Kirjoittaja Aihe: "Kupla kauppiaat"?  (Luettu 2589 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikako1

  • Veteraani
    • Profiili
"Kupla kauppiaat"?
« : 04.10.09 - klo: 22.21 »
Moro
Oletteko törmänneet "kupla kauppiaisiin" eli tyhjän myyjiin? Kaksi viimeisintä ostoyritystäni ovat kaatuneet siihen että olen ilmoittanut hintaa tinkaamatta ostavani kyseisen tuotteen. Kysymyksiin vastaillaan ja kerrotaan tarinaa kunnes... Uskomatonta mutta totta! Tyypit kauppaavat olematonta tavaraa jonka ovat hinnoitelleet ja kun asiakas hyväksyy hinnan ja sanoo ostavansa juoksee pupujussi pensaaseen papanat lentäen! :grin: Minä kuulun vanhemman koulukunnan harrastajiin ja en oikein käsitä millaiset sosiaaliset hylkiöt hakevat seuraa tällaisista "feikki ilmoituksista" No onnea vaan seuranhaku kaupoillenne :wink:
FG Marder, FG/Heisstuning 4WD, FG Leopard Race,FG Baja4WD, FG Race Truck/ BMW, Axial AX10, M C D Rally Subaru

Poissa next

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: "Kupla kauppiaat"?
« Vastaus #1 : 04.10.09 - klo: 22.37 »
Juu on huomattu. Samanlaisia ostajiakin on. Typerin ryhmä on ne jotka eivät vastaa takaisin enää jossain vaiheessa vaan yhteydenpito loppuu "kesken".

Vai onko mun yv laatikossa vikaa kuten välillä lennu netissä käy että viestit ei tule perille?

Poissa mikako1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: "Kupla kauppiaat"?
« Vastaus #2 : 04.10.09 - klo: 22.53 »
Juu on huomattu. Samanlaisia ostajiakin on. Typerin ryhmä on ne jotka eivät vastaa takaisin enää jossain vaiheessa vaan yhteydenpito loppuu "kesken".

Vai onko mun yv laatikossa vikaa kuten välillä lennu netissä käy että viestit ei tule perille?

Joo ne on samaa perhettä tai vähintään sukulaisia... :grin:
FG Marder, FG/Heisstuning 4WD, FG Leopard Race,FG Baja4WD, FG Race Truck/ BMW, Axial AX10, M C D Rally Subaru

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: "Kupla kauppiaat"?
« Vastaus #3 : 05.10.09 - klo: 01.05 »
Pakko lisätä listalle ne ostajat, jotka kuvittelevat, että kyselemällä tuotteesta (lisä)tietoja, olisi muka jotenkin saanut etuoikeuden ostaa tuotteen.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: "Kupla kauppiaat"?
« Vastaus #4 : 05.10.09 - klo: 08.34 »
Olen kerran jättänyt vastaamatta viesteihin kyselyideni jälkeen...

Tämä johtui siitä, että myyjä osoitti olevansa jotain muuta kuin tosissaan, tai muuten vain asiaton/ammattitaidoton.

Kyselin jonkinlaista luetteloa varaosista/kuvia tuotteesta. Varaosia piti olla iso läjä ja auto upea.

Sain muutaman kuvan sähköpostiini, joista ei saanut ollenkaan selvää - oli varmaan tahallaan otettu huonoja, jottei totuus autosta kävisi ilmi. Kuvat olivat yhtä mössöä, eikä niistä edes tunnistanut autoa.

Lisäksi myyjä lähetti viestin, että "eikai haittaa että ylädekki rasahti p*skaksi"...

...oliko myyjä niin huolimaton, että oli astunut auton päälle?

Tässä vaiheessa mielenkiinto tuotetta kohtaan hävisi, enkä edes nähnyt asiakseni kertoa tätä hänelle.. 

hiljaa mielessäni vain toivottelin onnea...  :mrgreen:

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: "Kupla kauppiaat"?
« Vastaus #5 : 05.10.09 - klo: 08.59 »
Jep. Sama täällä, eli pari kertaa olen ilmoittanut ostavani tuotteen muutamaankin otteeseen mutta mitään eipä ole myyjästä kuulunut mitään.
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: "Kupla kauppiaat"?
« Vastaus #6 : 05.10.09 - klo: 09.15 »
Jep. Sama täällä, eli pari kertaa olen ilmoittanut ostavani tuotteen muutamaankin otteeseen mutta mitään eipä ole myyjästä kuulunut mitään.

pari kertaa muutamaankin otteeseen.

mitään eipä ole myyjästä kuulunut mitään.

 :mrgreen: