Kirjoittaja Aihe: Ferrari F2007 Rakennus-topic  (Luettu 83112 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #60 : 18.11.09 - klo: 19.17 »
Noniin, moniko nyt kerää vielä tätä verraaria ? Itse ostin tänään 7., 8. ja 9. numeron läheisestä s-marketista. Tähän asti ilmestyneille numeroille (1-9) on kertynyt laskujeni mukaan 107,55€ summa irtonumeroiden ostajille. Joku saa laskea sitten tilaajalle tulevan hinnan numeroista 1-9. Kyllähän noita osia on jo aika paljon kertynyt kun tuota laatikkoa katselee. Seuraavaa numeroa odotellessa  :wink:. -Sami
Jeps

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #61 : 18.11.09 - klo: 21.45 »
Paljooko tuo vehe kulkee?
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #62 : 19.11.09 - klo: 07.26 »
No en minä sitä tiedä, ei ole aikaisempaa kokemusta polttiksista, mutta luulisinpa että 50kmh pintaan, jos sitäkään, vai meneekö vielä kovempaa ? Valaistaa tietävämmät. -Sami
Jeps

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #63 : 20.11.09 - klo: 07.27 »
Sitä minäkin koska tuossahan on gx21 motti eli sama mikä mad forcessa:(

Veli kehuu tuota niin paljon että menee 100kmh
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa PaKe69

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #64 : 21.11.09 - klo: 15.00 »
Tuntuu porukalla olevan vaikeuksia näiden osien saatavuudessa nyt jo, mullekkaan ei oo tällä viikolla osia tullut vaikka olis pitänyt tulla, joten tämän setin keräily taitaa mun osalta jäädä pakettiin numero viisi. Jos jo tässä vaiheessa on ongelmia lähetysten kanssa, niin jaksaako noita jännittää kahta vuotta? Mitä sitten, kun lähetykset lopahtaa kuin seinään odotellessasi pakettia numero esim. 78?? Rahaa on palanu tuossa vaiheessa jo posketon määrä, ja käsiin jää muovinen raato jolla ei tee mitään. Pitäköön tunkkinsa kun ei kerran homma toimi.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #65 : 21.11.09 - klo: 20.35 »
Noniin, moniko nyt kerää vielä tätä verraaria ? Itse ostin tänään 7., 8. ja 9. numeron läheisestä s-marketista. Tähän asti ilmestyneille numeroille (1-9) on kertynyt laskujeni mukaan 107,55€ summa irtonumeroiden ostajille. Joku saa laskea sitten tilaajalle tulevan hinnan numeroista 1-9. Kyllähän noita osia on jo aika paljon kertynyt kun tuota laatikkoa katselee. Seuraavaa numeroa odotellessa  :wink:. -Sami

itse juuri olen aloittanut kyseisen sarjan kokoamisen. sitten tuli mieleen että miten mahtaa olla että saako koskaan kyseistä autoa valmiiksi. pitkän tivaamisen jälkeen sain selville että kyseistä autoa ei ole edes vielä tehty valmiiksi. euroopassa on ilmestynyt 85 ensimmäistä numeroa eli kukaan ei vielä voi varmasti sanoa että saadaanko koko ferraria koskaan valmiiksi, toivon että saisi kun meinaan ruveta kerämään kyseistä sarjaa.

1-9 numeroa 107 euroa. Ja 85 numeron kohdalla ei ole vielä valmista. Eli auton hinnaksi tulee vähintään tuhat (1000) euroa!!!

Hei nyt oikeesti. Katsokaa tuon auton räjäytyskuvaa... Siinä ei ole mitään mikä oikeuttaisi auton hinnaksi edes puolta tuosta. Kuin pisteenä i:n päälle on Kyoshon Perfex-radiot. Näiden surullisen kuuluisien radioiden takia on halpojen RTR-autojen kanssa mennyt säkkikaupalla varaosia kun kantomatka ja radioiden toimivuus on mitä on. En uskaltaisi edes laskea tuommoista autoa radalle jos siitä olisi tonnin pulittanut ja varaosia.. noh, onko niitä?

 - Hount

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #66 : 21.11.09 - klo: 20.52 »
Mukana tulevasta radiolaitteesta tiedä sen verran, että ensimmäisessä myyntikokeilussa tilaajat saivat ihan tavallisen Kyosho Perfex radiolaitteiston eli täysin mainoskuvista poikkeavan laitteen. Muistaakseni jossakin mainoslapun alareunassa oli toimittaja pessyt kätensä asiasta mainitsemalla, että radiolaitteisto saattaa olla erilainen kuin mainoskuvissa.

Oli sitten Ferrari koristukset tai ei niin kyseinen radiolaitteisto on lelu.

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #67 : 21.11.09 - klo: 23.32 »
Hinta-laatu suhde ei kohtaisi vaikka tuon mukana tulisi Sanwan M11X (tai muu vastaava), silti autossa olisi n. 500euroa liikaa hintaa.

 - Hount

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #68 : 21.11.09 - klo: 23.38 »
Kohta taas pojat suuttuu kun sie niiden keräilyharrastusta moitit....

Viimeks pistivät tämän topicin (?) pystyyn kun jengi mollas edellisessä.

Anna hullujen kerätä, onko se itseltäsi pois?
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #69 : 21.11.09 - klo: 23.51 »
Vaikken itse autoa ole hankkimassa (keräämässä) hieman nyt kommentoisin tuota hullu-sanan käyttöä...onko nyt asiallista leimata kyseisen auton hankkijoita hulluiksi? Jos he ovat päättäneet, että auton hankinta on yksi tapa harrastaa rc-autoilua niin onko se teiltä pois arvon selväjärkiset harrastajat?


Poissa pukki81

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #70 : 22.11.09 - klo: 00.52 »
Eikö tuollaiseen hong nor dm-oneen tjsp voisi saada formulakoppaa? Asia selviäisi sillä nopeasti, ilman 2v odottelua
HN X1-CRT, X1-CR, Dm-one spec. Alpha ja v-spec.

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #71 : 22.11.09 - klo: 08.34 »
Joo mulla on ainaki terveen paperit lääkärin tarkastuksesta  :police:. Itse ajan tuolla ehkä yhden gallonan fuilia, koska täällä ei ole pahemmin ajopaikkoja. Loput ajat se seisoo huutonetissä tai kirjahyllyllä koristeena, viimeinen vaihtoehto kahden vuoden odotuksen jälkeen ehkä kannattavin. -Sami
Jeps

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #72 : 22.11.09 - klo: 10.51 »
Samajuttu nykypäivänä joka paikassa/asiassa, jos et sulaudu valtaväestöön, olet joko hullu tai tyhmä tai molempia.

Ja vois lähteä *jerzin* linjalle yhtähyvin, tupakoit"siat" a" 3€ pvä tai juopot a" 100-200€ vkl.

Vaikeita valintoja..

Mielestäni on hyvinkin väärä harrastuuus kyseessä, jos ensimmäisenä tulee raha aina päälimmäiseksi esille. Ja etenkin toisten rahankäyttö.
son loppu ny.

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #73 : 22.11.09 - klo: 19.50 »
Eikö tuollaiseen hong nor dm-oneen tjsp voisi saada formulakoppaa? Asia selviäisi sillä nopeasti, ilman 2v odottelua

Eri valmistajilta löytyy valmistakin rc-ferraria, mutta ei tietääkseni 1:7 koossa.


sjos:
Voisi olettaa, että Kössin Ferrari ei tule koskaan saamaan täällä 'hyväksyntää'
Auton hinta, hankintatapa sekä se, että valmistuttuaan auto on vain koriste jolla voi myös ajaa tekee autosta kummajaisen muiden harrastajien joukossa.

Asialla voisi spekuloida vaikka kuinka paljon, mutta entäpä jos Kössi olisi tehnyt autosta oikean rakennussarjan ja kohtuullisella hinnalla?






Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #74 : 22.11.09 - klo: 20.34 »
Tämähän on ihan päivänselvä asia ja myös kirkossa kuullutettu, ettei "kössi" saa hyväksyntää.

Ja mulle on ihan sama mitä toiset täällä vaahtoaa hinnasta/kannatavuudesta ostaa ja omistaa.

Ainut mikä ei mene mun kaaliin, on et tapellaan saman harrastuksen sisällä jostain, kuitenkin hyvin mitättömästä auton hinnasta kokonaisuudessaan. Ja yritetään kaikki ihmiset tunkea johonkin samaan muottiin.

Hyvähän se on tienkin näitä nuorempia valistaa, etenkin tämmöisen auton hankinnassa mikä ei ole täyspainotteisesti tarkoitettu ajoon, vaan on lähinnä keräily kappale.

Ja kuhan vaan jatkan muiden tavoin yleistä mekastusta.
son loppu ny.

Poissa jakariko

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #75 : 22.11.09 - klo: 21.26 »
Ny pääsis vähän kaveria karkuun kasaamis kilpailussa  :mrgreen:


http://www.huuto.net/kohteet/rakenna-oma-ferrari-taysi-sarja-/120764349
Kyosho 1/6 Arc buggy,Kyosho 1/5 Lancia,1/6 sähköHummer

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #76 : 22.11.09 - klo: 21.30 »
Ny pääsis vähän kaveria karkuun kasaamis kilpailussa  :mrgreen:


http://www.huuto.net/kohteet/rakenna-oma-ferrari-taysi-sarja-/120764349

Pahuskun on vaan eri autosta kysymys.
Merkki on kyllä sama, muttei taida monikaan osa sopia tähän vehkeeseen.
son loppu ny.

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #77 : 22.11.09 - klo: 22.27 »
Jeps, paketin nurkasta näkeekin vuosiluvun 2004.
| Academy | Axial |

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #78 : 22.11.09 - klo: 22.43 »
Mahtaisikohan DeAgostinin foorumilta löytyä tietoa osien sopivuudesta:
http://forum.deagostiniedicola.it/

Olishan tuo 2004 mallikin hieno kirjahyllyn päällä...ja kun oma tilaukseni 2007 mallista meni puihin niin oisko ostaa pois :wink:

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #79 : 23.11.09 - klo: 06.48 »
Tuo on sentään saanu punasen radion tuo huutonet myyjä  :cheesy:. -Sami
Jeps

Poissa Mac

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #80 : 23.11.09 - klo: 15.50 »
Montakos lähetystä tilaajat on jo saaneet? Itelle on tullut vasta 2 satsia ja katselin kaupoissa olevan jo 9. numeron?

Poissa _Anakonda

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #81 : 23.11.09 - klo: 17.11 »
Mulle tuli tänään numerot 8 ja 9 postissa. Ja itelleni toi auto tulee varmasti koristeeksi, jos sillä nyt sisäänajot suorittais. Onko reilu 1000€ koristeesta liikaa? No siitä voi olla montaa mieltä.
Thunder Tiger 1/8
Hong Nor ULTRA GTP-2 Porsche 911 1/8

Poissa Off-Road

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #82 : 23.11.09 - klo: 17.20 »
http://huuto.net/kohteet/deagostini-ferrari-f2004-kyosho-/120136078

Mahtaako olla sama auto? Lähtöhinta näyttää olevan 185€..

Poissa SLap

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #83 : 23.11.09 - klo: 17.36 »
On tuo eri auto kuitenkin, 2004 mallia, ja motti tuossa on eri, tai sitten vain jäähdytyskansi on erilainen, näytti muutenkin vähän eroavalta. -Sami
Jeps

Poissa Off-Road

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #84 : 23.11.09 - klo: 17.54 »
Niinpäs olikin. No mitäpä pienistä  :cheesy:

Poissa AndyLove

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #85 : 22.12.09 - klo: 19.23 »
Olen uusi forumilla ja epäuskosena kyllä lukenu juuri läpi nämä molemmat otsikon autoa koskevat topicit. :D Itse työssäkäyvänä voin tunkea vaikka hanuriin 25 euroa kahden viikon välein jos siltä tuntuisi ja silti saisin vielä ruokaa perheelle.

Olen jo pitkään haaveillut radio-ohjattavasta (lentokone tai auto) ja tärkein asia minulle on ollut juurikin realistisuus ulkonäössä ja tietysti mahdollisimman autenttinen myös käyttäytymisessä.

Tämä Ferrarin F2007-rakennussarja on minulle hyvä jo kahdesta syystä:

-Nikon 15 vuotta sitten omistamaani sähkö radio-ohjattavaa ja vuosi sitten lelukaupasta hommattua höpöhöpö helikopteria lukuunottamatta ei ole mitään tietoa eikä taitoa radio-ohjattavista, joten tässä on aikaa rakennella "osa kerrallaan" ja etsiä rauhassa tietoa näiltä forumeilta.

-Minulla ei tällä hetkellä kuitenkaan ole edes 500 euroa kerralla pistää mihinkään, enkä osaa säästää noin isoja summia. Ratkeaisin ennemmin tai myöhemmin ja tuhlaisin ne johonkin.

Toki toivon, että tähän autoon tulee saamaan varaosia tulevaisuudessa ja että saisin edes samaa autoa kokoavan kaverin kanssa jonkin näköiset kisat pystyyn.

Lopuksi vielä kysymys mihin en ole saanut vastausta toiselta forumilta joten kokeillaan täältä:

Onko tätä 1/7 luokkaa "olemassa" muita kuin tätä Ferraria? Ja jos tuosta nyt sattuu jotain osia esim iskarit menemään p*skaksi niin saako siihen sitten mistään korvaavaa osaa askarreltua? Itse olen siinä toivossa, että tuolla autolla voisi käydä ajelemassakin jossain eikä pelkästään hyllyn koristeeksi.

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #86 : 22.12.09 - klo: 21.07 »
Olen uusi forumilla ja epäuskosena kyllä lukenu juuri läpi nämä molemmat otsikon autoa koskevat topicit. :D Itse työssäkäyvänä voin tunkea vaikka hanuriin 25 euroa kahden viikon välein jos siltä tuntuisi ja silti saisin vielä ruokaa perheelle.

Olen jo pitkään haaveillut radio-ohjattavasta (lentokone tai auto) ja tärkein asia minulle on ollut juurikin realistisuus ulkonäössä ja tietysti mahdollisimman autenttinen myös käyttäytymisessä.

Tämä Ferrarin F2007-rakennussarja on minulle hyvä jo kahdesta syystä:

-Nikon 15 vuotta sitten omistamaani sähkö radio-ohjattavaa ja vuosi sitten lelukaupasta hommattua höpöhöpö helikopteria lukuunottamatta ei ole mitään tietoa eikä taitoa radio-ohjattavista, joten tässä on aikaa rakennella "osa kerrallaan" ja etsiä rauhassa tietoa näiltä forumeilta.

-Minulla ei tällä hetkellä kuitenkaan ole edes 500 euroa kerralla pistää mihinkään, enkä osaa säästää noin isoja summia. Ratkeaisin ennemmin tai myöhemmin ja tuhlaisin ne johonkin.

Toki toivon, että tähän autoon tulee saamaan varaosia tulevaisuudessa ja että saisin edes samaa autoa kokoavan kaverin kanssa jonkin näköiset kisat pystyyn.

Lopuksi vielä kysymys mihin en ole saanut vastausta toiselta forumilta joten kokeillaan täältä:

Onko tätä 1/7 luokkaa "olemassa" muita kuin tätä Ferraria? Ja jos tuosta nyt sattuu jotain osia esim iskarit menemään p*skaksi niin saako siihen sitten mistään korvaavaa osaa askarreltua? Itse olen siinä toivossa, että tuolla autolla voisi käydä ajelemassakin jossain eikä pelkästään hyllyn koristeeksi.

Onhan niitä jotain autoja, hong norin  IGT on 1/7 ja samoin tais olla hobaon.
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa AndyLove

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #87 : 23.12.09 - klo: 11.26 »
Itselle tuli viime viikolla kaksi vai peräti kolme lähetystä ja tänään tuli kirjekuori missä kaksi numeroa ja erikseen tuli ohjaimeen "koristelu-kitti", että saa tuollaisen ratin mikä on mainoksissakin ollut tuohon ohjaimeen. :)

Poissa redman

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #88 : 23.12.09 - klo: 11.56 »
Kuvia? Miltä näyttää auto tällä hetkellä?
Ea-import - Team Durango, ALPHA Plus, TeamSaxo & Tresrey

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Ferrari F2007
« Vastaus #89 : 23.12.09 - klo: 12.39 »
Eipähän autosta voi vielä paljon puhua, kun tulee osia sieltä sun täältä.
Ei ole mitään suurempia osakokonaisuuksia.
Itsellä on vieläpä kaikki osat kauniisti paketeissa, eikä niitä avata kun vasta siinä vaiheessa kun on kaikki osat tullut. :evil:
« Viimeksi muokattu: 23.12.09 - klo: 20.21 kirjoittanut sjos »
son loppu ny.