Kirjoittaja Aihe: Markan gigaradiot?  (Luettu 423117 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #840 : 05.11.11 - klo: 10.52 »
upgrade kitit tilattu gt3b:hen. Jos niillä saisi radion toimimaan
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #841 : 05.11.11 - klo: 12.34 »
Onko tästä kokemuksia?

http://www3.ansmann.de/cms/en/radio-controls/w6-24ghz.html

Näyttää hyvin pitkälti samalta tuon Fly Skyn FS GT-3B:n kanssa.
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #842 : 05.11.11 - klo: 15.23 »
upgrade kitit tilattu gt3b:hen. Jos niillä saisi radion toimimaan

Pitääkö noi kitit tilata ulkomailta vai myydäänkö niitä myös suomessa.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #843 : 05.11.11 - klo: 15.39 »
Pitääkö noi kitit tilata ulkomailta vai myydäänkö niitä myös suomessa.
Ainakin minun käsittääkseni ulkomailta:
GT3B Hack- Firmware Kit

Tosin tuo ohjelmointikalikka on joku ihan yleiskäyttöinen vekotin, joten kai sellaisen voi saada Suomestakin, jos tietää, mitä on ostamassa. Tuolta kaupasta sen saa, jos tietää vain, että haluaa laittaa tuohon ohjaimeen uuden firmwaren.  :smiley: Ohjaimeen pitää sisälle juottaa kiinni liitin, johon sitten liitetään tuo kalikka ohjelmiston vaihtamista varten.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa JoniR

  • Jäsen
    • Profiili
Axial Honcho, LRP S10 SC

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #845 : 06.11.11 - klo: 12.48 »
Itse ostaisin viimeisemmän, itse radio maksaa vähemmän, käyttää mukavan pieniä vastareja ja jos oikein luin, siinä on myös enemmän säätöjä.
Ainoa vika viimeisemmässä radiossa on, että se on aina loppu suosionsa takia.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #846 : 06.11.11 - klo: 14.03 »
käsittääkseni tuon gt3b:n saa myös valmiiksi modattuna, jolloin radiostaa saa kaiken irti jne.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa JoniR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #847 : 06.11.11 - klo: 16.43 »
Paljonko tulee postikuluja jos ottaa radion ja pari akku, niin että kauppa hinta jää alle 45€, joka menee alle tullien???


Vastaan itse. Alle kilon paketti noin 13€.

Kiitoksia vastauksista.
« Viimeksi muokattu: 06.11.11 - klo: 19.59 kirjoittanut JoniR »
Axial Honcho, LRP S10 SC

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #848 : 07.11.11 - klo: 19.31 »
Paljonko tulee postikuluja jos ottaa radion ja pari akku, niin että kauppa hinta jää alle 45€, joka menee alle tullien???


Vastaan itse. Alle kilon paketti noin 13€.

Kiitoksia vastauksista.

Edelleen tullivapauden raja on 150 euroa.

ALV 23% peritään JOS lähetys sattuu menemään tulliin, ja lähetyksen hinta postikuluineen on yli 43 euroa (tai jotain sinne päin) eli perittävää jää yli kymmenen euroa.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #849 : 12.11.11 - klo: 15.27 »
Itse ostaisin viimeisemmän, itse radio maksaa vähemmän, käyttää mukavan pieniä vastareja ja jos oikein luin, siinä on myös enemmän säätöjä.
Ainoa vika viimeisemmässä radiossa on, että se on aina loppu suosionsa takia.

Tossa sama radio mut puolta kalliinmpi ja ihan suomesta.

http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/veneet-radiot-ja-vastaanottimet/flysky-3ch-24ghz-gt3b-lahetin-auto-vene-afhds-fs-gt3b
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa juhizz

  • Tulokas
    • Profiili
Re: Markan gigaradiot?
« Vastaus #850 : 12.11.11 - klo: 16.53 »
Ei varmaan kuulu aiheeseen mut Kääntyykö kaikissa radioissa ohjauspyörä yhtä paljon?nykysessä acomsissa ei käänny kun jonku varttikiekan suuntaansa jos niinkään paljoo.niin oiskohan rauhallisempi ohjata jos ois radiossa enemmän kääntöjä?ja toki voi rajottaa mut eihän sitä ajaessa ehi säätelemään

