Kirjoittaja Aihe: Hobbywing EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet  (Luettu 428951 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa muppe

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #750 : 01.04.12 - klo: 11.05 »
pihasuttaukseen juu menossa
kyosho ultima sc

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #751 : 01.04.12 - klo: 11.09 »
pihasuttaukseen juu menossa

60A+ joku passelin tiukka kone sit vaan, takavetoinen niin kyllä se säädin kestää. Moni on kait ajellu 5.5t moottorilla noissa?
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #752 : 01.04.12 - klo: 11.19 »
Jep ezrun 60A säädin ja sit akun mukaan kone. Jos käyttää vain 2S akkuja niin voi ajaa sillä 5.5T ja semmoinen combokin löytyy.
http://fi.eurorc.com/product/1606/hobbywing-ezrun-60a-55t-brushless-combo-b4
jos taas ajaa 3S niin 8.5T maksimissaan, mieluummin 10.5T. Tuo säädin kestää ihan hyvin 3S kyllä.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Leo14

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #753 : 01.04.12 - klo: 11.56 »
Ostin tollasen: http://www.hobbylinna.com/ezrun-combo-onroad-p-22734.html testasin noita 7.2v nimh:illä. Aluks se toimi ihan hyvin mut sitte se alko nykimään vaikka mulla oli kaasu pohassa eikä tehot oikee rittäny enää. Mikähän tossa on vikana?

Sinulla on lipo cut off päällä joten kun se jännite laskee noin 6 Volttiin se pudottaa tehot puoleen ja sit vähän päästä sammuu kokonaan. Et tarvitse lipo cut offia nimh akulla.


Mielestäni laitoin sen lipo cut offin pois päältä mutta täytyy kai tarkistaa vielä. :cheesy:

edit: Kyllä se cut off oli pois päältä ja nyt siinä ei toimi pakkikaan vaikka se on ohjelmointikortilla ohjelmoitu päälle.
« Viimeksi muokattu: 01.04.12 - klo: 12.10 kirjoittanut Leo14 »
Team Durango desc210, Ansmann x2

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #754 : 01.04.12 - klo: 20.33 »
Ostin tollasen: http://www.hobbylinna.com/ezrun-combo-onroad-p-22734.html testasin noita 7.2v nimh:illä. Aluks se toimi ihan hyvin mut sitte se alko nykimään vaikka mulla oli kaasu pohassa eikä tehot oikee rittäny enää. Mikähän tossa on vikana?

Sinulla on lipo cut off päällä joten kun se jännite laskee noin 6 Volttiin se pudottaa tehot puoleen ja sit vähän päästä sammuu kokonaan. Et tarvitse lipo cut offia nimh akulla.


Mielestäni laitoin sen lipo cut offin pois päältä mutta täytyy kai tarkistaa vielä. :cheesy:

edit: Kyllä se cut off oli pois päältä ja nyt siinä ei toimi pakkikaan vaikka se on ohjelmointikortilla ohjelmoitu päälle.

Minkä kokoiset noi Nimhit on? Ja kai niisä on vielä tamiya-blugit jotka eivät kestä kuin vakio harjallista tekniikkaa? Kokeile vielä kalibroida ohjain uudestaan jos se pakki löytyis...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa Leo14

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #755 : 02.04.12 - klo: 07.17 »
Nimhit on ihan normaali kokoset. Ja on tamiyan liittimet. Mutta jos ne ei kestä muuta kun harjallista ni miksköhän tossa mun combossa oli sellaset valmiina? :huh:
Team Durango desc210, Ansmann x2

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #756 : 02.04.12 - klo: 09.16 »
Nimhit on ihan normaali kokoset. Ja on tamiyan liittimet. Mutta jos ne ei kestä muuta kun harjallista ni miksköhän tossa mun combossa oli sellaset valmiina? :huh:

Siis akkujen kapasiteettia meinasin. Tuo kone haukkaa piikkinä melkosesti virtaa niin pienempi kapasiteettinen nimhi kyykkää heti. Vastaava 13t konekkin vei piikkivirtaa niin paljon ettei 2500mAh nimhillä pystynyt ajamaan kun siinä kombossa ei saanut cutoffia pois... Nuo tamiyan liittimet lämpenee suht helposti ja sen takia löystyy... Tais olla virrankesto jatkuvana jotain 15A luokkaa. Parempia liittimiä suosittelen... Itellä käytössä xt60 ja ei oo ongelmia ollu. Deansit oli ennen mutta halpiskopio malleisa oli valuvirheitä niin pätki kosketusta...
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #757 : 02.04.12 - klo: 11.58 »
JOS se 7.2 V pötköakku on oikeasti hyvä niin sen voi laskea 35A kuormalle 5.4 volttiseksi ja jos se ESC on tehtaan jäljiltä niin Lipo cut-off lyö päälle 6.4 voltissa...

