Kirjoittaja Aihe: Maahanmuuttajat/pakolaiset  (Luettu 25882 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #60 : 09.09.09 - klo: 03.54 »
Vähän kyllä rassaa, että tämmöistä p****a joutuu lukemaan tällä foorumilla. Pahoittelen kielenkäyttöäni, mutta jopa näin täysin supisuomalaisena ei vaan enää aikuisiässä jaksa katsoa vierestä kun teinit aukoo mamuista ynnä muista. Helppoahan sieltä äidin helmoista on huudella. Joku roti ny tähänkin hommaan. Täällä kuitenkin ollaan saman harrastuksen yhdistäminä pitämässä hauskaa eikä haukkumassa toisiamme.  :shock: 
Kyälähtee! Yleensä ihan minne sattuu. 
Tampere.

Poissa JuhaH

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #61 : 09.09.09 - klo: 07.43 »
Vähän kyllä rassaa, että tämmöistä p****a joutuu lukemaan tällä foorumilla. Pahoittelen kielenkäyttöäni, mutta jopa näin täysin supisuomalaisena ei vaan enää aikuisiässä jaksa katsoa vierestä kun teinit aukoo mamuista ynnä muista. Helppoahan sieltä äidin helmoista on huudella. Joku roti ny tähänkin hommaan.  :shock: 

Kuinka niin joutuu lukemaan? Minä kun luulin, että tekstin nähdäkseni on ihan itse pitänyt tehdä erinäisiä klikkauksia, mikä käsittääkseni ainakin vielä on ihan vapaaehtoista. No nyt kun sinut on riistetty ja raastettu tähän topikiin, niin voitko tarkemmin yksilöidä kohtia, joissa väittämiäsi asioita tapahtuu, vai onko kyse vain omasta suvaitsemattomuudestasi erilaisia mielipiteitä kohtaan?

Älä ylennä itseäsi ettei sinua alenneta.

Parhain terveisin 44 v. teini.

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Vs: Maahanmuuttajat..
« Vastaus #62 : 11.09.09 - klo: 09.16 »
juu ei koskaan kannata maksaa pankki tai muulla kortilla  ähly Pitsanpyörittäjä paikoissa. ensinnäkin ne vie kortin jonnekkin takahuoneeseen monesti ja koskaan niiltä ei saa kuittia. ja pitsa paikois kiertää paljon rahaa ohi verottajilta. juu ähly ja tummaihoisissa on kultuurissa että ne hakkaa naisia ja alistavat ne on niille joku mukamas oikeus. joutasivat nurkantaa. :evil:

Olen itse huomannut että suomalaisten omistuksessa oleva pitsaketjukin on lounastarjouksineen ihan hyvä ratkaisu, eikä tarvitse ihmetellä voiko olla nyt jostain syystä saa saanut siitä maailman parhaasta kebab/pizza ravintolasta syyn oleilla seuraavat 24h vessanpyttyyn liimautuneena.

Normimenohan on vähintään se että punalappukamaa haetaan läheisestä marketista ja ostetaan varmaan reippaasti varastoon kun halvalla saa, onhan se siistiä kun näkee ne ystävälliset pizzamiehet kaupas ja ne moikkailee leveästi hymyillen. Sitä hymyä ei koskaan unohda kun menee pakki ruvelle.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #63 : 11.09.09 - klo: 11.48 »
Kyllä täällä "suomen pitsanirvanassa" saattaa jopa parhaat känkkylät olla muualta maailmasta kotoisin olevien omistuksessa.

Hyvä kaverini on elintarvikealalla, olivat jättäneet toimitettavat tavarat ulos, kun ei ketään ollut vastaan ottamassa, asiakkailleppa ne yön yli ulkona seisoneet appeet meni. Ihan perus suomalainen grilli.

Kyllähän siellä etelässä voidaan vinkua ulkomaalaisten eväistä kun ei muutenkaan mistään saa hyvää pitsaa :wink: :grin:
Jere M

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #64 : 11.09.09 - klo: 14.24 »
Kyllähän siellä etelässä voidaan vinkua ulkomaalaisten eväistä kun ei muutenkaan mistään saa hyvää pitsaa :wink: :grin:

 Olen käynyt muutamia kertoja myös 0ulussa, en koe sen pikaruokakulttuuria mitenkään muusta maailmasta poikkeavaksi. Ellei mukaan lasketa sitä että siellä olen nähnyt varpusia pitserian keittiössä hyppimässä, joku hyper super käenkkylä ostoskeskuksella oli kyseessä.

 Turha aloittaa jotain "maailman paras" makuelämys juttuja, kukaan tuskin on käynyt kaikkea maistamassa ja mitenkään puoluettomasti. En jaksa uskoa että jokainen työntekijä joka lafkassa valmistaisi tasalaatuisesti tuotteita vuodesta toiseen. Noillekin taisi olla joku "paras pihvipaikka" ketju täällä foorumilla.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa hk

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #65 : 12.09.09 - klo: 21.51 »
Älä ylennä itseäsi ettei sinua alenneta.
Parhain terveisin 44 v. teini.
Moi isi.
Ei pahalla, mutta luulisi aikuisella miehellä olevan vähän parempi arvostelukyky. Tällä viittasin samalla myös itseeni kun pitää viikonloppuiltana lähteä kommentoimaan tämmöisiä juttuja.  :wink:

Olen silti edelleen sitä mieltä, ettei tämmöiset jutut ihan välttämättä tänne kuulu. Kenties olen ymmärtänyt foorumin tarkoituksen väärin luullessani sen olevan tarkoitettu harrastuksen edistämiseen eikä haittaamiseen.
« Viimeksi muokattu: 12.09.09 - klo: 21.58 kirjoittanut hk »
Kyälähtee! Yleensä ihan minne sattuu. 
Tampere.

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #66 : 13.09.09 - klo: 01.11 »
Mitäs mieltä olette suomen lakisäädännöstä siltä osalta, kun esim. Virosta tulee mies töihin suomeen, jolla on perhe(vaimo+lapsia) Virossa. Niin sillä on mahdollisuus hakea lapsilisää lapsistaan jotka asuvat virossa, kun on töissä suomessa(virolaisilla työn tekijöillä on usein tuo hakemus lappu valmiiksi täytettynä kun tulevat suomeen). Onko tämä teistä oikein?

Sama asia toimii myös muiden maiden osalta.... Jollakin afrikkalaisella voi olla jopa montakin lasta mistä lähtee maksua.

Tämä ei mene omaan ymmärrykseen millään tapaa.
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #67 : 13.09.09 - klo: 09.23 »
Ensinnäkin, kun suomalaiset äänestivät itsensä EU:n , moni asia muuttui.
Afrikka ei tietämäni mukaan ole EU maa.


Mitä tulee lapsilisiin, niin: http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/260302085034EH

Lainaus
Lapsilisä
Kela maksaa Suomessa asuvasta lapsesta lapsilisää, kunnes hän täyttää 17 vuotta.
Lapsilisää maksetaan lapsen syntymästä (tai oikeuden alkamisesta esim. Suomeen muuton jälkeen) alkaen.

 Lapsilisää maksetaan sen kalenterikuukauden loppuun, jolloin

-lapsi täyttää 17 vuotta
-lapsi muuttaa ulkomaille tai
-lapsi alkaa seuraavasta kuukaudesta saada kansaneläkelain mukaista työkyvyttömyyseläkettä.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa junttapave

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #68 : 13.09.09 - klo: 14.12 »
Kyllähän nuo hyviä lättyjä pyörittelee ainakin meitin kylällä ja kaikki on erittäin ystävällisiä ihmisiä. Onhan niitä poikkeuksia mutta niin on meissä suomalaisissakin...
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #69 : 13.09.09 - klo: 17.58 »
Tätä aihetta pitäisi laajentaa otsikkoon: Maahanmuuttajat - Pakolaiset - Loiset.

Mielestäni kaksi ensimmäistä on ihan ok, sukupuoleen, kansallisuuteen, ihonväriin ja uskontoon katsomatta. Sen sijaan loisiminen toisten rahoilla ja ansioilla, taustoista riippumatta on tuomittavaa. Minä en henkilökohtaisesti usko, että osastolla maahanmuuttajat - pakolaiset on keskimäärin yhtään sen enemmän loisia, kuin ns. alkuperäisväestössäkään.

Mikä sitten on loisimista ja mikä oikeaa pakolaisuutta tai niinkuin Suomessa on hienosti tapana sanoa, rakenteellista työttömyyttä (lue:alkoholismia), on sitten jokaisen pääteltävä ihan itse. Tietämättömyys, ymmärtämättömyys, ennakkoluulot ja stereotypiat johtaa tuomitsemiseen ilman syytä, pyrkikäämme välttämään sitä.
« Viimeksi muokattu: 13.09.09 - klo: 18.13 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #70 : 13.09.09 - klo: 19.01 »
Nyt puhut vähän, mutta asiaa!

Harmi vaan että nää "Isämmaan Puollustajat" ei tod. näk. ymmärrä tuostakaan kuin sanat "maahanmuuttaja" ja "pakolainen"...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa hamietti

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #71 : 13.09.09 - klo: 20.24 »
jos ei oo rasisti niin ei oo realisti.  :evil: jokaisessa on sisäinen rasisti.  :cool:
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #72 : 13.09.09 - klo: 21.04 »
jos ei oo rasisti niin ei oo realisti.  :evil: jokaisessa on sisäinen rasisti.  :cool:

Just.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #73 : 13.09.09 - klo: 21.43 »
jos ei oo rasisti niin ei oo realisti.  :evil: jokaisessa on sisäinen rasisti.  :cool:
No huh huh. Tiistaina menen itse katsomaan ainakin mestareidenliigan avauspelin turkkilaisen kaverini luokse =)
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #74 : 18.09.09 - klo: 00.28 »
Silminnäkijä: paluu somaliaan

http://areena.yle.fi/video/419495

Suosittelen katsomaan jokaista ohjelman jos on jäänyt väliin, itse oon sitä mieltä että tuonne kuuluu. Lapsilla sekä vaimolla on varmaan mahdollisuus muuttaa perässä sinne jos rikoksiin syyllistynyt mies on niin korvaamaton.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #75 : 18.09.09 - klo: 00.53 »

Tulipa tuo katsottua, ja ei oikein vakuuttanut ne perustelut.

Mikäli unohdetaan tyystin kansalaisuudet, niin silloinhan kuka tahansa suomalainenkin voitaisiin karkottaa ties minne linnareissun suoritettuaan.
Länsimaisessa oikeuskäsityksessä tuomion kärsittyään pääsee aloittamaan ns. "puhtaalta pöydältä".

Kaveri on kymmenvuotiaana tuotu suomeen, eli ollut suomessa suurimman osan eliniästään.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa JuhaH

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #76 : 18.09.09 - klo: 07.54 »
Silminnäkijä: paluu somaliaan

http://areena.yle.fi/video/419495

Suosittelen katsomaan jokaista ohjelman jos on jäänyt väliin, itse oon sitä mieltä että tuonne kuuluu. Lapsilla sekä vaimolla on varmaan mahdollisuus muuttaa perässä sinne jos rikoksiin syyllistynyt mies on niin korvaamaton.

Ohjelmasta löytää perusteellisemman keskustelun täältä:
http://hommaforum.org/index.php/topic,13173.0.html

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #77 : 18.09.09 - klo: 09.03 »
http://hommaforum.org/index.php/topic,13173.0.html

Tuo Hommaforumin keskustelu on hyvä, vaikka siellä kirjoitteleekin pelkät netsit...  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :p

PS. TTKoo, miksi ihmeessä pitäisi unohata kansalaisuudet? Ja onhan mullakin kauheen vaikee päästä USA:n elätettäväksi, kun he siellä suhtautuvat muhun niin rasistisesti.. 3kk viisumi ehkä, jonka jälkeen karkoitus, kun en varmaan töihinkään kelpaisi, saatika paikallisen fattan luukulle... Enkä ole edes mikään rikollinen.. törkeetä!!
---

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #78 : 18.09.09 - klo: 09.36 »
PS. TTKoo, miksi ihmeessä pitäisi unohata kansalaisuudet? 

Siksi sanamuoto, jotta asian mieltäminen helpottuisi.... no ei se mennyt jakeluun.
Olisi kait pitänyt olla muodossa: "unohdetaan ennakkoasenne"

Mulla sitä on tietysti vähiten kokemusta, kun olen vain toisenpolven pakolainen tässä maassa.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #79 : 18.09.09 - klo: 10.59 »
Siksi sanamuoto, jotta asian mieltäminen helpottuisi.... no ei se mennyt jakeluun.
Olisi kait pitänyt olla muodossa: "unohdetaan ennakkoasenne"

Mulla sitä on tietysti vähiten kokemusta, kun olen vain toisenpolven pakolainen tässä maassa.

Mitä siitä nyt pitäisi ymmärtää? Kaverille on annettu mahdollisuus elää Suomessa, mutta se ei onnistunut. Kaverilla ei myöskään ollut Suomen kansalaisuutta. Kuinka paljon meidän Suomessa pitää paapoa näitä muiden pikkulapsia, kun meillä on omat vanhuksetkin hoitamatta?