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #851 : 12.11.11 - klo: 17.18 »
Tossa sama radio mut puolta kalliinmpi ja ihan suomesta.

http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/veneet-radiot-ja-vastaanottimet/flysky-3ch-24ghz-gt3b-lahetin-auto-vene-afhds-fs-gt3b
Mitenkähän HobbyFactoryssä reagoitaisiin, jos ostaisi tuollaisen ja palauttaisi sen takuuseen, koska EXPOt ei toimi?  :grin: Sain juuri omani ja tosiaan EXPOt ei toimi minulla eikä kenelläkään muullakaan, kun ei Flyskytä kiinnosta korjata sitä Firmwarea. No, firmwaren vaihtosetti on jo tilauksessa.

EDIT: Lisäänpäs tähän nyt vielä, että HobbyFactory on hyvä kauppa ja minulla ei ole mitään heitä vastaan. Lisäksi tuo GT3B on hintansa väärtti laite, vaikka EXPOt ei toimi. (Onhan siinä EXPO nappi ja se jopa vaikuttaa ohjaukseen, mutta ei se kyllä sitä tee, mitä sen pitäisi.) Ihmetyttää vaan, kun HobbyFactoryn sivulla luvataan ihan Suomeksi, että radiossa on EXPO, niin saako sen sitten palauttaa...  :huh:
« Viimeksi muokattu: 13.11.11 - klo: 11.55 kirjoittanut pijokela »
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #852 : 12.11.11 - klo: 20.28 »
Hobbyfactor voisi ottaa kantaa tähän asiaan. Onko asiakkaalla mahdollisuus vaatia muutoksia ohjaimeen, jotta ominaisuudet toimii? Vai voiko kaupanpurkaa tuosta syystä?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa JJ.luoma

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #853 : 14.11.11 - klo: 20.42 »
No juu toimiihan ne EXPOt vakio softalla. Tosin se toimii sillai et kääntyy nopeesti kun kääntää vähän, eli ihan nurin kurin.
No mä oon softaillut tuota omaa mankkaa muutamaan otteeseen ja on tossa porukalla tullut semmoinen epäilys et toi uudestaan kirjoitettu softa tuohon radioon aiheuttaisi lagia ohjaukseen. Nyt laitoin tuohon modatun orkkis softan ja katon paraneeko toi homma paremmin. Tosin viikonloppuna pääsee vasta koittaan et miten auto kääntyy.
Mut onhan tossa ominaisuuksia vaikka kuinka tuohon rahaan, mut onko sit oikeeseen ajoon, niin on sit toinen juttu.

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #854 : 16.11.11 - klo: 21.30 »
No mä oon softaillut tuota omaa mankkaa muutamaan otteeseen ja on tossa porukalla tullut semmoinen epäilys et toi uudestaan kirjoitettu softa tuohon radioon aiheuttaisi lagia ohjaukseen. Nyt laitoin tuohon modatun orkkis softan ja katon paraneeko toi homma paremmin. Tosin viikonloppuna pääsee vasta koittaan et miten auto kääntyy.
Mut onhan tossa ominaisuuksia vaikka kuinka tuohon rahaan, mut onko sit oikeeseen ajoon, niin on sit toinen juttu.
Sain omaan GT3B:hen vaihdettua nyt softan. Näköjään se "aluksi hitaasti kääntävä" EXPO onkin tässä positiivinen. Aika kauan meni ennen kuin sain radion säädettyä sellaiseksi, että se toimii ollenkaan järkevästi: ongelmana oli, etten heti alkuun kalibroinut sitä. Sitten kun lopulta osasin tehdä kalibroinnin oikein alkoi radion asetuksetkin toimia järkevästi. (Radio tuntui hitaalta, expo ja epa vaikuttivat toisiinsa jne. kaikki poistui kalibroimalla.)

Viikonloppuna tuon kanssa itsekin olen menissa ajelemaan turistilla. Pikaisella kierroksella keittiön ympäri se tuntui todella hyvältä, mutta sitten sen näkee, kun tositoimiin päästään.  :wink:
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #855 : 17.11.11 - klo: 09.38 »
Minkä softan laitoit sisään ja missä muodossa latasit sen?
Mulla ei softa suostu menemään radioon.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #856 : 17.11.11 - klo: 10.01 »
Minkä softan laitoit sisään ja missä muodossa latasit sen?
Mulla ei softa suostu menemään radioon.
Joo se ohje on siitä kohtaa huono ja minulla oli ongelmia saada yhteyttä sen ohjelmointisoftan ja radion välille. Kun sanoin sille program current tab sain heti virheilmoituksen, että SWIM yhteyttä ei saada ja radiossa ei tapahtunut mitään.

Sain sen sitten toimimaan näin:
1. Liitokset tein tämän ohjeen mukaan overkillrc:n kittiä käyttäen:
http://www.overkillrc.com/GT3B/GT3B%20Hack%20Kit%20Install%20Instructions,%20Draft%202.1.pdf

2. Asensin softat ylläolevan PDF:n linkeistä overkillrc:n sivuilta ja otin sieltä 6 kanavaisen 0.4.1 softan:
http://www.overkillrc.com/products.htm#ecwid:category=1230201&mode=product&product=5053464

3. Luin tätä ohjetta firmwaren vaihtamisesta ja kun en saanut tinaa pois sb1 ja sb2 kohdista katkaisin piirilevyn siitä heikosta kohdasta kahtia:
http://www.rctech.net/forum/8976363-post1081.html
(Mutta näillä ohjeilla ei siis toiminut vaan visual programmer valitti, ettei SWIM yhteyttä saada.)

4. Sitten löysin tämän selkeän ohjeen siitä, miten tulee toimia:
http://www.rccrawler.com/forum/electronics/321742-gt3b-hack-tech-thread-6.html#post3171334
Eli:
1. Liitä radio ohjelmointikalikkaan.
2. Liitä ohjelmointikalikka tietokoneeseen.
3. Käynnistä stvp tietokoneella.
4. Avaa firmwaretiedosto stvp:ssä.
5. Valitse stvp valikosta Program -> Current tab
5.1 Saat virheilmoituksen, ettei SWIM yhteyttä voida lukea.
6. Laita radio päälle. Mitään ei tapahdu, vaikka radiossa on patterit.
7. Valitse stvp valikosta Program -> Current tab
8. Ohjelma menee radioon!! W00t!!!!!!!11

Ja toisin kuin minä muista kalibroida kaasu ja ohjaus radiosta heti tai muuten mikään ei toimi:
http://www.rccrawler.com/forum/electronics/321742-gt3b-hack-tech-thread-15.html#post3213031
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #857 : 17.11.11 - klo: 10.36 »
Minkä softan laitoit sisään ja missä muodossa latasit sen?
Mulla ei softa suostu menemään radioon.
Joo se ohje on siitä kohtaa huono ja minulla oli ongelmia saada yhteyttä sen ohjelmointisoftan ja radion välille. Kun sanoin sille program current tab sain heti virheilmoituksen, että SWIM yhteyttä ei saada ja radiossa ei tapahtunut mitään.

Sain sen sitten toimimaan näin:
1. Liitokset tein tämän ohjeen mukaan overkillrc:n kittiä käyttäen:
http://www.overkillrc.com/GT3B/GT3B%20Hack%20Kit%20Install%20Instructions,%20Draft%202.1.pdf

2. Asensin softat ylläolevan PDF:n linkeistä overkillrc:n sivuilta ja otin sieltä 6 kanavaisen 0.4.1 softan:
http://www.overkillrc.com/products.htm#ecwid:category=1230201&mode=product&product=5053464

3. Luin tätä ohjetta firmwaren vaihtamisesta ja kun en saanut tinaa pois sb1 ja sb2 kohdista katkaisin piirilevyn siitä heikosta kohdasta kahtia:
http://www.rctech.net/forum/8976363-post1081.html
(Mutta näillä ohjeilla ei siis toiminut vaan visual programmer valitti, ettei SWIM yhteyttä saada.)

4. Sitten löysin tämän selkeän ohjeen siitä, miten tulee toimia:
http://www.rccrawler.com/forum/electronics/321742-gt3b-hack-tech-thread-6.html#post3171334
Eli:
1. Liitä radio ohjelmointikalikkaan.
2. Liitä ohjelmointikalikka tietokoneeseen.
3. Käynnistä stvp tietokoneella.
4. Avaa firmwaretiedosto stvp:ssä.
5. Valitse stvp valikosta Program -> Current tab
5.1 Saat virheilmoituksen, ettei SWIM yhteyttä voida lukea.
6. Laita radio päälle. Mitään ei tapahdu, vaikka radiossa on patterit.
7. Valitse stvp valikosta Program -> Current tab
8. Ohjelma menee radioon!! W00t!!!!!!!11

Ja toisin kuin minä muista kalibroida kaasu ja ohjaus radiosta heti tai muuten mikään ei toimi:
http://www.rccrawler.com/forum/electronics/321742-gt3b-hack-tech-thread-15.html#post3213031
Kiitos vastauksesta.

En löytänyt tuota sb1 ja sb2 tinan irrotus kohtaa. Miten päin kaapeli tulee asentaa. Radion pää on selkeä, mutta boardin puoli ei. Edit. olihan se aivan selkeä. Jostain luin jotain ihan muuta.
Latasitko firmiksen save target as komennolla? Mulla se herjaa ettei ensimmäinen rivi ole intel hexan mukainen.

« Viimeksi muokattu: 17.11.11 - klo: 10.42 kirjoittanut Bigbear »
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #858 : 17.11.11 - klo: 11.47 »
En löytänyt tuota sb1 ja sb2 tinan irrotus kohtaa. Miten päin kaapeli tulee asentaa. Radion pää on selkeä, mutta boardin puoli ei. Edit. olihan se aivan selkeä. Jostain luin jotain ihan muuta.
Latasitko firmiksen save target as komennolla? Mulla se herjaa ettei ensimmäinen rivi ole intel hexan mukainen.
Joo, klikkasin tällä sivulla olevaa 6ch linkkiä oikealla napilla ja valitsin "Tallenna linkki nimellä..." Firefoxissa. Varmaankin siis ihan sama asia.

Visual programmer tarkistaa sen firmwaren käynnistyessään ja minulla se oli tyytyväinen.

EDIT: Kun nyt avasin sen firmwaren tekstieditorilla niin kaksi ekaa riviä olivat:

S00B0000677433622E736D383E
S1238080284329203230313120506176656C2053656D657261640000001 388000027100099
...

EDIT2: Ja minulla oli Windows XP tuossa koneessa, jolla ajoin visual programmeria. Noissa nettikeskusteluissahan on aika paljon juttua siitä, miten tuo ei toimi Windows 7:ssa...
« Viimeksi muokattu: 17.11.11 - klo: 11.54 kirjoittanut pijokela »
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #859 : 17.11.11 - klo: 12.11 »
Juu olen juuri hakemassa XP konetta.. Mulla on vielä kaikenlisäksi W8 testi versio asennettu, joten ei voi olettaa minkään toimivan.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #860 : 17.11.11 - klo: 12.56 »
XP:llä homma toimii paremmin. Firmis lataantuu heti oikeaan muotoon ja ohjelma ei herjaa siitä. Ohjelmointi ei kuitenkaan onnistu vaan tulee edelleen sama herja.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #861 : 17.11.11 - klo: 17.16 »
Homma onnistui. Olin juottanut kaksi pinniä radiosta yhteen. Ihme ettei mitään hajonnut.. Lisäksi sähläsin niin paljon, että antenni piuha lähti piiriltä irti. Sain sen juotettua takaisin. Nyt testaamaan toimiiko.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #862 : 21.11.11 - klo: 08.26 »
No mä oon softaillut tuota omaa mankkaa muutamaan otteeseen ja on tossa porukalla tullut semmoinen epäilys et toi uudestaan kirjoitettu softa tuohon radioon aiheuttaisi lagia ohjaukseen.
En osaa sanoa tuoko tuo uudestaan kirjoitettu softa sen hitauden, mutta nyt kun siinä on se uudestaan kirjoitettu softa, niin se tosiaan on hidas.  :angry: Vuorotellen kun heilutin servoa GT3b:llä ja Futaban 2PL:llä, niin ero oli ihan selvä.

Oliko se alkuperäisestä softasta muokattu versio parempi?
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #863 : 21.11.11 - klo: 09.04 »
Onhan sulla varmasti oasetettu oikein servon nopeus radiosta? Vai liikkuuko servo kuitenkin yhtä nopeasti ja kyse on vain viiveestä?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #864 : 21.11.11 - klo: 09.09 »
Onhan sulla varmasti oasetettu oikein servon nopeus radiosta?
Taidan olla aika noobi, mutta miten siitä radiosta voi vaikuttaa servojen nopeuteen?