 :smiley:
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Leo14

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #758 : 02.04.12 - klo: 18.09 »
Nimhit on ihan normaali kokoset. Ja on tamiyan liittimet. Mutta jos ne ei kestä muuta kun harjallista ni miksköhän tossa mun combossa oli sellaset valmiina? :huh:

Siis akkujen kapasiteettia meinasin. Tuo kone haukkaa piikkinä melkosesti virtaa niin pienempi kapasiteettinen nimhi kyykkää heti. Vastaava 13t konekkin vei piikkivirtaa niin paljon ettei 2500mAh nimhillä pystynyt ajamaan kun siinä kombossa ei saanut cutoffia pois... Nuo tamiyan liittimet lämpenee suht helposti ja sen takia löystyy... Tais olla virrankesto jatkuvana jotain 15A luokkaa. Parempia liittimiä suosittelen... Itellä käytössä xt60 ja ei oo ongelmia ollu. Deansit oli ennen mutta halpiskopio malleisa oli valuvirheitä niin pätki kosketusta...

Kapasiteetti on 3000mah ja deanssit pitäis kai juotella kiinni.

JOS se 7.2 V pötköakku on oikeasti hyvä niin sen voi laskea 35A kuormalle 5.4 volttiseksi ja jos se ESC on tehtaan jäljiltä niin Lipo cut-off lyö päälle 6.4 voltissa...

 :smiley:

Se cut off on pois päältä.
Team Durango desc210, Ansmann x2



Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #761 : 12.04.12 - klo: 17.37 »
Veikkaisin että kyse on siitä kävisikö tuo 5.5T xerun moottori tuon 60A xerun säätimen kanssa.
http://fi.eurorc.com/product/131/hobbywing-xerun-60a-esc-v21-ftt
http://fi.eurorc.com/product/490/hobbywing-xerun-sensored-55t-motor

Kyllähän ne käyvät mutta ei kärsi ainakaan dynaamista ennakkoa laittaa ja välitys pitää olla aika alhainen.
Olettaen että olet sun Ultima SC:hen noita hommaamassa en kyllä suosittele yhtään alle 7.5T laittamaan. 10.5T tai 8.5T on paremmin toimivia. Lisää vauhtia saa sit dynaamisella ennakolla jos tarvitsee.
Tuolla 5.5T moottorilla saat nopeasti rikki diffin, idlerit yms siitä ultimastasi.


Ja ilmeisesti olet hommaamassa niitä pihasuttaukseen niin ihan se Ezrun b5 on hyvinkin riittävä. b4 sillä 5.5T moottorilla rikkoo todennäköisesti taaskin sen voimansiirron siitä.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #762 : 19.04.12 - klo: 21.56 »
Juuri hypistelen tuota uutta Xerun V3 120A säädintä. Päällisin puolin todella asiallisen oloinen laite.
Asunnon remontilta kun kerkeäisi asentaa säätimen autoonkin ja päästä kokeilemaan, niin voisi sanoa kaasutuntumasta ja säädettävyydestä enemmän. Luultavasti vanhempien mallien mukaan tässäkin on hyvä kaasutuntuma, ellei jopa parempi. Säätöhommat pitäisi olla helpompia, kun ei tarvi softia vaihdella edestakaisin.
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #763 : 26.04.12 - klo: 22.11 »
Moro.

Tuli kaverin kans ostettuu noi Xtreme combot 8.5t koneella. Nyt on sellanen ongelma, et nopari antaa välillä vaan vajaa puolet tehoista käyttöön, hetken odottelun jälkeen tulee taas kaikki mukaan. Alussa, ku alkaa ajaa ni kaikki toimii normaalisti, mut ehkä 5-10min jälkeen alkaa temppuilla. Molemmilla siis sama vika. Mistä mahtaa johtua?

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #764 : 26.04.12 - klo: 23.34 »
Moro.

