Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 4x4  (Luettu 895673 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #540 : 24.05.10 - klo: 15.18 »
Tiedä sitten kovinko helpolla, mutta kuten tuo pohjasuoja, mutta alumiinista suora levy alle. Silti kohtalaisina ongelmina näkisin kardaanin kiinnityksen. Puhumattakaan mahdollisesta (pakollisesta) ylädekistä mikä on tähän vaikeampi toteuttaa kuin tuupiin.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #541 : 24.05.10 - klo: 15.46 »
Jos saisi jostain sopivaan hintaan alustan, niin voisi tehdä uuden pohjalevyn alumiinista ja ylädekin hiilikuidusta.
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #542 : 24.05.10 - klo: 15.52 »
Tuo alupohjalevy on käynyt mielessä täälläkin. Sillä ratkaisisi monta ongelmaa, kuten se mihin sitä lämpöä johtaa pois esim. moottorista. Omassa suunnitelmassani ei tosin ole tuolle orkkiskardaanille mitään sijaa, vaan laittaisin CRT.5/SCRT10:n diffin ja diffipukin tähän keskelle ja askartelisin samalta osastolta sopivat kardaanit.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #543 : 24.05.10 - klo: 15.54 »
Tuo alupohjalevy on käynyt mielessä täälläkin. Sillä ratkaisisi monta ongelmaa, kuten se mihin sitä lämpöä johtaa pois esim. moottorista. Omassa suunnitelmassani ei tosin ole tuolle orkkiskardaanille mitään sijaa, vaan laittaisin CRT.5/SCRT10:n diffin ja diffipukin tähän keskelle ja askartelisin samalta osastolta sopivat kardaanit.

Katoppas ollaan samoilla ajatuksilla  :wink:
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Hade

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #544 : 24.05.10 - klo: 16.12 »
Aluslevy jäi pois omalta hankintalistalta kun katsoin esittely/kokeilu videon siitä. Kannattaa katsoa loppuun asti.
http://www.youtube.com/user/UltimateRCnetwork#p/u/11/0z-eAE0nWMM
Traxxas Slash 4x4
HPI Sprint 2 Flux

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #545 : 24.05.10 - klo: 16.27 »
Aluslevy jäi pois omalta hankintalistalta kun katsoin esittely/kokeilu videon siitä. Kannattaa katsoa loppuun asti.
http://www.youtube.com/user/UltimateRCnetwork#p/u/11/0z-eAE0nWMM


Tuohan vahvistaa sen mitä tässä onkin jo sanottu... Ja hyvin näkyy minne se kivikin menee aina...

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #546 : 25.05.10 - klo: 20.09 »
Aluslevy jäi pois omalta hankintalistalta kun katsoin esittely/kokeilu videon siitä. Kannattaa katsoa loppuun asti.
http://www.youtube.com/user/UltimateRCnetwork#p/u/11/0z-eAE0nWMM


Tuohan vahvistaa sen mitä tässä onkin jo sanottu... Ja hyvin näkyy minne se kivikin menee aina...

Tuonne se meni mullakin kivi. Parilla kolmella akullisella slipperin mutteri täysin kulmattomaksi:( Tänään kokeilin sinitarraa siinä aukossa, neljä akullista ilman kiviä strategisissa paikoissa:)
Traxxas Slash 4x4

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #547 : 25.05.10 - klo: 20.36 »
Niin ja juu, osaakos joku sanoa mitä pitäis säätää ja mihin päin, kun tahtoo lähteä pelit lapasesta ja persaus edelle, kun mutkaan tullessa "nostaa jalan kaasulta". Vai pitäiskö vaan säätää kuskia ja opetella jarruttamaan ennen mutkaa ja ajamaan mutka veto päällä? Tuolla radalla, jossa käyn ajelemassa, on yksi mutka asvalttia ja siinä tuo efekti on kaikkein pahimpana, hiekalla ei oo niin paha.
Traxxas Slash 4x4

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #548 : 25.05.10 - klo: 20.53 »
Eteen jäykempi diffiöljy ja jäykempi jousi.
Myös jäykempi iskariöljy eteen.

Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #549 : 26.05.10 - klo: 13.21 »
Alustan säädön lisäksi auttaa tuohon jarrutusongelmaan, kun vaihtaa slipperin tilalle keskidiffin. Auttoi ainakin itselläni.

/Tomppa
Carson Gas Devil Race(myynnissä), FG Off-Road Beetle(varaosina), Kyosho Mad Force, Traxxas Slash 4x4, Spektrum DX3.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #550 : 26.05.10 - klo: 14.01 »
Keskidiffi varmasti auttaa kyseisen auton (kuten kaikkien nelikoiden) ajamiseen parantavasti.
Ainut vaan että keskidiffi lisää auton kääntyvyyttä entisestään, eli jos perä irtoaa mutkaan sisään mennessä niin keskidiffi ei kyllä suoranaisesti tuo siihen oikeaa apua.
Se kun vaan pahentaa tilannetta siirtäen jarruvoimaa kevyemmälle päälle, eli perään.
Sillon mutkaan mennään vielä enemmän käsijarrumaisesti joka ainoastaan siis lisää tuota edellä kuvattua ongelmaa.

Tärkeintä on että etudiffiin laitetaan kunnollinen diffiöljy.
Se jo rauhoittaa mutkaan kääntymistä selvästi.
Myös jäykempi iskariöljy rauhoittaa tuota perän yhtäkkistä hyökkäystä ja siis keulan yllättävää haukkaamista.
Myös ensimmäiseks eturenkaisiin haritusta.
Rauhoittaa slässin ohjausta hyvin selkeästi... pitkät nopeasti ajettavat mutkatkin alkaa mennä nätimmin ja sulavan pyöreesti.
Harituksen lisääminen ei siis tee ohjauksesta agressiivisempaa niinkuin se yleinen käsitys on....
Se ainoastaan lisää suunnanvaihdoksiin reagoimista, mutta vakauttaa nelivetoisen auton suoralla etenemistä ja myös lisää mutkassa aliohjausta jolloin tietenkään keula ei haukkaile ja pyöräytä perää edelle.

Eli siis...
Laita eteen haritusta.
Ihan selkeästi...
Laita diffeihin öljyt.
Taakse esim 3000 ja eteen vaikkapa 7000
Jos tämä ei jo ratkaise ongelmaa niin sitten viimeistään isketään iskareiden kimppuun.

Säädä myös maavara siten että kun tiputat auton käsistäsi niin auto asettuu pöydällä siten että tukivarret ovat vaakatasosta hieman alaspäin...
Eli siis sisäpää alempana kuin ulkopää.

Taakse ainakin 2 astetta camppeeria.

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #551 : 26.05.10 - klo: 14.09 »
Noniin... Slipperin mutterin "väliin" kivi --> laakerin ja akselin välinen muoviholkki paskeeksi --> väljää --> spurri sileeksi. Eli nyt pitäis uusia spurri, tuo muoviholkki, se laakeri ja se slipperin mutteri. Oiskohan tässä oikee kohta vaihtaa slipperi keskidiffiksi? Suomesta sitä keskidiffiä ei tainnut saada? Nuo spurri ja holkki (tulee ilmeisesti koko akselina) olis sabella ihan varastossakin, laakerin ja mutterin varmaan saa hyvinvarustellusta mutterikaupasta?

Nyt kun kerran osatilauksen joudun tekemään, niin mitäs muuta kannattaa ottaa samaan kasaan, eli mitä yleisesti hajoaa? Hubeja, c-paloja, vetarin ulostuloja? Niin ja millaisia iskari ja diffiöljyjä tuohon kannattais shopata?
Traxxas Slash 4x4

Poissa matti.l

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #552 : 26.05.10 - klo: 17.11 »
^tuohon osalistaan lisäksi etuperän ulostulo. Se noissa on myös herkkä hajoamaan.
\\Matti Loponen// Tasaisesti vaihtuvia harjattomia rc autoja, joilla ei kerkiä edes ajamaan...

Poissa Stobe777

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #553 : 26.05.10 - klo: 21.50 »
Hei vaan!

RC- autoilua hiukan teininä 80- luvulla harrastaneena iski sitten autokuumotus päälle. Pojat, kohta 3 ja 5 "saivat" sitten Tamiyan Lunchboxin ekaksi autokseen. Mutta hetken sillä ajeltuani naapuri osti tietysti Kyoshon Ultima SC:n. Eli nyt on Slashi 4x4 tallissa. Pitkällisen lennokkiuran tuloksena sähkömoottorit ja kaikenlaiset akut ovat tulleet tutuiksi, mutta autoilu itse on aika vierasta. Nopeasti rattiradioon kuitenkin tottuu.
No, hiukan uutta Slashia kokeiltuani on pakko myöntää, että pirteä tapaus. Jo nimheillä kulkee sangen hyvin ja hiekalla ruovitus on mahtavaa. Neliveto rokkaa.

 Mutta: tuo kardaani näköjään jumiutuu pikkukivistä heti kun ne menevät slipperin säätöreiästä sisään. Myös edestä pääse tavaraa kardaanitunneliin. Miten kardaani kannattaisi suojata?

Ajettavuudesta ja säädöistä en vielä tiedä sen enempää. Auto kulkee suoraan ja edessä ei ainakaan ole aurausta. Takana on vähän. Jos tuntuu epävakaalta niin lisää expoa ja haritusta, vai kuinka? Lähetin on aika lelu, mutta ajetaan nyt sillä alkuun.
TP.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #554 : 26.05.10 - klo: 21.57 »

 Mutta: tuo kardaani näköjään jumiutuu pikkukivistä heti kun ne menevät slipperin säätöreiästä sisään. Myös edestä pääse tavaraa kardaanitunneliin. Miten kardaani kannattaisi suojata?

Ylempänä on juurikin juttua samasta. Eli sisäkori poistaa sen kiven jumituksen ylhäältä. Tosin pitää tilata ulkomailta. Ensiapuna toimii sinitarrra. Moottori irti ja muotoilee sinitarran sopivaksi ja motti paikalle niin ei pitäisi mennä mitään. Etupää jää sitten silti auki vaikka olis sisäkori ja undretray(pohjasuoja) näyttää olevan huono niin ite ainakin tein tälläsen http://onse.1g.fi/kuvat/Myyntiin/IMG_7443.JPG/full estää suurempien kivien pääsyn, mutta hiekkaa toki menee. Kait siitä pienellä vaivalla sais aika tiiviin tehtyä.

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #555 : 27.05.10 - klo: 00.51 »
Overtrayta kannattaa kysyä RC-Garagelta, vaikka sitä ei nettikaupasta löydykään. Siellä on ollut ainakin tuupin vastaavaa, jos vaikka olisi tullut nelkkuunkin.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa jalmerson

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #556 : 27.05.10 - klo: 20.06 »
Mitenkäs Slash 4x4 ja kisaaminen? Ilmeisesti ei vielä ole selvyyttä sc10 virallisista säännöistä, mutta voiko osallistua ns täytekisoihin esimerkiksi?

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #557 : 27.05.10 - klo: 20.13 »
Onhan tolla luokalla säännöt ja kisojakin on ollut ihan sc:lle varattuja eikä vaan niin, että olisivat kuokkimassa. Talvella ainakin kohtalaisella suosiolla... Kesästä en tiedä kun oma kiinnostus ja aika hiipui...

Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #558 : 27.05.10 - klo: 21.37 »

 Mutta: tuo kardaani näköjään jumiutuu pikkukivistä heti kun ne menevät slipperin säätöreiästä sisään. Myös edestä pääse tavaraa kardaanitunneliin. Miten kardaani kannattaisi suojata?

Ylempänä on juurikin juttua samasta. Eli sisäkori poistaa sen kiven jumituksen ylhäältä. Tosin pitää tilata ulkomailta. Ensiapuna toimii sinitarrra. Moottori irti ja muotoilee sinitarran sopivaksi ja motti paikalle niin ei pitäisi mennä mitään. Etupää jää sitten silti auki vaikka olis sisäkori ja undretray(pohjasuoja) näyttää olevan huono niin ite ainakin tein tälläsen http://onse.1g.fi/kuvat/Myyntiin/IMG_7443.JPG/full estää suurempien kivien pääsyn, mutta hiekkaa toki menee. Kait siitä pienellä vaivalla sais aika tiiviin tehtyä.

Itse leikkasin kumisesta hiirimatosta sopivan palasen, jonka muotoilin sopimaan aukon päälle. Palan takapää ruuvilla kiinni akkutelineeseen ja etupää liimalla kardaanitunnelin suojukseen. Toimii. Jos on slipperi käytössä, pystyy säätämään, kun avaa ruuvin. Kuva mukana. Etupään suojasin vaimolta saadulla nailonsukalla, leikkasin kärjestä palan, pieni reikä siihen, kardaani läpi ja kiinnitys rungon sisälle kardaanitunnelin suojuksen etummaisella ruuvilla. Ei ole näiden jälkeen mennyt minkäänlaista moskaa tunneliin.

/Tomppa
Carson Gas Devil Race(myynnissä), FG Off-Road Beetle(varaosina), Kyosho Mad Force, Traxxas Slash 4x4, Spektrum DX3.

Poissa Propulsion

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #559 : 27.05.10 - klo: 21.41 »
Voimansiirro heikoin paikka taitaa olla juuri tuo slipperin/keskidiffin etummainen laakeri, jonka pesä on moottoripukissa. Se taitaa saada aika helposti p****a sisäänsä ja leikkaa sitten kiinni. Näin oli käynyt itsellänikin, nyt kun tarkemmin sitä äsken tuossa tutkin. Sisäkori tai sit jollain muulla konstilla slipperin säätömutterin aukko tukkoon, kardaanin etupään reikään tiivistystä ja pohjasta ne pari pikku reikää umpeen, lisäksi laakerin tarkistus ja tarvittaessa huolto/vaihto joka ajopäivän jälkeen. Muuten se laakeri leikkaa takuuvarmasti jossain vaiheessa ja sit ketuttaa. Ainakin jos käy kuten itselläni, että varaosia ei ole suoraan omassa hyllyssä...
Traxxas Slash 4x4

Poissa anpulli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #560 : 27.05.10 - klo: 22.54 »
... Oiskohan tässä oikee kohta vaihtaa slipperi keskidiffiksi? Suomesta sitä keskidiffiä ei tainnut saada?...

Itse ainakin ostin omani Sabesta. Ei oo vissiin luettelossa, mut kyl niitä myynnissä on kuiteski. Varastosaldosta en osaa sanoa.
LRP Shark S18 Monster brushless
Traxxas Slash 4x4 RTR Axial SCX10 TR Honcho

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #561 : 03.06.10 - klo: 21.45 »
Traxxas voisi opetella tekemään autoja joiden huoltaminen on helpompaa. Asennettiin tänään kallistuksenvaimentimet, säädettiin kaikki linkit uusiksi, iskareihin uudet litkut ja kiinnityskohtien ja jousien säätöä lisäksi. Päivähän siinä meni kun noita sääteli, kun jatkuvasti on joku osa tiellä estämässä toisen säätämisen tai sen kiinnitykseen käsiksi pääsemiseksi. Sama tullut huomattua muidenkin Traxxasin autojen kanssa ja jo kerran päätin, ettei enää yhtään, mutta kun... halvalla sai. Tai ainakin luuli niin.

No mutta autostahan alkoi tulla ihan ajettava, jos aiempaan vertaa. Kaukana se on vielä hyvästä ja huomenna pitää käydä diffit läpi ja katsoa niihin sopivat litkut sisään. Tietänee taas kovasti purkamista, kasaamista ja testaamista.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #562 : 08.06.10 - klo: 00.23 »
Jos nyt olisi päätettävä E-Revon ja 4wd Slashin välillä, niin Slashin ottaisin...
Molemmat kun tuossa jaloissa pyörii... :grin: Slashin hauskuuskerroin aivan omaa luokkaansa,
vaikka omassa E-Revossa "kova kone" onkin.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #563 : 08.06.10 - klo: 08.11 »
Ai niin, Slash 4x4 on valittu Vuoden koppikiesiksi jenkkilässä.

Kylätason RC-kuski.

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #564 : 08.06.10 - klo: 09.01 »
Jos nyt olisi päätettävä E-Revon ja 4wd Slashin välillä, niin Slashin ottaisin...
Molemmat kun tuossa jaloissa pyörii... :grin: Slashin hauskuuskerroin aivan omaa luokkaansa,
vaikka omassa E-Revossa "kova kone" onkin.

Ostat e-revoosi slayerin tukivarsi-, pushrod-, turnbuckle- ja driveshaftsetin, sekä sopivat renkaat, jolloin saat molemmat autot :O(sori ot)
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #565 : 08.06.10 - klo: 09.29 »
Ai niin, Slash 4x4 on valittu Vuoden koppikiesiksi jenkkilässä.

Jokseenkin kyseenalaisia nuo rc car actionin valinant. Kurkkaappa huviksesi mille leirille on kaikki awardid menneet :)

Poissa jaan

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.large-scale-finland.eu
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #566 : 08.06.10 - klo: 10.23 »
Yllätyin tuosta 18/54 välityksistä 3s lipolla. Jaksaa mennä helposti sen 100kmh :laugh:
Koppa päällä ei oikein ole hallittavissa :grin:

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #567 : 08.06.10 - klo: 10.54 »
Ai niin, Slash 4x4 on valittu Vuoden koppikiesiksi jenkkilässä.

Jokseenkin kyseenalaisia nuo rc car actionin valinant. Kurkkaappa huviksesi mille leirille on kaikki awardid menneet :)

Kaikki markkinointi on kyseenalaista joten niihin on turha takertua. Helposti huomaa kenen leipää syödään tai kellä on kavereita oikeissa paikoissa. Suomi ei ole tässä asiassa poikkeus, ei lehdistön kuin muunkaan markkinointikavan osalta.
Kylätason RC-kuski.

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #568 : 17.06.10 - klo: 13.40 »
Voimansiirro heikoin paikka taitaa olla juuri tuo slipperin/keskidiffin etummainen laakeri, jonka pesä on moottoripukissa. Se taitaa saada aika helposti p****a sisäänsä ja leikkaa sitten kiinni. Näin oli käynyt itsellänikin, nyt kun tarkemmin sitä äsken tuossa tutkin. Sisäkori tai sit jollain muulla konstilla slipperin säätömutterin aukko tukkoon, kardaanin etupään reikään tiivistystä ja pohjasta ne pari pikku reikää umpeen, lisäksi laakerin tarkistus ja tarvittaessa huolto/vaihto joka ajopäivän jälkeen. Muuten se laakeri leikkaa takuuvarmasti jossain vaiheessa ja sit ketuttaa. Ainakin jos käy kuten itselläni, että varaosia ei ole suoraan omassa hyllyssä...
Minusta tuntuu että tuo laakeri kilahtaa vaikka sitä kuinka yrittäisi suojata kiviltä ja pitää puhtaana. Ja ainakin keskidiffin kotelo on mennyttä samantien, spurri ja mottoripukki menee myös jos ei heti huomaa. Tuntuu että laakerin voisi varmuuden vuoksi vaihtaa noin 10 akullisen ajon jälkeen - varmuuden vuoksi. Tulee halvemmaksi pidemmän päälle.
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #569 : 30.06.10 - klo: 18.18 »
Voimansiirro heikoin paikka taitaa olla juuri tuo slipperin/keskidiffin etummainen laakeri, jonka pesä on moottoripukissa. Se taitaa saada aika helposti p****a sisäänsä ja leikkaa sitten kiinni. Näin oli käynyt itsellänikin, nyt kun tarkemmin sitä äsken tuossa tutkin. Sisäkori tai sit jollain muulla konstilla slipperin säätömutterin aukko tukkoon, kardaanin etupään reikään tiivistystä ja pohjasta ne pari pikku reikää umpeen, lisäksi laakerin tarkistus ja tarvittaessa huolto/vaihto joka ajopäivän jälkeen. Muuten se laakeri leikkaa takuuvarmasti jossain vaiheessa ja sit ketuttaa. Ainakin jos käy kuten itselläni, että varaosia ei ole suoraan omassa hyllyssä...
Minusta tuntuu että tuo laakeri kilahtaa vaikka sitä kuinka yrittäisi suojata kiviltä ja pitää puhtaana. Ja ainakin keskidiffin kotelo on mennyttä samantien, spurri ja mottoripukki menee myös jos ei heti huomaa. Tuntuu että laakerin voisi varmuuden vuoksi vaihtaa noin 10 akullisen ajon jälkeen - varmuuden vuoksi. Tulee halvemmaksi pidemmän päälle.

Toissa päivänä vaihdoin uuden laakerin ja eilen käytiin kaverin kanssa ajamassa pari akullista. Nyt kun otin taas perän irti, oli laakeri lähes jumissa. Pyöri, mutta nykien ja rahisi pahasti. (olikin joko halpis, kun ei ollut "alkuperäisosaa" just käsilllä). Näyttää että laakeri kuumenee aika rajusti. Ainakin tuon vanhan keskidiffin kotelo näyttää lähinnä sulaneelta. Kokeilen seuraavaksi alumiinista moottoripukkia, josko laakeri saisi siirrettyä ainakin hieman lämpöä siihen. Katsotaan kestääkö paremmin.
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||