Kirjoittaja Aihe: Hobbywing EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet  (Luettu 428941 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #210 : 02.04.10 - klo: 16.35 »
HOKE:n ohje toimii.

Tässä on todellakin pieni viive. Eli kaasun edestakainen veivaamin ei auta. Antakaa auton seistä sekuntti/pari, ja kyllä pakittaa.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #211 : 02.04.10 - klo: 16.48 »
HOKE:n ohje toimii.

Tässä on todellakin pieni viive. Eli kaasun edestakainen veivaamin ei auta. Antakaa auton seistä sekuntti/pari, ja kyllä pakittaa.

Kaikki mainitsemani asiat löytyy ohjeista...

Mikäli ohjaimen epaa joutuu säätelemään niin silloin tuo kalibrointi on mennyt pieleen.

Eli ensin ohjaimesta kaasun asetukset niinsanotusti nolliin...

Trimmi keskelle, epat 100% ja se mahdollisesti ohjaimesta löytyvä vasemman peukalon kohalla oleva ATL vai miten se missäkin ohjaimessa on merkitty...
Sekin 100%
Sillä säädetään nimenomaan jarrun määrää.

Mikäli ohjain on kalibroitu tuo tai epa säätö niinsanotusti pielessä ja tämän jälkeenmenee lisäämään epaa tai jarrua niin säädin saa käskyn joka menee yli...
Eli periaatteessa sillon painetaan jarrua jo säätimen täyden asennon yli, eikä se monesti hyväksy tätä komentoa ollenkaan.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #212 : 02.04.10 - klo: 16.59 »
Epäilemättä ongelma on kalibroinnissa ja se on tehty moneen kertaan ja aivan ohjeiden mukaan. Tuo odotus ei tämän kohdalla pidä paikkaansa, sillä tuo kyllä lähtee pakittamaan heti pysähdyttyään. Toki pitää kaasuvipu käyttää välissä neutraalilla. Toisaalta taas odottamisella ei ole mitään merkitystä. Kun ei lähde pakittamaan, niin ei lähde vaikka odottaa kuinka kauan.

Tuo ensimmäinen vastaus kysymykseeni auttoi kuitenkin siinä mielessä että osasin lähteä hakemaan ratkaisua noista säädöistä. Sitä kautta se tarpeeksi monta kertaa kalibroimalla varmasti löytyy myös se lopullinen toimiva säätö, jos on löytyäkseen.

Pitää varmaan välillä kokeilla toisella samanlaisella lähettimellä, jos se vaikka olisi lähettimen virheellisestä toiminnasta kiinni. Ei olisi ensimmäinen kerta sekään.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #213 : 02.04.10 - klo: 17.12 »
Näin mainittavan 120A version...
Onko sillon kyseessä XERUN???

Eli sensorillinen säädin.

Mikäli on niin myös sensorijohdon pieni vika voi aiheuttaa tuon.
Eli säädin ei saa oikeaa infoa missä asennossa kone on, jolloin nimenomaan pieni auton liikautus saakin auton liikkeelle.
Kokeilepas ottaa sensorijohto kokonaan pois ja kokeile sitten miten toimii.

Mikäli ilman johtoa toimii paremmin niin vika on tosiaan sensorijohdossa.

Itsellä ollut tuollaisia ongelmia... joskin karvanverran eri sätimessä, mutta kuitenkin täysin samanlaisia oikutteluita.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #214 : 02.04.10 - klo: 17.29 »
XERUN on kyseessä, kuten jo aiemmin mainittu, mutta ei ole sensoria käytössä, eikä käytetty kone ole sensorillinen. Testailin tuota tuossa lisää jarru toimii kuitenkin ihan ok niilläkin lähettimen säädöillä, joilla pakista ei ole tietoakaan.

Ennen kalibrointia myös resetoin mallin asetuksen lähettimestä tehdasasetuksille, mutta kai nuo on vielä käytävä kaikki manuaalisesti läpi ja etsittävä se syy tuohon.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Pete_69

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #215 : 02.04.10 - klo: 18.00 »
eipä auta toi kalibrointi mulla ainakaan yhtään mitään, ja ohjaimena toimii ihan perus hpi:n lähetin jossa säätöjä ei ole juuri nimeksikään. Ainoa mikä auttaa on juurikin tuo kaasun trimmin säätö  :smiley:
Lrp S18 Monster, hpi cyber 10b "Wannabe SC". Axial SCX10 Trail Honcho. Tamiya TT-01 Type ED.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #216 : 02.04.10 - klo: 18.31 »
Tuosta noparista saisi firmwaren päivitettyä, mutta mistä siihen löytäisi uudemman. Ei sillä että tietäisin mikä versio siinä on nytkään, mutta viitsiikö sitä LCD-ohjelmointilaitetta hankkia, jos siihen ei oikeasti ole mitään päivitystä saatavilla. Jostain jenkkifoorumilta luin, että jollain oli ongelmaa liikkeelle lähdössä ja se oli korjaantunut päivittämällä.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa nokia

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #217 : 02.04.10 - klo: 21.17 »
Tietääkö joku miten sais ton menemään jottai 65-70 km/h  (Ezrun 35A 9T 4300 kv Combon Hobbylinnasta)  :huh:
HL Mad Truck HL Sprint Lazer ZX-5 Ready Set TF-5 Ready Set.

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #218 : 02.04.10 - klo: 21.51 »
Tietääkö joku miten sais ton menemään jottai 65-70 km/h  (Ezrun 35A 9T 4300 kv Combon Hobbylinnasta)  :huh:

ton saa menemään 65 ja yli vapaapudotuksella
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #219 : 02.04.10 - klo: 22.17 »
60A noparista ei ole kokemuksia, mutta tuossa taannoin tuuppasin Hobbywingin 120A noparin virtajohdot väärin päin
lipolle ja konkat kärysivät (alun perinkin konkat ovat johdon päässä noparilta).
Nopari kuitenkin toimii moitteettomasti ja sillä ajettiin viimeksi tänään... :wink:
« Viimeksi muokattu: 03.04.10 - klo: 10.35 kirjoittanut Peku »

Poissa nokia

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #220 : 02.04.10 - klo: 22.34 »
Eiku sitkun ajaa! Ei mitään vapaal. Ku kaasu pohjas. Miten sais menemän jollain välityksil 65-75  :huh:
« Viimeksi muokattu: 02.04.10 - klo: 22.39 kirjoittanut nokia »
HL Mad Truck HL Sprint Lazer ZX-5 Ready Set TF-5 Ready Set.

karvanaama

  • Vieras
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #221 : 02.04.10 - klo: 22.49 »
Eiku sitkun ajaa! Ei mitään vapaal. Ku kaasu pohjas. Miten sais menemän jollain välityksil 65-75  :huh:

Voinet unohtaa ko. yhtälön..

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #222 : 02.04.10 - klo: 22.55 »
Juoksin Mesikämmenestä kotiin 68km/h. Ei tarvinu mitään noparia.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #223 : 03.04.10 - klo: 17.29 »
Älkääs nyt heti tyrmätkö tuota ajatusta. 4300kv eZ-Run ja 35A säädin riitti lumellakin 58km/h nopeuksiin 2S LiPolla kun talvella kokeilin GPS:llä. Tehoja tuohon tarvitaan ~400W, joten moottorin 500W raja ei ole vielä kovin lähellä. Säätimen kanssa voikin tulla savunkarkaamisia melko nopeasti. Pakkasella ei säädinkään lämmennyt yli 30C asteen.
3S akulla päästäänkin parempiin teholukemiin jos virta pysyy samana, joten onhan tuossa potentiaalia kulkea ~65km/h pintaan jos ei vaan polta noparia liian raskailla välityksillä. Itse kokeilin 17/87 välityksillä 3S LiPolla ja ohjaimesta kaasu rajoitettu 55/100 niin nopeus oli lumella tasan 60km/h ja virrat oli 50-52A luokkaa.
Teen 3S:llä testin vielä asfaltilla kunhan kerkiän.

Autona noissa mittauksissa Asso T4 ja välityksinä 22/87. Kokonaisvälitys 1/10.28.

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #224 : 03.04.10 - klo: 18.16 »
en kyllä usko että 35A säädin kuljettaa mitään 1/10 autoa 3S lipolla ja 4300 moottorilla ellei ole Crawleri välitykset
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #225 : 03.04.10 - klo: 18.33 »
Älä vaan uskokaan. Nyt se on testattu. Tässä setuppi:
- Asso T4
- 35A ezrun
- 4300KV ezrun
- 4400mAh 3S Lipo
- 17T pinjoni (vakio 20T)
- 87T spurri  (vakio 87T)
- Pro-Line Bow-Tie takana
- Asfaltti jossa irtohiekkaa päällä

Laitoin kaasun EPA:n puoleenväliin ja rupesin ajelemaan edestakaisin n. 200m suoraa. Jokaisella vedolla lisäsin vähän EPA:a ja toivoin ettei savu nouse. En viitsinyt ihan täysille kaasua missään vaiheessa säätää, kun pelkäsin että nopari palaa.
Ensimmäisellä sessiolla suli irti mottorin johdosta sellainen 3.5mm banaani ilmeisesti alkuperäisen kylmäjuotoksen takia. Sen kun kävin korjaamassa niin ajelin toisen session ja laitoin GPS-loggerin kyytiin.

Toistin saman ja lisäilin EPA:a pikkuhiljaa.
Tässä tulokset:

- EPA n. 50%, nopeus 52km/h
- EPA n. 60%, nopeus 56km/h
- EPA n. 65%, nopeus 57km/h
- EPA n. 70%, nopeus 62km/h
- EPA n. 75%, nopeus 64km/h
- EPA n. 80%, nopeus 67km/h ja toisella vedolla 68km/h

EPAn arvot ovat summittaisia koska tuossa mun "talvikahvassa"(Futaba T2PHKA) ei ole kuin nupista säädettävä EPA ja se ei tunnu olevan ihan yhtä tarkka kuin digitaalisesti säädettävä.
Ajoin jokaisella asetuksella useamman vedon ja nuo ilmoitetut nopeudet ovat toistettavissa, eli ei mitään yksittäistä sattumaa.

Noparia on sen verran "modattu" että piirilevylle tulevien akkujohtimien liitoskohtiin on kolvattu 2kpl 1000µF konkkaa. Muuten ihan vakiokamaa suoraan Hong Kongista :wink:

EDIT: Piti vielä mainita että koko session huippu oli 69km/h, mutta se oli yksittäinen piikki. En pystynyt sitä toistamaan niin olkoon se nyt epävirallinen huippunopeus tuolle vehkeelle...
« Viimeksi muokattu: 03.04.10 - klo: 18.36 kirjoittanut rubberduck »

Poissa JVL

  • Veteraani
    • Profiili
    • kuvia omista vermeistä
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #226 : 03.04.10 - klo: 18.42 »
en kyllä usko että 35A säädin kuljettaa mitään 1/10 autoa 3S lipolla ja 4300 moottorilla ellei ole Crawleri välitykset

ihan samaa mieltä, kukiin kokeilkoon omalla vastuulla. epäilisin vahvasti että käry käy.
lukekaan 1. Specification eri noparien kohdalta ja arvioikaa itse kestääkö, jos ja kun käryää niin se vi***taa. ja ihan yleisesti ajatellen miten itte mitotan noparin kokotarpeen niin valmistajan max limitti - 2 pykälää (esim exige2 rajoitus 7.5 ja oma maksimini 9.5)
eZRun-25A
eZRun-35A
eZRun-60A
*tamiya-CC01-FF01-M04L.*SCX10 *robbet san remo-katja-lazer. *MRP-odyssey *nelivetokivaa kesät talvet 1:10-1:1

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #227 : 03.04.10 - klo: 18.45 »
en kyllä usko että 35A säädin kuljettaa mitään 1/10 autoa 3S lipolla ja 4300 moottorilla ellei ole Crawleri välitykset

Tuo moottori on 380-kokoinen ja sama säädin kyllä kestää suuremmallakin kV-arvolla olevan samankokoisen koneen. Kokemuksen mukaan se moottori antaa ensin käyttösamun pihalle, kun se ei jaksa viedä niin painavaa autoa. Nuo noparille ilmoitetut lankarahat taas on 540-kokoiselle koneella ja pitävät paikkansa vain sen kokoisen koneen kanssa.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #228 : 03.04.10 - klo: 19.01 »
Kuvassa 380 kokoinen motti ja aiheeseen liittyvä 4300KV ezrun. Onhan noissa vähän kokoeroa.

380 on 28mm x 36mm ja ezrun on 36mm x 50mm.

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #229 : 03.04.10 - klo: 19.02 »
- 17T pinjoni (vakio 20T)
- 87T spurri  (vakio 87T)

Crawleri välitykset  :grin:

Kuvassa 380 kokoinen motti ja aiheeseen liittyvä 4300KV ezrun. Onhan noissa vähän kokoeroa.
380 on 28mm x 36mm ja ezrun on 36mm x 50mm.

on joo mutta roinat sisällä on samaa kaliiperia roottorin akselia lukuunottamatta
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #230 : 03.04.10 - klo: 19.05 »
Kolme piikkiä pienempi pinjoni ei nyt varsinaisesti ole mikään mahdottoman suuri muutos vakioon.

Kokonaisvälitys:
- vakio 1/11.31
- mun mittauksessa: 1/13.31

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #231 : 03.04.10 - klo: 20.03 »
No ei se mikään ihme ole että tuo 4300kv ezrun jotain assoa liikuttaa sen melkein 70km/t kun se liikutti omaa pedeäkin yli 60km/t ja tuo on vissiin pikkasen painavampi isompine renkaineen ja runko, tukivarret ja vaihdeloota on kaikki alumiinia.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #232 : 03.04.10 - klo: 20.39 »
1840g näyttää vaaka ajokunnossa punnittuna. Akun osuus tuosta on 340g. Ei tosiaan ole kovin painava 1/10 autoksi.
Luulisin että em. setupilla nousisi savu välittömästi jos auto olisi vähänkin painavampi tai neliveto, tai jos olisi kunnolla pitoa takavedolla.

No ei se mikään ihme ole että tuo 4300kv ezrun jotain assoa liikuttaa sen melkein 70km/t kun se liikutti omaa pedeäkin yli 60km/t ja tuo on vissiin pikkasen painavampi isompine renkaineen ja runko, tukivarret ja vaihdeloota on kaikki alumiinia.
En minäkään sitä epäillyt talviajojen perusteella, mutta pakkohan se oli kokeilla kun koko asia todettiin täällä mahdottomaksi :grin:

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #233 : 03.04.10 - klo: 21.13 »
Kuvassa 380 kokoinen motti ja aiheeseen liittyvä 4300KV ezrun. Onhan noissa vähän kokoeroa.
380 on 28mm x 36mm ja ezrun on 36mm x 50mm.

Ja tuo Ezrun-kone on kuvankin perusteella tämä: http://www.hobbywing.com/english/ArticleShow.asp?ArticleID=408, joka muuten on 380-kokoinen.

Lainaus
This 3650-M sized motor has a core of 380 class motor but the outside appearance is as same as  540 class motor, so its size is suitable for all 1/10 chassis.  It is mostly used for 1/10 and 1/12 scale ON-ROAD car.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa rubberduck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Rauman Seudun RC-harrastajat ry.
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #234 : 03.04.10 - klo: 21.30 »
Olen kyllä lukenut nuo samat tekstit. Sen verran noilla kahdella "380" kokoisella moottorilla on kuitenkin eroa, että kun tuosta pienemmästä ottaa irti ~300W tehoja, se on n. 70C asteinen, kun taas Hobbywingin sekasikiösta voi irroitella reilusti yli 400W tehoja ja motti pysyy n. 30C asteisena.
Lämmöt eivät ole perstuntumalla arvioituja, vaan infrapunamittarilla mitattuja. Ennen kuin kukaan ehtii kommentoimaan että ei tuollaisesta värjätystä alumiiniseoksesta saa luotettavia lukemia IR mittarilla: Ei saakaan, siksi molemmista moteista lämpöjä on mittailtu kuoren lisäksi myös akselista ja laakereista.

...
on joo mutta roinat sisällä on samaa kaliiperia roottorin akselia lukuunottamatta

Kyllä noissa molemmissa on 1/8" akselit.

Poissa Laakkanen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #235 : 03.04.10 - klo: 21.59 »
Onkos mega radioita käyttäjät huomanneet että ois aika häiriöinen tämä nopari. Spedellä nyt ajeltu ja kantamaa testailtu niin 30m ja alkaa pätkimään. pitää varmaan laittaa verkkosukkasysteemiä piuhojen ympärille ja ihmetellä lisää.

Edit: ei pitäs muutaman jälkeen mitään kirjoittaa.
« Viimeksi muokattu: 03.04.10 - klo: 22.20 kirjoittanut Laakkanen »
Slash | Stampede.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #236 : 03.04.10 - klo: 23.32 »
Eiköhän se lämpötilojen ero selity aika pitkälti tuolla "massiivisella" jäähdytysrivoituksella, joka Hobbywingin koneessa on. Toki pienetkin erot moottorien hyötysuhteessa vaikuttavat siihen myös melkoisesti. Onhan sitä samanlaista eroa muunkin kokoisissa koneissa ihan vaikka vertaillaan täysin samankokoisia koneita keskenään.

Tiedä sitä häiritseekö tuo enemmän vai vähemmän noita halpoja 27 MHz AM-radioita, kuin joku toinen nopari. Kaiken kaikkiaan suosittelisin hankkiutumaan tuollaisista radioista eroon, vielä kun joku sellaista "markan" maksaa ja hankkimaan tilalle vaikka halvan gigaradion. Kantama moninkertainen ja toimintavarmuus aivan jotain muuta. Koko pienoisautoilu alkaa tuntua aivan toisenlaiselta sen jälkeen.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Laakkanen

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #237 : 04.04.10 - klo: 08.27 »
Tiedä sitä häiritseekö tuo enemmän vai vähemmän noita halpoja 27 MHz AM-radioita, kuin joku toinen nopari. Kaiken kaikkiaan suosittelisin hankkiutumaan tuollaisista radioista eroon, vielä kun joku sellaista "markan" maksaa ja hankkimaan tilalle vaikka halvan gigaradion. Kantama moninkertainen ja toimintavarmuus aivan jotain muuta. Koko pienoisautoilu alkaa tuntua aivan toisenlaiselta sen jälkeen.
Vertauskohtana itsellä tässä oli slash kun sitä megan radiolla ajelin castlen harjattoman setupin kanssa. Siinä oli häiriöitä myös mutta paljon vähemmän. Tietty nyt tämä 60a esc on eri autossa niin voi johtua siitäkin, kun on komponentit sijoiteltu eri lailla.
Slash | Stampede.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #238 : 04.04.10 - klo: 09.22 »
No siitä se juuri johtuukin.

Ei ole kovinmontaa viestiä kun mainitsin kuinka johdot voivat aiheuttaa häiriöitä.

Katso ettei vastarin vierestä kulje säätimen virtajohtoja.
Ne häiritsee halpis radioita erittäin helposti.

Poissa muovimies

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Ez-run 60a edullinen esc. Kokemuksia?
« Vastaus #239 : 04.04.10 - klo: 11.57 »
Nuo EZrun noparit on todella järkevää mitoittaa "varman päälle".Poikani poltti juuri 18A escin turnigyn 370-luokan 4400Kv myllyllä, johon suositus oli juuri toi 18A esc..Enmkyllä tiedä mikä tuon moottorin lankaluku on?? Mistähän lienee saisi selville??Rompeet ostettu HOBBY CITYSTÄ.Niin ja autona Asson Rc18R ja vakiovälitys.