Tuli kaverin kans ostettuu noi Xtreme combot 8.5t koneella. Nyt on sellanen ongelma, et nopari antaa välillä vaan vajaa puolet tehoista käyttöön, hetken odottelun jälkeen tulee taas kaikki mukaan. Alussa, ku alkaa ajaa ni kaikki toimii normaalisti, mut ehkä 5-10min jälkeen alkaa temppuilla. Molemmilla siis sama vika. Mistä mahtaa johtua?

Johtuu LiPo CutOffista... Se antaa aika tarkalleen 60% tehoista ulos. hetken rauhallisempaa ajoa ja akku elpyy edellisestä rääkistä ja jännite on taas hetken verran korkeammalla. Korjautuu LAADUKKAAMMALLA isomman purkuvirran antavalla akulla.
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #765 : 26.04.12 - klo: 23.38 »
Juuri hypistelen tuota uutta Xerun V3 120A säädintä. Päällisin puolin todella asiallisen oloinen laite.
Asunnon remontilta kun kerkeäisi asentaa säätimen autoonkin ja päästä kokeilemaan, niin voisi sanoa kaasutuntumasta ja säädettävyydestä enemmän. Luultavasti vanhempien mallien mukaan tässäkin on hyvä kaasutuntuma, ellei jopa parempi. Säätöhommat pitäisi olla helpompia, kun ei tarvi softia vaihdella edestakaisin.

Tää V3 on säätimien säädin... Eka autosäädin jossa on tullut kaasu- ja jarrukäyrät vastaan, eli sen kaasuvasteen todellakin saa säädettyä juuri sellaiseksi kuin itse haluaa...

Ihan tehdas asetuksilla laitoin TS2:een 10.5T motilla sen buggy/truck profiiliin ja voe jösses... tuntuma on huomattavasti smuuthimpi ku Xtreme Stockissa. Erittäin kätevä on myös se säätimen sammutus jarrulla...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa Mazza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #766 : 27.04.12 - klo: 14.17 »
EzRun 60A testattu patterikasissa 4S:llä ja TÄLLÄ ylikokosella moottorilla. Toimii! Ei mitään ongelmia, moottorikin lämpeni huomattavasti enempi kuin nopari. Internetin ihmeellisessä maailmassa suosittelevat tosin vielä kovempien koneiden kanssa ajamaan max. 5min sessioita.
Ishima Rave M1.0Re | Associated RC10L | TQ Racing WGT/PRO-10 | Kyosho e-Mad Force crawler | Olohuonelelu Radline 1:24 buggy

Poissa hankar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #767 : 27.04.12 - klo: 15.45 »
Mielessä ollut hommata toinen mt4 g3 ja näissä kun on sensoriton Xerun 150A esc ja C-Xerun 4274 moottori, niin käynyt mielessä että myisi nuo ajamattomina pois ja hommaisi tilalle sensorilliset. Kysymys kuuluukin, onko se ero miten iso käytännössä? Pienimuotoista crawlailua on tullut koitettua tuolla sensorittomalla setillä ja kyllähän se vähän meinaa rykiä mutta jotenkin sekin sujuu. Onko sen sensorillisen kanssa sitten luvassa muita ongelmia vai pääseekö sen kanssa möyrimään hitaasti ja sitten vielä kulkua piisaa samaan malliin (eli että ei tarvi vaihtaa lyhkäsempiä välejä)? Vai onko se vaan kuvitelmaa että sensorillisella onnistuisi hidasajo ja huippuja piisaisi samoilla seteillä? Ilmeisesti tuota sensoritonta settiä ei ole enää oikein myynnissä, niin voi tietty olla vähän vaikeaa määrittää ajamattomille hiluille hintaa + löytää ostaja  :roll:
Trx 1/16 VXL Revo ja TT MT4 G3 x2
Vastaus lähes kaikkeen...

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #768 : 27.04.12 - klo: 15.53 »
Mielessä ollut hommata toinen mt4 g3 ja näissä kun on sensoriton Xerun 150A esc ja C-Xerun 4274 moottori, niin käynyt mielessä että myisi nuo ajamattomina pois ja hommaisi tilalle sensorilliset. Kysymys kuuluukin, onko se ero miten iso käytännössä? Pienimuotoista crawlailua on tullut koitettua tuolla sensorittomalla setillä ja kyllähän se vähän meinaa rykiä mutta jotenkin sekin sujuu. Onko sen sensorillisen kanssa sitten luvassa muita ongelmia vai pääseekö sen kanssa möyrimään hitaasti ja sitten vielä kulkua piisaa samaan malliin (eli että ei tarvi vaihtaa lyhkäsempiä välejä)? Vai onko se vaan kuvitelmaa että sensorillisella onnistuisi hidasajo ja huippuja piisaisi samoilla seteillä? Ilmeisesti tuota sensoritonta settiä ei ole enää oikein myynnissä, niin voi tietty olla vähän vaikeaa määrittää ajamattomille hiluille hintaa + löytää ostaja  :roll:

Eikö tuo nopari ole sensorillinen mutta moottori ei?
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #769 : 27.04.12 - klo: 17.18 »
Kyllä sensori kaasutuntumaa parantaa ja varsinkin möyrintäajossa on mukavampi.

Sensori vie himppasen tilaa kannun päästä, joten saman ulkomitan kone voi olla sisuiskaluiltaan pienempi. Vähän tuntuisi myös, että sensorilliset on vähän arkoja vesileikkien suhteen, kun taas sensorittomat saa kestämään vettä hyvinkin.

Tekiniltä löytyy myös semmoinen sovellus, että pikkuvauhdit ajetaan sensorilla ja isot kovat vedetään ilman sensoria.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #770 : 27.04.12 - klo: 19.00 »
Näissä hobbywingin kasinopareissa eli sct pro 120A, xerun 80A ja xerun 150A se myöskin ottaa sensorin pois käytöstä kun on kaasu pohjassa. Koska näissä ei ole dynaamista ennakon säätöä sen noparin ei tarvitse tietää kierroslukua ja ilman sensoria menee hiukkasen vähemmän sähköä hukkaan.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #771 : 27.04.12 - klo: 21.15 »
Näissä hobbywingin kasinopareissa eli sct pro 120A, xerun 80A ja xerun 150A se myöskin ottaa sensorin pois käytöstä kun on kaasu pohjassa. Koska näissä ei ole dynaamista ennakon säätöä sen noparin ei tarvitse tietää kierroslukua ja ilman sensoria menee hiukkasen vähemmän sähköä hukkaan.
Kyllä ennakkoa voidaan säätää dynaamisesti ilman sensoritietoakin.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa hankar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #772 : 27.04.12 - klo: 22.26 »
Eikö tuo nopari ole sensorillinen mutta moottori ei?

Onpahan sitten tähän omaakin mieltä askarruttaneeseen kysymykseen vastaus. Avasin noparin kun se aukesi neljä pohjan ruuvia irrottamalla. Sen tietää nyt varmuudella sanoa että ei ole sensorillinen ainakaan toi nykyisen MT4 G3:n nopari.
Trx 1/16 VXL Revo ja TT MT4 G3 x2
Vastaus lähes kaikkeen...

Poissa Diese-listi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #773 : 27.04.12 - klo: 23.07 »
Eikö tuo nopari ole sensorillinen mutta moottori ei?

Onpahan sitten tähän omaakin mieltä askarruttaneeseen kysymykseen vastaus. Avasin noparin kun se aukesi neljä pohjan ruuvia irrottamalla. Sen tietää nyt varmuudella sanoa että ei ole sensorillinen ainakaan toi nykyisen MT4 G3:n nopari.

Mielenkiintonen homma kun googlella löytyneet 150A xerun noparit on sensorillisia...  :shocked:
SCX10, T3 2011, TS2, DF-03Ra, Micro-T

Poissa hankar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #774 : 27.04.12 - klo: 23.22 »
Mielenkiintonen homma kun googlella löytyneet 150A xerun noparit on sensorillisia...  :shocked:

Kyllä tuonkin piirilevystä näkee että siinä on kontaktit vaan vähintään liitin puuttuu. Harmillista jos/kun tuommoseen karvalakkimalliin on tyydytty eikä ole jätetty mahdollisuutta päivittää moottoria. No, eipä tuota silti missään nimessä voi huonoksi moittia! Ainut vaan että sisällä olohuoneessa tolla ei viiti ajella kun auto ampuu liikkeelle vähän turhan äkkinäisesti :grin:
Trx 1/16 VXL Revo ja TT MT4 G3 x2
Vastaus lähes kaikkeen...

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #775 : 28.04.12 - klo: 01.10 »
Mielessä ollut hommata toinen mt4 g3 ja näissä kun on sensoriton Xerun 150A esc ja C-Xerun 4274 moottori


Laitappa kuva tänne woorumille missäkohtaa säädintä ja moottoria lukee Hobbywing Xerun... Ettei vain olisi Thunder Tiger BLC-150C joka EI ole Xerun vaikka samanlaisissa kuorissa onkin.
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #776 : 28.04.12 - klo: 01.23 »
http://www.rctech.net/forum/10652251-post8786.html

Eli olkaa varovaisia V3 säätimien kanssa ja pitäkää ruuvarit poissa pinneistä.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa hankar

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #777 : 28.04.12 - klo: 09.52 »
Mielessä ollut hommata toinen mt4 g3 ja näissä kun on sensoriton Xerun 150A esc ja C-Xerun 4274 moottori


Laitappa kuva tänne woorumille missäkohtaa säädintä ja moottoria lukee Hobbywing Xerun... Ettei vain olisi Thunder Tiger BLC-150C joka EI ole Xerun vaikka samanlaisissa kuorissa onkin.

No ulkomaan foorumien "tiedoilla" tässä on menty. Totta, kyseessä olevassa noparissa ja moottorissa EI lue hobbywingiä tai xerunia. Kuvien ja juttujen perusteella ei ole ollut isoa syytä epäillä etteikö kyseessä olisi hobbywingin tuotos. Se kai tässä on isompi kysymys että minkä niminen HW:n sensoriton 150A nopari on.
http://www.wondertiger.com/specs.php ]Tämä on yksi niistä monista[/url] jossa todetaan että toi on vaan rebrandet HW. Nykyään tuollanen toiminta on kuitenkin niin yleistä että ei ole sinällään isoa syytä epäillä etteikö näin olisi. Mutta jos jollakin on jompaan kumpaan suuntaan faktoja niin kiinnostaa kuulla.
Trx 1/16 VXL Revo ja TT MT4 G3 x2
Vastaus lähes kaikkeen...

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #778 : 28.04.12 - klo: 10.10 »
Hobbywing tekee monille muillekkin isoille automerkeille nopareita. Eiköhän kyseessä ole täysin sama nopari kuin Xerun 150A mutta sensorin liitin on vain jätetty pois. Ei näissä isoissa nelivetoissa autoissa sille sensorille ole niin hirveätä tarvetta muutenkaan, kaasutuntuma on ihan hyvä ilman sensoriakin. Liikkeellelähtö vain jökittelee ilman sensoria mutta se ei normaalissa ajossa haittaa.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« Vastaus #779 : 28.04.12 - klo: 10.13 »
No ulkomaan foorumien "tiedoilla" tässä on menty. Totta, kyseessä olevassa noparissa ja moottorissa EI lue hobbywingiä tai xerunia. Kuvien ja juttujen perusteella ei ole ollut isoa syytä epäillä etteikö kyseessä olisi hobbywingin tuotos. Se kai tässä on isompi kysymys että minkä niminen HW:n sensoriton 150A nopari on.
http://www.wondertiger.com/specs.php ]Tämä on yksi niistä monista[/url] jossa todetaan että toi on vaan rebrandet HW. Nykyään tuollanen toiminta on kuitenkin niin yleistä että ei ole sinällään isoa syytä epäillä etteikö näin olisi. Mutta jos jollakin on jompaan kumpaan suuntaan faktoja niin kiinnostaa kuulla.

Rebranded puolella löytyy tosin paljon kopioitakin tai sitten rebrandattuja kopioita. En ota kantaa onko thundertigerin tuote mikä mutta kannattaa pitää mielessä. Netissä on myös aina hyvää muistaa tämä "luin sen internetistä, joten sen on pakko olla totta". Netissä myös tieto leviää nopeasti, joten riittää että yksi kirjoittaa jotain väärin niin se kopioidaan muihin paikkoihin.

Rebrandayksen yhteydessä voidaan myös muuttaa tuotteen spekseja koska erät ovat riittävän isoja. Tällein saadaan hiukan erilainen tuote ja erillainen hinnoittelu. Vaihtoehtosiesti voidaan käyttää eri laatuisia komponentteja jolloin laatu on myös eri. Eli vaikka itse tuote näyttää täysin samalta se ei sitä pakosti ole.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook