Kirjoittaja Aihe: Hpi vorza Flux HP  (Luettu 134420 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #90 : 14.07.11 - klo: 12.38 »
"...käyttämäni 6000mah 3s nano techit"
Kyllä kahta 3s akkua tarkoitti.  :tongue:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #91 : 20.07.11 - klo: 20.58 »
Olipa moottorin kanssa ongelmaa, kun pinioni ei lähtenyt irti.. Ruuvi oli mennyt ihan pashkaksi.
No, sukulaiselta kysyin, että saisiko hän sitä, kun hänellä on pelit ja pensselit omalla pajallaan. No tänään toi moottorin ja olihan se irti. Pari työkaluakin antoi, mutta niitä en varsinaisesti tarvitse.

No, nyt oli mahdollisuus laittaa isompaa pinionia tilalle, kun tuntui kulut aina loppuvan 15 piikkisellä pinionilla. Isoin oli 19 piikkinen, ja kokeilin sitä. Mutta ei sopinut hyvin, vaikka laittoi moottorin niin etäälle kuin mahdollista. Hankasi niin ilkeästi pinioni ja diffi toisiaan, etten jättänyt sitä siihen.
Sitten olikin vain 16 hampainen seuraava koko, niin siihen piti tyytyä. Kyllä pienen eron onneksi huomasin.

Vaihtaessa taasen parikertaa pyörähti yli. Pitää olla vähän varovainen nytten, etten kaikki ruuveja onnistu pilaamaan.  :grin:

(btw.. Niin tosiaan autona HB D8e. Eli käytännössä Vorza, niin ei vissiin haittaa, että täällä kirjottelen siitä)

|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #92 : 20.07.11 - klo: 22.10 »
Auto saapui ja ekat akulliset ajettu mahtu juuri ja juuri savagessa käyttämäni 6000mah 3s nano techit paikoilleen, todella hauskalta laitteelta tuntuu näin ekan ajon jälkeen kulkupuolta kaipailee lisää. 20 pinioni ja 46 "spurri" tilattu joten eiköhän niillä kerkeä nyt ainakin alkuun.

Laitoitko vain yhden 3S akun? Jos vain 3S akku, niin ei ihmekään että kulkupuolta ei löydy. Suosittelelisin vähintään 4S akkuja, ettei moottorin ottotehon myötä nopeudensäätimen läpi kulkevat virrat kasva liian suuriksi.

Jos puolestaan 2x3S akut (eli 6S), niin sittenhän tuossa on kulkua enemmän kuin ajo-ominaisuuksia.

 - Hount

Kyllä niitä 2kpl on eli 6s nyt ajettu jo muutamat akulliset 20 hampaisella pinionilla ja 46 hampaisella "spurrilla" kulkee ihan kivastti mutta liikaa pystyy asvaltilla ajelemaan kaasupohjassa... Ajattelin kokeilla mitä tuosta vehkeestä saa irti ja tilasin 44 spurrin 2650kv moottori tilattuna myös ja dremeliä ajattelin näyttää pohjalle jotta 24 pinioni menee paikalleen. Auto on todella pommin kestävä ainut osa mikä on mennyt rikki on kopan takakannake ja autolla on hypitty n. 15-20 metrisiä hyppyjä täydellä vauhdilla svaltilla ja aina ei olla laskeuduttu pyörilleen  :grin:
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #93 : 24.07.11 - klo: 21.38 »
Äh.. Olin vaihtamassa jousia takaiskunvaimentimille. Kokeilin olisivatko jäykemmät...
No. Toisen iskarin sain irti helposti, mutta toisen alatukivarren mutteri ei suostunut aukeamaan..
Pyöritin ja pyöritin, mutta ei liikahtanutkaan. Olisikohan kierteet menny?

Perä ottaa välillä maahan, joten ajattelin kokeilla vaihtaa jousia. Tosin, jouset joita kokeilisin ovat lyhyemmät kuin kiinni olleet.

Öljyjä toki jämäkämpiin vaihtamalla paranisi ongelma, mutta kokeilisin aluksi vähän pienemmällä säädöllä.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #94 : 25.07.11 - klo: 20.44 »
Hah, kierteet oli väärippäin.  :roll:
Ihmekkös tuo, kun ei auennut, kun ruuvasin sitä kokoajan kiinni..

Huomasin myös radiosta, että EPA:lla saa säädettyä tehot 150%, kun oli ajellut vain 100%. Pitihän ne tietty täysille sitten laittaa :)
Aivan mahtava kulku! Pelkkä ajatuskin 6s lipoista tossa.  :afro:

Tuossa pihatiellä kokeilin. Tekevät uutta asfalttia siinä ja tänään tasoittivat soran.. ..no tuli vaihngossa sitten möyrittyä sekin siitä.  :azn:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #95 : 26.07.11 - klo: 07.12 »
Ootteko mistä tilaillu laadukkaita esim. robinson racing pinjoneita ja spurreja.
 Itellä ois pula vakio kamoista, 15piikkinen, ja oisko ollu 48.
Mod1 nää on, eikö?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #96 : 30.07.11 - klo: 09.16 »
Ootteko mistä tilaillu laadukkaita esim. robinson racing pinjoneita ja spurreja.
 Itellä ois pula vakio kamoista, 15piikkinen, ja oisko ollu 48.
Mod1 nää on, eikö?

Liquidilta mod1 RR pinioneita, mutta en ole löytänyt kuin 20 piikkisen robinsonilta nyt tulossa orig HPI 24 piikkinen pinion. 46 piikkisen spurrin tilasin täältä http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/14825/
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #97 : 08.08.11 - klo: 13.51 »
Tarttis uuen diffikotelon D8:siin. Hobbylinnassa ei näytä olevan varastossa. Onko mitään muuta paikkaa Suomessa josta saisi?
Tai, jos teillä on ylimääräisenä, niin voisi tarjota.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #98 : 17.08.11 - klo: 16.56 »
Auto saapui ja ekat akulliset ajettu mahtu juuri ja juuri savagessa käyttämäni 6000mah 3s nano techit paikoilleen, todella hauskalta laitteelta tuntuu näin ekan ajon jälkeen kulkupuolta kaipailee lisää. 20 pinioni ja 46 "spurri" tilattu joten eiköhän niillä kerkeä nyt ainakin alkuun.

Laitoitko vain yhden 3S akun? Jos vain 3S akku, niin ei ihmekään että kulkupuolta ei löydy. Suosittelelisin vähintään 4S akkuja, ettei moottorin ottotehon myötä nopeudensäätimen läpi kulkevat virrat kasva liian suuriksi.

Jos puolestaan 2x3S akut (eli 6S), niin sittenhän tuossa on kulkua enemmän kuin ajo-ominaisuuksia.

 - Hount

Kyllä niitä 2kpl on eli 6s nyt ajettu jo muutamat akulliset 20 hampaisella pinionilla ja 46 hampaisella "spurrilla" kulkee ihan kivastti mutta liikaa pystyy asvaltilla ajelemaan kaasupohjassa... Ajattelin kokeilla mitä tuosta vehkeestä saa irti ja tilasin 44 spurrin 2650kv moottori tilattuna myös ja dremeliä ajattelin näyttää pohjalle jotta 24 pinioni menee paikalleen. Auto on todella pommin kestävä ainut osa mikä on mennyt rikki on kopan takakannake ja autolla on hypitty n. 15-20 metrisiä hyppyjä täydellä vauhdilla svaltilla ja aina ei olla laskeuduttu pyörilleen  :grin:

Seuraa moottorin ja nopeudensäätimen lämpöjä tuon moottorin ja välitysten vaihdon jälkeen!
2560kv motti (ilmeisesti Flux TORK, eli NEU/Castle HPI:n mustalla kannulla?) ei väännä läheskään niin paljon kuin 2200kv. Kun vaihdat vielä pidemmät välitykset, niin aletaan liikkumaan paikkojen sietokyvyn rajoilla. Onneksi 6s akuilla virrat jää vähän pienemmiksi, mutta pidentämällä välityksiä ja vaihtamalla suuremman kv arvon pienempivääntöisen moottorin mennään mun mielestä metsään, autossa jossa loppuu ajo-ominaisuudet radalla jo vakiovälityksillä ja pienemmän kv-arvon moottorilla.

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 17.08.11 - klo: 17.01 kirjoittanut Hount »

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #99 : 17.08.11 - klo: 17.00 »
Hah, kierteet oli väärippäin.  :roll:
Ihmekkös tuo, kun ei auennut, kun ruuvasin sitä kokoajan kiinni..

Huomasin myös radiosta, että EPA:lla saa säädettyä tehot 150%, kun oli ajellut vain 100%. Pitihän ne tietty täysille sitten laittaa :)
Aivan mahtava kulku! Pelkkä ajatuskin 6s lipoista tossa.  :afro:

Tuossa pihatiellä kokeilin. Tekevät uutta asfalttia siinä ja tänään tasoittivat soran.. ..no tuli vaihngossa sitten möyrittyä sekin siitä.  :azn:

Tuosta kaasun epasäädöstä ei ole mitään hyötyä, koska olet todennäköisesti kalibroinut nopeudensäätimen tuolla 100% epa-arvolla.

On muuten todella tyhmä idea radiovalmistajilta käyttää yli 100% EPA-merkintöjä. Voisiko joku selventää minulle mistä tämmöinen käytäntö juontaa juurensa, koska servot ja nopeudensäätimet kuitenkin tottelevat käskyjä tietyllä pulssivälillä. Servojen tapauksessa todellinen käyttökelpoinen liikerata on hyvin pieni ja maksimi liikerataa rajoittaa servon sisällä oleva stoppari & asentoa haisteleva potikka. Nopeudensäätimissä taas saa maksimi kierrokset vaikka 50% epalla jos säätimen kalibroi ko. asetuksella.

 - Hount

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #100 : 17.08.11 - klo: 17.27 »
Vai niinkö. No itse ainakin olen huomannut kulussa eron.
Tuon miksi se menee edes yli 100% en sitte tiedä...
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #101 : 23.08.11 - klo: 22.12 »
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #102 : 19.12.11 - klo: 21.14 »
Ajelin autollani tuolla pihalla. Otin hyppyrin ja hyppyytin parisen hyppyä. Muutama meni nokalleen. Sitten taas normaalia ajoa.. ..mutta auto ei liukunut yhtään. Aina kun päästi kaasin tuntui kuin olisi jarrut lyönyt pohjaan. Ja muutenkin meno oli vaivalloista. No luulin että jotakin vetareiden välissä, ja ajoin vähän lisää. No lopetin kumminkin ajon ja vein auton pesuhuoneeseen ja avasin kopan. Moottorin etupäästä oli kadonnut kaksi ruuvia. Mietin vain, että mitenhän hlvetissä ne nuinvain irtosi. Muutama hyppy ja kadonnut. Moottorin akseli liikkui, kun painoi kaasua ja otti ilmeisesti johonkin kiinni. Moottori tuoksahti kyllä jonkinverran, mutta toimi vielä.

Moottorille ei ilmeisesti mitään kumminkaan käynyt, kun toimi silti. Mutta mistähän mahtaa löytää nuita ruuveja? Räjäytyskuvissa ei ole merkattuna niitä erikseen. :/
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa nestori

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #103 : 19.12.11 - klo: 21.22 »
Mittaa ja osta vastaavan kokoiset.

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #104 : 28.12.11 - klo: 03.44 »
Niin haet jostain mettästä ne ruuvit ja mittaat..

Jos ne on jo hukassa, niin hankaloituu tuo homma, eikö?
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #105 : 28.12.11 - klo: 11.27 »
Jos ne on jo hukassa, niin hankaloituu tuo homma, eikö?

Ei voi olla noin vaikeaa. Ota pakista joku random ruuvi ja koita sopiiko se kierteille (vinkki, ko. koneen kiereet ovat M3)

Sitten otat hammastikun tms. ja mittaat kuinka pitkälle se menee sinne koneeseen sisälle ennen kuin ottaa kiinni siihen käämejä suojaavaan lasikuitukiekkoon. Sitten mittaat tuon hammastikun koneen sisälle mahtuvan pituuden ja marssit kauppaan ja ostat 2,5mm kuusiokokopäillä varustettuja hieman hammastikun pituutta + moottoripukin paksuutta lyhyempiä M3 ruuveja kovimpina mahdollisina (12,9)

Tarkemmin muistellen Vorzassa moottori ei kiinnitykkään moottoripukkiin kannun päädystä, mutta tuota samaista ohjetta mukailemalla on myös mahdollista löytää muidenkin ruuvien koko.

Ja jos kannun pääty on päässyt irtoamaan ja kone "hieman haisee" niin eiköhän se ole sitten aika entinen kone jos sillä on ajettu vielä. Huoltoa ja huoltoa! Koskaan et voi huoltaa autoasi riittävän paljon! Käy useammin läpi löysät ruuvit ja älä unohda laittaa ruuvilukitetta sinne mihin sitä kuuluu!

 - Hount
« Viimeksi muokattu: 28.12.11 - klo: 11.32 kirjoittanut Hount »

Poissa Viltsu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #106 : 28.12.11 - klo: 14.37 »
No tuossa vastauksessani piti olla pientä sarkasmia mukana, mutta mitäpä tuosta.. 

Ja hankaloituuhan tuo asia, jos ruuveja pitää pakista tms. oikein urakalla metsästää. Vaikeaksi en ole asiaa kertaakaan väittänyt  :azn: .
Crt.5e pro. Team Magic M8e-projekti, Inferno MP 7,5e, E-Revo, E-Firestorm, Tamiya TRF 415 MRE, Stampede, Nitro 4-Tec "e"-tekele, Losi MRC, NanoDragon ja Minirave.

Poissa nasse82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #107 : 17.01.12 - klo: 11.09 »
No oletteko olleet tyytyväisiä autoon? Ja mitä osaa kannattaa ottaa jo valmiiks matkaan ja mitä kantsii tehdä jo ennen ekaa ajoa autolle? Varmaan diffiöölit ainakin vaihtaa ja vesitiivishän tämäkään ei ollut?
 Kuumetta vaan pukkaa autonhankintaan niin jotain kai asialle on tehtävä..
 

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #108 : 19.01.12 - klo: 18.57 »
Sanoisko mitään hankkia Hobbylinnasta pari hopup osaa. Tuommoiset alumiiniset ohjauspalat ja takahubit?
Vai ostaisiko sillä rahalla kenties vain tavallisia varalle? Kovin on kyllä niukka valikoima nuita optio-osia..
Kyseessä siis nämä tuotteet: http://www.hobbylinna.com/front-steering-block-hellfire-p-21487.html
Ja
http://www.hobbylinna.com/rear-carrier-hellfire-p-21493.html

|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #109 : 23.01.12 - klo: 19.33 »
Osaisiko joku neuvoa nuista? Muoviosat maksaisivat kyllä vähemmän, että pitäiskö niitä vain pari varastoon ostaa.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #110 : 23.01.12 - klo: 19.55 »
Et tarvitse alumiinisia, etkä välttämättä muovisiakaan varastoon. Auto on kestävä. Tilaa sitten kun jokin menee rikki.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #111 : 06.03.12 - klo: 22.37 »
Menin sitten pistämään sileäksi yhden pinioni. Ja nytten spurrikin vähän damagea ottanut. Hampaat vähän pyöristynyt, mutta pintaa näyttäisi kuitenkin olevan.
Ihmettelen kyllä, että miten tähän saa nuita yli 20t pinioneita, kun minä en saa mahtumaan 19t pinionia. :s
Siihen ei jää sopivaa väljyyttä, vaan hinkkaa liikaa spurriin. 19t pinionin löysin tilalle, saattaa vielä 15t:kin olla, mutta tuota haluaisin kokeilla. Kysyinpä vaan, että saako teillä muilla mahtuun isoja pinioneita?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #112 : 06.03.12 - klo: 22.48 »
Sehän riippuu siitä minkälainen moottoripukki sulla on. Jos vakio Vorzan pukki niin pitää laajentaa niitä reikiä pohjassa viilalla tai dremelillä että siirtyy enemmän ulospäin se pukki.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #113 : 07.03.12 - klo: 02.35 »
Pitää kokeilla joo. Mutta eikös ne sivuläpät tule vastaan. Siihen pukin rakenteeseen ottaa kiinni. Katsotaan saisikohan niitä mitenkään dremelöityä jos tarvitsee.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #114 : 19.04.12 - klo: 14.57 »
Kyllä irtosi leveä hymy kun pääsi taas vaihteeksi Vorzalla pommittamaan!  :grin:
Eilen sain auton ja tänään tuli korkattua tuo asfaltti parkkiksella 6s setillä ja vakio välityksillä.Yllättävän viileänä kävi sähköt mutta eipähän tuo tosin kovin kovalle rasituksellekkaan joutunut ja ulkonakin vain +1.Ja suhteellisen varovasti tuli muutenkin ajeltua kun ei nuo vakio renkulit asfalttia kestä.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #115 : 19.04.12 - klo: 16.19 »
varmaa kannattaa laittaa kaasun epa 70-80% jos ajat sillä 2200kv moottorilla. kestäähän se pari speedrunia vetästä täysilläkin kuhan varmistaa ettei mikään jumita mutta varmasti menee rikki 6S jatkuvalla ajolla. Mulla ois tavallaan Vorza osina kuhan jaksais kasata, eli vorzan runkolevy ja jotai muovei, sit D8 ja Ve8 diffit, iskarit yms. Ei vaan tällä hetkellä ole noparia kun möin pois.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #116 : 19.04.12 - klo: 17.03 »
varmaa kannattaa laittaa kaasun epa 70-80% jos ajat sillä 2200kv moottorilla. kestäähän se pari speedrunia vetästä täysilläkin kuhan varmistaa ettei mikään jumita mutta varmasti menee rikki 6S jatkuvalla ajolla.
Minkä takia muka menis rikki jos vahtii ettei kuumene?Ei tuo ainakaan liikaa kierroksia ota.
Vorzalla ajelin aikoinani 6s setillä vaikka kuinka ja samoin Savage Fluxilla kymmeniä akullisia 6s setillä.Molemmilla ilman ongelmia.
Ja molempien autojen kohdalla valmistajakin lupaa 6s kestävyyden.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #117 : 23.04.12 - klo: 20.36 »
Jukis ei taidakkaan tietää kuinka hyvä rc-auto on kyseessä :wink:
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #118 : 23.04.12 - klo: 21.12 »
Jukis ei taidakkaan tietää kuinka hyvä rc-auto on kyseessä :wink:
Onpa joo kun vaan pääsis ajelemaan kunnolla.Joka paikassa on märkää ja shaissea niin ei viiti.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #119 : 21.05.12 - klo: 01.51 »
Törmäsin youtubessa mielestäni hyvään vorza videoon niin oli pakko pistää tämä tänne


Vorza Flux 6s LiPo Madness
« Viimeksi muokattu: 21.05.12 - klo: 03.22 kirjoittanut koivistonkylä »
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL