Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 4x4  (Luettu 895196 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2490 : 06.11.13 - klo: 22.02 »
Juu ei mitään herneistä ole kyse :P Sen takia en ite lähtenyt terästä suosittelemaankaan, kun tiedän että porukka tykkää ajella ja saa ajella sillä millä haluaa.

Oma siirtyminen silti tapahtu aika noobimaisista syistä alunperin, heh. Kun olin vaihtanut tehokkaammat sähköt autoon, niin alko spurrit vetelemään sileäksi, kun en saanut niitä ikinä niin tarkalleen säädettyä. Parhaimmillaan nappas piikit pois ennen puolta kierrosta kuoppasella radalla, niin aattelin että nyt riitti ja pistin terästä tilaukseen  :grin: Nykysin ymmärtää vähän enemmän säädön päälle, mutta toi on vaan jäänyt kumminkin paikalleen. Sen verran omaan mieltymykseen on nyt välitykset lässissä, että saa molemmat rattaat olla omissa rauhoissaan niin pitkään kunnes auto räjähtää, niin ei tarvi huolehtia sileistä spurreista tms :)
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2491 : 07.11.13 - klo: 08.38 »
ehkä se t-maxx on pommin kestävä  :wink:

Joo näyttää olevan jos esim e/t-maxx keskusteluja lukee tältäkin palstalta!  :laugh:
No niin Volvospede.. hys hys..  :grin: Mutta ei menkää metallista spurria kannateta :wink:
Ei taida sullakaan metallispurreissa kovin hyviä kokemuksia olla ? Kukin tyylillään mutta ei musta tämä eikä tässä mainittu T-Maxx/E-Maxx sellaisia tarvitse jos sen osaa oikein asettaa  :wink:

Eikä tässä pilvilinnoissa ajella mutta raivostuttavaa jos raksattaa  :smiley:

Heh heh, juu vielä terässpurrista niin kyllähän sitä tuli assossa kokeiltua ja se söi pinionin aika nopeasti, tai siltä se ainakin tuntui. Mä kyllä ajan tosi paljon, että kyllähän se pinioni kesti jonkun viikon, mutta muovispurrin kanssa pinioni tuntuu ikuiselta ja spurgukin kestää koko kesän. Ehkä se on ajopaikastakin kiinni minkälaista hiekka/savi pölyä sinne väliin pääsee hioma-aineeks.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2492 : 09.11.13 - klo: 17.55 »
Litkuja kokeiltu diffeissä ja jäykäksi saa ainakin Tiksiin laittaa. Nyt UR:n öljyillä 60-500-30 ja ehkä voisi vielä jäykistää perää ja keulaa.

Poissa Hokkaju

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2493 : 16.11.13 - klo: 18.47 »
4s projekti jatkuu taas pikku tauon jälkeen rungon modauksen kanssa, painopistehän on tässä vehkeessä tunnetusti vähän korkealla. Alapuolelle on liimattu se alumiinilevy niin turhaa muovia voi hyvin koneistaa pois moottorin, akun nopan ja radiokotelon kohdalta. Sitten pientä hakua moottoripukkiin että motti on uutta lattiaa vasten eikä roiku turhaa ilmassa.

Akkua sain tiputettua keskeltä noin 1.5mm ja reunassa meni varmaan yli 3mm. Akkukotelon pohja ei olekkaan yllättäen tasainen.

Moottorin puolelta turhat rivat ja vähän lattiaa veks,  madallus lienee jotain 4mm paikkeilla. Laitoin paljastuneiden alumiini kohtien päälle ohuelti epoksia, siitä röpöt reunoissa.  Nyt kyllä hieman harmittaa, Tämä tuli mieleen vasta pohjan liimaamisen jälkeen, jos olisi tullut mieleen hieman muotoilla alumiiniin eri profiili kuin muoviin niin madallusta olisi saanut vielä enemmän. Noh pitää kattoo tää ja noita chassiksiahan saa melko halvalla uusia.






Poissa Fläsä4x4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Etutasauspyörästöstä slash4x4
« Vastaus #2494 : 20.11.13 - klo: 22.17 »
Tsau
Osaiskohan kukaan viisas sanoa mistä etutasauspyörästön jähmeys/rahina vois johtuu?
Takatasari aivan smuutti. Eli lähinnä mitä ja mistä kannattais alkaa purkaa ja putsaa??
Kiitokset etukäteen

Poissa JiiVee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Etutasauspyörästöstä slash4x4
« Vastaus #2495 : 20.11.13 - klo: 22.29 »
Olisiko vaikka se etutasauspyörästö mikä kannattaa purkaa ja tutkia?
pöö

Poissa Fläsä4x4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etutasauspyörästöstä slash4x4
« Vastaus #2496 : 20.11.13 - klo: 22.32 »
Toki...ollut vaan rc kuviosta parisenkymmentä
Vuotta sivussa ja tuli hommattuu extempore kyseinen
Reki eikä sinänsä hajua auton purkamisesta. Ehkä sitten
Ohjekirjan kautta ruuveja irrottelemaan.
Ajattelin vaan koitta tätä kautta jos olisi ollut
Nopeempi ja helpompi saada tietäviltä jeesiä

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Etutasauspyörästöstä slash4x4
« Vastaus #2497 : 21.11.13 - klo: 07.44 »
Toki...ollut vaan rc kuviosta parisenkymmentä
Vuotta sivussa ja tuli hommattuu extempore kyseinen
Reki eikä sinänsä hajua auton purkamisesta. Ehkä sitten
Ohjekirjan kautta ruuveja irrottelemaan.
Ajattelin vaan koitta tätä kautta jos olisi ollut
Nopeempi ja helpompi saada tietäviltä jeesiä
Melko hyvällä varmuudella laakerit on hiekassa ja samoin se Ring Gear ja Pinion Gear. Aika nopsaa alkaa rahisee.. Tässä kun ei ole kauhean hyvää koteloakaan tuolla. Autohan lähtee 4 ruuvilla irti etupäästä ja samoin takapäästä. Helppo siis katsoa ja paikantaa vikaa. Jatkossa kandee ehkä laittaa suoraan ton Slässi topicin alle niin sitä varmana paremmin porukka lukee ja auttaa  :smiley:

http://rc10.fi/index.php?topic=40607.0
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etutasauspyörästöstä slash4x4
« Vastaus #2498 : 21.11.13 - klo: 07.56 »
Etudiffi tulee ulos, kun irrottaa puskurin ja kolme diffikoteloa kiinnipitävää ruuvia. Räjäytyskuva kertoo tarkemmin.

Poissa Fläsä4x4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Etutasauspyörästöstä slash4x4
« Vastaus #2499 : 21.11.13 - klo: 08.46 »
Tattikset herroille. Huomasinkin heti slashin oman topicin kun olin lähettänyt kysymyksen traxxasin alle, pahoittelut siitä! Uusi täälläkin, joten alkukankeutta vielä kaikki ja pyrin parempaan...

Poissa Fläsä4x4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2500 : 26.11.13 - klo: 23.46 »
Iltaa taasen,

Kyselen taas näitä itsestäänselvyyksiä. Onko kummempaa syytä muuttaa pinjonia ( vakio ilm. 13 )
jos lätkäsen 9,6 V 5000 Mah nimh-akun autoon kiinni? Kuumeneeko moottori/esc liikaa tms?
Vielä ei siis ole meikäläisen aika alkaa polttamaan punkkupäissäni Lipoilla mökkiä :)
Jotain muuta tärkeää mikä tulisi ottaa huomioon?

Kiitti taas etukäteen!

P.S toivottavasti pysyy nyt oikean topicin alla...

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2501 : 27.11.13 - klo: 06.59 »
Siitä vaan!
Kun akun nimellisjännite ei muutu ei välityksiä yleensä tarvitse muuttaa. Auto saattaa kuulkea hieman kovempaa kuin vakioakulla mutta se ei kai haittaa  :smiley:

Poissa Spedeboy

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2502 : 13.12.13 - klo: 15.47 »
Tereve!

Kuulkaas, missä minulla menee jokin vikaan kun olen Ajellut tuolla lässykällä ihan normi piha suttailua niin lyhyessä ajassa aina se Hexi menee pyöreeks, myös yksi vanne pilalla koska siellä ei enään ole hexille minkään näköistä paikkaa (näyttää ihan kuin olisi sulanut vanne.

Ja ei ole laakerit jumissa, pyörivät nöyrästi ja aina ajojen jälkee käyn ne läpi putsaten ja rasvaten uudestaan.

Olen käyttänyt takaveto stampede vanteita, renkaina Proline Masherit, ei pitäisi olla liikaa pitoa että sen takia muljasee hexin sileäksi.
Stampede VXL  -  Slash 4x4

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2503 : 13.12.13 - klo: 16.41 »
Toi ei johdu pidosta. Syitä voi olla joko huono vanne tai kulunut hexi.
Jotkut vanteet ovat parempia kuin toiset ja kestävät enemmän. Hyvänkin vanteen saa rikki ajamalla pyöränmutteri löysällä. Alumiinisista muttereista kierteet korkkaavat helposti yllättävän helposti ylikiristettäessä... Mahdollisia syitä on monia.
Vaihda ehjä hexi, vanne ja pyöränmutteri niin pitäisi kestää kun muistat tarkistaa pyöränmutterit AINA ennen ajoa.

Poissa Spedeboy

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2504 : 13.12.13 - klo: 17.18 »
No sehä tässä vähä ketuttaakin kun Vanteet oli ihan Brand New ja hexit kanssa, pyörän mutterit laitan aina aluslevyn kanssa ja on nylokki mutteri, aina sillon tällöin kokeillut että ovat tiukassa.
Se vaa menee jossain vaiheessa silkoiseksi aina, 3-4 akullisen jälkeen. Sama muuten kävi aluhexien kanssakin, ne on kans nyt pyöreähköt.

Voiko n.90% lukko vaikuttaa että sisäkaarteen rengas joutuu liian koville tai jotain?
Stampede VXL  -  Slash 4x4

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2505 : 13.12.13 - klo: 17.34 »
No sehä tässä vähä ketuttaakin kun Vanteet oli ihan Brand New ja hexit kanssa, pyörän mutterit laitan aina aluslevyn kanssa ja on nylokki mutteri, aina sillon tällöin kokeillut että ovat tiukassa.
Se vaa menee jossain vaiheessa silkoiseksi aina, 3-4 akullisen jälkeen. Sama muuten kävi aluhexien kanssakin, ne on kans nyt pyöreähköt.

Voiko n.90% lukko vaikuttaa että sisäkaarteen rengas joutuu liian koville tai jotain?

Oletko varmistanut, että akselista ei lopu kierre kesken, jolloin vanne jää löysälle vaikka mutteri on tiukalla?
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa Spedeboy

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2506 : 14.12.13 - klo: 00.18 »
Lainaus
Oletko varmistanut, että akselista ei lopu kierre kesken, jolloin vanne jää löysälle vaikka mutteri on tiukalla?

Juu, ruuvin kiristettyä otan renkaasta kiinni ja kokeilen onko mitään välyksiä. Oli meinaan kerran kaks että rengas lähti kesken ajon omille teilleen kun alottelin tätä harrastusta =D
Stampede VXL  -  Slash 4x4

Poissa Gorde

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2507 : 02.01.14 - klo: 20.12 »
Kysästäänpäs viisaammilta.

Hommasin tuohon Slashiin Integyn tuplatuulettimen, tarkemmin tuollaisen: http://www.integy.com/st_prod.html?p_prodid=8027&p_catid=268#.UsWqzGRdV3U
Liitinongelma vaan piipahti paikalle. Eli ajattelin ottaa tuosta auton omasta 2-Pin rx-liittimestä sähköt, mutta molemmat olivatkin uroksia. Käsittääkseni tuon pitäisi noin toimia...

Kysymys: mistä y-haara? Tarkoitus laittaa sekä moottorille, että nopeudensäätimelle tuulettimet ja ottaa sähkö nopeudensäätimestä...

tyhmä kysymys: onko tuo nyt sitten JST -liitin?

edit. eli y-haara jossa yksi naaras haarautuu urokseksi ja naaraaksi...
« Viimeksi muokattu: 02.01.14 - klo: 20.46 kirjoittanut Gorde »

Poissa Fläsä4x4

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2508 : 07.01.14 - klo: 13.32 »
Tsau,

Itse just väsäsin samanlaisen puhaltimen moottorille ja DIY-ukkona kuorin tuulettimesta
tulevat piuhat ( 2x mustapunaset palmikot ) ja liitin ne tuulettimen mukana tulleeseen narttu-
liittimeen ( 3xpunaset yhteen ja 3xmustat yhteen ). Sitten vaan narttu kiinni noparin
omaan urokseen. Tosin tämä siis ei niin ihanan näköinen toteutus kuin liittimillä :)

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2509 : 07.01.14 - klo: 14.01 »
Tsau,

Itse just väsäsin samanlaisen puhaltimen moottorille ja DIY-ukkona kuorin tuulettimesta
tulevat piuhat ( 2x mustapunaset palmikot ) ja liitin ne tuulettimen mukana tulleeseen narttu-
liittimeen ( 3xpunaset yhteen ja 3xmustat yhteen ). Sitten vaan narttu kiinni noparin
omaan urokseen. Tosin tämä siis ei niin ihanan näköinen toteutus kuin liittimillä :)

Sitten vielä puhaltimet suunnataan taakse auton kiihtyvyyden ja huippunopeuden parantamiseksi.  :azn:
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2510 : 07.01.14 - klo: 22.07 »
Siirsin ohjauslinkin ulkopään hubissa lähemmäksi akselia jotta kääntösäde pienenisi. Tästä seurasi, että PL:n vanne ottaa kiinni C-palaan. Pikkusen veistä ja taas pyörii eturenkaat... Olisi ton voinut kai epallakin hoitaa mutta halusin kunnon kulman ohjaukseen.

Lueskelin mitä jenkkipojat ovat tehneet GTR-iskareille ja pitihän sitä kokeilla. Tarkkuusteriä ei sattunut olemaan niin porasin mäntiin millisellä terällä kaksi reikää lisää. Toistaiseksi tykkään ja voi olla että porailen vielä lisää :smiley:

Poissa Mölli

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2511 : 07.01.14 - klo: 22.26 »
Siirsin ohjauslinkin ulkopään hubissa lähemmäksi akselia jotta kääntösäde pienenisi. Tästä seurasi, että PL:n vanne ottaa kiinni C-palaan. Pikkusen veistä ja taas pyörii eturenkaat... Olisi ton voinut kai epallakin hoitaa mutta halusin kunnon kulman ohjaukseen.

Lueskelin mitä jenkkipojat ovat tehneet GTR-iskareille ja pitihän sitä kokeilla. Tarkkuusteriä ei sattunut olemaan niin porasin mäntiin millisellä terällä kaksi reikää lisää. Toistaiseksi tykkään ja voi olla että porailen vielä lisää :smiley:

Laitoitko paksummat öljyt reijityksen jälkeen? Mun GTR:t on vielä maailmalla tulossa.
AE B6, Dex8, Ultima SC, Axial SCX10

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2512 : 07.01.14 - klo: 22.30 »
Siirsin ohjauslinkin ulkopään hubissa lähemmäksi akselia jotta kääntösäde pienenisi. Tästä seurasi, että PL:n vanne ottaa kiinni C-palaan. Pikkusen veistä ja taas pyörii eturenkaat... Olisi ton voinut kai epallakin hoitaa mutta halusin kunnon kulman ohjaukseen.

Lueskelin mitä jenkkipojat ovat tehneet GTR-iskareille ja pitihän sitä kokeilla. Tarkkuusteriä ei sattunut olemaan niin porasin mäntiin millisellä terällä kaksi reikää lisää. Toistaiseksi tykkään ja voi olla että porailen vielä lisää :smiley:

Laitoitko paksummat öljyt reijityksen jälkeen? Mun GTR:t on vielä maailmalla tulossa.

En laittanut. Samat UR30 kuin ennen. Voi olla, että tulee tehtyä vähän hienosäätöä mutta näinkin on ihan kiva.

Poissa Gorde

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2513 : 08.01.14 - klo: 10.21 »
Tsau,

Itse just väsäsin samanlaisen puhaltimen moottorille ja DIY-ukkona kuorin tuulettimesta
tulevat piuhat ( 2x mustapunaset palmikot ) ja liitin ne tuulettimen mukana tulleeseen narttu-
liittimeen ( 3xpunaset yhteen ja 3xmustat yhteen ). Sitten vaan narttu kiinni noparin
omaan urokseen. Tosin tämä siis ei niin ihanan näköinen toteutus kuin liittimillä :)

No joku tällainen viritelmä pitää itsekkin kyhäillä.  :grin:

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2514 : 16.01.14 - klo: 21.10 »
Onkos kukaan koittanut lässykkäänsä tuota Scalpel-bodyä, eli tarkemmin sanottuna tätä http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1466_1331/products_id/241226/n/JConcepts-Slash-4x4-Scalpel-Speed-Run-Illuzion-Body ?

Jos on, niin vaikuttaako miten radikaalisti, jos lähtee jotain pientä speedrunia hakemaan? Siis sillä etupuskurisetillä varustettua tietysti myös.

Kun tuo aikanaan tuli, niin kovasti kyllä kiinnostuin, mutta eipä ole vielä hirveästi kokemuksia omaan korvaan tullut  :tongue:
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa Honkkari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2515 : 26.01.14 - klo: 20.29 »
Nyt on tullu vedeltyä 2-3 akullista slash 4x4 platiniumilla ja täytyy myöntää et hemmetin hauska peli =p Takaa heitin vakaajan pois ja sisällä on luistokytkin normaalin diffin sijaan. Alla pyörii laparenkaat joilla saa kivasti kyllä lentoa tuosta lumen päältä  :grin: Kesää ja hiekkamonttuja odotellessa  :wink:
Sisällään släshhi pitää hobbywingin sc8 combon. 3s lipolla auto on ku kuuraketti , 4s lipolla ei uskaltaisi varmaan edes kokeilla. Ootteko huomannu mitään ns. heikkoja kohtia jotka kannattaisi päivittää vaikka alumiini osiin? Edessähän on nuo onko ne ny hubit vai mikkä lie niin alumiinia jo. Vaatinee varmaan kovan työn ainakin saada ne rikki?
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2516 : 26.01.14 - klo: 21.19 »
Teräsvetarit tarvit sit ku saat pitoa renkaisiin.  :grin:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa Honkkari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2517 : 26.01.14 - klo: 21.25 »
Ite ku en oo ikinä saanu traxxasista vetareita poikki vaikka miten on vedelly  :grin: Ollu harjatonta stampedeä ja rustleria ja vetarit varmaan ainua asia jota en oo saanu rikki ^^ Tietty slashi painaa eriluokkaa kun spede ja rustleri. Mut en kyl saanu revosta enkä t-maxxistakaan. Mut eroa on siinä että polttiksis tuskin joutaa vetarit niin kovalle rasitukselle kuin sähkös jossa on heti kaikki "voima" käytös eikä siellä 40t rpm paikkeilla.

Niin ja btw. tommonen dusty motorsin suoja "pussi" joka tulee siihen slashin päälle ja kiinnitetään reunoista tarroilla on pirun kätevä värrki. Slashhi aivan valkosena lumesta kopan alta mutta nopari, akku , servo ynm. sähkölaitteet on käytännössä aivan kuivat :P Ja mikä tärkeintä estää kesällä hiekkaa menemästä noparin tuulettimeen jne.
« Viimeksi muokattu: 26.01.14 - klo: 21.29 kirjoittanut Honkkari »
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Poissa Honkkari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2518 : 26.01.14 - klo: 23.08 »
Minkä jäykkyyset öljyt slashis on iskareis vakiona? Kyseessä siis big boret. Tuntuu olevan liian löysät öljyt kun vähän isommassa hypyssä paukauttaa pohjan maahan ja ei viittis jousipaloilla jäykistää hirveesti kun sitten siitä jousituksesta katoaa se pehmyys.
Traxxas E-Revo@EzRun Max5 Hw 4274Sd | Hpi Savage goes Flux | Axial Exo | Futaba 4PLS

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2519 : 27.01.14 - klo: 09.08 »
Minkä jäykkyyset öljyt slashis on iskareis vakiona? Kyseessä siis big boret. Tuntuu olevan liian löysät öljyt kun vähän isommassa hypyssä paukauttaa pohjan maahan ja ei viittis jousipaloilla jäykistää hirveesti kun sitten siitä jousituksesta katoaa se pehmyys.

Jotain 30 tai sinnepäin. Itse olen heti vaihtanut öljyt niin tietää mitä siellä on. Samalla kannattaa EHKÄ ottaa ulosjouston rajoitusprikat pois takaa niin saa halutessaan lisää matkaa iskarille vaimentaa hypyn alastuloa.