Vai liikkuuko servo kuitenkin yhtä nopeasti ja kyse on vain viiveestä?
Luulen, että se oli viivettä, mutta tätä pitää tutkia vielä, kun pääsee radion viereen taas illalla.  :undecided:
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa JJ.luoma

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #865 : 21.11.11 - klo: 13.25 »
En saanut generoitua tuosta alkuperäisestä softasta toimivaa versioo tuolla nettisivulla. Ja aika loppui tapella, kun piti mennä ajeleen, niin palasin tuohon toiseen softaan. Miks nää hommat jää aina viimetippaan? Noh jos ens viikunloppuna koittas ihan orkkis softalla, kun kyllä tuota mun autoo pystyy ilman expoakin ajamaan vähän.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #866 : 21.11.11 - klo: 13.38 »
Kokeilkaa jos kanavien määrä vaikuttaa viiveseen.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa JJ.luoma

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #867 : 21.11.11 - klo: 14.03 »
Siis jos toi uus softa aiheuttaa sen viiveen, mikä nyt ei ole todistettu muuten kuin MUTU pohjalta. Luultavasti syy on siinä miten nuo EXPO käyrien laskennat ja muut hoidetaan tuolla koodissa.

Sen verran katoin tuota koodia et siellä lasketaan nuo EXPO käyrät, ja näin ei kuulu tehdä jos alustana on mikrocontrolleri. Tämmöiseen laskentaan kuluu ihan törkysti aikaa, mikä saattaa aiheuttaa viiveen. Parempi tapa olisi luoda EXPO käyrää vastaava taulukko josta kaasun/ohjauksen asentoa vastaava arvo katsottaisiin. Tosin kun alkuperäistä koodia ei ole nähtävillä, en tiedä onko siinä tuo hoidettu jotenkin toisin.

Äkkiähän toi selviäs kun jaksais vähän skoopin kanssa kattoo, tuleeko viivettä, ja onko se sama orkkis softalla.

Ja mulla on ollut käytössä toi 3ch versio, joten ei tosta ole suunta kuin ehkä huonompaan, mikäli on enemmän kanavia.

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #868 : 21.11.11 - klo: 18.28 »
Ja mulla on ollut käytössä toi 3ch versio, joten ei tosta ole suunta kuin ehkä huonompaan, mikäli on enemmän kanavia.
Testaukset on vielä tekemättä, mutta mitä lähdekoodia luin, niin lähetettävän framen koko on sama yli 20ms riippumatta siitä, montako kanavaa on käytössä. (Futaban S-FHSS minimi frame on 7ms.) Sitä en osaa ollenkaan sanoa kuinka paljon aikaa kuluu noiden framejen välissä.

EDIT: Ja korjauksien teko originaalifirmikseen ei taida onnistua, koska tämä generoija kaatuu:
http://cs.mff.cuni.cz/~semerad/GT3B/

EDIT2: Kun tuon radion kalibroi, kannattaa jättää ratin reunoihin 1mm varaa. Eli siis ei kalibroi aivan koko liikealuetta vaan ihan hiukan vajaan alueen. Jos nimittäin kalibroidessa vääntää ratin oikein kunnolla kaakkoon, niin ainakin minulla se aiheutti sitten oikeaan käyttöön ohjauksen reunoille väpinää, kun ohjaus ei saavuttanutkaan ääriasentoaan.

EDIT3: Originaalisofta ja open source softa on kyllä ihan yhtä nopeat. Olen noita tässä nyt ihmetellyt jo sen aikaa, että pakko se on todeta. Futaban 2PL on hiukan nopeampi kuin FlySky, mutta ero on pieni. Isompi ero on siinä, että futaban ratti on tasaisen varmasti siinä asemassa, johon sen on asettanut, kun taas GT3b:n ratin ohjaama servo tärisee koko ajan hiukan ja pienet liikkeet ovat nytkähteleviä. Ei mitään hajua, mikä merkitys tällä on ajossa.  :grin: Pitää varmaankin hommata vain lisää ajotunteja, niin kai tämä tästä selkiää.
« Viimeksi muokattu: 21.11.11 - klo: 22.38 kirjoittanut pijokela »
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Markan gigaradiot?
« Vastaus #869 : 25.11.11 - klo: 19.57 »
Saako orkkis firmiksen jostakin?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection