Kirjoittaja Aihe: Hpi vorza Flux HP  (Luettu 134241 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #150 : 15.07.12 - klo: 21.39 »
Nyt tuli turnigyn 40C akkuja, 6S, 4000mah, tuntus pelaavan taas komeesti... tilailla vielä lisää moisia.

Välillä tekis ehkä mieli leikkiä driftausta, mimmoset renkaat tähän ois parhaat siihen hommaan?
Eli mahd. kovat?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Tekonurmi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #151 : 05.08.12 - klo: 11.51 »
Onko kenelläkään havaintoja mistä sais Vorzan halvimmalla? Mieluiten EU niin ei tarvisi tullisekoilua harrastaa..

-Aleksi

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #152 : 05.08.12 - klo: 12.38 »
hobbylinnaan soitat ja tingit hinnan sopivaksi niin eiköhän ne tilaa sulle semmosen. näyttäis muutenkin olevan ihan ok hintainen. kyllä se toki jenkeistä tulee halvemmaksi kun osaa käyttää towerhobbiesilla tai amainhobbiesilla niitä koodeja kun ostaa, saa jotai 75$ alennuksen
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Tekonurmi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #153 : 09.08.12 - klo: 21.22 »
Mitäs kaikkea eroa on Vorzalla ja Trophyllä? Vorzassa on jonkun verran kireempi moottori ja ESC kestää max. 6S lipon, mutta kuuleman mukaan se 6S ei ole kovin suositeltava? Korin ja alustan osat tuntuisi olevan samaa luokkaa. Onko Vorza ns. viritetty malli Trophystä? Mites tuo huippunopeus? Jos ostan jommankumman, kumpaa suosittelette? kokemuksia?

-Aleksi

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #154 : 09.08.12 - klo: 21.29 »
Kyllä vorza kannattaa todellakin ennemmin kuin trophy ostaa. Vähän joka kohdassa on huonompaa kamaa trophyssa. En kyllä rupee väittään että vorzan osto olis muuten niin fiksu idea. Parempiakin autoja on nykyään.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Tekonurmi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #155 : 09.08.12 - klo: 22.18 »
Okei eli osien laatueroja siis on. Mikäs tai mitkäs olisi sitten paremmat vaihtoehdot?

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #156 : 09.08.12 - klo: 22.28 »
Riippuu tietenkin ihan siitä millaiseen ajoon se tulee.
On vorzassa hyvätkin puolensa; kestävä hyvin pienillä modauksilla(lähinnä ainoa "pakollinen" päivitys on mutterikiinnikkeiset saranatapit tukivarsiin, ilmankin pärjää jos ei vedä ihan älyttömiä hyppyjä) ja osat ovat erittäin halpoja, joskin niitä ei oikeen suomesta saa mutta amainhobbiesilta tai minulta saa ostettua ;)
nopari ja moottori ovat myöskin huippulaatua kun vertaa mihinkään rtr. Maksaahan se motti ja nopari combo 330$.
Radalla vorza ei kuitenkaan ole mikään erityisen nopea, ei kuitenkaan hitainkaan. Johtuu lähinnä painosta.

Jos meinaa radalle m8e buggyn ostaa nyt niin teknorc eb48 lienee ehdoton ykkönen. Se julkaistiin juuri ja ensimmäiset omistajat saivat ne eilen. testikuskit ovat kuitenkin dominoineet jenkkien kisoja niillä tämän vuoden.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Tekonurmi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #157 : 09.08.12 - klo: 23.14 »
Tuo tekno rc voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Oma ajaminen on aika paljon sekä asfaltti- että krossirata ajoa ja muuta montturevittämistä. Kisaamaan ei ole tarkoitus mennä. Ainakaan lähitulevaisuudessa. Törmäsin myös Xrayn buggymalliiin. Siinä tuntuisi olevan aika paljon hiilikuitua ja luulisi näinollen kevyeksi. Kuitenkin tuo Vorza kiihottaa sen moottori+esc combon takia. Se jo yksinään kattaisi puolet auton hinnasta. Ja osat tosiaan on edukkaita. Kuitenkin erikseen ostettuna moottori+nopari on helposti sen 400€. Tuo Vorza nyt olisi vielä hinnaltaankin vielä kohtuullinen.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #158 : 09.08.12 - klo: 23.18 »
150 eurolla saa ihan hyvän nopari+motti combon merkiltään hobbywing. 150A ja 6S kestävänkin vielä. Ei se xrayn buggy ole mitenkään erityisen kevyt ja siinä on pari huonoa ratkaisua(esim takadiffiboxin pinionin laakeri kuluu parilla akullisella rikki) se on vuoden 2010 nitromallista tehty sähköversio eli ei mitenkään uusi sekään.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #159 : 09.08.12 - klo: 23.26 »
Huomasin että oikean takahubin ulommainen laakeri on mennyt pskaksi. (Edestä katsottuna)
Kärsiikö auto mitenkään jos laittaa sisemmän laakerin ulommas eikä sisäpuolelle laita laakeria ollenkaan? Nopiasti ainakin korjaantus tuolla.
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #160 : 09.08.12 - klo: 23.36 »
pakko siellä sisäpuolellakin on laakeri olla. noita 8x16x5 laakereita löytyy kaikista 1:8 buggyista eli pitäisi löytyä helpolla kavereiden pakeista. multakin noita löytyy jos tarvitse voin postittaa muutaman tai vaikka koko vorzan pyöränlaakerisarjan. hinta ei päätä huimaa, 10e koko sarjasta eli 8 laakerista posteineen.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #161 : 10.08.12 - klo: 12.31 »
No, jos sen halvemmalla saa kuin kaupasta niin mikä ettei. :)
Koko sarjan voisi kyllä ostaa niin päivittäisi kaikki kerralla.
Mites maksu ja postit menisi?
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa koivistonkylä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #162 : 11.08.12 - klo: 09.01 »
Tekonurmi, katso nuo muutamat videot mitä tähän topicciin on laitettu, ja mieti riittääkö tuo vauhti/kestävyys sinulle.Mitään ei tarvi päivittää, ready to go, akkuja ja laturia vaille valmis paketti. Liity towerhobbiesin postituslistalle, saat vorzasta 150$ alennusta. Ja unohda nuo tekno rc:t. Varsinkin jos olet aloittelija.
Hpi Savage XL-E & Vorza, Trx erevo 1/16, Kyosho XXL

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #163 : 11.08.12 - klo: 22.24 »
mä voinkin myydä 2 uutta vastaavaa vorzaa (toinen rullaava ja vielä 3/4 osia) niin saan vaihdettuu teknoon :)
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #164 : 13.08.12 - klo: 11.12 »
Sinä et vortsista luovu, hyvä varaosa myyjä menee siinä   :D
Eipä sillä rupee varaosia oleen aika mukavasti, vielä jos pilkkois noi autot  :D
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Jännä

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #165 : 22.10.12 - klo: 22.38 »
RC8.2e RS Toihan näyttää aivan huippu paketilta! Onko jollai kokemusta tosta?

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #166 : 22.10.12 - klo: 22.50 »
asson autot nyt ei liity kyl tähän topicciin mitenkään. ite jättäisin ostamatta ihan ensimmäisen kuvan googlesta kahtoneena
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa Mikkisa

  • Tulokas
    • Profiili
Speed passion
« Vastaus #167 : 05.11.12 - klo: 15.42 »
Onko sulla vielä se passionin motti? Lähtiskö 45€?

Poissa puistokuski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #168 : 05.11.12 - klo: 21.10 »
Moi
Yrittelin tuolta hpi:n sivuilta vakoilla mutta jäi epäselväksi, mitä kaikkea joutuu vaihtamaan
jos muuttaa vorzan truggyksi saisi vähän enemmän jokapaikan höylän.
Sopiiko nuo truggy palikat olleenkaan vorssaan?

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #169 : 05.11.12 - klo: 21.45 »
kalliiksi tulee varaosia ostamalla muuttaa. tukivarret 12+12 vantit jotai 10e luokkaa, vetarit 30+30, iskaritornit 20+30 iskarit 40+40. noilla palikoilla saat leveämmäksi ja sit truggyrunko ja kori maksaa viel aika paljon mutta tuskin niitä meinasit. truggyrenkaat tarviit toki ja isomman spurrin ja pienen pinjonin
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa puistokuski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #170 : 05.11.12 - klo: 22.02 »
Ajattelin sellaista semi mallin truggya.
Onko noihin vorssan hubeihin levityspaloja, saisi raideleveyttä tahi kovalla offsetilla olevia vanteita.
Mietin kyllä vetarien ja tukivarsienkin vaihtoa mutta jos ei tarvitsisi iskareita ja torneja vaihtaa.
Tulisikohan tälläsestä ajettava vai pilaisinko vorssan totaalisesti.
Onko kokemuksia tuosta truggystä, yhtä kestävä ja hyvä ajettava.

Poissa Jukis

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #171 : 05.11.12 - klo: 22.07 »
hmmh tiedän yhden tyypin jolla on just siihen autoon sopivat truggyrenkaat isolla offsetilla joutavana. kysäsen siltä onko ne vielä myynnis. ne on siis siinä sun autossa nimenomaan testattu eikä muuten ajettu.
TLR 22 - Hot Bodies D8e - Xray T3'12 Vorza&d8 ja Axial osia

Poissa puistokuski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #172 : 06.11.12 - klo: 06.51 »
Ok,pyydä laittaa yv:llä tietoa jos on vielä tallella

Poissa puistokuski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #173 : 21.11.12 - klo: 15.05 »
Vorssaa testattu isommilla renkailla, ihan hyvinhän tuo
Käyttäytyi vähän helpommin meni tosin selälleen.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #174 : 08.12.12 - klo: 13.59 »
Ajelettekos talvella, ulkona siis vorssilla?
Mulla on auto ja varaosa auto kaapin päällä talvisäilössä, talven aikana tilata vielä alumiiniset c-palat eteen niin saapi noi kääntöpäät kiristää kunnolla kiinni. Jatkuvaa harmia aiheuttaa noiden irtoilu.

Multa löytyy tarvittaessa jokainen osa vortsaan JOS jollain tulee paniikki ja ajot uhkaa keskeytyä.

Ja yks lähes uutta vastaava varaosavorza vois tosta joutaa myyntiiinkin, paljon ihan uusia osia kiinni. Servo ja nopari puuttuu, orkkis 2200kV motti kiinni, varaosasalkku on niin hyvässä kunnossa että toi varaosaauto rupee oleen liiottelua.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Mark

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #175 : 10.12.12 - klo: 22.26 »
Nyt olis vorza kuskeille edullisesti suojaa tarjolla.http://www.outerwearsracing.com/proddetail.asp?prod=202650 Tommonen suoja olis jouten,mutta tarranauhaa reunaan ei ole.
Hpi Apache SC

Poissa puistokuski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #176 : 11.12.12 - klo: 14.07 »
moi
miten tuo on toteutettu tosta  taka jäykkärin kohdilta se on ainoa joka tuottaa ongelmaa
onko tuo täysin veden kestävä?

Poissa Mark

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #177 : 11.12.12 - klo: 14.21 »
En tiedä kuin jää vorzassa takaa auki.Kuvittelin että pitää vettä,en tiedä.Joku kellä vastaavia käytössä,vois kertoo kokemuksista.
Hpi Apache SC

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #178 : 12.12.12 - klo: 17.51 »
Tuo kangas hylkii vettä ja esim. sulava lumi valuu pois siitä päältä eikä mene kosteus sisuksiin, mutta toki paineella tuleva vesi menee läpi. Etuna verrattuna vaikkapa sateenvarjon kankaaseen on se, että tuo hengittää huomattavasti paremmin, jolloin nopari yms. pysyvät viileämpänä.

Itselläni on tuota käytössä joka autossa.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa puistokuski

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi vorza Flux HP
« Vastaus #179 : 13.12.12 - klo: 13.41 »
moi
mulla on ullu polkupyörän satulasuojia, mutta ei riitä vorssan päälle.
on myös ollu suihkumyssyjä, halpa ja hyvä ,ehkä ny pitäis uppgreidata