En tajua myöskään tuota toisen polven pakolainen -marttyyriutta. Suomen kansalaisuudesta on kattavasti lisää tietoa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansalaisuus.
---

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #80 : 18.09.09 - klo: 13.09 »
-Marttyyria musta ei saa tekemälläkään, mutta on sentään kokemusta niin läheltä, kuin voi olla.

-Voisinhan minäkin toki heittäytyä marttyyriksi, kun ulkomaalaiset vievät naiset, työpaikat ja kaiken. En toki ymmärrä miten se sopii yhteen sen kanssa, ettei tehdä mitään....

Mitä tulee suomen vanhusten hoitoon, niin kukaan ei ole estänyt meitä menemästä niitä hoitamaan ja tukemaan rahallisesti.... ai niin, kun toisten pitäisi sekin tehdä....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #81 : 18.09.09 - klo: 13.33 »
-Marttyyria musta ei saa tekemälläkään, mutta on sentään kokemusta niin läheltä, kuin voi olla.

-Voisinhan minäkin toki heittäytyä marttyyriksi, kun ulkomaalaiset vievät naiset, työpaikat ja kaiken. En toki ymmärrä miten se sopii yhteen sen kanssa, ettei tehdä mitään....

Mitä tulee suomen vanhusten hoitoon, niin kukaan ei ole estänyt meitä menemästä niitä hoitamaan ja tukemaan rahallisesti.... ai niin, kun toisten pitäisi sekin tehdä....

Nyt meni kyllä ohi aiheen, täysin.

Lisään vielä tuohon viimeiseen kappaleeseen, että minä maksan veroissa pienen osan pienestä palkastani yhteiskunnalle yhteiseen hyvään ja toivon, että sitä kanavoidaan sinne missä sitä oikeasti tarvitaan.
« Viimeksi muokattu: 18.09.09 - klo: 13.56 kirjoittanut jarkkom »
---

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #82 : 18.09.09 - klo: 13.47 »
Mitä tulee suomen vanhusten hoitoon, niin kukaan ei ole estänyt meitä menemästä niitä hoitamaan ja tukemaan rahallisesti.... ai niin, kun toisten pitäisi sekin tehdä....

1) Matalapalkkataso ihan jees vanhustenhoitoon, lyhyt näköistä ajattelua otetaan ulkomailta ihmisiä hoitohenkilökunnaksi kun on halvempaa.

2) Autamme maahanmuuttajia / pakolaisia rahallisesti, mutta mistä tuo maaginen työttömyysturva ja kaikki nämä hienot sosiaaliturvan sisältämät etuudet on peräisin? Siitä että jotkut käy töissä ja maksaa veroja.

Ajatuksena on ihan hieno tuo ihmisten auttaminen ketkä on hädässä ja tarvitsevat apua, mutta jos he palaisivat noin ajatustasolla heti kun hätä loppuu omaan maahansa niin silti jäisi suomi taas tappiolle.

Enemmän toki yhteiskunta jää tappiolle jos jää maahan, ei työllisty. Matalamman koulutustason takia voi ehkäpä sitten työllistyä, aiheuttaen sen että se suomalainen joka on kouluja käynyt ja yhteiskunta on siihen satsannut rahaa jää vaille töitä kun on ylikoulutettu vaikkapa hommaan tai palkkapyyntö on suurempi (ei asu kommuunissa koko sukunsa kanssa), eli työttömyys ei vähene välttämättä lisätyövoimalla.

Myös näin jää sosiaalipuolelle vähemmän rahaa käytettäväksi, eli jos kakun jakajia on enemmän ja osa niistä ei ole leipomassa sitä kakkua, moni suu jää ilman. Henkilökohtaisesti olen tyytyväinen että isovanhempani ovat mullan alla lepäilemässä, eikä heidän tarvitse nähdä tätä järjestelmällistä maan alasajoa ja ruotsin virheiden toistamista maahanmuuttaja/pakolaispolitiikan suhteen.

Mitä asialle sitten voi tehdä? jälkikäteen vaihtoehdot on tietty vähissä kummankin ihmisen on oikeus olla ja elää, mutta mielestäni virhe tehdään jo siinä vaiheessa kun otetaan lisää väestöä tänne.
« Viimeksi muokattu: 18.09.09 - klo: 13.52 kirjoittanut cornelius »
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #83 : 18.09.09 - klo: 14.20 »
Nyt meni kyllä ohi aiheen, täysin.

Ei se mitään....

Se olikin vastaus vain siihen, kun tämä muuttui marttyyriys- ja vanhustenhoitoketjuksi.

PS. Tällä menolla otsikolle varattu tila ei riitä muutiksiin  :grin:
Ettei nyt kuitenkin olisi taustalla perisuomalainen.... :roll:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #84 : 18.09.09 - klo: 14.28 »
Nyt meni kyllä ohi aiheen, täysin.

Ei se mitään....

Se olikin vastaus vain siihen, kun tämä muuttui marttyyriys- ja vanhustenhoitoketjuksi.

PS. Tällä menolla otsikolle varattu tila ei riitä muutiksiin  :grin:
Ettei nyt kuitenkin olisi taustalla perisuomalainen.... :roll:

Perisuomalainen aiheenmuutos kun ei osaa vastata ?
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #85 : 18.09.09 - klo: 14.36 »
Nyt meni kyllä ohi aiheen, täysin.

Ei se mitään....

Se olikin vastaus vain siihen, kun tämä muuttui marttyyriys- ja vanhustenhoitoketjuksi.

Ettei nyt kuitenkin olisi taustalla perisuomalainen.... :roll:

Perisuomalainen aiheenmuutos kun ei osaa vastata ?


Huomasin saman
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #86 : 18.09.09 - klo: 14.52 »
Huomasin saman


En nyt huomannut mihin jätin vastaamatta? Osaan kyllä perustella kantani hyvin, joten mikä oli kysymys?
---

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #87 : 28.09.09 - klo: 00.02 »


Aika hyvin osannut valita asuinpaikat että muuttaa niille alueille missä asuu laiskatkin suomalaiset joille ei työt kelpaa ;)

Pääkaupunkiseudulle on alkanut syntyä maahanmuuttajien keskittymiä - helsingin sanomat
« Viimeksi muokattu: 28.09.09 - klo: 05.23 kirjoittanut cornelius »
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #88 : 28.09.09 - klo: 00.19 »
Niin, no eiköhän ne muuta sinne mistä kämppä annetaan..vai saako ne valita itse asuntonsa? ...ja tuskin ne päättävät kermape**ekravattikaulukset haluaa naapureikseen maahanmuuttajia, eikä noille ilmeisesti omakotitaloja vielä jaeta...?
Mun puolesta ne voitaisi sijoittaa "paremman" luokan ihmisten asuinalueille.

edit: jos asuu pääkaupunkiseudulla niin sen kyllä huomaa että kaikki maahanmuuttajat, pakolaiset, työttömät, yh äidit ja iskät ym. asutetaan samoille alueille.
Jako menee kaupunginosien mukaan yhtä tarkasti kuin tuossa kartalla, esim. joillain alueilla on älyttömästi mutta parinsadan metrin päässä kun menee "kylän" raja niin toisella puolella et nää yhtäkään.
Itse asuin ekat lapsuusvuoteni tuollaisella punaisella alueella, sitten muutimme valkoiselle alueelle ja kävin ala-asteen "valkoisella alueella" jossa ei ollut yhtään tummempaa ihmistä, yläaste olikin parinsadan metrin päässä "punaisella" alueella, silloin ei tosin vielä näin paljon ollut maahanmuuttajia tms. mutta nykyään on niin että riittää, about täysi ikäisenä muutin kotoa "punaiselle alueelle" ja sittemmin muutin noin puolen kilometrin päähän valkoiselle alueelle ja siellä ei ole kuin valkoista. Eli se on ollut todellisuutta jo kauan että tietyt ihmisryhmät työnnetään tietyille asuinalueille.
« Viimeksi muokattu: 28.09.09 - klo: 16.57 kirjoittanut TheArska »
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Maahanmuuttajat/pakolaiset
« Vastaus #89 : 29.09.09 - klo: 22.08 »
Nyt kun olen lukenut tämän keskustelun läpi niin osasta olen samaa mieltä ja osasta en. Oma mielipiteeni on, että jokaikinen elintasopakolainen tai supisuomalainen sossupummi pitäisi saada pois maan päältä. Suomessa vaan tuntuu tuo eläminen olevan liian helppoa työtä tekemättömille! Enkä myöskään hyväksy sitä, että haetaan ihmisiä ympäri maapalloa töihin kun täällä on työttömiä muutenkin tarpeeksi.
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop