMITED GP, XL UNLIMITED EP, 1/10 EP, 1/10 GP Vai muu, 1/10 trukki ja IGT löytyy mutta sitten ei ookkaan muuta offroad paitsi 1/18 A-Techi...
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa oneosku

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #15 : 05.09.09 - klo: 14.47 »
Niin lohjalla asun minäkin ja ajopaikkoja ettiny itekkin. Ei oo oikein löytyny mutta huomasin ohiajaessani aika mielenkiintosen paikan. Eli se olisi tossa hanko-hyvinkää tien varressa siinä ramirentin vieressä lanasivat sen tontin viime vuona sileeksi piti vissiin rakentaa siihen jotain. Näyttäis olevan ihan mukava ajopaikka täytys joku päivä käydä kokeilee.
Firestorm

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #16 : 05.09.09 - klo: 15.26 »
tossa hanko-hyvinkää tien varressa siinä ramirentin vieressä lanasivat sen tontin viime vuona sileeksi piti vissiin rakentaa siihen jotain. Näyttäis olevan ihan mukava ajopaikka täytys joku päivä käydä kokeilee.

Onko paikka Muijalan suunnalla?

Huomenna oli ajatusta koittaa taas skeittirampilla joskus 19 aikaan, jos sade ei pilaa suunnitelmia.

Poissa oneosku

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #17 : 05.09.09 - klo: 15.33 »
Onko paikka Muijalan suunnalla?

Joo se on suurinpiirtein sitä neste expressiä vasta päätä wolkkari kaupalta alas hanko teiltä ja sit pikkusen matkaa hyvinkäälle päin.
Firestorm

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #18 : 05.09.09 - klo: 19.27 »
Täytyy käydä kurkkaamassa paikka!

Poissa TomiKoo

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • Miihke RC Instassa
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #19 : 07.09.09 - klo: 19.30 »
Olisko pikasella kyselyllä ajoseuraa tarjolla?! Tunnin päästä skeittirampilla?! Numerosta nol nel nol 749 8985 saa kiinni, jos tarvista!

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #20 : 08.09.09 - klo: 09.32 »
Mä ajelen ain hiekka montus, tuu messii vaan!
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa elmeriracing

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #21 : 08.09.09 - klo: 12.00 »
moro  sillon ku asuin Lohjalla ni kävin polttiksen kans ajelemassa siinä mistä käännytään pohjolan tuvan risteykestä ja  tuville menee suoraan ja vasemmalle ku kääntyy ni ois pieni monttu, kaverin kans tehtiin lapionkans hyppyrit ja vähän ratapohjaa, ni eiköhän jotkut mopo poijjaat ollu suditellu kaikki p*skaks....
Vallin montullaki kävin kokeilemassa siinä minicrossi radalla mut aina yläasteen verran  mopo poikia seassa ni eipä siitäkään tullu yhtään mitään.... kävin viime viikonloppuna lohjalla ja kävin kokeilemassa femma autoa siellä uuden starkin pihassa ja oli suht hyvä piha ajaa muilla vehkeillä paitsi femma autolla.
xray t2 pro/axial scx10 / Tamiya mini cooper m05-m03/Futaba 4PK/
http://elmeriracing.kuvat.fi/kuvat/  http://www.racingfactory.fi/ http://www.trc-team.fi

Poissa JS

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #22 : 11.09.09 - klo: 21.21 »
Huomenna lauantaina 12.9 klo 15:30 aloitetaan sisätreenit Harjunkoulun liikuntasalissa, kaikki sähköautoilijat ovat tervetulleita. Meillä saa ajella ilmaiseksi seuraan kuuluvat ja kuulumattomat.

Poissa 82juha

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #23 : 13.10.09 - klo: 20.34 »
iltoja!täälä oisi kans uusi alan harrastaja vailla ajoseuraa.nummelasta oon ite ja kolunnu melkeinpä kaikki montut lähitienoilta.oisiko kellään mielenkiintoa lähteä tsekkaan tuota hiekkahentusen monttua!pari kertaa käynyt ja on ainakin lääniä ajella.hiekka rinnettä ja töyssyä toisen perään!vkl:na esim?17tai18päivä?

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #24 : 19.10.09 - klo: 16.42 »
morjens vai ajo seuraa vailla no ite asun ojakkalassa lienen tarkotat ojakkalan soramonttua?voisin lähteä mukaan joku päivä.milläs autolla ajelet itse ajan ultima st:llä otappa yhteyttä jos kiinnostaa:D
<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa jontte89

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #25 : 10.12.13 - klo: 20.25 »
Onkos lohjalla/lähimaastossa mitään paikkaa jossa voisi drifting autoilla ajella?
Xray T2 007 Silvia S15,Tamiya Mf-01x Suzuki Jimmy/ Toyota Celica 1600Gt

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #26 : 10.12.13 - klo: 21.07 »
Joka lauantai Harjun koululla 15.30 alkaen.

Tervetuloa!

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #27 : 10.12.13 - klo: 22.10 »
Onko joskus mahollista rossia ajella siellä ?

Poissa jontte89

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #28 : 11.12.13 - klo: 06.02 »
Joka lauantai Harjun koululla 15.30 alkaen.

Tervetuloa!

Onko siellä uusien aloittelijoiden myös mahdollista ajella kun tällä hetkellä olisi neljä uutta jotka harjoittelevat auton käsittelyä ja nuorin heistä 9v loput onkin 24-30v.
Xray T2 007 Silvia S15,Tamiya Mf-01x Suzuki Jimmy/ Toyota Celica 1600Gt

Poissa JUkka-san

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RC-autoilua Lohjalla
« Vastaus #29 : 11.12.13 - klo: 06.44 »
Ajamaan mahtuu kaiken tasoiset kuskit. Krossiautollakin voi ajaa kunhan auto on puhdas.