Eipä tule tässä tilanteessa enää itselle mitään muuta keinoa mieleen kuin kuluttajasuoja-asiamiehen kautta tilanteen setviminen, vai auttaako sekään?
Eli tilasin eräästä suomalaisesta nettikaupasta 1/10 autoon vanne/rengas setin, tai niin sivut ainakin tilausta tehdessäni antoivat ymmärtää. Totuus paljastui paketin saapuessa, laatikosta löytyivät vain totistakin totisemman näköiset vanteet
No ajattelin tämän hoituvan ihan vain soitolla firmaan, ja sieltähän ilmoitettiin ettei valmistaja enää toimita kyseistä tuotetta settinä vaan pitäisi renkaat ja vanteet tilata erikseen. aikamme keskusteltuamme myyjä lupasi toimittaa renkaat minulle koska olin kyseisellä hinnalla sivujen mukaan rengas/vanne yhdistelmän ostanut.
Noh aikaa kului eikä rinkuloita kuulunut, soittelin yritykseen n. viikon välein. ****************************************) Viimeisimmän puhelun jälkeen lupasivat olla yhteydessä loppu viikosta kun paketin olinpaikka selviää, tosin sekin "loppuviikko" meni jo 3viikkoa sitten
Ei sillä että se 38€ minut konkurssiin veisi, ******************.
Onko kellään kokemusta auttaako minkään viranomaisen mukaan tuominen näissä tilanteissa, vai täytyykö vain todeta tulleensa kusetetuksi
onko ei kilpaileva "perus asiakas" todellakin näin arvoton yrittäjille?
en voi kuin ihmetellä mistä meinaavat tulevaisuudessa hommata kilpailijansa sillä kaikki tulevat kisaajat kuitenkin ovat aluksi näitä "perus asiakkaita".
Kiitos, anteeksi.
-Tomi
edit: väärät päätelmät ja karkeat piilov***uilut poistettu suurimman v*****ksen hieman laannuttua